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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

18. zk., 2013ko urtarrilaren 25a, ostirala

N.º 18, viernes 25 de enero de 2013


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
478
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ERABAKIA, 2012ko abenduaren 20koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluarena, UPV/EHUko Donostiako Erizaintzako Unibertsitate Eskolaren arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 20 de diciembre de 2012, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por el que se aprueba el Reglamento de la Escuela Universitaria de Enfermería de Donostia-San Sebastián de la UPV/EHU.

Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen gobernu kontseiluak ikastegietarako arautegi markoa onetsi zuen 2012ko otsailaren 23ko erabakiaren bidez, gobernu kontseiluaren 2011ko ekainaren 23an onetsitako garapen arautegia berrikusteko egutegia beteaz.

El Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, aprobó por Acuerdo de 23 de febrero de 2012 el Reglamento Marco de Centros dando cumplimiento al calendario de revisión de la normativa de desarrollo aprobado en Consejo de Gobierno de 23 de junio de 2011.

Oinarrizko arautegi hau, oinarrizko arautegi gisa eratu da, beraz, sailek horren gaineko alderdien inguruan arautu beharrekoaz erabaki dezakete, modu horretara, zeinek bere antolamendu autonomia bermatuz.

El Reglamento Marco se configura como una normativa básica sobre la que los Centros pueden disponer respecto de aquellas cuestiones expresamente llamados a regular, garantizándose así su autonomía organizativa.

Ikastegien arautegi markoaren bigarren xedapen iragankorrak sei hileren epea ematen zuen, indarrean sartu zeneko datatik aitzina, ikastegiek bertan adierazitakora ekarri eta molda zitzaten tokian tokiko arautegiak.

La disposición transitoria segunda del Reglamento Marco de centros otorgaba un plazo de seis meses desde su entrada en vigor para que los Centros adaptasen sus reglamentos a lo establecido en el mismo.

Donostiako Erizaintzako Unibertsitate Eskolak, arautegi honen babesera etorrita, onartu egin zuen ikastegi batzarrak 2012ko azaroaren 15ean egindako bileran bertako arautegiaren arautegi marko berrirako egokitzapena.

La Escuela Universitaria de Enfermería de Donostia-San Sebastián, acogiéndose a esta normativa procedió a aprobar en la sesión de Junta de Centro de fecha 15 de noviembre de 2012 la adaptación del Reglamento de Centro al nuevo Reglamento Marco.

Horregatik guztiagatik, eta idazkaritza nagusiak hala proposatuta, Gobernu Kontseiluak ondokoa

Por todo ello, a propuesta de la Secretaria General, el Consejo de Gobierno

ERABAKITZEN DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Donostiako Erizaintzako Unibertsitate Eskolaren arautegia onestea.

Primero.– Aprobar el Reglamento de la Escuela Universitaria de Enfermería de Donostia-San Sebastián.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Donostiako Erizaintzako Unibertsitate Eskolaren arautegia argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento de la Escuela Universitaria de Enfermería de Donostia-San Sebastián entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2012ko abenduaren 20a.

Leioa, a 20 de diciembre de 2012.

Errektorea,

El Rector,

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

EVA FERREIRA GARCÍA.

EVA FERREIRA GARCÍA.

UPV/EHUKO DONOSTIAKO ERIZAINTZAKO UNIBERTSITATE ESKOLAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA ESCUELA UNIVERSITARIA DEENFERMERÍA DE DONOSTIA-SAN SEBASTIÁN DE LA UPV/EHU

1. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 9.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak 15 kide hautetsi izango ditu, era honetara banatuta unibertsitate sektoreen arabera:

2.– El número de personas miembro electas en la Junta de Centro será de 15 de acuerdo con el siguiente porcentaje de distribución entre los distintos sectores universitarios:

  • Unibertsitatearekin lotura iraunkorra daukaten irakasle eta ikertzaileak: % 60 (9 kide).
  • Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 60% (9 miembros).
  • Gainerako irakasle eta ikertzaileak: % 5 (kide 1).
  • Otro personal docente e investigador: 5% (1 miembro).
  • Ikasleak: % 20 (3 kide).
  • Estudiantes: 20% (3 miembros).
  • Administrazio eta zerbitzuetako langileak: % 15 (2 kide).
  • Personal de Administración y Servicios: 15% (2 miembros).

2. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 12.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 12.2 del Reglamento Marco de Centros.

Akademia Antolakuntzako Batzordeko kideak honakoak izango dira: zuzendaria, batzordeko burua izango dena; idazkari akademikoa, batzordeko idazkaria izango dena; bi irakasle iraunkor; irakasle kontratatu bat; administrazio eta zerbitzuetako langile bat, eskolako idazkaritzakoa; eta ikasleen ordezkari bat.

La Comisión de Ordenación Académica estará compuesta por la Directora o el Directora que actuará como presidente y la Secretaria o Secretario Académica/o que actuará como Secretaria/o; dos profesoras/es permanentes, un/a profesor/a contratada/o, una persona del personal de administración y servicios de la Secretaría de la Escuela y un representante del alumnado.

Batzorde honetako kide izateko ez da beharrezkoa Ikastegiko Batzarreko kide izatea.

No será necesario ser miembro de la Junta de Centro para poder formar parte de esta comisión.

3. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 14.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 14.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Euskara Batzordea eratuko da, parte hartzerako eta aholkurako organoa izango dena. Kide hauek izango ditu: zuzendaria, batzordeko burua izango dena; idazkari akademikoa, batzordeko idazkaria izango dena; bi irakasle iraunkor; irakasle kontratatu bat; administrazio eta zerbitzuetako langile bat; eta ikasleen ordezkari bat.

1.– Existirá una Comisión de Euskera, órgano de participación, consulta y asesoramiento, formada por el Director o Directora que actuará como presidente y la Secretaria o Secretario Académica/o que actuará como Secretaria/o; dos profesoras/es permanentes, un/a profesor/a contratada/o, un representante del Personal de Administración y Servicios y un representante del alumnado.

4. artikulua.– Berdintasun Batzordea. Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 5.2.l) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 4.– Comisión de Igualdad. Concordancia con el artículo 5.2.l) del Reglamento Marco de Centros.

5.– Eginkizunak. 2.– Hauek dira ikastegien eginkizunak: l) Ikastegian genero berdintasuna lortzeko neurriak hartzea. Berdintasun Batzordea eratu artean, Eskolako Batzarrak izendatuko du, ikusita zuzendaritzaren proposamena, arlo horretako eginkizunak beteko dituen pertsona.

5.– Funciones. 2.– Son funciones de los Centros docentes: l) Adoptar las medidas para la consecución de la igualdad de género en el centro. En tanto no se cree una Comisión de Igualdad, las funciones en esta materia se ejercerán por la persona que designe la Junta de Escuela, a propuesta de la Dirección.

5. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 10.2.b) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 10.2.b) del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak ikastegiaren bizitza akademikoan eragina daukaten oinarrizko erabaki guztiak hartu behar ditu, batez ere honakoak:

2.– Corresponde a la Junta de Centro adoptar todas las decisiones fundamentales que afecten a la vida académica del Centro y, en particular, las siguientes:

b) Ikastegiko zuzendaria aukeratzea.

b) Elegir al Director o Directora del Centro.

6. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 18.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 18.3 del Reglamento Marco de Centros.

3.– Kide anitzeko organoko kideek eskubidea dute, beren eginkizunak aurrera eramateko, beharrezkotzat hartzen dituzten dokumentuak eskatzeko. Eskaria erregistro orokorraren bidez egingo dute, adierazita horretarako eskubidea dutela kide anitzeko organoko kideak direlako, eta labur azalduta nola dokumentu horiek behar dituzten beren eginkizunak bete ahal izateko. Eskatzaileak horretarako eskubidea daukala behin egiaztaturik, hamabost (15) eguneko epean gehienez ere, ikastegiak haren esku jarriko du dokumentazioa ikastegiko idazkaritzan.

3.– Los miembros del órgano colegiado tendrán derecho a solicitar, a través del registro general la documentación para el ejercicio de sus funciones con indicación de la calidad de miembro del órgano colegiado que le legitima y una mínima justificación sobre la necesidad de la misma. La documentación que obre en el centro se pondrá a disposición del solicitante una vez verificada su legitimación al efecto en un plazo no superior a quince (15) días en las dependencias de la Secretaría del centro.

7. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 19.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 19.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Botoa eskuordetu egin daiteke, hauteskundeetan izan ezik. Kide anitzeko organoko kide bakoitzak boto bakar bat izan dezake eskuordetuta. Organoa eratzeko quorumerako ez dira zenbatuko organoko kideek beste batzuen esku utzitako botoak, ez eta zuzendariaren hautaketarako botazioan ere. Organoko kideek idatziz adierazi behar dute botoa eskuordetu egin dutela, eta idatzi hori bilerako aktari erantsi behar zaio.

2.– La delegación de voto se contempla salvo en procesos electorales. Cada miembro del órgano colegiado podrá ejercer como máximo un voto delegado. A los efectos de alcanzar el quórum constitutivo y en la votación para la elección de Director o Directora no se computarán las delegaciones de voto. La delegación deberá estar formalizada por escrito e incorporarse como anexo al acta de la sesión.

8. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 19.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 19.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Kide anitzeko organoa balioz eratzeko, beharrezkoa izango da kideen gehiengo osoa bertan egotea lehenengo deialdian, edo gutxienez kideen heren bat egotea bigarren deialdian. Deialdi bion artean 15 minutuko tartea egon beharko da.

1.– El órgano colegiado quedará válidamente constituido en primera convocatoria, con la presencia de la mayoría absoluta de sus miembros y, en segunda convocatoria, con la presencia de al menos la tercera parte de sus miembros. Entre ambas convocatorias deberá mediar un plazo de 15 minutos.

Edozein kasutan, beti egon beharko dute bileran organoko buruak eta idazkariak edo, bestela, haien ordezkoek.

En todo caso, será necesaria la asistencia de la Presidencia del órgano y de la persona que ocupe la Secretaría o, en su caso, de las personas que las sustituyan.

9. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 23.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 9.– Concordancia con el artículo 23.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiak hartutako erabakien berri emateko, haien zerrenda jasoko duen ziurtagiria egingo du idazkari akademikoak, eta ziurtagiri hori emango da argitara. Ziurtagiria dekanotzako iragarki oholean argitaratuko da eta, halakorik badago, eskolaren iragarki ohol birtualean, gehienez ere hiru egun balioduneko epean, eta, betiere, datuak babesteko legeria errespetaturik. Erabakiak gutxien dela hilabetez egon behar dira jendaurrean, argitaratzen diren egunetik kontatzen hasita, eta egun horretan hasiko da, era berean, errektoreari kasuan kasuko errekurtsoa aurkezteko epea.

2.– La publicación de los acuerdos adoptados se realizará mediante certificado de la Secretaría Académica en el que se limite a citar la relación de acuerdos adoptados. Dicho certificado se colgará en el tablón de anuncios del Decanato y en su caso en el tablón virtual de la Escuela en un plazo máximo de tres días hábiles, debiendo respetarse, en todo caso, la normativa vigente en materia de protección de datos. Dichos acuerdos permanecerán expuestos durante un plazo mínimo de un mes desde su publicación, tiempo durante el cual correrá el plazo a los efectos de interponer el correspondiente recurso ante el Rectorado.

10. artikulua.– Kalifikazio epaimahaiak.

Artículo 10.– Tribunales de Calificación.

Ikasleen ebaluazioari buruzko arauei jarraiki beharrezkoa izanez gero epaimahaia eratzea, 1., 2., 3. edo 4. deialdirako, 5. eta 6. deialdietako epaimahaiak arituko dira.

En los supuestos en que sea necesaria la intervención de un Tribunal de 1.ª a 4.ª convocatoria de acuerdo con la normativa que regula la evaluación del alumnado, actuarán los Tribunales de calificación de 5.ª a 6.ª convocatoria.

11. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 11.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

Hautetsiak kargua uzten duenean zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapena astebetean gauzatuko da, idazkariak jakinarazi duenetik kontatzen hasita.

La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. La suplencia será efectiva a partir de su puesta en conocimiento por el Secretario o Secretaria del órgano en el plazo de una semana desde que tuvo conocimiento de la vacante.

12. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 12.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

3.– Ikastegiko Batzarraren bilerarako deia behin eginda, edozein kide hautetsik, 24 orduko epean, eskari arrazoitua egin ahal izango du, ikastegiko idazkaritzan, bere ordezkoa joateko bilerara. Batzordeko buruak erabakiko du ordezkapena onartu edo ez, kontuan hartuta eskarian azaldutako arrazoiak. Onartuz gero, eskari egilearen hautagai zerrendako lehenengo ordezkoak beteko du haren lekua.

3.– Una vez convocada sesión de la Junta de Escuela, cualquier miembro electo de la misma podrá presentar a la Secretaría del centro, en el plazo de 24 horas, solicitud de sustitución en dicha sesión por causa justificada. La Presidencia de la Junta resolverá en función de la argumentación aportada. Si la resolución fuera favorable, la persona en cuestión será sustituida por el primer suplente de la lista por la que se presentó como candidato.


Azterketa dokumentala


Análisis documental