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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

104. zk., 2012ko maiatzaren 29a, asteartea

N.º 104, martes 29 de mayo de 2012


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADES E INVESTIGACIÓN
2383
2383

AGINDUA, 2012ko maiatzaren 23koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburuarena; honen bidez, unibertsitateaz kanpoko ikasketak –heziketa-zikloak izan ezik– ematen dituzten itunpeko ikastetxe pribatuei eta ren mendekoak ez diren ikastetxe publikoei dei egiten zaie hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak egin ditzaten, eta 2012-2013 ikasturtean zehar proiektu horiek aurrera ateratzeko diru-laguntzak emateko baldintzak edo betekizunak ezartzen dira.

ORDEN de 23 de mayo de 2012, de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan a los Centros privados concertados y centros de titularidad pública no dependientes del de enseñanza no universitaria excepto ciclos formativos, para la realización de Proyectos de Formación/Innovación Educativa y se determinan las condiciones o requisitos para el otorgamiento de subvenciones para la realización de los referidos proyectos a desarrollar durante el Curso 2012-2013.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak hainbat deialdi egin ditu hezkuntza-sistema eguneratu eta gizarte-beharrizanei egokitzeko, eta deialdiotan beti ahalegindu da unean uneko alderdirik egokienetan eragiten.

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación ha venido realizando diferentes convocatorias que en cada momento han incidido en los aspectos que se consideraban más idóneos para la actualización del sistema educativo y su capacidad de dar respuesta a las necesidades sociales.

Curriculumean gaitasunak sartu dira, eta ondorioz azpimarratu egiten da zein garrantzia duen ikasleak prestatzea ikasketak integratzeko gai izan daitezen, eduki mota desberdinak harremanetan jarriaz eta eraginkortasunez erabiliz hainbat egoera eta testuingurutan behar dituztenean.

La introducción de las competencias en el currículo ha puesto el énfasis en la importancia de preparar al alumnado para que sea capaz de integrar sus aprendizajes poniendo en relación distintos tipos de contenidos y utilizarlos de manera efectiva cuando les resulten necesarios en diferentes situaciones y contextos.

Ikuspegi-aldaketa horrek irakasle aktiboak behar ditu, eta irakasleek, berriz, etengabeko prestakuntza izan behar dute ikastetxean bertan eta lankidetza-giroan. Horrela, curriculum-arloez dituzten ezagutzak eta ulermena sakonduko dute; era beran, ikasi eta irakasteko estrategien errepertorioa zabaldu eta horiek martxan jartzeko duten gaitasuna areagotuko dute: bertan, ikastetxean prestatzeko eta berritzeko prozesuak uztartuko dituzte.

Este cambio de perspectiva exige un profesorado activo que precisa una formación continua, en un ambiente de colaboración en su propio centro escolar, para profundizar en su conocimiento y comprensión de las áreas curriculares y ampliar su repertorio de estrategias de enseñanza-aprendizaje y su capacidad de ponerlas en práctica, uniendo por tanto los procesos de formación e innovación en el centro.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak badaki ikastetxeetan esku hartzen duenean, ikastetxeetako lan-testuingurua kontuan hartu behar duela, eta hezkuntza-sistema eguneratzea bermatzeko, uztartu egin nahi ditu irakasleen etengabeko prestakuntza eta ikastetxeetako ohiko dinamikan eragin positiboa duten berrikuntza-ekintzak. Prestatzeko eta berritzeko prozesu hori, berriz, lotu egin behar zaie hobetzeko planei eta indarrean den curriculumaren garapenari.

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación, consciente de que las intervenciones en los centros educativos deben estar ligadas al contexto de trabajo de los mismos, y para garantizar la actualización del sistema educativo quiere aunar la formación permanente del profesorado con acciones de innovación de impacto positivo en la dinámica habitual del centro educativo. Este proceso de formación-innovación debe estar conectado con el desarrollo del currículum vigente y con los planes de mejora.

Horiek horrela, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Testu Bateginaren – azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuak onartuaren– VI. tituluan ezarritako xedapenekin (Euskal Autonomia Erkidegoko herri administrazioaren diru-laguntzak arautzen dira titulu horretan) eta aplikazio orokorreko bestelako xedapenekin bat etorriz, abenduaren 23ko 6/2011 Legeak onartutako kredituak aintzakotzat hartuta aski aurrekontu-izendapen badagoenez (2/2009 Legearen bidez Euskal Autonomia Erkidegoko 2012. urteko Aurrekontu Orokorrak onartu ziren), honako hau.

Por ello, de conformidad con lo establecido en las disposiciones contenidas en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y existiendo dotación presupuestaria suficiente según los créditos autorizados por la Ley 6/2011, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio de 2012 y demás disposiciones de general aplicación

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Deialdiaren xedea.

Artículo 1.– Objeto de la convocatoria.

1.– Agindu honen xedea da, batetik, dei egitea unibertsitatez kanpoko edozein mota eta mailatako ikasketak (heziketa-zikloak izan ezik) ematen dituzten itunpeko ikastetxe pribatuei eta ren mendekoak ez diren ikastetxe publikoei –bakar-bakarrik heziketa-zikloak ematen dituzten ikastetxeei izan ezik– hobekuntza-planei, curriculumari eta oinarrizko gaitasunei lotutako hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak aurkez ditzaten, eta, bestetik, 2012-2013 ikasturtean zehar eta proiektu horiek aurrera ateratzeko diru-laguntzak emateko baldintzak edo betekizunak ezartzea.

1.– Es objeto de la presente Orden convocar a los centros privados concertados y centros de titularidad pública pero no dependientes del , que imparten cualquiera de los distintos niveles y tipos de enseñanza no universitaria excepto aquellos que imparten exclusivamente ciclos formativos, para que presenten Proyectos de Formación/Innovación Educativa ligados directamente a los planes de mejora, al currículo y al desarrollo de las competencias básicas, así como determinar las condiciones y los requisitos para el otorgamiento subvenciones para la realización de los referidos proyectos a desarrollar durante el curso 2012-2013.

2.– Deialdi hau finantzatzeko erabiliko diren baliabide ekonomikoak Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretan beren beregi ezarritako aurrekontu-kredituetatik datoz. Guztira, berrehun eta hogei mila (220.000) euro dira.

2.– Los recursos económicos destinados a financiar la presente convocatoria proceden de los correspondientes créditos presupuestarios establecidos al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, ascendiendo a la cantidad de doscientos veinte mil (220.000) euros.

3.– Kopuru hori handitu daiteke deialdia erabaki aurretik, baldin eta diru nahikoa geratzen bada Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko beste laguntza-programek ez dituztelako beren aurrekontu-sailak osoki erabili. Hori gertatuz gero, horren berri emango da Administrazio eta Zerbitzuetako sailburuordearen ebazpen bidez.

3.– El expresado importe podrá ser aumentado en función de las disponibilidades económicas no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayudas del y con carácter previo a la resolución de la convocatoria. De producirse dicha circunstancia se dará publicidad mediante resolución de la Viceconsejera de Administración y Servicios.

4.– Deialdi hau aldi bakar batean ebatziko da. Hona ebazteko prozedura: hezkuntzako prestakuntza-/berrikuntza– proiektu guztiak hartuko dira kontuan, baldin eta agindu honetan jasotako baldintzak betetzen badituzte; 5.3 artikuluan ezarritako diru-kopuruak emango zaizkie. Diru nahikorik ez badago, onartutako proiektuen artean hainbanatu egingo da, eskaerak balorazio teknikoa egiteko VII. eranskinean adierazten den baremoaren arabera.

4.– La presente convocatoria se resolverá en fase única. El procedimiento de resolución será el siguiente: se atenderá a todos los Proyectos de Formación/Innovación Educativa que reúnan los requisitos contenidos en la presente Orden, por las cuantías económicas determinadas en el artículo 5.3. En el caso de insuficiencia económica se realizará un prorrateo entre todos los Proyectos aprobados según el baremo de valoración técnica de las solicitudes señalado en el anexo VII.

2. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 2.– Beneficiarios.

EAEko itunpeko ikastetxe pribatuak eta ren mende ez dauden ikastetxe publikoak. Ikastetxe horiek unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako edozein maila eta mota eskaini behar dute, baina ezin du onuradun izan bakar-bakarrik heziketa-zikloak ematen dituen inongo ikastetxerik.

Centros privados concertados y centros de titularidad pública no dependientes del , autorizados para impartir cualquiera de los distintos niveles o tipos de enseñanza no universitaria en la CAPV con excepción de aquellos que impartan exclusivamente enseñanzas referidas a Ciclos Formativos.

3. artikulua.– Hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuen ezaugarriak eta betekizun zehatzak.

Artículo 3.– Características del Proyecto de Formación/Innovación Educativa y requisitos específicos.

1.– Deialdi honetako hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuek kontuan eduki beharko dute ikastetxea orokorrean hobetzea, eta, beraz:

1.– El Proyecto de Formación/Innovación Educativa objeto de esta convocatoria habrá de tener en cuenta la mejora global del centro y por lo tanto deberá:

– Funtsezko erreferentzia modura izan beharko dute ebaluazio diagnostikotik datorren hobekuntza-plana.

– Tener como referencia fundamental el plan de mejora derivado de la evaluación diagnóstica.

– Ikasi eta irakasteko prozesuetan jarri beharko dute bereziki arreta, eta oinarrizko gaitasunen garapenean.

– Centrar la atención especialmente en los procesos de enseñanza-aprendizaje y en el desarrollo de las competencias básicas.

– Kontuan hartu beharko dituzte ikastetxearen planteamendu globala eta martxan dauden ekimen guztiak; besteak beste, Eskola 2.0, hizkuntzen eta eleaniztasunaren tratamendu integratua, aniztasunaren tratamendua, eskolako bizikidetza, hezkuntza zientifikoa eta genero-berdintasuna.

– Tener en cuenta el planteamiento global del centro y el conjunto de iniciativas puestas en marcha como la Escuela 2.0, el tratamiento integrado de las lenguas y el plurilingüísmo, el tratamiento de la diversidad, la convivencia escolar, educación científica e igualdad de género.

2.– Ikastetxe guztiek prestakuntza- eta berrikuntza-proiektu bakarra aurkeztu beharko dute, eta bertan jaso beharko dute zein prestakuntza- eta/edo berrikuntza-jarduera burutuko duen proiektua garatzeko.

2.– Cada centro deberá presentar un único proyecto de Formación/Innovación Educativa en el que contemplará todas aquellas tareas de formación y/o de innovación necesarias para el desarrollo del mismo.

3.– Hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuek klaustro osoaren % 60 inplikatu beharko dute, gutxienez. Horretarako, kontuan hartuko dira proiektuko ataza guztietan parte hartzen duten lagunak.

3.– El Proyecto de Formación/Innovación Educativa deberá implicar en conjunto al menos a un 60% del claustro, considerando los participantes de cada una de las tareas del proyecto.

4.– Deialdi honek xedetzat duen hezkuntzako prestakuntza-/berrikuntza proiektua hainbat ikasturtetan garatu ahal izango da, ikasturte bakoitzeko aldi guztiak finkatuz gero. Hainbat ikasturtetan garatzen bada, hurrengo urteetako deialdietan ere eskatu beharko da diru-laguntza.

4.– El Proyecto de Formación/Innovación Educativa objeto de esta convocatoria podrá ser desarrollado en más de un curso escolar marcando las diferentes fases de cada curso. En este supuesto la subvención deberá ser solicitada en sucesivas convocatorias.

5.– Proiektu edo aldi –urte anitzekoa bada– guztiek 30 ordu izango dute, gutxienez, garatu eta burutzeko. Proposatuko lanen bat aurreikusi baino lehenago egiten bada, zuzendaritzak beste lan osagarri batzuk jarriko ditu, ikastetxeko talde guztiek antzeko iraupena izan dezaten bermatzeko. Lan horien artean, beste talde batzuek egindako lanak bateratzea aurreikusi daiteke, horrela, proiektuan parte hartzen duten klaustro-kide guztiek proiektu osoa ezagutzea sustatuko da.

5.– Cada Proyecto, o cada fase si es en más de un curso, constará como mínimo de 30 horas para su desarrollo y ejecución. En el supuesto de que alguna de las tareas propuestas tenga una duración menor, la dirección del centro se encargará de asignar otras complementarias para garantizar que todos los grupos del dentro tengan una duración similar. Dentro de estas labores se puede contemplar la puesta en común de los trabajos realizados por otros grupos potenciando, de esta forma, el conocimiento común del proyecto por parte de todos los miembros del claustro que intervienen en el mismo.

6.– Proiektuan parte hartzen duten irakasle guztiek proiektua garatu eta burutzeko jarritako orduen % 80 gainditzen badute, 30 orduko ziurtagiri bana egingo zaie ofizioz, eta egin ere nori bere ziurtagiria egingo zaio, betiere jarraipen-batzordeek memoriaren balorazio positiboa egiten badute. Hala ere, ikastetxe batek proiektuen deialdi batean baino gehiagotan parte har dezakeenez, irakasle berari ez zaio egingo inola ere 90 ordu baino gehiagoko ziurtagiririk hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuen izenean, izan mota honetakoak edo izan ingurumenari buruzkoak, izan hezkuntza-marko hiru eledunari buruzkoak edo izan beste gairen bati buruzkoak.

6.– Cuando la participación en el proyecto de cada profesor o profesora implicado supere el 80% de las horas marcadas en el desarrollo y ejecución del mismo, y siempre que la valoración de la memoria sea informada positivamente por las juntas de seguimiento, se certificará de oficio e individualmente a cada participante 30 horas. No obstante, debido a que un mismo centro puede participar en diferentes convocatorias de Proyectos durante el mismo curso académico, en ningún caso se emitirá a un mismo profesor o profesora más de 90 horas de certificación en concepto de Proyectos de Formación/Innovación Educativa, sea este referido a Medio Ambiente, Marco de Educación Trilingüe, o a otros temas.

4. artikulua.– Baztertzea.

Artículo 4.– Exclusiones.

a) 30 ordu baino gutxiagoko prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak.

a) Los Proyectos de Formación/Innovación Educativa que tengan asociadas un número de horas menor de 30.

b) Ikastetxearen egunerokoaren barruko jarduerak bakarrik garatzen dituzten hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak (adibidez, zikloak, departamentuak, nota-txostenak eta ohiko beste dokumentu batzuk koordinatzea).

b) Los Proyectos de Formación/Innovación Educativa que solo desarrollen actividades derivadas del ejercicio docente que formen parte de la actividad ordinaria del centro, (por ejemplo coordinaciones de ciclos, de departamentos, diseños de boletines de notas y otros documentos habituales,...).

c) VII. eranskinean ezarritako baremoaren arabera 15 puntu baino gutxiago lortzen dutenak.

c) Los Proyectos que reciban una puntuación inferior a 15 puntos según el baremo establecido en el anexo VII.

d) Heziketa-zikloei besterik ez dagozkien prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak.

d) Los Proyectos de Formación/Innovación Educativa referidos exclusivamente a Ciclos Formativos.

e) Baztertu egingo dira hobekuntza-planekin, indarrean dagoen curriculumarekin eta/edo oinarrizko gaitasunekin zerikusi zuzenik ez duten prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak.

e) Serán excluidos todos los Proyectos de Formación/Innovación Educativa que no estén directamente relacionados con los planes de mejora, el currículo vigente y/o las competencias básicas.

f) Baztertu egingo dira k zuzenean araututako plan edo jarduera bidez edo/eta beste deialdi espezifikoen bidez araututako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak.

f) Se excluirán todos los Proyectos de Formación/Innovación que estén regulados por otras convocatorias específicas y/o planes o actuaciones directamente regulados por el.

g) Baztertu egingo dira Berrikuntza-proiektu globalak.

g) Se excluirán todos los Proyectos Globales de Innovación.

5. artikulua.– Hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak garatzeko laguntzak.

Artículo 5.– Apoyos en el desarrollo de los Proyectos de Formación/Innovación Educativa.

1.– Eskatzen diren diru-laguntzak erabili ahal izango dira ponenteak kontratatzeko, materialak erosteko, irakasleen joan-etorrietarako eta proiektuak egin egiteko.

1.– Las subvenciones que se soliciten podrán destinarse al pago de los gastos derivados de la contratación de ponentes, la compra de materiales, realización de desplazamientos del profesorado implicado, así como todos los gastos derivados de su ejecución.

2.– Hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak garatzearekin zerikusi zuzena duten gastuen % 100 izan daiteke 2012-2013 ikasturterako onartutako laguntza.

2.– La cuantía de las subvenciones podrá alcanzar el 100% de los gastos directa y exclusivamente relacionados con el desarrollo del Proyecto de Formación/Innovación Educativa aprobado para el curso 2012-2013.

3.– Hautatutako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuen laguntza, gutxienez, 300 eurokoa eta, gehienez, 3.000 eurokoa izango da.

3.– La subvención de los proyectos de Formación/Innovación Educativa seleccionados será como mínimo de 300 euros y como máximo de 3.000 euros.

4.– Zuzendaritza-taldeak zaindu behar du prestakuntza- eta berrikuntza-proiektua martxan jartzen dela, eta ikasketaburutzak garapen guztia koordinatu beharko du, edo, bestela, irakasle bat jarri beharko du koordinatzaile modura. Hori eginez gero, irakasle hori bera arduratuko da aldian behin ikasketaburutzari proiektuaren garapenari buruz eta egindako ekintzei buruzko informazioa emateaz, eta zuzendaritza-taldearen bileretara joan ahal izango da horrekin zerikusia duten gaiak lantzen dituztenean.

4.– Corresponde al Equipo Directivo velar por la puesta en práctica del Proyecto de Formación/Innovación Educativa y a la jefatura de estudios coordinar todo el desarrollo del mismo personalmente o delegando esta función en un docente en calidad de Coordinador o Coordinadora. De ser así, será este docente el encargado de informar periódicamente a la Jefatura de Estudios del desarrollo del Proyecto así como de cada una de las acciones llevadas a cabo y podrá asistir a las reuniones del equipo Directivo en que se traten cuestiones relacionadas con los mismos.

5.– Dena dela, ikastetxeek, nork bere burua antolatzeko duten autonomiaren barruan, koordinatzaileen irakaskuntza-ordutegiak egokitu ahal izango dituzte proiektuetan egiten duten lanera, hala eskola-orduen kopuruaren aldetik nola horien banaketaren aldetik; betiere, kasuan kasuko ikasturte-hasierako zirkularretan jasotako araudia betez eta ikastetxearen ordutegi-aukeren arabera.

5.– El centro, en el ámbito de su autonomía organizativa, podrá adaptar los horarios lectivos de las personas encargadas de la coordinación para compatibilizarlos con su función en el proyecto, tanto en cuanto a número de horas lectivas como a distribución de las mismas, y siempre cumpliendo la normativa expresada en las Circulares de comienzo de curso de las enseñanzas correspondientes y de acuerdo con las disponibilidades horarias del centro.

6.– Hezkuntzako prestakuntza-/berrikuntza-proiekturik onartuta duten ikastetxe guztiek erreferentziako aholkulari bat izango dute Berritzegunean. Erreferentziako aholkulari hori arduratuko da, ikastetxean prestakuntza-/berrikuntza-arduradun izendatzen denarekin batera, onartutako proiektuen jarraipen– eta ebaluazio-lanak egiteaz.

6.– Todo centro al que se apruebe Proyecto de Formación/Innovación Educativa contará con la designación de al menos un o una asesor o asesora de referencia del Berritzegune correspondiente que será responsable, junto con la persona designada como responsable de la Formación/Innovación en el centro, de las tareas de seguimiento y evaluación del proyecto aprobado.

6. artikulua.– Aukeratzen diren ikastetxeen berariazko betebeharrak.

Artículo 6.– Obligaciones específicas de los centros seleccionados.

Agindu honetan araututako diru-laguntzen onuradun diren ikastetxeek, nolanahi ere, honako betebehar hauek dituzte:

Los centros beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Hain zuzen ere, deialdiaren ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta hurrengo egunetik eta hamabost eguneko epean, onuradunek ez badiote berariaz eta idatziz uko egin diru-laguntzari, onartu egin dutela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días a contar del siguiente a la publicación de la resolución de la convocatoria en el Boletín Oficial del País Vasco, las entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Proiektua ikastetxeko urteko planean sartuko da.

b) Incorporar el Proyecto al Plan Anual de Centro.

c) Diru-laguntza zertarako eman, horretarako erabiltzea, ez beste ezertarako.

c) Utilizar la subvención para el destino concreto para el que ha sido concedida.

d) Deialdi honen kontura jasotako diru-laguntzak direla-eta Ekonomia Kontrolerako Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak beren funtzioak betetzeko eskatutako informazio guztia bidaltzea.

d) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

e) Memoriak aurkeztea ikasturtea amaitzean.

e) Presentar la memoria correspondiente al finalizar el curso escolar.

7. artikulua.– Jarraipena eta ebaluazioa.

Artículo 7.– Seguimiento y evaluación.

1.– Onetsitako baldintzetan diru-laguntzak jaso dituzten ikastetxeek aurkezten dituzten prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak behar bezala burutzea bermatze aldera, Berritzegune bakoitzeko Pedagogia Batzordeak proiektuen betetze-maila aztertuko du zona bakoitzean (otsailaren 6ko 15/2001 Dekretuaren III. kapituluaren 6 eta 9. artikuluak), ikastetxeek igortzen dituzten memoriak eta beharrezkotzat jotzen duen beste datu edo txosten oro oinarri hartuta; horretaz gain, ikasturte-amaieran, onetsitako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuetako jarduera guztien emaitzei buruzko txostena ere egingo du. Txosten horiek ikastetxe bakoitzari dagokion Pedagogia Berriztatzeko Lurralde-burutzari igorriko zaizkio, eta han egoki den ikastetxearen eskura egongo dira.

1.– Al objeto de garantizar la adecuada realización de los Proyectos de Formación/Innovación Educativa presentados por los Centros a los que haya sido concedida subvención en las condiciones aprobadas, la Comisión Pedagógica de cada Berritzegune (Decreto 15/2001, de 6 de febrero, Capítulo III, artículos 6 y 9) analizará en cada zona el grado de realización de los proyectos, en base a la memoria remitida por los centros y a cualquier otro dato o informe que considere necesario recabar, realizando al finalizar el curso un informe en relación al desarrollo de los Proyectos de Formación/Innovación Educativa aprobados. Dichos informes se remitirán a la correspondiente Jefatura Territorial de Renovación Pedagógica, donde estarán a disposición del Centro correspondiente.

2.– Baldin eta, ikasturtean zehar, gorabeheraren bat gertatzen bada diru-laguntza eman zaien eskualdeko ikastetxeen hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuetako edozeinen garapenean, Berritzegunearen Zuzendaritzak, komeni bada, egoki irizten dion txostena bidaliko dio Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari, tokian tokiko Lurraldeburutzaren bitartez; hartara, Zuzendaritza horrek agindu hau egokiro betetzeko bidezko diren neurriak hartuko ditu.

2.– En el caso de que a lo largo del curso se produjese cualquier incidencia significativa en el desarrollo de cualesquiera de los Proyectos de Formación/Innovación Educativa de los centros de la zona a los que haya sido concedida subvención, la Dirección del Berritzegune correspondiente remitirá a la Dirección de Innovación Educativa, a través de la Jefatura Territorial correspondiente, el informe que considere oportuno al objeto de que la citada Dirección pueda tomar las medidas pertinentes para el adecuado cumplimiento de la presente Orden.

3.– Lurraldeburutzek ondoren zehazten den dokumentazioa bidali beharko dute Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzara ikasturtea amaitzean, dokumentazio hori tramitatze aldera:

3.– Las Jefaturas Territoriales remitirán, para su tramitación a la Dirección de Innovación Educativa, la siguiente documentación al finalizar el curso escolar:

Ikastetxeen zerrenda; bertan, onartutako proiektuetan aurreikusita zeuden helburuak zein neurritan bete diren azalduko da, eta, ezarritako helburuak behar bezala bete ez badira, berariaz aipatu beharko da hori.

Relación de centros, con indicación del grado de realización alcanzado en los Proyectos de Formación/Innovación aprobados, y con mención explícita en el caso de que no se haya cumplido satisfactoriamente el diseño previsto en su aprobación.

Proiektu bakoitzari dagokion memoriari erantsita, kasuan kasuko irakasleen partaidetzari buruzko ziurtagiria, ikastetxeko zuzendaritzak egina; horrez gain, bidezkoa bada, oharrak ere jaso ahal izango dira memoria horretan (VIII. eranskina).

Copia de la certificación de la Dirección del centro de la participación del profesorado correspondiente adjuntada a la memoria presentada para el proyecto, y posibles observaciones a la misma si procediera (anexo VIII).

4.– Hezkuntzako Ikuskaritzak, ikastetxeetara egiten dituen bisitaldietan, kontrolatu egingo du zein neurritan betetzen diren k onetsitako hezkuntzako prestakuntza-/berrikuntza-proiektuak; proiektu horiek ikastetxeko urteko planean jaso beharko dira eta betetzen ez badira, horren berri eman beharko dio Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari.

4.– La Inspección de Educación, en su visita a los centros docentes, controlará el grado de cumplimiento de los Proyectos de Formación/Innovación Educativa que hayan sido aprobados por el y que deberán estar reflejados en el Plan Anual de Centro, informando en caso de incumplimiento a la Dirección de Innovación Educativa.

8. artikulua.– Eskabideak formalizatzea eta aurkeztea.

Artículo 8.– Formalización y presentación de solicitudes.

1.– Ikastetxeko legezko ordezkariari dagokio espedientea hastea; horretarako, dokumentazio hau izango da beharrezkoa:

1.– Corresponde iniciar el expediente al representante legal del Centro escolar adjuntando la documentación siguiente:

Ikastetxeko legezko ordezkariak sinatu eta zigilatutako eskabidea, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariari bidali behar zaiona (I. eranskina).

Solicitud sellada y firmada por la persona que ejerza la representación legal del centro, dirigida al Director de Innovación Educativa (anexo I).

Deialdi honetara aurkezten diren prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuen deskripzio zehatza, gai honen gaineko jarraibideetan azaltzen den eran (II. eranskina).

Descripción del Proyecto de Formación/Innovación Educativa que se presenta en la presente convocatoria tal y como se expresará en la Instrucciones correspondientes (anexo II).

Ikastetxeko hobekuntza-planaren kopia bat.

Copia del Plan de Mejora del centro.

2012-2013 ikasturtean garatuko diren prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuen jardueren laburpen-fitxak (III. eranskina).

Ficha resumen del Proyecto de Formación/Innovación Educativa que se vaya a desarrollar durante el curso escolar 2012-2013 (anexo III).

Irakasleen klaustroaren agiria, berariaz adieraziko duena ezagutzen dituela prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak, eta bere gain hartzen dituela proiektu horiek ikastetxearen barruko antolamenduan izan ditzaketen ondorioak (IV. eranskina).

Acta del claustro en la que se haga constar expresamente que conoce el Proyecto de Formación/Innovación Educativa, y, asume las repercusiones que dicho Proyecto pueda tener para la organización interna del centro (anexo IV).

Ordezkaritza Organo Gorenaren agiria, honako hauek jasoko dituena: eskabidearen onespena, aurkeztutako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak ezagutzen eta onartzen direlako adierazpena, eta, azkenean proiektuok onartzen badira, horiek gauzatzeko eta Ikastetxearen Urteko Planean sartzeko behar diren neurriak hartzeko konpromisoa (V. eranskina).

Acta del Órgano Máximo de Representación en la que conste su conformidad con la solicitud, el conocimiento y la aprobación de los Proyectos de Formación/Innovación Educativa presentados, así como el compromiso de adoptar las medidas necesarias para su realización e incluirlo en el Plan Anual del Centro, en caso de ser aprobado (anexo V).

Ikastetxeko legezko ordezkariaren zinpeko adierazpena, honako hauek adieraziz: helburu bereko beste deialdi batean parte hartuko ez duela; eta ez duela izan diru-laguntza edo laguntza publikoak jasotzea eragozten dion administrazio– edo zigor-zehapenik edo ez duela horretarako ezgaitzen duen lege-debekurik, sexua diskriminatzearren eragindakoak barne, beti ere Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen arabera (VI. eranskina).

Declaración responsable de la persona que ejerza la representación legal del centro de no acogerse a otra convocatoria con el mismo objeto y de no haber sido sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, o que estén incursos en prohibición legal que les inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por incurrir en discriminación por razón de sexo, en virtud de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres (anexo VI).

Zerga-obligazioak beteta dituela adierazten duen agiria, Ogasun eta Finantza sailburuaren 1991ko urriaren 7ko Aginduan xedatutakoari jarraiki (apirilaren 15eko EHAA).

Documentación acreditativa del cumplimiento de las obligaciones tributarias, de acuerdo con lo establecido en la Orden de 7 de octubre de 1991, del Consejero de Hacienda y Finanzas (BOPV de 15 de abril).

Gizarte Segurantzarekiko ordainketak eginak dituztela egiaztatzeko agiriak.

Documentación acreditativa de estar al corriente de los pagos con la Seguridad Social.

2.– Eskabideak on line beteko dira, http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/ helbide elektronikoan den fitxategia erabiliz. Deialdia zabalik dagoen artean, beharrezkotzat jotzen den guztietan bete eta alda daiteke fitxategi hori. Epe hori bukatzen denean, aplikazioa automatikoki itxiko da, eta ezingo da eskabidea aldatu; aurretik, betetako dokumentu guztiak inprimatuko dira, baita sinatu eta zigilatu ere, eta bi ale aurkeztuko dira Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzetan, Zuzenean zerbitzuan (Kale Nagusia, 85; 48011 Bilbao; Andia 13, 20003 Donostia-San Sebastián; Ramiro de Maeztu 10. zenbakiko behea, 01008 Vitoria-Gasteiz) edo Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aurreikusten diren bulegoetarik edozeinetan. Aurkeztu egiten diren eskabideak baino ez dira kontuan hartuko; besterik ez da kontuan hartuko, nahiz eta on line beteta egon.

2.– Las solicitudes se cumplimentarán «on-line», utilizando el formulario electrónico al que se accederá desde http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/ Dicho formulario podrá ser cumplimentado y modificado durante todas las sesiones que se consideren necesarias mientras esté abierta la convocatoria. Una vez concluido este periodo la aplicación se cerrará automáticamente no pudiendo modificar ningún aspecto de la solicitud; previamente se deberán imprimir todos los documentos cumplimentados, se firmarán y sellarán para que por duplicado, sean presentados en las Delegaciones Territoriales de Educación, en el servicio Zuzenean (Gran Vía, 85; 48011 Bilbao; Andia, 13; 20003 Donostia-San Sebastián; Ramiro de Maeztu 10 bajo,01008 Vitoria-Gasteiz) o en cualquiera de las dependencias previstas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común. Las solicitudes que no se hagan efectivas físicamente no serán tenidas en cuenta, a pesar de estar cumplimentadas on-line.

3.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, EHAAn argitaratzen denetik aurrera. Epe horretan, inprimaki-eran aurkezten diren eskabideak bakarrik joko dira ikastetxearen eskabide irmotzat; ez da besterik aintzat hartuko baloratzeko orduan.

3.– El plazo de presentación de solicitudes será de un mes desde su publicación en el BOPV. Las solicitudes que no sean presentadas en formato impreso antes de dicho día no se considerarán como solicitud firme por parte del centro, no siendo consideradas a efectos de valoración alguna.

4.– Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoarekin eta Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legearekin bat etorriz, deialdi honetako parte-hartzaileek baimena ematen dute deialdi hau izapidetzean jasotako datu pertsonalak tratatu eta argitaratzeko. Datuok, bestalde, "Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzako prestakuntza- eta berrikuntza– proiektuak izeneko fitxategi batean sartuko dira, 19. zenbakiaz, diru-laguntzen deialdi hau kudeatzeko eta deialdira biltzen direnei deialdiaren garapenaren berri emateko. Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritza izango da fitxategiaren arduradun. Datuetara sartzeko, horiek zuzentzeko, ezerezteko eta horien aurka egiteko eskubideak betetzeko, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzara jo beharko da, honako helbide honetara, hain zuzen ere: Donostia kalea, 1; 01010 Vitoria-Gasteiz.

4.– De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y con la Ley 2/2004, de 25 de febrero, sobre Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos, los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria, cuyo tratamiento y publicación es autorizado por los y las participantes en la misma, serán incluidos en el fichero número 19 denominado Proyectos de Formación e Innovación de la Dirección de Innovación Educativa, cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria (de subvenciones), así como para informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo. La responsable de este fichero es la Dirección de Innovación Educativa. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Innovación Educativa, dirigiéndose para ello a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián, 1; 01010 Vitoria-Gasteiz.

Era berean, deialdi honen parte hartzen duten lagunek baimena ematen diote Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari beste erakunde publiko batzuetan aurkeztutako dokumentuak egiazkoak diren frogatzeko.

Asimismo, las personas concurrentes a esta convocatoria autorizan a la Dirección de Innovación Educativa a comprobar en otros organismos públicos la veracidad de los documentos presentados.

9. artikulua.– Aurkeztutako eskabideko akatsak zuzentzea.

Artículo 9.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

Baldin eta Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak eskabidean akats edo zehaztasun faltaren bat sumatzen badu, interesatuari hamar eguneko epea emango dio akatsa zuzendu edo derrigorrez aurkeztu beharreko dokumentuak aurkezteko, eta adierazi egingo dio, hori egin ezean, eskaeran atzera egin duela ulertuko dela; horretarako, ebazpen bat emango du, beti ere Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen 42. artikuluaren arabera.

Si la Dirección de Innovación Educativa advirtiera en la solicitud presentada la existencia de algún defecto o inexactitud, se requerirá al interesado o interesada para que en un plazo de diez días subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido o desistida de su petición previa resolución dictada de conformidad con lo establecido en el artículo 42 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

10. artikulua.– Diru-laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 10.– Órgano de gestión de subvenciones.

Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak kudeatuko ditu agindu honetan aurreikusitako diru-laguntzak.

Corresponderá a la Dirección de Innovación Educativa la gestión de las subvenciones previstas en la presente Orden.

11. artikulua.– Eskaeren ebaluazio-batzordea.

Artículo 11.– Comisión Evaluadora de las solicitudes.

Ebaluazio-batzorde bat eratuko da aurkezten diren eskabideak aztertzeko eta ebaluatzeko, eta hauek osatuko dute batzorde hori:

Para el análisis y evaluación de las solicitudes presentadas se constituirá una Comisión Evaluadora creada al efecto, compuesta por:

Hezkuntza Berriztatzeko zuzendaria edo horrek eskuordetzen duena; batzordeburua izango da.

El Director de Innovación Educativa o persona en quien delegue, que ejercerá la presidencia.

Hezkuntza Berriztatzeko lurralde-buruak edo haiek izendatutako ordezkariak.

Las Jefaturas Territoriales de Renovación Pedagógica o personas en quienes deleguen.

Irakasleak Hobetzeko Zerbitzuetako burua.

La Jefatura de Servicio de Perfeccionamiento del Profesorado.

Ikuskari nagusiak izendatutako ikuskaria.

Una Inspectora o un Inspector designada o designado por el Inspector General.

Berritzegune bateko zuzendaria, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak izendatua.

Una Directora o un Director de Berritzegune designada o designado por la Dirección de Innovación Educativa.

Irakaslegoaren Irakaskuntza Zerbitzuko teknikari bat, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak izendatua; idazkari-lanak egingo ditu.

Un técnico o técnica del Servicio de Perfeccionamiento del Profesorado designado o designada por el Director de Innovación Educativa, que actuará como Secretario o Secretaria.

12. artikulua.– Eskabideak aukeratzea.

Artículo 12.– Selección de las solicitudes.

1.– Berritzegune guztiek prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak baloratuko dituzte, VII. eranskinean ezarritako baremoarekin. Jarritako puntuazioak eta egoki iritzitako gorabeherak jasotzen dituen txosten bat bidaliko dute Berritzegunetako zuzendariek Pedagogia Berriztatzeko Burutzara.

1.– Cada Berritzegune valorará los Proyectos de Formación/Innovación Educativa de acuerdo con el baremo establecido en el anexo VII. Los Directores o Directoras de los Berritzegunes remitirán a la correspondiente Jefatura de Renovación Pedagógica un informe que recoja las puntuaciones otorgadas y las incidencias que estimen oportunas.

2.– Hezkuntzako lurralde-ordezkaritza bakoitzeko Pedagogia Berriztatzeko Burutzak, Berritzeguneetako zuzendariek emandako txostenak eta puntuazioak kontuan hartuta, txostena helaraziko dio ebaluazio-batzordeari, honako hauek jasota:

2.– La Jefatura de Renovación Pedagógica de cada Delegación Territorial de Educación, teniendo en consideración los informes y puntuaciones emitidos por los Directores o Directoras de los Berritzegunes, elevará a la Comisión Evaluadora un informe que incluya los siguientes aspectos:

– Hezkuntzako prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuen zerrenda; baztertu diren jarduerak eta baztertzeko zioak ere adierazi beharko dira.

– Relación de Proyectos de Formación/Innovación Educativa, con indicación en su caso de los excluidos y su motivo de exclusión.

– Prestakuntza- eta berrikuntza-proiektu guztien diru-laguntzaren proposamena, deialdi-agindu honen 5. artikuluan ezarritakoaren arabera.

– Propuesta de subvención concedida a cada Proyecto de Formación/Innovación Educativa según lo establecido en el artículo 5 de la presente Orden de convocatoria.

3.– Ebaluazio-batzordeak, Pedagogia Berriztatzeko lurraldeburuek egindako txostenetan oinarrituta, onartu beharreko prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuak hautatuko ditu, eta bakoitzari eman beharreko laguntza zehaztuko du, deialdi-agindu honen 5. artikuluan ezarritakoaren arabera.

3.– La Comisión Evaluadora, en base a los informes elaborados por las Jefaturas Territoriales de Renovación Pedagógica seleccionará los Proyectos de Formación/Innovación Educativa a aprobar y determinará la subvención a conceder a cada uno de ellos según lo establecido en el artículo 5 de la presente Orden de convocatoria.

4.– Deialdiaren ebazpen-proposamena Hezkuntza sailburuordeari igorri aurretik, aurkeztutako proiektuetan egin beharreko aldaketak proposa ditzake ebaluazio-batzordeak. Halakoetan, batzordeak proposatutako aldaketak jakinaraziko zaizkio eskabidea egin duen ikastetxeari, aldaketa horiekin ados dagoen ala ez adieraz dezan hamabost eguneko epearen barruan, jakinarazpen hori jaso eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita. Epe hori igaro eta eskabidea egin duten ikastetxeek ez badiote proposamenari beren beregi uko egiten, proposamen hori onartu egiten dutela ulertuko da, eta horren ondorioz, aurkeztutako proiektuak onartu egingo dira, proposatu diren baldintzen arabera.

4.– Antes de elevar la propuesta de resolución de la convocatoria a la Viceconsejera de Educación, la Comisión Evaluadora podrá proponer las modificaciones que considere necesarias en los proyectos presentados. En tal caso, las modificaciones propuestas por la Comisión se notificarán al centro solicitante al objeto de que en el plazo de quince días a contar del siguiente a la recepción de la notificación manifieste su conformidad con las mismas. Transcurrido dicho plazo sin mediar renuncia expresa por parte de los centros solicitantes se entenderá que la propuesta es aceptada, lo que supondrá la aprobación de los Proyectos presentados en las condiciones propuestas.

13. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 13.– Resolución.

1.– Hezkuntzako sailburuordeari dagokio, ebaluazio-batzordeak proposatuta, Agindu honetan araututako deialdia ebaztea. Ebazpena interesatuei jakinarazteko, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da; horretarako epea, gehienez ere, 6 hilekoa izango da, agindu hau argitaratzen den egunetik aurrera.

1.– Corresponde a la Viceconsejera de Educación, a propuesta de la Comisión Evaluadora, la resolución de la convocatoria regulada en la presente Orden. La resolución se notificará a las y los interesados mediante su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco dentro del plazo máximo de 6 meses a contar desde la publicación de la presente Orden.

2.– Ebazpenak ez du administrazio-bidea amaituko, eta haren aurka gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburuari hilabeteko epean ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

2.– Contra dicha resolución, que no agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso de alzada ante la Consejera de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de mes a partir del día siguiente al de su publicación.

3.– Artikulu honetako 1. atalean aipatutako epea igaro eta artean ez bada deialdiaren gaineko ebazpena argitaratu, interesatuek eskabidea ezetsitzat joko dute, beti ere Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen gaineko 30/1992 Legearen (azaroaren 26koa, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak hein batean aldatu zuena) 44.1 artikuluaren ondorioetarako.

3.– Transcurrido el plazo aludido en el apartado 1 de este artículo sin que se hubiera efectuado la publicación de la resolución de la convocatoria, los interesados e interesadas podrán entender desestimada su solicitud a los efectos del artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, parcialmente modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

14. artikulua.– Diru-laguntzen bateraezintasunak.

Artículo 14.– Incompatibilidad de las subvenciones.

Ematen diren diru-laguntzak ezin dira bateratu helburu bereko beste deialdi batzuen bidez lor litezkeenekin.

Las subvenciones concedidas serán incompatibles con las que se pudieran obtener de otras convocatorias que tengan el mismo objeto.

15. artikulua.– Diru-laguntza ordaintzea.

Artículo 15.– Pago de la subvención.

Diru-laguntza bi epetan ordainduko da: lehena, emandako guztiaren % 80 hain zuzen, 20.a) artikuluan aipatzen den epea ukorik egin gabe igarotakoan, eta bigarrena, gainerako zatia, memoria agindu honen 16. artikuluan ezarritako epean eta baldintzetan aurkeztu eta ebaluatu ostean.

El abono de la subvención será efectivo en dos plazos, el primero, que ascenderá al 80% del total concedido, una vez transcurrido el plazo citado en el artículo 20.a) sin haber mediado renuncia, y el segundo, por la cantidad restante, tras la presentación y evaluación de la memoria correspondiente en el plazo y condiciones establecidos en el artículo 16 de la presente Orden.

16. artikulua.– Diru-laguntza justifikatzea.

Artículo 16.– Justificación de la subvención.

1.– Diru-laguntza jaso duten ikastetxeek memoriaren bi ale aurkeztu beharko dituzte 2013ko maiatzaren 30a baino lehenago Pedagogia Berriztapenerako Lurraldeburutzan; onartutako proiektu bakoitzeko bina ale aurkeztuko dituzte, VIII eta IX. eranskinetako ereduaren ildotik.

1.– Los Centros a los que se les haya concedido subvención presentarán en la Jefatura Territorial de Renovación Pedagógica correspondiente una memoria por duplicado y para cada uno de los Proyectos aprobados, antes del 30 de mayo de 2013, según el esquema de los anexos VIII y IX.

2.– Egindako gastuen jatorrizko ordainagiri, faktura edo bestelako egiaztagiri guztiak sartu beharko dira memorian, gastuak legez onartutakoak eta emandako diru-laguntzaren edo diru-zuzkiduraren kontuan ezartzekoak baldin badira. Memoriaren on line idatzi ahal izango da Proiektuak.net aplikazioan, eta gainerako agiriei erantsi.

2.– La memoria deberá incluir todos los originales de recibos, facturas y cualquier otro justificante de gasto realizado que, legalmente admitido, sea imputable a la subvención o dotación económica concedida. La redacción de la memoria se podrá completar on-line en la aplicación de proiektuak.net, y añadir a al resto de documentación.

3.– Memoria horretan kasuan kasuko irakasleen partaidetzari buruzko ziurtagiria, ikastetxearen zuzendaritzak egindakoa, sartu beharko da; horretarako, esku hartu duten irakasleen zerrenda jasoko da, baita onetsi diren prestakuntza- eta berrikuntza-proiektuen koordinatzailearena ere. Halaber, beren beregi adierazi beharko da burutu diren jarduera-orduen guztirakoaren gaineko partaidetza-portzentajea, IX. eranskineko ereduari jarraiki.

3.– En dicha memoria se deberá incluir además la certificación de la Dirección del Centro de la participación del profesorado correspondiente, mediante una relación del profesorado participante así como la y el coordinador del Proyecto de Formación/Innovación Educativa aprobado, con indicación expresa del porcentaje de participación sobre el total de las horas realizadas, siguiendo el modelo del anexo IX.

17. artikulua.– Baldintzak ez betetzea.

Artículo 17.– Incumplimientos.

1.– Diru-laguntza ematea eragin duten baldintzak betetzen ez direla egiaztatuz gero, jasotako zenbatekoak eta horiei dagozkien legezko interesak itzuli egin beharko zaizkio Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzazko Dekretuaren bidez onetsi den Euskal Autonomia Erkidegoko Herri Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 53. artikuluan eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarririk dagoenaren arabera eta horiekin bat etorriz.

1.– La constatación de la existencia de cualquier supuesto de incumplimiento de las condiciones que motivaron la concesión de la subvención dará lugar, de conformidad y en los términos establecidos en el artículo 53 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre y Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, a la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades percibidas más los intereses legales que procedan.

2.– Jasotako diru-laguntzak eta aplikagarri diren legezko interesak honako egoera hauetan bueltatu beharko dira:

2.– Procederá la devolución de la subvención percibida más los intereses legales que resulten de aplicación cuando concurran alguna de las siguientes circunstancias:

a) Dagokion Berritzeguneko Pedagogia Batzordeak eta/edo zuzendaritzak 7. artikuluan aipatzen diren dokumentuetan azaltzen duenean proiektuek ez dutela diseinatzerakoan aurreikusitako betetze-maila erdietsi, inola ere.

a) Que la Comisión Pedagógica y/o la dirección del Berritzegune correspondiente explicite en la documentación a que hacen referencia el artículo 7, que los proyectos no alcanzan mínimamente el grado de realización previsto en su diseño.

b) Agindu honetan xedatutakoa edonola ez betetzen ez denean.

b) Que se incumpla de cualquier modo lo dispuesto en esta Orden.

c) Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontuen kontura emandako diru-laguntzen onuradunei dagozkien eginbeharretakoren bat betetzen ez denean.

c) Que se incumplan cualquiera de las obligaciones que competen a los beneficiarios de subvenciones con cargo a los presupuestos de la CAPV.

Itzultzeko prozedura abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuak ezartzen du (1992ko otsailaren 17ko EHAA).

El procedimiento para la devolución será el regulado en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre (BOPV de 7 de febrero de 1992).

AZKEN XEDAPENAK
DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Deialdi honetan aurreikusi ez den guztirako Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea aplikatuko da; lege hori partzialki aldatu zuen urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak.

Primera.– En todo lo no previsto por la presente Orden será de aplicación la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, parcialmente modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

Bigarrena.– Agindu honek administrazio-bidea agortzen du, eta beraren aurka berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburuari; hilabeteko epea izango da horretarako, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta biharamunetik aurrera. Bestela, zuzen-zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa ere jarri ahal izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Salan; bi hilabeteko epea izango da horretarako, aipatutako aldizkari ofizialean argitaratu, eta biharamunetik aurrera.

Segunda.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán interponerse recurso de reposición ante la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a su publicación en el mismo diario oficial.

Hirugarrena.– Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari baimena ematen zaio agindu hau ondo betetzeko eman beharreko xedapen guztiak eman ditzan.

Tercera.– Se autoriza a la Dirección de Innovación Educativa a dictar las disposiciones necesarias que garanticen la correcta ejecución de la presente Orden.

Laugarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta biharamunean sartuko da indarrean.

Cuarta.– La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko maiatzaren 23a.

En Vitoria-Gasteiz, a 23 de mayo de 2012.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburua,

La Consejera de Educación, Universidades e Investigación,

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental