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71. zk., 2013ko apirilaren 15a, astelehena

N.º 71, lunes 15 de abril de 2013


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
1774
1774

IRAGARKIA, Segurtasun Sailari atxikitako zentroetako eta komisarietako berdeguneak mantentzea helburu duen zerbitzuen administrazio-kontratua esleitzekoa (Espedientea: C02/003/2013).

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto «Mantenimiento de zonas verdes en centros y comisarías del Departamento de Seguridad». (Expediente: C02/003/2013).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Segurtasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Patrimonio y Contratación.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

– Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

– Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

– Helbidea: Donostia kalea 1.

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, n.º 1.

– Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Telefonoa: 945 01 89 31.

– Teléfono: 945 01 89 31.

– Telefaxa: 945 01 89 50.

– Telefax: 945 01 89 50.

– Helbide elektronikoa: ab-perez@ej-gv.es

– Correo electrónico: ab-perez@ej-gv.es

– Kontratatzailearen profileko interneteko helbidea: www.contratacion.info

– Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.info

– Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2013ko apirilaren 30a.

– Fecha límite de obtención de documentación e información: 30 de abril de 2013.

d) Espediente-zenbakia: C02/003/2013.

d) Número de expediente: C02/003/2013.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del Contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskripzioa: Segurtasun Sailari atxikitako zentroetako eta komisarietako berdeguneak mantentzea.

b) Descripción: mantenimiento de zonas verdes en centros y comisarías del Departamento de Seguridad.

c) Loteak eta kopurua: bai, 4.

c) División por lotes y número de lotes: sí, 4.

d) Gauzatzeko lekua: Eusko Jaurlaritzako Segurtasun Sailaren menpeko zentroak, Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako lurralde historikoetan banatuta daudenak.

d) Lugar de ejecución/entrega: centros dependientes del Departamento de Seguridad del Gobierno Vasco distribuidos en los Territorios Históricos de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa.

e) Gauzatzeko epea: 24 hilabete.

e) Plazo de ejecución: 24 meses.

f) Luzapenik: bai, gehienez ere 24 hilabete.

f) Admisión de prórroga: sí, duración máxima de 24 meses.

g) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 77311000-3.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 77311000-3.

3.– Izapideak eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: prezioa.

d) Criterios de adjudicación: precio.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 1.044.528,00 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 1.044.528,00 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 522.264,00 euro (BEZik gabe), 631.939,44 euro (BEZa barne).

a) Importe neto: 522.264,00 euros. Importe total: 631.939,44 euros.

6.– Eskatutako bermeak. Behin betikoa: esleipen-prezioaren % 5 (BEZik gabe) (hileroko prezioa bider 24 hilabete).

6.- Garantías exigidas. Definitiva: 5% del precio de adjudicación (sin IVA) (precio mes x 24 meses).

7.– Kontratistaren betebeharrak:

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional:

– Ekonomia- eta finantza-kaudimena: hori egiaztatzeko, azken hiru ekitaldietako (2012, 2011 eta 2010) negozio-bolumenaren aitorpena aurkeztu beharko dute kontratu honen jarduera-esparruan, hau da, lorezaintzako mantentze-lanen esparruan. Negozio-bolumen horrek honako zenbateko hauek baino handiagoa izan beharko du:

– Solvencia económica y financiera: se acreditará mediante una declaración sobre el volumen de negocios en el ámbito de actividad al que se refiere el presente contrato, es decir, mantenimiento de jardinería, referidos a los tres últimos ejercicios (2012, 2011 y 2010), superior a los siguientes importes por año:

1. lotea: 90.000,00 euro (BEZik gabe)

Lote 1: 90.000,00 euros (sin IVA)

2. lotea: 50.000,00 euro (BEZik gabe)

Lote 2: 50.000,00 euros (sin IVA)

3. lotea: 80.000,00 euro (BEZik gabe)

Lote 3: 80.000,00 euros (sin IVA)

4. lotea: 25.000,00 euro (BEZik gabe)

Lote 4: 25.000,00 euros (sin IVA)

1. eta 2. loteak: 140.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1 y 2: 140.000,00 euros (sin IVA)

1. eta 3. loteak: 170.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1 y 3: 170.000,00 euros (sin IVA)

1. eta 4. loteak: 115.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1 y 4: 115.000,00 euros (sin IVA)

2. eta 3. loteak: 130.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 2 y 3: 130.000,00 euros (sin IVA)

2. eta 4. loteak: 75.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 2 y 4: 75.000,00 euros (sin IVA)

3. eta 4. loteak: 105.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 3 y 4: 105.000,00 euros (sin IVA)

1., 2. eta 3. loteak: 220.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1, 2 y 3: 220.000,00 euros (sin IVA)

1., 2. eta 4. loteak:165.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1, 2 y 4:165.000,00 euros (sin IVA)

1., 3. eta 4. loteak: 195.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1, 3 y 4: 195.000,00 euros (sin IVA)

2., 3. eta 4. loteak: 155.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 2, 3 y 4: 155.000,00 euros (sin IVA)

1., 2., 3. eta 4. loteak: 245.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1, 2, 3 y 4: 245.000,00 euros (sin IVA)

– Gaitasun teknikoa eta profesionala: azken hiru urteetan egindako zerbitzu edo lorezaintzako mantentze-lan nagusien zerrenda aurkeztu beharko dute; zerrenda horretan, alderdi hauek zehaztu beharko dira: zerbitzu edo lanon zenbatekoa, data eta hartzailea, publikoa zein pribatua. Hartzailea sektore publikoko erakundea baldin bada, egindako zerbitzuak edo lanak organo eskudunak emandako edo ikus-onetsitako ziurtagirien bidez egiaztatuko dira; hartzailea pribatua baldin bada, hartzaileak berak emandako ziurtagiri baten bidez, eta ziurtagiririk ez badago, enpresaburuaren aitorpen baten bidez. Hala balegokio, agintari eskudunak zuzenean emango dio ziurtagiri horien berri kontratazio-organoari.

– Solvencia técnica o profesional: se aportará una relación de los principales servicios o trabajos de mantenimiento de jardinería realizados en los últimos tres años que incluya importe, fechas y el destinatario, público o privado, de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público; cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario; en su caso, estos certificados serán comunicados directamente al órgano de contratación por la autoridad competente.

Kaudimena egiaztatzeko, gutxienez lan bat (bezero bati) egina izan beharko dute, eta lan hori gutxienez honako zenbateko hauetakoa izan beharko da:

Para acreditar solvencia se deberá haber realizado, al menos, un trabajo (a un mismo cliente), por al menos, los importes que se indican a continuación:

1. lotea: 80.000,00 euro (BEZik gabe)

Lote 1: 80.000,00 euros (sin IVA)

2. lotea: 40.000,00 euro (BEZik gabe)

Lote 2: 40.000,00 euros (sin IVA)

3. lotea: 70.000,00 euro (BEZik gabe)

Lote 3: 70.000,00 euros (sin IVA)

4. lotea: 20.000,00 euro (BEZik gabe)

Lote 4: 20.000,00 euros (sin IVA)

1. eta 2. loteak: 120.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1 y 2: 120.000,00 euros (sin IVA)

1. eta 3. loteak: 150.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1 y 3: 150.000,00 euros (sin IVA)

1. eta 4. loteak: 100.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1 y 4: 100.000,00 euros (sin IVA)

2. eta 3. loteak: 110.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 2 y 3: 110.000,00 euros (sin IVA)

2. eta 4. loteak: 60.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 2 y 4: 60.000,00 euros (sin IVA)

3. eta 4. loteak: 90.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 3 y 4: 90.000,00 euros (sin IVA)

1., 2. eta 3. loteak: 190.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1, 2 y 3: 190.000,00 euros (sin IVA)

1., 2. eta 4. loteak:140.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1, 2 y 4:140.000,00 euros (sin IVA)

1., 3. eta 4. loteak: 170.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1, 3 y 4: 170.000,00 euros (sin IVA)

2., 3. eta 4. loteak: 130.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 2, 3 y 4: 130.000,00 euros (sin IVA)

1., 2., 3. eta 4. loteak: 210.000,00 euro (BEZik gabe)

Lotes 1, 2, 3 y 4: 210.000,00 euros (sin IVA)

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2013ko maiatzaren 2a; 11:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 2 de mayo de 2013 hasta las 11:00 horas.

b) Aurkezteko era: paperez.

b) Modalidad de presentación: papel.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

– Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

– Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

– Helbidea: Donostia kalea 1.

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1.

– Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Helbide elektronikoa: ab-perez@ej-gv.es

– Dirección electrónica: ab-perez@ej-gv.es

d) Aldaerak: ez da aldaerarik onartuko.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: 15 egun, eskaintza ekonomikoa irekitzen denetik kontatzen hasita.

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días a contar desde la apertura de las ofertas económicas.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskripzioa: B gutun-azala.

a) Descripción: sobre B.

b) Helbidea: Donostia kalea 1.

b) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Data eta ordua: 2013ko maiatzaren 13a, 12:00etan.

d) Fecha y hora: 13 de mayo de 2013 a las 12:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: 447,99 euro; esleipendunak edo esleipendunek ordaindu beharko dituzte (% 25 lote bakoitzeko).

10.– Gastos de publicidad: 447,99 euros a pagar por el o los adjudicatarios (25% por cada lote).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no hay.

12.– Beste argibide batzuk: ez.

12.– Otras Informaciones: no.

Vitoria-Gasteiz, 2013ko martxoaren 27a.

En Vitoria-Gasteiz, a 27 de marzo de 2013.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental