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233. zk., 2012ko abenduaren 3a, astelehena

N.º 233, lunes 3 de diciembre de 2012


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HERRIZAINGO, JUSTIZIA ETA HERRI ADMINISTRAZIO SAILA
DEPARTAMENTO DE INTERIOR, JUSTICIA Y ADMINISTRACIÓN PÚBLICA
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EBAZPENA, 2012ko azaroaren 13koa, Administrazio Erregistroen eta Toki Araubidearen zuzendariarena, Iruña Okako Urkidetza estatuko gaikuntza duen Toki Administrazioko funtzio­narioentzat gordetako Idazkaritza-Kontuhartzailetzako lanpostu bat sortzeko eta mantentzeko beharretik salbuesten duena.

RESOLUCIÓN de 13 de noviembre de 2012, del Director de Registros Administrativos y de Régimen Local, por la que se exime al Consorcio de Aguas de Iruña de Oca de la obligación de crear y mantener un puesto de Secretaría-Intervención, reservado a funcionarios de la Administración Local con habilitación de carácter estatal.

2011ko abenduaren 1ean, Iruña Okako Urkidetzaren Gobernu Batzordeak Administrazio Erregistroen eta Toki Araubidearen Zuzendaritza honi eskatu zion Estatuko gaikuntza duten Toki Administrazioko funtzionarioentzat gordetako lanpostuak sortzeko eta mantentzeko beharretik salbuestea. Eskaera hori 2012ko ekainaren 13an jaso zen Zuzendaritza horretan.

La Comisión de Gobierno del Consorcio de Aguas de Iruña de Oca, en la sesión celebrada con fecha 1 de diciembre de 2011, acordó solicitar a la Dirección de Registros Administrativos y de Régimen Local la exención de la obligación de crear y mantener puestos reservados a funcionarios con habilitación de carácter estatal. Esta solicitud se recibió el día 13 de junio de 2012 en la citada Dirección.

Nabarmentzekoa da Jurisprudentziak, Auzitegi Gorenaren 1999ko apirilaren 30eko epaiak, besteak beste, partzuergoei toki-erakunde izaera ematen diela, baldin eta tokiko eskumenak diren zerbitzuak emateko eratuta badaude; hori dela eta, Estatuko gaikuntzako funtzionarioei gordetako lanpostuak izan behar dituzte, toki-erakunde guztietan beharrezkoak direlako.

Es de resaltar, que los Consorcios cuyo objeto sea propiamente una competencia local son reconocidos por la Jurisprudencia (entre otras, Sentencia del Tribunal Supremo de 30 de abril de 1999) como Entidades locales, con reserva por ello de las funciones públicas necesarias a funcionarios con habilitación de carácter estatal.

Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiaren Epaiak, 2008ko urriaren 13koak (340/2007 zenbakidun administrazioarekiko auzi-errekurtsoa) erabaki zuen Ur Partzuergo batek –Araban dagoenak eta Iruña Okako Urkidetzaren antzeko ezaugarriak dituenak– elkarte bidezko eta borondatezko udalaz gaindiko erakundearen izaera duela nahitaez, zeren eta erakunde publikoa baita, udalen, erakunde txikien, koadrilen, eta Arabako Foru Aldundiaren elkartea den aldetik, eta alde batera utzita mankomunitatearen ohiko forma hartu duen edo ez (Araban, forma hori Zerbitzu Anaiarteak da, azaroaren 20ko 62/1989 Foru Arauan, Arabako eta Kontzejuen Zerbitzu Anaiarteen Eraketa-prozedurari, Lege Erregimenari eta Funtzionamenduari buruzkoan, jasoa).

La Sentencia del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, dictada el 13 de octubre de 2008, en el recurso contencioso-administrativo 340/2007, entendió que un Consorcio de Aguas -radicado en Álava y de similares características que el Consorcio de Aguas de Iruña de Oca- en su calidad de ente público, que deriva de la asociación de diversos municipios, entidades menores, cuadrillas y administración foral alavesa, ha de tenerse necesariamente por entidad supralocal, de carácter voluntario y asociativo, independientemente de que no adopte la forma mancomunitaria característica, (que en Álava sería la de Hermandad de Servicios de la Norma Foral 62/1989, de 20 de noviembre, sobre procedimiento de constitución, régimen jurídico y funcionamiento de las hermandades de servicio de municipios y concejos de Álava).

Hori dela eta, eta Partzuergoaren Estatutuek bermaturik, Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiaren Epaiak gaineratzen du Partzuergoek Estatuko gaikuntza duen idazkari bat izan behar dutela; izan ere, toki-entitateen baitan jarduten badute –eta hala egiten dute–, eta udalek sortzen dituzten tipologia bereko, legezkotasun maila bereko, eta balio bereko arau juridikoak sortzen badituzte, nahitaez izan beharko dituzte toki entitateek dituzten baliabide berak, aholkularitza-funtzio berak eta fede publikoko funtzio berak; zeren, bestela, desoreka eragingo litzateke, eta horrek erakunde hibridoak sortuko lituzke, erdipribatuak eta ia-ia legez kanpoko eta legitimitaterik gabeko funtzionamendu-erregimendunak.

Basándose en ello, y avalándose en los Estatutos del consorcio, la citada Sentencia del Tribunal Superior de Justicia continúa afirmado que los Consorcios de esas características deben contar con un Secretario habilitado de carácter estatal, ya que si actúan en el seno del régimen jurídico de las Entidades Locales, como lo hacen, y producen normas jurídicas de la misma tipología, legitimidad y valor que crean los municipios, habrán de contar con los mismos elementos y funciones de asesoramiento y fe pública con que cuentan aquellas, pues, en otro caso, se daría un desequilibrio, y nos situaríamos ante instituciones híbridas, semiprivadas, y con un régimen y funcionamiento prácticamente alegal y despojado de legitimidad.

Laburbilduz, Toki-korporazio guztietan badira nahitaezko funtzio publikoak, Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren apirilaren 12ko 7/2007 Legearen Bigarren Xedapen Osagarriaren lehenengo atalak aipatzen dituenak, eta funtzio horiexek gordetzen dira gaikuntza nazionaleko funtzionarioen administrazio-erantzukizunerako; horren ondorioz, Partzuergoan, mota horretako funtzionarioek egin behar dituzte funtzio publiko horiek.

En resumen, hay determinadas funciones públicas necesarias (las que enumera el número 1 de las disposición adicional segunda de la Ley 7/2007, de 12 de abril, del Estatuto Básico del Empleado Público) en todas las Corporaciones locales cuya responsabilidad administrativa está legalmente reservada a funcionarios con habilitación estatal, por lo que dichas funciones han de ser desempeñadas en el Consorcio por estos funcionarios.

Baina, Toki Administrazioko gaikuntza nazionaleko funtzionarioentzat gordetako lanpostuak betetzeari buruzko uztailaren 29ko 1732/1994 Errege Dekretuaren 4. artikuluak, bigarren paragrafoan, oinarrizko arau-izaeraz ezartzen du autonomia-erkidegoen organo eskudunek Mankomunitateak eta hiribilduen edo lurren komunitateak salbuetsi ditzaketela estatu-mailako gaikuntza duten funtzionarioei gordetako lanpostuak sortzeko duten beharretik, betiere zerbitzuen edo baliabideen bolumena lanpostu horiek mantentzeko nahikoa ez denean; izan ere, artikulu horrek, 2. zenbakiaren bidetik, hain zuzen, eskatzen du Partzuergoei aplikatzeko Udalen manko­munitateentzat edo hiribilduen edo lurren komunitateentzat aurreikusitakoa.

Ahora bien, el apartado 2 del artículo 4 del Real Decreto 1732/1994, de 29 de julio, sobre provisión de puestos de trabajo reservados a Funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional preceptúa, con carácter de norma básica, que los órganos competentes de las Comunidades Autónomas podrán eximir a las mancomunidades o comunidades de villa o tierra de la obligación de mantener puestos propios reservados a habilitados de carácter estatal, cuando el volumen de servicios o recursos sean insuficientes para el mantenimiento de dichos puestos (por la vía del apartado 2 del citado artículo se aplica al Consorcio lo previsto para las mancomunidades de municipios o comunidades de villa o tierra).

Lanpostuaren sailkapenari gagozkiola, apirilaren 12ko 7/2007 Legearen Bigarren Xedapen Osagarriaren arabera, autonomia-erkidegoei dagokie Estatu osorako gaikuntza duten funtzionarioentzat erreserbatuta dauden lanpostuak sortzeko, sailkatzeko edo kentzeko eskumena, betiere, legez ezarrita dauden oinarrizko irizpideei jarraituz.

Sobre la clasificación del puesto, y según la disposición adicional segunda de la Ley 7/2007, de 12 de abril, del Estatuto Básico del Empleado Público, la creación, clasificación y supresión de puestos de trabajo reservados a funcionarios con habilitación de carácter estatal corresponde a cada Comunidad Autónoma, de acuerdo con los criterios básicos que se establezcan por ley.

Ildo beretik, 1732/1994 Errege Dekretuaren 2. artikuluak jasotzen du autonomia-erkidegoei dagokiela, beren lurralde-eremuaren baitan, Estatuko gaikuntza duten Toki Administrazioko funtzionarioei gordetako lanpostuak sailkatzeko arauak eta irizpideak ezartzeko eskumena, betiere biztanleriaren eta Toki Erakundeetako aurrekontuen arabera.

A su vez, el artículo 2 del Real Decreto 1732/1994, en la misma línea, dispone que corresponde a las Comunidades Autónomas la competencia de ejecución en materia de clasificación de puestos de trabajo reservados a funcionarios de Administración local con habilitación de carácter nacional, dentro de su ámbito territorial, de acuerdo con unas normas que básicamente se basan en el número de habitantes y en el presupuesto de las entidades locales.

Gainera, Jurisprudentziak argitu du 1732/1994 Errege Dekretuaren 2. artikuluaren lanpostuak sailkatzeko biztanleei eta aurrekontuei buruzko baldintzen interpretazioa; hain zuzen, Zaragozako Administrazioarekiko Auzien 1. zenbakiko Auzitegiak 2002ko urriaren 4an hartutako epaiak, Aragoiko Justizia Auzitegi Nagusiak 2003ko ekainaren 9an berretsiak, argitu du. Epaiaren arabera, legelariak 2. artikulu hori oso-osorik aplikatu nahi izan balie 6. artikuluan aurreikusten diren entitateei (eskualdeei, metropolialdeei, mankomunitateei eta landa- eta hiri-komunitateei), besterik gabe, 2. artikuluan sartuko zituzkeen. Aipatutako jurisprudentziak, ordea, ulertu du horrelako entitateak sailkatu behar direla 2. artikuluko entitate motaren batean, baina ez udalak sailkatzeko erabili diren irizpide berberei jarraiki, Udalak ez baitira Errege Dekretuaren 6. artikuluak aurreikusten dituen entitateen parekideak, eta, beraz, udaletan lanpostu horiek sailkatzeko balio duten irizpideek ez dute zertan balio izan beste erakundeetakoak sailkatzeko. Era berean, epaiak eransten du, udaletan ez bezala, erakunde horietan biztanleria ez dela osagai erabakigarria, baizik eta kudeatzen den aurrekontua eta beren gain hartzen dituzten eskumenak. Irizpide horiek Toki-Jaurbideari buruzko indarrean dauden lege xedapenak biltzen dituen Testu Bateratuak, apirilaren 18ko 781/1986 Legegintzako Errege Dekretuak onartuak, 159.1 artikuluan aurreikusten ditu.

La interpretación de los requisitos relativos al presupuesto y población para la clasificación de los puestos del artículo 2 del Real Decreto 1732/1994, ha quedado aclarada en la jurisprudencia (Sentencia de 4 de octubre de 2002, del Juzgado de lo Contencioso-Administrativo n.º 1 de Zaragoza, confirmada mediante Sentencia del Tribunal Superior de Justicia de Aragón de 9 de junio de 2003). De acuerdo a la misma, si el legislador hubiera querido la aplicación en su integridad del artículo 2 a las entidades previstas en el artículo 6 (Comarcas, Áreas Metropolitanas, Mancomunidades de Municipios y Comunidades de Villa y Tierra) se hubieran incluido sin más en dicho precepto. La jurisprudencia citada ha entendido que este tipo de entidades debe clasificarse en alguna de las clases del artículo 2, pero no sometiéndose a los mismos criterios por los que deben clasificarse los Ayuntamientos, por la sencilla razón de que los Ayuntamientos no son entidades equiparables a las previstas en el artículo 6 de dicho Real Decreto y por lo tanto los criterios que pueden servir para clasificar estos puestos de trabajo en aquéllos, no tiene por qué servir en las otras, señalando, a continuación, que en las mismas, a diferencia de lo que sucede con los municipios, la población no es el elemento determinante, sino que deviene fundamental la asunción de competencias y el presupuesto a gestionar, criterios que vienen apuntados en el artículo 159.1 del Texto Refundido de las disposiciones legales vigentes en materia de Régimen Local, aprobado por Real Decreto Legislativo 781/1986, de 18 de abril.

Aurrekoa esanda, horretarakoxe bideratu da Iruña Okako Urkidetzaren salbuesteko eskabideari buruzko prozedura. Eskaera honako hauetan oinarrituta dago: Urkidetzak ez du behar besteko errekurtso ekonomikorik (Urkidetzak eskaeran 2010. eta 2011. urteetarako emaitzen kontua atxikitzen ditu; horien arabera, Urkidetzaren diru sarrerak 156.116,27 euro, 2011 urterako; eta 183.753,91 euro, 2010. urterako, izan ziren); haren lan bolumenak ez du eskatzen halako posturik; eta maila honetako funtzionarioentzat gordetako lanpostu baten sorrerak Urkidetzaren langile-gastuak behar ez bezala kargatuko lituzke.

En base a todo lo anterior, se ha instruido el preceptivo expediente sobre la solicitud de exención efectuada por el Consorcio de Aguas de Iruña de Oca. Éste fundamenta su solicitud en el hecho de que ni los recursos económicos con los que cuenta el Consorcio (éste aporta las cuentas de resultados del Consorcio de los años 2010 y 2011, donde se observa que sus ingresos fueron de 156.116,27 euros en el ejercicio 2010; y, de 183.753,91 euros en el ejercicio 2011) ni el volumen de trabajo, ni la tarea administrativa a desarrollar, justifican el mantenimiento del puesto.

Esan beharrean dago espedientea bideratu dela uztailaren 29ko 1732/1994 Errege Dekretuaren 4.2 artikuluari jarraituz. Horri buruz, 2012ko ekainaren 18an, Arabako Foru Aldundiari eskatu zitzaion aginduzko txostena eman zezala Iruña Okako Urkidetzaren eskaera zela eta; 2012ko azaoaren 6an Administrazio Erregistroen eta Toki Araubidearen Zuzendaritzak Toki Administrazioaren diputatuaren urriaren 4ko 253/2012 Foru Agindua jaso du. Foru Aginduan Arabako Foru Aldundiak eskatutako salbuespenari buruz aldeko txostena eman du, baina uko egin dio Urkidetzak egindako proposamenari; alegia, salbuespena onartzen bada, Arabako Foru Aldundiak Estatuko gaikuntza duten Toki Administrazioko funtzionarioentzat legez gordetako eginkizunak bere gain hartzeari, Toki-Jaurbidearen Oinarriak arautzen dituen apirilaren 2ko 7/1985 Legearen 26.3 artikuluak aurreikusten duen arabera, Aldundiak plantillan ez baitauka Idazkaritza edo Idazkaritza-Kontuhartzailetza azpieskalei atxikitako funtzionariorik.

Se ha de señalar que el expediente ha sido tramitado de conformidad con lo establecido en el artículo 4.2 del Real Decreto 1732/1994, de 29 de julio. A este respecto, con fecha 18 de junio de 2012 se solicitó a la Diputación Foral de Álava la emisión el preceptivo informe sobre la solicitud formulada por el Consorcio de Aguas de Iruña de Oca. Con fecha 6 de noviembre de 2012 se recibió en la Dirección de Registros Administrativos y de Régimen Local la Orden Foral 253/2012, de 4 de octubre, del Diputado del Departamento de Administración Local; en ella, la Diputación informa favorablemente la solicitud de exención, si bien rechaza la opción planteada por el Consorcio relativa a que las funciones reservadas a los habilitados de carácter estatal, en el supuesto de que sea aprobada la exención, sean ejercidas por la Diputación Foral de Álava, en la forma prevista en el artículo 26.3 de la Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases de Régimen Local, por carecer en su plantilla de funcionarios adscritos a las Subescalas de Secretaría-Intervención o de Secretaría.

Azken inguruabar horri dagokionez, eta Arabako Foru Aldundiak esan ondoren ezin duela laguntza teknikoa eman, Urkidetzan lanpostuaren eginkizunak beteko dira Urkidetza osatzen duten udalerrietako Estatuko gaikuntza duten funtzionarioez; 1732/1994 Errege Dekretuaren 4. artikuluari jarraituz.

Por lo que se refiere a esta última circunstancia, y tras la imposibilidad de la Diputación Foral de Álava a prestar la asistencia técnica, las funciones del puesto deberán ser ejercidas en el Consorcio a través de funcionario con habilitación de carácter estatal de alguno de los municipios que lo integran; ello, en cumplimiento de lo señalado en el apartado tercero del artículo 4 del Real Decreto 1732/1994.

Artikulu horren arabera, salbuesten denerako, salbuetsitako lanpostuaren eginkizunak hiru bidetatik eman ditzakete: aurrena, Erakundea osatzen duten udalerrietako Estatuko gaikuntza duten funtzionarioez; hurrena, Aldundien laguntza teknikoaz; eta, azkena, eginkizun pilaketaz, hau da, Partzuergoan sartutako udalen batean (edo horien elkarte batean) mota honetako funtzionarioentzat gordetako lanpostua betetzen ari den Estatuko gaikuntza duen funtzionario bati eginkizunak pilatuz, 1732/1994 Errege Dekretuaren 31.2 artikuluari jarraituz.

De acuerdo con este precepto, en los casos de exención, las funciones del puesto eximido pueden prestarse por tres vías: a través de funcionario con habilitación estatal de alguno de los municipios que integran la agrupación de municipios; por el sistema de asistencia de las diputaciones; o por el sistema de acumulación de funciones en un habilitado estatal que ocupe el puesto reservado a esta clase de funcionarios en alguno de los municipios (o agrupación de estos) integrados en el Consorcio (artículo 31.2 del Real Decreto 1732/1994).

Dena den, Urkidetzak pilaketaren aukera baliatuko balu, eta baztertuko balu lehengo aukera (erantsitako eginkizunak bat egitea izendaturiko funtzionarioak elkartutako udalerriaren udalean betetzen duen lanpostu nagusiak berez dituen eginkizunekin), Foru Aldundiak eman beharko du pilaketarako baimena, 1732/1994 Errege Dekretuaren Bosgarren Xedapen Gehigarrian ezarritakoari jarraituz.

Ahora bien, si la opción del Consorcio fuera la del régimen de acumulación, en vez de que las funciones del puesto se integren en las propias del puesto principal que desarrolle el funcionario designado, en el Ayuntamiento del municipio consorciado, deberá ser la Diputación Foral la que autorice la acumulación, de conformidad con lo dispuesto en la disposición adicional quinta del Real Decreto 1732/1994.

Aurrekoarekin bat etorriz, eta Auzitegi Gorenaren 2012ko apirilaren 25eko epaia ikusita, zeinak esaten duen salbuespena emateko beharrezkoa dela, alde batetik, idazkaritza lanpostuari eusteko udalerrien artean elkartea sortu ezin izatea, eta, bestetik, tokiko erakundeetako zerbitzuen edo errekurtsoen bolumena nahikoa ez izatea; badago arrazoirik Estatuko gaikuntzadunentzat gordetako lanpostua mantentzetik salbuesteko, eta, hala ere, funtzionario-maila honentzat gordetako eginkizunak adierazi den bezala bete beharrari uko ez egiteko.

De acuerdo con todo lo anterior, y vista la Sentencia del Tribunal Supremo de 25 de abril de 2012, que declara la necesidad de que, para acordar la exención, concurra la acreditada imposibilidad de llevar a cabo una agrupación de Entidades Locales, además de insuficiencia de servicios o recursos, debe apreciarse la concurrencia de causa de exención para mantener puesto propio reservado a habilitado estatal, sin perjuicio de que las funciones reservadas a esta categoría de funcionarios deban ser desempañadas en los términos señalados.

Iruña Okako Urkidetzak aurkeztutako eskaera aztertu ondoren; Arabako Foru Aldundiak eginiko aldeko txostenarekin bat; Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren apirilaren 12ko 7/2007 Legearen Bigarren Xedapen Osagarriari jarraituz; 1732/1994 Errege Dekretuaren 4.2 artikuluarekin bat etorriz; baita Herri Administrazio Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen dituen abuztuaren 28ko 472/2009 Dekretuaren 26. artikuluaren arabera ere, honako hau

Vista la solicitud presentada por el Consorcio de Aguas de Iruña de Oca; de acuerdo con el informe favorable de la Diputación Foral de Álava; con la Disposición Adicional segunda de la Ley 7/2007; con el artículo 4.2 del Real Decreto 1732/1994; y en virtud de las atribuciones que me confiere el artículo 26 del Decreto 472/2009, de 28 de agosto, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Justicia y Administración Pública.

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Iruña Okako Urkidetza salbuestea estatuko gaikuntza duen Toki Administrazioko funtzionarioentzat gordetako Idazkaritza-Kontuhartzailetzako lanpostu bat sortzeko eta man­tentzeko beharretik.

Primero.– Eximir al Consorcio de Aguas de Iruña de Oca de la obligación de crear y mantener un puesto de Secretaría-Intervención, reservado a funcionario de Administración Local con habilitación de carácter estatal.

Bigarrena.– Urkidetza osatzen duten erakundeetako funtzionario baten bitartez beteko dira lanpostuari dagozkion eginkizunak; funtzionario horrek estatuko gaikuntza izan beharko du.

Segundo.– Las funciones inherentes al puesto se ejercerán en el Consorcio a través de funcionario con habilitación de carácter estatal de alguna de las entidades que lo integran.

AZKEN XEDAPENAK
DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Ebazpen honek ez du bide administratiboa agortzen eta beraren aurka gorako errekurtsoa jarri ahal zaio Araubide Juridikoaren sailburuordeari, hilabeteko epean, jakinarazten den egunaren biharamunetik aurrera kontatzen hasita, bat etorriz Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. eta 115. artikuluekin, eta uko egin barik errekurtsoa aurkezteko xedez zuzenbidean onartutako edozein bideri.

Primera.– Contra esta Resolución, que no pone fin a la vía administrativa, podrá interponerse recurso de alzada ante la Viceconsejera de Régimen Jurídico, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su notificación, de conformidad con lo dispuesto en los artículos 114 y 115 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sin perjuicio de la utilización de cualquier medio de impugnación admitido en derecho.

Bigarrena.– Administrazioarekiko Auzietako Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 44. artikuluari jarraituz, ukitutako Herri Administrazioek ez dute ebazpen honen aurka administrazioarekiko errekurtsorik jartzerik izango. Hala ere, ebazpen hau errekurritu daiteke Euskal Herriko Auzitegi Nagusiaren Administrazioarekiko Auzietako Salan, jakinarazpena jaso eta biharamunetik kontatzen hasita, bi hilabeteko epean, 29/1998 Legearen 45. eta hurrengo artikuluen arabera. Halaber, aurretiaz eta epe berean, Administrazio Erregistroen eta Toki Araubidearen Zuzendaritzari eskatu ahalko diote ebazpen hori deuseztatu edo atzera bota dezala, 29/1998 Legearen 44.1 artikuluan ezartzen denaren arabera.

Segunda.– De conformidad con el artículo 44 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, la Administración Pública interesada no podrá interponer recurso administrativo contra esta Resolución. No obstante, podrá recurrirla ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su notificación, de conformidad con lo dispuesto en los artículos 45 y siguientes de la citada Ley 29/1998. Previamente a ello y en el mismo plazo, podrá requerir a ésta Dirección de Registros Administrativos y Régimen Local para que anule o revoque esta Resolución, tal y como dispone el artículo 44.1 de la Ley 29/1998.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko azaroaren 13a.

En Vitoria-Gasteiz, a 13 de noviembre de 2012.

Administrazio erregistroen eta Toki Araubidearen zuzendaria,

El Director de Registros Administrativos y de Régimen Local,

JOSÉ RAIMUNDO CUESTA GRAÑA.

JOSÉ RAIMUNDO CUESTA GRAÑA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental