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124. zk., 2014ko uztailaren 2a, asteazkena

N.º 124, miércoles 2 de julio de 2014


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
2963
2963

AGINDUA, 2014ko ekainaren 24koa, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuarena. Honen bidez, diru-laguntzetarako deialdia egiten zaie Lanbide Heziketako prestakuntza-zikloak irakasten dituzten itunpeko ikastetxe pribatuei, 2014-2015 ikasturtean irakasleak prestatzeko jarduerak egin ditzaten.

ORDEN de 24 de junio de 2014, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura por la que se convocan subvenciones a los centros docentes privados concertados que imparten ciclos formativos de Formación Profesional para la realización de actividades de formación del profesorado durante el curso 2014-2015.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren egitura organiko eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 9ko 193/2013 Dekretuaren 17. artikuluak Heziketako eta Ikaskuntza Zuzendaritzari esleitzen dizkion egitekoen artean daude Lanbide Heziketako Irakasleentzako Etengabeko Prestakuntza Plan bat diseinatzea, aplikatzea eta haren jarraipena egitea, bai eta plana eguneratu eta espezializatzea ere.

El Decreto 193/2013, de 9 de abril, establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, en su artículo 17, asigna a la Dirección de Formación y Aprendizaje, entre otras, la función de diseñar, aplicar y realizar el seguimiento de un Plan de Formación Permanente del Profesorado de Formación Profesional, con extensión tanto a la actualización como a la especialización del mismo.

Hori dela-eta, Lanbide Heziketako Sailburuordetzak prestatu egin behar du Lanbide Heziketako Irakasleen Prestakuntza Plan bat, eta hor, batetik, Lanbide Heziketaren funtzionamendu egokia ekarriko duten irakasle gaituak bermatzeko prestakuntza-proposamenak egin, eta, bestetik, prestakuntza errazteko bideak zabaldu behar dira, betiere jardunean diren irakasleek agertu eta aurkeztu dituzten eskaerekin bat etorriz.

Por esta razón, la Viceconsejería de Formación Profesional, debe elaborar un Plan de Formación del Profesorado de Formación Profesional, en el que, por una parte, presente propuestas de formación para garantizar profesorado competente para el buen funcionamiento de la Formación Profesional, y por otra, abra cauces suficientes para facilitar la formación de acuerdo a las demandas sentidas y formuladas por el propio profesorado en ejercicio de la docencia.

Ildo horretatik, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila jakitun da ikastetxeetan hezkuntza-prestakuntza eta -berrikuntza lotuta daudela laneko testuinguruarekin, eta testuinguru horrek erraztu egiten duela profesionalak zuhur eta kritiko izatea eta euren jardun-arloan ikerketarako gogoa izatea. Horregatik, sail horrek prestakuntza-jarduerak sustatu nahi ditu Lanbide Heziketako prestakuntza-zikloak emateko baimen ofiziala duten ikastetxeetan, zehazki otsailaren 26ko 32/2008 Dekretuaren bidez araututakoetan, irakaskuntzaren kalitatea hobetze aldera gelako jardunari eta koordinazio pedagogikoari dagokienez (otsailaren 26ko 32/2008 Dekretua, Hezkuntza-sistemaren barruan Lanbide Heziketaren antolamendu orokorra ezartzen duena).

Por ello, el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, consciente de que la formación e innovación educativa en los centros está relacionada con el contexto de trabajo y de que esta contextualización facilita el desarrollo de profesionales reflexivos, críticos e investigadores de su propia práctica, pretende fomentar Actividades de Formación en los centros autorizados oficialmente a impartir ciclos formativos de Formación Profesional regulados por el Decreto 32/2008, de 26 de febrero por el que se establece la ordenación general de la Formación Profesional del sistema educativo con el fin de mejorar la calidad de la práctica docente, en lo referente a la actividad en el aula y a la coordinación pedagógica.

Prestakuntza-jarduera horietarako deialdia urtero egiten bada ere, beti ez dute jarraikortasunik izan, ikastetxe batzuek urtero jarduerarik aurkezten ez dutelako, edo prestakuntza-jarduerak nabarmen aldatzen direlako ikasturte batetik bestera. Bestalde, Kalitate Sistemaren betekizunetako bat da prestakuntza-beharrak antzematea epe ertainean, eta ikastetxeetarako Prestakuntza Plan bat prestatzea. Beraz, prestakuntza-jardueretarako deialdia urtero egin arren, halako jardueren filosofia epe ertainekoa da, helburua izanik etengabeko prestakuntza-lerro bat sendotzea.

Estas actividades de formación, convocadas anualmente, no necesariamente han tenido una continuidad a lo largo del tiempo, bien porque algunos centros no presentan actividades todos los años, o bien porque en algunos casos las actividades formativas varían mucho de un curso al otro. Por otra parte, es requisito del Sistema de Calidad detectar las necesidades de formación a medio plazo, y elaborar un Plan de Formación para el centro. Por todo ello se pretende que aunque la convocatoria de actividades de formación sea anual, la filosofía de estas actividades lo sea a plazo medio, potenciando una línea de formación en el tiempo.

Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 48.2 artikulua oinarri hartuta (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako testu bategina), diru-laguntzatzat hartzen da Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak Aurrekontu Orokorren kontura funts publikoak doan jartzea EAEko erakunde-administrazioaren parte ez diren pertsona edo erakunde pribatuen eskura.

En base al artículo 48.2 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco la disposición gratuita de fondos públicos realizada por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi con cargo a sus Presupuestos Generales a favor de personas o Entidades privadas que no formen parte de la Administración Institucional de la Comunidad Autónoma recibe la forma de subvención.

Horregatik guztiagatik, eta Lanbide Heziketako sailburuordeak proposatuta, honako hau

Por todo ello, y a propuesta del Viceconsejero de Formación Profesional,

EBATZI DUT:
RESUELVO:
I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
DEIALDIAREN XEDEA ETA BALDINTZAK
OBJETO DE LA CONVOCATORIA Y REQUISITOS

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen xedea da diru-laguntzak lehiaketa bidez emateko modua arautzea, Lanbide Heziketako prestakuntza-zikloak irakasten dituzten irakasleak prestatzeko jarduerak itunpeko ikastetxe pribatuetan egiteko 2014-2015 ikasturtean.

Es objeto de la presente Orden regular la concesión de subvenciones por el procedimiento de concurso, para la realización de actividades de formación del profesorado de ciclos formativos de Formación Profesional, durante el curso 2014-2015, en centros privados concertados.

2. artikulua.– Prestakuntza-jardueretarako baldintzak.

Artículo 2.– Requisitos de las actividades de formación.

1.– Zuzendaritza-taldeak dauka prestakuntza-jarduerak atontzeko ardura. Zeregin horretan, inplikatutako irakasleek nahiz irakasle horiek eskuordetutako batzorde batek emandako datuak erabiliko ditu zuzendaritza-taldeak, edo, bestela, bere ekimenez jardungo du.

1.– La elaboración de las actividades de formación corresponde al equipo directivo, sobre la base de los datos aportados por el profesorado implicado en las mismas o por una comisión delegada por dicho profesorado, o bien, por iniciativa del propio equipo directivo.

2.– Deialdi honen xede diren prestakuntza-jarduerak ikastetxe bateko irakasle guztien edo irakasle-talde baten interes edo beharretan izango dute abiapuntu, eta helburu izango dute haien garapen profesionala lortzea eta irakaskuntza-jarduera hobetzea. Irakasleek berek definituko dituzte zein diren interes eta behar horiek, eta ikastetxeko dagozkien organoek onartuko dituzte.

2.– Las actividades de formación objeto de esta convocatoria derivarán de los intereses o necesidades de todo el profesorado o de las de un grupo de profesores y profesoras de un centro, para su desarrollo profesional y para la mejora de su práctica docente, definidos por el propio profesorado y aprobados por los órganos correspondientes del centro.

3.– Prestakuntza-jarduerek 2014-2015 ikasturtean ikastetxe bakoitzean ematen diren prestakuntza-zikloei lotuta egon behar dute.

3.– Las actividades de formación han de estar vinculadas a los ciclos formativos que se imparten en cada centro durante el curso 2014-2015.

4.– Prestakuntza-jardueretan parte hartzen dutenak irakasle izango dira diruz lagundutako ikastetxean. Era berean, baldintza hauetakoren bat betetzen duten ikastetxeek prestakuntza-jarduera komunak (ikastetxe-artekoak) egin ahal izango dituzte:

4.– Los asistentes a las actividades formativas serán profesores o profesoras del centro subvencionado. Así mismo, podrán realizar actividades formativas comunes (intercentros) aquellos centros que cumplan alguna de las siguientes condiciones:

a) Txikiak izateagatik eta/edo aurkezten dituzten jardueren ezaugarriengatik, batera jardun behar duten ikastetxeak izatea.

a) Ser centros que por su menor tamaño y/o por las características de las actividades que presentan, así lo requieran.

b) Inguru bereko ikastetxeak izatea, edo lanbide-arlo bereko prestakuntza-zikloak ematea.

b) Ser centros de una misma zona, o con ciclos formativos de la misma familia profesional.

5.– Ikastetxe bakoitzean gehienez ere zortzi prestakuntza-jarduera lagun daitezke diruz, eta eskaera berean aurkez daitezke. Kopuru horretan ez dira kontuan hartuko ikastetxe-arteko jarduerak. Jarduera berean talde-bikoiztasuna gertatuz gero, jarduera-bikoiztasuna dagoela ulertuko da.

5.– Pueden subvencionarse un máximo de 8 actividades de formación en cada centro, que se pueden presentar en la misma solicitud. En este cómputo no se tendrán en cuenta las actividades intercentros. La duplicidad de grupos en la misma actividad computará como duplicidad de actividades.

6.– Prestakuntza-jardueretan, arau orokor gisa, proposatutako prestakuntzarekin zerikusia duten moduluak ematen edo emango dituzten gutxienez zortzi irakaslek parte hartu behar dute. Ikastetxe batean kopuru horretara iristen ez badira, ikastetxe-arteko jarduera moduan aurkeztu beharko da.

6.– En las actividades de formación han de participar al menos 8 profesores o profesoras que impartan o vayan a impartir módulos relacionados con la formación propuesta, como norma general. Si en un solo centro no se alcanza este número, deberá presentarse como actividad intercentros.

Jarduera gehienez ere lurraldeko bi ikastetxetan ezarrita dagoen prestakuntza-ziklo bati badagokio, orduan soilik aukeratu ahal izango dira zortzi irakasle baino gutxiagoko jarduerak.

Sólo en los casos en que la actividad corresponda a un ciclo formativo que esté implantado en no más de 2 centros en el territorio, podrán seleccionarse actividades con menos de 8 profesores.

7.– Prestakuntza-jarduera bakoitza gutxienez 10 ordukoa izango da, eta gehienez 35ekoa.

7.– Cada actividad formativa tendrá un duración mínima de 10 horas y máxima de 35.

8.– Nahitaezkoa da prestakuntza-jarduerek diru-laguntzarik jaso ez izana deialdiaren aurreko ondo-ondoko bi ikasturteetan, ikastetxe berean eta titulu berarekin edo eduki berekin. Ez da ulertuko titulu bera dutenik urte anitzeko (gehienez ere hiru urteko) prestakuntza-jarduera bateko mailek, ondo-ondoko zenbait ikasturtetan egiten badira.

8.– Las actividades formativas no han de haber obtenido subvención en los dos cursos inmediatamente anteriores a la convocatoria, en el mismo centro y con el mismo título o contenidos. No se considerará que tienen el mismo título, los diferentes niveles de una actividad formativa plurianual, hasta un máximo de 3, que se realicen en cursos escolares consecutivos.

3. artikulua.– Erakunde onuradunen baldintzak.

Artículo 3.– Requisitos de las entidades beneficiarias.

1.– Agindu honetan araututako diru-laguntzen onuradun izan ahal izango dira EAEn Lanbide Heziketako prestakuntza-zikloak emateko baimen ofiziala duten itunpeko ikastetxe pribatu guztiak.

1.– Podrán ser beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden todos aquellos centros privados concertados autorizados oficialmente para impartir ciclos formativos de Formación Profesional en la CAPV.

2.– Ikastetxe onuradunek egunean egon beharko dute zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekin dituztenak betetzeari dagokionez.

2.– Los centros beneficiarios deberán estar al corriente del cumplimiento de sus obligaciones tributarias y con la Seguridad Social.

Laguntzen erakunde eskatzaileek betebehar horiek egunean dituztela egiaztatzen duen dokumentazioa automatikoki egiaztatuko du organo kudeatzaileak, horretarako eskatzaileen baimenik behar izan gabe, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 50.3 artikuluaren bigarren paragrafoak xedatutakoa aplikatuz (Euskal Autonomia Erkidegoko 2011. urteko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituen abenduaren 23ko 5/2010 Legearen azken xedapenetatik hirugarrenak gehitutakoa).

La acreditación del cumplimiento de estas obligaciones por parte de las entidades solicitantes de las ayudas se verificará automáticamente por el órgano gestor, sin necesidad del consentimiento de los mismos, en aplicación del segundo párrafo del artículo 50.3 del texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco (añadido por la disposición final tercera de la ley 5/2010, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales del año 2011 de la Comunidad Autónoma Vasca.

3.– Erakunde onuradunei diru-laguntzak eta laguntzak emateko eta, hala behar bada, ordaintzeko, ezinbestekoa izango da amaituta egotea itzulketa- edo zehapen-prozedura oro; zehazki, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntzengatik edo diru-laguntzengatik hasitakoak eta artean izapidetzen ari direnak.

3.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones y ayudas a las entidades beneficiarias quedarán condicionadas a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

4.– Ezingo dira deialdira aurkeztu laguntzak edo diru-laguntza publikoak eskuratzeko aukera galtzearekin zigortuta daudenak, edo horretarako ezgaitzen dituen lege-debekuren baten eraginpean daudenak, ez eta sexu-bazterkeriagatik zigortuta daudenak ere, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetatik seigarrenean xedatutakoaren arabera.

4.– No podrán concurrir a la presente convocatoria quienes se encuentren sancionados con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas, o estén incusos en alguna prohibición legal que inhabilite para ello, incluidas las que se hayan producido por discriminación de sexo, de conformidad con lo dispuesto en la Disposición final sexta de la ley 4/2005, de 18 de febrero, para la igualdad de Mujeres y Hombres.

4. artikulua.– Aurrekontu-zuzkidura.

Artículo 4.– Dotación presupuestaria.

169.600 euro baliatuko dira agindu hau garatzeko. Zenbateko oso hori handitu ahal izango da, eskatutako diru-laguntzen zenbateko totala kontuan harturik, baldin eta Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren beste laguntza-programa batzuk gauzatu ondoren aurrekontuak agortu gabe geratu badira. Diru-laguntzen ebazpena eman aurretik egin ahal izango da aldaketa hori. Horren berri Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordeak emango du ebazpen baten bitartez.

Se destinarán 169.600 euros al desarrollo de la presente orden. Este importe global podrá ser incrementado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayudas del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura y con carácter previo a la resolución de las mismas. De esta circunstancia se dará publicidad mediante resolución de la Viceconsejera de Administración y Servicios.

5. artikulua.– Diruz lagun daitezkeen gastuak.

Artículo 5.– Gastos subvencionables.

1.– Soil-soilik gastu hauek lagundu ahal izango dira diruz:

1.– Se considerarán subvencionables exclusivamente los siguientes gastos:

● Ikastetxe eskatzailekoak izan gabe prestakuntzan aditu diren pertsonak edo erakundeak kontratatzearen ondoriozkoak.

● Los derivados de la contratación de entidades o personas expertas en formación ajenas al centro solicitante.

● Prestakuntza-jardueretarako material espezifikoak erostearen ondoriozkoak.

● Los derivados de la compra de materiales específicos para las actividades de formación.

2.– Ezingo dira diruz lagundu aurreko zenbakian sartuta ez dauden gastuak; zehazki, honako hauek:

2.– No son subvencionables los gastos no incluidos en el número anterior y específicamente los siguientes:

● Ekipamenduen inbertsioa edo amortizazioa.

● Inversión o amortización de equipamientos.

● Inplikatutako langileen lekualdaketak.

● Desplazamientos del personal implicado.

● Ikastetxearen funtzionamendu-gastu arrunta.

● Gasto corriente de funcionamiento del centro.

● Lokalen kudeaketa- edo alokairu-gastuak.

● Gastos de gestión o alquiler de locales.

● Gauzatzearen ondoriozkoak diren beste batzuk: matrikulak ordaintzea, prestakuntzan aditu direnen egonaldiak...

● Otros derivados de la ejecución, como pago de matrículas, estancias de expertos en formación,...

6. artikulua.– Diru-laguntzen zenbatekoa.

Artículo 6.– Cuantía de las ayudas.

Diru-laguntza aukeratutako prestakuntza-jarduerei dagokien aurrekontuaren defizitaren % 100 ere izan ahal izango da, eta ikastetxeko gehieneko muga 32.000 euro izango da, eta emandako prestakuntza-ordu bakoitzekoa 110 euro.

La subvención podrá alcanzar el 100% del déficit del presupuesto correspondiente a las actividades formativas seleccionadas, con un límite máximo por centro de 32.000 euros, y de 110 euros por hora de formación impartida.

7. artikulua.– Bateragarritasuna beste diru-laguntza edo laguntza batzuekin.

Artículo 7.– Compatibilidad con otras subvenciones o ayudas.

Agindu honetan araututako diru-laguntzak ematea bateraezina izango da erakunde publiko edo pribatuen beste edozein diru-laguntzarekin, baldin eta xede bera badute; zehazki, hobekuntza-planei, curriculumari eta oinarrizko gaitasunen garapenari zuzenean lotutako prestakuntza-proiektuak eta hezkuntza-berriztapenerako proiektuak aurkezteko Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak kudeatutako deialdiaren bidez diruz lagundutako jarduerak ezingo dira diruz lagundu.

La concesión de subvenciones reguladas en la presente orden será incompatible con cualquier otra subvención de entidades públicas o privadas, que tuvieran el mismo objeto y en concreto, no podrán subvencionarse aquellas actividades que hayan sido subvencionadas a través de la convocatoria, gestionada por la Dirección de Innovación Educativa, para la presentación de Proyectos de Formación y Proyectos de Innovación Educativa ligados directamente a los planes de mejora, al currículo y al desarrollo de las competencias básicas.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
ESKAERAK, AUKERAKETA ETA PROZEDURA
SOLICITUDES, SELECCIÓN Y PROCEDIMIENTO

8. artikulua.– Izapidetze elektronikoa.

Artículo 8.– Tramitación electrónica.

1.– Interesa duten erakundeek baliabide elektronikoak erabiliz egingo dituzte eskaerak, kontsultak eta izapide guztiak.

1.– Las entidades interesadas solicitarán, consultarán y realizarán todos los trámites de este procedimiento utilizando medios electrónicos.

2.– Izapidetze elektronikoa arautzen dute, batetik, otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuak –Administrazio Elektronikoari buruzkoak–, eta, bestetik, Informatika eta Telekomunikazioetako zuzendariak 2006ko otsailaren 9an emandako Ebazpenak, hain zuzen ere, E-Administraziorako Plataforma Teknologikoa –PLATEA– onartzen duenak.

2.– La tramitación electrónica está regulada en el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución, de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la Plataforma Tecnológica para la E-Administración –PLATEA–.

3.– Honako egoitza elektroniko honetan zehazten da nola izapidetu eskabideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako ereduak: https://euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/ikpp/es

3.– Las especificaciones de cómo tramitar, las solicitudes, declaraciones responsables, y demás modelos están disponibles en la sede electrónica (https://euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/ikpp/es).

Eskaeraren osteko izapideak helbide honetan egingo dira, bide elektronikoz:http://www.euskadi.net/misgestiones

Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizan a través de http://www.euskadi.net/misgestiones

9. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea eta tokia.

Artículo 9.– Plazo y lugar de presentación de solicitudes.

1.– Eskaerak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

1.– El plazo de presentación de solicitudes será de un mes a partir del día siguiente al de la publicación de esta orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Eskaerak modu elektronikoan aurkeztu beharko dira Euskadi.net-en egoitza elektronikoan (https://www.euskadi.net/diru_laguntza/2014/ikpp/y22-izapide/eu).

2.– Las solicitudes se presentarán por medios electrónicos en la sede electrónica de Euskadi.net (https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/2014/ikpp/y22-izapide/es).

3.– Ikastetxearen legezko ordezkariari dagokio eskaera egitea, Heziketa eta Ikaskuntzako zuzendariari zuzenduta.

3.– Corresponde a la persona que ostente la representación legal del centro realizar la solicitud, dirigida al director de Formación y Aprendizaje.

4.– Eskaerak eta haiei gehitutako dokumentazioa euskaraz edo gaztelaniaz aurkeztu ahal izango dira, ikastetxeak zer nahi duen. Era berean, eskaera egin duen ikastetxeak aukeratutako hizkuntza erabiliko da prozeduran, hala ezarrita baitago azaroaren 24ko 10/1982 Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan (10/1982 Legea, Euskararen Erabilera Normalizatzeko Oinarrizko Legea).

4.– Las solicitudes y la documentación que las acompañe se podrán presentar en euskera o castellano, a elección del centro. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por el centro solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, Básica de Normalización de Uso del Euskera.

5.– Ikastetxe eskatzailea ez badago alta emanda Ogasun eta Finantzetako Sailaren Hirugarrenen Erregistroan, izapide hori bide elektronikoa erabiliz egin beharko du:

5.– En el caso de que el centro solicitante no esté dado de alta en el Registro de Terceros del Departamento de Hacienda y Finanzas, deberá realizar dicho trámite por el canal electrónico:

http://ogasun.ejgv.euskadi.net/r51341/es/contenidos/información/regtelter_infor/es_rtt/infor.html

http://ogasun.ejgv.euskadi.net/r51341/es/contenidos/información/regtelter_infor/es_rtt/infor.html

Gune elektroniko horretan, bertan dauden datuak aldatu ere egin ahal izango du. Ofizioz aztertuko da erakunde eskatzailea alta emanda dagoen erregistroan.

En dicho sitio electrónico también podrá modificar los datos existentes. Se comprobará de oficio si la entidad solicitante está dada de alta en el registro.

10. artikulua.– Aurkeztu beharreko dokumentazioa.

Artículo 10.– Documentación a presentar.

Ikastetxe eskatzaileek dokumentazio hau aurkeztu beharko dute:

Los centros solicitantes deberán presentar la siguiente documentación:

1.– Eskaera-inprimakia, behar bezala beteta.

1.– Formulario de solicitud debidamente cumplimentado.

2.– Eskaera eginda, diruz lagundu nahi diren prestakuntza-jardueren zerrenda, jarduerak lehentasunen arabera adierazita; bertan, oinarrizko informazioa adieraziko da (A1 inprimakia).

2.– Listado de actividades de formación para las que se solicita subvención, en orden de prioridad, en el que se indicará su información básica (formulario A1).

3.– «Prestakuntza-jardueraren fitxa» inprimaki normalizatua (A2 inprimakia), proposatutako jarduera bakoitzeko.

3.– Formulario normalizado «Ficha de la actividad de formación» (formulario A2), por cada una de las actividades de propuestas.

4.– «Klaustroaren akta» inprimaki normalizatua; bertan, berariaz jasoko da klaustroak prestakuntza-jardueren berri baduela, eta bere gain hartzen dituela jarduera horiek parte hartzaileengan izan ditzakeen ondorio pertsonalak eta ikastetxearen barne-antolamenduan izan ditzakeenak (A3 inprimakia). Ikastetxe-arteko prestakuntzaren kasuan, ikastetxe bakoitzak «Klaustroaren akta» inprimakia aurkeztu beharko du.

4.– Formulario normalizado «Acta del claustro», en la que se haga constar expresamente que conoce las actividades de formación, y que asume las repercusiones que dichas actividades puedan tener, tanto personales para los y las participantes, como para la organización interna del centro (formulario A3). En el supuesto de formación intercentros, se presentará un formulario «Acta del claustro» por centro participante.

5.– Ikastetxe-arteko prestakuntza-jardueren kasuan, «Ordezkaritza ematea» inprimaki normalizatua (A4 inprimakia).

5.– En el caso de las actividades formativas intercentros, formulario normalizado «Otorgamiento de representación» (formulario A4).

6.– Ikastetxearen prestakuntza-plana, hautu hori eginez gero, balorazio-irizpideen arabera puntuatua izan ahal izateko.

6.– Plan de formación del centro, facultativamente, para que pueda ser puntuado conforme a los criterios de valoración.

11. artikulua.– Aurkeztutako eskabideetako akatsak zuzentzea.

Artículo 11.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

Diru-laguntzak lortzeko eskabideak oso-osorik betetzen ez badira, edo eskabidearekin batera aurreko artikuluan zehaztutako dokumentazioa aurkezten ez bada, eskatzaileari eskatuko zaio hamar eguneko epean akatsa zuzentzeko, edo nahitaezko agiriak aurkezteko, eta, gainera, esango zaio aurrekoa egin ezean, eskabideari uko egiten diola ulertuko dela, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42. artikuluan xedatutakoaren araberakoa izan beharko duen ebazpena eman ondoren.

Si las solicitudes de subvención no vinieran cumplimentadas en todos sus términos, o no fueran acompañadas de la documentación relacionada en el artículo anterior, se requerirá a la persona solicitante para que, en un plazo de diez días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

12. artikulua.– Diru-laguntzak kudeatzen dituen organoa.

Artículo 12.– Órgano encargado de la gestión de las subvenciones.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren Heziketa eta Ikaskuntzako Zuzendaritza izango da agindu honetan araututako laguntzen organo kudeatzailea.

El órgano gestor de las ayudas reguladas en la presente Orden será la Dirección de Formación y Aprendizaje del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

13. artikulua.– Ebaluazio-batzordea.

Artículo 13.– Comisión de evaluación:

Jardueren balorazioa, 14. artikuluan xedatutako irizpideen arabera, honako hauek kide izango dituen batzorde batek egingo du:

La valoración de las actividades, de acuerdo con los criterios establecidos en el artículo 14, se llevará a cabo por una comisión compuesta por:

– Heziketa eta Ikaskuntzako zuzendaria; lehendakaria izango da.

– El Director de Formación y Aprendizaje, que ejercerá la presidencia.

– Lurralde-ordezkaritza bakoitzeko teknikari bat, Lanbide Heziketako Sailburuordetzak izendatua.

– Un técnico o una técnica de cada Delegación Territorial designado o designada por la Viceconsejería de Formación Profesional.

– Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzako teknikari bat, idazkari-lanetan jardungo duena; hitza eta botoa izango ditu.

– Un técnico o una técnica de la Dirección de Formación y Aprendizaje, que actuará como secretario o secretaria, con voz y voto.

14. artikulua.– Balioespeneko irizpideak eta esleipeneko prozedura.

Artículo 14.– Criterios de valoración y procedimiento de adjudicación.

1.– Prestakuntza-jarduerak banan-banan baloratuko dira, deialdi honetako betebeharrak betetzen direla egiaztatu ondoren, eta irizpide hauek kontuan hartuta:

1.– Las actividades de formación se valorarán de forma individualizada, una vez comprobado el cumplimiento de los requisitos de la presente convocatoria, de acuerdo a los criterios siguientes:

a) Alderdi orokorrak (gehienez 3 puntu).

a) Aspectos Generales (hasta 3 puntos):

● Justifikazioa eta helburuak.– 0,5 puntu, gehienez ere.

● Justificación y finalidades.– Hasta 0,5 puntos.

● Helburuak.– 0,4 puntu, gehienez ere.

● Objetivos.– Hasta 0,4 puntos.

● Edukia.– 0,4 puntu, gehienez ere.

● Contenido.– Hasta 0,4 puntos.

● Irakasten duen entitatea edo prestakuntza-arloko aditua.– 0,4 puntu, gehienez ere.

● Entidad o experto/a en formación impartidora.– Hasta 0,4 puntos.

● Parte hartzen duten irakasleen administrazio-egoera.– 0,3 puntu, gehienez ere.

● Situación administrativa de los profesores o profesoras participantes.– Hasta 0,3 puntos.

● Jardueraren ebaluazioa.– puntu 1, gehienez ere.

● Evaluación de la actividad.– Hasta 1 punto.

b) Ikastetxeko irakasleak prestatzeko planean txertatutako prestakuntza-jarduera (gehienez 4 puntu). Honako puntuazio hauek batuko dira:

b).Actividad formativa enmarcada en el Plan de Formación del Profesorado del centro (hasta 4 puntos). Se sumarán las siguientes puntuaciones:

○ Ikastetxeak bere irakasleak prestatzeko plana aurkezten badu, eta planak gutxienez bi urterako balio badu, 0,5 puntu.

○ Si el centro aporta el Plan de Formación del Profesorado del centro válido al menos para 2 años, 0,5 puntos.

○ Ikastetxeko irakasleak prestatzeko planak barne hartzen badu sail guztietako irakasleen prestakuntza-beharrak antzematea, puntu 1.

○ Si el Plan de Formación del Profesorado del centro incluye la detección de necesidades de formación del profesorado de todos los departamentos, 1 punto.

○ Orobat, ikastetxeko irakasleak prestatzeko planak barne hartzen badu planaren eta aurreikusitako prestakuntza-jardueren ebaluazioa, puntu 1.

○ Si el Plan de Formación del Profesorado del centro incluye evaluación del Plan y evaluación de cada una de las actividades formativas previstas, 1 punto.

○ Prestakuntza-planak barne hartzen baditu, halaber, ikastetxeak hartu dituen behin-behineko irakasleentzako edo ordezko irakasleentzako prestakuntza-ekintzak, puntu 1.

○ Si el Plan de Formación incluye acciones formativas para el profesorado interino o sustituto en la acogida en el centro, 1 punto.

○ Eskatutako prestakuntza-ekintza ikastetxeak 2014-2015 ikasturtean irakasleak prestatzeko daukan planean aurreikusitako jardueretan sartzen bada, 0,5 puntu.

○ Si la acción formativa solicitada está incluida en las actividades previstas en el Plan de Formación del Profesorado del centro para el curso 2014-2015, 0,5 puntos.

c) Ikastetxeak prestakuntzaren arloan izandako ibilbidea eta prestakuntza-planaren jarraitutasuna (gehienez puntu 1).

c) Trayectoria del centro en el campo de la formación y continuidad del Plan de Formación (hasta 1 punto).

○ Ikastetxeak aurreko ondo-ondoko bi deialdietan diruz lagundutako jarduera guztiak ongi garatu baditu, puntu 1 gehituko da.

○ Si el centro ha desarrollado satisfactoriamente todas las actividades subvencionadas en las dos convocatorias inmediatamente anteriores, se sumará 1 punto.

○ Aurreko ondo-ondoko bi deialdietan hasieran diruz lagundutako baina garatu gabeko edo gaizki garatutako jarduera bakoitzeko, 0,25 puntu kenduko dira.

○ Por cada actividad inicialmente subvencionada y no desarrollada o desarrollada insatisfactoriamente en las dos convocatorias inmediatamente anteriores, se restarán 0, 25 puntos.

d) Ezarri berriak diren prestakuntza-zikloekin lotutako jarduerak (puntu 1).

d) Actividades relacionadas con ciclos formativos de nueva implantación (1 punto).

e) Ikastetxe-arteko prestakuntza-jarduerak eta/edo bestelako prestakuntza-biderik ez duten prestakuntza-zikloetakoak eta/edo EAEn ezarri berriak diren zikloetakoak eta/edo ziklo berezietakoak (gehienez 2 puntu).

e) Actividades formativas intercentros y/o de ciclos formativos que no dispongan de otras vías de formación y/o que sean de nueva implantación en la CAPV y/o que sean ciclos singulares (hasta 2 puntos).

○ Ikastetxe-arteko prestakuntza-jarduera bat izateagatik, puntu 1 gehituko da.

○ Por ser una actividad formativa intercentros se sumará 1 punto.

○ Gertatzen den beste edozein inguruabarrengatik, 0,5 puntu gehituko dira.

○ Por cada una de las otras circunstancias que se produzcan se sumarán 0,5 puntos.

f) Euskaraz garatzekoak diren prestakuntza-jarduerak (2 puntu).

f) Actividades Formativas a desarrollar en euskara (2 puntos).

g) Aurrekontua (gehienez 2 puntu). Aurkeztutako aurrekontuaren egokitasuna, orduko eta plazako kostu unitarioari dagokionez. Kostua zenbat eta handiagoa, puntuazioa txikiagoa.

g) Presupuesto (hasta 2 puntos). Adecuación del presupuesto presentado en cuanto a coste unitario por hora y plaza. A mayor coste menor puntuación.

2.– Prestakuntza-jarduerak baloratu ondoren, ordenatu egingo dira, I. puntuko baremoaren arabera lortutako guztizko puntuazioa kontuan hartuta.

2.– Valoradas las actividades formativas, éstas se ordenarán con arreglo a la puntuación total obtenida, según del baremo recogido en el punto 1.

Emandako puntuazioan berdinketa gertatzen bada, lehentasuna emango zaie euskaraz egingo diren jarduerei; ondoren, ikastetxe-arteko jarduerei, ikastetxeko jardueren aurretik; eta, hirugarrenik, parte-hartzaile bakoitzeko ordu-kostu txikieneko jarduerari.

En caso de empate en la puntuación otorgada, se dará prioridad a las actividades que se vayan a realizar en euskera; en segundo lugar, a las actividades intercentros, frente a las de centro y en tercer lugar, a la actividad de menor coste de hora por participante.

3.– Puntuaziorik onena lortu duten prestakuntza-jarduerei soilik emango zaie diru-laguntza, deialdi honetara bideratutako aurrekontu-kredituak edo indarrean dagoen legediaren arabera aurrekontuetan egindako eguneratzeetatik ateratzen direnak agortu arte.

3.– Se otorgarán ayudas económicas sólo a aquellas actividades de formación que hayan obtenido mejor puntuación, hasta agotar los créditos presupuestarios destinados a los efectos de esta convocatoria o los que resulten de las actualizaciones presupuestarias según la legislación vigente.

4.– Gutxienez 6 puntu lortzen dituzten prestakuntza-jarduerek jaso ahal izango dituzte laguntzak, gaztelaniaz egiten badira; eta gutxienez 7 puntu lortzen dituztenek, euskaraz eginez gero.

4.– Sólo podrán acceder a las ayudas aquellas actividades formativas que obtengan una puntuación mínima de 6 puntos, si se realizan en castellano, o 7 si se realizan en euskera.

15. artikulua.– Ebazpena, errekurtsoak, ebazteko eta jakinarazteko epeak, jakinarazpen-modua eta publizitate-prozedura.

Artículo 15.– Resolución, recursos, plazos para resolver y notificar, modo de notificación y procedimiento de publicidad.

Aurkeztutako eskabideak prozedura bakar baten bidez izapidetuko dira, eta haiei buruz ebaztea, ikastetxe interesdunek azaldutako gai guztiak erabakita, Lanbide Heziketako sailburuordeari dagokio, ebaluazio-batzordeak proposatuta.

Las solicitudes presentadas se tramitarán a través de un único procedimiento cuya resolución, decidiendo todas las cuestiones planteadas por los centros interesados, corresponde al Viceconsejero de Formación Profesional, a propuesta de la comisión de evaluación.

Aipatu ebazpenak ez du amaitzen administrazio-bidea, eta gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango da haren aurka Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuaren aurrean, hilabete bateko epean, jakinarazpena egin eta hurrengo egunetik aurrera, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. eta 115. artikuluei jarraiki.

La citada resolución, no agota la vía administrativa y, contra la misma, podrá interponerse recurso de alzada ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de la notificación, de conformidad con los artículos 114 y 115 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Ebatzitakoa banan-banan jakinaraziko zaie ikastetxe interesdunei bide elektronikoak erabiliz, honako honen bidez: http://www.euskadi.net/misgestiones; horrek ez du eragotziko hura Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea publizitate-ondorioetarako.

La resolución adoptada se notificará de forma individualizada a los centros interesados, por medios electrónicos a través de http://www.euskadi.net/misgestiones, sin perjuicio de que a efectos de publicidad se publique en el Boletín Oficial del País Vasco.

Ebazteko eta ebatzitakoa ikastetxe interesatuei jakinarazteko gehieneko epea sei hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik zenbatzen hasita. Adierazitako epea igarotakoan, aipatutako jakinarazpena egin ez bada, interesdunek eskaera ezetsitzat jo ahal izango dute, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan ezarritako ondorioetarako.

El plazo máximo para resolver y notificar lo resuelto a todos los centros interesados será de 6 meses, contados a partir del día siguiente de la publicación de esta orden en el Boletín Oficial del País Vasco, transcurrido el cual, sin haberse notificado la resolución alguna, los interesados podrán entender desestimada su solicitud, a los efectos de lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

16. artikulua.– Diru-laguntza ordaintzea.

Artículo 16.– Pago de la subvención.

Diru-laguntza bi zatitan ordainduko da: lehena, emandako laguntza osoaren % 40, laguntza onartu ondoren ordainduko da, 19.1 artikuluan xedatutakoaren arabera. Gainerakoa (% 60), berriz, justifikazioa 20. artikuluan adierazitako epean eta baldintzetan aurkeztu ondoren.

El abono de la subvención se hará efectivo en dos plazos, el primero, cuyo importe será el 40% del total concedido, se realizará una vez aceptada la ayuda, conforme a lo establecido en el artículo 19.1. El pago del 60% restante del importe de la subvención se realizará tras la presentación de la justificación en el plazo y condiciones que se indican en el artículo 20.

17. artikulua.– Diru-laguntza emateko baldintzak aldatzea.

Artículo 17.– Alteración de las condiciones de la subvención.

1.– Diru-laguntza emateko kontuan izandako baldintzak aldatzeak, eta, hala egokituz gero, helburu bererako edozein diru-sarrera edo baliabide lortzeak, berekin ekarri ahal izango du ebazpena aldatzea, betiere haren onuradun izateko ezarritako gutxieneko baldintzak betetzen badira.

1.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y en su caso, la obtención de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la resolución, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos para ser beneficiarios de ésta.

2.– Ondorio horietarako, Lanbide Heziketako sailburuordeak dagokion likidazio-ebazpena emango du; ebazpen horretan, emandako diru-laguntzaren kopurua doitu egingo da, edo, hala egokituz gero, jasotako gehiegizko diru-kopurua itzultzeko aginduko da.

2.– A estos efectos, el Viceconsejero de Formación Profesional dictará la oportuna resolución de liquidación, en la que se reajustarán los importes de la subvención concedida o, en su caso, se ordenará la devolución de los importes recibidos en exceso.

18 artikulua.– Ez betetzeak eta itzulketa-prozedura.

Artículo 18.– Incumplimientos y procedimiento de reintegro.

1.– Honako hauetakoren bat gertatuz gero, diru-laguntza jasotzeko eskubidea galdu dela eta, hala egokituz gero, jasotako zenbatekoa gehi dagokion interesa Euskal Herriko Diruzaintza Nagusiari itzuli behar zaizkiola deklaratuko da:

1.– Se declarará la pérdida del derecho a la percepción de la subvención y, en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco el importe percibido más el interés que corresponda, cuando concurra alguna de las siguientes circunstancias:

a) Ikastetxe onuradunak aurkeztutako azken memoriatik ondorioztatzea jarduerak ez dituela lortu diruz lagundutako proiektuan proposatutako gutxieneko helburuak.

a) Que de la memoria final presentada por el centro beneficiario se deduzca que la actividad no ha alcanzado los objetivos mínimos propuestos en el proyecto subvencionado.

b) Agindu honetan eta hura garatzen duten ebazpenetan xedatutako edozein betebehar edo baldintza ez betetzea.

b) Que se incumpla cualquiera de las obligaciones, requisitos o condiciones establecidas en esta orden y en las resoluciones que la desarrollen.

c) Ez betetzea Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontuen konturako diru-laguntzen onuradunen edozein betebehar. Betebehar horiek azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 50.2 artikuluan jasota daude.

c) Que se incumpla cualquiera de las obligaciones de los beneficiarios de subvenciones con cargo a los Presupuesto de la Comunidad Autónoma de Euskadi, recogidas en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

d) Aldi berean, erakunde publiko edo pribatuen beste edozein diru-laguntza jaso izana.

d) Que se haya obtenido de forma concurrente cualquier otra subvención de entidades públicas o privadas.

2.– Jasotako zenbatekoak itzultzeko eta berandutze-interesa eskatzeko, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen 53. artikuluan (azaroaren 11ko 1/1997 Errege Dekretu Legegileak onartutako testu bategina) eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren (Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren diru-laguntzen bermeen eta horiek itzultzearen erregimen orokorra arautzen duena) II. tituluan xedatutakoari jarraituko zaio.

2.– El procedimiento para el reintegro de las cantidades percibidas y la exigencia del interés de demora se regirá por lo dispuesto en el artículo 53 de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco (Texto Refundido aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre), y en el Título II del Decreto 698/1991, de 17 diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

III. KAPITULUA
CAPÍTULO III
IKASTETXE ONURADUNEN BETEBEHARRAK, JUSTIFIKAZIOA, JARRAIPENA, EBALUAZIOA ETA ZIURTAPENA.
OBLIGACIONES DE LOS CENTROS BENEFICIARIOS, JUSTIFICACIÓN, SEGUIMIENTO, EVALUACIÓN Y CERTIFICACIÓN.

19. artikulua.– Ikastetxe onuradunen betebeharrak.

Artículo 19.– Obligaciones de los centros beneficiarios.

Agindu honetan araututako diru-laguntzen onuradun diren ikastetxeek, nolanahi ere, honako betebehar hauek dituzte:

Los centros beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente orden deberán cumplir, en todo caso, las siguientes obligaciones:

1.– Emandako diru-laguntza onartzea. Alde horretatik, erakunde onuradunek, esleitzeko erabakia jakinarazi eta hurrengo hamabost eguneko epean berariaz eta idatziz diru-laguntzari uko egiten ez badiote, onartutzat joko da.

1.– Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días naturales a contar a partir del día siguiente a la notificación de la resolución de adjudicación, no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

2.– Diruz lagundutako prestakuntza-jarduerak sartzea ikastetxearen 2014-2015 ikasturterako urteko planean; jarduera horiek ere egongo dira ikastetxeak urte horretarako izango duen prestakuntza-planaren barruan.

2.– Incluir en el Plan Anual del Centro para el curso 2014-2015 las actividades formativas subvencionadas, que también formarán parte del plan de formación del centro para ese curso.

3.– Diruz lagunduko den prestakuntza-jarduera bakoitzean aurreikusitakoaren arabera parte hartuko duten irakasleen behin betiko zerrenda eta behin betiko egutegia bidaltzea 2014ko urriaren 31 baino lehen.

3.– Remitir una relación definitiva del profesorado participante previsto en cada una de las actividades de formación subvencionadas y de su calendario definitivo, antes del 31 de octubre de 2014.

4.– Idatziz erregistratzea kasuan kasuko saioaren aktan (B2 inprimakia) irakasle-taldeen prestakuntza-jardueren emaitzak. Azken akta itxia izango da, eta gerora ezin izango zaio ezer aldatu, errakuntzak edo aipatu gabeak izan ezik; edonola ere, aldaketak ondo justifikatu beharko dira agiri bidez.

4.– Registrar por escrito, en el acta de la sesión correspondiente (formulario B2), los resultados de las actividades de formación de los grupos de profesores y profesoras. El acta final tendrá carácter cerrado, no permitiéndose posteriores modificaciones de la misma, salvo error u omisión y, en todo caso, con la justificación documental adecuada.

5.– Prestakuntza-saioetara bertaratutako pertsonen sinadurak kontrolatzeko orria pasatzea (B2 bis inprimakia); orri hori eranskin gisa gehituko zaio 4. puntuan deskribatutako aktari.

5.– Pasar una hoja de control de firmas de las personas asistentes a las sesiones formativas (formulario B2 bis), que se incorporará como anexo al acta descrita en el punto 4.

6.– Emandako diru-laguntza justifikatzea 20. artikuluan jasotakoaren arabera.

6.– Justificar la subvención concedida de acuerdo a lo recogido en el artículo 20.

7.– Diru-laguntza zertarako eman den, horretarako erabiltzea.

7.– Utilizar la subvención para el concreto fin para el que ha sido concedida.

8.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategineko 50.2 artikuluan xedatutako gainerako betebehar guztiak betetzea; zehazki, Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari, laguntzen xedea fiskalizatzeko dituzten funtzioetan jardunez, eskatzen duten edozein informazio ematea.

8.– Cumplir con todas las demás obligaciones establecidas en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y en particular facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las ayudas.

20. artikulua.– Diru-laguntzaren justifikazioa.

Artículo 20.– Justificación de las subvenciones.

Ikastetxe onuradunek, 2015eko ekainaren 16a baino lehen, http://www.euskadi.net/misgestiones helbidea erabiliz, dokumentazio hau aurkeztu beharko dute:

Los centros beneficiarios deberán presentar, antes del 16 de junio de 2015 y a través de http://www.euskadi.net/misgestiones la siguiente documentación:

a) Diruz lagundutako jarduera guztien memoria ekonomikoa (B1 inprimakia).

a) Memoria económica de todas las actividades subvencionadas (formulario B1).

b) Hartu-agirien, fakturen eta, legez onartuta egonda, emandako diru-laguntzari egotz dakiokeen beste edozein gastu-frogagiriren kopiak.

b) Copias de los recibos, facturas y cualquier otro justificante de gasto que, legalmente admitido, sea imputable a la subvención concedida.

c) Prestakuntza-ekintza bakoitzaren amaierako akta, kasuan kasuko sinadurak kontrolatzeko orriak erantsita (B2 eta B2 bis inprimakiak).

c) Acta final de cada acción formativa, con el correspondiente anexo de hojas de control de firmas (formularios B2 y B2 bis).

d) Amaierako ebaluazio-memoria: prestakuntza-ekintza bakoitzaren garapena eta hartan lortutako emaitzak jasoko ditu, kuantifikatuta eta aurreikusitako helburuekin alderatuta (B3 inprimakia).

d) Memoria final de evaluación que recoja el desarrollo y los resultados obtenidos en cada acción formativa, que se expresarán de forma cuantificada, en relación a los objetivos previstos (formulario B3).

21. artikulua.– Jarraipena.

Artículo 21.– Seguimiento.

1.– Heziketa eta Ikaskuntzako Zuzendaritzak diruz lagundutako jardueren jarraipena egingo du, haiek egiten direla bermatzeko Hezkuntza Ikuskaritzaren bidez.

1.– La Dirección de Formación y Aprendizaje realizará un seguimiento de las actividades de formación subvencionadas, al objeto de garantizar la realización de las mismas, a través de la Inspección Educativa.

2.– Baldin eta, ikasturtean zehar, gorabeheraren bat gertatzen bada diruz lagundutako prestakuntza-jardueren garapenean, dagokion Ikuskaritzako Lurralde Burutzak, komeni bada, egoki irizten dion txostena bidaliko dio Heziketa eta Ikaskuntzako Zuzendaritzari; hartara, zuzendaritza horrek agindu hau betetzeko beharrezko diren neurriak hartuko ditu.

2.– En el caso de que a lo largo del curso se produjese cualquier incidencia que así lo aconsejase, en el desarrollo de cualesquiera de las actividades de formación subvencionadas, la Jefatura Territorial de Inspección correspondiente remitirá a la Dirección de Formación y Aprendizaje el informe que considere oportuno, al objeto de que ésta pueda tomar las medidas pertinentes para el cumplimiento de la presente orden.

22. artikulua.– Ebaluazioa.

Artículo 22.– Evaluación.

Kasuan kasuko Lurralde Ordezkaritzako Lanbide Heziketako lurralde-unitateak, ikastetxeek bidalitako amaierako memoria eta bere ustez eskatu behar duen beste edozein datu edo txosten oinarri hartuta, honako dokumentazio hau bidaliko dio ikasturtea amaitutakoan Heziketa eta Ikaskuntzako Zuzendaritzari.

La Unidad Territorial de Formación Profesional de la Delegación Territorial correspondiente, en base a la memoria final remitida por los centros y a cualquier otro dato o informe que considere necesario recabar, enviará a la Dirección de Formación de Aprendizaje, al finalizar el curso, la siguiente documentación:

● Ikastetxeen zerrenda. Bertan, onartutako jardueretan aurreikusitako helburuak zenbateraino bete diren adieraziko da, eta, gutxieneko helburuak lortu ez badira, aipatu egingo da espresuki.

● Relación de centros, en la que se indicará el grado de cumplimiento de los objetivos previstos en las actividades aprobadas, y en el caso de que no se hayan alcanzado mínimamente los objetivos propuestos, se advertirá expresamente de esta circunstancia.

● Prestakuntza-jarduera bakoitzean parte hartzen dutenen zerrenda. Hartan, pertsona bakoitzak guztira egindako ordu-kopurua adieraziko da, bai eta kopuru hori zer bertaratze-ehuneko den prestakuntza-ekintzako ordu guztiak kontuan hartuta. Gainera, prestakuntza-jarduera nork koordinatu duen adieraziko da. Zerrenda horrek bat etorri behar du 19.3 artikuluan aipatutako behin betiko zerrendarekin.

● Relación de participantes en cada una de las actividades de formación. En ella se indicará el número total de horas realizadas por cada persona y el porcentaje de asistencia que representan respecto del total de horas de la acción formativa. Se indicará además quién ha coordinado la actividad de formación. Dicha relación deberá ser acorde con la lista definitiva citada en el artículo 19.3.

23. artikulua.– Irakasleen parte-hartzearen ziurtapena.

Artículo 23.– Certificación de la participación del profesorado.

1.– Irakasleek prestakuntza-jarduera bakoitzean izandako parte-hartzea, ontzat eman bada amaierako ebaluazio-memoriaren arabera, ofizioz erregistratuko da Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak irakasleen berritze- eta prestatze-jarduerez daukan datu-basean, betiere 22. artikuluan aipatutako parte-hartzaile zerrenda oinarri hartuta.

1.– La participación del profesorado en cada actividad de formación que haya sido valorada positivamente de acuerdo con la memoria final de evaluación, será registrada de oficio en la base de actividades de innovación y formación del profesorado del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, siempre en base a la relación de participantes citada en el artículo 22.

2.– Prestakuntza-ekintza gainditutzat joko da, eta hala erregistratuko, bertaratzea % 80tik gorakoa izan bada.

2.– Se registrará como superada la acción formativa siempre y cuando la asistencia haya superado el 80%.

3.– Ikasturte berean, ez zaio erregistratuko irakasle berari 105 ordutik gora deialdi honen bidez egindako prestakuntza-jarduerengatik.

3.– No se registrarán, en el mismo curso académico, a un mismo profesor o profesora, más de 105 horas en concepto de actividades formativas realizadas a través de esta convocatoria.

4.– Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak irakasleen berritze- eta prestatze-jarduerez daukan datu-basea kontsultatu ahal izango dute interesdunek, indarrean dagoen legediaren arabera, eta bertatik Berritu eta Prestatzeko Jardueren Ziurtagiria lortu ahal izango dute.

4.– La base de datos de actividades de innovación y formación del profesorado del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura podrá ser consultada por los interesados e interesadas de acuerdo con la normativa vigente y a través de ella podrán obtener el Certificado de Actividades de Innovación y Formación.

24. artikulua.– Datu pertsonalak.

Artículo 24.– Datos de carácter personal.

Deialdi hau izapidetzean jasotako datu pertsonalak Lanbide Heziketako Irakasleen Prestakuntza izeneko fitxategian sartuko dira, eta fitxategi horren xedea izango da diru-laguntzetarako deialdi hau kudeatzea, eta deialdian parte hartzen duten pertsonei haren garapenaren berri ematea. Deialdian parte hartzen dutenek baimena ematen dute datu hauek tratatu eta argitaratzeko.

Los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria serán incluidos en un fichero denominado Formación del Profesorado de Formación Profesional, cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria de subvenciones, así como informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo. El tratamiento y publicación de estos datos es autorizado por los y las participantes en la convocatoria.

Fitxategi honen arduraduna Heziketa eta Ikaskuntzako Zuzendaritza da. Sarbide-, zuzentze-, ezabatze-, eta aurkatze-eskubideak erabiltzeko, Etengabeko Ikaskuntzako Zuzendaritzara jo beharko da, helbide honetara: Donostia kalea 1, 01010 Gasteiz.

La responsable de este fichero es la Dirección de Formación y Aprendizaje. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Aprendizaje Permanente, dirigiéndose para ello a la siguiente a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

Hori guztia bat etorrita Izaera pertsonaleko datuak babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoarekin eta Datu pertsonaletarako jabetza publikoko fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legearekin.

Todo ello de conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y con la Ley 2/2004, de 25 de febrero, Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos.

Era berean, deialdi honetan parte hartzen dutenek baimena ematen diote Lanbide Heziketa eta Ikaskuntzako Zuzendaritzari beste erakunde publiko batzuetan egiazta ditzan aurkeztutako agiriak.

Asimismo, las personas concurrentes a esta convocatoria autorizan a la Dirección de Formación Profesional y Aprendizaje a comprobar en otros organismos públicos la veracidad de los documentos presentados.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Deialdi honetan aurreikusi ez den guztirako, aplikagarria izango dira Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea –lege hori partez aldatu zuen urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak–, eta laguntza eta diru-laguntza publikoak erregulatzen dituen araudia.

En todo lo no previsto por la presente Orden será de aplicación la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, parcialmente modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero, y la normativa reguladora de las ayudas y subvenciones públicas.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuari, hilabeteko epean. Halaber, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio EAEko Justizia Auzitegi Nagusiari, bi hilabeteko epean. Bi epeok agindu hau EHAAn argitaratu eta hurrengo egunean hasiko dira.

Contra la presente Orden podrá interponerse potestativamente recurso de reposición en el plazo de un mes ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, ambos plazos a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Heziketako eta Ikaskuntza Zuzendaritzari baimena ematen zaio agindu hau ondo betetzeko eman beharreko xedapen guztiak eman ditzan.

Se autoriza a la Dirección de Formación y Aprendizaje a adoptar las resoluciones necesarias que garanticen la correcta ejecución de la presente Orden.

AZKEN XEDAPENETATIK LAUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL CUARTA

Agindu honek EHAAn argitaratu eta biharamunean izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Vitoria-Gasteiz, 2014ko ekainaren 24a.

En Vitoria-Gasteiz, a 24 de junio de 2014.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental