Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

230. zk., 2013ko abenduaren 3a, asteartea

N.º 230, martes 3 de diciembre de 2013


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
5264
5264

IRAGARKIA, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiarako segurtasun pribatuaren zerbitzua xede duen zerbitzuen administrazio-kontratua lizitatzeko dena (Espedientea: C02/023/2013).

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto «Servicio de seguridad privada para la Academia Vasca de Policía y Emergencias». (Expediente: C02/023/2013).

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademia.

a) Organismo: Academia Vasca de Policía y Emergencias.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 89 31.

4) Teléfono: 945 01 89 31.

5) Telefaxa: 945 01 89 50.

5) Telefax: 945 01 89 50.

6) Helbide elektronikoa: ab-perez@ej-gv.es

6) Correo electrónico: ab-perez@ej-gv.es

7) Kontratatzailearen profileko interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2013-12-26.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 26-12-2013.

d) Espediente-zenbakia: C02/023/2013.

d) Número de expediente: C02/023/2013.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del Contrato:

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskripzioa: Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiarako segurtasun pribatuaren zerbitzua.

b) Descripción: servicio de seguridad privada para la Academia Vasca de Policía y Emergencias.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: no.

d) Gauzatzeko lekua: Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiaren egoitzan, Arkautin (Araba).

d) Lugar de ejecución/entrega: las dependencias de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, sita en Arcaute (Araba).

e) Gauzatzeko epea: 24 hilabete, kontratua formalizatu eta hurrengo egunetik hasita.

e) Plazo de ejecución: 24 meses desde el día siguiente a la formalización del contrato.

f) Luzapenik: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

i) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 79710000-4.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 79710000-4.

3.– Izapideak eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak:

d) Criterios de adjudicación:

– Formula matematikoaren bidez, automatikoki ebaluatuko diren irizpideak:

– Cuantificables mediante fórmulas:

  • Prezioa: % 70.
  • Precio: 70%.
  • Hobekuntza: zaintze-perimetrala egiteko ibilgailua: % 5.
  • Mejora: vehículo destinado a rondas perimetrales: 5%.

– Balio-judizioa behar duten esleitzeko irizpideak:

– Evaluables con arreglo a juicio de valor:

  • Segurtasun-plan eragilea: % 15.
  • Plan operativo de seguridad: 15%.
  • Azpiirizpideak: karatularen 30.2.1 klausulan ipinitakoak.
  • Subcriterios: los indicados en la cláusula 30.2.1 de la carátula.

– Zerbitzuaren antolaketa: % 10.

– Organización del servicio: 10%.

  • Azpiirizpideak: karatularen 30.2.1 klausulan ipinitakoak.
  • Subcriterios: los indicados en la cláusula 30.2.1 de la carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 3.090.909,05 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 3.090.909,05 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

a) Zenbateko garbia: 1.404.958,60 euro. Zenbateko osoa: 1.700.000,00 euro.

a) Importe neto: 1.404.958,60 euros. Importe total 1.700.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas:

Behin-behinekoa: ez da eskatzen.

Provisional (importe): no se exige.

Behin betikoa: % 5.

Definitiva: 5%.

7.– Kontratistaren betebeharrak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena:

a) Clasificación:

Taldea: M. Azpitaldea: 2. Kategoria: c.

Grupo M Subgrupo 2 Categoría c.

Taldea: M. Azpitaldea: 3. Kategoria: b.

Grupo M Subgrupo 3 Categoría b.

b) Ekonomia-eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: sailkapenik ez daukaten Europako Batasunaren estatu-kideen atzerriko enpresek egiaztatu beharko dute administrazio-klausula zehatzen pleguaren karatulako 29.2 klausulan eskatzen diren betebeharrak betetzen dituztela.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: los licitadores no españoles de Estados miembros de la Unión Europea que no dispongan de clasificación deben acreditar el cumplimiento de los requisitos que se indican en la cláusula 29.2 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2013/12/27; 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 27-12-2013 hasta las 10:00 horas.

b) Aurkezteko era: paperez eta bide elektronikoen bidez.

b) Modalidad de presentación: papel y electrónicamente.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

1) Dependencia: Comisión Central de Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: ab-perez@ej-gv.es

4) Dirección electrónica: ab-perez@ej-gv.es

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: 2 hilabete.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas:

b) Helbidea: Donostia kalea 1.

b) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Data eta ordua: «C» gutunazala: 2014-01-15, 12:00etan. «B» gutunazala: 2014-01-29, 12:00etan.

d) Fecha y hora: sobre «C»: 15-01-2014, a las 12:00 horas. Sobre «B»: 29-01-2014, a las 12:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de publicidad: a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

Vitoria-Gasteiz, 2013ko azaroaren 26a.

En Vitoria-Gasteiz, a 26 de noviembre de 2013.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental