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10. zk., 2016ko urtarrilaren 18a, astelehena

N.º 10, lunes 18 de enero de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
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IRAGARKIA, ingurumenean eragina izan dezaketen gorabehera edota larrialdi-abisuak zein halakoetan sortutako hondakinak kudeatzeko zerbitzu-kontratua formalizatu dela jakinarazteko dena (Espedientea: 018SV /2015).

ANUNCIO por el que se da publicidad a la formalización del contrato administrativo de servicios para la gestión de los avisos de incidencias/emergencias medioambientales y los residuos generados en las mismas (Expediente: 018SV/2015).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ingurumen eta Lurralde Politika Saileko Zerbitzu zuzendaria.

a) Organismo: Director de Servicios del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

b) Espedientea izapidetzen ari den bulegoa: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

c) Espedientearen zenbakia: 018SV/2015.

c) Número de expediente: 018SV/2015.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: ingurumenean eragina izan dezaketen gorabehera edota larrialdi-abisuak zein halakoetan sortutako hondakinak kudeatzea.

a) Descripción del objeto: Gestión de incidencias/emergencias medioambientales y los residuos generados en las mismas.

b) Multzotan zatitzea: bai (2 lote).

b) División por lotes y número: si (2 lotes).

1. lotea: aste bakoitiak: kontratuaren iraupenaren 26 aste bakoitiak.

Lote 1: semanas impares: las 26 semanas impares de duración del contrato.

2. lotea: aste bikoitiak: kontratuaren iraupenaren 26 aste bikoitiak.

Lote 2: semanas pares: las 26 semanas pares de duración del contrato.

c) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: esleipendunaren egoitzan eta gorabeherak edo istripuak gertatzen diren tokietan egingo da lan, eta Ingurumen eta Lurralde Politika Sailean entregatu.

c) Lugar de ejecución/entrega: trabajo en el domicilio del adjudicatario y en los lugares donde se produzcan los incidentes/accidentes, y entrega en el Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: esleitzeko zenbait irizpide daude.

c) Forma: pluralidad de criterios.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: ehun eta hirurogeita bost mila berrehun eta laurogeita bederatzi euro eta hogeita sei zentimo (165.289,26) gehi hogeita hamalau mila zazpiehun eta hamar euro eta hirurogeita hamalau zentimo (34.710,74), BEZarenak. Beraz, guztira, berrehun mila (200.00) euro, 2 lotetan banaturik:

4.– Presupuesto base de licitación: ciento sesenta y cinco mil doscientos ochenta y nueve euros con veintiséis céntimos (165.289,26), al que corresponden treinta y cuatro mil setecientos diez euros con setenta y cuatro céntimos (34.710,74) de IVA, resultando un importe total de doscientos mil (200.000) euros, divididos en dos lotes:

– 1. lotea: laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37); beraz, guztira, ehun mila (100.000) euro.

– Lote 1: ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de.cien mil (100.000) euros.

– 2. lotea: laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37), beraz, guztira, ehun mila (100.000) euro.

– Lote 2:. ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de.cien mil (100.000) euros.

5.– Esleipena.

5.– Adjudicación.

a) Eguna: 2015eko azaroaren 23a.

a) Fecha: 23 de noviembre de 2015.

b) Esleipenduna:

b) Adjudicatario:

– 1. lotea: FCC ámbito, S.A.

Lote 1: FCC ámbito, S.A.

– 2. lotea: Iragaz Watin, S.A.

Lote 2: Iragaz Watin, S.A.

c) Esleipenaren zenbatekoa:

c) Importe de adjudicación:

– 1. lotea: esleipen-ebazpenean zehaztutako unitateko prezioak. Aurrekontuaren gehieneko zenbatekoa hau da: laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37); beraz, guztira, ehun mila (100.000) euro.

– Lote 1: precios unitarios relacionados en la resolución de adjudicación. El presupuesto máximo estimativo es de ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de.cien mil (100.000) euros..

– 2. lotea: esleipen-ebazpenean zehaztutako unitateko prezioak. Aurrekontuaren gehieneko zenbatekoa hau da: laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37); beraz, guztira, ehun mila (100.000) euro.

– Lote 2:. precios unitarios relacionados en la resolución de adjudicación. El presupuesto máximo estimativo es de ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de.cien mil (100.000) euros.

6.– Formalizazioa:

6.– Formalización:

a) Eguna: 2015eko abenduaren 15a.

a) Fecha: 15 de diciembre de 2015.

b) Kontratista:

b) Contratista:

– 1. lotea: FCC ámbito, S.A.

Lote 1: FCC ámbito, S.A.

– 2. lotea: Iragaz Watin, S.A.

Lote 2: Iragaz Watin, S.A.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko urtarrilaren 11.

En Vitoria-Gasteiz, a 11 de enero de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JOSÉ IGNACIO BAÑUELOS IBÁÑEZ.

JOSÉ IGNACIO BAÑUELOS IBÁÑEZ.


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Análisis documental