Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

64. zk., 2015eko apirilaren 8a, asteazkena

N.º 64, miércoles 8 de abril de 2015


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
1561
1561

AGINDUA, 2015eko martxoaren 20koa, Ogasun eta Finantzetako Sailburuarena, datu pertsonalen fitxategiak sortu eta ezabatzen dituena eta Ogasun eta Finantza saileko eta Euskal Estatistika Erakundea eta Lehiaren Euskal Agintaritza erakunde autonomoetako datu pertsonalen fitxategiei buruzko 2014ko otsailaren 28ko aginduaren I. eranskina aldatzen duena.

ORDEN de 20 de marzo de 2015, del Consejero de Hacienda y Finanzas, por la que se crean y suprimen ficheros de carácter personal y se modifica el anexo I de la Orden de 28 de febrero de 2014, de ficheros de datos de carácter personal del Departamento de Hacienda y Finanzas y de los organismos autónomos Euskal Estatístika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística y Autoridad Vasca de la Competencia.

Datu pertsonalen babesari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoaren xedea da, datu pertsonalen tratamenduari dagokionez, pertsona fisikoen askatasun publikoak eta oinarrizko eskubideak bermatu eta babestea. Lege hau aplikatuko zaie euskarri fisikoan jasotako izaera pertsonaleko datuei, baldin eta euskarri horrek ahalbidetzen badu datu horiek tratatzea, bai eta sektore publiko zein pribatuak datu horien gainean gerora egin dezakeen erabilera-modalitate orori ere.

La Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de carácter personal tiene por objeto garantizar y proteger las libertades públicas y los derechos de las personas físicas en lo que concierne al tratamiento de este tipo de datos. Esta Ley resulta de aplicación a los datos de carácter personal registrados en soporte físico que los haga susceptibles de tratamiento, y a toda modalidad de uso posterior de esos datos por los sectores público y privado.

Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legearen 4. artikuluan ezartzen denez, Autonomia Erkidegoko Administrazioko fitxategiak sortzeko, aldatzeko eta ezabatzeko, dena delako fitxategia atxikita dagoen saileko titularraren agindu bidez egin beharko da. Indarrean dauden legeek eskatutako aipamen guztiak jaso beharko ditu agindu horrek, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu beharko da. Eta hori guztiori 15/1999 Lege Organikoaren 20. artikuluan eta lege hori garatzeko Erregelamenduaren 52.etik 54.era bitarteko artikuluetan ezarritakoarekin bat etorriz egingo da (erregelamendu hori abenduaren 21eko 1720/2007 Errege Dekretuaren bidez onartu zen).

El artículo 4 de la Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos, dispone que la creación, modificación y supresión de ficheros de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco se realizará por orden del titular del departamento al que esté adscrito el fichero, la cual deberá contener todas las menciones exigidas por la legislación en vigor y será objeto de publicación en el Boletín Oficial del País Vasco; todo ello de conformidad a lo previsto en el artículo 20 de la Ley Orgánica 15/1999 y artículos 52 a 54 del Reglamento de desarrollo de dicha Ley, aprobado por Real Decreto 1720/2007, de 21 de diciembre.

2/2004 Legea garatzen duen urriaren 18ko 308/2005 Dekretuaren 2. artikuluak dio Euskal Autonomia Erkidegoko erakunde publikoek datu pertsonalen fitxategiak sortu, aldatu edo ezabatzeko egindako eragiketen berri emango diotela Datuak Babesteko Euskal Bulegoari, Datuak Babesteko Erregistroan inskripzioa egiteko.

El artículo 2 de Decreto 308/2005, de 18 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 2/2004, establece que los entes públicos de la Comunidad Autónoma del País Vasco notificarán a la Agencia Vasca de Protección de Datos toda creación, modificación o supresión de ficheros de datos de carácter personal, para su inscripción en el Registro de Protección de Datos.

Ogasun eta Finantza Saileko eta Euskal Estatistika Erakundea eta Lehiaren Euskal Agintaritza erakunde autonomoetako Datu Pertsonalen Fitxategiei buruzko Ogasun eta Finantzetako sailburuaren 2014ko otsailaren 28ko Aginduaren helburua hauxe da: xedapen bakarrean batzea Ogasun eta Finantza Sailaren mendeko datu pertsonalen fitxategiak, barne direla sail horren erakunde autonomoak. Horrela, erregulazioa egokitu egin zitzaion, bai lehendakariaren abenduaren 15eko 20/2012 Dekretuaren ondoriozko egiturari (dekretu horrek Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen ditu eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatzen ditu), bai Ogasun eta Finantza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen dituen apirilaren 9ko 192/2013 Dekretuaren ondoriozkoari ere.

La Orden de 28 de febrero de 2014 del Consejero de Hacienda y Finanzas de ficheros de datos de carácter personal del Departamento de Hacienda y Finanzas y de los organismos autónomos Euskal Estatístika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística y Autoridad Vasca de la Competencia se dictó con el propósito de regular en una única disposición todos los ficheros de datos de carácter personal bajo la dependencia de dicho departamento, incluyendo a sus organismos autónomos. La regulación se acomodaba así a la modificación de estructura derivada del Decreto 20/2012, de 15 de diciembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, y del Decreto 192/2013, de 9 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Hacienda y Finanzas.

Agindu hori argitaratu ondoren, gerora araudian izan diren aldaketen ondorioz, fitxategi berriak sortzeko beharra sortu da; esate baterako, Euskadiko Aurrezki Kutxen eta Banku Fundazioaren Erregistroa eta BGAEen bazkideen fitxategi orokorra. Gainera, beste fitxategi bat sortu behar izan da zerga-zorrak ordaintzeko jasotako ondasun eta eskubideak erregistratzeko. Era berean, Zerga Administrazioko Zuzendaritzak Ekonomia Arduralaritzaren Epaitegiaren agiriak Ekonomi Itunaren Arbitraje Batzordearen agiriekin batera kudeatzeko xedez, beste fitxategi bat sortu da, ezabatu egin baita Ekonomia Arduralaritzaren Epaitegiaren agiriak bakarrik biltzen zituena.

Tras la publicación de dicha Orden ha surgido la necesidad de crear nuevos ficheros derivados de modificaciones normativas acaecidas con posterioridad: así, el Registro de Cajas de Ahorro y Fundaciones Bancarias de Euskadi y el Fichero general de personas socias de EPSVs. Además, ha resultado preciso crear otro nuevo fichero a fin de registrar los bienes y derechos recibidos en pago de deudas tributarias. Asimismo, con el propósito de que la Dirección de Administración Tributaria gestione la documentación del Tribunal Económico Administrativo junto con la documentación procedente de la Junta Arbitral del Concierto Económico, se crea un nuevo fichero al efecto, suprimiendo el que integraba únicamente la documentación del Tribunal Económico Administrativo.

Halaber, lehendik dauden fitxategietan zenbait aldaketa egin behar dira, Izaera Pertsonaleko Datuak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoaren 20.2 artikuluak eskatutako betekizunak hobeto betetzeko eta haietara egokitzeko (lege hori garatzeko erregelamendua onetsi zuen abenduaren 21eko 1720/2007 Errege Dekretuaren 54.1 artikuluak garatu zuen hori).

Asimismo, es preciso acometer ciertas modificaciones en ficheros ya existentes, para un mejor cumplimiento y adecuación a los requisitos exigidos por el artículo 20.2 de la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, desarrollado por el artículo 54.1 del Real-Decreto 1720/2007, de 21 de diciembre, por el que se aprueba el Reglamento de desarrollo de dicha Ley.

Horregatik guztiagatik, hauxe

Por todo ello,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Agindu honen I. eta II. eranskinetan zehaztutako datu pertsonalen fitxategiak sortu eta ezabatzen dira.

Artículo 1.– Se crean y suprimen los ficheros de datos de carácter personal que se especifican, respectivamente, en los anexos I y II de la presente Orden.

2. artikulua.– Aldatu egiten da Ogasun eta Finantza Saileko eta Euskal Estatistika Erakundea eta Lehiaren Euskal Agintaritza erakunde autonomoetako Datu Pertsonalen Fitxategiei buruzko Ogasun eta Finantzetako sailburuaren 2014ko otsailaren 28ko Aginduaren I. eranskina. Agindu honen III. eranskinean idatzitako eran gelditzen da, bertan azaldutakoari dagokionez, eta bertan azaltzen ez da aldatzen. I. eranskin horretan 1. artikuluan sortutako fitxategiak ere sartu dira.

Artículo 2.– Se modifica el anexo I de la Orden de 28 de febrero de 2014, del Consejero de Hacienda y Finanzas y de los organismos autónomos Euskal Estatistika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística y Autoridad Vasca de la Competencia, que queda redactado con el texto del anexo III de esta Orden en los extremos que se mencionan en el mismo, manteniendo el mismo texto, sin modificación, respecto a los extremos que no se mencionan. A ese anexo I quedan también incorporados los ficheros creados por el artículo 1.

3. artikulua.– IV. eranskinean, Ogasun eta Finantza Saileko eta Euskal Estatistika Erakundea eta Lehiaren Euskal Agintaritza erakunde autonomoetako datu pertsonalen fitxategien zerrenda jaso da.

Artículo 3.– Se identifica en el anexo IV la relación de ficheros de datos de carácter personal del Departamento de Hacienda y Finanzas y de los organismos autónomos Euskal Estatístika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística y Autoridad Vasca de la Competencia.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Ogasun eta Finantza Saileko Zerbitzu Zuzendaritzak Agindu honen kopia bat helaraziko dio Datuak Babesteko Euskal Bulegoari, kasuan-kasuan, bertan jasotako fitxategiak inskribatu, ezabatu eta aldatu ditzan, horretarako ezarritako prozeduraren bitartez.

La Dirección de Servicios del Departamento de Hacienda y Finanzas dará traslado a la Agencia Vasca de Protección de Datos de una copia de esta Orden, para que proceda en cada caso a la inscripción, supresión y modificación de los ficheros contenidos en la misma, mediante el procedimiento establecido al efecto.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2014ko martxoaren 20a.

En Vitoria-Gasteiz, a 20 de marzo de 2015.

Ogasun eta Finantzetako sailburua,

El Consejero de Hacienda y Finanzas,

RICARDO GATZAGAETXEBARRIA BASTIDA.

RICARDO GATZAGAETXEBARRIA BASTIDA.

I. ERANSKINA, HONAKO AGINDU HONENA: AGINDUA, OGASUN ETA FINANTZETAKO SAILBURUARENA, DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK SORTU ETA EZABATZEN DITUENA ETA OGASUN ETA FINANTZA SAILEKO ETA EUSKAL ESTATISTIKA ERAKUNDEA ETA LEHIAREN EUSKAL AGINTARITZA ERAKUNDE AUTONOMOETAKO DATU PERTSONALEN FITXATEGIEI BURUZKO 2014KO OTSAILAREN 28KO AGINDUAREN I. ERANSKINA ALDATZEN DUENA
ANEXO I A LA ORDEN DEL CONSEJERO DE HACIENDA Y FINANZAS POR LA QUE SE CREAN Y SUPRIMEN FICHEROS DE CARÁCTER PERSONAL Y SE MODIFICA EL ANEXO I DE LA ORDEN DE 28 DE FEBRERO DE 2014, DE FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DEL DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS Y DE LOS ORGANISMOS AUTÓNOMOS EUSKAL ESTATÍSTIKA ERAKUNDEA / INSTITUTO VASCO DE ESTADÍSTICA Y AUTORIDAD VASCA DE LA COMPETENCIA

Agindu honen bidez sortutako datu pertsonalen fitxategiak:

Ficheros de datos de carácter personal creados por la presente Orden:

A) OGASUN ETA FINANTZA SAILEKO DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK.

A) FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DEL DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS.

4.2.– Euskadiko Ekonomia Arduralaritzaren Epaitegiaren eta Ekonomia Itunaren Arbitraje Batzordearen agirien kudeaketa.

4.2.– Gestión de documentación del Tribunal Económico- Administrativo de Euskadi y de la Junta Arbitral del Concierto Económico.

a) Aurreikusitako helburu eta erabilerak.

a) Finalidad y usos previstos.

Ekonomia- eta administrazio-prozedurari buruzko agiriak eta Ekonomia Itunaren Arbitraje Batzordearen prozedurari buruzko agiriak erregistratu eta kudeatzea, baita sartu eta irteten diren agirien kontrola egitea ere.

Registro y gestión de la documentación relativa al procedimiento económico administrativo y al procedimiento de la Junta Arbitral del Concierto Económico; control de entradas y salidas de documentos.

b) Datuak eman dituzten pertsona edo kolektiboak.

b) Personas o colectivos origen de los datos.

Euskadiko Ekonomia Arduralaritzaren Epaitegian eta Ekonomia Itunaren Arbitraje Batzordean erreklamazioak jarri dituzten pertsona fisikoak, eta espedienteak eta agiriak, oro har, igorri dituzten administrazio-organoak.

Personas físicas que interponen reclamaciones ante el Tribunal Económico – Administrativo de Euskadi, ante la Junta Arbitral del Concierto Económico, y órganos administrativos remitentes de expedientes y documentos en general.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura.

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos.

Jatorria: interesdunak, administrazio publikoak (foru-aldundiak eta Zerga Administrazioko Estatu Agentzia).

Procedencia: personas interesadas, Administraciones Públicas (Diputaciones Forales y Agencia Estatal de Administración Tributaria).

Biltzeko prozedura: erreklamazio formularioiak, interesdunak aurkeztutako agiriak.

Procedimiento de recogida: formularios de reclamaciones, documentos presentados por la persona interesada.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, IFZ, helbidea, telefonoa eta faxa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF, dirección, teléfono y fax.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Ekonomia- eta finantza-datuak eta aseguruen datuak.

Datos económico-financieros y de seguros.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

Arau-hausteei buruzko datuak.

Datos de infracciones.

e) Datu-lagapenak.

e) Cesiones de datos.

Zerga Administrazioko Estatu Agentzia.

Agencia Estatal de Administración Tributaria.

f) Fitxategiaren ardura duen organoa.

f) Órgano responsable del fichero.

Zerga Administrazioko Zuzendaritza.

Dirección de Administración Tributaria.

g) Datuak eskuratu, zuzendu, ezeztatu eta aurkatzeko eskubidea zein zerbitzutan erabili.

g) Servicio ante el que ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición.

Ogasun eta Finantza Saila.

Departamento de Hacienda y Finanzas.

Zerga Administrazioko Zuzendaritza.

Dirección de Administración Tributaria.

Donostia kalea, 1.

c/ Donostia-San Sebastián n.º 1

01010 Vitoria-Gasteiz.

01010 Vitoria-Gasteiz.

h) Segurtasun-neurrietan eskatu beharreko maila.

h) Nivel exigible respecto a las medidas de seguridad.

Ertaina.

Medio.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.5. Euskadiko Aurrezki Kutxa eta Banku Fundazioen Erregistroa.

5.5 Registro de Cajas de Ahorro y Fundaciones Bancarias de Euskadi.

a) Aurreikusitako helburu eta erabilerak.

a) Finalidad y usos previstos.

Sozietatearen egoitza Euskal Autonomia Erkidegoan duten aurrezki-kutxak eta, sozietatearen egoitza Euskal Autonomia Erkidegokotik kanpo izan arren, lurraldean bulegoak dituzten aurrezki-kutxak erregistratzea. Estatutu-aldaketak, xurgatzeak, bat-egiteak, desegiteak eta likidatzeak erregistratzen dira.

Registro de las Cajas de Ahorro con domicilio social en Euskadi y las que aún teniendo el domicilio social fuera de Euskadi, tienen oficinas abiertas en su territorio. Se inscriben modificaciones de estatutos, absorciones, fusiones, disolución y liquidación.

Sozietatearen egoitza Euskal Autonomia Erkidegoan duten aurrezki-kutxetako goi-kargudunak erregistratzea. Izendapenak, kargu-uzteak eta berraukeraketak erregistratzen dira.

Registro de Altos Cargos de las Cajas de Ahorros con domicilio social en Euskadi. Se inscriben los nombramientos, ceses y reelecciones.

Sozietatearen egoitza Euskal Autonomia Erkidegoan duten banku-fundazioak. Estatutu-aldaketak, xurgatzeak, bat-egiteak, desegiteak eta likidatzeak erregistratzen dira.

Registro de Fundaciones Bancarias con domicilio social en Euskadi. Se inscriben modificaciones de estatutos, absorciones, fusiones, disolución y liquidación.

Sozietatearen egoitza Euskal Autonomia Erkidegoan duten banku-fundazioetako goi-kargudunak erregistratzea. Izendapenak, kargu-uzteak eta berraukeraketak erregistratzen dira.

Registro de Altos Cargos de las Fundaciones Bancarias con domicilio social en Euskadi. Se inscriben los nombramientos, ceses y reelecciones.

b) Datuak eman dituzten pertsona edo kolektiboak.

b) Personas o colectivos origen de los datos.

Aurrezki-kutxen eta banku-fundazioen goi-kargudunak eta ordezkariak.

Altos cargos y representantes de las Cajas de Ahorro y de las Fundaciones Bancarias.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura.

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos.

Jatorria: interesdunak.

Procedencia: personas interesadas.

Biltzeko prozedura: emandako agiriak.

Procedimiento de recogida: documentos aportados.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, IFZ, sinadura.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF, firma.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak.

Datos de características personales.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Arau-hausteei buruzko datuak.

Datos de infracciones.

e) Datu-lagapenak.

e) Cesiones de datos.

Ez dira aurkitu.

No detectadas.

f) Fitxategiaren ardura duen organoa.

f) Órgano responsable del fichero.

Finantza Politikako eta Erakundeen Baliabideetako Zuzendaritza.

Dirección de Política Financiera y Recursos Institucionales.

g) Datuak eskuratu, zuzendu, ezeztatu eta aurkatzeko eskubidea zein zerbitzutan erabili.

g) Servicio ante el que ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición.

Ogasun eta Finantza Saila.

Departamento de Hacienda y Finanzas.

Finantza Politikako eta Erakundeen Baliabideetako Zuzendaritza.

Dirección de Política Financiera y Recursos Institucionales.

Donostia kalea, 1.

c) Donostia-San Sebastián n.º 1.

01010 Vitoria-Gasteiz.

01010 Vitoria-Gasteiz.

h) Segurtasun-neurrietan eskatu beharreko maila.

h) Nivel exigible respecto a las medidas de seguridad.

Ertaina.

Medio.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.8.– BGAEen bazkideen fitxategi orokorra.

5.8. Fichero General de personas socias de las EPSV.

a) Aurreikusitako helburu eta erabilerak.

a) Finalidad y usos previstos.

Bazkide guztien berri izatea, hildakoa BGAE baten bazkide den jakinarazi ahal izateko.

Tener conocimiento de todas las personas socias en aras a poder informar de la condición de socio o socia de una EPSV de una persona fallecida.

BGAEei, eskatzen badute, hildako bazkideen berri ematea, behar ez diren prestazioak ordaindu ez daitezen.

Poder comunicar a las EPSV, cuando así lo soliciten, los socios y socias ya fallecidos para evitar pago de prestaciones que no correspondan.

b) Datuak eman dituzten pertsona edo kolektiboak.

b) Personas o colectivos origen de los datos.

BGAE baten bazkide diren pertsona fisikoak, hain zuzen ere, aurreikuspen-plan bati atxikiak.

Personas físicas que tengan la condición de socio o socia de una EPSV y en concreto con adhesión a un plan de previsión.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura.

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos.

Jatorria: bazkideen altak eta bajak, borondatezko gizarte-aurreikuspeneko erakundeek bidalitakoak, eta heriotzagatiko bajak, erakundeek berek eta legez datu horiek lagatzeko eskumena duten erregistro eta fitxategiek bidalitakoak++.

Procedencia: altas y bajas de socios y socias remitidas por las Entidades de Previsión Social Voluntaria y bajas por fallecimiento remitidos tanto de las mismas entidades como de los registros y ficheros en que este prevista legalmente la cesión de esos datos.

Biltzeko prozedura: formularioak:

Procedimiento de recogida: formularios.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio-datuak NAN/IFZ, heriotza-datak, ekonomia- eta finantza-datuak.

Datos identificativos: DNI/NIF, fecha de fallecimiento, datos económico-financieros.

e) Datu-lagapenak.

e) Cesiones de datos.

Onuradun izan daitezkeen interesdunak eta BGAEak.

Personas interesadas posibles beneficiarias y EPSV

f) Fitxategiaren ardura duen organoa.

f) Órgano responsable del fichero.

Finantza Politikako eta Erakundeen Baliabideetako Zuzendaritza.

Dirección de Política Financiera y Recursos Institucionales.

g) Datuak eskuratu, zuzendu, ezeztatu eta aurkatzeko eskubidea zein zerbitzutan erabili.

g) Servicio ante el que ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición.

Ogasun eta Finantza Saila.

Departamento de Hacienda y Finanzas.

Finantza Politikako eta Erakundeen Baliabideetako Zuzendaritza.

Dirección de Política Financiera y Recursos Institucionales.

Donostia kalea, 1.

c/ Donostia-San Sebastián n.º 1.

01010 Vitoria-Gasteiz.

01010 Vitoria-Gasteiz.

h) Segurtasun-neurrietan eskatu beharreko maila.

h) Nivel exigible respecto a las medidas de seguridad.

Oinarrizkoa.

Básico.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.9.– Zerga-zorrak ordaintzeko jasotako ondasun eta eskubideen erregistro orokorra.

5.9. Registro general de bienes y derechos recibidos en pago de deudas tributarias.

a) Aurreikusitako helburu eta erabilerak.

a) Finalidad y usos previstos.

Zerga-zorrak ordaintzeko jasotako ondasun eta eskubideak kudeatzea.

Gestionar los bienes y derechos recibidos en pago de deudas tributarias.

b) Datuak eman dituzten pertsona edo kolektiboak.

b) Personas o colectivos origen de los datos.

Zerga-zorrak ordaintzeko ondasunak eta eskubideak ematen dituzten pertsonak, bai eta jasotzen dituztenak ere.

Personas que suministran bienes y derechos en pago de deudas tributarias, así como las personas que los adquieren.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura.

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos.

Jatorria: Administrazio publikoak (foru-aldundiak).

Procedencia: Administraciones Públicas (Diputaciones Forales).

Biltzeko prozedura: Beste batzuk: Aplikazio informatikoa.

Procedimiento de recogida: otros: aplicación informática.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN/IFZ.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI/NIF.

Gizarte-inguruabarrei buruzko datuak

Datos de circunstancias sociales.

Merkataritza-informazioko datuak.

Datos de información comercial.

Ekonomia- eta finantza-datuak eta aseguruen datuak:

Datos económico-financieros y de seguros:

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

e) Datu-lagapenak.

e) Cesiones de datos.

Foru-ogasunei.

A Haciendas Forales.

f) Fitxategiaren ardura duen organoa.

f) Órgano responsable del fichero.

Finantza Politikako eta Erakundeen Baliabideetako Zuzendaritza.

Dirección de Política Financiera y Recursos Institucionales

g) Datuak eskuratu, zuzendu, ezeztatu eta aurkatzeko eskubidea zein zerbitzutan erabili.

g) Servicio ante el que ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición.

Ogasun eta Finantza Saila.

Departamento de Hacienda y Finanzas.

Finantza Politikako eta Erakundeen Baliabideetako Zuzendaritza.

Dirección de Política Financiera y Recursos Institucionales.

Donostia kalea, 1.

c) Donostia-San Sebastián n.º 1.

01010 Vitoria-Gasteiz.

01010 Vitoria-Gasteiz.

h) Segurtasun-neurrietan eskatu beharreko maila.

h) Nivel exigible respecto a las medidas de seguridad.

Oinarrizkoa.

Básico.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

II. ERANSKINA, HONAKO AGINDU HONENA: AGINDUA, OGASUN ETA FINANTZETAKO SAILBURUARENA, DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK SORTU ETA EZABATZEN DITUENA ETA OGASUN ETA FINANTZA SAILEKO ETA EUSKAL ESTATISTIKA ERAKUNDEA ETA LEHIAREN EUSKAL AGINTARITZA ERAKUNDE AUTONOMOETAKO DATU PERTSONALEN FITXATEGIEI BURUZKO 2014KO OTSAILAREN 28KO AGINDUAREN I. ERANSKINA ALDATZEN DUENA
ANEXO II A LA ORDEN DEL CONSEJERO DE HACIENDA Y FINANZAS POR LA QUE SE CREAN Y SUPRIMEN FICHEROS DE CARÁCTER PERSONAL Y SE MODIFICA EL ANEXO I DE LA ORDEN DE 28 DE FEBRERO DE 2014, DE FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DEL DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS Y DE LOS ORGANISMOS AUTÓNOMOS EUSKAL ESTATÍSTIKA ERAKUNDEA/INSTITUTO VASCO DE ESTADÍSTICA Y AUTORIDAD VASCA DE LA COMPETENCIA
EZABATUTAKO FITXATEGIAK
FICHEROS SUPRIMIDOS

Ezabatu egiten dira datu pertsonalen honako fitxategi hauek, Ogasun eta Finantza Saileko eta Euskal Estatistika Erakundea eta Lehiaren Euskal Agintaritza erakunde autonomoetako Datu Pertsonalen Fitxategiei buruzko Ogasun eta Finantzetako sailburuaren 2014ko otsailaren 28ko Aginduan jasotakoak.

Se suprimen los siguientes ficheros de datos de carácter personal recogidos en la Orden de 28 de febrero de 2014 del Consejero de Hacienda y Finanzas de ficheros de datos de carácter personal del Departamento de Hacienda y Finanzas y de los organismos autónomos Euskal Estatístika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística y Autoridad Vasca de la Competencia.

4.2.– Euskadiko Ekonomia Arduralaritzaren Epaitegiko agirien kudeaketa.

4.2.– Gestión de Documentación del Tribunal Económico-Administrativo de Euskadi.

Fitxategi horretako datuak sortu berri den «Euskadiko Ekonomia Arduralaritzaren Epaitegiaren eta Ekonomia Itunaren Arbitraje Batzordearen agirien kudeaketa» fitxategian jasoko dira.

El destino de los datos que contiene seran incorporados al fichero de nueva creación «Gestión de Documentación del Tribunal Económico-Administrativo de Euskadi y de la Junta Arbitral del Concierto Económico»

6.5.– Euskadiko Aurrezki Kutxen Erregistroa.

6.5.– Registro de Cajas de Ahorros de Euskadi

Fitxategi horretako datuak sortu berri den «Euskadiko Aurrezki Kutxa eta Banku Fundazioen Erregistroa» fitxategian jasoko dira.

El destino de los datos que contiene serán incorporados al fichero de nueva creación «Registro de Cajas de Ahorros y Fundaciones Bancarias de Euskadi»

III. ERANSKINA, HONAKO AGINDU HONENA: AGINDUA, OGASUN ETA FINANTZETAKO SAILBURUARENA, DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK SORTU ETA EZABATZEN DITUENA ETA OGASUN ETA FINANTZA SAILEKO ETA EUSKAL ESTATISTIKA ERAKUNDEA ETA LEHIAREN EUSKAL AGINTARITZA ERAKUNDE AUTONOMOETAKO DATU PERTSONALEN FITXATEGIEI BURUZKO 2014KO OTSAILAREN 28KO AGINDUAREN I. ERANSKINA ALDATZEN DUENA
ANEXO III A LA ORDEN DEL CONSEJERO DE HACIENDA Y FINANZAS POR LA QUE SE CREAN Y SUPRIMEN FICHEROS DE CARÁCTER PERSONAL Y SE MODIFICA EL ANEXO I DE LA ORDEN DE 28 DE FEBRERO DE 2014, DE FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DEL DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS Y DE LOS ORGANISMOS AUTÓNOMOS EUSKAL ESTATÍSTIKA ERAKUNDEA / INSTITUTO VASCO DE ESTADÍSTICA Y AUTORIDAD VASCA DE LA COMPETENCIA
ALDATUTAKO FITXATEGIAK
FICHEROS MODIFICADOS

Aldatu egiten dira datu pertsonalen honako fitxategi hauek, Ogasun eta Finantza Saileko eta Euskal Estatistika Erakundea eta Lehiaren Euskal Agintaritza erakunde autonomoetako Datu Pertsonalen Fitxategiei buruzko Ogasun eta Finantzetako sailburuaren 2014ko otsailaren 28ko Aginduan jasotakoak.

Se modifican los siguientes ficheros de datos de carácter personal recogidos en la Orden de 28 de febrero de 2014 del Consejero de Hacienda y Finanzas de ficheros de datos de carácter personal del Departamento de Hacienda y Finanzas y de los organismos autónomos Euskal Estatístika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística y Autoridad Vasca de la Competencia.

A) OGASUN ETA FINANTZA SAILEKO DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK.

A) FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DEL DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS.

1.1.– Ekonomiako argitalpenen banaketa.

1.1.– Distribución de publicaciones de Economía.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, helbidea, telefonoa eta faxa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, dirección, teléfono y fax.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Merkataritza-datuak.

Datos comerciales.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

1.2. Ekonomiako argitalpenen kolaboratzaileak.

1.2.– Personas colaboradoras de publicaciones de Economía.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio-datuak NAN, izen-abizenak, helbidea, telefonoa eta faxa, posta elektronikoa.

Datos identificativos: DNI, nombre y apellidos, dirección, teléfono y fax, correo electrónico.

Datu akademiko eta pertsonalak.

Datos académicos y personales.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Ekonomia- eta finantza-datuak.

Datos económico-financieros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

1.3.– EGEF funtsak.

1.3.– Fondos FEDER.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, helbidea, telefonoa eta NAN.

Datos identificativos: nombre y apellidos, dirección y DNI.

Ekonomia- eta finantza-datuak.

Datos económico-financieros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

1.4.– Ekonomia arloko ekimenen hedapena.

1.4.– Divulgación de iniciativas en materia económica.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, helbidea, NAN, nick edo ezizena, helbide elektronikoa, beste batzuk: material grafikoa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, dirección, DNI, nick o alias, correo electrónico, otros: material gráfico.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

1.5.– EAEko ekonomiaren gaineko ikerketa-lanen ezagutza-mapa.

1.5.– Mapa de conocimiento de trabajos de investigación en economía de la CAE.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, telefonoa, posta elektronikoa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, teléfono, correo electrónico.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak.

Datos de características personales.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

2.1.– Aurrekontuaren I. kapitulua.

2.1.– Capítulo I del Presupuesto.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak eta NAN.

Datos identificativos: nombre y apellidos y DNI.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Ekonomia- eta finantza-datuak eta aseguruen datuak.

Datos económico-financieros y de seguros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

3.1.– Endosuak.

3.1.– Endosos.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, IFZ, helbidea, sinadura, irudia.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF, dirección, firma, imagen.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak.

Datos de características personales.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

3.2.– Europako Funtsak.

3.2.– Fondos Europeos.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN eta helbidea.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI y Dirección.

Ekonomia- eta finantza-datuak.

Datos económico-financieros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

3.3.– Informazio-sistema eta ekonomia- eta kontabilitate-kudeaketa.

3.3.– Sistema de información y gestión económica y contable.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, IFZ, helbidea, sinadura, telefonoa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF, dirección, firma, teléfono.

Ekonomia- eta finantza-datuak eta aseguruen datuak.

Datos económico-financieros y de seguros.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

Arau-hausteei buruzko datuak.

Datos de infracciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

3.4.– Osakidetzako nominen gaineko kontu-hartzailetza.

3.4.– Intervención de nóminas de Osakidetza.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN, erregistro pertsonaleko zenbakia.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI, número de registro personal.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalles de empleo.

Ekonomia- eta finantza-datuak.

Datos económico-financieros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

3.5.– Osakidetzako adjudikaziodunen gaineko kontu-hartzailetza.

3.5.– Intervención de adjudicatarios de Osakidetza.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN, helbidea, posta elektronikoa, sinadura.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI, dirección postal/electrónica, firma.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

4.1.– Zerga Koordinaziorako Organoaren argitalpenen banaketa.

4.1.– Distribución de publicaciones del Órgano de Coordinación Tributaria.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN, helbidea, telefonoa eta faxa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI, dirección, teléfono y fax.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Ekonomia- eta finantza-datuak eta aseguruen datuak.

Datos económico-financieros y de seguros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.1.– Aseguru-artekarien erregistroa.

5.1.– Registro de personas mediadoras de seguros.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura.

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos.

Jatorria: interesdunak.

Procedencia: personas Interesadas.

Biltzeko prozedura: formularioak, agiriak ematea, nahiz paperezko euskarrietan, nahiz elektronikoetan.

Procedimiento de recogida: formularios, aportación de documentación, tanto en soporte papel como electrónico.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, helbidea, telefonoa, IFZ, posta elektronikoa, faxa, sinadura, erregistro pertsonaleko zenbakia (inskripzio automatikoko gakoa).

Datos identificativos: nombre y apellidos, dirección, teléfono, NIF, correo electrónico, fax, firma, N.º de registro personal (clave de inscripción autonómica).

Gizarte-inguruabarrei buruzko datuak.

Datos de circunstancias sociales.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Ekonomia- eta finantza-datuak eta aseguruen datuak.

Datos económico-financieros y de seguros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.2.– Aseguru-artekarien diploma dutenak.

5.2.– Personas diplomadas en mediación de seguros.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, helbidea, telefonoa, faxa eta IFZ.

Datos identificativos: nombre y apellidos, dirección, teléfono, fax y NIF.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.3.– Premiamendu-bideko errekurtsoak.

5.3.– Recursos a la Vía de Apremio.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio-datuak Izen-abizenak, helbidea, erregistro pertsonaleko zenbakia.

Datos identificativos: nombre y apellidos, dirección, n.º de registro personal.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.4.– Abal, gordailu eta fidantzak.

5.4.– Avales, consignaciones y fianzas.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN/IFZ.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI/NIF.

Ekonomia- eta finantza-datuak eta aseguruen datuak.

Datos económico-financieros y de seguros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.6.– Borondatezko Gizarte Aurreikuspeneko Erakundeen (BGAE) erregistroa.

5.6.– Registro de EPSV (Entidades de Previsión Social Voluntaria).

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, NAN/IFZ, helbidea eta telefonoa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI/NIF, Dirección y Teléfono.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.7.– Premiamendu-bidea.

5.7.– Vía de apremio.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura.

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos.

Jatorria: administrazio publikoak.

Procedencia: Administraciones Públicas.

Biltzeko prozedura: papera; beste batzuk: aplikazio informatikoa.

Procedimiento de recogida: papel; otros: aplicación informática.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN/IFZ, helbidea, telefonoa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI/NIF, Dirección, Teléfono.

Ekonomia- eta finantza-datuak eta aseguruen datuak.

Datos económico-financieros y de seguros.

Arau-hausteei buruzko datuak.

Datos de infracciones (IN).

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

6.1.– Sozietate publikoen inbentarioa.

6.1..– Inventario de Sociedades públicas.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, IFZ, helbidea.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF, dirección.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak.

Datos de características personales.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

6.2.– Kontratisten Erregistro Ofiziala.

6.2.– Registro Oficial de Contratistas.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, IFZ, helbidea, telefonoa eta faxa, sinadura, sinadura elektronikoa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF, dirección, teléfono y fax, firma, firma electrónica.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

6.3.– Kontratuen erregistroa.

6.3.– Registro de Contratos.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, IFZ.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF.

Datu pertsonalak.

Datos de carácter personal:

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

6.4.– Enpresen sailkapena.

6.4.– Clasificación de empresas.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, IFZ, helbidea, telefonoa eta faxa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF, Dirección, Teléfono y fax.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

6.5.– Ondasun higiezinen inbentarioa.

6.5.– Inventario de bienes inmuebles.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN/IFZ, helbidea, telefonoa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF / DNI, Dirección, Teléfono.

Gizarte-inguruabarrei buruzko datuak.

Datos de circunstancias sociales.

Ekonomia- eta finantza-datuak eta aseguruen datuak.

Datos económico-financieros y de seguros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

6.6.– Kontratazio-espedienteak.

6.6.– Expedientes de contratación.

b) Datuak eman dituzten pertsona edo kolektiboak.

b) Personas o colectivos origen de los datos.

Lizitatzaileak eta beraien ordezkari edo ahaldunak, baita kontratazio-mahaiko kideak eta zerbitzu-kontratuetan subrogatu beharreko langileak ere.

Licitadores y sus representantes o personas apoderadas, así como vocales de la mesa de contratación y personal a subrogar en los diferentes contratos de servicios.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura.

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos.

Jatorria: interesduna edo bere legezko ordezkaria, bestelako administrazioak, epaitegiak.

Procedencia: la persona interesada o su representante legal, otras administraciones, juzgados.

Biltzeko prozedura: transmisio elektronikoa; Beste batzuk: emandako agiriak.

Procedimiento de recogida: transmisión electrónica; Otros: documentación aportada.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN/IFZ, helbidea, telefonoa, faxa, sinadura, sinadura elektronikoa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI/NIF, dirección, teléfono, fax, firma, firma electrónica.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

Arau-hausteei buruzko datuak.

Datos de infracciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

6.7.– Administrazioak sinaturiko aseguru-polizen kudeaketa erreklamatzea.

6.7.– Reclamación en la Gestión de Pólizas de Seguros suscritas por la Administración.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio datuak: izen-abizenak, IFZ, helbidea, telefonoa, sinadura.

Datos identificativos: nombre y apellidos, NIF, dirección, teléfono, firma.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak:

Datos de características personales:

Datu akademiko eta profesionalak:

Datos académicos y profesionales:

Enpleguaren xehetasunen datuak:

Datos de detalle de empleo:

Ekonomia- eta finantza-datuak:

Datos Económico-Financieros:

Arau-hausteei buruzko datuak:

Datos de infracciones:

Bereziki babesturiko datuak:

Datos especialmente protegidos:

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

7.1.– EJASKen (Eusko Jaurlaritzaren Administrazioko Sare Korporatiboa) zerbitzuak erabiltzeari buruzko datuak.

7.1.– Datos de utilización servicios de la RCAGV (Red Corporativa Administrativa del Gobierno Vasco).

D) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

D) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, helbidea, telefonoa, IFZ, beste batzuk: erabiltzaile-kodea, luzapen-zk.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, Dirección, Teléfono, NIF, Otros: código usuario, n.º extensión.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalles de empleo.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

7.2.– Kontaktuen agenda.

7.2.– Agenda de contactos.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN, helbidea eta telefonoa.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, DNI, Dirección y teléfono.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak.

Datos de características personales.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

7.3.– KZguneko erabiltzaileak eta tutoreak.

7.3.– Usuarios y tutores KZgunea.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura Básica del Fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, NAN/IFZ, helbidea, telefonoa, GS-ko zk.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, DNI/NIF, Dirección, Teléfono, N.º SS.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak.

Datos de características personales.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

8.1.– Liburutegiaren kudeaketa.

8.1.– Gestión de Bibliotecas.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, helbidea, telefonoa, IFZ.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, Dirección, Teléfono, NIF.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalles de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

8.2.– Argitalpenak kudeatzea.

8.2.– Gestión de Publicaciones.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio datuak: izen-abizenak, helbidea, telefonoa, NAN.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, dirección, teléfono, NIF.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

8.3.– Postetxe zerbitzua.

8.3.– Servicio de Cartería.

a) Aurreikusitako helburu eta erabilerak.

a) Finalidad y usos previstos:

Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusietan jasotzen diren mezularitza-paketeak, gutuneria orokorra eta egiaztagiriak kudeatu eta kontrolatzea, eta, halaber, Jaurlaritzaren kanpoko bulegoetara egiten diren bidalketak.

Gestión y control de todos los certificados, paquetes de mensajería y correspondencia general que se reciben en las diferentes sedes centrales del Gobierno Vasco así como los envíos a dependencias externas del mismo.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica de datos:

Identifikazio datuak: izen-abizenak, helbidea.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, domicilio.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalles de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

8.4.– Sarreren eta bisiten kontrola.

8.4.– Control de Accesos y Visitas.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, argazkia, IFZ.

Datos identificativos: nombre y apellidos, Foto, NIF.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

8.5.– Bideo-zaintza.

8.5.– Video vigilancia.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: irudia.

Datos identificativos: imagen.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

8.6.– Baliabide Orokorren kontratazio-espedienteak.

8.6.– Expedientes de contratación de Recursos Generales.

b) Datuak eman dituzten pertsona edo taldeak.

b) Personas o colectivos origen de los datos:

Lizitatzaileak eta beraien ordezkari edo ahaldunak, baita kontratazio-mahaiko kideak eta zerbitzu-kontratuetan subrogatu beharreko langileak ere.

Licitadores y sus representantes o apoderados, así como vocales de la mesa de contratación y personal a subrogar en los diferentes contratos de servicios.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura:

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos:

Interesdunarengandik edo haren legezko ordezkariarengandik eta beste administrazio batzuetatik jasotzen dira datuak, ematen dituzten agirien bidez.

Los datos se recogen del Interesado o su representante legal y de otras administraciones, a través de la documentación que aportan.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura Básica del Fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, NAN/IFZ, helbidea, telefonoa, beste batzuk: faxa.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI/NIF, dirección, teléfono, otros: fax.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

8.7.– Segurtasuneko intzidentziak.

8.7.– Incidencias de seguridad.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura:

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos:

Interesdunarengandik jasotako datuak.

Datos recabados del interesado.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN/IFZ.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI/CIF.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

8.8.– Kanpo kudeaketa eta kontrola.

8.8.– Gestión y control de externos.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura Básica del Fichero.

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, NAN / IFZ.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI/NIF.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

8.9.– Ibilgailuak.

8.9.– Parque Móvil.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura:

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos:

Interesdunak bere formularioen eta prozedura informatikoaren bidez.

El propio interesado a través de formularios y procedimiento informático.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, telefonoa, IFZ, helbidea, sinadura.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, teléfono, NIF, domicilio, firma.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalle de empleo.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

Arau-hausteei buruzko datuak.

Datos relativos a infracciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

8.10.– Artxibo Sistemaren egitura.

8.10.– Gestión del Sistema de Archivo.

b) Datuak eman dituzten pertsona edo taldeak:

b) Personas o colectivos origen de los datos:

Herritarrak; haien datuak Eusko Jaurlaritzaren espedienteetan jasota dauden kasuetan.

Ciudadanía cuyos datos constan en los expedientes de Gobierno Vasco.

Artxibo Sistemaren erabiltzaileak eta bertako dokumentu-funtsen titular diren sailak.

Las personas usuarias del Sistema de Archivo y los departamentos titulares de los fondos documentales depositados.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: NAN eta IFZ, gizarte-segurantzaren eta mutualitatearen zenbakia, izen-abizenak, helbidea eta helbide elektronikoa, telefonoa, sinadura eta hatz-marka digitalizatua, irudia eta ahotsa, erregitro pertsonaleko zk., sinadura elektronikoa.

Datos identificativos: DNI y NIF, n.º seguridad social y mutualidad, nombre y apellidos, dirección postal y electrónica, teléfono, firma y huella digitalizada, imagen y voz, n.º de registro de personal, firma electrónica.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak,

Datos de características personales,

Gizarte-inguruabarrei buruzko datuak,

Datos de circunstancias sociales,

Datu akademiko eta pertsonalak,

Datos académicos y personales,

Enpleguaren xehetasunen datuak,

Datos de detalle de empleo,

Merkataritza-informazioko datuak,

Datos de información comercial,

Ekonomia- eta finantza-datuak,

Datos económico-financieros,

Transakzioei buruzko datuak

Datos de transacciones,

Bereziki babesturiko datuak,

Datos especialmente protegidos,

Arau-hausteei buruzko datuak.

Datos de infracciones administrativas.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

A) EUSKAL ESTATISTIKA ERAKUNDEAREN DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK.

A) FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DE EUSKAL ESTATÍSTIKA ERAKUNDEA/INSTITUTO VASCO DE ESTADÍSTICA.

1.– Atazen araberako ordutegi-banaketaren kontrola.

1.– Control de distribución Horaria por tareas.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, NAN, Eustat sareko erabiltzailearen kodea, sare korporatiboko erabiltzailearen kodea, helbidea.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, DNI, código de usuario en Red Eustat, código de usuario en Red Corporativa, dirección postal.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalles de empleo.

Ekonomia- eta finantza-datuak.

Datos económico-financieros.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

2.– Kanpoko informazio-eskabideak kontrolatzea.

2.– Control de peticiones externas de información.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, NAN, email, telefono finkoa, telefono mugikorra, faxa, helbidea, enpresa eta kargua.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, DNI, email, teléfono fijo, teléfono móvil, fax, dirección postal, empresa y cargo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

3.– Hornitzaileak.

3.– Proveedores.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, NAN, email, telefonoa, faxa, enpresa eta kargua, helbidea.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, DNI, email, teléfono, fax, empresa y cargo, dirección postal.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

4.– Langileak kudeatzea.

4.– Gestión de personal.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, NAN, gizarte-segurantzako zenbakia, telefonoa, helbidea.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, DNI, numero de afiliación a la seguridad social, teléfono, dirección postal.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalles de empleo.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.– Sarrera eta irteeren erregistroa.

5.– Registro de entradas y salidas.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: bidaltzailearen izen-abizenak, jasotazilearen izen-abizenak, enpresa eta kargua.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos del remitente, nombre y apellidos del destinatario, empresa y cargo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

6.– Bekadunak.

6.– Becarios.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN, email, telefonoa, helbidea.

Datos identificativos: nombre y apellidos, DNI, email, teléfono, dirección postal.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

7.– Mintegiak.

7.– Seminarios.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio datuak: izen-abizenak, NAN, email, telefonoa, helbidea.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, DNI, email, teléfono, dirección postal

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalles de empleo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

8.– Argitalpenak banatzeko direktorioa.

8.– Directorio para la distribución de publicaciones.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, email, telefonoa, helbidea, organismoa eta kargua.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, email, teléfono, dirección postal, organismo y cargo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

9.– Kexak eta iradokizunak.

9.– Quejas y sugerencias.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio datuak: izen-abizenak, email, telefonoa, helbidea.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, email, teléfono, dirección postal

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

10.– Estatistiken zabalkundea.

10.– Difusión estadística.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio datuak: izen-abizenak, email, telefonoa, helbidea, organismoa eta kargua.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, email, organismo y cargo.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

11.– Euskal Estatistika Plana.

11.– Euskal Estatistika Plana / Plan Vasco de Estadística.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio datuak: izen-abizenak, email eta telefonoa.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, email y teléfono.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

B) LEHIAREN EUSKAL AGINTARITZAREN DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK.

B) FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DE LA AUTORIDAD VASCA DE LA COMPETENCIA.

1.– Lehiaren Euskal Kontseiluaren espedienteak eta ebazpenak.

1.– Expedientes y resoluciones del Consejo Vasco de la Competencia.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, helbidea, telefono-zenbakia, helbide elektronikoa, NAN zenbakia.

Datos identificativos: nombre y apellidos, domicilio, número de teléfono, dirección de correo electrónico, número de DNI.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak.

Datos de características personales.

Gizarte-inguruabarrei buruzko datuak.

Datos de circunstancias sociales.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

Merkataritza-datuak.

Datos comerciales.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos sobre transacciones.

Arau-hausteei buruzko datuak.

Datos sobre infracciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

2.– Ikerketa Zuzendaritzaren zehapen-espedienteen kudeaketa.

2.– Gestión de expedientes sancionadores de la Dirección de Investigación.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura.

d) Estructura básica del fichero.

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, helbidea, telefono-zenbakia, helbide elektronikoa, NAN zenbakia.

Datos identificativos: nombre y apellidos, domicilio, número de teléfono, dirección de correo electrónico, número de DNI.

Ezaugarri pertsonalei buruzko datuak.

Datos de características personales.

Gizarte-inguruabarrei buruzko datuak.

Datos de circunstancias sociales.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

Merkataritza-datuak.

Datos comerciales.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos sobre transacciones.

Arau-hausteei buruzko datuak.

Datos sobre infracciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

3.– Kontratazio-espedienteen kudeaketa.

3.– Gestión de expedientes de contratación.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, helbidea, telefono-zenbakia, helbide elektronikoa, telefono-zenbakia, helbide elektronikoa, NAN zenbakia.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, domicilio, número de teléfono, dirección de correo electrónico, número de teléfono, dirección de correo electrónico, número de DNI.

Transakzioei buruzko datuak.

Datos de transacciones.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

4.– Langileak kudeatzea.

4.– Gestión de personal.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, helbidea, telefono-zenbakia, helbide elektronikoa, NAN zenbakia.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, domicilio, número de teléfono, dirección de correo electrónico, número de DNI.

Enpleguaren xehetasunen datuak.

Datos de detalles de empleo.

Datu akademiko eta profesionalak.

Datos académicos y profesionales.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Mistoa.

Mixto.

5.– Sarrera eta irteeren erregistroa.

5.– Registro de entradas y salidas.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: izen-abizenak, helbidea, telefono-zenbakia, helbide elektronikoa, NAN zenbakia.

Datos de carácter identificativo: nombre y apellidos, domicilio, número de teléfono, dirección de correo electrónico, número de DNI.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

6.– Bideo-zaintza.

6.– Video vigilancia.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: irudia:

Datos identificativos: imágenes.

i) Tratamendu sistema.

i) Sistema de tratamiento.

Automatizatua.

Automatizado.

VI. ERANSKINA, HONAKO AGINDU HONENA: AGINDUA, OGASUN ETA FINANTZETAKO SAILBURUARENA, DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK SORTU ETA EZABATZEN DITUENA ETA OGASUN ETA FINANTZA SAILEKO ETA EUSKAL ESTATISTIKA ERAKUNDEA ETA LEHIAREN EUSKAL AGINTARITZA ERAKUNDE AUTONOMOETAKO DATU PERTSONALEN FITXATEGIEI BURUZKO 2014KO OTSAILAREN 28KO AGINDUAREN I. ERANSKINA ALDATZEN DUENA
ANEXO IV A LA ORDEN DEL CONSEJERO DE HACIENDA Y FINANZAS POR LA QUE SE CREAN Y SUPRIMEN FICHEROS DE CARÁCTER PERSONAL Y SE MODIFICA EL ANEXO I DE LA ORDEN DE 28 DE FEBRERO DE 2014, DE FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DEL DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS Y DE LOS ORGANISMOS AUTÓNOMOS EUSKAL ESTATÍSTIKA ERAKUNDEA / INSTITUTO VASCO DE ESTADÍSTICA Y AUTORIDAD VASCA DE LA COMPETENCIA
FITXATEGIEN AURKIBIDEA
ÍNDICE DE FICHEROS

A) OGASUN ETA FINANTZA SAILEKO DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK.

A) FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DEL DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS.

1.1.– Ekonomiako argitalpenen banaketa.

1.1.– Distribución de publicaciones de Economía.

1.2.– Ekonomiako argitalpenen kolaboratzaileak.

1.2..– Personas colaboradoras de publicaciones de Economía.

1.3.– EGEF funtsak.

1.3.– Fondos FEDER.

1.4.– Ekonomia arloko ekimenen hedapena.

1.4.– Divulgación de iniciativas en materia económica.

1.5.– EAEko ekonomiaren gaineko ikerketa-lanen ezagutza-mapa.

1.5.– Mapa de conocimiento de trabajos de investigación en economía de la CAE.

2.1.– Aurrekontuaren I. kapitulua.

2.1.– Capítulo I del Presupuesto.

3.1.– Endosuak.

3.1.– Endosos.

3.2.– Europako Funtsak.

3.2.– Fondos Europeos.

3.3.– Informazio-sistema eta ekonomia- eta kontabilitate-kudeaketa.

3.3.– Sistema de información y gestión económica y contable.

3.4.– Osakidetzako nominen gaineko kontu-hartzailetza.

3.4.– Intervención de nóminas de Osakidetza.

3.5.– Osakidetzako adjudikaziodunen gaineko kontu-hartzailetza.

3.5.– Intervención de adjudicatarios de Osakidetza.

4.1.– Zerga Koordinaziorako Organoaren argitalpenen banaketa.

4.1.– Distribución de publicaciones del Órgano de Coordinación Tributaria.

4.2.– Euskadiko Ekonomia Arduralaritzaren Epaitegiaren eta Ekonomia Itunaren Arbitraje Batzordearen agirien kudeaketa.

4.2.– Gestión de documentación del Tribunal Económico-Administrativo de Euskadi y de la Junta Arbitral del Concierto Económico.

5.1.– Aseguru-artekarien erregistroa.

5.1.– Registro de personas mediadoras de seguros.

5.2.– Aseguru-artekarien diploma dutenak.

5.2.– Personas diplomadas en mediación de seguros.

5.3.– Premiamendu-bideko errekurtsoak.

5.3.– Recursos a la Vía de Apremio.

5.4.– Abal, gordailu eta fidantzak.

5.4.– Avales, consignaciones y fianzas.

5.5.– Euskadiko Aurrezki Kutxa eta Banku Fundazioen Erregistroa.

5.5.– Registro de Cajas de Ahorro y Fundaciones Bancarias de Euskadi.

5.6.– Borondatezko Gizarte Aurreikuspeneko Erakundeen (BGAE) erregistroa.

5.6.– Registro de EPSV (Entidades de Previsión Social Voluntaria).

5.7.– Premiamendu-bidea.

5.7.– Vía de apremio.

5.8.– BGAEen bazkideen fitxategi orokorra.

5.8.– Fichero General de personas socias de las EPSVs.

5.9.– Zerga-zorrak ordaintzeko jasotako ondasun eta eskubideen erregistro orokorra.

5.9.– Registro general de bienes y derechos recibidos en pago de deudas tributarias.

6.1.– Sozietate publikoen inbentarioa.

6.1.– Inventario de Sociedades públicas.

6.2.– Kontratisten Erregistro Ofiziala.

6.2.– Registro Oficial de Contratistas.

6.3.– Kontratuen erregistroa.

6.3.– Registro de Contratos.

6.4.– Enpresen sailkapena.

6.4 Clasificación de empresas.

6.5.– Ondasun higiezinen inbentarioa.

6.5.– Inventario de bienes inmuebles.

6.6.– Kontratazio-espedienteak.

6.6.– Expedientes de contratación.

6.7.– Administrazioak sinaturiko aseguru-polizen kudeaketa erreklamatzea.

6.7.– Reclamación en la Gestión de Pólizas de Seguros suscritas por la Administración.

7.1.– EJASKen (Eusko Jaurlaritzaren Administrazioko Sare Korporatiboa) zerbitzuak erabiltzeari buruzko datuak.

7.1.– Datos de utilización servicios de la RCAGV (Red Corporativa Administrativa del Gobierno Vasco).

7.2.– Kontaktuen agenda.

7.2.– Agenda de contactos.

7.3.– KZguneko erabiltzaileak eta tutoreak.

7.3.– Usuarios y tutores KZgunea.

8.1.– Liburutegiaren kudeaketa.

8.1.– Gestión de Bibliotecas.

8.2.– Argitalpenak kudeatzea.

8.2.– Gestión de Publicaciones.

8.3.– Postetxe zerbitzua.

8.3.– Servicio de Cartería.

8.4.– Sarreren eta bisiten kontrola.

8.4.– Control de Accesos y Visitas.

8.5.– Bideo-zaintza.

8.5.– Video vigilancia.

8.6.– Baliabide Orokorren kontratazio-espedienteak.

8.6.– Expedientes de contratación de Recursos Generales.

8.7.– Segurtasuneko intzidentziak.

8.7.– Incidencias de seguridad.

8.8.– Kanpo kudeaketa eta kontrola.

8.8.– Gestión y control de externos.

8.9.– Ibilgailuak.

8.9.– Parque Móvil.

8.10.– Artxibo Sistemaren egitura.

8.10.– Gestión del Sistema de Archivo.

B) EUSKAL ESTATISTIKA ERAKUNDEAREN DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK.

B) FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DE EUSKAL ESTATÍSTIKA ERAKUNDEA / INSTITUTO VASCO DE ESTADÍSTICA.

1.– Atazen araberako ordutegi-banaketaren kontrola.

1.– Control de distribución Horaria por tareas.

2.– Kanpoko informazio-eskabideak kontrolatzea.

2.– Control de peticiones externas de información.

3.– Hornitzaileak.

3.– Proveedores.

4.– Langileak kudeatzea.

4.– Gestión de personal.

5.– Sarrera eta irteeren erregistroa.

5.– Registro de entradas y salidas.

6.– Bekadunak.

6.– Becarios.

7.– Mintegiak.

7.– Seminarios.

8.– Argitalpenak banatzeko direktorioa.

8.– Directorio para la distribución de publicaciones.

9.– Kexak eta iradokizunak.

9.– Quejas y sugerencias.

10.– Estatistiken zabalkundea.

10.– Difusión estadística.

11.– Euskal Estatistika Plana.

11.– Euskal Estatistika Plana / Plan Vasco de Estadística.

C) LEHIAREN EUSKAL AGINTARITZAREN DATU PERTSONALEN FITXATEGIAK.

C) FICHEROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL DE LA AUTORIDAD VASCA DE LA COMPETENCIA.

1.– Lehiaren Euskal Kontseiluaren espedienteak eta ebazpenak.

1.– Expedientes y resoluciones del Consejo Vasco de la Competencia.

2.– Ikerketa Zuzendaritzaren zehapen-espedienteen kudeaketa.

2.– Gestión de expedientes sancionadores de la Dirección de Investigación.

3.– Kontratazio-espedienteen kudeaketa.

3.– Gestión de expedientes de contratación.

4.– Langileak kudeatzea.

4.– Gestión de personal.

5.– Sarrera eta irteeren erregistroa.

5.– Registro de entradas y salidas.

6.– Bideo-zaintza.

6.– Video vigilancia.


Azterketa dokumentala


Análisis documental