Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

171. zk., 2012ko irailaren 3a, astelehena

N.º 171, lunes 3 de septiembre de 2012


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
3964
3964

ERABAKIA, 2012ko uztailaren 19koa, UPV/EHUko Gobernu Kontseiluarena, Bilboko Industria Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolaren arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 19 de julio de 2012, del Consejo de Gobierno de la UPV/EHU, por el que se aprueba el Reglamento de la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica Industrial de Bilbao de la UPV/EHU.

2012ko otsailaren 23ko Erabakiaren bidez, Euskal Herriko Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluak ikastegietarako arautegi markoa onetsi zuen, Gobernu Kontseiluaren 2011ko ekainaren 23an onetsitako garapen-arautegia berrikusteko egutegia beteaz.

El Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, aprobó por Acuerdo de 23 de febrero de 2012 el Reglamento Marco de Centros dando cumplimiento al calendario de revisión de la normativa de desarrollo aprobado en Consejo de Gobierno de 23 de junio de 2011.

Arautegi marko hori oinarrizko arautegi gisa eratu da. Beraz, sailek horren gaineko alderdien inguruan arautu beharrekoaz erabaki dezakete, modu horretara, zeinek bere antolamendu autonomia bermatuz.

El Reglamento Marco se configura como una normativa básica sobre la que los Centros pueden disponer respecto de aquellas cuestiones expresamente llamados a regular, garantizándose así su autonomía organizativa.

Ikastegien arautegi markoaren bigarren xedapen iragankorrak sei hileren epea ematen zuen, indarrean sartu zen egunetik hasita, ikastegiek bertan adierazitakora ekarri eta molda zitzaten tokian tokiko arautegiak.

La disposición transitoria segunda del Reglamento Marco de centros otorgaba un plazo de seis meses desde su entrada en vigor para que los Centros adaptasen sus reglamentos a lo establecido en el mismo.

Bilboko Industria Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolak, arautegi honen babesera etorrita, onartu egin zuen ikastegi batzarrak 2012ko maiatzaren 24an egindako bileran bertako arautegiaren arautegi marko berrirako egokitzapena.

La Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica Industrial de Bilbao, acogiéndose a esta normativa procedió a aprobar en la sesión de Junta de Centro de fecha 24 de mayo de 2012 la adaptación del Reglamento de Centro al nuevo Reglamento Marco.

Hori guztia kontuan hartuta, eta ikusita idazkari nagusiaren proposamena, Gobernu Kontseiluak honako hau

Por todo ello, a propuesta de la Secretaria General, el Consejo de Gobierno

ERABAKITZEN DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Bilboko Industria Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolaren arautegia onartzea.

Primero.– Aprobar Reglamento de la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica Industrial de Bilbao.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Bilboko Industria Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolaren arautegia argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento de la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica Industrial de Bilbao entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2012ko uztailaren 19a.

Leioa, a 19 de julio de 2012.

Errektorea,

El Rector,

Iñaki Goirizelaia Ordorika.

Iñaki Goirizelaia Ordorika.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

Eva Ferreira García.

Eva Ferreira García.

ERANSKINA
ANEXO
UPV/EHUren BILBOKO INDUSTRIA INGENIARITZA TEKNIKORAKO UNIBERTSITATE ESKOLAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA ESCUELA UNIVERSITARIA DE INGENIERIA TECNICA INDUSTRIAL DE BILBAO DE LA UPV/EHU

1. artikulua.– Ikastegien arautegi markoaren 9.2 artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko batzarrak 65 kide hautetsi izango ditu, unibertsitateko sektore ezberdinen artean honela banaturik daudenak:

2.– El número de personas miembro electas en la Junta de Centro será de 65 de acuerdo con el siguiente porcentaje de distribución entre los distintos sectores universitarios:

Unibertsitatearekin lotura iraunkorra duten irakasle eta ikertzaileak: 39.

Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 39.

Gainerako irakasle eta ikertzaileak: 2.

Otro personal docente e investigador: 2.

Ikasleak: 15.

Estudiantes: 15.

Administrazio eta zerbitzuetako langileak: 9.

Personal de Administración y Servicios: 9.

2. artikulua.– Ikastegien arautegi markoaren 12.2 artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 12.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Akademia Antolakuntza eta Ikasketen Baliokidetzarako Batzordeak, emakume eta gizonen presentzia orekatua lortzen ahaleginduz, zuzendaria edo berau ordezka dezakeen pertsona, bertako buru izanik; eskolako idazkari akademikoa, batzordeko idazkari izanik; zuzendariorde bat; eskolan irakatsitako titulazio bakoitzeko irakasle bat, titulazioetako irakasgai ez espezifikoak ordezkatuko dituzten bi irakasle eta ikasle bat izango ditu osakide.

2.– La Comisión de Ordenación Académica y Convalidación de Estudios estará compuesta, procurando la presencia equilibrada de mujeres y hombres, por el/la Director/a, o persona en quien delegue que la presidirá, por el/la Secretario/a Académico/a de la Escuela que actuará como Secretario, por un/a Subdirector/a, un/a profesor/a por cada una de las titulaciones de la Escuela, dos profesores/as que representen a las asignaturas que no son específicas de las titulaciones y un/a estudiante.

Batzorde honetako kide izateko ez da beharrezkoa ikastegiko batzarreko kidea izatea.

No será necesario ser miembro de la Junta de Centro para poder formar parte de esta comisión.

3. artikulua.– Ikastegien arautegi markoaren 14.1 artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 14.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Euskara batzordea ere egongo da, parte hartu, kontsulta eta aholkularitzarako organo gisa, eta, zuzendaria edo berau ordezka dezakeen pertsona, bertako buru izanik; eskolan irakatsitako titulazio bakoitzeko bana irakasle, titulazioetako irakasgai ez espezifikoak ordezkatuko dituzten irakasle bat, administrazio eta zerbitzuetako pertsonalaren ordezkari bat eta eskolako titulazio bakoitzeko bana ikasle izango ditu osakide.

1.– Existirá una Comisión de Euskera, órgano de participación, consulta y asesoramiento, compuesta por el/la directora/a, o persona en quien delegue que la presidirá, un profesor por cada una de las titulaciones de la Escuela, un/a profesor/a que represente a las asignaturas que no son específicas de las titulaciones, un/a representante del personal de administración y servicios y un/a estudiante por cada una de las titulaciones de la Escuela.

4. artikulua.– Berdintasun batzordea. Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 5.2.l) artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 4.– Comisión de Igualdad. Concordancia con el artículo 5.2.l) del Reglamento Marco de Centros.

5.– Eginkizunak: 2.– Hauek dira ikastegiaren eginkizunak: l) Ikastegian genero berdintasuna lortzeko neurriak hartzea. Berdintasun batzorderik eratzen ez den bitartean, arlo honetako eginkizunak ikastegiko zuzendariak edo berau ordezka litekeen pertsonak burutuko ditu.

5.– Funciones: 2.– Son funciones de los Centros docentes: l) Adoptar las medidas para la consecución de la igualdad de género en el centro. En tanto no se cree una Comisión de Igualdad, las funciones en esta materia se ejercerán por el Director/a del Centro o persona en quien delegue.

5. artikulua.– Ikastegien arautegi markoaren 10.2.b) artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 10.2.b) del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko batzarraren eginkizuna da ikastegiko arlo akademikoan eragina duten oinarrizko erabakiak hartzea, eta, bereziki, ikastegiko zuzendaria aukeratzea.

2.– Corresponde a la Junta de Centro adoptar todas las decisiones fundamentales que afecten a la vida académica del Centro y, en particular, elegir al Director o Directora del Centro.

6. artikulua.– zuzendaritzarako hautagaitzak. UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 18.3 eta 18.4 artikuluekin bat etortzea.

Artículo 6.– Candidaturas a Dirección. Concordancia con el artículo 18.3 y 18.4 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

3.– Ikastegiko zuzendari izateko hautagai zerrendak unibertsitatearen erregistro orokorren bulegoetan aurkeztu beharko dira; idatzia ikastegiko hauteskunde batzordeko buruari zuzendu beharko zaio eta hautagaiaren izen deiturak zehaztuta eta hautagaiaren sinadura izan beharko du; honetarako epea hamar egunekoa izanik hauteskundeetarako deia egiteko erabakia argitaratu eta biharamunetik hasita.

3.– Las candidaturas a Director o Directora de centro se presentarán en las oficinas del Registro General de la Universidad, mediante escrito firmado por el candidato o candidata con su nombre y apellidos dirigido a la Presidencia de la Comisión electoral del centro, en el plazo que de diez días naturales a partir del día siguiente a la publicación del acuerdo de convocatoria de elecciones.

4.– Ikastegiko zuzendariaren kargurako hautagai zerrendari gobernu taldearen egitura eta programa erantsi beharko zaizkio.

4.– La presentación de las candidaturas para ser Director o Directora del Centro irá acompañada de la estructura del equipo de gobierno y de su programa.

7. artikulua.– Ikastegien arautegi markoaren 18.3 artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 18.3 del Reglamento Marco de Centros.

Kide anitzeko organoetako kideek eskatu eta eskuratu ahal izango dute beren eginkizunak aurrera eramateko beharrezkoa den dokumentazioa eta informazioa. Honetarako eskaria idazkari akademikoari igorritako idazkiaren bidez egingo da, bertan eskatutakoaren beharra gutxienik justifikatuko delarik; eta, beranduen, hamar egunen epean, erantzun beharko dena ezezkoa balitz, argudiatuta. Eskabidea onartuz gero, ikastegiaren esku legokeen dokumentazioa, gehienez ere, hamabost egunen epean jarriko da eskatzailearen eskura ikastegiko Idazkaritzaren bulegoetan.

Los miembros del órgano colegiado podrán solicitar y acceder a toda la documentación e información necesarias para el ejercicio de sus funciones. La correspondiente solicitud se hará por escrito, en el que conste una mínima justificación sobre la necesidad de lo requerido, dirigido a la Secretaría Académica, que deberá dar respuesta –en caso negativo será argumentada– en el plazo máximo de diez días. De aceptarse la solicitud, la documentación que obre en el Centro se pondrá a disposición del solicitante en un plazo no superior a quince días en las dependencias de la Secretaría del Centro.

8. artikulua.– Ikastegien arautegi markoaren 19.1 artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 19.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Kide anitzeko organoa balioz eratzeko, beharrezkoa da kideen gehiengo osoa egotea lehenengo deialdian, edo kideen heren bat egotea, gutxienez, bigarren deialdian. Deialdi bien artean hamabost minutuko tartea egon beharko da.

1.– El órgano colegiado quedará válidamente constituido en primera convocatoria, con la presencia de la mayoría absoluta de sus miembros y, en segunda convocatoria, con la presencia de al menos la tercera parte de sus miembros. Entre ambas convocatorias deberá mediar un plazo de quince minutos.

Organoko buruak eta idazkariak beti egon behar dute bileran edo, bestela, beren ordezkoek.

En todo caso, será necesaria la asistencia de la Presidencia del órgano y de la persona que ocupe la Secretaría o, en su caso, de las personas que las sustituyan.

9. artikulua.– Ikastegien arautegi markoaren 23.2 artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 9.– Concordancia con el artículo 23.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Hartutako erabakiak, beranduen jota, hiru egun baliodunen epean argitaratu beharko dira eskolako iragarki taula ofizialetan eta, betiere, datuak babesteko legeriak dioena errespetatuta. Erabaki horiek gutxien dela hilabetez egon behar dute jendaurrean, argitaratzen diren egunetik kontatzen hasita, eta egun horretan hasiko da, era berean, kasuan kasuko errekurtsoa aurkezteko epea.

2.– Los acuerdos adoptados se publicarán en los tablones oficiales de la Escuela, en un plazo máximo de tres días hábiles, debiendo respetarse, en todo caso, la normativa vigente en materia de protección de datos. Permanecerán expuestos durante un plazo mínimo de un mes desde su publicación, tiempo durante el cual correrá el plazo a los efectos de interponer el correspondiente recurso ante el Rectorado.

10. artikulua.– Ikastegien arautegi markoaren 24.4 artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 24.4 del Reglamento Marco de Centros.

4.– Errektoreak izendatutakoan hasiko da ikastegiko zuzendaria bere eginkizunak betetzen. Agintaldia lau urtetakoa izango da eta karguan elkarren segidako hiru agintaldi bete daitezke.

4.– El Director o Directora del Centro comienza a ejercer sus funciones con el nombramiento por el Rectorado. La duración del mandato será de cuatro años con un límite de 3 mandatos consecutivos.

11. artikulua.– Kalifikazio-epaimahaiak.

Artículo 11.– Tribunales de Calificación.

Ikasleen ebaluazio arautzen duen arautegiarekin bat etorrita, 1. eta 4. deialdi bitarteko epaimahaia osatu behar izanez gero, 5. eta 6. deialdietako epaimahaiak arituko dira eginkizun horretan.

En los supuestos en que sea necesaria la intervención de un Tribunal de 1.ª a 4.ª convocatoria de acuerdo con la normativa que regula la evaluación del alumnado, actuarán los Tribunales de calificación de 5.ª a 6.ª convocatoria.

12. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluarekin bat etortzea

Artículo 12.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

2.– Hautetsiak kargua uzten duenean, zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapena astebetean gauzatuko da, idazkariak jakinarazi duenetik kontatzen hasita.

2.– La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. La suplencia será efectiva a partir de su puesta en conocimiento por el Secretario o Secretaria del órgano en el plazo de una semana desde que tuvo conocimiento de la vacante.

13. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluarekin bat etortzea.

Artículo 13.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

3.– Kide anitzeko titularra kanpoan edo gaixorik dagoenean eta, oro har, bertan ez dagoenean horretarako arrazoiak emanda, behin-behineko ordezkoak beteko du bere lekua. Ordezkatzeko eskabidea, behar bezala arrazoiturik, eskolako batzarreko burutzari igorritako idazkiaren bidez egingo da eta bere idazkaritzari aurkeztuko. Onartuz gero, ordezkapena gauzatuko da eskaria aurkeztu eta bost lanegunetara eta indarrean egongo da, berori eragin duen zioak dirauen bitartean.

3.– Las y los suplentes procederán a la sustitución de las y los miembros titulares del órgano colegiado en los casos de ausencia o enfermedad y, en general, cuando concurra alguna causa justificada La solicitud de sustitución, debidamente motivada, se deberá realizar mediante escrito dirigido a la Presidencia de la Junta de Escuela y presentado a la Secretaría de la misma. De ser aceptada, la sustitución será efectiva una vez transcurridos cinco días hábiles desde la fecha de presentación y hasta que persista la causa que la


Azterketa dokumentala


Análisis documental