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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

109. zk., 2014ko ekainaren 11, asteazkena

N.º 109, miércoles 11 de junio de 2014


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
2542
2542

AGINDUA, 2014ko ekainaren 3koa, Herri Administrazio eta Justiziako sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoan preso dauden pertsonak gizarteratzeko eta lan-munduan txertatzeko proiektuetarako diru-laguntzen deialdia egiten duena.

ORDEN de 3 de junio de 2014, del Consejero de Administración Pública y Justicia, por la que se convocan subvenciones destinadas a proyectos de inclusión socio-laboral de personas presas de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Euskal Herriaren Autonomia Estatutuak 10.14 artikuluan xedatutakoaren arabera, Euskal Autonomia Erkidegoak eskumen esklusiboa du espetxeetako antolaketan, araubidean eta funtzionamenduan eta gizarteratze alorrean ere. Espetxe-legeria betearaztea ere bere eskumenekoa da 12.1 artikuluaren arabera. Eskumen hori bereganatzea eskatu du Eusko Jaurlaritzak, baina oraingoz ez dute transferitu.

El Estatuto de Autonomía del País Vasco reconoce, en su artículo 10.14, la competencia exclusiva de la Comunidad Autónoma del País Vasco en materia de organización, régimen y funcionamiento de las instituciones penitenciarias y de reinserción social. El artículo 12.1.º le otorga la competencia sobre ejecución de la legislación penitenciaria. El Gobierno Vasco ha solicitado la asunción de dicha competencia pero, por el momento, no ha sido transferida.

Herri Administrazio eta Justizia Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzekoa den apirilaren 9ko 188/2013 Dekretuaren arabera, Justizia Zuzendaritzari dagokio zigor- eta espetxe-legeria betearaztea, Jaurlaritzak eremu horietan dituen gainerako jarduerekin koordinatuta.

De conformidad con el Decreto 188/2013, de 9 de abril, por el que se establece la Estructura Orgánica y Funcional del Departamento de Administración Pública y Justicia, corresponde a la Dirección de Justicia el ejercicio de la función de ejecución de la legislación penal y penitenciaria, en coordinación con el resto de actuaciones del Gobierno en dichos ámbitos.

Egiteko horiek gauzatze aldera, Justizia Zuzendaritzaren asmoa da, ezarritako mugen barruan, 1998ko abenduaren 17ko Europako Parlamentuak Europako Batasuneko espetxeen baldintzei buruz hartutako ebazpenaren gomendioak betetzen joatea; izan ere, haren bidez, Europako Kontseiluaren espetxeetako arauen xedapen guztiak aplikatzeko eskatzen baitzaie estatu kide guztiei.

En el ejercicio de estas funciones y dentro de las limitaciones existentes, es intención de la Dirección de Justicia tender hacia el cumplimiento de las recomendaciones de la Resolución del Parlamento europeo de 17 de diciembre de 1998 sobre las condiciones carcelarias en la Unión Europea, que insta a los Estados miembros a aplicar el conjunto de disposiciones de la normativa penitenciaria del Consejo de Europa.

Justizia Zuzendaritzaren funtsezko xedea da, lege-esparruaren barruan, espetxeetako zerbitzuen eta berriz hezteko eta gizarteratzeko programen hobekuntza bultzatzea, nazioarteko testuetan eta Espainiako Konstituzioaren 25.2 artikuluan jasotako gizarteratze-printzipioa gauzatu ahal izateko, hain zuzen.

Objetivo fundamental de la Dirección de Justicia es impulsar, dentro del marco normativo, la mejora de los servicios penitenciarios y de los programas de reeducación y reinserción social y, de esta forma, hacer efectivo el principio de reinserción social contenido en los textos internacionales y en el artículo 25.2 de la Constitución española.

2011ko urriaren 7an, Barne Ministerioaren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren arteko lankidetza-hitzarmena sinatu zen Euskal Autonomia Erkidegoan preso dauden pertsonak gizarteratzeko eta lan-munduan txertatzeko prozesu integralak ezar daitezen. Hitzarmen hori Espetxe Erakundeetako Idazkaritza Nagusiak eta Justizia eta Herri Administrazio Sailak sinatu zuten eta horren barruan kokatuko da diru-laguntzerako honako deialdi hau.

Con fecha 7 de octubre de 2011, se firmó el Convenio de Colaboración entre el Ministerio de Interior, a través de la Secretaria General de Instituciones Penitenciarias, y la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, a través del Departamento de Justicia y Administración Pública, para la implementación de procesos integrales de inclusión socio–laboral de personas presas en la Comunidad Autónoma de Euskadi, convenio en el cual se enmarca la presente convocatoria de subvenciones.

Hitzarmena sinatu eta gero, azken urteotan, Eusko Jaurlaritzaren lana erregimen irekira mugatu da, hau da, preso dauden pertsonak gizarteratzeko eta lan-munduan txertatzeko espetxez kanpoko proiektuetara. Lan horri esker, aurrera egin ahal izan da gizatalde horren gizarteratzea eta laneratzea sustatzeko baliabide-sarea finkatzeko orduan. Baliabide horiekin Eusko Jaurlaritzak lortu nahi duena da preso dauden pertsonek eskubide osoko herritar gisa orientatzea euren bizitzak, eta espetxea utzi eta gero, gizartean erabat integratu daitezela asertziozko jarrera erakutsita.

La firma del convenio ha motivado que, en los últimos años, la labor del Gobierno Vasco se haya centrado en el régimen abierto, es decir, en proyectos extrapenitenciarios de inclusión socio-laboral de personas presas. Esta labor ha permitido avanzar en la consolidación de una red de recursos para propiciar la inserción social y laboral de este colectivo. Mediante estos recursos, el Gobierno Vasco persigue que las personas presas puedan tener la oportunidad de orientar su vida como ciudadanos y ciudadanas de pleno derecho y que asimismo, puedan, tras su estancia en prisión, integrarse plenamente en la sociedad mediante una actitud asertiva.

Deialdi honen bitartez, Eusko Jaurlaritzak lagundu egin nahi die preso daudenen benetako gizarteratzearen alde 20 urte baino gehiagoan diharduten irabazi asmorik gabeko erakundeei, Euskal Autonomia Erkidegoko espetxeekin modu profesionalen eta koordinatuta eta Eusko Jaurlaritzarekin modu efizientean eta gardenean jardun duten erakundeei, hain zuzen ere.

El Gobierno Vasco, a través de la presente convocatoria, quiere colaborar con las entidades sin ánimo de lucro que persiguen, la mayoría de ellas desde hace más de 20 años, la inclusión real y efectiva del colectivo de presos y presas, entidades que han trabajado de forma profesional y coordinada con los centros penitenciarios de la Comunidad Autónoma del País Vasco y que han colaborado con el Gobierno Vasco de forma eficiente y transparente.

Bada helburu horrekin eta administrazio-ebazpenaren objektibotasuna bermatze aldera, Agindu honetan jasoko dira, zehaztasun guztiz, diru-laguntzetarako irizpideak.

Con el mismo fin y con el de garantizar la objetividad de la resolución administrativa se establecen detalladamente en la presente Orden los criterios para la concesión de las subvenciones.

Horri jarraikiz, honako hau

En su virtud,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen bitartez, Euskal Autonomia Erkidegoan preso dauden pertsonak gizarteratzeko eta lan-munduan txertatzeko 2014an burutuko diren proiektuetarako diru-laguntzen deialdia egiten da eta oinarri arautzaileak ezarri. Laguntzak norgehiagoka-prozeduraren araubidez emango dira.

La presente Orden convoca, en régimen de concurrencia competitiva, subvenciones a proyectos de inclusión socio-laboral para personas presas en la Comunidad Autónoma de País Vasco que se realicen durante el año 2014 y establece sus bases reguladoras.

Deialdiaren diru-hornidura 400.000 eurokoa da.

La dotación económica de la convocatoria es de 400.000 euros.

2. artikulua.– Diru-laguntza jaso dezaketen proiektuak.

Artículo 2.– Proyectos subvencionables.

1.– Honako baldintza hauek betetzen dituzten gizarteratzeko eta lan-munduan txertatzeko proiektuak jaso ahal izango dute diru-laguntza:

1.– Serán subvencionables los proyectos de inclusión socio-laboral que reúnan los siguientes requisitos:

a) Espetxeetan hasten diren proiektuak dagokion espetxeko Zuzendaritzak onartu beharko dituzte.

a) Los proyectos que se inicien en los centros penitenciarios deberán ser aprobados por la correspondiente Dirección del Centro Penitenciario.

b) Laguntza integraleko metodologia erabiliko dute.

b) Emplearán la metodología del acompañamiento integral.

c) Espetxetik kanpoko baliabideekin burutuko dira eta ondorengo aukeretakoren bat izango da:

c) Se llevarán a cabo en recursos externos a prisión y deberán consistir en alguna de las siguientes modalidades:

1) Programatutako irteerak eta auzolandegiak.

1) Salidas programadas y campos de trabajo.

2) Egoitza- eta alojamendu-baliabideak.

2) Recursos residenciales y de alojamiento.

3) Mendekotasuna gainditzeko baliabideak droga mendekotasuna duten pertsonentzat.

3) Recursos de deshabituación para personas drogodependientes.

4) Prestakuntza eta trebakuntza zentroak.

4) Centros de formación y capacitación.

5) Lanerako orientazio- eta laguntza-zentroak.

5) Centros de orientación y acompañamiento para el empleo.

d) Proiektuak 2014an burutuko dira.

d) Los proyectos se llevarán a cabo a lo largo del año 2014.

2.– Baldintzak proiektuak burutu aurretik eta diruz laguntzeko aldian bete beharko dira.

2.– Los requisitos deberán cumplirse antes de la ejecución de los proyectos y durante todo el periodo subvencionable.

3. artikulua.– Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak eta gehieneko diru-laguntza eskabidea.

Artículo 3.– Gastos subvencionables y cuantía máxima de solicitud de subvención.

1.– 2014ko gastuak baino ez dute diru-laguntza jasoko, proiektuarekin zuzenean lotutakoak eta proiektua burutzeko beharrezkoak direnak, hain zuzen. Eskabideak aztertu eta baloratzerakoan, Zerbitzu Zuzendaritzak, Helduen Justiziako Zerbitzuaren bitartez, baldintza horiek betetzen dituzten gastuak zehaztuko ditu ondo arrazoituta.

1.– Únicamente se subvencionarán aquellos gastos correspondientes al ejercicio 2014, que estén directamente relacionados y sean necesarios para llevar a cabo el proyecto. La Dirección de Justicia, a través del Servicio de Justicia de Adultos, determinará motivadamente los gastos que reúnen dichos requisitos al analizar y valorar las solicitudes.

Modalitatearen arabera, honako gastu hauek jaso ahal izango dute diru-laguntza:

En concreto, respecto de cada modalidad, serán subvencionables los siguientes gastos:

a) Programatutako irteerak eta auzolandegiak: joan-etorrietako gastuak (erregaia, bide-sariak, aparkalekua eta garraio publikoa), ostatu- eta mantenu-gastuak.

a) En las salidas programadas y campos de trabajo: gastos de desplazamiento (combustible, peajes, aparcamiento y transporte público), gastos de manutención y alojamiento.

b) Egoitza- eta alojamendu-baliabideak eta mendekotasuna duten pertsonentzako mendekotasuna gainditzeko baliabideak: higiezinak eta lokalak mantentzeko gastuak, horien alokairuak, preso daudenen mantenu-gastuak eta baliabideetara atxikitako langileen ordainsariak.

b) En los recursos residenciales y de alojamiento y en los recursos de deshabituación para personas drogodependientes: gastos de mantenimiento de inmuebles y locales, alquiler de los mismos, gastos de manutención de las personas presas y salarios del personal adscrito a los recursos.

c) Prestakuntza eta trebakuntza zentroak eta lanerako orientazio- eta laguntza-zentroak: higiezinak eta lokalak mantentzeko gastuak, horien alokairuak, informatikako materiala, suntsigarriak, tailer eta ikastaroetako materiala, eta baliabideetara atxikitako langileen ordainsariak.

c) En centros de formación y capacitación y centros de orientación y acompañamiento para el empleo: gastos de mantenimiento de inmuebles y locales, alquiler de los mismos, material informático, fungibles, material de cursos y talleres y salarios del personal adscrito a los recursos.

2.– Emandako diru-laguntzaren guztizko zenbatekotik, % 10 funtzionamenduko eta administrazioko gastuetarako izan daiteke, baina soldatak eta ordainsariak alde batera utzita, betiere programa garatzeko ezinbestekoak ez badira eta azalpen memorian horrela jasota ez badago.

2.– Del importe total de la subvención concedida, un máximo del 10% podrá destinarse a gastos administrativos y de funcionamiento, excluidos sueldos o salarios, salvo que éstos fueran sustanciales para el desarrollo del programa y así conste en memoria explicativa.

3.– Espetxeetan hasten diren proiektuetan, diru-laguntza jasoko dute erakundeak kanpoko baliabideetara zein pertsona eraman behar den aukeratzeko egiten dituzten aldizkako bisitak sortzen dituzten gastuak.

3.– En los proyectos que se inicien en el centro penitenciario, serán subvencionables los gastos originados por las visitas periódicas realizadas por la entidad para la selección de las personas que se derivan a los recursos externos.

4.– Diru-laguntza eskabidea 80.000 eurokoa izango da, gehienez ere.

4.– La cuantía máxima de solicitud de subvención será de 80.000 euros.

4. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 4.– Entidades beneficiarias.

Honako baldintza hauek betetzen dituzten irabazi asmorik gabeko erakundeek jaso ahal izango dituzte diru-laguntzak:

Serán beneficiarias de la subvención aquellas entidades sin ánimo de lucro que reúnan los siguientes requisitos:

a) Legez eratuta egotea eta Euskal Autonomia Erkidegoko dagokion erregistroan inskribatuta egotea.

a) Estar legalmente constituida o inscrita en el correspondiente registro de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

b) Egoitza soziala eta zerga-egoitza Euskal Autonomia Erkidegoan edukitzea.

b) Tener el domicilio social y fiscal en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

c) Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean izatea. Justizia Zuzendaritzak automatikoki ziurtatuko du, hartarako erakunde eskatzaileek baimena eman gabe ere, zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak betetzen direla. Hori guztia, Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak 50.3 artikuluan ezarritakoaren arabera.

c) Hallarse al corriente de las obligaciones tributarias y de la Seguridad Social. La Dirección de Justicia verificará automáticamente, sin necesidad de consentimiento, la acreditación del cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social de las entidades solicitantes, en aplicación del párrafo segundo del artículo 50.3 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

d) Emakumeen eta Gizonen arteko Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen amaierako seigarren xedapenean zehaztutakoarekin bat etorriz, diru-laguntzak edo laguntza publikoak eskuratzea eragozten duen zehapen administratibo edo penalik ez izatea, ezta horretarako legezko inolako debekurik ere, sexu-bereizkeriagatik eragindakoak barne.

d) No estar sancionada penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, o no hallarse en prohibición legal que las inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por discriminación de sexo de conformidad con lo dispuesto en la disposición final sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

5. artikulua.– Izapidetze elektronikoa.

Artículo 5.– Tramitación electrónica.

1.– Interesdunek bitarteko elektronikoak erabili beharko dituzte prozedura honetako eskabideak, kontsultak eta izapide guztiak egiteko. Izapideak kanal elektronikoaren bidez egingo dira. Eskabideak izapidetzeko xehetasunak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako ereduak egoitza elektroniko honetan daude: https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es

1.– Las entidades interesadas deberán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento utilizando medios electrónicos. La tramitación se realizará por el canal electrónico. Las especificaciones sobre la tramitación de las solicitudes, declaraciones responsables y demás modelos están disponibles en la siguiente sede electrónica: https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es

Eskabidea aurkeztu ondorengo izapideak egiteko webgunea: https://euskadi.net/misgestiones.

Los trámites posteriores a la solicitud se realizan a través de https://euskadi.net/misgestiones

2.– Honako hauek arautzen dituzte izapide elektronikoak: otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuak, administrazio elektronikoari buruzkoak; apirilaren 29ko 72/2008 Dekretuak, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta bere erakunde autonomiadunen erregistroen sorrera, antolaketa eta funtzionamenduari buruzkoak; eta 2006ko otsailaren 9ko Ebazpenak, Informatika eta Telekomunikazio zuzendariarenak, PLATEA e-administraziorako plataforma teknologikoa onartzen duenak.

2.– La tramitación electrónica está regulada en el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica; en el Decreto 72/2008, de 29 de abril, de creación, organización y funcionamiento de los registros de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos y en la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la Plataforma Tecnológica para la E-Administración –PLATEA–.

6. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

Artículo 6.– Presentación de solicitudes.

1.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita. Eskabideak euskadi.net-en helbide honetan aurkeztu beharko dira, bitarteko elektronikoz: https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es

1.– Las entidades interesadas deberán presentar las solicitudes en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco. Las solicitudes se presentarán por medios electrónicos en la siguiente sede electrónica de euskadi.net: https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es

2.– Justizia Zuzendaritzak, Helduentzako Justizia Zerbitzuaren bidez, aurkeztutako eskabide guztiak aztertuko ditu, eskatutakoak betetzen dituzten egiaztatzeko, eta izapidetzeaz arduratuko da.

2.– La Dirección de Justicia, a través del Servicio de Justicia de Adultos, analizará las solicitudes presentadas, para verificar que las mismas reúnen los requisitos exigidos, y se encargará de su tramitación.

3.– Eskatzaileek eskabidea eta dokumentazioa euskaraz edo gaztelaniaz aurkez ditzakete, nahi duten eran. Orobat, prozeduran zehar, erakundeak hautatutako hizkuntza erabiliko da, Euskararen erabilera normalizatzeari buruzko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezarritakoaren arabera.

3.– Las entidades solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con la documentación que se acompaña, en euskera o castellano. Así mismo, a lo largo del procedimiento se utilizará el idioma elegido por la entidad solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

4.– Eskabideetan sartuko da badagoela aukera laguntza eskatzen duen erakundeak gainerako datuak edo agiriak organo kudeatzaileak lortu edo egiaztatu ditzala berariaz onartzeko, eta Administrazio Publikoak dituen egiaztatze-, kontrolatze- eta ikuskatze-ahalmenen kalterik gabe. Era berean, hurrengo artikuluko erantzukizunpeko adierazpena ere sartuko da.

4.– Las solicitudes incluirán la posibilidad de que la entidad solicitante de la subvención consienta expresamente que el resto de los datos o documentos sean obtenidos o verificados por el órgano gestor, sin perjuicio de las facultades de comprobación, control e inspección que tiene atribuidas la Administración Pública. Asimismo, incluirán la declaración responsable del artículo siguiente.

7. artikulua.– Erantzukizunpeko adierazpena.

Artículo 7.– Declaración responsable.

1.– Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak 50.6 artikuluan ezartzen duenaren arabera, honako betebehar hauek egiaztatu beharko dira, eskabidean bertan jasoko den erantzukizunpeko adierazpenaren bidez:

1.– De conformidad con el artículo 50, apartado 6.º, del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, mediante declaración responsable, incluida en la solicitud, se acreditarán las siguientes obligaciones:

– Beste edozein administraziok edo erakundek –publikoa zein pribatua izan– helburu berarako ematen dituen diru-laguntzak, laguntzak, diru-sarrerak edo bestelako baliabideak eskatuz eta, hala badagokio, eskuratuz gero, horren berri eman behar da.

– Comunicar la solicitud y, en su caso, la obtención de subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados.

– Itzulketa- edo zehapen-prozeduraren batean sartuta ez egotea edo, egon izanez gero, prozedura hori bukatuta egotea.

– No estar incursa o haber terminado cualquier procedimiento de reintegro o sancionador.

– Erakunde eskatzaileak egiztatu behar du ez dagoela laguntza edo diru-laguntza publikoak jasotzea eragozten dion zehapen administratibo edo penal baten pean, edo ez daukala horretarako legezko debekurik.

– No hallarse la entidad solicitante sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas o no estar incursa en alguna prohibición legal que inhabilite para ello.

– Eskabidean eta harekin batera aurkeztutako dokumentuetan agertzen diren datuak egiazkoak direla, eta betetzen dituela diru-laguntza jasotzeko indarrean dagoen araudian ezarritako betekizunak.

– Manifestar que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y que cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiaria de estas ayudas.

2.– Eskatzailea legez eratuta eta Euskal Autonomia Erkidegoko dagokion erregistroan inskribaturik egoteko eskakizuna egiaztatzeko aski izango da erantzukizunpeko adierazpen bat. Laguntza jaso baino lehen, betekizun hori egiaztatu egin beharko dituzte eskatzaileek, dagokion ziurtagiria aurkeztuz edo laguntza kudeatzen duen organoak zuzenean egiaztapena egiteko baimena emanez.

2.– El requisito de que la entidad está legalmente constituida o inscrita en el correspondiente registro de la Comunidad Autónoma del País Vasco podrá ser sustituido por una Declaración Responsable. Las entidades beneficiarias, antes de que se resuelva la concesión, acreditarán este requisito, bien aportando la certificación correspondiente, bien prestando consentimiento para que el órgano gestor lo verifique directamente.

8. artikulua.– Dokumentazioa.

Artículo 8.– Documentación.

1.– Eskabidearekin batera agiri hauek ere aurkeztu behar dira:

1.– La solicitud se acompañará de la siguiente documentación:

a) Diruz laguntzea nahi den proiektuaren gaineko memoria. Memoria egiteko eredu normalizatua («Proiektuaren memoria») euskadineten dago: https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es

a) Memoria del proyecto para el que se solicita la subvención, conforme al modelo normalizado «Memoria del proyecto» que puede descargarse desde https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es

Memorian zehaztu beharko da proiektua 2. artikuluan zehazten diren zein aukeratan kokatzen den. Aukera bat baino gehiago egiten dituzten elkarteek, eskaera bat aurkeztu beharko dute aukera bakoitzeko. Era berean, aukera berberean kokatzen den proiektu desberdinak egiten dituzten elkarteek, eskaera bat aurkeztu beharko dute proiektu bakoitzeko.

En la memoria deberá especificarse la modalidad en la que, según el artículo 2, se enmarca el proyecto. Las entidades que desarrollen más de una modalidad deberán presentar una solicitud por cada modalidad desarrollada. Asimismo, las entidades que desarrollen diferentes proyectos enmarcables en una modalidad, deberán presentar una solicitud por cada proyecto.

Memorian, elkarteek argi eta zehaztasunez azaldu beharko dute egingo den jarduera, presoekin egingo den lana, proiektuaren helburu zehatzak eta erabiliko den metodologia.

En la memoria las entidades deberán describir con claridad y precisión en qué consiste la actividad a desarrollar, el trabajo desarrollado con las personas presas, los objetivos concretos del proyecto y la metodología a emplear.

b) Proiektua gauzatzeko aurrekontu banakatua; beste finantza-iturririk izanez gero, zehaztu egin beharko da, eta halakorik ez badago, zinpeko adierazpen baten bidez adierazi beharko da ez duela ez baliabide propiorik ez kanpokorik, proiektua finantzatzeko. Eredu normalizatua («Aurrekontu banakatua») euskadinetetik jaitsi daiteke: https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es

b) Presupuesto desglosado por partidas del coste de la ejecución del proyecto, haciendo constar los demás medios de financiación del mismo, si los hubiera, o declaración jurada de que no disponen de otros medios propios ni ajenos para financiar el proyecto, conforme al modelo normalizado «Presupuesto desglosado» que puede descargarse desde https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es

2.– Eskaerak baloratzeko, aurreko paragrafoan aipatutako dokumentuak bakar-bakarrik hartuko dira kontuan. Dena den, erakundeek dokumentu osagarriak aurkeztu ahal izango dute, horiek proiektua hobeto baloratzen lagunduko duela uste badute.

2.– Para la valoración de las solicitudes se tendrá en cuenta únicamente la documentación del párrafo anterior. En cualquier caso, las entidades podrán presentar otra documentación complementaria que estimen pertinente para la mejor valoración del proyecto.

3.– Jarduerak gauzatuta baldin badaude, egindako gastuak justifikatzeko behar diren dokumentu guztiak aurkeztu beharko dira, agindu honetan eskatzen den moduan.

3.– En el caso de actividades ya realizadas, deberá aportarse toda la documentación dirigida a justificar los gastos efectuados en la forma exigida por la presente Orden.

4.– Justizia Zuzendaritzak, Helduentzako Justizia Zerbitzuaren bidez, espedientea behar bezala osatzeko beharrezkotzat jotzen dituen dokumentuak eta azalpenak eska diezazkioke erakunde eskatzaileari. Gainera, egiaztatu egin ahal izango ditu eskatzaileak emandako datuak.

4.– La Dirección de Justicia, a través del Servicio de Justicia de Adultos, podrá recabar de la entidad solicitante cuantos documentos y aclaraciones considere necesarios para completar el expediente, así como efectuar las comprobaciones oportunas de los datos aportados por la misma.

9. artikulua.– Eskabideko akatsak zuzentzea.

Artículo 9.– Subsanación de la solicitud.

Eskatzaileak aurkeztutako dokumentazioan, Justizia Zuzendaritzako Helduentzako Justizia Zerbitzuak ezer falta dela edo daturen bat falta dela ikusten badu, gehienez ere 10 egun balioduneko epea emango dio akats horiek zuzentzeko, eta ohartaraziko dio, zuzendu ezean, eskabidean atzera egin dela ulertuko dela, hala ezartzen baitu Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legearen 71. artikuluak. Inork eskabidean atzera egin duela erabakitzeko, ebazpena onartu beharko da berariaz, 30/1992 Legearen 42. artikuluan ezarritako eran.

Si a la vista de la documentación presentada por las entidades, la Dirección de Justicia, a través del Servicio de Justicia de Adultos, comprobara que la misma es incompleta o que carece de algún dato, concederá un plazo máximo de 10 días hábiles para la subsanación de los defectos detectados, con la indicación de que, si así no lo hicieran, se les tendrá por desistidas de su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 42, de conformidad con lo previsto en el artículo 71 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

10. artikulua.– Balorazio Batzordea.

Artículo 10.– Comisión de Valoración.

1.– Balorazio batzorde bat ezarriko da, zeinak diru-laguntza emateko proposamena egingo duen.

1.– Se constituirá una Comisión de Valoración que elaborará una propuesta de concesión de la subvención.

2.– Honako hauek osatuko dute Balorazio Batzordea:

2.– La Comisión de Valoración estará integrada por los siguientes miembros:

– Arabako espetxeko zuzendaria.

– Director del Centro Penitenciario de Araba/Álava.

– Basauriko espetxeko zuzendaria.

– Director del Centro Penitenciario de Basauri.

– Martuteneko espetxeko zuzendaria.

– Director del Centro Penitenciario de Martutene.

3.– Idazkari-lanak Helduentzako Justizia Zerbitzuari atxikitako pertsona batek egingo ditu, eta Justiziako zuzendariak aukeratuko du.

3.– Actuará como secretario o secretaria una persona adscrita al Servicio de Justicia de Adultos designada por el Director de Justicia.

11. artikulua.– Balorazio-irizpideak.

Artículo 11.– Criterios de valoración.

1.– Eskabide bakoitza balorazio-irizpide eta puntuazio-eskala honen arabera baloratuko da:

1.– Se valorará cada solicitud teniendo en cuenta los criterios de valoración y la escala de puntuación siguientes:

1) Eskatzaileari dagokionez:

1) Respecto a la entidad solicitante:

Eskaera egin duen erakundeak presoak gizarteratzeko eta lan-munduan sartzeko lanetan egin duen ibilbidea. 0-10 puntu.

Trayectoria de la entidad en el ámbito de la inclusión socio-laboral de personas presas. De 0 a 10 puntos.

2) Proiektua:

2) Respecto al proyecto propuesto:

a) Programaren onurak jasoko dituzten pertsonen kopurua, eta, gizartearen ikuspegitik, zenbateraino den egokia eta interesgarria. Balorazio handiagoa lortuko dute gizarteratzeko eta lan-munduan sartzeko problematika espezifikoa duten kolektiboei (ijitoak, etorkinak, emakumeak eta osasun mentala duten pertsonak) zuzendutako proiektuak. 0-10 puntu.

a) Número de personas presas beneficiarias del programa y su oportunidad o interés social. Obtendrán mayor valoración aquellos proyectos dirigidos a los colectivos de difícil inserción (pueblo gitano, inmigrantes, mujeres o personas con problemas de salud mental). De 0 a 10 puntos.

b) Presoak gizarteratzeko eta lan-munduan sartzeko prozesuari egingo dion ekarpena; balorazio altuagoa emango zaie presoei espetxetik kanpo bizimodua ateratzeko aukera ematen dieten proiektuei. 0-20 puntu.

b) Aportación del proyecto al proceso de inclusión socio-laboral de las personas presas, valorando especialmente aquellos proyectos que permitan a las personas presas acceder a regímenes de vida fuera de prisión. De 0 a 20 puntos.

c) Proposatzen diren jardueretan entitate horrek presoekiko esku-hartze sozialean jarduten duten beste erakunde batzuekin eta Lanbiderekin erakutsi duen lankidetzaren eta baterako parte-hartzearen maila. Balorazio handiagoa lortuko dute presoak gizarteratzeko eta lan-munduan sartzeko lanean ari diren erakundeekin egindako lankidetzak eta idazkiaz egiaztaturikoak. 0-10 puntu.

c) El grado de colaboración y de coparticipación de la entidad en las actividades que se proponen con otras organizaciones dedicadas a la intervención social con personas presas, así como con Lanbide. Obtendrán mayor valoración las colaboraciones acreditadas mediante escrito presentado al efecto entre entidades dedicadas a la intervención social con personas presas. De 0 a 10 puntos.

d) Proiektua hainbat urtetan gauzatzeko aukera, proiektua finantzatzeko beste iturri batzuk izatea eta autofinantzaketa. 0-5 puntu.

d) La posible viabilidad plurianual del proyecto, la existencia de otras fuentes de financiación del proyecto y la autofinanciación. De 0 a 5 puntos.

e) Proiektuan edo programan boluntarioek parte hartzea. 0-5 puntu.

e) Participación de personas voluntarias en el proyecto o programa. De 0 a 5 puntos.

2.– Irizpideak baloratzeko, eskaeraren edukiaz gain, kontuan hartuko da irizpide horiek egiaztatzeko aurkeztu den dokumentazioa.

2.– Para la valoración de los criterios, además del contenido de la solicitud, se tendrá en cuenta la documentación presentada para la acreditación de dichos criterios.

3.– Balorazio-irizpide horiek aplikatuta, gehienez ere 60 puntu lortu ahal izango dira.

3.– La puntuación máxima que puede obtenerse en aplicación de los criterios de valoración es 60 puntos.

4.– Diru-laguntza emateko, aurreko irizpideen arabera 30 puntutik gora lortu beharko ditu eskabideak.

4.– La concesión de la subvención requerirá, de acuerdo con los criterios anteriores, que la solicitud supere la puntuación mínima de 30 puntos.

12. artikulua.– Zenbatekoa zehaztea.

Artículo 12.– Determinación de la cuantía.

1.– Justizia Zuzendaritzak, Helduentzako Justizia Zerbitzuaren bidez, aukera izango du diruz laguntzekoak ez diren gastuak edo proiektuarekin zuzenean lotuta ez dauden gastuak hartzen dituzten eskabideetako diru-kopuruak doitzeko, diru-laguntzaren zenbatekoa zehaztu baino lehen.

1.– La Dirección de Justicia, a través del Servicio de Justicia de Adultos, con anterioridad a la determinación de la cuantía, podrá reajustar las cantidades solicitadas por las entidades que incluyan gastos no subvencionables o no relacionados directamente con el proyecto.

2.– Balorazio-irizpideen arabera 30 puntu baino gehiago lortu dituzten eskabideei zenbateko diru-laguntza dagokien urrats hauek jarraituko dira:

2.– La determinación de la cuantía de las solicitudes que hayan superado los 30 puntos en los criterios de valoración, se realizará de la siguiente forma:

– Eskabideak puntuaziorik altuenetik txikienera antolatuko dira. 60 puntu lortu dituen eskabideari (gehienez ere) portzentaje teoriko bat aplikatuko zaio, eskatutako kopuruaren % 100. Gainontzeko eskaerei balorazio irizpideetan lortutako puntuen araberako portzentaje proportzionala aplikatuko zaie, hurrenez hurren.

– Se ordenarán las solicitudes de subvención de mayor a menor puntuación obtenida. A la solicitud que obtuviera, en su caso, 60 puntos (máximo) se le aplicará un porcentaje teórico de subvención del 100% de la cantidad solicitada. Al resto de solicitudes se les aplicará sucesivamente el porcentaje que les corresponda proporcionalmente, según su puntuación obtenida en los criterios de valoración.

– Diru-laguntzen zenbateko teoriko guztiak batu eta aurrekontuen diru-hornidura gainditzen bada, diru-laguntzen zenbateko guztiak proportzionalki egokituko dira, diru-laguntza teoriko guztiei portzentaje berbera jaitsiko zaielarik. Portzentaje hori honela kalkulatuko da: diru-hornidura zati zenbateko teoriko guztia.

– Cuando una vez sumadas todas las cuantías teóricas de subvención se exceda el límite de disponibilidad presupuestaria, se reajustarán proporcionalmente todas las cantidades de subvención, disminuyendo en el mismo porcentaje todas las subvenciones teóricas. Este porcentaje resultará de dividir la cantidad disponible entre la cantidad teórica total.

– Diru-laguntzen zenbateko teoriko guztiak batu eta aurrekontuen diru-hornidura ez bada gainditzen berriz, soberakoa eskabide guztien artean banatuko da proportzionalki, aurreko paragrafoan ezartzen den prozedura bera jarraituta. Horrela kalkulatutako zenbatekoak ezingo du inondik inora gainditu diruz lagun daitekeen gastuaren % 100.

– Cuando, por el contrario, una vez sumadas todas las cuantías teóricas de subvención no se exceda el límite de disponibilidad presupuestaria, el sobrante se repartirá proporcionalmente entre las solicitudes, siguiendo el mismo procedimiento señalado en el párrafo anterior y sin que la cuantía así calculada pueda sobrepasar el importe del 100% del gasto subvencionable.

Edozein modutan, proiektu bakoitzari eman ahal zaion gehienezko diru-laguntza 60.000 eurokoa izango da.

En todo caso, el máximo de subvención que podrá concederse a un proyecto será de 60.000 euros.

13. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 13.– Resolución.

1.– Balorazio batzordearen proposamena ikusita, eskatutako diru-laguntzak emateko nahiz ukatzeko ebazpena emango du Justizia zuzendariak. Ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da erakunde interesdunei jakinarazteko.

1.– El Director de Justicia, a la vista de la propuesta de la Comisión de Valoración, dictará resolución en la que se determinará la concesión o denegación de las subvenciones solicitadas. La resolución será notificada a las entidades interesadas mediante su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Ebazpena emateko eta jakinarazteko epea sei hilabetekoa izango da, agindua argitaratu eta biharamunetik aurrera. Epe horretan esanbidezko ebazpenik eta jakinarazpenik ematen ez bada, eskabideei ezezkoa eman zaiela ulertuko da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeko 44.1 artikuluan ezarritakoaren ondorioetarako, nahiz lege horrek Administrazioari esanbidez ebazteko betebeharra ezartzen dion.

2.– El plazo máximo para resolver y notificar la resolución será de seis meses a contar desde el día siguiente a la publicación de la presente Orden. Transcurrido dicho plazo sin que se haya dictado y notificado resolución expresa, las solicitudes se podrán entender desestimadas a los efectos de lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sin perjuicio de la obligación de la Administración de resolver expresamente.

3.– Ebazpen horrek administrazioarekiko bidea agortzen ez duenez, interesdunek gora jotzeko errekurtsoa aurkez diezaiokete Justiziako sailburuordeari, hilabeteko epean jakinarazpen-egunaren biharamunetik zenbatzen hasita, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeko 114. eta 115. artikuluetan xedatutakoaren arabera.

3.– La resolución no agota la vía administrativa y, por lo tanto, contra la misma cabe interponer recurso de alzada ante la Viceconsejera de Justicia en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente a aquél en que tenga lugar la notificación, conforme a lo dispuesto en los artículo 114 y 115 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

4.– Diru-laguntzak onartzeko eta, hala badagokio, onuradunei ordaintzeko, ezinbestekoa izango da, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorraren eta haren erakunde autonomiadunek emandako antzeko diru-laguntzaren bat dela-eta, oraindik itzulketa edo zigor prozeduraren bat izapidetzen ari bada, prozedura horri amaiera ematea.

4.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones a las entidades beneficiarias quedará condicionada a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

14. artikulua.– Onarpena.

Artículo 14.– Aceptación.

1.– Onuradunaren aldetik diru-laguntza onartzeak esan nahi du onartu egiten dituela Agindu honetan ezarritako gainerako arauak, bai eta 698/1991 Dekretuan eta 1/1997 Legegintzako Dekretuan ezarritako bermeak eta diru-itzulketen eta zehapenen erregimena ere (abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuak Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren diru-laguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen du eta horien kudeaketan parte hartzen duten Izaiki Laguntzaileek bete beharreko baldintzak, erregimena eta eginbeharrak ezartzen ditu, eta 1/1997 Legegintzako Dekretuak, azaroaren 11koak, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen du).

1.– La aceptación de la subvención por parte de las entidades beneficiarias implica la de todas las normas fijadas en la presente Orden, así como las garantías y régimen de reintegros y sanciones establecidos en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participan en su gestión, y en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

2.– Laguntza onartu egin dela ulertuko da, laguntza emateko ebazpenaren jakinarazpenaren hurrengo egunetik aurrera 5 egun pasa ondoren onuradunak besterik adierazi ez badu.

2.– La subvención se entenderá aceptada si, transcurridos 5 días desde el siguiente al de la notificación de la Resolución de concesión, no se manifestara lo contrario por la entidad beneficiaria.

15. artikulua.– Erakunde onuradunen betebeharrak.

Artículo 15.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.

Erakunde onuradunek honako betebehar hauek izango dituzte:

Serán obligaciones de las entidades beneficiarias:

a) Emandako diru-laguntzak xede duen proiektu zehatza egiteko erabiltzea diru-laguntza hori, Agindu honen 19.1.b) artikuluan aurreikusitakoa aplikatzekoa bada izan ezik.

a) Utilizar la subvención para realizar el proyecto concreto para el que ha sido concedida, salvo que resulte de aplicación lo previsto en el artículo 19.1.b) de esta Orden.

b) Administrazioari jakinaraztea proiektuak gauzatzeko aldian diruz lagundutako proiektuak finantzatzeko emandako edozein diru-laguntza, edo laguntza eman diotela edo ukatu diotela, horren berri izan bezain laster.

b) Comunicar a la Administración la concesión o denegación de cualquier subvención o ayuda destinada a financiar los proyectos subvencionados durante el periodo de ejecución, en el momento en que tuvieran conocimiento de ello.

c) Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak eskatutako informazio guztia eman behar dute, laguntzen xedearen fiskalizazio-funtzioak betetze aldera.

c) Facilitar cuanta información les sea requerida por la Oficina de Control Económico y el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas, en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las ayudas.

d) Diru-laguntza eman eta onartu ondoren argitaratzen diren programa, iragarki-kartel, argazki eta gainerako idatzizko eta soinuzko materialen aleetan beren-beregi adierazi Herri Administrazio eta Justizia Sailaren laguntza jaso dela. Horretarako, Eusko Jaurlaritzaren Erakunde Nortasunari buruzko eskuliburua onartzen duen abuztuaren 31ko 318/1999 Dekretuan ezarritakoa bete beharko da. Informazio gehiago eta eskabideak eskuratzeko: http://www.ivap.euskadi.net/r61-2347/es/contenidos/informacion/identidad_corporativa/ es_5611/identidad_corporativa.html

d) Realizar de forma clara mención expresa de la colaboración del Departamento de Administración Pública y Justicia en la publicidad de los ejemplares de los programas, carteles anunciadores, fotografías y demás material escrito o sonoro que publiquen a partir de la concesión y aceptación de la subvención. Para ello, deberá cumplirse lo establecido en el Decreto 318/1999, de 31 de agosto, por el que se regula el Manual de Identidad Corporativa del Gobierno Vasco. Se puede obtener información y peticiones en la siguiente página web: http://www.ivap.euskadi.net/r61-2347/es/contenidos/informacion/identidad_corporativa/es_5611/identidad_corporativa.html

16. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 16.– Pago.

1.– Diru-laguntza emateko ebazpena jakinarazi ondoren, laguntzaren % 75 ordainduko da. Gainerako % 25, 18. artikuluan aipatutako dokumentuak Justizia Zuzendaritzan aurkeztu ondoren ordainduko da, diruz lagundutako jarduera amaitu eta gehienez ere bi hilabeteko epean.

1.– Tras la notificación de la resolución de concesión, se hará efectivo el 75% del importe de la subvención. El 25% restante se hará efectivo, previa presentación en la Dirección de Justicia de los documentos mencionados en el artículo 18, en el plazo máximo de dos meses desde la finalización de la actividad subvencionada.

2.– Aurreko paragrafoan esandakoa gorabehera, laguntza ematearen aldeko Ebazpena argitaratu baino lehen amaituta dauden jarduerei dagozkien diru-laguntzak osorik eman daitezke, ordainketa bakarraren bidez, baldin eta, eskabidearekin batera, aurreko paragrafoan adierazitako justifikatzeko agiriak aurkezten badira.

2.– Sin perjuicio de lo dispuesto en el párrafo anterior, se podrá abonar la totalidad de la subvención mediante un único pago en el caso de actividades ya realizadas con anterioridad a la publicación de la resolución de concesión, siempre y cuando a la solicitud se acompañe la documentación justificativa a que hace referencia el párrafo anterior.

3.– Administrazioak diru-laguntzak ordaindu ahal izateko, erakunde onuraduna Eusko Jaurlaritzaren Ogasun eta Finantza Saileko Kontrol Ekonomikoko Bulegoaren datu-basean agertu beharko da, hau da, erregistratuta egon beharko da aipatutako Sailaren Hirugarrenen Erregistroan.

3.– Para que la Administración pueda realizar el pago de las subvenciones, la entidad beneficiaria deberá constar en la base de datos de la Oficina de Control Económico del Departamento de Hacienda y Finanzas del Gobierno Vasco, para lo que deberá encontrarse registrada en el Registro de Terceros del referido Departamento.

Bankuko datuak erregistratzeko edota daudenak aldatzeko:

El registro o la modificación de los datos bancarios existentes podrá realizarse:

– Aurrez aurre: jarraian adierazitako egoitza elektronikoan ezarritako ereduaren araberako inprimaki bidez: https://euskadi.net/y22-izapide2/es/contenidos/autorizacion/alta_terceros/es_7999/alta_terceros.html

– Por canal presencial: mediante el formulario según modelo establecido en la siguiente sede electrónica: https://euskadi.net/y22-izapide2/es/contenidos/autorizacion/alta_terceros/es_7999/alta_terceros.html

– Bide elektronikoaren bidez: hirugarrenen erregistro telematiko bidez, jarraian adierazitako egoitza elektronikoan: https://euskadi.net/y22-izapide2/es/contenidos/autorizacion/alta_terceros/es_7999/alta_terceros.html

– Por canal electrónico: a través del registro telemático de terceros en la siguiente sede electrónica: https://euskadi.net/y22-izapide2/es/contenidos/informacion/regtelter_infor/es_rtt/infor_rtt.html

17. artikulua.– Justifikazioa.

Artículo 17.– Justificación.

Erakunde onuradunek, diruz lagundutako jarduera amaitu eta gehienez bi hilabeteko epean eta, beti ere, 2015eko otsailaren 28a baino lehen, Justizia Zuzendaritzan justifikatu beharko dute diru-laguntza jasotzeko beharrezkoak diren betekizunak betetzen dituztela, baita diru-laguntzaren xede den proiektua burutu izana ere. Jakinarazi egin beharko dute, halaber, proiektua osorik edota zati batean burutzea ezinezkoa egiten duten gerora sortutako gorabeheren bat gertatzen bada.

Las entidades beneficiarias deberán justificar ante la Dirección de Justicia, en el plazo máximo de dos meses desde la finalización de la actividad subvencionada y, en todo caso, antes del 28 de febrero de 2015, el cumplimiento de los requisitos y condiciones que determinan la concesión de la subvención, así como la realización del proyecto objeto de subvención. Asimismo, deberá comunicar la existencia de cualquier circunstancia sobrevenida que haga imposible en todo o en parte su cumplimiento.

Justifikazioak bitarteko elektronikoak erabilita aurkeztuko dira helbide honetan: https://euskadi.net/misgestiones

Las justificaciones deberán presentarse por medios electrónicos en https://euskadi.net/misgestiones

Justifikazioak alde bi izango ditu: bata materiala, erakundeek justifikatzeko memoria aurkeztu beharko dutelarik (diru-laguntza eskabidearekin aurkeztu beharreko proiektu-memoria ez dena), eta bestea, ekonomikoa, justifikazio kontua aurkeztu beharko delarik.

La justificación tendrá dos vertientes: una material, para la cual las entidades deberán aportar una memoria justificativa (distinta de la memoria de proyecto que hay que presentar junto con la solicitud de subvención) y una económica, que se realizará aportando la cuenta justificativa.

18. artikulua.– Justifikatzeko dokumentazioa.

Artículo 18.– Documentación justificativa.

1.– Justifikatzeko memoria.

1.– Memoria Justificativa.

Justifikatzeko memoria edozein formatutan aurkeztuko da, jarduera edo programa deskribatuko du eta honako hauek zehaztuko ditu, gutxienez: erabiltzaileen kopurua, sexuaren arabera bereizita, eta, hala badagokio, laneratzeko zaila den talderen batekoa bada (ijitoak, etorkinak, emakumeak edo osasun mentaleko arazoak dituzten pertsonak). Ahal izanez gero, diru-laguntza jaso duen jarduera burutu dela ziurtatzen duten argazkiak edota dokumentu grafikoak aurkeztuko dira memoriarekin batera, eta hala dagokionean, argitaratutako programa, iragarki-kartel, argazki eta gainerako idatzizko eta soinuzko materialen aleak.

La memoria justificativa tendrá un formato libre, describirá la actividad o programa y detallará, como mínimo, el número de personas usuarias, diferenciado por sexo y, en su caso, su pertenencia a colectivos de difícil inserción (pueblo gitano, inmigrantes, mujeres o personas con problemas de salud mental). Siempre que fuera posible, la memoria se acompañará de fotos o documentos gráficos que acrediten la realización de la actividad subvencionada y, en su caso, ejemplares de los programas, carteles anunciadores, fotografías y demás material gráfico, escrito o sonoro, publicados.

Memoriaren bitartez, diru-laguntza jaso duen ekintza burutu den eta haren xedea bete den egiaztatuko dira, baita diru-laguntza emateko kontuan hartutako baldintzak bete diren ere.

A través de la memoria se comprobará la realización del hecho subvencionable y el cumplimiento de la finalidad del mismo, así como el mantenimiento de las condiciones tenidas en cuenta en el otorgamiento de la subvención.

Era berean, justifikazio materiala egiaztatzeko Justizia Zuzendaritzara atxikitako Helduen Justizia Zerbitzuko langileek egoki iritzitako bisitak egin ahal izango dituzte erakunde onuradunekin aldez aurretik geratuta.

Asimismo, para la comprobación de la justificación material, el personal adscrito al Servicio de Justicia de Adultos de la Dirección de Justicia podrá realizar las visitas que estime oportuno previamente concertadas con la entidad beneficiaria.

2.– Justifikazio kontua.

2.– Cuenta justificativa.

Justifikazio kontuko memoria ekonomikoa jarraian zehaztutako egoitza elektronikoan eskuragarri dagoen «Justifikazio kontu sinplifikatua» inprimakiaren arabera egingo da: https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es eta honako hauek bilduko ditu, gutxienez:

La memoria económica de la Cuenta Justificativa se realizará de acuerdo al formulario normalizado «Cuenta justificativa simplificada» disponible en la siguiente sede electrónica: https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/reinsercion/es y contendrá como mínimo los siguientes aspectos:

a) Jardueraren gastu eta inbertsioen zerrenda, datu hauekin: hartzekodunaren eta dokumentuaren identifikazioa, zenbatekoa, jaulkipen-data, eta ordainketa-data. Gastu bakoitza zein helbururekin egin den azalduko da labur-labur. Diru-laguntzaren kontura egindako gastuak zeintzuk diren argi azalduko da. Gastu horiek diru-laguntzaren zenbatekoaren beste izan behar dira.

a) Una relación clasificada de los gastos e inversiones de la actividad, con identificación del acreedor y del documento, su importe, fecha de emisión y fecha de pago. Cada gasto deberá ir acompañado de una pequeña explicación del destino al que se ha aplicado el gasto. Asimismo, se deberá indicar claramente cuáles son los gastos realizados con cargo a la subvención. Dichos gastos deberán cubrir el importe de la subvención recibida.

b) Diru-laguntza jaso duen jarduera berbera finantzatzeko jaso diren bestelako diru-laguntza edo finantzazio iturrien aipamena, baldin eta aurretik horien berri ez bazegoen.

b) Una relación detallada de otros ingresos o subvenciones que hayan financiado la actividad subvencionada con indicación del importe y su procedencia, siempre que no se hayan notificado anteriormente.

Justizia Zuzendaritzak, Helduen Justiziako Zerbitzuaren bitartez, edozein momentutan eskatu ahal izango ditu jatorrizko justifikazio-agiriak, beharrezko iritzitako auditoretzak egiteko.

La Dirección de Justicia, a través del Servicio de Justicia de Adultos, podrá solicitar, en cualquier momento, los documentos justificativos originales para realizar las auditorias que considere necesarias.

19. artikulua.– Diru-laguntzak emateko betekizunak ez betetzea.

Artículo 19.– Incumplimiento de los requisitos de otorgamiento.

1.– Honako hauek izango dira ez betetzeak:

1.– Constituyen supuestos de incumplimiento:

a) Jasotako diru-laguntza osoa edo horren zati bat bere garaian aurkeztutako proiektuaren arabera onartu zen jarduerari ez dagokion bestelako jarduera baterako erabiltzea.

a) La utilización total o parcial de la subvención recibida para una actividad distinta de la que se aprobó, según el proyecto presentado en su día.

b) Diruz lagundutako proiektuan aldaketak egitea, salbu eta funtsezkotzat hartzen ez direlako, Justiziako zuzendariak esanbidez onartzen baditu, betiere baimen arrazoituaren ondoren.

b) La introducción de modificaciones en el proyecto subvencionado, salvo que, por no alcanzar el carácter de sustanciales, expresamente las autorice el Director de Justicia, previa petición motivada.

c) Aurkeztutako eskabidean edo dokumentazioan azaltzen den daturen baten faltsutasuna.

c) La falsedad de cualquiera de los datos contenidos en la solicitud o documentación presentada.

2.– Erakunde onuradunak betetzen ez baditu diru-laguntzak emateko ebazpenean edota Agindu honetan ezarritako baldintzak, diru-laguntza jasotzeko eskubidea galduko du, eta ordura arte jasotako diru-laguntza eta legez dagozkien interesak itzuli beharko dizkio Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari. Era berean, dagozkion zehapenak ere ezarriko dira, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritakoaren arabera. Dekretu horren bitartez arautzen baita Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretatik emandako dirulaguntzak bermatu eta itzularazteko modua, baita dirulaguntzon kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileek errespetatu beharreko baldintza, jarraibide eta betebeharrekoak ere. Horrez gain, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Orokorraren Printzipio Antolatzaileen Legearen testu bateratua onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan ezarritakoa ere aplikatuko da.

2.– El incumplimiento por parte de la entidad beneficiaria de la subvención, de cualquiera de las condiciones establecidas en la Resolución de otorgamiento o en la presente Orden, dará lugar a la pérdida del derecho a la percepción de la misma y, en su caso, conllevará la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco el importe percibido junto con los intereses legales. Asimismo, el incumplimiento conllevará la imposición de las correspondientes sanciones, de acuerdo con lo previsto en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participan en su gestión, y en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

20. artikulua.– Diru-laguntzen bateragarritasuna.

Artículo 20.– Compatibilidad de las subvenciones.

Beste edozein Administraziok edo erakunde publiko nahiz pribatuk eman dezakeen diru-laguntza edo laguntza ororekin bateragarriak dira diru-laguntza hauek. Baina, helburu berbererako eskuratutako diru-laguntzen zenbateko guztia aurrekontua baino handiagoa bada, agindu honen bidez emandako diru-laguntzaren zenbatekoari gehiegizko zenbatekoa kenduko zaio.

La concesión de estas subvenciones será compatible con la obtención de cualquier otro tipo de subvención que pudiera otorgar cualquier Administración o ente público o privado. En el caso de que el importe total de las obtenidas para un mismo fin sea superior a su presupuesto total, el importe de la ayuda concedida en virtud de la presente Orden se reducirá en la cantidad correspondiente al exceso.

21. artikulua.– Diru-laguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 21.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Diru-laguntza emateko kontuan hartu diren inguruabarretako bat aldatzen bada, diru-laguntzaren helburua betetzat jotzen dela, diru-laguntza eman duen ebazpena ere aldatu ahal izango da. Horretarako, Justiziako zuzendariak likidazioa egiteko ebazpena emango du, eta, ebazpen horren bidez, emandako diru-laguntzen zenbatekoak egokituko dira.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, siempre que se entienda cumplido el objeto de ésta, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de la concesión de subvenciones. A estos efectos, el Director de Justicia dictará la oportuna resolución de liquidación en la que se reajustarán los importes de las subvenciones concedidas.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio bideari, baina interesatuak berraztertze-errekurtsoa aurkez diezaioke Herri Administrazio eta Justiziako sailburuari, hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi errekurtsoa jar dezake zuzenean Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean. Epe biak agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik zenbatuko dira.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Administración Pública y Justicia, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo contencioso-administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a su publicación en el mismo diario oficial.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honetan aurreikusi ez den guztian, prozedurari dagokionez, Herri-administrazioen araubide juridikoaren eta administrazio-prozedura erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legean xedatutakoa aplikatuko da.

En todo lo no regulado en la presente Orden, en materia de procedimiento, será de aplicación lo dispuesto en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik sortuko ditu ondorioak agindu honek.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2014ko ekainaren 3a.

En Vitoria-Gasteiz, a 3 de junio de 2014.

Herri Administrazio eta Justiziako sailburua,

El Consejero de Administración Pública y Justicia,

JOSU IÑAKI ERCORECA GERVASIO.

JOSU IÑAKI ERCORECA GERVASIO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental