Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

183. zk., 2016ko irailaren 26a, astelehena

N.º 183, lunes 26 de septiembre de 2016


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
4086
4086

IRAGARKIA, Bizkaiko lurralde historikoko organo judizialei mezularitza-zerbitzua ematea helburu duen zerbitzuen administrazio-kontratua lizitatzeko dena (A-016-DAPJ-2016).

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto servicio de mensajería para los órganos judiciales del Territorio Histórico de Bizkaia (A-016-DAPJ-2016).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

1) Dependencia: Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 84 96.

4) Teléfono 945 01 84 96.

5) Telefaxa: 945 01 90 29.

5) Telefax: 945 01 90 29.

6) Posta elektronikoa: b-ortiz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: b-ortiz@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil de contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016-10-11.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 11-10-2016.

d) Espediente-zenbakia: A-016-DAPJ-2016.

d) Número de expediente: A-016-DAPJ-2016.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Xedearen deskribapena: Bizkaiko lurralde historikoko organo judizialei mezularitza-zerbitzua ematea.

b) Descripción del objeto: servicio de mensajería para los órganos judiciales del Territorio Histórico de Bizkaia.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko tokia: Bizkaiko lurralde historikoko organo judizialak.

d) Lugar de ejecución: órganos judiciales del Territorio Histórico de Bizkaia.

e) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: hogeita lau (24) hilabete.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: veinticuatro (24) meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 60160000-7.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 60160000-7.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: eskaintzak baloratzeko irizpide bakarra prezioa izango da, administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulan xedatutakoaren arabera. Formula: administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulako 30.2 puntuan adierazitakoa.

c) Forma: precio como único criterio de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares. Fórmula: ver punto 30.2 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 165.289,20 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 165.289,20 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 82.644,63 euro. Guztira: 100.000,00 euro.

a) Importe neto: 82.644,63 euros. Importe total: 100.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

● Behin-behinekoa: ez.

● Provisional: no.

● Behin betikoa: lizitazioaren gehieneko aurrekontuaren % 5, BEZa kanpo.

● Definitiva: 5% del presupuesto máximo de licitación, IVA no incluido.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Eskatzen den sailkapena: ez da exijitzen, beharrezko kaudimenaren ordez: R 9 A edo R 9 1. Horrelakorik ezean: b) Kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa eta gaitasun teknikoa eta profesionala: kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa: betekizunak: amaitutako azken hiru urteetan, negozio-bolumen handiena izandako urtean, enpresa lizitatzaileek gutxienez 62.000 euroko (BEZik gabe) negozio-bolumena egiaztatu beharko dute. Teknikoa edo profesionala: Betekizunak: kontratu honetako zerbitzuen antzekoak edo berdinak diren zerbitzuetan, azken bost urteetatik exekuzio handienekoan 50.000 euro exekutatu izana, gutxienez; halako zerbitzutzat jotzen dira mezularitza, korrespondentzia eta banaketa zerbitzuak.

a) Clasificación que se solicita: no se exige, en sustitución de la solvencia requerida: R 9 A, o bien, R 9 1. En su defecto: b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: solvencia económica y financiera: requisitos: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen de negocios referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos años concluidos por un importe mínimo de 62.000 euros (sin IVA). Técnica o profesional: Requisitos: haber ejecutado, al menos, 50.000 euros en el año de mayor ejecución de los cinco últimos años en servicios de igual o similar naturaleza al del presente contrato, entendiéndose como tales aquellos servicios de mensajería, correspondencia y distribución.

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko urriaren 14a, 12:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 14 de octubre de 2016 hasta las 12:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A» eta «B» gutun-azalak aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A», «B» con el contenido que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, sita en la Dirección de Servicios del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua, erdiko eraikina, M gunea, 2. solairua.

2) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: hamabost egun, Sektore Publikoaren Kontratuei buruzko Legearen testu bategineko 161. artikuluaren arabera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: quince días, conforme a lo dispuesto en el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de contratos del Sector Público.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) «B» gutun-azalak irekitzea: formulak aplikatuz ebalua daitezkeen irizpideak:

a) Apertura de los sobres «B» referente a los criterios cuantificables mediante la utilización de fórmulas:

Erakundea: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

Entidad: Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua IIko 1. bilera-gela.

– Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1, Sala reuniones n.º 1, Lakua II.

– Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: «B» gutun-azala: 2016-10-21ean, 10:30ean.

– Fecha y hora: sobre «B»: 21-10-2016 a las 10:30.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán abonados por el adjudicatario.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net //www.contratacion.info

12.– Portal informático o página Web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2016ko irailaren 14a.

En Vitoria-Gasteiz, a 14 de septiembre de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental