Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

237. zk., 2014ko abenduaren 12a, ostirala

N.º 237, viernes 12 de diciembre de 2014


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
5322
5322

IRAGARKIA, Segurtasun Sailburuordetzako zentroetarako osasun-laguntza ematea xede duen administrazio-kontratuaren lizitazioari buruzkoa (Espedientea: E-004/2015).

ANUNCIO relativo a la licitación del contrato administrativo que tiene por objeto la asistencia sanitaria para centros de la Viceconsejería de Seguridad (Expediente: E-004/2015).

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri Mendotxe bidea, 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio, 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Posta elektronikoa: contratacion@hsdi.ej-gv.es

6) Correo electrónico: contratacion@hsdi.ej-gv.es

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015eko urtarrilaren 13a, 10:00ak.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 13 de enero de 2015, a las 10:00 horas.

d) Espedientearen zenbakia: E-004/2015.

d) Número de expediente: E-004/2015.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Segurtasun Sailburuordetzako zentroetarako osasun-laguntza.

b) Descripción: asistencia sanitaria para centros de la Viceconsjería de Seguridad.

c) Loterik badagoen, eta zenbat lote/unitate: ez dago loterik.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: no hay.

d) Betearazteko/entregatzeko lekua: ikus kontratuaren dokumentazioa.

d) Lugar de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

d) Betearazteko/entregatzeko epea: ikus kontratuaren dokumentazioa.

e) Plazo de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

f) Luzapena onartzea: bai, horretarako aukera dago.

f) Admisión de prórroga: sí se contempla.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura-erreferentzia): 85100000-0.

i) CPV (referencia de nomenclatura: 85100000-0.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago.

d) Criterios de adjudicación, en su caso.

– Eskaintza ekonomikoa: 70 puntu.

– Oferta económica: 70 puntos.

– Memoria teknikoa: memoria teknikoaren garapena, edukia eta zehaztapen teknikoak, proposatutako metodologia eta laneko plan zehatza: 30 puntu.

– Memoria técnica: desarrollo, contenido y detalles técnicos de la memoria técnica, metodología propuesta y plan de trabajo detallado: 30 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de la licitación.

a) Guztira: 160.000 euro. BEZik gabe.

a) Importe total: 160.000 euros. IVA: exento.

5.– Bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: lizitazioaren aurrekontuaren % 5.

Definitiva: 5% del presupuesto de licitación.

6.– Kontratistaren berariazko eskakizunak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, beharrezkoa bada (taldea, azpitaldea eta kategoria): ikus kontratuaren dokumentazioa.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): véase la documentación del contrato.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako betebehar bereziak: ez.

c) Otros requisitos específicos: no.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

7.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko urtarrilaren 13a, 10:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 13 de enero de 2015, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: ikusi lehiaketaren dokumentazioa.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del contrato.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza – Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales – Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri Mendotxe bidea, 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio, 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio, 48950.

4) Helbide elektronikoa: contratación@hsdi.ej-gv.es

4) Dirección electrónica: contratación@hsdi.ej-gv.es

d) Zenbat enpresari egingo zaien eskaintzak aurkezteko deia (prozedura murriztua): ez, kasu honetan ez.

d) Número previsto de empresas las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik hasita.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

«B» gutun-azalak: eskaintza ekonomikoa, eta formulak aplikatuz automatikoki balioesten diren irizpideak.

Sobres «B»: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas.

a) Helbidea: Larrauri Mendotxe bidea, 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio, 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio, 48950.

c) Eguna eta ordua: 2015eko urtarrilaren 27a, 12:30a.

c) Fecha y hora: 27 de enero de 2015, a las 12:30 horas.

9.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

9.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

10.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

10.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no hay.

11.– Gainontzeko informazioa: «C» gutun-azalak jendaurrean irekitzeko ekitaldia (balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak), 2015eko urtarrilaren 20an, 12:30ean.

11.– Otras informaciones: la apertura pública de los sobres C) «Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor», se realizará el 20 de enero de 2015, a las 12:30 horas.

Erandio, 2014ko abenduaren 2a.

Erandio, a 2 de diciembre de 2014.

Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica y Recursos Generales,

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental