Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

48. zk., 2016ko martxoaren 10a, osteguna

N.º 48, jueves 10 de marzo de 2016


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
1073
1073

IRAGARKIA, Euskal Autonomia Erkidegoko justizia-jauregietarako eta adingabeen zentroetarako altzariak eskuratzea, muntatzea eta instalatzea helburu duen hornidura-kontratu administratiboa formalizatu dela jakinarazteko dena.

ANUNCIO de formalización del contrato administrativo de suministros que tiene por objeto suministro, montaje e instalación de mobiliario, en los palacios de justicia y centros de menores de la Comunidad Autónoma del País Vasco (CAPV).

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Espediente-zenbakia: S-026-DAPJ-2015.

c) Número de expediente: S-026-DAPJ-2015.

d) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.euskadi.net/contratacion

d) Dirección de internet del perfil del contratante: www.euskadi.net/contratacion

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: hornidurak.

a) Tipo de contrato: suministros.

b) Deskribapena.

b) Descripción.

c) Loteak eta kopurua: bai, 3.

c) División por lotes y número: sí, 3.

d) CPV: 39100000-3.

d) CPV: 39100000-3.

e) Lizitaziorako iragarkia noiz argitaratu den: 2015-11-13.

e) Fecha publicación anuncio de licitación: 13-11-2015.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: Guztira: 123.000 euro. Zenbateko garbia: 101.652,89 euro.

4.– Presupuesto base de licitación. Importe total: 123.000 euros. Importe neto: 101.652,89 euros.

5.– Formalizazioa.

5.– Formalización.

a) Esleipen-eguna: 2016-02-19.

a) Fecha de adjudicación: 19-02-2016.

b) Formalizazio-eguna: 2016-03-01.

b) Fecha de formalización: 01-03-2016.

c) Kontratista: Diseño Interiorismo Informático Oficinas, S.A.

c) Contratista: Diseño Interiorismo Informático Oficinas, S.A.

d) Esleipenaren zenbatekoa: Guztira: 123.000 euro, BEZa barne.

d) Importe de adjudicación. Importe total: 123.000 euros, IVA incluido.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko martxoaren 1a.

En Vitoria-Gasteiz, a 1 de marzo de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental