Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

49. zk., 2016ko martxoaren 11, ostirala

N.º 49, viernes 11 de marzo de 2016


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
1093
1093

IRAGARKIA, hornidurako administrazio-kontratu hau lizitatzeko dena: Eusko Legebiltzarrerako hurrengo hauteskundeetarako EA Eko lurralde historikoetako hauteskunde-txartelak eta kopia-paperean egiten diren aktak prestatzea eta banatzea (Espedientea: PE-020/16).

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de suministros que tiene por objeto la «Confección y distribución de las papeletas de votación y actas autocopiativas para cada uno de los Territorios Históricos de la CAPV para las próximas elecciones al Parlamento Vasco» (Expediente: PE-020/16).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritzako Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad del Gobierno Vasco.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Segurtasun Saileko Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales del Departamento de Seguridad.

c) Espediente-zenbakia: PE-020/16.

c) Número de expediente: PE-020/16.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: iragarki honen idazpuruan zehaztutakoa.

a) Descripción del objeto: el que figura en el encabezamiento de este anuncio.

b) Lote- banaketarik eta lote-kopurua: bai, 3.

b) División por lotes y número: sí, 3.

c) Betearazpen-tokia: enpresa esleipendunaren instalazioetan egingo dira kontratuaren xedeko prestazioak.

c) Lugar de ejecución: la realización de las prestaciones objeto del contrato se producirán en las instalaciones de la empresa adjudicataria.

d) Betearazpen-epea edo entregatzeko azken eguna: hauteskunde-egutegiak zehaztuko ditu epeak (ikusi baldintza teknikoen plegua).

d) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: los plazos de ejecución estarán marcados por el calendario electoral (ver pliego de prescripciones técnicas).

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación; procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: presakoak.

a) Tramitación: urgente.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: prezioa da eskaintzak baloratzeko irizpide bakarra.

c) Forma: el precio es el único criterio de valoración de las ofertas.

Eskaintza ekonomikoa: 100 puntu.

Oferta económica: 100 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua. Zenbateko garbia: 157.024,80 euro. BEZa (% 21): 32.975,20 euro. Guztira: 190.000,00 euro, BEZa barne.

4.– Presupuesto base de licitación. Importe neto 157.024,80 euros. IVA (21%): 32.975,20 euros. Importe total 190.000,00 euros, IVA incluido.

5.– Bermeak.

5.– Garantías.

Behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación IVA excluido.

6.– Agiriak eta argibideak lortzea.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomiko eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

a) Entidad: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 - Edificio Lakua I - Zona E - entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Telefonoa: 945 01 87 73.

d) Teléfono: 945 01 87 73.

e) Telefaxa: 945 01 87 49.

e) Telefax: 945 01 87 49.

f) Helbide elektronikoa: seg-kontratazioa@euskadi.eus

f) Correo electrónico: seg-kontratazioa@euskadi.eus

g) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

g) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratación.euskadi.net

h) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016ko martxoaren 22a.

h) Fecha límite de obtención de documentos e información: 22 de marzo de 2016.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun tekniko eta profesionala: karatularen 29.2 puntuan aurreikusitakoaren arabera.

b) Solvencia Económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: conforme a lo previsto en el apartado 29.2 de la caratula.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko martxoaren 23a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: antes de las 12:00 horas del 23 de marzo de 2016.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A» eta «B» gutun-azalak, administrazio-klausula zehatzen pleguak eta karatulako puntuek adierazten duten edukiarekin.

b) Documentación a presentar: sobre/s «A» y «B» con el contenido que señala el pliego de cláusulas administrativas particulares y los correspondientes puntos de la carátula.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Segurtasuneko kontratazio-mahaia.

1) Entidad: Mesa de Contratación de Seguridad.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 - Edificio Lakua I - Zona E - entreplanta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, eskaintza ekonomikoa irekitzen denetik hasita, zeinari beste hamabost egun baliodun gehituko zaizkion SPKLko 152.3 artikuluan aipatutako izapideak (balore ezohikoak edo neurriz kanpokoak) bete behar badira.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliando en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

e) Aldagaiak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea: bai.

9.– Apertura de las ofertas: sí.

1) «B» gutun-azalak irekitzeko tokia:

1) Lugar de apertura de sobres «B».

a) Erakundea: Segurtasun Saileko Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritzaren kontratazio-mahaia.

a) Entidad: Mesa de Contratación de la Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales del Departamento de Seguridad.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 - Edificio Lakua I - zona E - entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) B gutun-azalerako data: 2016ko apirilaren 7a.

d) Fecha: sobre «B»: 7 de abril de 2016.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

10.– Bestelako argibideak.

10.– Otras informaciones.

Informazio administratiboa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomiko eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

Información administrativa: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

Informazio teknikoa: Segurtasun Saila – Araubide Juridikoaren, Zerbitzuen eta Hauteskunde Prozesuen Zuzendaritza.

Información técnica: Departamento de Seguridad – Dirección de Régimen Jurídico, Servicios y Procesos Electorales.

11.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

11.– Gastos de anuncios: serán de cuenta del adjudicatario.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko martxoaren 11.

Vitoria-Gasteiz, a 11 de marzo de 2016.

Kontratazio-mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

JUAN MANUEL URRETABIZKAIA QUINTANA.

JUAN MANUEL URRETABIZKAIA QUINTANA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental