Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

183. zk., 2015eko irailaren 25a, ostirala

N.º 183, viernes 25 de septiembre de 2015


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
4040
4040

IRAGARKIA, Ondare eta Kontratazio Zuzendaritzarena, EAEko txertaketa-programan giza papilomaren birusari (GPB) aurre egiteko txertoaren 27.500 dosi hornitzeko administrazio-kontratua esleitzeko dena.

ANUNCIO de la Dirección de Patrimonio y Contratación de licitación del contrato de suministro para la adquisición de 27.500 dosis de vacuna frente al Virus del Papiloma Humano (VPH) con destino al programa de vacunación de la CAPV.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 95 72.

4) Teléfono: 945 01 95 72.

5) Telefaxa: 945 01 90 18.

5) Telefax: 945 01 90 18.

6) Helbide elektronikoa: g-aizpuru@euskadi.eus

6) Correo electrónico: g-aizpuru@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profileko Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015-10-26.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 26-10-2015.

d) Espedientearen zenbakia: C03/002/2015.

d) Número de expediente: C03/002/2015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministro.

b) Deskripzioa: txertaketa-programan giza papilomaren birusari (GPB) aurre egiteko txertoaren 27.500 dosi hornitzea.

b) Descripción: adquisición de 27.500 dosis de vacuna frente al Virus del Papiloma Humano (VPH).

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Gauzatzeko lekua: Vitoria-Gasteiz, Bilbao, Bizkaiko lehen mailako atentzioko lau eskualdeak, Donostia, Arrasate, Hernani, Hondarribia, Mendaro eta Zumarraga; astelehenetik ostiralera, 08:30etik 13:30era.

d) Lugar de ejecución/entrega: Vitoria-Gasteiz; Bilbao; las cuatro comarcas de Atención Primaria de Bizkaia; San Sebastián; Arrasate-Mondragón, Hernani, Hondarribia, Mendaro y Zumarraga de lunes a viernes, de 08:30 a 13:30 horas.

e) Gauzatzeko epea: 2016-12-31ra arte, kontratua izenpetu eta hurrengo egunetik aurrera.

e) Plazo de ejecución/entrega: desde el día siguiente a la formalización del contrato hasta el 31-12-2016.

f) Luzapenik: bai, 1.

f) Admisión de prórroga: sí, 1.

g) Esparru-akordioa ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (hala badagokio): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

I) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 33651600-4.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 33651600-4.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: eskaintzak balioesteko zenbait irizpide dago.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios de valoración de ofertas.

d.1.– Formula bidez automatikoki baloratzen diren irizpideak: bai.

d.1.– Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: sí.

Formulen garapena: ikusi administrazio-klausula zehatzen plegua.

Desarrollo de fórmulas: ver pliego de cláusulas administrativas particulares.

– Eskaintza ekonomikoa. Haztapena: 65 puntu.

– Oferta económica. Ponderación: 65 puntos.

– Antigeno gehigarriak. Haztapena: 5 puntu.

– Antígenos adicionales. Ponderación: 5 puntos.

– Aurkezpena. Haztapena: 15 puntu.

– Presentación. Ponderación: 15 puntos.

– Barra-kodea. Haztapena: 5 puntu.

– Código de barras. Ponderación: 5 puntos.

– Entregatzeko epea hobetzea. Haztapena: 5 puntu.

– Plazo de entrega. Ponderación: 5 puntos.

– Iraungitze-epea. Haztapena: 5 puntu.

– Plazo de caducidad. Ponderación: 5 puntos.

Atal honen haztapena, guztira: 100 puntu.

Ponderación total de este grupo: 100 puntos.

d.2.– Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak: ez.

d.2.– Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor: no.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 2.004.750 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 2.004.750 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia 801.900 euro. Zenbateko osoa 833.976 euro.

a) importe neto: 801.900 euros. Importe total: 833.976 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: % 5.

Definitiva (%): 5.

7.– Kontratistaren betebeharrak: kontratuko jarduera edo zerbitzua arautzen duen araudian eskatutakoak, eta horien artean Sendagaien Espainiako Agentziak emandako ebazpena sartuko da, laborategi farmazeutikoak –sendagaiak baimentzeko eta komertzializatzeko titular gisa– eman beharreko baimenari buruzkoa.

7.– Requisitos específicos del contratista: los exigidos por la normativa que regula la realización de la actividad o prestación contractual y entre ellos, deberán incluir la resolución de la Agencia Española del Medicamento, de autorización del laboratorio farmacéutico, como titular de autorización y comercializador de medicamentos.

a) Eskatutako sailkapena: ez.

a) Clasificación (grupo, subgrupo y categoría): no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: ikusi administrazio-klausula zehatzen plegua.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015-10-27, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del 27-10-2015.

b) Aurkezteko era: elektronikoki eta paperez.

b) Modalidad de presentación: electrónicamente y papel.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: www.contratacion.euskadi.net

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.net

e) Aldaerak: ez da aldaerarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: 2 hilabete.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskripzioa: «B» gutun-azalaren irekiera.

a) Descripción: apertura de ofertas relativas a criterio/s automático/s (Sobre «B»).

b) Helbidea: Donostia kalea 1.

b) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Data eta ordua: 2015-11-09, 12:00etan.

d) Fecha: 09-11-2015, a las 12.00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2015-09-16.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 16-09-2015.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko irailaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de septiembre de 2015.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental