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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

195. zk., 2016ko urriaren 14a, ostirala

N.º 195, viernes 14 de octubre de 2016


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
4322
4322

ERABAKIA, 2016ko irailaren 29koa, UPV/EHUko Gobernu Kontseiluarena: Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatearen arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 29 de septiembre de 2016, del Consejo de Gobierno de la UPV/EHU, por el que se aprueba el Reglamento de la Facultad de Educación, Filosofía y Antropología.

UPV/EHUko Ikastegien Oinarrizko Arautegiaren 2.2 artikuluak dio Gobernu Kontseiluaren eskumena dela ikastegien arautegiak onartzea.

El artículo 2.2 del Reglamento Marco de Centros de la UPV/EHU establece que es competencia del Consejo de Gobierno la aprobación de los Reglamentos de centro.

Espedientea tramitaturik, Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatearen arautegi proposamenak bere txostena jaso du.

Tras la tramitación del expediente se ha informado la propuesta de Reglamento de la Facultad de Educación, Filosofía y Antropología.

Beraz, eta idazkari nagusiak hala proposatuta, Gobernu Kontseiluak ondokoa

Por ello, a propuesta del Secretario General, el Consejo de Gobierno

ERABAKI DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatearen Arautegia onartzea, eranskinean ageri den bezala.

Primero.– Aprobar el Reglamento de la Facultad de Educación, Filosofía y Antropología en los términos recogidos en el anexo.

Bigarrena.– Agindua ematea Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatearen Arautegia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko, hurrengo egunetik indarrean sartuz.

Segundo.– Ordenar la publicación del Reglamento de la Facultad de Educación, Filosofía y Antropología en el Boletín Oficial del País Vasco, entrando en vigor al día siguiente.

Hirugarrena.– Erabaki honen aurka aukerako berraztertze errekurtsoa jar daiteke hilabeteko epean, edo administrazioarekiko auzi errekurtsoa, Bilboko administrazio auzietarako epaitegietan, bi hilabeteko epean.

Tercero.– Contra este acuerdo se podrá interponer recurso potestativo de reposición en el plazo de un mes o recurso contencioso-administrativo ante los juzgados de lo contencioso-administrativo de Bilbao en el plazo de dos meses.

Leioa, 2016ko irailaren 29a.

Leioa, a 29 de septiembre de 2016.

Errektorea,

El Rector,

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

Idazkari nagusia,

El Secretario General,

JOSE LUIS MARTÍN GONZÁLEZ.

JOSE LUIS MARTÍN GONZÁLEZ.

ERANSKINA
ANEXO
HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA FACULTAD DE EDUCACIÓN, FILOSOFÍA Y ANTROPOLOGÍA

1. artikulua.– Izaera.

Artículo 1.– Naturaleza.

Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultateak hezkuntzarekin, filosofiarekin eta antropologiarekin zerikusia daukaten graduko tituluak eskuratzera zuzendutako ikasketak antolatzeko ardura du eta graduko tituluak, graduondokoak edo bestelakoak lortzera bideratutako ikasketa prozesuak eta administrazioaren arlokoak gidatu, koordinatu eta kudeatuko ditu.

La Facultad de Educación, Filosofía y Antropología es un centro docente encargado de la organización de enseñanzas dirigidas a la obtención de los títulos de Grado relacionados con la educación, la filosofía y la antropología, dirigiendo, coordinando y gestionando los procesos académicos y administrativos conducentes a la obtención de títulos de grado y, en su caso, de postgrado u otras ofertas docentes.

2. artikulua.– Egoitza.

Artículo 2.– Sede.

Fakultateak honako helbide honetan dauka egoitza: Tolosa hiribidea 70, 20018 Donostia. Fakultateak hainbat gune partekatzen ditu Gipuzkoako Campusean eta, horiez gain, bi eraikin nagusi ditu: aipatu den egoitza eta Irakasle Ikasketen eraikina (Oñati plaza 3, 20018 Donostia).

La Facultad tiene situada su sede en la Avda. de Tolosa 70, 20018 Donostia / San Sebastián. Además de otras dependencias compartidas en el Campus de Gipuzkoa, cuenta con dos edificios principales, la propia sede ya mencionada y el Edificio de Magisterio situado en la Plaza Oñati n.º 3, 20018.

3. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 2. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 2 del Reglamento Marco de Centros.

Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultateak jardungo du indarreko legeriaren, unibertsitatearen Estatutuen eta Ikastegien Oinarrizko Arautegiaren arabera eta arau horiek zuzenean aplikatuko zaizkio. Horrez gain, fakultatea barne arautegi honi ere lotuko zaio, arau horietako xedapenak osatzeko.

La Facultad de Educación, Filosofía y Antropología se regirá por lo dispuesto en la legislación vigente, en los Estatutos de la Universidad y en el Reglamento Marco de Centros, que le son de aplicación directa, además del presente reglamento interno que complementa las disposiciones previstas en el resto de la normativa.

4. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 9.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 4.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak 50 kide hautetsi izango ditu, era honetara banatuta:

2.– El número de personas miembro electas de la junta de centro será de 50, de acuerdo con la siguiente distribución:

– Irakasle eta ikertzaile iraunkorrak: 31 kide (% 62).

– Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 31 miembros (62%).

– Gainerako irakasle eta ikertzaileak: 2 kide (% 4).

– Otro personal docente e investigador: 2 miembros (4%).

– Ikasleak: 11 kide (% 22).

– Estudiantes: 11 miembros (22%).

– Administrazio eta zerbitzuetako langileak: 6 kide (% 12).

– Personal de Administración y Servicios: 6 miembros (12%).

5. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 11. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 11 del Reglamento Marco de Centros.

Batzorde iraunkor bat egongo da, honako osakide hauek izango dituena: dekanoa (batzordeko burua izango da), idazkari akademikoa (batzordeko idazkaria izango da), administrazio eta zerbitzuetako langileen artean ardura handiena daukan langilea eta beste hamar kide, era honetara banatuta, irakasle eta ikertzaile iraunkorren sei ordezkari, gainerako irakasle eta ikertzaileen ordezkari bat, ikasleen bi ordezkari eta administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat. Batzordearen eginkizunak izango dira Ikastegien Oinarrizko Arautegiak ikastegiko batzarrari esleitzen dizkion berberak, eskuordetu ezin zaizkionak izan ezik; batzordearen funtzionamendurako oinarrizko arauak ere oinarrizko arautegi horretan ikastegiko batzarrerako ezarritako berberak izango dira.

Existirá una Comisión Permanente, compuesta por el Decano o la Decana que la presidirá, el o la Secretaria Académica que actuará de Secretario o Secretaria, la persona de administración y servicios que ostente la máxima responsabilidad y diez miembros más distribuidos de la siguiente forma: seis representantes del personal docente e investigador con vinculación permanente, un representante del resto de personal docente e investigador, dos representantes del alumnado y un representante del personal de administración y servicios. Esta Comisión tendrá atribuidas las mismas funciones establecidas para la Junta de Centro en el Reglamento Marco de Centros salvo las indelegables y tendrá establecidas las mismas reglas básicas de funcionamiento que dicho Reglamento Marco establece para la Junta de Centro.

6. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 12.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 12.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko akademia antolakuntzako batzordeak osakide hauek izango ditu: Akademia Antolakuntzako dekanordea (batzordeko burua izango da) eta ikastegiko idazkari akademikoa (batzordeko idazkaria izango da). Horiez gain, honako hauek ere batzordeko kide izango dira: ikastegian irakasten diren titulazio guztien ordezkari izango diren sail desberdinetako zazpi irakasle, Ikastegiko Batzarrak izendatutako ikasle bat, eta dekanoak izendatutako administrazio eta zerbitzuetako langile bat. Ahalegina egingo da gizonezkoen eta emakumezkoen kopuruak orekatuak izan daitezen eta ez da beharrezkoa izango ikastegiko batzarreko kidea izatea batzorde honetako kide izateko. Beharrezkoa izanez gero azpibatzordeak eratuko dira, titulazio desberdinak bilduz, kudeaketa errazteko.

2.– La Comisión de Ordenación Académica del Centro estará compuesta por el/la Vicedecano/a de Ordenación Académica, que la presidirá, y por el/la Secretario/a Académico/a de la Facultad que actuara como Secretario. La forman, además, siete profesores de diferentes departamentos que representen a todas las titulaciones impartidas en el centro, un o una estudiante, nombrados por la Junta de Centro y una persona del PAS nombrada por el Decano. Se procurará una presencia equilibrada de mujeres y hombres, no siendo necesario ser miembro de la Junta de Centro para participar en la Comisión. En caso necesario se podrán constituir subcomisiones agrupando diferentes titulaciones para facilitar la gestión.

7. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 14.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 14.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Euskara batzordea eratuko da, parte hartzerako, kontsultarako eta aholkurako organoa izango dena, eta helburu izango du euskararen erabilera bultzatzea UPV/EHUko planifikazio orokorraren barruan, euskarazko irakats eskaintzaren plangintzan eta jarraipen lanean parte hartzea eta unibertsitate hedakuntzako eta prestakuntzako jarduerak sustatzea. Batzordeak honako osakide hauek izango ditu: dekanoa edo hark bere ordez izendatutako pertsona (batzordeko burua izango da), irakasle eta ikertzaileen ordezkari bat ikastegian irakasten diren titulazio bakoitzeko, ikasleen bi ordezkari eta administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat. Ahalegina egingo da gizonezkoen eta emakumezkoen kopuruak orekatuak izan daitezen eta ez da beharrezkoa izango ikastegiko batzarreko kidea izatea batzorde honetako kide izateko.

1.– Existirá una Comisión de Euskera que se constituye en órgano de participación, consulta y asesoramiento, cuya finalidad es impulsar el uso del euskera dentro de la planificación general de la UPV/EHU, participando en la planificación y el seguimiento de la oferta docente en euskera y promoviendo a su vez diferentes actividades de proyección universitaria o de formación. Estará compuesta por la Decana o Decano o persona en quien delegue, que la preside, un representante del personal docente e investigador por cada titulación que se imparta en el centro, dos representantes del alumnado y un representante del personal de administración y servicios, procurando la presencia equilibrada de mujeres y hombres, y sin que sea necesario ser miembro de la Junta de Centro para poder formar parte de la misma.

8. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 14.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 14.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegian emakumeen eta gizonen berdintasunerako batzordea egongo da, eta bere gain hartuko ditu unean-unean indarrean egongo den arautegiaren arabera ikastegiari dagozkion eginkizunak alor horretan. Batzordeak honako osakide hauek izango ditu: dekanoa edo hark bere ordez izendatutako pertsona (batzordeko burua izango da), irakasle eta ikertzaileen ordezkari bat ikastegian irakasten diren titulazio bakoitzeko, ikasleen bi ordezkari eta administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat. Ahalegina egingo da gizonezkoen eta emakumezkoen kopuruak orekatuak izan daitezen eta ez da beharrezkoa izango ikastegiko batzarreko kidea izatea batzorde honetako kide izateko.

2.– El Centro contará con una Comisión de Igualdad que asumirá las funciones relativas a esta materia que correspondan al centro de acuerdo a la normativa vigente aplicable en cada momento. Dicha comisión estará compuesta por la Decana o Decano o persona en quien delegue, que la preside, un representante del personal docente e investigador por cada titulación que se imparta en el centro, dos representantes del alumnado y un representante del personal de administración y servicios, procurando la presencia equilibrada de mujeres y hombres, y sin que sea necesario ser miembro de la Junta de Centro para poder formar parte de la misma.

9. artikulua.– Kide anitzeko organoen funtzionamendua. Xedapen orokorra.

Artículo 9.– Régimen de funcionamiento de los órganos colegiados. Disposición general.

Sarbide elektronikoari buruzko legeak eta UPV/EHUko bitarteko elektronikoen arautegiak ezarritakoarekin bat, fakultateko kide anitzeko organoek lekuan bertan edo urrutitik egin ahal izango dituzte honako hauek: batzordea eratu, bilerak deitu eta egin, erabakiak hartu eta aktak bidali. Urrutitik behar bezala funtzionatzeko, aplikatu beharreko arau orokorretan zein unibertsitate mailako arauetan ezarritako eskakizunak bete beharko dira, eta eskakizun horiek beteko direla bermatzeko bitarteko tekniko eta elektronikoak jarri beharko dira. Zehaztutako baldintzak betetzen diren kasuetan, ikastegiko organo bakoitzak bitarteko elektronikoak erabili daitezkeen ala ez erabaki ahal izango du eta horiek erabiltzeko baldintzak edo xehetasunak zeintzuk diren zehaztu.

Conforme a la Ley de Acceso Electrónico y el Reglamento de medios electrónicos de la UPV/EHU, los órganos colegiados de la Facultad se podrán constituir, convocar, celebrar sus sesiones, adoptar acuerdos y remitir sus actas tanto de forma presencial como a distancia. Para la efectividad del funcionamiento a distancia deberán respetarse las exigencias de las normativas que resulten de aplicación, tanto generales como universitarias, además de habilitarse los medios técnicos y electrónicos necesarios que las garanticen. Cuando se den las condiciones requeridas, cada órgano del centro podrá acordar la utilización o no de medios electrónicos y las condiciones o especificidades de la misma.

10. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 18.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 18.3 del Reglamento Marco de Centros.

3.– Kide anitzeko organoetako kideek euren eginkizunak aurrera eramateko beharrezkoak izan ditzaketen dokumentazioa eta informazioa eskuratu nahi izanez gero, idatziz egin beharko diote eskaria idazkari akademikoari, behar besteko aurrerapenaz eta gutxienez bilera baino 24 ordu lehenago, eskuratu nahi den informazioa edo dokumentazioa ikastegiko idazkaritzan badago.

3.– Los miembros del órgano colegiado que deseen acceder a la documentación e información necesaria para el ejercicio de sus funciones deberán presentar la solicitud de la documentación requerida por escrito a la Secretaría Académica con la antelación suficiente y al menos 24 horas antes de la celebración de la reunión siempre que dicha información o documentación se encuentre en la Secretaría del Centro.

11. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 19.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 11.– Concordancia con el artículo 19.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Kide anitzeko organoa balioz eratzeko, beharrezkoa da kideen gehiengo osoa egotea lehen deialdian, edo kideen heren bat egotea, gutxienez, bigarren deialdian. Bi deialdien artean egon beharreko tartea hamabost minutukoa izango da.

1.– El órgano colegiado quedará válidamente constituido en primera convocatoria, con la presencia de la mayoría absoluta de sus miembros y, en segunda convocatoria, con la presencia de al menos la tercera parte de sus miembros. Entre ambas convocatorias deberá mediar un plazo de quince minutos.

Organoko buruak eta idazkariak beti egon behar dute bileran edo, bestela, euren ordezkoek.

En todo caso, será necesaria la asistencia de la Presidencia del órgano y de la persona que ocupe la Secretaría o, en su caso, de las personas que las sustituyan.

12. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 24.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 12.– Concordancia con el artículo 24.3 del Reglamento Marco de Centros.

3.– Dekanoa sufragio unibertsal haztatuaren bidez aukeratuko da, UPV/EHUren Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorrean ezarritakoaren arabera, eta botoa aldez aurretik ematea onartuko da, aipatutako arautegiaren 7. artikuluan araututa dagoen moduan.

3.– La decana o decano será elegido mediante sufragio universal ponderado según lo dispuesto en el Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU, elección para la cual se admitirá el depósito de voto, regulado en el artículo 7 de dicho Reglamento.

13. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 18.4 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 13.– Concordancia con el artículo 18.4 del Reglamento de Régimen Electoral General.

4.– Fakultateko dekano izateko hautagaitzari gobernu taldea eta programa erantsiko zaizkio.

4.– La presentación de las candidaturas irá acompañada de la estructura básica del equipo de gobierno que se propone y su programa.

14. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 19.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 14.– Concordancia con el artículo 19.3 del Reglamento de Régimen Electoral General.

3.– Hautagai gisa aurkeztu nahi izanez gero, hautagaiak idatzia bidali beharko dio kasuan kasuko organoari, eta ez da izango beharrezkoa aurkeztea Ikastegiko Batzarreko kide kopuru jakin baten bermea.

3.– La condición de candidato se manifestará formalmente a través de un escrito de la persona interesada dirigido al órgano correspondiente sin necesidad de un número determinado de avales de los miembros de la Junta de Centro.

15. artikulua.– Epaimahaiak.

Artículo 15.– Tribunales de calificación.

Ikasleen ebaluazioari buruzko arauei jarraiki beharrezkoa izanez gero epaimahaia eratzea, 1., 2., 3. edo 4. deialdirako, 5. eta 6. deialdietako epaimahaiak arituko dira.

En los supuestos en que sea necesaria la intervención de un Tribunal de 1.ª a 4.ª convocatoria de acuerdo con la normativa que regula la evaluación del alumnado, actuarán los Tribunales de calificación de 5.ª a 6.ª convocatoria.

16. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 16.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General.

2.– Hautetsiak kargua uzten duenean zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapena indarrean sartuko da organoko idazkariak jakinarazten duenean, hark leku hutsaren berri izan eta astebeteko epean.

2.– La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. La suplencia será efectiva a partir de su puesta en conocimiento por el Secretario o Secretaria del órgano en el plazo de una semana desde que tuvo conocimiento de la vacante.

17. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 17.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General.

3.– Kide anitzeko organoko titularra kanpoan edo gaixorik dagoenean eta, oro har, bertan ez dagoenean arrazoi justifikaturen bategatik, behin-behineko ordezkoak beteko du haren lekua. Horretarako, titularrak kide anitzeko organoko buruari bere egoeraren berri eman beharko dio, idatziz, organoaren bilera baino gutxienez 48 ordu lehenago.

3.– Las y los suplentes procederán a la sustitución de las y los miembros titulares del órgano colegiado en los casos de ausencia o enfermedad y, en general, cuando concurra alguna causa justificada. A fin de poderse hacer efectiva, las y los miembros titulares que se encuentre en alguna de estas situaciones la deberán poner en conocimiento de la presidencia del órgano colegiado a través de un escrito con un mínimo de 48 horas de antelación a la celebración de la sesión del órgano.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA
DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Arautegi hau indarrean sartzen denean indargabetuta geratuko dira Filosofia eta Hezkuntza Zientzien Fakultatearen Arautegia eta Donostiako Irakasleen Unibertsitate Eskolaren Arautegia, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian 2012ko uztailaren 18an eta 2012ko urriaren 23an argitaratutakoak, hurrenez hurren.

Con la entrada en vigor del presente Reglamento quedarán derogados los Reglamentos de la Facultad de Filosofía y Ciencias de la Educación y de la Escuela Universitaria de Magisterio de Donostia-San Sebastián publicados en el Boletín Oficial del País Vasco el 18 de julio de 2012 y el 23 de octubre de 2012, respectivamente.


Azterketa dokumentala


Análisis documental