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69. zk., 2016ko apirilaren 13a, asteazkena

N.º 69, miércoles 13 de abril de 2016


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
1529
1529

23/2016 DEKRETUA, otsailaren 16koa, zeinen bidez ezartzen baitira Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte-irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitatea eta Euskal Autonomia Erkidegorako ikasketa-plana.

DECRETO 23/2016, de 16 de febrero, mediante el que se implantan las enseñanzas artísticas superiores de Arte Dramático en la especialidad de Interpretación y se establece el plan de estudios para la comunidad autónoma del País Vasco.

Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoak 54. artikulutik 58.era bitarteko artikuluetan arautzen ditu goi-mailako arte-irakaskuntzak, non sartzen baitira arte dramatikoko irakaskuntzak. Lege horrek xedatzen duenez, Gobernuari dagokio, autonomia-erkidegoei eta Arte Irakaskuntzetako Kontseilu Gorenari kontsulta egin ondoren, goi-mailako arte-irakaskuntzen ikasketen egitura eta oinarrizko edukia finkatzea.

La Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, regula en sus artículos 54 a 58 las Enseñanzas Artísticas Superiores de las que forman parte las enseñanzas de Arte Dramático, y establece que corresponde al Gobierno, previa consulta a las Comunidades Autónomas y al Consejo Superior de Enseñanzas Artísticas, definir la estructura y el contenido básicos de los diferentes estudios de Enseñanzas Artísticas Superiores.

Agindu hori betetzeko eman zen urriaren 26ko 1614/2009 Errege Dekretua, Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoan araututako goi-mailako arte-irakaskuntzen antolaketa finkatzen duena, bai eta maiatzaren 14ko 630/2010 Errege Dekretua ere, bertan ezarritako goi-mailako arte-irakaskuntzen oinarrizko edukia arautzen duena.

En cumplimiento de dicho mandato se dictó el Real Decreto 1614/2009, de 26 de octubre, por el que se establece la ordenación de las Enseñanzas Artísticas Superiores reguladas por la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, y el Real Decreto 630/2010, de 14 de mayo, por el que se regula el contenido básico de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático establecidas en la misma.

Azken horrek 7. artikuluan xedatzen duenez, hezkuntza-administrazioek, ikastetxeen proposamena ikusi ondoren, ikasketa-plana finkatuko dute, eta bertan ezarritako gutxienekoak osatuko dituzte 240 kreditu egin arte. Era berean, 6. artikuluan xedatutakoaren arabera, ikasketa-planek zeharkako gaitasunak, gaitasun orokorrak, gaitasun espezifikoak eta espezialitate bakoitzerako zehaztutako lanbide-profilak jaso behar dituzte.

Éste último dispone en su artículo 7 que las Administraciones educativas, vista la propuesta de los centros, establecerán el plan de estudios, completando hasta el total de 240 créditos los mínimos en él fijados. Asimismo, de acuerdo con su artículo 6, los planes de estudios deberán contener las competencias transversales, las competencias generales y las competencias específicas y los perfiles profesionales definidos en el mismo para cada una de las especialidades.

Aipatu maiatzaren 14ko 630/2010 Errege Dekretuaren hirugarren xedapen gehigarriak xedatu zuen 2010/2011 ikasturtean hasiko zirela pixkanaka ezartzen arte dramatikoko goi-mailako arte-irakaskuntzak, honako xedapen hauetan ezarritakoaren arabera: maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoaren lehenengo xedapen gehigarrian, eta ekainaren 30eko 806/2006 Errege Dekretuaren 23. artikuluan. Errege Dekretu horren bidez aipatu legeak araututako hezkuntza-sistemaren antolamendu berria aplikatzeko egutegia ezartzen da.

La disposición adicional tercera del citado Real Decreto 630/2010, de 14 de mayo, dispuso que, de conformidad con lo establecido en la disposición adicional primera de la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, y en el artículo 23 del Real Decreto 806/2006, de 30 de junio, por el que se establece el calendario de aplicación de la nueva ordenación del sistema educativo regulada en la citada Ley, en el curso académico 2010-2011 se iniciaría la implantación progresiva de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático.

1/2013 Legegintzako Errege Dekretuak ezarritako esparruan, Irisgarritasunaren sustapenaren arloan indarrean dauden xedapenak bete beharko dira (1/2013 Legegintzako Errege Dekretua, azaroaren 29koa, desgaitasuna duten pertsonen eskubideei eta haien gizarteratzeari buruzko Lege Orokorraren testu bategina onartzen duena).

En el marco de lo establecido en el Real Decreto Legislativo 1/2013, de 29 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley General de derechos de las personas con discapacidad y de su inclusión social, se deberán cumplir las disposiciones vigentes en materia de promoción de la accesibilidad.

Arte Dramatikoko Goi-mailako Irakaskuntzetako ikasketa-plana, Interpretazioaren espezialitatean, Goi-mailako Hezkuntzaren Europako Esparruaren proposamena oinarri hartuta taxutzen da; haren arabera, funtsezkoa da ikasleek gaitasunak eskuratzea, ikaskuntza-metodologia berri bat aplikatzea eta ebaluazio-prozedurak egokitzea. Horrenbestez, ikasketaren emaitzak eta ikasleek egindako lan-bolumena neurtzeko unitatea europar kredituak direlakoak (ECTS) izatea proposatzen da, eta ikasleen mugikortasuna bermatuko da, Tituluaren Europar Gehigarria lortzeko aukera emanez.

El plan de estudios de las Enseñanzas Superiores de Arte Dramático en la especialidad de Interpretación se configura desde la propuesta del Espacio Europeo de Educación Superior, según la cual los planes de estudios deben fundamentarse en la adquisición de competencias por parte del alumnado, en la aplicación de una nueva metodología de aprendizaje y en la adecuación de los procedimientos de evaluación. Como consecuencia, se propone que la unidad de medida que refleja los resultados del aprendizaje y el volumen de trabajo realizado por las estudiantes y los estudiantes sean los denominados créditos europeos (ECTS) y se garantizará la movilidad del alumnado posibilitando la obtención del Suplemento Europeo al Título.

Nolanahi ere, maiatzaren 14ko 630/2010 Errege Dekretuak dio hezkuntza-administrazioek, arte dramatikoko goi-mailako irakaskuntzak ematen dituzten zentroen proposamena ikusita, espezialitate bakoitzari dagokion ikasketa-plana ezarriko dutela. Ikasketa-planak maiatzaren 14ko 630/2010 Errege Dekretuan zehaztutako egiturara eta oinarrizko edukietara egokitzen dira, eta lanbidean aritzeko beharrezkoa den gutxieneko oinarrizko prestakuntza eta berariazkoa jasotzen dituzte.

En todo caso el Real Decreto 630/2010, de 14 de mayo, establece que las Administraciones educativas, vista la propuesta de los centros que impartan las Enseñanzas Superiores de Arte Dramático, establecerán el plan de estudios que corresponde a cada una de las especialidades. Los planes de estudios se ajustan a la estructura y contenidos básicos establecidos en el Real Decreto 630/2010, de 14 de mayo y contienen la formación básica y la formación específica mínima necesaria para el ejercicio profesional.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak, Euskal Herrian antzerkiari dagokionez dagoen tradizioa eta zenbat antzerki-lan egiten den aintzat hartuta, ikusi du Euskal Autonomia Erkidegoan irakaskuntza horiek emateko beharra dagoela, eta, beraz, komenigarria dela Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzak ezartzea, hasieran, Interpretazioaren espezialitatean.

El Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, ante la necesidad constatada en la Comunidad Autónoma Vasca de impartir estas enseñanzas habida cuenta de la larga tradición del País Vasco y de la enorme actividad teatral existente, ha creído conveniente proceder a la implantación de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático, inicialmente en la especialidad de Interpretación.

Horregatik, bidezkoa da Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitateko ikasketa-plana finkatzea eta garatzea, maiatzaren 14ko 630/2010 Errege Dekretuan ezarritakoaren arabera. Errege Dekretu horrek Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoan zehaztutako Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte-irakaskuntzen oinarrizko edukia arautzen du.

Por ello, procede ahora establecer y desarrollar el plan de estudios de la especialidad de Interpretación de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático según lo establecido en el Real Decreto 630/2010, de 14 de mayo, por el que se regula el contenido básico de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático establecidas en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.

Interpretazio-ikasketak pertsonaren garapen integralari lagundu behar diote, alde batera utziz sexuaren araberako estereotipoak eta rolak, bai eta bereizkeria mota oro ere, generoaren eraginik gabeko orientazio akademikoa eta profesionala bermatuz. Horretarako, emakumeen eta gizonen benetako berdintasuna bultzatuko da alor guztietan.

Los estudios de Interpretación deben contribuir al desarrollo integral de la persona al margen de los estereotipos y roles en función del sexo, el rechazo de toda forma de discriminación y la garantía de una orientación académica y profesional no sesgada por el género. Para ello se potenciará la igualdad real de mujeres y hombres en todas sus dimensiones.

Horren guztiaren ondorioz, Euskadiko Eskola Kontseiluari entzun eta emakumeen eta gizonen arteko berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aipatzen dituen arauzko izapideak bete ondoren, Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoarekin bat, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuak proposatu eta Gobernu Kontseiluak 2016ko otsailaren 16an egindako bilkuran eztabaidatu eta onartu ondoren, hau

En virtud de todo ello, oído el Consejo Escolar de Euskadi, cumplidos los trámites preceptivos a los que se refiere la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres, de acuerdo con la Comisión Jurídica Asesora de Euskadi, a propuesta de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, y previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 16 de febrero de 2016,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Xedea eta aplikazio-eremua.

Artículo 1.– Objeto y ámbito de aplicación.

Dekretu honek Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoan jasotako Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte-irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitatearen ikasketa-plana finkatzen du, eta Goi-mailako Hezkuntzaren Europako Esparrua arautzen duten oinarri orokorren arabera, goi-mailako arte-irakaskuntzak antolatzen dituen urriaren 26ko 1614/2009 Errege Dekretuaren arabera eta Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte-irakaskuntzen oinarrizko edukia arautzen duen maiatzaren 14ko 630/2010 Errege Dekretuaren arabera ezartzen ditu ikasketok.

El presente Decreto establece el plan de estudios de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático en la especialidad de interpretación para la Comunidad Autónoma del País Vasco previstas en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de educación y las implanta de conformidad con los principios generales que rigen el espacio Europeo de Educación Superior y con el Real Decreto 1614/2009, de 26 de octubre, por el que se establece la ordenación de las Enseñanzas Artísticas Superiores y Real Decreto 630/2010, de 14 de mayo, por el que se regula el contenido básico de las enseñanzas artísticas superiores de Arte Dramático.

2. artikulua.– Iraupena, egitura eta hizkuntzaren tratamendua.

Artículo 2.– Duración, estructura y tratamiento lingüístico.

1.– Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte-irakaskuntzak, Interpretazioaren espezialitatean, lau ikasturte hartuko ditu. Ikasturte bakoitzak 60 ECTS izango ditu, guztira 240 ECTS kreditu, kredituak transferitzeko europar sistemaren arabera. Kredituak ikasketa-plana osatzen duten ikasgai eta irakasgai guztien artean banatuko dira, banaketa hau izanik:

1.– La duración de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático en la especialidad de Interpretación, comprenderá cuatro cursos académicos, de 60 créditos ECTS cada uno, con un total de 240 créditos ECTS, de acuerdo con el sistema europeo de transferencia de créditos. Los créditos serán distribuidos entre la totalidad de las materias y asignaturas que configuran el plan de estudios, siendo la distribución la siguiente:

a) Oinarrizko prestakuntzak gutxienez 18 kreditu izango ditu. Gutxieneko oinarrizko prestakuntza horri dagozkion ikasgaiak, edukiak eta kredituak Arte dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzen oinarrizko edukia arautzen duen maiatzaren 14ko 630/2010 Errege Dekretuaren II. eranskinean agertzen dira.

a) La formación básica tendrá un mínimo de 18 créditos. Las materias, contenidos y créditos correspondientes a este mínimo de formación básica serán los que figuran en el Anexo II del Real Decreto 630/2010, de 14 de mayo, por el que se regula el contenido básico de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático.

b) Prestakuntza espezializatuak gutxienez 114 kreditu izango ditu. Gutxieneko prestakuntza espezializatu horri dagozkion espezialitateko derrigorrezko ikasgaiak, edukiak eta kredituak Arte Dramatikoko Goi Mailako Arte Irakaskuntzen oinarrizko edukia arautzen duen maiatzaren 14ko 630/2010 Errege Dekretuaren III. eranskinean agertzen dira.

b) La formación especializada tendrá un mínimo de 114 créditos. Las materias obligatorias de especialidad, los contenidos y créditos correspondientes a este mínimo de formación especializada serán los que figuran en el Anexo III del Real Decreto 630/2010, de 14 de mayo, por el que se regula el contenido básico de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático.

c) Ikasketen amaierako lanak 6 kreditu izango ditu gutxienez, eta ikasketa-planaren azken fasean egingo da. Gutxieneko honi dagozkion edukiak eta kredituak Arte Dramatikoko Goi Mailako Arte Irakaskuntzen oinarrizko edukia arautzen duen maiatzaren 14ko 630/2010 Errege Dekretuaren III. eranskinean agertzen dira.

c) El Trabajo de Fin de Estudios tendrá un mínimo de 6 créditos y se realizará en la fase final del plan de estudios. Los contenidos y créditos correspondientes a este mínimo serán los que figuran en el Anexo III del Real Decreto 630/2010, de 14 de mayo, por el que se regula el contenido básico de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático.

2.– Ikastetxeak bere hezkuntza-proiektuan sartuko ditu ikastetxearen nortasun-printzipioak, horiek definitzen dituzten ezaugarriak eta balioak; euren printzipioei jarraituz lortu nahi dituzten hezkuntza-helburuak; ikasleek eskuratu beharreko oinarrizko konpetentziak; hizkuntzaren, curriculumaren eta antolakuntzaren arloko oinarrizko irizpideak, estrategia-lerro nagusiak eta jarduketa-lehentasunak. Testuinguru horretan kokatuko da hizkuntzaren tratamendua, uztailaren 23ko 182/2002 Dekretuan ezarritakoaren arabera. Dekretu horretan Araubide Bereziko Irakaskuntzetako eta Helduen Hezkuntzako irakasleen lanpostuetako hizkuntza-eskakizunak zehazteko irizpideak eta derrigortasun-datak ezartzen dira.

2.– El Centro incluirá en su proyecto educativo los principios de identidad del centro con las características y valores que los definen; las finalidades educativas que persigue en coherencia con sus principios; las competencias básicas que ha de lograr el estudiante de acuerdo con sus características; los criterios básicos y las grandes líneas estratégicas y las prioridades de actuación, que se desarrollarán en el ámbito lingüístico, curricular y organizativo. En este contexto se considerará el tratamiento lingüístico según lo previsto en el Decreto 182/2002, de 23 de julio, por el que se establecen criterios para la determinación de los perfiles lingüísticos y fechas de preceptividad en los puestos de trabajo docentes en las Enseñanzas de Régimen Especial y Educación de Personas Adultas.

3. artikulua.– Sarbideak.

Artículo 3.– Modo de Acceso.

1.– Irakaskuntza hauetara sartzeko, beharrezkoa izango da batxiler-titulua edo haren baliokidea, edo Unibertsitatera sartzeko hogeita bost urtetik gorakoentzako proba gainditua izatea.

1.– Para acceder a estas Enseñanzas será preciso estar en posesión del Título de Bachiller o equivalente o haber superado la prueba de acceso a la Universidad para mayores de veinticinco años.

2.– Eskatutako titulazioa ez duten hemeretzi urtetik gorakoak Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak araututako proba bat gaindituta zuzenean sartu ahal izango dira. Proba horretan, izangaiek zera egiaztatu beharko dute: alde batetik, behar bezain helduak direla batxilergoaren helburuei dagokienez; bestetik, kasuan kasuko ikasketak emaitza ona lortuz egiteko beharrezko ezagutzak, trebetasunak eta gaitasunak dituztela.

2.– Las personas mayores de diecinueve años que no posean la titulación requerida, podrán acceder directamente mediante la superación de una prueba, regulada por el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, en la que las y los candidatos tendrán que acreditar que poseen la madurez suficiente en relación con los objetivos del Bachillerato, y los conocimientos, habilidades y aptitudes necesarios para cursar con aprovechamiento las correspondientes enseñanzas.

3.– 1. eta 2. idatzi-zatietan jasotako kasuetan, sarrera-proba espezifiko bat gainditu beharko da gainera, hori ere Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak arautua, ikasketa hauek emaitza onak atereaz egiteko beharrezko gaitasunak, ezagutzak eta heldutasuna neurtzeko balioko duena.

3.– En los casos recogidos en los apartados 1 y 2, además será preciso superar una prueba específica de acceso, regulada igualmente por el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, en la que se valorarán los conocimientos, habilidades y aptitudes necesarios para cursar con aprovechamiento estos estudios.

4.– Hezkuntza Sailburuordetzako pertsona titularrak sarrera-proba espezifikoa ebaluatzeko epai-mahaia izendatuko du. Epaimahai horrek epaimahaiburu bat eta beste bi kide izango ditu, gutxienez, eta epaimahai bat baino gehiago izendatu ahalko dira, ikaslegaien kopuruagatik beharrezkoa izanez gero.

4.– La persona titular de la Viceconsejería de Educación, designará el tribunal para la evaluación de la prueba de acceso específica compuesto por una o un Presidente y, al menos, dos vocales, pudiendo designarse más de un tribunal si el número de aspirantes así lo aconseja.

5.– Sarrera-proba espezifiko hori gainditzeak aukera emango du ikasketa horiek ematen dituen Espainiako estatuko edozein zentrotan sartzeko, betiere zentro horietan plaza librerik baldin badago.

5.– La superación de esta prueba de acceso específica permitirá acceder a cualquiera de los centros del territorio del Estado Español donde se cursen estas enseñanzas, sin perjuicio de la disponibilidad de plazas de los mismos.

6.– Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzetara sartzeko sarrera-proba espezifikoen deialdi bat gutxienez egingo du urtero.

6.– El Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura realizará, al menos, una convocatoria anual de la prueba de acceso específica a las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático.

4. artikulua.– Ikasketa-plana.

Artículo 4.– El plan de estudios.

1.– 630/2010 Errege Dekretuan ezarritako ikasgai bakoitzaren ikasketa-plana irakasgai batean edo gehiagotan eratzen da. I. eranskineko ikasketa-planak derrigorrezko eta hautazko irakasgaietako bakoitzari dagozkion kredituak jasotzen ditu, bai eta haiek zein kurtsotan egin beharko diren ere; kredituak, guztira, 240 ECTS dira.

1.– El plan de estudios de cada una de las materias establecidas en el Real Decreto 630/2010 se organiza en una o varias asignaturas. El plan de estudios que se recoge en el Anexo I incluye los créditos que corresponden a cada una de las asignaturas obligatorias y optativas, así como el curso o los cursos en el que deberán realizarse, con una atribución total de 240 créditos ECTS.

2.– Ikasgai edo irakasgai bakoitzeko kredituak esleitzeko, honako ordu hauek daude sartuta: eskola-orduak –teorikoak zein praktikoak–, ikasketa-orduak, mintegietarako, lanetarako, praktiketarako eta proiektuetarako orduak, eta azterketak eta ebaluazio-probak prestatzeko eta egiteko eskatutakoak.

2.– En la asignación de créditos para cada materia y asignatura están comprendidas las horas correspondientes a las clases lectivas, teóricas o prácticas, las horas de estudio, las dedicadas a la realización de seminarios, trabajos, prácticas y proyectos y las exigidas para la preparación y realización de los exámenes y pruebas de evaluación.

3.– Hautazko irakasgaiak ikastetxeak aurretik eratutako ibilbideen arabera eskainiko dira. Horiek osatu direla ulertzeko, gutxienez lau irakasgai gainditu beharko dira.

3.– La oferta de las asignaturas optativas obedecerá a la configuración previa de itinerarios por parte del Centro. Estos se entenderán completados con la superación de al menos cuatro asignaturas.

4.– Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzen ikasketa-planeko 240 ECTS kredituen banaketa honako hau izango da:

4.– La distribución de los 240 créditos ECTS del plan de estudios de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático será la siguiente:

a) Oinarrizko prestakuntzako ikasgaiak dekretu honen I. eta II. eranskinetan jasota daude. Gai horiek ikasketa-planeko lehen erdian emango dira.

a) Las materias de formación básica figuran en los Anexos I y II del presente Decreto. Se impartirán en la primera mitad del plan de estudios.

b) Espezialitateko derrigorrezko ikasgaiak dekretu honen I. eta II. eranskinetan jasota daude.

b) Las materias obligatorias de especialidad contemplarán las que figuran en los Anexos I y II del presente Decreto.

c) Praktikek 22 ECTS kreditu izango dituzte.

c) Las prácticas tendrán 22 créditos ECTS.

d) Ikasketen amaierako lanak 10 ECTS kreditu izango ditu, eta ikasketa-planaren azken fasean egingo da.

d) El Trabajo de Fin de Estudios tendrá 10 créditos ECTS y se realizará en la fase final del plan de estudios.

5.– Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitateko zeharkako gaitasunak dekretu honen III. eranskinean daude zehaztuta.

5.– Las competencias transversales correspondientes a las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático en la especialidad de Interpretación son las determinadas en el Anexo III del presente Decreto.

6.– Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitateko gaitasun orokorrak dekretu honen IV. eranskinean daude zehaztuta.

6.– Las competencias generales correspondientes a las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático en la especialidad de Interpretación son las determinadas en el Anexo IV del presente Decreto.

7.– Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitaterako zehaztutako gaitasun espezifikoak dekretu honen V. eranskinean daude zehaztuta.

7.– Las competencias específicas definidas para la especialidad de Interpretación correspondiente a las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático se determinan en el Anexo V del presente Decreto.

8.– Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitaterako zehaztutako lanbide-profilak dekretu honen VI. eranskinean daude zehaztuta.

8.– Los perfiles profesionales definidos para la especialidad de Interpretación correspondiente a las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático se determinan en el Anexo VI del presente Decreto.

9.– Kredituak esleitzean eta kreditu bakoitzari dagokion ordu-kopurua kalkulatzean, ikasturte bakoitzean gutxienez 36 astez eta denbora osoz diharduten ikasleak hartuko dira oinarri moduan. Kreditu bakoitzeko ordu-kopurua gutxienez 30 izango da.

9.– La asignación de créditos y la estimación de su correspondiente número de horas, se entenderá referida a un alumnado dedicado a cursar a tiempo completo las enseñanzas artísticas superiores durante un mínimo de 36 semanas por curso académico. El número mínimo de horas, por crédito, será de 30.

10.– Ikastetxeak ezarri eta jakinaraziko du derrigorrezko presentzia-portzentajea, kreditutan, ikasgai bakoitzerako.

10.– El Centro impartidor establecerá y hará público el porcentaje de presencialidad obligatoria en créditos para cada una de las materias.

5. artikulua.– Ebaluazioa eta kalifikazio-sistema.

Artículo 5.– Evaluación y sistema de calificaciones.

1.– Ikasle bakoitzaren ikasketa-prozesuaren ebaluazioak, zeina irakasgaika bereizia izango baita, aintzat hartuko du horietako bakoitzerako definitutako konpetentzien maila eta bereganatze-maila.

1.– La evaluación del proceso de aprendizaje de cada estudiante, que será diferenciada por asignaturas, tendrá en cuenta el grado y nivel de adquisición de las competencias definidas para cada una de ellas.

2.– Ikasketa Amaierako Lanaren ebaluazioa eta kalifikazioa bakarra izango da, eta hura gainditzeko nahitaezkoa izango da gaindituta izatea dagokion ikasketa-plana osatzen duten irakasgai guztiak.

2.– La evaluación y calificación del Trabajo Fin de Estudios será única y su superación requerirá haber aprobado la totalidad de las asignaturas que integran el correspondiente plan de estudios.

3.– Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzetako Interpretazioaren espezialitateko irakasgaiak ebaluatzeko irizpideak dekretu honen II. eranskinean daude zehaztuta, eta ikasturtearen hasieran emango dira argitara. Barne hartuko dituzte horretarako zehazten diren parametroen arabera objektibagarriak eta neurgarriak diren adierazleak.

3.– Los criterios de evaluación de cada una de las asignaturas de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático en la especialidad de Interpretación son los determinados en el Anexo II del presente Decreto y se harán públicos al comienzo del curso. Incluirán indicadores objetivables y mensurables de acuerdo con los parámetros que se definan a tal efecto.

4.– Irakasgai bati dagozkion kredituak lortzeko, horretarako ebaluazio-probak gainditu beharko dira.

4.– La obtención de los créditos correspondientes a una asignatura requerirá haber superado las correspondientes pruebas de evaluación.

5.– Kalifikazio numerikoen bidez adieraziko da ikasleak lortzen duen ikaste-maila, eta bere espediente akademikoan islatuko dira kalifikaziook, ikasturte bakoitzean dagozkien ikasgaiak egin dituzten ikasle guztiekiko kalifikazio horiek duten banaketa-portzentajearekin batera.

5.– El nivel de aprendizaje conseguido por el alumnado se expresará mediante calificaciones numéricas que se reflejarán en su expediente académico, junto con el porcentaje de distribución de estas calificaciones sobre el total de estudiantes que hayan cursado las materias correspondientes en cada curso académico.

6.– Formula hau aplikatuz aterako da ikasle bakoitzaren espediente akademikoaren batezbestekoa: ikasleak lortutako kredituetako bakoitza hari dagokion kalifikazioaz biderkatuko da, kreditu guztiei dagozkien biderkadurak batu egingo dira, eta lortutako emaitza ikasleak guztira lortutako kreditu kopuruaz zatituko da.

6.– La media del expediente académico de cada estudiante será el resultado de la aplicación de la siguiente fórmula: suma de los créditos obtenidos por la o el estudiante multiplicados cada uno de ellos por el valor de las calificaciones que correspondan y dividida por el número de créditos totales obtenidos por la o el estudiante.

7.– Ikasleak ikasketa-planeko irakasgaietako bakoitzean lortutako emaitzak 0tik 10era bitarteko zenbakizko eskala baten arabera kalifikatuko dira; zenbakizko kalifikazioak dezimal bat izango du, eta dagokion kalifikazio kualitatiboa ere gehitu ahal izango zaio. Eskala hau da:

7.– Los resultados obtenidos por el alumno o alumna en cada una de las asignaturas del plan de estudios se calificarán en función de la siguiente escala numérica de 0 a 10, con expresión de un decimal, a la que podrá añadirse su correspondiente calificación cualitativa:

0 - 4.9: Gutxiegi (G)

0 - 4.9: Suspenso (SS)

5.0 - 6.9: Nahiko (N)

5.0 - 6.9: Aprobado (AP)

7.0 - 8.9: Oso ongi (OO)

7.0 - 8.9: Notable (NT)

9.0 - 10: Bikain (B)

9.0 - 10: Sobresaliente (SB)

8.– Ikasleek gehienez ere lau deialdi izango dituzte irakasgai bakoitza gainditzeko, eta gehienez ere bi deialdi ikasketa-amaierako lana gainditzeko.

8.– El alumnado dispondrá de un máximo de cuatro convocatorias para superar cada asignatura y de un máximo de dos convocatorias para superar el trabajo fin de estudios.

9.– Ikasketa-planean sartuta ez dauden prestakuntza-jarduerei dagozkien kredituen onarpenaren bidez lortutako kredituak ez dira zenbakiz kalifikatuko eta ez dira kontatuko espediente akademikoaren batez bestekoa egiteko.

9.– Los créditos obtenidos por reconocimiento de créditos correspondientes a actividades formativas no integradas en el plan de estudios no serán calificados numéricamente ni computarán a efectos de la media del expediente académico.

10.– «Ohorezko Matrikularen» aipamena 9,0tik gorako kalifikazioa lortu duten ikasleei eman ahal izango zaie. Horien kopurua ezingo da izan ikasturte berean irakasgai batean matrikulatutako ikasleen ehuneko bost baino handiagoa, matrikulatutako ikasleak 20 baino gutxiago izan ezean; kasu horretan, «Ohorezko Matrikula» bakarra eman ahal izango da.

10.– La mención de «Matrícula de Honor» podrá ser otorgada al alumnado que haya obtenido una calificación igual o superior a 9.0. Su número no podrá exceder del cinco por ciento del alumnado matriculado en una asignatura en el correspondiente curso académico, salvo que el número de las personas matriculadas sea inferior a 20, en cuyo caso se podrá conceder una sola «Matrícula de Honor».

6. artikulua.– Hurrengo mailara igarotzea eta ikastetxean jarraitzea.

Artículo 6.– Promoción y permanencia.

1.– Ikasleak ezingo dira egon ikastetxean sei ikasturte baino gehiago.

1.– La permanencia del alumnado en el centro no podrá exceder de seis cursos académicos.

2.– Arte Dramatikoko ikasketetako bigarren kurtsoko ikasgaietan matrikula egin ahal izateko, lehen kurtsoko 40 ECTS kreditu gutxienez gaindituta izan beharko dira.

2.– La matrícula en materias del segundo curso de los estudios de Arte Dramático requiere la superación, al menos, de 40 créditos ECTS correspondientes al primer curso.

3.– Arte Dramatikoko ikasketen hirugarren kurtsoko irakasgaietan matrikulatu ahal izateko, lehenengo kurtsoko irakasgai guztiak, gutxienez, gainditu beharko dira. Arte Dramatikoko ikasketetako laugarren kurtsoko irakasgaietan matrikula egin ahal izateko, bigarren kurtsoko irakasgaiak gutxienez gaindituta izan beharko dira.

3.– La matrícula en asignaturas de tercer curso de los estudios de Arte Dramático requiere la superación, al menos, de todas las asignaturas del primer curso. La matrícula en asignaturas del cuarto curso de los estudios de Arte Dramático requiere la superación, al menos, de todas las asignaturas de segundo curso.

4.– Kurtso aurreratuago bateko irakasgaietan matrikulatu ahal izateko, ikasleek aurreko kurtsoko gainditu gabe dituzten irakasgaietan ere matrikulatu behar dira ikasturte akademiko berean.

4.– Para poder matricularse en asignaturas de un curso superior es requisito estar matriculado en el mismo año académico en todas las asignaturas pendientes de superar del curso anterior.

5.– Ikasturte berean, mailakako edukia duten bi irakasgaitan matrikula egin ahalko da bakarrik ikastetxeak matrikula zabaltzea onartu badu.

5.– La matrícula en el mismo curso académico de dos asignaturas de contenido progresivo, solo es posible en el caso de que se haya admitido por el centro una ampliación de matrícula.

6.– Hautazko irakasgairen bat gainditu gabe uzten bada, hurrengo urtean beste hautazko irakasgai bat aukeratu ahalko da, ikastetxeak eskainitakoen artetik; nolanahi ere, hautazko irakasgai horretan erabilitako deialdiak kontabilizatu egingo dira.

6.– En el caso de que no se supere alguna asignatura optativa, se permitirá la elección de otra asignatura optativa el curso siguiente, de entre las ofertadas por el centro, sin perjuicio de que se contabilicen las convocatorias ya utilizadas en dicha asignatura optativa.

7. artikulua.– Graziazko deialdia.

Artículo 7.– Convocatoria de gracia.

1.– Salbuespenezko edo graziazko deialdia ohiko baliabide bat da, orokortuta dagoena, antolamendu akademiko desberdinetako hainbat mailatan. Haren helburua da deialdi-kopurua malgutzea salbuespenezko egoerak sortzen direnean, ikasten ari diren ikasleen egonaldia ikastetxean ez agortzeko behin betiko.

1.– La convocatoria excepcional o de gracia es un recurso habitual y generalizado en varios niveles de las diversas ordenaciones académicas. Su finalidad es flexibilizar el número de convocatorias cuando se produzcan determinadas condiciones excepcionales para, de este modo, no agotar definitivamente la permanencia en el centro del alumnado que cursa estudios.

2.– Egoera berezietan eta behar bezala justifikatutako arrazoiengatik baimendu ahal izango da graziazko deialdia; ikasleak aurrez eskatu beharko du, eta, Goi Mailako Arte Irakaskuntzetan zehar, bi irakasgaitan (salbuespenez, hirutan) baino ezingo du eskatu, deialdi guztiak agortu eta gero, eta irakasgai bakoitzean behin bakarrik.

2.– La convocatoria de gracia se podrá autorizar, con carácter excepcional y por causas debidamente justificadas, previa solicitud del alumnado, por una sola vez en cada asignatura, una vez agotadas las convocatorias, y por un máximo de dos asignaturas, excepcionalmente tres, a lo largo de los estudios de las Enseñanzas Artísticas Superiores.

3.– Eskabidea aurkeztu ahalko da:

3.– La solicitud se podrá presentar:

a) ordura arte gaindituta diren kredituen % 10 edo gutxiagorako eskatzen bada ezohiko deialdia.

a) cuando el número de créditos para los que se solicita la convocatoria extraordinaria sea igual o inferior al 10% de los créditos que tenga superados hasta entonces.

b) kurtso batean ikasleak gainditzeko dituen kredituak kurtso horretako kredituen % 20 baino gutxiago badira.

b) cuando los créditos que queden por superar al alumno/a en un curso supongan menos del 20% de la totalidad de créditos de ese curso.

4.– Irakasgaiaren laugarren deialdiko kalifikazioa, edo, hala badagokio, horren aurkako erreklamazioaren behin betiko ebazpena jakinarazi eta hilabete baino gutxiagoko epean aurkeztuko da graziazko deialdiaren eskabidea. Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saileko Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari zuzenduko zaio eskabidea, eta ikastetxearen idazkaritzan aurkeztuko da.

4.– La solicitud de la convocatoria de gracia se presentará en un plazo no mayor a un mes después de la comunicación de la calificación o, en su caso, de la resolución definitiva de la reclamación a ésta, de la cuarta convocatoria de la asignatura. La solicitud se dirigirá a la Dirección de Innovación Educativa del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura del Gobierno Vasco y se presentará en la secretaría del centro.

5.– Eskabidea behar bezala arrazoitua izango da, eta hura egitea justifikatzen duten arrazoiak egiaztatzen dituzten agiriekin batera bidaliko da: gaixotasuna, lanera hastea, seme-alaben zaintza, istripua edo beste batzuk.

5.– A la solicitud, debidamente razonada, se adjuntarán los documentos que, en su caso, acrediten las causas que la justifiquen (enfermedad, incorporación a puesto de trabajo, cuidado de hijos, accidente u otros).

6.– Eskabidea ikusita, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak ebazpena emango du, ikastetxearen zuzendaritzari kontsulta egin ondoren eta eskatzailearen inguruabar akademikoak eta pertsonalak aintzat hartuta. Aldeko ebazpenak eskabidea egin eta hurrengo bi ikasturtetarako balioko du. Salbuespenezko deialdia eman zaion ikasleak irakasgaiaren matrikula egin beharko du, horretarako ezarritako epeetan. Salbuespenezko deialdia ukatzen bazaio, eskatzaileak gora jotzeko errekurtsoa jarri ahalko du Hezkuntzako sailburuordearen aurrean, ebazpena jakinarazi eta hilabeteko epean.

6.– Vista la solicitud, la Dirección de Innovación Educativa resolverá previa consulta a la dirección del Centro y teniendo en cuenta las circunstancias tanto académicas como personales de el/la solicitante. La resolución favorable tendrá validez para los dos cursos académicos siguientes a la solicitud. El/la alumno/a al que se le haya concedido la convocatoria excepcional deberá realizar la matrícula correspondiente a la asignatura en los plazos establecidos. Ante la denegación de la convocatoria excepcional el/la solicitante podrá interponer recurso de alzada ante la Viceconsejera de Educación del Gobierno Vasco en el plazo de un mes a partir de la fecha de notificación de ésta.

8. artikulua.– Matrikula eta deialdia deuseztatzea, ikasleak hala eskaturik.

Artículo 8.– Anulación de matrícula y convocatoria a petición del estudiante.

1.– Ikasturtea hasten den urte naturaleko azken irakasteguna baino lehen, ikasturte osoaren matrikula deuseztatzea eskatu ahal izango du ikasleak. Matrikula deuseztatzeak ez dakar berekin prezio publiko moduan ordaindutako zenbatekoak itzultzea, eta, iraunkortasunari begira, ikaslea matrikulatu ez balitz bezala izango da.

1.– El estudiante podrá solicitar la anulación de matrícula del curso completo antes del último día lectivo del año natural en que se inicia el curso. La anulación de matrícula no conllevará la devolución de las cantidades abonadas en concepto de precio público y tendrá, a efectos de permanencia, la misma consideración que si el estudiante no se hubiera matriculado.

2.– Ikasturte osoko matrikula deuseztatzen duen ikasleak ikastetxeko ikasle izaera galduko du, eta, beraz, ondorengo kurtso batean matrikulatu nahi izango balu, haren matrikula ikastetxean dagoen plaza hutsen mende egongo da.

2.– El alumno o alumna que anule la matrícula del curso completo, perderá su condición de alumno del centro, por lo que si quisiera matricularse en un curso posterior su matrícula estaría condicionada a la disponibilidad de plazas en el centro.

3.– Oro har, ikasleak eskatu ahalko du irakasgai-deialdiari uko egitea, irakasgaia ematea amaitu baino hamabost egun lehenago, gehienez ere, urteko programazio orokorrean, edo, irakasgaiaren irakaskuntza-gidan hala badagokio, ikastetxeak ezarritako egutegiaren arabera, zeina ikastetxeak argitaratuko baitu.

3.– Con carácter general, el estudiante podrá solicitar, la renuncia de convocatoria de asignatura hasta quince días antes de la finalización de la impartición de la misma, según el calendario que establezca el centro docente en su programación general anual, o en su caso, en la guía docente de la asignatura, y que será publicado por el centro.

9. artikulua.– Matrikula galtzea, aurrez aurreko eskoletara ez joateagatik.

Artículo 9.– Pérdida de la matrícula por inasistencia a las clases presenciales.

1.– Ikastetxeko zuzendaritzako pertsona titularrak, ikasleari entzun ondoren, deuseztatu egingo du ikaslearen matrikula, baldin eta eskola-hilabete batez jarraian ez badoa eskolara edo matrikulatuta dagoen irakasgaietako aurrez aurreko eskola-ordu guztien % 30 galtzen badu, betiere alde batera utzi gabe artikulu honen 2. paragrafoan ezarritakoa.

1.– La persona titular de la Dirección del centro docente, previa audiencia al alumno o a la alumna, procederá a anular la matrícula de quien no asista durante un mes lectivo continuado a las clases o acumule en cualquier momento un 30% de faltas de asistencia sobre el total de horas lectivas presenciales correspondientes a las asignaturas de las que se haya matriculado, sin perjuicio de lo establecido en el apartado 2 de este artículo.

2.– Eskolara ez joateko arrazoi justifikatuak baldin badaude, interesdunak ikastetxearen zuzendariari jakinarazi beharko dio, eta kasu horretan ikasleak ez dio utziko ikasle izateari, honako kasu hauetan izan ezik: eskolara joan gabe bi hilabete jarraian egiten badira, edo matrikulatuta dagoen irakasgaietako aurrez aurreko eskola-ordu guztien % 50 galtzen badu eskolara ez joanda.

2.– En el supuesto de que la inasistencia a las clases fuera debida a causas justificadas, la persona interesada deberá comunicarlo al Director o Directora del centro, no perdiendo en este caso la condición de alumno o alumna sino cuando se hayan superado dos meses consecutivos de inasistencia o cuando se hayan acumulado un número de faltas de asistencia que suponga el 50% del total de horas lectivas presenciales correspondientes a las asignaturas de las que se haya matriculado.

3.– Matrikula deuseztatzen bada, ikastetxeko ikasle izateari utziko zaio eta matrikula moduan ordaindutako prezio publikoa galduko da. Matrikula-deuseztapena idatziz jakinaraziko zaio interesdunari, betiere modu frogagarrian.

3.– La anulación de matrícula, que será comunicada fehacientemente por escrito a la persona interesada, supondrá la pérdida de la condición de alumno o alumna del centro y del precio público abonado en concepto de matrícula.

4.– Lehenengo kurtsoko matrikula bada, sarrera-proba espezifikoa gainditu beharko da berriro ikastetxera sartzeko. Beste kurtso bateko matrikula bada, hurrengo kurtsoetan matrikula egin ahalko da baldin eta ohiko matrikulazio-aldia amaitu eta gero plaza librerik geratzen bada.

4.– En el caso de que fuese matrícula del primer curso, supondrá la obligación de superar la prueba específica de acceso para reingresar en el centro docente. Caso de ser matrícula de otro curso, la matrícula en cursos posteriores estará condicionada a la existencia de plazas una vez finalizado el período de matriculación ordinario.

10. artikulua.– Titulua.

Artículo 10.– Titulación.

1.– Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzak gaindituta, Arte Dramatikoko Goi-mailako titulua eskuratuko da, Interpretazio espezialitatean. Titulu hori ofiziala izango da eta balio akademiko eta profesionala izango du estatu espainolean.

1.– La superación de las Enseñanzas Artísticas Superiores de Arte Dramático dará lugar a la obtención del título Superior en Arte Dramático en Interpretación. Este título tendrá carácter oficial y validez académica y profesional en todo el territorio del Estado Español.

2.– Arte Dramatikoko Goi-mailako tituluak sarbidea emango du unibertsitateko master edo doktoretzako irakaskuntza ofizialetarako, betiere honako xedapen hauetan ezarritako baldintzetan: 1393/2007 Errege Dekretua, urriaren 29koa, unibertsitateko ikasketa ofizialak arautzen dituena, eta 1614/2009 Errege Dekretua, urriaren 26koa, goi-mailako arte-irakaskuntzen antolamendua ezartzen duena.

2.– El Título Superior en Arte Dramático permitirá el acceso a las enseñanzas universitarias oficiales de master y doctorado en los términos establecidos en el Real Decreto 1393/2007, de 29 de octubre, por el que se establece la ordenación de las enseñanzas universitarias oficiales y a las enseñanzas artísticas oficiales de master y doctorado en los términos establecidos en el Real Decreto 1614/2009, de 26 de octubre, por el que se establece la ordenación de las Enseñanzas Artísticas Superiores.

11. artikulua.– Kredituak aitortzea eta transferitzea.

Artículo 11.– Reconocimiento y transferencia de créditos.

1.– Oro har, lortutako kredituak aitortu ahal izango ditu Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak, aintzat harturik egindako irakasgaien konpetentzien eta edukien eta egiten ari den ikasketa-planean aurreikusitakoen arteko egokitasuna.

1.– Con carácter general, los créditos obtenidos podrán ser reconocidos por el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, teniendo en cuenta la adecuación entre las competencias y los contenidos de las asignaturas cursadas y los previstos en el plan de estudios que se encuentre cursando.

2.– Espedientea autonomia-erkidego batetik beste batera bidaliz gero, ikasketa berekin jarraitzeko, lortutako kreditu guztiak aitortuko dira.

2.– En el caso de traslado de expediente entre Comunidades Autónomas para continuar los mismos estudios, se reconocerá la totalidad de los créditos obtenidos.

3.– Arte Dramatikoko Goi-mailako Arte Irakaskuntzetako tituluaren beste espezialitate berri batera sartzean, oinarrizko prestakuntzako ikasgaiei dagozkien lortutako kreditu guztiak aitortuko dira.

3.– Cuando se acceda a una nueva especialidad del mismo Título Superior de Enseñanzas Artísticas en Arte Dramático se reconocerá la totalidad de los créditos obtenidos correspondientes a las materias de formación básica.

4.– Inoiz ez dira aitortuko ikasle bat egiten ari den ikasketetako ikasketa-amaierako lanari esleitutako kredituak.

4.– En ningún caso serán objeto de reconocimiento los créditos asignados al trabajo fin de estudios de los estudios que se encuentre cursando.

5.– Gehienez ere 6 kreditu aitortu ahalko zaizkie ikasleei kultura-, arte-, kirol-, ikasleen ordezkaritza-, elkartasun- eta lankidetza-esparruetako jardueretan parte hartzeagatik.

5.– Los estudiantes podrán obtener reconocimiento de hasta un máximo de 6 créditos por la participación en actividades culturales, artísticas, deportivas, de representación estudiantil, solidarias y de cooperación.

6.– Kredituen aitorpena behar duten irakasgaietarako, jatorrizko ikastetxean lortutako kalifikazioa izango da kontuan. Kalifikaziorik ez duen kredituen aitorpena ez da kontuan izango haztapenerako.

6.– Para las asignaturas objeto de reconocimiento de créditos se computará la calificación obtenida en el centro de procedencia. El reconocimiento de créditos en que no exista calificación no se tendrá en cuenta a los efectos de ponderación.

7.– Transferitutako kredituak Tituluaren Europar Gehigarrian islatuko dira.

7.– Los créditos transferidos serán reflejados en el Suplemento Europeo al Título.

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean jarriko da indarrean.

El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2016ko otsailaren 16an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 16 de febrero de 2016.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

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(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental