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42. zk., 2015eko martxoaren 3a, asteartea

N.º 42, martes 3 de marzo de 2015


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Prestatu eta trebatzeko ikastaroak

Cursos de formación y perfeccionamiento

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
1020
1020

128/2015 EBAZPENA, urtarrilaren 22koa, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariarena eta Osakidetzako zuzendari nagusiarena, Osakidetzako langileei eta Osakidetzari atxikitako Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioko langileei deitzen diena 2015-2016 ikasturteko euskara ikastaroetara.

RESOLUCIÓN 128/2015, de 22 de enero, de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP) y del Director General del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, por la que se convocan cursos de euskera para el personal del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud y el personal de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi adscrito al mismo, durante el curso académico 2015-2016.

Horretarako kontuan hartu da azaroaren 24ko 10/1982 Legea, Euskararen Erabilera Arauzkotzezkoa, eta garatzen duten dekretuak: Euskal Autonomia Erkidegoko administrazioetan euskararen erabilera normaltzeko plangintza arautzeko den apirilaren 15eko 86/1997 Dekretua eta euskararen erabilera Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuan normalizatzeko martxoaren 18ko 67/2003 Dekretua. Halaber, kontuan hartu dira Osakidetzan euskararen erabilera normalizatzeko 2. Plana (2013ko abenduaren 3an onartua) eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak eta Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuak, hizkuntza-prestakuntzako eta normalizazioaren arloan sinatutako lankidetza hitzarmena.

En base a lo dispuesto en la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, sobre «normalización del uso del euskera», desarrollada por el Decreto 86/1997, de 15 de abril, que regula la Planificación de la Normalización del uso del Euskera en las Administraciones Públicas de la Comunidad Autónoma Vasca y por el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza-Servicio vasco de salud y en aplicación del Plan de Euskera de Osakidetza-Servicio vasco de salud (aprobado el 3 de diciembre de 2013), así como del convenio de colaboración en materia de capacitación y normalización lingüística suscrito por el Instituto Vasco de Administración Pública y Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Hori dela eta, hau

En su virtud,

EBATZI DUGU:
RESOLVEMOS:

Atal bakarra.– Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko langileen 2015-2016 ikasturterako lehenengo hiru hizkuntza-eskakizunen araberako hizkuntza-gaikuntzarako ikastaroen deialdia onartzea, I., II. eta III. eranskinetan ezarritako oinarriekin bat etorrita.

Artículo único.– Aprobar la convocatoria de cursos de capacitación lingüística para los tres primeros perfiles lingüísticos dirigidos a del personal del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud para el curso 2015-2016 de acuerdo con lo dispuesto en los anexos I, II y III.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko urtarrilaren 22a.

En Vitoria-Gasteiz, a 22 de enero de 2015.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusia,

El Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

JON JOSEBA ETXEBERRIA CRUZ.

JON JOSEBA ETXEBERRIA CRUZ.

I. ERANSKINA
ANEXO I
OINARRIAK
BASES

Lehenengoa.– Helburua.

Primera.– Objetivo.

Deialdi honen helburua da Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko langileen euskarazko hizkuntza-gaikuntza eragin eta bultzatzea.

Promover e impulsar la capacitación lingüística en euskera del Personal del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Bigarrena.– Norentzat.

Segunda.– Personal destinatario.

Deialdi honetan parte har dezakete Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko langileek, lan-harremana edozein izanda ere, baldin eta deialdiaren ebazpenaren egunetik ikastaro mota bakoitzerako eskaerak egiteko epea bukatu arte zerbitzu aktiboan, senideak zaintzeko eszedentzian edo zerbitzu berezietan badaude.

La convocatoria está destinada al personal de Osakidetza-Servicio vasco de salud, cualquiera que sea su relación de empleo, que en el período que transcurre entre la fecha de la Resolución de la presente convocatoria y el fin del plazo de presentación de solicitudes correspondiente a cada modalidad de curso, se encuentre en situación de servicio activo, excedencia para el cuidado de familiares o servicios especiales.

Deialdi honetan eskaintzen den hizkuntza-prestakuntza IVAPek finantzatuko du horretarako duen aurrekontuaren bidez. Aurrekontua nahikoa ez balitz, IVAPek indarrean dagoen araudian aurreikusitako lehentasun irizpideak jarraituko ditu, hau da, 2005eko azaroaren 30eko Aginduaren 3. artikuluan ezarritako irizpideak jarraituko ditu.

El IVAP financiará la formación lingüística ofertada en esta Resolución dentro de su disponibilidad presupuestaria. En el caso de que dicha disponibilidad no fuera suficiente, el IVAP aplicará los criterios de prioridad previstos en la normativa vigente, esto es, se aplicarán los criterios establecidos en el artículo 3 de la Orden de 30 de noviembre de 2005.

Halaber, ordu-kreditua agortuta izateagatik IVAPek finantzatuko ez duen langileen hizkuntza-prestakuntza Osakidetzak finantzatuko du horretarako duen aurrekontuaren bidez. Aurrekontua nahikoa ez balitz, Osakidetzaren Giza Baliabideen Zuzendaritzaren 2015eko urtarrilaren 22ko 1/2015 Jarraibideetan ezarritako lehentasun irizpideak ezarriko dira. 1/2015 Jarraibideak emandako ordu-kreditua agortuta izanda euskara ikasten jarraitu ahal izateko ohiz kanpoko laguntzari buruzkoa da.

Asimismo, la formación del personal que no sea financiado por el IVAP por no disponer de saldo en el crédito horario, será financiada por Osakidetza-Servicio vasco de salud mediante la dotación presupuestaria disponible a tal fin. Cuando los recursos económicos fueran insuficientes, Osakidetza-Servicio vasco de salud aplicará los criterios de prioridad establecidos en la Instrucción 1/2015 de 22 de enero de 2015, de la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza, sobre la ayuda extraordinaria para el aprendizaje de euskera una vez agotado el crédito horario asignado.

Lanorduetan euskarazko prestakuntza jasotzeko baimenak ematerakoan, zerbitzu-erakundeek Osakidetzan euskararen erabilera normalizatzeko 2. Planaren 3.3.4. puntuan ezarritako irizpideak aplikatuko dituzte, baita Giza Baliabideetako Zuzendaritzak Jarraibideen bidez ezarriko dituen irizpideak ere.

Las organizaciones de servicios concederán la autorización para la formación lingüística en euskera dentro del horario laboral, aplicando los criterios establecidos en el punto 3.3.4 del 2.º Plan de Normalización del Euskera del Uso del Euskera en Osakidetza y en la Instrucción que la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud fijará al respecto.

Onespena jaso duten eskarien ondorioz, ordezko langileak kontratatu beharra dagoenean, kontratatu beharreko langileen kopurua aurrekontua izatearen menpe egongo da.

En todo caso, el número de solicitudes aceptadas que impliquen la necesidad de contratar personal sustituto estará condicionado por la disponibilidad presupuestaria.

Hirugarrena.– 2015-2016 ikasturterako ikastaro-deialdiak.

Tercera.– Convocatorias para el curso 2015-2016.

3.1.– Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak eta Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuak bi deialdi egingo dituzte 2015-2016 ikasturterako.

3.1.– El Instituto Vasco de Administración Publica y el Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud realizarán dos convocatorias para el curso 2015-2016.

Honako hau 2015-2016 ikasturteko deialdi nagusia da, ikasturte osoa arautzen duena. Deialdi honetan lanorduetan eta lanorduz kanpo egiteko ikastaroak eskaintzen dira.

La convocatoria que ahora se publica es la convocatoria principal del curso 2015-2016 y regula el marco de todo el curso. En la presente convocatoria se ofertan cursos para su realización tanto en horario laboral como fuera de horario laboral.

Datorren urrian bigarren deialdia kaleratuko da, oraingo honen osagarria, zerbitzu-erakundeetara garaiz bidaliko den barne-jarraibideen bidez, 2015-2016 ikasturteko bigarren lau hilabeteko eskaintza egiteko.

En el mes de octubre se realizará una convocatoria complementaria de la presente mediante instrucción interna que será remitida a las organizaciones de servicios con la debida antelación, en la que se hará la oferta para el segundo cuatrimestre del curso 2015-2016.

Urriko deialdian otsailetik ekainera arteko eskaera egin ahal izango dute interesatuek, betiere baldintza hauen pean:

En dicha convocatoria de octubre se podrá solicitar la escolarización a partir de febrero pero bajo los siguientes condicionantes:

– Salbuespenak salbuespen, ikastaroa urrian hasi ez duten langileek, ezingo dute bi orduko ikastarorik hasi otsailean. Aurreko lau hilekoan ikastaro trinkoren bat edo barnetegiko ikastaroa egin izan dutenek, berriz, modulu aldaketa eskatzea izango dute. Urrian hasi ez direnek, beraz, bost orduko ikastaroa edo barnetegiko ikastaroa eskatu ahal izango dute otsailean.

– Salvo en casos excepcionales aquellos trabajadores y trabajadoras que hayan realizado curso intensivo o internado en horario laboral durante el cuatrimestre anterior y no vayan a continuar en dichas modalidades. El resto de personal que no haya iniciado el curso en octubre, en febrero únicamente podrá solicitar cursos intensivos, es decir, cursos de cinco horas o de internado en horario laboral.

– Urrian hasi diren ikasleek, aldiz, ikastaro trinkoa nahiz modulu aldaketa eskatu ahal izango dute otsailean, hau da, ikastaro trinkotik 2 ordukora aldatzea, edo alderantziz.

– Las personas que inicien el curso en octubre podrán solicitar en febrero tanto un curso intensivo como un cambio de módulo, es decir, el cambio de un módulo intensivo a un módulo de 2 horas, o al revés.

– Autoikaskuntzako ikastaroei dagokienez, urriko deialdian ezingo da autoikaskuntza ikastarorik hasi, 2 orduko moduluarekin gertatzen den bezalaxe.

– En la convocatoria de noviembre no se podrán realizar cursos de autoaprendizaje tal y como ocurre con el módulo de 2 horas.

3.2.– Deialdi honetan honako ikastaro mota hauek eskaintzen dira:

3.2.– En esta convocatoria se ofertan las siguientes modalidades.

a) Lanorduetako ikastaroak:

a) Cursos en horario laboral:

– 5 orduko ikastaro trinkoak (euskalduntzean zein alfabetatzean).

– Cursos intensivos de 5 horas (euskaldunización y alfabetización).

– Barnetegia.

– Cursos en régimen de internado.

– Egunero, 2 orduko ikastaroak.

– Cursos de 2 horas diarias.

b) Lanorduz kanpoko ikastaroak.

b) Cursos fuera de horario laboral:

– Aurrez aurreko ikastaroak euskaltegian.

– Cursos presenciales en euskaltegi.

– Ordenagailu bidezko autoikaskuntza ikastaroak.

– Cursos de autoaprendizaje por ordenador.

3.3.– Lanorduetako bi orduko ikastaroak, lanorduz kanpoko aurrez aurrekoak eta autoikaskuntza ikastaroak ikasturte osorako izango dira, hau da, urritik ekainera. Bost orduko moduluak eta barnetegiak, berriz, lehenengo deialdian, urritik otsailera izango dira eta, bigarren deialdian, otsailetik ekainera.

3.3.– Los módulos de 2 horas diarias en horario laboral, los cursos presenciales en euskaltegi y los cursos de autoaprendizaje fuera de horario laboral serán ofertados para todo el curso escolar (de octubre a junio). Los módulos de 5 horas e internado abarcarán el período octubre-febrero y, en la segunda convocatoria, el período febrero-junio.

3.4.– Deialdi honetan ez da sartzen EGAtik gorako edo Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan EGAren baliokide diren agirietatik gorako ikastarorik. 4HE prestatzeko ikastaroa egin nahi duten Osakidetzako langileek IVAPen deialdian eman beharko dute izena. 2015-2016 ikasturteko deialdia apirilean deituko du IVAPek.

3.4.– No se incluyen en esta convocatoria cursos de nivel superior a EGA o sus equivalentes en la Administración Autónoma Vasca. El personal de Osakidetza que desee realizar el curso de preparación del PL4, deberá presentar su solicitud dentro de la convocatoria que el IVAP convocará en el mes de abril para el periodo 2015-2016.

Laugarrena.– Lanorduetako ikastaroak.

Cuarta.– Cursos en horario laboral.

4.1.– Lanorduetako ikastaroen eskaintza.

4.1.– Oferta de cursos dentro de horario laboral.

Deialdi honetan eskaintzen diren lanorduetako ikastaroak II. eranskinean daude jasota.

Los cursos en horario laboral que se pueden realizar acogiéndose a la presente convocatoria son los expresados en el anexo II.

Zerbitzu-erakundeetako zuzendaritzek barnetegira joateko edo ikastaro trinkoetan parte hartzeko emandako baimenak lau hilabeteko osorako dira. Lanorduetako bi orduko ikastaroetan parte hartzeko emandako baimenak ikasturte osorako izango dira, urritik ekainera.

Las autorizaciones otorgadas por las direcciones de las distintas organizaciones de servicios para asistir a los cursos en la modalidad de intensivo y de internado habrán de ser para el cuatrimestre completo. Las autorizaciones otorgadas para realizar cursos de dos horas serán para el curso completo, esto es, de octubre a junio.

Ikastaroen hasiera eta amaiera egunak eta ordutegiak II. eranskinean zehaztutakoak dira. Halere, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak ahalmena du egoki iritzitako egokitzapenak egiteko. Egokitzapen horiek aldez aurretik jakinarazi beharko dira.

Las fechas de comienzo y finalización de las clases y los horarios son los especificados en el anexo II. El Instituto Vasco de Administración Pública se reserva la facultad de realizar las adecuaciones que estime convenientes tanto en las fechas de inicio y finalización como en los horarios indicados en el anexo II. Dichas adecuaciones se comunicarán con la debida antelación.

4.2.– Eskabideak egiteko eta tramitatzeko epeak.

4.2.– Plazos y tramitación de solicitudes.

1.– Eskabideak modulu eta ordutegi bakarrerako izango dira.

1.– La solicitud debe realizarse para un único módulo y horario ofertado en la convocatoria.

Lanorduetako ikastaroetarako eskabidea egiteko epea: 2015eko martxoaren 5etik 20ra, biak barne.

El plazo de presentación de solicitudes: del 5 al 20 de marzo de 2015 (ambos inclusive).

Zerbitzu-erakundeetako pertsonaleko zuzendaritzek jasotako eskaerak aztertu eta Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen jarraibideetan ezarritako aukeraketa irizpideen arabera onartuko edo ukatuko dituzte.

Las direcciones de personal de las organizaciones de servicios analizarán las solicitudes presentadas y las autorizará o denegará conforme a las prioridades y criterios de selección establecidos en la Instrucción de la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Zerbitzu-erakundeek eskabideak Giza Baliabideetako Zuzendaritzak ezarritako prestakuntza moduluan grabatu eta tratatu beharko dituzte.

Cada organización de servicios, grabará y tratará las solicitudes en el módulo de formación que la Dirección de Recursos Humanos ha preparado a tal efecto.

Onartutako eta ez onartutako eskaeren zerrendek Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzan egon beharko dute 2015eko apirilaren 28rako.

La relación de las solicitudes autorizadas y denegadas deberá hallarse en la Dirección de Recursos Humanos del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud para el 28 de abril de 2015.

Giza Baliabideetako Zuzendaritzak eskaeretan egokitzapenak egin ahal izango ditu eta behin betiko zerrenda bidaliko dio IVAPi 2015eko maiatzaren 22rako.

La Dirección de Recursos Humanos podrá realizar las adecuaciones que estime pertinentes y remitirá la relación definitiva del personal trabajador seleccionado al IVAP. El plazo máximo de remisión es el 22 de mayo de 2015.

Epe horretatik kanpo ez da eskaerarik ezta aldaketarik ere onartuko.

Fuera de los plazos señalados no se admitirán nuevas solicitudes ni modificaciones.

Zerbitzu-erakundeen zuzendaritzek interesatuei jakinaraziko diete idatzizko jakinarazpenaren bidez haien eskabidea baimendu duten ala ez. Onartu ez dutenean, arrazoia espresuki azaldu beharko diete interesatuei. Jakinarazpena 2015eko maiatzaren 4rako egin beharko da beranduen ere. Halaber, zerbitzu-erakundeek zabalkunde handiena duen hedabideen bidez emango dute jakinaraztera onartuen eta ukatuen zerrenda (posta elektronikoa, intranet, iragarki-taula ...).

El personal interesado será informado mediante notificación escrita por la dirección de las organizaciones de servicios sobre la aceptación o denegación de su solicitud antes del 4 de mayo de 2015. En caso de denegación, la dirección correspondiente hará mención expresa de las causas y hará pública la lista de las personas admitidas y no admitidas en los medios de mayor difusión de la organización de servicios (correo electrónico, intranet, tablón de anuncios...).

Aukeratutako langileen behin betiko zerrendaren arabera osatuko dira ikastaroak eta taldeak.

La relación definitiva del personal trabajador seleccionado constituirá la base sobre la que se constituirán los cursos y los grupos.

2.– Interesatuek deialdi honetako eskabide elektronikoa bete beharko dute, horretarako ondorengo helbide elektronikoetara joz:

2.– Los interesados e interesadas en participar en cursos de euskera deberán cumplimentar la solicitud para esta convocatoria por vía electrónica. Para ello, deberán acceder a las siguientes direcciones electrónicas:

– http://www.osakidetza.net

– http://www.osakidetza.net

– http://www.osakidetza.euskadi.net

– http://www.osakidetza.euskadi.net

(honen barruan bide honi jarraitu behar zaio: Giza Baliabideak > Euskara > Ikastaroak > 2015-2016 ikasturtea > Lehenengo deialdia > Eskabideak).

(la ruta a seguir es la siguiente: Recursos Humanos > Euskara > Cursos, Acreditaciones, ... > Cursos > Curso 2015-2016 > Convocatoria principal > Solicitud).

Era berean, izena emateko eskabidea aurkeztu ahal izango da Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazioaren Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatua, 38.4 artikuluan ezarritako edozein modutan (III. eranskina).

Asimismo, podrá presentarse la solicitud de inscripción por cualquiera de las formas indicadas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por Ley 4/1999, de 13 de enero (anexo III).

Eskabideak pertsonaleko zuzendaritzek kudeatuko dituzte horretarako dagoen aplikazio informatikoan.

Las solicitudes realizadas las gestionará cada dirección de personal por medio de la aplicación informática instalada a tal efecto.

4.3.– Lanorduetako ikastaroetan onartzeko araubidea.

4.3.– Régimen de admisión para los cursos en horario laboral.

Giza Baliabideen Zuzendaritzak aldiro-aldiro arautuko ditu aukeratzeko irizpideak eta prozedurak, eta euskararen erabilera normalizatzeko prozesuaren araberako aldaketa eta egokitzapenak egingo ditu.

La Dirección de Recursos Humanos regulará periódicamente los criterios y procedimientos de selección e introducirá las modificaciones y adaptaciones que a la luz del proceso de normalización del uso del euskera resulten oportunos.

Lanorduetako ikastaroetarako aukeraketa-irizpideak Osakidetzako Giza Baliabideen Zuzendaritzaren jarraibideen bitartez ezarriko dira. Zerbitzu-erakunde bakoitzeko zuzendaritzaren ardura da, lanorduetako euskarazko ikastaroak eskatzen dituztenen artean aukeraketa egitea.

Los criterios de selección para los cursos dentro de horario laboral serán establecidos mediante instrucción interna de la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud. Será la Dirección de cada organización de servicios la encargada de realizar la tarea de selección entre los y las solicitantes.

2014-2015 ikasturterako deialdia arautzen zuen 265/2014 Ebazpenaren 7.1. oinarriak ezartzen zuena betetzeko, 2014-2015 ikasturtean matrikula-orria itzuli ez edo jaso ez zuten langileei ez zaie onartuko 2015-2016 ikasturterako eskaerarik.

Asimismo, en cumplimiento de la base 7.1 de la Resolución 265/2014 que regula la convocatoria del curso escolar 2014-2015, no se autorizarán las solicitudes para el curso 2015-2016 del personal trabajador que no haya devuelto o no haya recogido la hoja de matrícula del curso escolar 2014-2015.

4.4.– Lanorduetako eskolen antolaketa.

4.4.– Organización de las clases en horario laboral.

a) Mailaketa probak.

a) Prueba de nivel.

Administrazioko ikastaldeetako eskatzaileak taldekatzeko, ezinbestekoa izango da eskatzailearen mailaren berri izatea. Hori dela eta, eskatzailea azken ikasturtean IVAPekin eskolatuta ibili bada, azken ebaluazioaz baliatuko da IVAP hurrengo hasiera maila ezartzeko.

Para la creación de los grupos propios de la Administración es necesario que el IVAP disponga de información sobre el nivel lingüístico de la persona solicitante. Por lo tanto, si la última formación cursada ha sido por medio del IVAP, el IVAP dispondrá de los datos de la última evaluación para concretar el siguiente nivel inicial de la persona solicitante.

IVAPek mailaketa proba egitera dei diezaioke eskatzaileari, haren euskara mailaren berri ez badu, euskara-ezagutza maila neurtze aldera.

En los casos en los que se desconozca el nivel de euskera de la persona solicitante, el IVAP requerirá a la persona interesada la realización de una prueba de nivel destinada a determinar el conocimiento de euskera.

Deitutako langileren bat jarritako egun eta orduan mailaketa probara agertzen ez bada, aukera galduko du eskatutako ikastaroa egiteko.

El IVAP desestimará las solicitudes de aquellas personas que no acudan a realizar la prueba de nivel el día y la hora a la que han sido convocadas.

IVAPek Osakidetzako Giza Baliabideen Zuzendaritzari jakinaraziko dio mailaketa proba nork egin behar duen, baita non eta noiz egin behar duen ere.

El IVAP informará a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza de todas las personas que han de realizar la prueba de nivel, así como del lugar y la fecha en la que se realizarán dichas pruebas.

Salbuespenez, IVAPek erabaki dezake aurkeztu ez den langileari probara berriro deitzea, aurkeztu ez izana idatziz eta egokiro arrazoitzen badio IVAPi dagokion zerbitzu-erakundeak; beranduen ere, proba egunetik 2 egun balioduneko epean.

De manera excepcional, el IVAP podrá considerar la oportunidad de convocar nuevamente a la persona interesada cuando ésta justifique por escrito su inasistencia a la prueba de nivel, dentro de los 2 días posteriores a la realización de la misma, mediante notificación razonada al IVAP a través de su organización de servicios.

IVAPek bertan behera utziko du salbuespenezko dei honetara ere aurkeztuko ez den langilearen eskaera.

El IVAP dará de baja la solicitud de aquella persona empleada que tampoco acuda a esta convocatoria excepcional.

b) Administrazioko taldeak antolatzea.

b) Organización de los grupos de la administración.

Mailaketa probak egin ondoren taldeak osatuko ditu IVAPek. Taldeak osatzean ikasle bakoitzari bere pertsonaleko zuzendaritzak baimendutako modulua gordeko dio IVAPek, ahal den neurrian. Nolanahi ere, modulu edota ordutegi jakin batean taldea osatzeko behar adinako eskaerarik ez badago, IVAPek egoki iritzitako aldaketak proposatuko ditu.

Una vez realizadas las pruebas de nivel el IVAP tratará de conformar grupos compuestos por personal de la Administración, manteniendo en la medida de lo posible la solicitud finalmente autorizada para cada alumno y alumna por su dirección de personal. En cualquier caso, el IVAP podrá proponer las modificaciones que estime convenientes en el caso de que no exista un número de alumnado suficiente para formar grupo en un módulo u horario determinado.

IVAPek administrazioko ikastaldeak administrazioko langileekin soilik osatuko ditu. Talde horiek, ordutegi jakin batzuetan eta hiriburuetan antolatuko ditu:

Los grupos del IVAP se formarán exclusivamente con el personal de la administración pública. Dichos grupos tendrán un horario determinado y se organizarán en las tres capitales:

– 5 orduko taldeak: Bilbon, Donostian eta Vitoria-Gasteizen.

– Grupos de 5 horas: en Bilbao, San Sebastián y Vitoria-Gasteiz.

– 2 orduko taldeak (08:00-10:00): Bilbon, Donostian eta Vitoria-Gasteizen.

– Grupos de 2 horas (08:00-10:00): en Bilbao, San Sebastián y Vitoria-Gasteiz.

Halaber, beste ordutegi edo herritan ikasi nahi duten ikasleei IVAPek matrikula-orria emango die, nahi duten euskaltegi homologatuan matrikula daitezen, betiere onartu zaien moduluan.

Del mismo modo, a todos aquellos alumnos y alumnas que soliciten estudiar en otros horarios o en otras localidades que no sean los mencionados anteriormente, el IVAP les enviará una hoja de matrícula para que se matriculen en cualquier euskaltegi homologado.

IVAPek hiriburuetan antolatzen dituen taldeen ezaugarriak (ordutegi eta egutegiak) II. eranskinean daude jasota. Ezaugarri horiekin bat datozen eskaerak eta hiriburuetako ikastaro trinkoetarako lanorduetarako ikastaro guztiak administrazioko ikastaldeetara bideratuko ditu IVAPek. Taldeak osatu eta euskaltegiak izendatuta daudenean, IVAPek Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzari helaraziko dio administrazioko taldeetan eskolatuko diren langileen zerrenda, langile bakoitzak non eta noiz eskolatu behar duen zehaztuta.

Las características de los grupos (horario y calendario escolar) que el IVAP organiza en las capitales están recogidas en el anexo II. Todas las solicitudes que reúnan dichas características serán organizadas por el IVAP en los citados grupos. Cuando los grupos estén conformados y los euskaltegis nombrados, el IVAP hará llegar a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud, el listado de su personal trabajador que se escolarizará en grupos propios de la administración, especificando dónde y cuándo darán comienzo las clases.

c) Administrazioko talderik ez duten langileak. Matrikula-orriak.

c) Solicitantes sin grupo de la administración. Hojas de matrícula.

Administrazioko taldeen ordutegia eskatu arren talderik osatu ezin denean, IVAPek matrikula-orria emango die ikasleei, nahi duten euskaltegi homologatuan matrikulatzeko, betiere onartu zaien moduluan. IVAPek matrikula- orria bidaliko du Giza Baliabideen Zuzendaritzara, honek langile bakoitzaren pertsonaleko zuzendaritzara helarazteko.

Si a pesar de solicitar el horario para grupo de la administración, no se llega a formar grupo, el IVAP enviará una hoja de matrícula a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza, que a su vez la hará llegar a la dirección de personal de la persona interesada para que se matricule en un euskaltegi homologado.

Era berean, bestelako ordutegia, edo herria, eskatu duten langileei IVAPek matrikula-orria emango die, nahi duten euskaltegi homologatuan matrikula daitezen, betiere onartu zaien moduluan. IVAPek matrikula- orria bidaliko du Giza Baliabideen Zuzendaritzara, honek langile bakoitzaren pertsonaleko zuzendaritzara helarazteko.

Del mismo modo, a todos aquellos alumnos y alumnas que soliciten estudiar en otros horarios o en otras localidades, el IVAP les enviará una hoja de matrícula a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza, que a su vez la hará llegar a la dirección de personal del interesado o interesada para que se matricule en cualquier euskaltegi homologado.

Matrikula-orri horren bidez, interesdunak matrikula egin ahal izango du hautatzen duen euskaltegi publiko edo pribatu homologatuan.

Mediante dicha hoja de matrícula la persona interesada podrá matricularse en el euskaltegi público o privado homologado que elija.

Edozein kasutan ere, ikastaroa euskaltegi publiko edo pribatu homologatuan egin beharko da, urrian hasi beharko du eta otsailean edo ekainean bukatu, onartutako moduluaren arabera. Halaber, HABEk homologatua eta gutxienez 165 orduko iraupena izan beharko du 2 orduko ikastaroa denean, eta 400 ordukoa trinkoa denean.

En todo caso, el curso deberá realizarse en un euskaltegi público o privado homologado, deberá comenzar en octubre y finalizar en febrero o junio, dependiendo del módulo autorizado, deberá estar homologado por HABE y tener una duración mínima de 165 horas si se trata de curso de 2 horas y 400 horas si se trata de un curso intensivo.

Langileak dagokion euskaltegiaren egutegira eta ordutegira moldatu behar du, egutegi eta ordutegi horiek IVAPek eskainitako ikastaroekin bat ez datozenean.

La persona interesada deberá adaptarse al calendario y horario del correspondiente euskaltegi en el caso de que éstos difieran de los ofertados por el IVAP.

Matrikulazioari eta IVAPek ordainduko duenari buruzko arauak zazpigarren oinarrian daude jasota.

Las normas sobre la matriculación y pago por parte del IVAP del curso autorizado están recogidas en la base séptima.

4.5.– Lanorduetako eskoletara joatea eta gutxieneko asistentzia.

4.5.– Asistencia a cursos en horario laboral y aprovechamiento mínimo exigido.

1.– Ondorio guztietarako ikastegia lantokia da langilearentzat. Beraz, eskolaratze eta puntualtasun huts guztiak idatziz justifikatu behar dizkio lanean diharduen erakundeko zuzendaritzari, beste edozein laneratze-huts zuritu ohi den bezalaxe. Edonola ere, eskoletara garaiz ez heltzea justifikatu egin beharko da. Justifikatu gabeko puntualtasun hutsak sarritan gertatzeak ekar dezake ikaslea kanporatzea eta hurrengo ikastaroetan ez onartzea.

1.– A todos los efectos, el centro donde se imparte el curso tendrá para el personal trabajador la consideración de centro de trabajo, por lo que las faltas de asistencia deberán ser justificadas por escrito ante la dirección de la organización de servicios donde regularmente presta sus servicios. Las faltas de puntualidad deberán ser, en todo caso, justificadas, al igual que se hace con toda falta laboral. La reiteración de faltas de puntualidad no justificadas podrá dar lugar a la exclusión del alumno o la alumna y a su no admisión en sucesivos cursos.

2.– Eskolarik ez dagoen egunetan, euskara ikastaroa lanorduetan egiten ari diren langileek beren lanpostuetara itzuli beharko dute ezinbestean.

2.– El personal trabajador que participe en cursos de euskera en horario laboral, tendrá la obligación de reincorporarse a su puesto de trabajo siempre que no se impartieran clases.

3.– Euskara ikastaroetara joateko baimena, hasiera batean, zerbitzu-erakundeetako zuzendaritzen ardura izanik, era berean, beraien ardura da baimendutako epean langileen etenik gabeko eskolaratzea bermatzea.

3.– Dado que, en principio, la concesión de autorización para la asistencia a clases de euskera es competencia de la dirección de la organización de servicios, asimismo compete a éstas garantizar la escolarización ininterrumpida de su personal durante el periodo autorizado.

Eskola-aldia nahitaez eten behar baldin bada, erabaki hori hartzen duen zerbitzu-erakundeko pertsonaleko zuzendaritzak aldez aurretik informatuko du Osakidetzako Giza Baliabideen Zuzendaritza.

En caso de que resulte imprescindible interrumpir dicho período de escolarización, la dirección de personal de la organización de servicios informará previamente de tal necesidad a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Zerbitzu-erakundeko zuzendaritzak bermatuko du ikastaroetan parte hartuko duten langileek euren oporrak ikastaroko egutegiarekin egokitzen dituztela, ikastaroen aprobetxamenduak kalterik izan ez dezan.

La dirección de la organización de servicios garantizará que el personal trabajador matriculado en los cursos de euskera adecua sus vacaciones al calendario lectivo, a fin de no perjudicar el aprovechamiento de los mismos.

4.– Eskola-hutsegiteak ikastaroaren hasiera egunetik bertatik zenbatuko dira, nahiz eta ikaslea berandu hasi ikastaroan.

4.– Las faltas de asistencia a clase se contarán desde el principio del curso aunque el alumno o la alumna se incorpore más tarde.

5.– Ikaslearen ikasketa prozesua eta administrazioaren baliabideak bermatzeko, IVAPek aprobetxamendu irizpide hau ezartzen du: ikaslearen ikasturte osoko asistentziak % 80koa izan behar du gutxienez.

5.– Al objeto de garantizar tanto el proceso de aprendizaje como los recursos disponibles, el IVAP establece el siguiente criterio de aprovechamiento: la asistencia del alumno o alumna deberá ser superior al 80% de la asistencia total del curso.

6.– Zerbitzu-erakundeek eskura izango dute euren langileen asistentziari eta ebaluazioari buruzko informazioa. Datuok dagokion ebaluazioaren ondoren bidaliko ditu Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzara.

6.– Las organizaciones de servicios dispondrán de la información relativa a la asistencia y evaluación de sus trabajadores y trabajadoras. Estos datos los remite el Instituto Vasco de Administración Pública a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud una vez realizada la correspondiente evaluación del curso.

4.6.– Liberatutako pertsonala. Betebeharrak eta ordainsariak.

4.6.– Personal liberado. Obligaciones y retribuciones.

1.– Deialdi honetako oinarrietan ezarritakoa ez betetzeak ekarriko du ikastaroetatik kanpo uztea. Orduan, Administrazioak bere esku izango du kanporatutako ikaslea hurrengo ikastaroetan ez onartzea.

1.– La inobservancia de las bases de la presente convocatoria, supondrá la exclusión automática de los cursos, reservándose la Administración la posibilidad de no admitir al alumnado excluido en cursos sucesivos.

2.– Liberatuta dauden langileek, maila egokia lortuz gero, konpromisoa hartzen dute hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko deialdietara aurkezteko.

2.– El personal liberado, una vez alcanzado un nivel suficiente, se compromete a presentarse a las convocatorias de acreditación de perfiles lingüísticos de Osakidetza.

3.– Barnetegietara edo ikastaro trinkoetara joateko liberatu diren langileek % 100eko lansaria kobratuko dute.

3.– El personal trabajador que hubiere obtenido la liberación laboral por acudir a cursos de internado o intensivo, percibirán el 100% de las retribuciones.

4.– Euskarako ikastaroetara joateak ez du ekarriko zerbitzuarengatiko inolako kalte-ordainik jasotzeko eskubiderik.

4.– La asistencia a cursos de euskera en ningún caso dará derecho a percibir indemnización alguna por razón de servicio.

Bosgarrena.– Lanorduz kanpoko ikastaroak.

Quinta.– Cursos fuera de horario laboral.

5.1.– Norentzat.

5.1.– Personal destinatario.

Ikastaro hauek ebazpenaren bigarren oinarriaren baldintzak betetzen dituzten Osakidetzako langile finkoentzat, bitartekoentzat eta aldi baterako kontratatuentzat dira. Aldi baterako langileen kasuan, ebazpena EHAAn argitaratu aurreko hamabi hilabeteetan guztira sei hilabetetik gora lan egin behar izan dute Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuan eta ikastaroak iraun bitartean lanean egongo direla aurreikusi behar da.

Están dirigidos a todo el personal fijo, interino y temporal de Osakidetza-Servicio vasco de salud que cumpla con las condiciones de la base segunda y en el caso del personal temporal, siempre que en los doce meses anteriores a la publicación de la Resolución en el BOPV haya trabajado en Osakidetza-Servicio vasco de salud un tiempo no inferior a seis meses y que pueda preverse su permanencia al servicio de Osakidetza-Servicio vasco de salud por un período no inferior al de la duración del curso.

5.2.– Ikastaroen eskaintza.

5.2.– Oferta de cursos.

2015-2016 ikasturteko deialdi honetan eskaintzen diren lanorduz kanpoko ikastaroak honako hauek dira:

Los cursos fuera de horario laboral ofertados para la convocatoria del año escolar 2015-2016 son los siguientes:

– Aurrez aurreko ikastaroak euskaltegian.

– Cursos presenciales en euskaltegi.

– Ordenagailu bidezko autoikaskuntza ikastaroak.

– Cursos de autoaprendizaje por ordenador.

Eskaintza honetatik kanpo geratzen dira barnetegiko ikastaroak.

Quedan excluidos de esta oferta los cursos en internado.

Izaera orokorrez, aurrez aurreko lanorduz kanpoko ikastaroetarako baimena bi/hiru orduko ikastaroak egiteko emango da.

Como norma general, la autorización de cursos presenciales fuera de horario laboral se limitará a cursos de dos/tres horas.

Lanorduz kanpoko ikastaro trinkoa langile finkoek eta bitartekoek soilik eska dezakete eta eskaeran adierazi beharko dute. Behin-behineko langileek bi edo hiru orduko ikastaroak eska dezakete soilik.

El curso intensivo fuera de horario laboral solamente podrá solicitarlo el personal fijo e interino y deberá reflejarlo en su solicitud. El personal sustituto y eventual solo podrá solicitar cursos de dos o tres horas.

Diru-baliabideen erabilera zentzuzkoa eta arrazoizkoa ziurtatu ahal izateko, IVAP saiatuko da lanorduz kanpoko ikastaroa trinkoa egiteko baimena duten ikasleak administrazioko taldeetan eskolatzen. Taldeak osatu eta euskaltegiak izendatuta daudenean, IVAPek Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzari helaraziko dio administrazioko taldeetan eskolatuko diren langileen zerrenda, langile bakoitzak non eta noiz eskolatu behar duen zehaztuta.

Al objeto de garantizar un uso racional de los recursos económicos y materiales, el IVAP tratará de escolarizar al personal trabajador autorizado a realizar un curso intensivo fuera del horario laboral en grupos propios de la Administración. Cuando los grupos estén conformados y los euskaltegis nombrados, el IVAP hará llegar a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud, el listado del personal trabajador que se escolarizará en grupos propios de la administración, especificando dónde y cuándo darán comienzo las clases.

Ikastaro horiek egutegi eta ordutegi zehatza izango dute eta hiru hiriburuetan antolatuko dira. Langileak talde horien egutegira eta ordutegira moldatu behar du.

Dichos grupos tendrán un horario determinado y se organizarán en las tres capitales. El personal trabajador deberá adecuarse al calendario y horario de dichos grupos.

Administrazioko talderik osatzen ez bada, IVAPek matrikula-orria emango die ikasleei, nahi duten euskaltegi homologatuan matrikulatzeko, betiere onartu zaien moduluan. IVAPek matrikula- orria bidaliko du Giza Baliabideen Zuzendaritzara, honek langile bakoitzaren pertsonaleko zuzendaritzara helarazteko.

En el caso de que no se forme grupo compuesto por trabajadores de la administración, el IVAP enviará una hoja de matrícula a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza, que a su vez la hará llegar a la dirección de personal del interesado para que se matricule en un euskaltegi público o privado homologado, siempre en el módulo que se le haya autorizado.

Lanorduz kanpoko ikastaroetan ez da onartuko ikastaro mota aldatzea; beraz, langileak onartutako ikastarorako matrikula-orria jaso ondoren, ezin izango du aldatu.

En los cursos fuera de horario laboral no se admitirán cambios de módulo formativo, por lo que una vez el personal trabajador que haya recibido la hoja de matrícula para el curso autorizado no lo podrá modificar.

5.3.– Lanorduz kanpoko eskabideak egiteko eta tramitatzeko epeak.

5.3.– Plazos y tramitación de solicitudes.

1.– Lanorduz kanpoko ikastaroetarako eskabidea egiteko epea 2015eko martxoaren 5etik maiatzaren 7ra bitartekoa izango da (biak barne).

1.– El plazo de presentación de solicitudes para cursos fuera de horario laboral será desde 5 de marzo al 7 de mayo de 2015 (ambos inclusive).

Onartutako eskaerek eta ukatutakoek Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzan egon beharko dute 2015eko maiatzaren 29rako.

Todas las solicitudes admitidas y denegadas deberán hallarse en la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud para el 29 de mayo de 2015.

Giza Baliabideen Zuzendaritzak onetsitako eskaeren berri eman beharko dio IVAPi 2015eko ekainaren 19rako. Epe horretatik kanpo ez da eskaerarik, ez aldaketarik onartuko.

La Dirección de Recursos Humanos deberá comunicar al IVAP la relación de solicitudes admitidas para el 19 de junio de 2015. A partir de esa fecha, no se admitirán nuevas solicitudes ni modificaciones.

2.– Interesatuek deialdi honetako eskabide elektronikoa bete beharko dute ondorengo helbide elektronikoetan:

2.– El personal interesado en participar en cursos de euskera fuera del horario deberán cumplimentar la solicitud para esta convocatoria por vía electrónica. Para ello, deberán acceder a las siguientes direcciones electrónicas.

– http://www.osakidetza.net

– http://www.osakidetza.net

– http://www.osakidetza.euskadi.net

– http://www.osakidetza.euskadi.net

(honen barruan bide honi jarraitu behar zaio: Giza Baliabideak > Euskara > Ikastaroak > 2015-2016 ikasturtea > Lehenengo deialdia> Eskabideak).

(la ruta a seguir es la siguiente: Recursos Humanos > Euskara > Cursos > Curso 2015-2016 > convocatoria principal > Solicitud).

Era berean, izena emateko eskabidea aurkeztu ahal izango da Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazioaren Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatua, 38.4 artikuluan ezarritako edozein modutan (III. eranskina).

Asimismo, podrá presentarse la solicitud de inscripción por cualquiera de las formas indicadas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por Ley 4/1999, de 13 de enero (anexo III).

Eskabideak pertsonaleko zuzendaritzek kudeatuko dituzte horretarako dagoen aplikazio informatikoan.

Las solicitudes realizadas las gestionará cada dirección de personal por medio de la aplicación informática instalada a tal efecto.

BAME langileek zein tokitan ari diren lanean adierazi beharko dute eskabidea egiterakoan, «oharrak» apartaduan hain zuzen ere.

El personal trabajador MIR deberá detallar en la solicitud, en el apartado «observaciones», en qué centro se encuentra trabajando a la hora de realizarla.

5.4.– Onartzeko araubidea.

5.4.– Régimen de admisión.

1.– Ikastaro hauek 2015-2016 ikasturte osorako dira; beraz, bigarren lau hilekoan ez da onartuko ikasle berririk.

1.– Estos cursos abarcan todo el año escolar 2015-2016; por lo tanto, en el segundo cuatrimestre no se admitirá nuevo alumnado.

2.– Lanorduz kanpoko autoikaskuntza ikastaroetarako zerbitzu-erakunde bakoitzak baimen-kupoa izango du, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzak emango dituen jarraibideetan ezarriko dena. Era berean, ikastaro honetan parte hartu ahal izateko langileek bete beharreko baldintzak, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzak osatuko ditu jarraibideetan.

2.– Para los cursos de autoaprendizaje fuera de horario laboral cada organización de servicios dispondrá de un cupo de autorizaciones, establecido mediante instrucción de la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza. Asimismo, la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza completará mediante instrucción las condiciones que debe cumplir el personal trabajador para su selección en estos cursos.

3.– Autoikaskuntza ikastaroetan parte hartzeko baimena ematerakoan lehentasuna izango dute txandaka lan egiten duten langileek, ondorengo hurrenkeraren arabera: langile finkoek, bitartekoek eta behin-behinekoek.

3.– A la hora de conceder autorización para los cursos de autoaprendizaje tendrá prioridad el personal que trabaja a turnos, según el siguiente orden: personal fijo, interino y eventual.

4.– 2014-2015 ikasturteko deialdia arautu zuen 265/2014 Ebazpenaren 7.1. oinarriak ezartzen zuena betetzeko, 2014-2015 ikasturtean matrikula-orria itzuli ez edo jaso ez zuten langileei ez zaie onartuko 2015-2016 ikasturterako eskaerarik.

4.– En cumplimiento de la base 7.1 de la Resolución 265/2014 que regula la convocatoria del curso escolar 2014-2015, no se autorizarán las solicitudes para el curso 2015-2016 del personal trabajador que no haya devuelto o no haya recogido la hoja de matrícula del curso escolar 2014-2015.

5.– Halaber, 2014-2015 ikasturteko deialdia arautu zuen 265/2014 Ebazpenaren 6.3. oinarriak ezartzen zuena betetzeko, 2014-2015 ikasturteko ikastaroa hasi eta lehenengo hiru hilabetean eskola utzi dutenen autoikaskuntzarako eskaerak ezetsi egingo dira hurrengo deialdian.

5.– Asimismo, en cumplimiento de la base 6.3 de la Resolución 265/2014, que regula convocatoria del curso escolar 2014-2015, se desestimarán las solicitudes de autoaprendizaje del personal trabajador que comenzado el curso de autoaprendizaje en el curso 2014-2015 lo haya abandonado en los tres primeros meses del curso.

6.– 2015-2016 ikasturteko autoikaskuntzako ikastaroetarako baimenak ematerako orduan, kontuan hartuko da ikasleak 2014-2015 ikasturtearen bigarren hiruhilekoaren bukaeran izan duen aprobetxamendua, eta ezetsi egingo dira data horretarako % 80ko asistentzia ez duten langileen eskaerak.

6.– A la hora de conceder la autorización para los cursos de autoaprendizaje del año escolar 2015-2016, se tendrá en cuenta el aprovechamiento del personal trabajador a la finalización del segundo trimestre del curso escolar. Se desestimarán las solicitudes de los trabajadores y las trabajadoras que tengan una asistencia menor del 80% a la finalización del segundo trimestre del curso escolar.

5.5.– Onartuen eta ez onartuen zerrenda jakinaraztea.

5.5.– Comunicación del listado del personal admitido y no admitido.

Onartutako eskaerak IVAPera bidaltzeko epea igaro ondoren, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen zuzendariak, ebazpen baten bidez, onartuen eta ez onartuen behin-behineko zerrenda argitaratuko du. Ez onartuen kasuan, ez onartzearen arrazoia adieraziko da. Adierazitako ebazpena Osakidetzaren web orrian jarriko da jendaurrean baita zerbitzu-erakundeetan zabalkunde handiena duen hedabideetan ere (posta elektronikoa, intranet, iragarki-taula...).

Finalizado el plazo de remisión de la relación de solicitudes admitidas al IVAP, el Director de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud aprobará mediante resolución la relación provisional del personal admitido y no admitido, con expresión, en este último supuesto, del motivo de exclusión. Esta resolución se hará pública en la página web de Osakidetza y en los medios de mayor difusión de cada organización de servicios (correo electrónico, intranet, tablón de anuncios...).

Onartuen eta ez onartuen behin-behineko zerrenda Osakidetzaren web orrian jendaurrean jarri eta, hurrengo egunetik hasita, interesatuek 10 egun naturaleko epea izango dute erreklamazioak Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen zuzendariari aurkezteko.

A partir del día siguiente al de la pública exposición de la lista provisional del personal admitido y no admitido en la web de Osakidetza, el personal interesado dispondrá de un plazo de 10 días naturales para presentar la reclamación que consideren oportuna ante el Director de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Erreklamazioak Osakidetzako edozein zerbitzu-erakundetako erregistroan aurkeztu ahal izango dira eta, halaber, azaroaren 26ko Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legearen 38.4. artikuluak dioen edozein eratan.

Las reclamaciones se entregarán en los registros de cualquiera de las direcciones de las organizaciones de servicios de Osakidetza, o por cualquier medio de los contemplados en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Erreklamazioak aurkezteko epea igaro ondoren, Osakidetzako Giza Baliabideen zuzendariaren ebazpen bidez ebatziko dira. Ebazpen horrek onartuen eta ez onartuen behin betiko zerrenda jasoko du; ez onartuen kasuan, ez onartzearen arrazoia adieraziko da. Aipatutako ebazpena Osakidetzaren web orrian jarriko da jendaurrean baita zerbitzu-erakundeetan zabalkunde handiena duen hedabideetan ere (posta elektronikoa, intranet, iragarki-taula...).

Una vez finalizado el plazo de presentación de reclamaciones, éstas se resolverán mediante Resolución del Director de Recursos Humanos. Dicha resolución recogerá la relación definitiva del personal admitido y no admitido, con expresión, en este último supuesto, del motivo de exclusión. Dicha resolución se hará pública en la página web de Osakidetza y en los medios de mayor difusión de cada organización de servicios (correo electrónico, intranet, tablón de anuncios...).

Ebazpen honen aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Osakidetzako Zuzendari Nagusiari hilabeteko epean, ebazpena jendaurrean jartzen den hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Contra esta resolución se podrá interponer recurso de alzada ante el Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su pública exposición.

5.6.– Lanorduz kanpoko ikastaroen ezaugarriak.

5.6.– Características de los cursos fuera de horario laboral.

1.– Aurrez aurreko ikastaroak.

1.– Cursos presenciales.

a) Euskaltegi publiko edo pribatu homologatu batean egin ahal izango dira.

a) Pueden realizarse en euskaltegis públicos o privados homologados.

b) HABEk homologatutako ikastaroak izan beharko dira.

b) Los cursos deben estar homologados por HABE.

c) Ordu biko ikastaroak urrian hasi eta ekainean bukatuko dira. Ikastaro hauek gutxienez 165 ordukoak izango dira. Bost orduko ikastaroen kasuan, ikastaroek lau hilabeteko iraupena izan behar dute, eta gutxienez 400 ordukoak izango dira. Bilboko hiru hilabetekoen kasuan 300 ordukoak onartuko dira.

c) Los cursos de dos horas comenzarán en octubre y finalizarán en junio. Estos cursos tendrán una duración mínima de 165 horas. Los cursos intensivos de 5 horas serán cuatrimestrales y tendrán una duración mínima de 400 horas. Los cursos intensivos trimestrales impartidos en Bilbao tendrán una duración mínima de 300 horas.

2.– Autoikaskuntza ikastaroak.

2.– Cursos de autoaprendizaje.

a) Euskaltegi publiko edo pribatu homologatu batean, edo autoikaskuntzako zentro homologatu batean egin ahal izango dira.

a) Pueden realizarse en euskaltegis públicos o privados homologados o centros de autoaprendizaje homologado.

b) HABEk homologatutako ikastaroak izan beharko dira ezinbestez.

b) Estarán necesariamente homologados por HABE.

c) Ikastaroek gutxienez 190 orduko iraupena izan behar dute. IVAPek matrikula-orri bakarra ordainduko dio ikasleari.

c) Tendrán una duración mínima de 190 horas. Se subvencionará una única matrícula.

d) Urrian hasi eta ekainean bukatuko dira.

d) Comenzarán en octubre y finalizarán en junio.

e) Bi modalitate hauetako batean egin ahal izango dira:

e) Los cursos de autoaprendizaje podrán realizarse mediante cualquiera de estas dos modalidades:

– Internet erabilita: modalitate honen bidez, ordenagailuko bakarkako lana Internet bidez egin ahal izango da. Mintzamen-orduak, euskaltegian edo autoikaskuntzako zentroan hartuko dira.

– Internet: el trabajo personal con el ordenador se realizará mediante Internet. Las clases de conversación tendrán lugar en el euskaltegi o centro de autoaprendizaje.

– Euskaltegira edo autoikaskuntzako zentrora joanda: ikastaro osoa euskaltegian bertan edo autoikaskuntzako zentroan egin ahal izango da, bai ordenagailuko bakarkako lana baita mintzamen-orduak ere.

– Euskaltegi o centro de autoaprendizaje: tanto el trabajo personal con el ordenador como las clases de conversación se llevarán a cabo en el euskaltegi o en el centro de autoaprendizaje.

Seigarrena.– Lanorduetako eta lanorduz kanpoko ikastaroetan hastea, ikastaroei uko egitea eta eskolak uzteak.

Sexta.– Inicio, renuncia y abandono de los cursos dentro y fuera de horario laboral.

6.1.– Eskoletan hastea.

6.1.– Inicio de los cursos.

1.– Ikastaroa hasten den egunean bertan hasi beharko du langileak eskolan. Didaktika eta ikastaroen antolakuntza arrazoiak direla medio, IVAPek ez du onartuko 2015eko urriaren 19a baino beranduago hasterik eskolan.

1.– El personal trabajador comenzará a asistir a clase desde el primer día del curso. Por motivos didácticos y de configuración de los cursos, el IVAP no aceptará las incorporaciones posteriores al 19 de octubre de 2015.

Halaber, urriaren 19a iragan ondoren, IVAPek bertan behera utziko ditu eskolan hasi ez diren langileen eskaerak.

Asimismo, el IVAP dará de baja las solicitudes de aquellos alumnos y alumnas que no se hayan incorporado a los cursos con anterioridad al 19 de octubre de 2015.

2.– IVAPek arrazoi hauengatik onartuko du eskolan berandu hastea: gaixotasun luzea edo larriagatik, erditzeagatik, adopzio edo harreragatik eta aitatasunagatik.

2.– El IVAP únicamente aceptará la incorporación tardía a los cursos cuando medie alguno de estos motivos: baja por enfermedad grave o de larga duración, parto, adopción o acogimiento y paternidad.

Nolanahi ere, beranduko eskolatzea bideratzeko, baldintza hauek bete beharko dira:

En cualquier caso, se deberán cumplir las siguientes condiciones:

a) IVAPek aldez aurretik jakin behar du langilea ez dela eskolan garaiz hasiko aurreko arrazoiren bat dela medio. Horretarako, ikastaro hasieran, zerbitzu-erakundeetako zuzendaritzek egoera horretan dauden langileen zerrenda bidali behar dute Giza Baliabideen Zuzendaritzara, honek IVAPera helaraz dezan. Zerrendan NAN zenbakia eta izen-abizenak zehaztu behar dira.

a) El IVAP deberá tener constancia con antelación de aquellas personas que no puedan incorporarse a principio del curso por alguno de los motivos anteriores. Las direcciones de las organizaciones de servicios deberán enviar al inicio del curso a la Dirección de Recursos Humanos un listado del personal trabajador que se encuentre en esa situación. En dicho listado tendrán que especificar el número del DNI, además del nombre y los apellidos.

b) Eskolan hasi ahal izateko eskaera egitea: langilea ezin da bere kabuz eskoletan hasi. Eskolan hasteko prest dagoenean, dagokion zerbitzu-erakundeko pertsonaleko zuzendariak eskolatzea eskatu beharko dio IVAPi idatziz. Eskaera hori Osakidetzako Giza Baliabideen Zuzendaritzaren bitartez egingo du dagokion zerbitzu-erakundeak.

b) Solicitud de incorporación tardía a los cursos: el personal trabajador no podrá incorporarse a los cursos sin previo aviso. Una vez de que el alumno o alumna esté en disposición de incorporarse al curso, la dirección de personal de la organización de servicios correspondiente deberá solicitar por escrito al IVAP dicha incorporación. Esta solicitud se realizará a través de la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

c) Galdutako eskola-orduen gehienezko muga igaro gabe egotea, hau da, langilea egiten ari den ikastaro osoko eskola-orduen % 20a.

c) El número de horas de clases perdidas no podrá superar el máximo establecido: el alumno o la alumna deberá incorporarse a las clases antes de que transcurra el 20% de la totalidad del curso.

Kasu horretan, IVAP saiatuko da eragindako beranduko eskolatze hauek bideratzen, horretarako dituen bitartekoen mugapean.

El IVAP, atendiendo a su disponibilidad material, tratará de posibilitar la escolarización de estas personas.

Ikastaro hasieran galdutako orduak ikastaroaren hasiera egunetik bertatik zenbatuko dira, nahiz eta ikaslea berandu hasi ikastaroan eta zenbatu egingo dira bederatzigarren oinarrian ezarritako ordu-kredituaren kontsumorako.

Las horas perdidas a principio de curso se contarán desde el principio del curso aunque el alumno o la alumna se incorpore más tarde y se computarán a los efectos de consumo del crédito horario recogido en la base novena.

6.2.– Ikastaroari uko egitea.

6.2.– Renuncia a los cursos.

1.– Langileak ikastaroari uko egitea erabakitzen badu, bere zerbitzu-erakundeko pertsonaleko zuzendaritzari jakinarazi beharko dio eta honek Osakidetzako Giza Baliabideen Zuzendaritzari emango dio ukoaren berri. Giza Baliabideen Zuzendaritzak, bere aldetik, IVAPi jakinaraziko dio ukoa.

1.– Si el trabajador o trabajadora decide renunciar al curso, deberá comunicárselo a la dirección de personal de su organización de servicio, para su traslado a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza, quien lo comunicará al IVAP.

Era berean, langileak matrikula orria jaso badu, urriaren 19a baino itzuli egin beharko du dagokion jakinarazpenarekin batera. Agiri biak bere zerbitzu-erakundeko pertsonaleko zuzendaritzan aurkeztu beharko ditu.

Además, en el caso de que haya recibido hoja de matrícula, el personal trabajador deberá devolver la hoja de matrícula recibida junto con la notificación correspondiente antes del 19 de octubre a la dirección de personal de su organización de servicios, que la hará llegar a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza para su traslado al IVAP.

2.– Langileak ikastaroa hasteko hamabost egun baino gutxiago falta direnean liberazioari uko egiten badio, ezinbestean egin duela justifikatu beharko du, bestela, bai zerbitzu-erakundeko zuzendaritzak bai Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzak uko egite hori nahikotzat jo dezakete hurrengo deialdietan langilearen eskabidea ezesteko.

2.– La renuncia a la liberación en un plazo inferior a quince días antes del comienzo del curso académico, no debida a fuerza mayor debidamente justificada, podrá ser considerada tanto por la dirección de la organización de servicios correspondiente como por la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud como causa suficiente para denegar la solicitud en posteriores convocatorias.

3.– Ukoa jakinarazteko, «Jakinarazpena: euskara ikastaroari ukoa» izeneko inprimakia erabili beharko da. Inprimakia zerbitzu-erakundeetako pertsonaleko zuzendaritzetan egongo da eskura, bai eta honako helbide elektroniko hauetan ere:

3.– Para notificar la renuncia el personal interesado deberá cumplimentar el impreso «Notificación: renuncia al curso de euskera». El impreso de notificación de renuncia se encontrará a disposición del personal trabajador en la dirección de personal de su organización de servicios y también en las siguientes direcciones electrónicas:

– http://www.osakidetza.net

– http://www.osakidetza.net

– http://www.osakidetza.euskadi.net

– http://www.osakidetza.euskadi.net

(jarraitu beharreko bidea: Giza Baliabideak > Euskara > Ikastaroak > 2015-2016 ikasturtea > Lehenengo deialdia > Ikastaroa uztea / Ukoa).

(la ruta a seguir es la siguiente: Recursos Humanos > Euskara > Cursos > Curso 2015-2016> Convocatoria principal > Abandono / Renuncia curso)

4.– Matrikula-orria ordainagiri baten parekoa da, eta horregatik, ikastaroa egiteko baimendutako langileak konpromisoa hartzen du dagokion matrikula-orria jasotzeko eta, inon matrikulatzen ez bada, dagokion jakinarazpenarekin batera ahalik eta lasterren bere zerbitzu-erakundeko pertsonaleko zuzendaritzara itzultzeko, betiere 2015eko urriaren 19a baino lehen, zuzendaritzak Osakidetzako Giza Baliabideen Zuzendaritzari bidali eta IVAPera helarazteko.

4.– La hoja de matrícula tiene el mismo valor que un recibo y, por lo tanto, el personal trabajador autorizado para realizar los cursos se compromete a recoger la hoja de matrícula y, si no se produce la matriculación, a devolverla cuanto antes junto con la notificación correspondiente, siempre antes del 19 de octubre de 2015, a la dirección de personal de su organización de servicios, que la hará llegar a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza para su traslado al IVAP.

5.– Matrikula-orria jasotzen ez bada edo, inon matrikulatu ezean, itzultzen ez bada, langilearen eskabidea baztertua izango da hurrengo deialdian.

5.– No devolver la hoja de matrícula en el supuesto de no formalizar la matriculación, motivará la desestimación de la solicitud de la persona interesada en la siguiente convocatoria.

6.3.– Eskola uzteak.

6.3.– Abandono de los cursos.

1.– Eskolan hasi ondoren ikastaroa behin betiko utziz gero, horren berri eman beharko dio langileak bere pertsonaleko zuzendaritzari eskola uztea gertatzen den une berean. Horretarako «Jakinarazpena: euskara ikastaroari joateari uztea» inprimakia bete eta dagokion pertsonaleko zuzendaritzan erregistratu beharko du. Pertsonaleko zuzendaritzak eskola uztea erregistratu bezain pronto (egun berean) IVAPi eskola uzte horri dagokion dokumentazioa bidaliko dio, IVAPek dagokienei horren berri eman diezaien.

1.– Cuando, una vez iniciadas las clases, el alumnado abandone el curso de manera definitiva, deberá comunicarlo a la Dirección de Personal de su organización de servicios de manera inmediata. Para ello, deberá cumplimentar el impreso, «Notificación: abandono de los cursos de euskera» y registrarlo en la Dirección de Personal de su organización de servicios. La dirección de personal deberá remitir inmediatamente al IVAP (el mismo día) la documentación relativa al abandono de curso, para que el IVAP lo comunique a quien corresponda.

Eskola uztea jakinarazteko inprimakia zerbitzu-erakundeetako pertsonaleko zuzendaritzetan egongo da eskura, bai eta Interneteko helbide hauetan ere:

El impreso para comunicar el abandono del curso se encontrará a disposición del personal trabajador en la dirección de personal de su organización de servicios, y en Internet en las siguientes direcciones electrónicas:

– http://www.osakidetza.net

– http://www.osakidetza.net

– http://www.osakidetza.euskadi.net

– http://www.osakidetza.euskadi.net

(Giza Baliabideak> Euskara > Ikastaroak > 2015-2016 ikasturtea > Lehenengo deialdia > Ikastaroa uztea/ukoa)

(Osakidetza > Recursos Humanos > Euskara > Cursos > Curso 2015-2016 > Convocatoria principal > Abandono / Renuncia).

2.– Derrigorrezkoa izango da eskola uztea jakinaraztea. Eskola-uztearen data inprimakia langilearen zerbitzu-erakundearen erregistroan sartu den eguna izango da eta IVAPek egun hori hartuko du ordu-kredituaren kontaketa eteteko. Hau da, eskola-uztea jakinarazten ez bada, ikasleak jarraitu egingo du ordu-kredituaren orduak gastatzen.

2.– Se deberá obligatoriamente comunicar el abandono del curso. La fecha del abandono escolar será la fecha de entrada de la notificación en el registro de la organización de servicios y esa será la fecha que el IVAP tomará para detener el cómputo del crédito horario. En caso de que no se comunique el abandono se seguirán restando horas al crédito horario correspondiente.

Beraz, ordu-kredituaren ondorioetarako, oso garrantzitsua izango da inprimakia zerbitzu-erakundearen Pertsonaleko Zuzendaritzan lehenbailehen erregistratzea.

Por ello, a efectos del crédito horario, será muy importante registrar cuanto antes el impreso de abandono en la dirección de personal de la organización de servicios correspondiente.

3.– Kontuan izanda zerbitzu-erakunde bakoitzak lanorduz kanpoko autoikaskuntza ikastaroetarako lizentzia-kupo jakinak izango dituela, 2015-2016 ikasturteko ikastaroa hasi eta lehenengo hiru hilabetean eskola uzten dutenen autoikaskuntzarako eskaerak ezetsi egingo dira hurrengo deialdian.

3.– Dado que la concesión de autorizaciones a los cursos de autoaprendizaje está sujeta a un orden estricto de prioridades y teniendo en cuenta que cada organización de servicios dispondrá de un cupo concreto de licencias, en la siguiente convocatoria se desestimarán las solicitudes de autoaprendizaje del personal trabajador que comenzado el curso 2015-2016 lo abandone en los tres primeros meses del curso.

4.– IVAPek Osakidetzako Giza Baliabideen Zuzendaritzari langileen eskola-uzteen berri emango dio.

4.– El IVAP notificará el abandono escolar del alumno o alumna a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza.

Zazpigarrena.– Matrikula-orriak, matrikulatzea, ordainketa eta kostua.

Séptima.– Hojas de matrícula, matriculación, pago y coste.

7.1.– Matrikula-orriak.

7.1.– Hojas de matrícula.

Langileak egindako eskaera IVAPek aztertu eta, hala badagokio, onartu ondoren, Giza Baliabideen Zuzendaritzara bidaliko du matrikula-orria, eskatzailearen zerbitzu-erakundeari helaraz diezaion.

Una vez analizada por el IVAP, y en su caso, admitida la solicitud realizada, remitirá la hoja de matrícula correspondiente al módulo autorizado a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza, que la hará llegar a la organización de servicios del personal trabajador interesado.

IVAPek matrikula orri bakar bana emango die eskaera onartu zaien langileei, matrikula- orri berezia hain zuzen eta bertan jasoko da zein ikastaro egin daitekeen.

El IVAP entregará una única hoja de matrícula diferenciada para las personas cuya solicitud haya sido admitida, en la que especificará el curso que se debe realizar.

Ez da onartuko autoikaskuntzako matrikula-orriaren bitartez aurrez aurreko ikastaroetan matrikulatzerik, ezta alderantziz ere.

En ningún caso podrá ser utilizada la hoja de matrícula de autoaprendizaje para matricularse en un curso presencial, ni viceversa.

Lanorduz kanpoko ikastaroetan ez da onartuko ikastaro mota aldatzea; beraz, langileak eskatutako ikastarorako matrikula-orria jaso ondoren, ezin izango du aldatu.

En los cursos fuera de horario laboral no se admitirán cambios de módulo formativo, por lo que una vez el personal trabajador haya recibido la hoja de matrícula para el curso autorizado no lo podrá modificar.

Matrikula-orria ordainagiri baten parekoa da, eta horregatik, ikastaroa egiteko baimendutako langileak konpromisoa hartzen du dagokion matrikula-orria jasotzeko eta, inon matrikulatzen ez bada, dagokion jakinarazpenarekin batera ahalik eta lasterren bere zerbitzu-erakundeko pertsonaleko zuzendaritzara itzultzeko, betiere 2015eko urriaren 19a baino lehen, zuzendaritzak Osakidetzako Giza Baliabideen Zuzendaritzari bidali eta IVAPera helarazteko.

La hoja de matrícula tiene el mismo valor que un recibo y, por lo tanto, el personal trabajador autorizado para realizar los cursos se comprometen a recoger la hoja de matrícula y, si no se produce la matriculación, a devolverla cuanto antes junto con la notificación correspondiente, siempre antes del 19 de octubre de 2015, a la dirección de personal de su organización de servicios, que la hará llegar a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza para su traslado al IVAP.

Matrikula-orria jasotzen ez bada edo, inon matrikulatu ezean, itzultzen ez bada, langilearen eskabidea baztertua izango da hurrengo deialdian.

No recoger la hoja de matrícula o no devolverla en el supuesto de no formalizar la matriculación, motivará la desestimación de la solicitud de la persona interesada en la siguiente convocatoria.

7.2.– Ikastaroetan matrikulatzea.

7.2.– Matriculación en los cursos.

Matrikula gauzatzeko, ezinbestekoa da matrikula-orria euskaltegian edo autoikaskuntzako zentroan entregatzea. IVAPek ez du bere gain hartuko 2015eko urriaren 19a baino geroago entregatu diren matrikula-orriak.

Para realizar la matriculación será indispensable entregar la hoja de matrícula en el euskaltegi o centro de autoaprendizaje antes del inicio del curso. El IVAP no se hará cargo del pago de aquellas hojas de matrícula entregadas con posterioridad al 19 de octubre de 2015.

7.3.– Matrikulak ordaintzea.

7.3.– Pago de la matrícula.

Langileak egin duen matrikula IVAPek ordainduko du, betiere ondorengo baldintzak betetzen badira:

El IVAP abonará la matrícula del empleado siempre y cuando se cumplan las siguientes condiciones:

1.– Matrikula-orria aurkeztuta egon behar da ikastaroa hasten denerako. 2015eko urriaren 19a baino geroago entregatzen bada, IVAPek ez du matrikula ordainduko.

1.– Haber entregado la hoja de matrícula en el euskaltegi para el comienzo del curso. El IVAP no abonará aquella matrícula que no se haya entregado para el 19 de octubre de 2015.

2.– Ikastaroei dagokienez, aurreko 4.4., 4.5. eta 5.6. oinarrietan ezartzen diren ezaugarriak betetzea.

2.– Que los cursos cumplan las características que se establecen en las bases 4.4, 4.5. y 5.6.

Baldintza horiek betetzen direla konprobatu ondoren, IVAPek langilearen matrikula onartu eta kostua ordainduko du.

Una vez comprobado el cumplimiento de todas las condiciones, el IVAP aceptará la matrícula de la persona interesada y abonará el coste correspondiente.

IVAPek matrikulari dagokion kostua hartuko du bere gain. Aldiz, bestelako gastuak ez ditu bere gain hartuko (joan-etorriak, materialak, etab.).

El IVAP asumirá el coste correspondiente a la matrícula del curso. Por el contrario, el IVAP no asumirá otros gastos derivados de los cursos (desplazamientos, materiales, etc.)

IVAPek ez du ordainketarik egingo langileak egindako matrikulak ez baditu aurreko baldintzak betetzen. Kasu honetan, IVAPek ukapenaren berri emango dio langileari Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzaren bitartez.

En caso de que la matrícula formalizada por la persona interesada no cumpla con las condiciones anteriormente señaladas, el IVAP no lo abonará y notificará a la persona interesada la denegación mediante la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

7.4.– Ikastaroen matrikularen kostua.

7.4.– Coste de la hoja de matrícula de los cursos de fuera de horario laboral.

Kontuan izan behar da langileak euskaltegian egin duen matrikula IVAPek onartzeak berekin dakarrela matrikula horri dagokion kostu osoa ordaindu beharra.

Es preciso tener en cuenta que la aceptación por parte del IVAP de la matrícula formalizada por cada persona en un euskaltegi, significa el pago íntegro de dicha matriculación.

Hori dela eta, diru-baliabideen erabilera zentzuzkoa eta arrazoizkoa ziurtatu ahal izateko, ikasleari eskatuko zaio ikastaroaren % 80ko gutxieneko aprobetxamendua betetzea.

Por esa razón, y al objeto de garantizar un uso racional de los recursos económicos, al finalizar el curso las personas interesadas deberán obtener un aprovechamiento superior al 80% de la asistencia total del curso.

Ondorioz, eskabidea ebazteko unean gutxienez ikastaroaren aprobetxamenduaren % 80 betetzen ez duten langileen eskaerak ukatu egingo dira hurrengo deialdian.

Por lo tanto, las solicitudes del personal trabajador que no cumplan con el mínimo del 80% de aprovechamiento del curso en el momento de resolver la solicitud, serán denegadas en la siguiente convocatoria.

Zortzigarrena.– Ikastaroetan izan beharreko asistentzia eta aprobetxamendua.

Octava.– Asistencia y aprovechamiento de los cursos.

8.1.– Liberatuta dagoen langileak konpromisoa hartzen du euskara ikastaroetako deialdiaren oinarrietan asistentziari eta aprobetxamenduari buruz ezarritakoa betetzeko.

8.1.– El personal liberado se compromete a cumplir los requerimientos de asistencia y aprovechamiento que establezcan las bases de las convocatorias de cursos de euskera.

8.2.– Diru-baliabideen erabilera zentzuzkoa eta arrazoizkoa ziurtatu ahal izateko, ikasleari eskatuko zaio ikastaroaren % 80ko gutxieneko aprobetxamendua betetzea.

8.2.– Al objeto de garantizar tanto el proceso de aprendizaje como los recursos disponibles, al finalizar el curso el personal interesado deberá obtener un aprovechamiento superior al 80% de la asistencia total del curso.

8.3.– Hori dela eta, 2016-2017 ikasturteko autoikaskuntzako ikastaroetarako baimenak ematerako orduan, kontuan hartuko da ikasleak 2015-2016 ikasturtearen bigarren hiru hilekoaren bukaeran izan duen aprobetxamendua eta ukatu egingo dira data horretarako % 80ko asistentzia ez duten langileen eskaerak.

8.3.– Por lo tanto, a la hora de conceder la autorización para los cursos de autoaprendizaje del año escolar 2016-2017, se tendrá en cuenta el aprovechamiento de la persona trabajadora a la finalización del curso escolar 2015-2016. Se desestimarán las solicitudes del personal trabajador que no tenga una asistencia del 80% a la finalización del curso escolar.

8.4.– Zerbitzu-erakundeek eskura izango dute euren langileen asistentziari eta ebaluazioari buruzko informazioa. Datuok dagokion ebaluazioaren ondoren bidaliko ditu Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzara.

8.4.– Las organizaciones de servicios dispondrán de la información relativa a la asistencia y evaluación de su personal trabajador. Estos datos los remite el Instituto Vasco de Administración Pública a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud una vez realizada la correspondiente evaluación del curso.

Bederatzigarrena.– Ordu-kreditua.

Novena.– Crédito horario.

Deialdi honetara biltzen diren eskari guztiek ordu-kredituaren sistema izango dute ezarrita, betiere, IVAP eta Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuaren arteko lankidetza hitzarmena arautzen duen 2005eko azaroaren 30eko Aginduak ezarritakoaren arabera.

El personal trabajador que participe en esta convocatoria y realice un curso ya sea dentro como fuera de horario laboral tendrán asignado el sistema del crédito horario, siempre en función de lo establecido en la Orden de 30 de noviembre de 2005 que regula el convenio de colaboración entre el IVAP y Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Agindu horren seigarren artikuluari jarraiki, euskara ikastaroa lanorduetan hasi ahal izateko beharrezkoa izango da ordu-kredituaren saldoa aldekoa izatea ikasturte hasieran.

De conformidad con lo establecido en el artículo sexto de dicha Orden, para poder iniciar un curso de euskera será necesario tener un saldo de crédito horario positivo.

Ordu-kredituaren kontrolari begira, 2015-2016 ikasturtearen hasiera urria izango da eta hurrengo hiru deialdiak bilduko ditu:

A efectos de crédito horario, se considerará como comienzo del curso el mes de octubre del curso 2015-2016 y englobará las siguientes convocatorias:

a) 2015eko urrian eskolatzeko deialdia (martxoan argitaratzen da).

a) Convocatoria para cursos de octubre (se publica en marzo).

b) 2016ko otsailean eskolatzeko deialdia (urrian argitaratzen da).

b) Convocatoria para cursos de febrero (se publica en octubre).

c) 2015eko udako ikastaroetarako deialdia (apirilean argitaratzen da).

c) Convocatoria para cursos de verano (la convocatoria se publica en abril).

Gauzak horrela, IVAPek ordu-kredituaren kontrola modu honetan aplikatuko du:

Así, el IVAP aplicará de la siguiente manera el control sobre el crédito horario:

a) Urrian hasten diren ikasleei ikasturtea hasi aurretik aplikatuko zaie ordu-kredituaren kontrola eta saldo negatiboa dutenak ezin izango dira urrian hasi. Aldeko ordu-kreditua dutenak, aldiz, hasi ahal izango dira, eta ez zaie ordu-kredituaren kontrola aplikatuko ez otsaileko deialdian, ez udakoan. Ondorioz, ikasle horiek parte hartu ahal izango dute bai otsaileko deialdian bai udakoan (horretarako eskaera sasoiz aurkeztu badute, behintzat), nahiz eta ordurako ordu-kreditua negatiboa izan.

a) A quienes comiencen el curso en octubre, ya sea dentro o fuera del horario laboral, se les aplicará el control del crédito horario antes de comenzar el curso; y quienes tengan su saldo agotado no podrán comenzar el curso. En cambio, quienes tengan saldo positivo, podrán comenzar el curso y no se les volverá a aplicar el control del crédito horario ni para la convocatoria de febrero, ni para la convocatoria de verano. Por lo tanto, podrán acceder tanto a la convocatoria de febrero como a la de verano (siempre que hagan la solicitud dentro de los plazos requeridos), aun teniendo para entonces saldo negativo.

b) Otsailean hasten diren ikasleei otsaileko ikastaroa hasi baino lehen aplikatuko zaie ordu-kredituaren kontrola; eta saldo negatiboa dutenak ezin izango dira otsailean hasi. Aldeko ordu-kreditua dutenak, aldiz, hasi ahal izango dira, eta ez zaie ordu-kredituaren kontrola aplikatuko udako deialdian. Ondorioz, parte hartu ahal izango dute udako deialdian (horretarako eskaera sasoiz aurkeztu badute, behintzat), nahiz eta ordurako ordu-kreditua negatiboa izan.

b) A quienes comiencen el curso dentro del horario laboral en febrero, se les aplicará el control del crédito horario antes de comenzar el curso de febrero; y quienes tengan saldo negativo no podrán comenzar el curso. En cambio, quienes tengan saldo positivo, podrán comenzarlo, y no se les volverá a aplicar el control del crédito horario para los cursos de verano. Por lo tanto, podrán acceder a la convocatoria de verano (siempre que hagan la solicitud dentro de los plazos requeridos), aun teniendo para entonces saldo negativo.

c) Udan hasten diren ikasleei eskaera egin orduko aplikatuko zaie ordu-kredituaren kontrola; eta saldo negatiboa dutenak ezin izango dira udako ikastaroan hasi. Udako ikastaroa egin ahal izateko, aldeko saldoa izan beharko dute; bestela, IVAPek bazter utziko du eskaera.

c) A quienes comiencen el curso en verano, se les aplicará el control del crédito horario cuando se reciba en el IVAP la solicitud para verano. Dichas personas deberán contar con un saldo positivo para realizar el curso de verano, ya que, de lo contrario, el IVAP denegará su solicitud.

Ordu-kreditua agortuta izateagatik IVAPek finantzatuko ez duen langileen hizkuntza-prestakuntza Osakidetzak finantzatuko du horretarako duen aurrekontuaren bidez. Aurrekontua nahikoa ez balitz, Osakidetzaren Giza Baliabideen Zuzendaritzaren 2015eko urtarrilaren 22ko 1/2015 Jarraibideetan ezarritako lehentasun irizpideak ezarriko dira. 1/2015 Jarraibideak emandako ordu-kreditua agortuta izanda euskara ikasten jarraitu ahal izateko ohiz kanpoko laguntzari buruzkoa da.

La formación del personal que no sea financiado por el IVAP por no disponer de saldo en el crédito horario, será financiada por Osakidetza-Servicio vasco de salud mediante la dotación presupuestaria disponible a tal fin. Cuando los recursos económicos fueran insuficientes, Osakidetza-Servicio vasco de salud aplicará los criterios de prioridad establecidos en la Instrucción 1/2015, de 22 de enero 2015, de la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza, sobre la ayuda extraordinaria para el aprendizaje de euskera una vez agotado el crédito horario asignado.

Autoikaskuntza ikastaroan dabiltzan ikasleen kasuan, asistentzia-datuak hiru hilez behin jasotzen dira. Ondorioz, ikasle horiei ezin zaie ordu-kredituaren saldoa eguneratu hiru hilekoa amaitu arte.

Dado que los datos de asistencia del personal que estudia en autoaprendizaje se recibirán trimestralmente, el saldo del crédito horario se actualizará en función de dichas asistencias.

Hamargarrena.– Ikasleei buruzko datu pertsonalak.

Décima.– Tratamiento de los datos personales.

Euskara ikastaroak kudeatu ahal izateko ezinbestekoa da ikasleei buruzko hainbat datu pertsonal jasotzea, tratatzea, fitxategi batean biltzea eta datu pertsonal horiek bidezko denean dagokion enteei lagatzea.

Al objeto de gestionar los cursos de euskera resulta imprescindible recoger, procesar, reunir en un fichero y poner a disposición de los entes correspondientes datos personales de los alumnos y alumnas.

IVAPek lanorduetan nahiz lanorduz kanpo euskara ikasten ari diren langileen eskabideei, asistentziari eta ebaluazioari buruz egokiak, bidezkoak eta ez-gehiegizkoak diren datu pertsonalak jaso, kudeatu eta fitxategian bilduko ditu eta Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuaren esku utziko ditu.

Por ello, El IVAP recogerá, tratará y almacenará aquellos datos personales que sean adecuados, pertinentes y no excesivos relativos a solicitudes, asistencia y evaluación del personal que reciba formación lingüística dentro y fuera de horario laboral, y los pondrá a disposición de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Interesatuak baimena emango dio Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuari ikasturtean izandako asistentzia eta euskara-mailari buruzko datuak HABEri eskatzeko.

La persona interesada dará permiso a Osakidetza-Servicio de Salud para solicitar los datos a HABE sobre su asistencia y el nivel de euskera obtenidos durante el curso.

Era berean, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuak zerbitzu-erakundeen eskura jarriko ditu ikasleen aprobetxamenduari buruzko txostenak.

Asimismo, Osakidetza-Servicio de salud proporcionará a las organizaciones de servicios los informes sobre asistencia, evaluación y aprovechamiento de los cursos de aquellas personas de su organización que realicen cursos.

Ebazpen honen ondorioz jasoko diren datu pertsonalen kudeaketa arau hauek xedatutakoaren arabera egingo dira: Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoa, bai eta datu pertsonalak gordetzen dituzten fitxategi automatizatuen segurtasun-neurrien Araudiak ere (ekainaren 11ko 994/1999 Errege-dekretuaren bidez onartutakoa).

El tratamiento de los datos personales recogidos como consecuencia de esta Resolución se llevará a cabo según lo establecido en la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre que regula la Protección de Datos de Carácter Personal, así como en la normativa sobre medidas de seguridad de los ficheros automatizados que contienen datos personales, aprobada mediante RD 994/1999, de 11 de junio.

Deialdi honetara biltzen diren langileek onartu egiten dute ebazpenaren helburua betetzeko jasoko diren egokiak, bidezkoak eta ez-gehiegizkoak diren datu pertsonalen tratamendua. Era berean, onartu egiten dute IVAPek datuak jasotzea eta tratatzea, eta Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuari jakinaraztea euren asistentziari eta ebaluazioari buruzko informazioa. Hori guztia ebaluazio-txostena egiteko; txosten horrek bere baitan hartuko ditu gutxieneko helburuen eta lehentasunen betetze maila, hizkuntzaren aldetik gaitzeko prozesuak, eta hizkuntz eskakizunen egiaztatze gradua (67/2003 Dekretua, martxoaren 18koa, euskararen erabilera Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuan normalizatzeko, 1.3. artikulua). Onartu egiten dute, era berean, datu-lagapenak egitea Kultura Saileko Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzari, normalkuntza planaren betetze maila ebaluatzeko txostenak egin ditzan, (Euskal Autonomia Erkidegoko herri-administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko prozesua arautzen duen apirilaren 15eko 86/1997 Dekretuaren 6. artikulua). Era berean, onartu egiten dute datuok Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzeko Erakundeari-HABEri lagatzea (Euskal Autonomia Erkidegoko herri-administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko prozesua arautzen duen apirilaren 15eko 86/1997 Dekretuaren seigarren xedapen gehigarrian ezarritakoaren arabera).

Las personas que participen en esta convocatoria autorizan el procesamiento de datos personales adecuados, pertinentes y no excesivos llevado a cabo para el cumplimiento del objetivo de esta Resolución. De igual manera, autorizan la recogida y tratamiento de los datos por parte del IVAP y la cesión de la información de su asistencia y evaluaciones a Osakidetza-Servicio vasco de salud, al efecto de llevar a cabo el informe de evaluación sobre el cumplimiento de los objetivos y prioridades de uso, los procesos de capacitación lingüística del personal y el grado de consecución de perfiles lingüísticos (artículo 1.3. del Decreto 67/2003, de 18 de marzo, por el que se regula el proceso de normalización del uso del euskera en Osakidetza-Servicio vasco de salud). Autorizan, asimismo, la cesión de estos datos a la Viceconsejería de Política Lingüística del Departamento de Cultura para la elaboración del informe de evaluación sobre el nivel de cumplimiento del plan de normalización (artículo 6 del Decreto 86/1997, de 15 de abril, por el que se regula el proceso de normalización del uso del euskera en las Administraciones públicas de la Comunidad Autonoma de Euskadi). Asimismo, autorizan la cesión de dichos datos personales a HABE-Instituto de Alfabetización y Reeuskaldunización de Adultos (en cumplimiento de lo establecido en la disposición adicional sexta del Decreto 86/1997, de 15 de abril, por el que se regula el proceso de normalización del uso del euskera en las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi).

Hori dela eta, onartu egiten dute euren zerbitzu-erakundeari jakinaraztea, euren asistentziari eta ebaluazioari buruzko datuak, bai euren aprobetxamenduari buruzko txostenak ere.

De igual manera, autorizan la puesta a disposición de su organización de servicios la información de su asistencia y evaluaciones así como de los informes sobre su aprovechamiento académico.

Ikasleei buruzko datu pertsonalak Datuak Babesteko Espainiako Agentzia izenekoan erregistratutako IVAPen «Funtzionarioak euskalduntzea» eta Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuaren «Registro del personal de Osakidetza-SVS» izeneko fitxategietan egongo dira. Ikasleek Fitxategietako datuetara sartzeko, datuok aldatu eta deuseztatzeko eskubidea erabili nahi izanez gero. Horretarako, «Funtzionarioak euskalduntzea» izeneko fitxategiaren kasuan, IVAPeko Idazkaritza Nagusira jo dezakete: Donostia kalea, 1; 01010 Vitoria-Gasteiz. «Registro del personal de Osakidetza-SVS» izeneko fitxategiaren kasuan Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Giza Baliabideen Zuzendaritzara jo dezakete: Araba kalea 45, 01006, Vitoria-Gasteiz.

Los datos personales sobre el alumnado estarán incluidos en el fichero denominado «Euskaldunización de funcionarios» del IVAP y en el fichero denominado «Registro del personal de Osakidetza-SVS» de Osakidetza-Servicio vasco de salud, ambos registrados en la Agencia Española de Protección de datos. Los alumnos y las alumnas podrán ejercer su derecho al acceso a los datos del fichero, a la modificación de dichos datos o a su anulación, para lo cual deberán dirigirse, en el caso del fichero «Euskaldunización de personal funcionario», a la Secretaría General del IVAP: calle Donostia-San Sebastián 1; 01010 Vitoria-Gasteiz. En el caso del fichero «Registro del personal de Osakidetza-SVS» deberán dirigirse a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud: calle Álava 45; 01006 Vitoria-Gasteiz.

II. ERANSKINA
ANEXO II
LANORDUETAKO IKASTAROEN ESKAINTZA
OFERTA DE CURSOS EN HORARIO LABORAL

1.– Barnetegia.

1.– Cursos en régimen de internado.

Barnetegiko ikastaroak Zornotzako barnetegian eta Lazkaoko Maizpide euskaltegian egin ahal izango dira.

Los cursos de internado se podrán realizar en el barnetegi Aurten Bai de Zornotza y en el euskaltegi Maizpide de Lazkao.

Barnetegiko ikastaroak euskaltegien egutegiari eta ordutegiari egokituko zaie.

Los cursos en régimen de internado se adecuarán al horario y al calendario de estos euskaltegis.

IVAPek bere gain hartuko ditu matrikula eta egonaldiaren gastuak.

El IVAP se hará cargo de los gastos de matrícula y estancia.

2.– Bost orduko ikastaroak.

2.– Cursos de cinco horas.

Euskalduntzeko nahiz alfabetatzeko ikastaroak dira. Modulu honek egun osoko lan-liberazioa eskatzen du, eskola orduei ikasleak lan pertsonalerako behar duen denbora gehitu beharra dagoelako.

Son cursos de euskaldunización y alfabetización. Este módulo precisa una liberación laboral de jornada completa, dado que a las horas lectivas hay que añadir el tiempo que necesita el alumnado para el trabajo personal.

Iraupena: 2015eko urriaren 1etik 2016ko otsailaren 12ra.

Duración: desde el 1 de octubre de 2015 hasta el 12 de febrero de 2016.

2015eko abenduaren 31tik 2016ko urtarrilaren 6a artekoak, biak barne, Gabonetako oporraldia izango da, eta beraz, ez dira eskola egunak izango.

El periodo comprendido entre el 31 de diciembre de 2015 y el 6 de enero de 2016, ambos inclusive, corresponde al periodo vacacional de Navidades, por lo tanto no será lectivo.

Modulu honek, betiere, lau hileko iraupena du. Otsailetik aurrera modulu honetan aritzeko urriko deialdian eman behar da izena.

Este módulo tendrá, en todo caso, una duración cuatrimestral. Para poder participar en este módulo a partir de febrero ha de inscribirse en la convocatoria de octubre/noviembre.

IVAPek bere gain hartuko ditu matrikula gastuak.

El IVAP se hará cargo de los gastos de matrícula.

3.– Eguneko bi orduko ikastaroak.

3.– Cursos de 2 horas diarias.

Euskalduntzeko nahiz alfabetatzeko ikastaroak dira.

Son cursos tanto de euskaldunización como de alfabetización.

Administrazioko taldeetako ikastaroen ordutegia 08:00etatik 10:00etara izango da Bilbon, Donostian eta Vitoria-Gasteizen.

El horario en los grupos del IVAP será de 08:00-10:00 tanto en Bilbao como en San Sebastián como en Vitoria-Gasteiz.

Ordutegi hori eskatu arren talderik osatu ezin denean, IVAPek matrikula-orria emango die ikasleei, nahi duten euskaltegi homologatuan matrikulatzeko, betiere onartu zaien moduluan.

Si a pesar de solicitar dicho horario no se llega a formar grupo, el IVAP enviará una hoja de matrícula a las personas solicitantes para que se matriculen en el euskaltegi que elijan.

Arratsaldeetarako IVAPek ez du administrazioko talderik osatuko eta, ondorioz, arratsaldez eskolak hartu nahi dituzten ikasleei matrikula-orria emango zaie, nahi duten euskaltegi homologatuan matrikulatzeko, betiere onartu zaien moduluan.

El IVAP no formará grupos propios de la administración por la tarde. Por consiguiente, todos aquellos alumnos o alumnas que quieran realizar un curso en horario laboral por la tarde recibirán una hoja de matrícula para matricularse en el euskaltegi homologado que elijan.

Modulu honek ikasturte osorako iraupena du; beraz, bigarren lau hilekoan ez da ikasle berririk onartuko.

La duración de este módulo abarca la totalidad del curso; por lo tanto, en el segundo cuatrimestre no se admitirá nuevo alumnado.

IVAPeko taldeen egutegia: 2015eko urriaren 1etik 2016ko maiatzaren 27ra bitartean.

Calendario para los grupos del IVAP: 1 de octubre de 2015 – 27 de mayo de 2016.

Modulu honetan ebaluazio bi egingo dira.

En este módulo se realizarán dos evaluaciones.

Gabonetako oporraldian ez da eskolarik izango 2015eko abenduaren 24tik 2016ko urtarrilaren 6ra arte, biak barne.

El periodo comprendido entre el 24 de diciembre de 2015 y el 6 de enero de 2016, ambos inclusive, corresponde al periodo vacacional de Navidades, por lo tanto no será lectivo.

Era berean, ez da eskolarik izango Aste Santuko oporraldian, 2016ko martxoaren 19tik apirilaren 3ra arte, biak barne.

Asimismo, no será lectivo el periodo comprendido entre 19 de marzo y 3 de abril de 2016, ambos inclusive, periodo vacacional de Semana Santa.

Laugarren urratsetik gorako taldeek astebeteko ikastaro trinkoa (egunean 5 ordu) burutu ahalko dute, horretarako dauden baliabideen arabera. Erakunde bakoitzak ikastaro trinkoan arituko den langilearen behin-behineko ordezkapena egin beharko dela kontuan hartu behar izan du, baita ordezkapena egingo duen langileak lanpostuak eskatutako euskara maila ere izan behar duela.

A partir del cuarto nivel todos los grupos podrán realizar un curso intensivo (5 horas diarias) de una semana de duración, en función de la disponibilidad existente para ello, por lo que cada organización deberá prever desde el primer momento el eventual reemplazo de la persona candidata al curso y se deberá prestar especial atención a las condiciones que debe cumplir el personal sustituto también respecto a esta cuestión.

Astebeteko ikastaroaren datak gerturatu ahala IVAPek Osakidetzako Giza Baliabideen Zuzendaritzari bidaliko dio eragindako langileen zerrenda, zerbitzuko beharrizanak aurreikusita, ikastaroa egin ahal izan dezan. Langileren batek joaterik ez badauka ezin joana aldez aurretik idatziz adierazi beharko du.

A medida que se vayan acercando las fechas previstas de cada semana de intensivo, el IVAP comunicará a la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud la lista del personal empleado afectado, con el fin de que, cubiertas las necesidades del servicio, sea factible su asistencia. Si algún trabajador o trabajadora no puede acudir deberá comunicarlo por escrito y con antelación.

Talderen batek egunean 5 orduko ikastaroa egin ordez astebeteko barnetegi-aldia egitea eskatzen badu, IVAP ahaleginduko da aukera hori bideratzen. Horretarako, ezinbestekoa izango da taldeko ikasle guztiak joatea barnetegira.

En el supuesto de que algún grupo, en sustitución del curso intensivo de 5 horas, solicite realizar la semana intensiva en régimen de internado, el IVAP tratará de materializar dicha posibilidad. Para ello, será imprescindible que acuda al internado la totalidad de los alumnos y alumnas del grupo.

Ikastaroaren egutegi zehatza ikastaroa hasi baino lehenago banatuko da eta izan daitekeen edozein aldaketa garaiz jakinaraziko da.

El calendario concreto del curso se facilitará antes del inicio del curso y cualquier modificación en el mismo se comunicará con la debida antelación.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental