Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

164. zk., 2016ko abuztuaren 30a, asteartea

N.º 164, martes 30 de agosto de 2016


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
3734
3734

HUTSEN ZUZENKETA, honako dekretu honena: 23/2016 Dekretua, otsailaren 16koa, zeinen bidez ezartzen baitira Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte-irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitatea eta Euskal Autonomia Erkidegorako ikasketa-plana.

CORRECCIÓN DE ERRORES del Decreto 23/2016, de 16 de febrero, por el que se implantan las enseñanzas artísticas superiores de Arte Dramático en la especialidad de Interpretación y se establece el plan de estudios para la comunidad autónoma del País Vasco.

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkariari buruzko abenduaren 23ko 217/2008 Dekretuaren 18.2.b) artikuluak xedatzen duenez, aldizkariaren argitalpena prestatzerakoan egiten diren hutsak, baldin eta dokumentuaren edukia aldatzen badute edo zalantzak sortzen badituzte, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako Zuzendaritzak zuzenduko ditu, ofizioz nahiz organo edo entitate interesdunak eskatuta.

El artículo 18.2.b) del Decreto 217/2008, de 23 de diciembre, del Boletín Oficial del País Vasco, establece que los meros errores de composición que se produzcan en la publicación, siempre que alteren o modifiquen su contenido o pueda suscitar dudas al respecto, se rectificarán de oficio por la Dirección de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento, o a instancia del órgano u entidad interesado.

Halako hutsak atzeman dira Euskal Herriko Agintaritzaren 2016ko apirilaren 13ko 69. zenbakian argiratatutako dekretu honetan: 23/2016 Dekretua, otsailaren 16koa, zeinen bidez ezartzen baitira Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte-irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitatea eta Euskal Autonomia Erkidegorako ikasketa-plana, Bada, hutsok zuzendu egiten dira jarraian:

Advertidos errores de dicha índole en el texto del Decreto 23/2016, de 16 de febrero, por el que se implantan las enseñanzas artísticas superiores de Arte Dramático en la especialidad de Interpretación y se establece el plan de estudios para la comunidad autónoma del País Vasco, publicado en el Boletín Oficial del País Vasco n.º 69, de 13 de abril de 2016, se procede a su corrección:

Gaztelanizko bertsioan, I. eranskinean, 2016/1529 (9/82) orrialdean,

En el Anexo I, página 2016/1529 (9/82), en la versión en castellano,

Honako hau esaten den lelkuan:

Donde dice:

ANEXO I
ANEXO I
PLAN DE ESTUDIOS
PLAN DE ESTUDIOS
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Honako hau esan behar da:

Debe decir:

ANEXO I
ANEXO I
PLAN DE ESTUDIOS
PLAN DE ESTUDIOS
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Euskarazko bertsioan, I. eranskinean, 2016/1529 (83/8) orrialdean,

En el anexo I, página 2016/1529 (83/8), en la versión en euskera,

Honako hau esaten den lekuan:

Donde dice:

I. ERANSKINA
I. ERANSKINA
IKASKETA-PLANA
IKASKETA-PLANA
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Honako hau esan behar da:

Debe decir:

I. ERANSKINA
I. ERANSKINA
IKASKETA-PLANA
IKASKETA-PLANA
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Gaztelaniazko bertsioan, II. eranskinean, 2016/1529 (27/82) orrialdean honako zati hau gehitu behar da:

En el Anexo II, página 2016/1529 (27/82), en la versión en castellano debe añadirse:

«Asignatura: Taller de expresiones escénicas contemporáneas II

«Asignatura: Taller de expresiones escénicas contemporáneas II

Curso: 2.º

Curso: 2.º

N.º de créditos: 1

N.º de créditos: 1

Descriptores:

Descriptores:

Propuesta práctica de trabajo de investigación sobre textos no específicamente teatrales llevados a la escena.

Propuesta práctica de trabajo de investigación sobre textos no específicamente teatrales llevados a la escena.

Competencias:

Competencias:

El alumno o alumna ha de ser capaz de:

El alumno o alumna ha de ser capaz de:

– Conocer y analizar los principios del lenguaje escénico contemporáneo y los procesos de creación a partir de las diferentes perspectivas metodológicas: semióticas, estéticas, sociológicas o antropológicas.

– Conocer y analizar los principios del lenguaje escénico contemporáneo y los procesos de creación a partir de las diferentes perspectivas metodológicas: semióticas, estéticas, sociológicas o antropológicas.

– Conocer y experimentar los métodos de trabajo en la creación contemporánea, con especial atención a los métodos de creación colectiva.

– Conocer y experimentar los métodos de trabajo en la creación contemporánea, con especial atención a los métodos de creación colectiva.

– Desarrollar habilidades de investigación respecto a las artes del espectáculo y a los procesos creativos.

– Desarrollar habilidades de investigación respecto a las artes del espectáculo y a los procesos creativos.

– Identificar en el ámbito del País Vasco las expresiones de vanguardia y relacionarlas con las dramaturgias de autores y creadores de otros lugares.

– Identificar en el ámbito del País Vasco las expresiones de vanguardia y relacionarlas con las dramaturgias de autores y creadores de otros lugares.

– Taller práctico de trabajo contemporáneo.

– Taller práctico de trabajo contemporáneo.

Criterios de evaluación:

Criterios de evaluación:

La evaluación valorará la capacidad del alumno o alumna de:

La evaluación valorará la capacidad del alumno o alumna de:

– Desarrollar razonada y críticamente ideas y argumentos en relación con el análisis de propuestas escénicas y narrativas contemporáneas.

– Desarrollar razonada y críticamente ideas y argumentos en relación con el análisis de propuestas escénicas y narrativas contemporáneas.

– Recoger información significativa en relación con dramaturgias contemporáneas, analizarla, sintetizarla y gestionarla de forma adecuada.

– Recoger información significativa en relación con dramaturgias contemporáneas, analizarla, sintetizarla y gestionarla de forma adecuada.

– Reconocer las características de las dramaturgias contemporáneas, sus principales creadores y sus aportaciones estéticas, éticas y humanísticas.

– Reconocer las características de las dramaturgias contemporáneas, sus principales creadores y sus aportaciones estéticas, éticas y humanísticas.

– Relacionar las estéticas y narrativas de la escena contemporánea con las de otros lenguajes artísticos.

– Relacionar las estéticas y narrativas de la escena contemporánea con las de otros lenguajes artísticos.

– Integrar los conocimientos y técnicas de interpretación trabajadas en las distintas materias y aplicarlas en la puesta en escena de obras dramáticas de teatro contemporáneo y en una práctica.

– Integrar los conocimientos y técnicas de interpretación trabajadas en las distintas materias y aplicarlas en la puesta en escena de obras dramáticas de teatro contemporáneo y en una práctica.

– Realizar propuestas dramáticas a partir de materiales textuales, visuales o de cualquier otra naturaleza, no creados específicamente para la representación.

– Realizar propuestas dramáticas a partir de materiales textuales, visuales o de cualquier otra naturaleza, no creados específicamente para la representación.

– Conocer y aplicar al trabajo creativo del intérprete las posibilidades expresivas de las tecnologías (sonido, luz, medios audiovisuales) usuales en el teatro de creación y otras expresiones performativas.

– Conocer y aplicar al trabajo creativo del intérprete las posibilidades expresivas de las tecnologías (sonido, luz, medios audiovisuales) usuales en el teatro de creación y otras expresiones performativas.

– Integrarse en un grupo y realizar aportaciones significativas en un trabajo colectivo conducente a la realización de un proceso complejo de puesta en escena de una obra dramática de carácter contemporáneo.

– Integrarse en un grupo y realizar aportaciones significativas en un trabajo colectivo conducente a la realización de un proceso complejo de puesta en escena de una obra dramática de carácter contemporáneo.

A estos criterios específicos de la asignatura se han de añadir los derivados de las competencias generales, transversales y específicas aplicables a la asignatura, así como los criterios comunes a todas las materias: asistencia, puntualidad y disposición para el aprendizaje, capacidad de asimilación de los conceptos teóricos y puesta en práctica de los mismos, capacidad de trabajo en equipo y actitud proactiva en clase, así como la calidad y originalidad de los trabajos presentados y la concreción, claridad y precisión en las exposiciones y debates de clase. Conocimiento y utilización de la bibliografía propuesta.»

A estos criterios específicos de la asignatura se han de añadir los derivados de las competencias generales, transversales y específicas aplicables a la asignatura, así como los criterios comunes a todas las materias: asistencia, puntualidad y disposición para el aprendizaje, capacidad de asimilación de los conceptos teóricos y puesta en práctica de los mismos, capacidad de trabajo en equipo y actitud proactiva en clase, así como la calidad y originalidad de los trabajos presentados y la concreción, claridad y precisión en las exposiciones y debates de clase. Conocimiento y utilización de la bibliografía propuesta.»

II. eranskinean, 2016/1529 (83/28) orrialdean, euskarazko bertsioan honako zati hau gehitu behar da:

En el Anexo II, página 2016/1529 (83/28), en la versión en euskera debe añadirse:

«Irakasgaia: Antzezte-adierazpen Garaikideen Tailerra (II)

«Irakasgaia: Antzezte-adierazpen Garaikideen Tailerra (II)

Kurtsoa: 3

Kurtsoa: 3

Kreditu kop.: 1

Kreditu kop.: 1

Deskribatzaileak:

Deskribatzaileak:

Eszenara eramandako bereziki testu teatral ez diren testuen gaineko Ikerketa-lanaren proposamen praktikoa.

Eszenara eramandako bereziki testu teatral ez diren testuen gaineko Ikerketa-lanaren proposamen praktikoa.

Konpetentziak:

Konpetentziak:

Ikasleak honako hauek egiteko gai izan behar du:

Ikasleak honako hauek egiteko gai izan behar du:

– Hizkuntza eszeniko garaikidearen printzipioak eta sorkuntza-prozesuak ezagutu eta aztertzea, ikuspegi metodologiko desberdinetatik abiatuta: semiotikoak, estetikoak, soziologikoak edo antropologikoak.

– Hizkuntza eszeniko garaikidearen printzipioak eta sorkuntza-prozesuak ezagutu eta aztertzea, ikuspegi metodologiko desberdinetatik abiatuta: semiotikoak, estetikoak, soziologikoak edo antropologikoak.

– Sorkuntza garaikideko lan-metodoak ezagutu eta probatzea, sorkuntza kolektibo metodoei arreta berezia eskainiz.

– Sorkuntza garaikideko lan-metodoak ezagutu eta probatzea, sorkuntza kolektibo metodoei arreta berezia eskainiz.

– Ikerketa-gaitasunak garatzea, ikuskizunaren arteei eta prozesu sortzaileei dagokienez.

– Ikerketa-gaitasunak garatzea, ikuskizunaren arteei eta prozesu sortzaileei dagokienez.

– Euskal Herriko abangoardiako adierazpenak identifikatu eta beste leku batzuetako egile eta sortzaileen dramaturgiekin erlazionatzea.

– Euskal Herriko abangoardiako adierazpenak identifikatu eta beste leku batzuetako egile eta sortzaileen dramaturgiekin erlazionatzea.

– Lan garaikideko tailer praktikoa.

– Lan garaikideko tailer praktikoa.

Ebaluazio-irizpideak:

Ebaluazio-irizpideak:

Ebaluazioan, ikaslearen gaitasuna baloratuko da, honako helburu hauek lortzeko:

Ebaluazioan, ikaslearen gaitasuna baloratuko da, honako helburu hauek lortzeko:

– Proposamen eszeniko eta narratibo garaikideen azterketari dagokionez, ideiak eta argudioak era arrazoituan eta kritikoan garatzea.

– Proposamen eszeniko eta narratibo garaikideen azterketari dagokionez, ideiak eta argudioak era arrazoituan eta kritikoan garatzea.

– Dramaturgia garaikideekin zerikusia duen Informazio garrantzitsua bildu, aztertu, laburbildu eta egoki kudeatzea.

– Dramaturgia garaikideekin zerikusia duen Informazio garrantzitsua bildu, aztertu, laburbildu eta egoki kudeatzea.

– Dramaturgia garaikideen ezaugarriak ezagutzea, horien sortzaile nagusiak eta ekarpen estetiko, etiko eta humanistikoak.

– Dramaturgia garaikideen ezaugarriak ezagutzea, horien sortzaile nagusiak eta ekarpen estetiko, etiko eta humanistikoak.

– Eszena garaikidearen estetika eta narratiba beste arte-hizkuntza batzuekin erlazionatzea.

– Eszena garaikidearen estetika eta narratiba beste arte-hizkuntza batzuekin erlazionatzea.

– Ikasgai desberdinetan landutako ezagutzak eta teknikak osatu eta antzerki garaikideko lan dramatikoen eszenaratzean erabiltzea.

– Ikasgai desberdinetan landutako ezagutzak eta teknikak osatu eta antzerki garaikideko lan dramatikoen eszenaratzean erabiltzea.

– Proposamen dramatikoak egitea, antzezpenerako bereziki ez sortutako testu-, ikus-material, edo beste edozein izaeratako materialetatik abiatuta.

– Proposamen dramatikoak egitea, antzezpenerako bereziki ez sortutako testu-, ikus-material, edo beste edozein izaeratako materialetatik abiatuta.

– Ezagutu eta interpretearen sorkuntza-lanean erabiltzea sorkuntza-antzerkian eta beste adierazpen performatibo batzuetan maiz erabiltzen diren teknologien adierazpen-aukerak (soinua, argia, ikus-entzunezkoak).

– Ezagutu eta interpretearen sorkuntza-lanean erabiltzea sorkuntza-antzerkian eta beste adierazpen performatibo batzuetan maiz erabiltzen diren teknologien adierazpen-aukerak (soinua, argia, ikus-entzunezkoak).

– Talde batean integratu eta ekarpen esanguratsuak egitea lan garaikide baten eszenaratzeprozesu konplexu bat egitera bideratutako lan kolektibo batean.

– Talde batean integratu eta ekarpen esanguratsuak egitea lan garaikide baten eszenaratzeprozesu konplexu bat egitera bideratutako lan kolektibo batean.

Irakasgaiaren irizpide espezifiko horiei irakasgaiari aplika dakizkiokeen konpetentzia orokorretatik, zeharkakoetatik eta espezifikoetatik eratorritakoak gehitu behar zaizkio, eta ikasgai guztietarako komunak diren irizpideak ere bai: bertaratzea, puntualtasuna eta ikasteko gogoa, kontzeptu teorikoak asimilatzeko eta praktikan jartzeko ahalmena, talde-lanean aritzeko gaitasuna eta eskolan jarrera proaktiboa izatea, baita aurkeztutako lanen kalitatea eta originaltasuna eta eskolako azalpenetan eta eztabaidetan izandako zehaztasuna, argitasuna eta xehetasuna. Proposatutako bibliografia ezagutzea eta erabiltzea.»

Irakasgaiaren irizpide espezifiko horiei irakasgaiari aplika dakizkiokeen konpetentzia orokorretatik, zeharkakoetatik eta espezifikoetatik eratorritakoak gehitu behar zaizkio, eta ikasgai guztietarako komunak diren irizpideak ere bai: bertaratzea, puntualtasuna eta ikasteko gogoa, kontzeptu teorikoak asimilatzeko eta praktikan jartzeko ahalmena, talde-lanean aritzeko gaitasuna eta eskolan jarrera proaktiboa izatea, baita aurkeztutako lanen kalitatea eta originaltasuna eta eskolako azalpenetan eta eztabaidetan izandako zehaztasuna, argitasuna eta xehetasuna. Proposatutako bibliografia ezagutzea eta erabiltzea.»

II. eranskinean, 2016/1529 (62/82) orrialdean, gaztelaniazko bertsioan,

En el Anexo II, página 2016/1529 (62/82), en la versión en castelano,

Honako hau esaten den lekuan:

Donde dice:

«Asignatura: Taller de expresiones escénicas contemporáneas II

«Asignatura: Taller de expresiones escénicas contemporáneas II

Curso: 3.º

Curso: 3.º

N.º de créditos: 3»

N.º de créditos: 3»

Honako hau esan behar da:

Debe decir:

«Asignatura: Taller de expresiones escénicas contemporáneas II

«Asignatura: Taller de expresiones escénicas contemporáneas II

Curso: 3.º

Curso: 3.º

N.º de créditos: 5»

N.º de créditos: 5 »

II. ernaskinean, 2016/1529 (83/62) orrialdean, euskarako bertsioan,

En el Anexo II 2016/1529 (83/62) en la versión en euskera,

Honako hau esaten den lekuan:

Donde dice:

«Irakasgaia: Antzezte-adierazpen Garaikideen Tailerra (II)

«Irakasgaia: Antzezte-adierazpen Garaikideen Tailerra (II)

Kurtsoa: 3

Kurtsoa: 3

Kreditu kop.: 3»

Kreditu kop.: 3 »

Honako hau esan behar da:

Debe decir:

«Irakasgaia: Antzezte-adierazpen Garaikideen Tailerra (II)

«Irakasgaia: Antzezte-adierazpen Garaikideen Tailerra (II)

Kurtsoa: 3

Kurtsoa: 3

Kreditu kop.: 5»

Kreditu kop.: 5»

II. eranskinean, 2016/1529 (68/82) orrialdean, gaztelaniazko bertsioan,

En el Anexo II 2016/1529 (68/82), en la versión en castellano,

Honako hau esaten den lekuan:

Donde dice:

«Asignatura: Taller práctico de Montaje

«Asignatura: Taller práctico de Montaje

Curso: 4.º

Curso: 4.º

N.º de créditos: 20»

N.º de créditos: 20»

Honako hau esan behar dar:

Debe decir:

«Asignatura: Taller práctico de Montaje

«Asignatura: Taller práctico de Montaje

Curso: 4.º

Curso: 4.º

N.º de créditos: 21»

N.º de créditos: 21»

II. eranskinean, 2016/1529 (83/69) orrialdean, euskarazko bertsioan,

En el Anexo II 2016/1529 (83/69), en la versión en euskera,

Honako hau esaten den leluan:

Donde dice:

«Irakasgaia: Muntaketari buruzko Tailer Praktikoa

«Irakasgaia: Muntaketari buruzko Tailer Praktikoa

Kurtsoa: 4

Kurtsoa: 4

Kreditu kop.: 20»

Kreditu kop.: 20»

Honako hau esan behar da:

Debe decir:

«Irakasgaia: Muntaketari buruzko Tailer Praktikoa

«Irakasgaia: Muntaketari buruzko Tailer Praktikoa

Kurtsoa: 4

Kurtsoa: 4

Kreditu kop.: 21»

Kreditu kop.: 21»


Azterketa dokumentala


Análisis documental