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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

132. zk., 2016ko uztailaren 12a, asteartea

N.º 132, martes 12 de julio de 2016


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OTRAS DISPOSICIONES

LEHENDAKARITZA
LEHENDAKARITZA
3102
3102

EBAZPENA, 2016ko ekainaren 30ekoa, Kanpo Harremanetarako idazkari nagusiarena, kanpo-harremanen eremuan profesionalak espezializatzeko beken 2016-2017 aldirako deialdia egiten duena.

RESOLUCIÓN de 30 de junio de 2016, de la Secretaria General de Acción Exterior, por la que se convocan becas de especialización de profesionales en el área de Acción Exterior para 2016-2017.

Uztailaren 26ko 171/2011 Dekretuak kanpo-harremanen eremuan profesionalak espezializatzeko bekak arautzen ditu (2011ko abuztuaren 11ko EHAA, 152. zk.).

El Decreto 171/2011, de 26 de julio, regula las becas de especialización de profesionales en el área de Acción Exterior (BOPV n.º 152, de 11 de agosto de 2011).

Dekretu horren 2. artikuluaren 1 paragrafoan ezarritakoaren arabera, bidezkoa da kanpo-harremanen eremuan profesionalak espezializatzeko beken 2016-2017 aldirako deialdia egitea, beka horiek Lehendakaritzako Diru-laguntzei buruzko 2016rako Plan Orokorrean jasota daude, eta Lehendakaritzako idazkari nagusiaren 2016ko urtarrilaren 28ko Ebazpenaren bitartez onartuak dira.

De conformidad con lo establecido en el artículo 2, apartado 1, del citado Decreto, procede convocar las becas de especialización de profesionales en el área de Acción Exterior para 2016-2017, que se encuentran incluidas en el Plan General de Subvenciones de Lehendakaritza para 2016, aprobado por Resolución de 28 de enero de 2016, del Secretario General de la Presidencia.

Ondorioz, honako hau

En su virtud,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Helburua.

Artículo 1.– Objeto.

Ebazpen honen helburua da kanpo harremanen arloan profesionalak espezializatzeko beken 2016-2017 aldirako deialdia egitea.

El objeto de la presente Resolución es convocar, para 2016-2017, las becas de especialización de profesionales en el área de Acción Exterior.

2. artikulua.– Deitutako bekak.

Artículo 2.– Becas convocadas.

1.– 12 hilabeteko iraupena duten zortzi beken deialdia egiten da.

1.– Se convocan ocho becas de 12 meses de duración.

2.– Bekadunek beraien eginkizunak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren honako bulego hauetan burutuko dituzte:

2.– Las personas beneficiarias de las becas llevarán a cabo su actividad en las siguientes dependencias de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi:

– Lauk, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusian, Vitoria-Gasteizen.

– Cuatro en la Secretaría General de Acción Exterior, en Vitoria-Gasteiz.

– Bik, Euskadiren Europar Batasunerako Ordezkaritzan, Bruselan.

– Dos en la Delegación de Euskadi para la Unión Europea, en Bruselas.

– Bik, Euskadiren Txile, Peruko eta Kolonbiako Ordezkaritzan. Horietako batek Ordezkaritzaren egoitzan burutuko ditu eginkizunak, Txileko Santiagon; eta besteak, Ordezkaritzak Bogotan (Kolonbian) duen bulegoan.

– Dos en la Delegación de Euskadi en Chile, Perú y Colombia. Una de ellas se desarrollará en la sede de dicha Delegación, en Santiago de Chile (Chile) y la otra se llevará a cabo en la oficina que dicha Delegación tiene en Bogotá (Colombia).

3. artikulua.– Dotazioa.

Artículo 3.– Dotación.

1.– Beka bakoitzak honelako dotazioa izango du:

1.– La dotación de cada una de las becas será la siguiente:

– Vitoria-Gasteizen burutu beharreko beka bakoitzak, 16.000 euro.

– Becas cuyo destino es Vitoria-Gasteiz, 16.000 euros cada una.

– Bruselan, Txileko Santiagon eta Bogotan burutu beharreko beka bakoitzak, 24.000 euro.

– Becas cuyo destino es Bruselas, Santiago de Chile y Bogotá, 24.000 euros cada una.

2.– Zenbateko horrek dagokion atxikipen fiskala izango du.

2.– Este importe estará sujeto a la retención fiscal correspondiente.

4. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 4.– Pago.

1.– Beka zatika ordainduko da; honela, hain zuzen:

1.– La beca se abonará fraccionadamente, del siguiente modo:

– Lehenengo ordainketa beka onartu ondoren egingo da, eta esleitutako diru-laguntzaren % 50 izango da.

– Un primer pago se efectuará tras la aceptación de la beca y la incorporación de la persona becada, por un importe equivalente al 50% de la ayuda adjudicada.

– Bigarren ordainketa, diru-laguntzaren % 20, bekaldia hasi eta lau hilabete igarotakoan egingo da, bekadunek zatikako txostenak aurkeztu ondoren.

– El segundo pago, por el 20%, se efectuará transcurridos cuatro meses desde el inicio del disfrute de la beca, tras la presentación por las personas becadas de los correspondientes informes parciales.

– Hirugarren eta azken ordainketa, geratzen den % 30a, beka bukatzen denean egingo da, bekadunek amaiera txostenak aurkeztu ondoren.

– El tercer y último pago, por el 30% restante, se efectuará una vez finalizada la beca, tras la presentación por las personas becadas de los correspondientes informes finales.

2.– Uko egiterik izanez gero, ordezkoei ordainduko zaien diru-zenbatekoa uko egin duen bekadunak erabili ez duen bekaldiaren araberakoa izango da. Ordainketa egiteko, artikulu honen 1. paragrafoan aurreikusitako ordainketa zatikatuak eta ehunekoak erabiliko dira.

2.– Para el supuesto de renuncia, el montante de la beca abonable a las personas suplentes será proporcional al período de la misma no consumido por la persona becada renunciante. El abono se efectuará en el mismo número de pagos fraccionados y por los mismos porcentajes respectivos que los previstos en el párrafo 1 de este artículo.

5. artikulua.– Eskabideak aurkezteko tokia, modua eta epea.

Artículo 5.– Lugar, modo y plazo de presentación de solicitudes.

1.– Interesa dutenek prozedura honetako tramite guztiak eskatu, kontsultatu eta egin ahal izango dituzte bide presentzialak edo elektronikoak erabiliz.

1.– Las personas interesadas podrán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento utilizando medios presenciales o electrónicos.

2.– Eskaerak eta erantzukizunpeko deklarazioak kanal elektronikotik izapidetzeari buruzko espezifikazioak eta gainontzeko ereduak eskura daude egoitza elektroniko honetan: https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2016/becas-de-accion-exterior/y22-izapide/es

2.– Las especificaciones de cómo tramitar, tanto por canal presencial como electrónico, las solicitudes, declaraciones responsables, y demás modelos están disponibles en la siguiente sede electrónica: https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2016/becas-de-accion-exterior/y22-izapide/es

3.– Eskabidea izapidetzeko eta agiriak aurkezteko bide bat edo bestea erabiltzeak, hau da, aurrez aurrekoa edo elektronikoa erabiltzeak, ez du behartzen aurrerantzean ere prozedurako gainerako izapideak egiteko bide bera erabiltzera, eta edozein momentutan alda daiteke aukeratutako bidea. Eskaeraren ondoko izapideak, bide elektronikoaren bitartez, honako helbide honetan egingo dira: http://www.euskadi.eus/misgestiones

3.– El empleo de un canal, presencial o electrónico, en el trámite de solicitud y aportación de documentación no obliga a su utilización en los sucesivos trámites del procedimiento, pudiendo modificarse en cualquier momento. Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizan a través de http://www.euskadi.eus/misgestiones.

4.– Eskaerak zuzenean aurkezteko aukeraz baliatu nahi izanez gero, interesatuek eranskinarekin doan eredua beteko dute. Eredu hori aurkitu ahal izango da: Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusian, Euskal Herriko Unibertsitateko Ikerketa arloko Errektoreordetzan, Arabako eta Gipuzkoako Campusetako Errektoreordetzan eta Deustuko Unibertsitateko Ikerketa arloko Errektoreordetzan, baita Eusko Jaurlaritzako web orrian ere: www.euskadi.net

4.– En el caso de optar por la presentación presencial de las solicitudes, las personas interesadas cumplimentarán el modelo de impreso que consta en el anexo, y que se encontrará a su disposición en la Secretaría General de Acción Exterior, en el Vicerrectorado de Investigación de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, en los Vicerrectorados de los Campus de Álava y Gipuzkoa, y en el Vicerrectorado de Investigación de la Universidad de Deusto, así como en la página web del Gobierno Vasco: www.euskadi.net.

Eskabideak helbide honetara zuzendu beharko dira:

Las solicitudes deberán dirigirse a la siguiente dirección:

Kanpo Harremanetarako Zuzendaritza

Dirección de Relaciones Exteriores

Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusia

Secretaría General de Acción Exterior

Lehendakaritza – Eusko Jaurlaritza

Lehendakaritza – Gobierno Vasco

Nafarroa kalea 2

c/ /Navarra, 2

01007 Vitoria-Gasteiz

01007 Vitoria-Gasteiz

Aurreko paragrafoan adierazitako helbidea jarrita, eskabideak honako toki hauetan ere aurkez daitezke: Euskadiren kanpoko ordezkaritzetan, Eusko Jaurlaritzaren Herritarrei Laguntzeko bulegoetan edo Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legean zehaztutako tokietan.

Las solicitudes se podrán presentar, además, en las Delegaciones de Euskadi en el exterior, en las oficinas de Atención Ciudadana del Gobierno Vasco o en los lugares especificados en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

5.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik hasita.

5.– El plazo de presentación de las solicitudes será de un mes a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

6. artikulua.– Aurkeztutako eskabidean egindako akatsak zuzentzea.

Artículo 6.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

1.– Uztailaren 26ko 171/2011 Dekretuaren 5.1 artikuluan ezarritakoari jarraikiz, aurkeztu den dokumentazioa osorik ez badago Kanpo Harremanetarako Zuzendaritzak eskatzaileari dokumentazio osagarria hamar eguneko epean bidaltzeko eskatuko dio.

1.– De conformidad con lo establecido en el artículo 5 del Decreto 171/2011, de 26 de julio, en el supuesto de que la documentación fuera incompleta, la Dirección de Relaciones Exteriores requerirá a la persona solicitante para que en el plazo de diez días remita la documentación complementaria.

2.– Eskatutako dokumentazioa aurkezten ez badu epe horretan –jakinarazi eta biharamunetik hasita–, eskaera bertan behera utzi duela pentsatuko da; aldez aurretik horretarako ebazpena eman beharko da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42. artikuluan xedatutakoari jarraituz.

2.– Transcurrido dicho plazo a contar desde el día siguiente al de su notificación sin que se hubiera presentado la documentación requerida, se le tendrá por desistida de su petición previa resolución dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

7. artikulua.– Hautaketa Batzordea.

Artículo 7.– Comisión de Selección.

Merituak baloratzeko, uztailaren 26ko 171/2011 Dekretuaren 7. artikuluan Hautaketa Batzordeko kideak izendatu ziren; honako hauek izango dira:

La Comisión de Selección designada en el artículo 7 del Decreto 171/2011, de 26 de julio, que valorará los méritos, estará compuesta por los siguientes miembros:

– Leyre Madariaga Gangoiti andrea, Kanpo Harremanetarako zuzendaria, batzordeburua. Lanpostu hori bete gabe balego, titularra ez balego, gaixorik balego edo legezko beste arrazoiren bat balego, Sofía de Orue Valdés andreak, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikariak, ordezkatuko du.

– Dña. Leyre Madariaga Gangoiti, Directora de Relaciones Exteriores, que actuará como Presidenta de la Comisión. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Dña. Sofía de Orue Valdés, Técnica Superior de la Secretaría General de Acción Exterior.

– Marta Marín Sanchez andrea, Euskadiren Europar Batasunerako ordezkaria, batzordeko buruordea. Lanpostu hori bete gabe balego, titularra ez balego, gaixorik balego edo legezko beste arrazoiren bat balego Mikel Antón Zarragoitia jaunak, Europako Gaietarako zuzendariak, ordezkatuko du.

– Dña. Marta Marín Sánchez, Delegada de Euskadi para la Unión Europea, que actuará como Vicepresidenta de la Comisión. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá D. Mikel Antón Zarragoitia, Director de Asuntos Europeos.

– Elena Iturrate Bizkarguenaga andrea, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria. Batzordearen idazkaria izango da; hitza bai, baina botorik ez du izango. Lanpostu hori bete gabe balego, titularra ez balego, gaixorik balego edo legezko beste arrazoiren bat balego, Ainara Jauregui Recondo andreak, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikariak, ordezkatuko du.

– Dña. Elena Iturrate Bizkargüenaga, Técnica Superior de la Secretaría General de Acción Exterior, que desempeñará funciones de secretaria de la Comisión. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Dña. Ainara Jauregui Recondo, Técnica Superior de la Secretaría General de Acción Exterior.

– Rafael Hueso Vicent jauna, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria. Lanpostu hori bete gabe balego, titularra ez balego, gaixorik balego edo legezko beste arrazoiren bat balego, Estíbaliz Urcelay Erguido andreak, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikariak, ordezkatuko du.

– D. Rafael Hueso Vicent, Técnico Superior de la Secretaría General de Acción Exterior. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Dña. Estíbaliz Urcelay Erguido, Técnica Superior de la Secretaría General de Acción Exterior.

8. artikulua.– Balorazio irizpideak zein azpi-irizpideak eta horien ponderazioa.

Artículo 8.– Criterios y subcriterios de valoración y su ponderación.

1.– Ibilbide akademikoa gehienez ere 20 punturekin baloratuko da; honela, hain zuzen:

1.– La trayectoria académica universitaria se valorará con hasta 20 puntos, del siguiente modo:

a) Ikasketa-espedientearengatik gehienez ere 5 puntu emango dira, unibertsitate ikasketen azken hiru urteetako batezbesteko nota kontuan hartuta. Agirien bidez egiaztatu beharko da nota hori. Honela banatuko dira puntuok:

a) Por expediente académico se concederán hasta 5 puntos, teniendo en cuenta la nota media de los tres últimos años de los estudios universitarios acreditada documentalmente:

– 1 puntu, batez besteko nota 5etik 5,99ra artean badago.

– 1 punto cuando la nota media se encuentre entre el 5 y el 5,99.

– 2 puntu, batez besteko nota 6tik 6,99ra artean badago.

– 2 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 6 y el 6,99.

– 3 puntu, batez besteko nota 7tik 7,99ra artean badago.

– 3 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 7 y el 7,99.

– 4 puntu, batez besteko nota 8tik 8,99ra artean badago.

– 4 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 8 y el 8,99.

– 5 puntu, batez besteko nota 9tik 10era artean badago.

– 5 puntos entre cuando la nota media se encuentre entre el 9 y 10.

b) Interesdunaren espezializazioarengatik gehienez ere 15 puntu emango dira; honela, hain zuzen:

b) Por la especialización de la persona interesada, se concederán hasta 15 puntos, concediéndose:

– Gehienez ere 5 puntu, Europako edo nazioarteko gaien hainbat jakintza arlori buruzko ikastaroengatik eta Europako erakundeetarako, nazioartekoetarako edota kidego diplomatikorako oposizioetarako egindako ikasketengatik; behar bezala egiaztatu beharko dira ikasketok.

– Un máximo de 5 puntos por los cursos sobre temas europeos e internacionales en sus diversas áreas de conocimiento y por los estudios cursados, debidamente acreditados, para oposiciones a instituciones europeas, internacionales o el cuerpo diplomático.

– Gehienez ere 10 puntu, Europako edo nazioarteko gaien hainbat jakintza arlotan master-ikasketak izateagatik.

– Un máximo de 10 puntos por los estudios de Master en temas europeos o internacionales en sus diversas áreas de conocimiento.

2.– Atzerriko hizkuntzak ahoz zein idatziz menderatzea gehienez ere 15 punturekin baloratuko da; honela, hain zuzen:

2.– El nivel de conocimiento oral y escrito de lenguas extranjeras se valorará con hasta 15 puntos, del modo siguiente:

a) Ingelesa menderatzeagatik gehienez ere 15 puntu emango dira; honela, hain zuzen:

a) Por conocimiento de inglés se concederán hasta 15 puntos, del siguiente modo:

– 10 puntu esleituko zaizkie B1 mailako ingeles ziurtagiria egiaztatzen dutenei.

– 10 puntos a quienes acrediten el certificado de inglés correspondiente al nivel B1.

– Beste 5 puntu esleituko zaizkie B2 edota goragoko egiaztagiri bat egiaztatzen dutenei.

– 5 puntos adicionales a quienes acrediten el certificado correspondiente al nivel B2 o superior.

b) Atzerriko beste hizkuntza batzuk: 5 puntu esleituko zaizkie B1 edota goragoko egiaztagiri bat egiaztatzen dutenei.

b) Otros idiomas extranjeros: se concederán 5 puntos a quienes acrediten el certificado correspondiente al nivel B1 o superiores.

3.– Kanpo harremanen alorrean sektore publiko edo pribatuan izandako ibilbide profesionala eta ikerketa-lanak gehienez ere 20 punturekin baloratuko dira; honela, hain zuzen:

3.– La trayectoria profesional en el sector público o privado en el ámbito de la acción exterior y los trabajos de investigación se valorarán hasta 20 puntos, que se obtendrán del modo siguiente:

– 4 puntu, kanpo harremanei buruzko gaietan lanean emandako urte oso bakoitzeko.

– 4 puntos por cada año completo trabajado en temas relacionados con la acción exterior.

– 4 puntu, kanpo harremanei buruzko ikerketa lan bakoitzeko (10 puntu, lanok argitaratu badira).

– 4 puntos por cada trabajo de investigación relacionado con la acción exterior (10 puntos si han sido publicados).

4.– Euskara menderatzea gehienez ere 10 punturekin baloratuko da; honela, hain zuzen:

4.– El conocimiento de euskera se valorará hasta 10 puntos, del modo siguiente:

– B1 titulua edo baliokidea: 3 puntu.

– Titulación B1 o equivalente: 3 puntos.

– B2 titulua edo baliokidea: 6 puntu.

– Titulación B2 o equivalente: 6 puntos.

– C1 titulua edo baliokidea edo goragokoa: 10 puntu.

– Titulación C1 o equivalente o superior: 10 puntos.

5.– Hautaketa Batzordeak dei egingo die hautagaiei elkarrizketa bat egin dezaten; elkarrizketa horren bitartez, jarraian azaldutako ezagupenak egiaztatuko dira eta hautagaiak eskatutako profilari egokitzen zaizkion aztertuko da:

5.– La Comisión de Selección convocará a las personas aspirantes para realizar una entrevista con el objeto de acreditar los conocimientos que a continuación se exponen, así como para analizar la adecuación de quienes aspiran al perfil requerido:

a) Europako eta nazioarteko ekonomia eta politikan gaurkotasuna duten gaiak behar bezala ezagutzea. Proba hori nazioarteko egoera ekonomikoari, nazioarteko politikari eta Europako gaur egungo egoerari buruzko bosna galderako hiru sortak osatuko dute, eta horretarako berariaz prestatutako galderen artetik itsu-itsuan aterako dira.

a) El conocimiento satisfactorio de la actualidad económica y política europea e internacional. Esta prueba consistirá en tres baterías de 5 preguntas cada una, sobre actualidad económica internacional, política internacional y actualidad europea, que se extraerán a ciegas de entre las preguntas preparadas al efecto.

Gehienez ere 15 punturekin baloratuko da; honela, hain zuzen:

Se valorará hasta 15 puntos y se evaluará del modo siguiente:

– Gehienez ere 5 puntu, nazioarteko egungo egoera ekonomikoa ezagutzeagatik.

– Hasta 5 puntos por conocimiento de la actualidad económica internacional.

– Gehienez ere 5 puntu, nazioarteko egungo egoera politikoa ezagutzeagatik.

– Hasta 5 puntos por conocimiento de la actualidad política internacional.

– Gehienez ere 5 puntu, Europako gaur egungo egoera ezagutzeagatik

– Hasta 5 puntos por conocimiento de la actualidad europea.

b) Hautagaiaren profil profesionala bekaren helburu den edukiari egokitzea gehienez ere 20 punturekin baloratuko da, erakunde misio bat antolatzeari buruzko proba praktikoa egin ondoren.

b) La adecuación del perfil profesional de la persona al contenido del objeto de la beca se valorará hasta 20 puntos, tras la realización de la prueba práctica consistente en un caso práctico de organización de una misión institucional, hasta 20 puntos.

9. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 9.– Resolución.

1.– Lehendakaritzako egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 9ko 187/2013 Dekreturen 13.5 artikuluan ezarritakoaren arabera, Kanpo Harremanetarako zuzendariak emango du eman beharreko ebazpena, hautaketa batzordeak egindako proposamena ikusi ondoren. Ebazpen horren bitartez, beken onuradunak eta, hala badagokie, ordezkoak izendatuko ditu, beka aldia noiz hasi eta non burutuko den zehaztuko du, edo esleitu gabe utziko ditu hautagai egokirik ez dutenak. Ebazpena arrazoitu egin beharko da eta ebazpen horrek administrazio-bidea amaituko du.

1.– De conformidad con lo establecido en el artículo 13.5 del Decreto 187/2013, de 9 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional de Lehendakaritza, la Directora de Relaciones Exteriores, a la vista de la propuesta formulada por la Comisión de Selección, adoptará la correspondiente Resolución, que será motivada, designando las personas beneficiarias de las becas, los destinos y la fecha de incorporación y, en su caso las personas suplentes, o declarando desiertas las que carecieran de candidaturas aptas.

2.– Esleipen ebazpena eskatzaileei banan-banan jakinaraziko zaie eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta www.euskadi.net webgunean argitaratuko da, guztiek horren berri izan dezaten.

2.– La Resolución se notificará personalmente a las personas solicitantes y se publicará, para general conocimiento, en el Boletín Oficial del País Vasco y en www.euskadi.net.

3.– Ebazpen horren aurka berraztertzeko errekurtsoa aurkez daiteke Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusian hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean kontatzen hasita.

3.– Contra dicha Resolución se podrá interponer recurso de alzada ante la Secretaria General de Acción Exterior, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

4.– Ebazpen hori gehienez ere 6 hilabeteko epean eman eta jakinarazi beharko da, deialdi hau argitaratzen den egunean kontatzen hasita.

4.– Dicha Resolución deberá dictarse y notificarse en el plazo máximo 6 meses, a contar desde el día de publicación de la presente convocatoria.

5.– Epe hori igaro eta interesatuei inolako ebazpenik jakinarazi ez bazaie, eskabideak ezetsi direla ulertu beharko dute.

5.– Transcurrido dicho plazo sin haberse notificado a las personas interesadas resolución alguna, podrán entenderse desestimadas sus solicitudes.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Ebazpen honetan eta uztailaren 26ko 171/2011 Dekretuan aurreikusita ez dagoen guztian, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea eta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina aplikatuko dira –testu hori azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartu zen–.

En lo no previsto en la presente Resolución y en el Decreto 171/2011, de 26 de julio, será de aplicación lo dispuesto en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honek administrazio-bidea agortzen du; hala ere, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez daiteke organo berean hilabeteko epean, edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salan, bi hilabeteko epean. Epeok ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera hasiko dira.

Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, se podrá interponer potestativamente recurso de reposición ante el mismo órgano, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o bien directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta www.euskadi.net webgunean argitaratuko da, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

La presente Resolución se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en www.euskadi.net y surtirá efectos desde el día siguiente al de la fecha de publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko ekainaren 30a.

En Vitoria-Gasteiz, a 30 de junio de 2016.

Kanpo Harremanetarako idazkari nagusia,

La Secretaria General de Acción Exterior,

MarÍa Ángeles Elorza ZubirÍa.

MARÍA ÁNGELES ELORZA ZUBIRÍA.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental