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101. zk., 2011ko maiatzaren 30a, astelehena

N.º 101, lunes 30 de mayo de 2011


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Iragarkiak

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Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
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IRAGARKIA, Ugao Miraballesko (Bizkaia) IES Ugao BHIn 2 lineako (DBHko 8+2 unitate) eta 250 ikaspostuko eraikin berria egiteko exekuzio-proiektuaren idazketa, zuzendaritza fakultatiboa eta lan osagarriak xedetzat dituzten zerbitzuak kontratatzeko lizitazioaren berri jakinarazten duena.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios de redacción del proyecto de ejecución, dirección facultativa y trabajos complementarios de las obras de construcción del nuevo edificio de 2 líneas (8+2 unidades de ESO) y 250 puestos escolares en el IES Ugao BHI, de Ugao-Miraballes (Bizkaia).

1.- Entitate esleitzailea.

1.- Entidad adjudicadora:

a) Erakundea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

a) Organismo: Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Mahaia - Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Kontratazio Zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1 Lakua II, 3. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 Lakua II 3.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz - 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 84 30.

4) Teléfono: 945 01 84 30.

5) Telefasa: 945 01 83 35.

5) Telefax: 945 01 83 35.

6) Posta elektronikoa: huisl225@ej-gv.es.

6) Correo electrónico: huisl225@ej-gv.es.

7) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net.

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net.

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2011ko ekainaren 30a.

8) Fecha límite de obtención de documentos e información: 30 de junio de 2011.

d) Espedientearen zenbakia: SE/45/11.

d) Número de expediente: SE/45/11.

2.- Kontratuaren ezaugarriak.

2.- Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Ugao Miraballesko (Bizkaia) IES Ugao BHIn 2 lineako (DBHko 8+2 unitate) eta 250 ikaspostuko eraikin berria egiteko exekuzio-proiektuaren idazketa, zuzendaritza fakultatiboa eta lan osagarriak.

b) Descripción: redacción del proyecto de ejecución, dirección facultativa y trabajos complementarios de las obras de construcción del nuevo edificio de 2 líneas (8+2 unidades de ESO) y 250 puestos escolares en el IES Ugao BHI, de Ugao-Miraballes (Bizkaia).

c) Loterik dagoen eta zenbat lote: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Ugao-Miraballesko (Bizkaia) IES Ugao BHI.

d) Lugar de ejecución/entrega: IES Ugao BHI, de Ugao-Miraballes (Bizkaia).

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: administrazio klausula zehatzen agirian zehaztutakoaren arabera.

e) Plazo de ejecución/entrega: conforme a lo previsto en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat osatzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 71200000-0.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 71200000-0.

3.- Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.- Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago.

d) Criterios de adjudicación, en su caso.

Proposamen tekniko: Haztapena: 40.

Propuesta técnica: Ponderación: 40.

Prezioa: Haztapena: 30.

Precio: Ponderación: 30.

Exekuzio proiektua idazteko epea: Haztapena: 10.

Plazo redacción proyecto ejecución: Ponderación: 10.

Obrara eskainiko den denbora: Haztapena: 10.

Tiempo de dedicación en obra: Ponderación: 10.

Programa eta lan metodologia: Haztapena: 10.

Programa y metodología de trabajo: Ponderación: 10.

4.- Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.- Presupuesto base de licitación.

Zenbateko garbia: hirurehun eta hamar mila ehun eta hirurogeita bederatzi euro eta berrogeita bederatzi zentimo (310.169,49). BEZa (%) 18a: berrogeita hamabost mila zortziehun eta hogeita hamar euro eta berrogeita hamaika zentimo (55.830,51). Guztira: hirurehun eta hirurogeita sei mila euro (366.000).

Importe neto: trescientos diez mil ciento sesenta y nueve euros con cuarenta y nueve céntimos (310.169,49). IVA (18%): cincuenta y cinco mil ochocientos treinta euros con cincuenta y un céntimos (55.830,51). Importe total: trescientos sesenta y seis mil euros (366.000).

5.- Bermeak.

5.- Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren (%) 5a, BEZa kanpo.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación, IVA excluido.

6.- Kontratistaren betebeharrak.

6.- Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez da beharrezkoa.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no se exige.

b) Ekonomia-finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso:

1) Kontratu honen objektuari dagozkion ekintzen eremuan, negozio bolumen orokorrari buruzko deklarazioa, azken hiru urteetakoa (2008, 2009 eta 2010).

1) Declaración sobre el volumen global de negocios en el ámbito de actividades correspondientes al objeto del contrato, referido a los tres últimos años (2008, 2009 y 2010).

- Lizitatzaileek, kontratu honen objektuari dagozkion ekintzen eremuan, azken hiru urteetan, gutxienez, 120.000 euroko negozio bolumen orokorra dutela egiaztatu beharko dute.

- Los licitadores deberán acreditar contar con un volumen global de negocios en el ámbito de actividades correspondientes al objeto del contrato de, al menos 120.000 euros durante los tres últimos años.

2) Deklarazio arduratsua, azken hiru urteetan (2008, 2009 eta 2010) eginiko lan garrantzitsuen zerrendari buruzkoa, zenbatekoak, datak eta hartzekodun publiko nahiz pribatuak zehaztuz.

2) Declaración responsable que incluya la relación de los principales trabajos realizados en los tres últimos años (2008, 2009 y 2010), que incluya importe, fechas y destinatario público o privado.

- Eginiko zerbitzu edo lanak, konpetentziadun organoak emaniko edo bisaturiko ziurtagiri bidez egiaztatuko dira hartzekoduna sektore publikoko erakunde bat izanez gero; hartzekoduna sektore pribatuko erakunde bat balitz, honek emaniko ziurtagiri bidez, edo honen faltan, enpresariaren deklarazioaren bidez.

- Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público y cuanto el destinatario sea un sujeto privado, mediante certificado expedido por este o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

- Lizitatzaileek, azken hiru urteetan, kontratu honen objektuaren antzerakoak diren lanak egin dituela egiaztatu beharko du, kontrataren aurrekontuen batuketak 1.000.000 euro baino emaitza handiagoa dutenak.

- Los licitadores deberán acreditar haber realizado, durante los tres últimos años, trabajos similares a los del objeto del presente contrato, cuyos presupuestos de contrata sumen un importe superior a 1.000.000 euros.

- Lizitatzaileek, kontratua aurrera eramateko beharrezkoa den titulazioa duela ziurtatu beharko dute.

- Que las personas que van a ejecutar el contrato cuenten con la titulación necesaria para la misma.

c) Bestelako betebehar bereziak: ez.

c) Otros requisitos específicos: no procede.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no procede.

7.- Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

7.- Presentación de ofertas o solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2011ko uztailaren 1eko 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: las 13:00 horas del día 1 de julio de 2011.

b) Aurkezteko modalitatea: eskuz edo posta elektronikoaz.

b) Modalidad de presentación: en mano o por correo postal.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Erregistro Orokorra. Lakua II 3. solairua.

1) Dependencia: Registro General del Departamento de Educación, Universidades e Investigación. Lakua II 3.ª Planta.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz - 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Posta elektronikoa: www.contratacion.euskadi.net.

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.net.

d) Zenbat enpresari dei egingo zaien eskaintzak aurkezteko (prozedura murriztua): ez.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, eskaintzak irekitzen diren egunaren biharamunetik aurrera kontatu beharrekoak.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses a contar a partir del día siguiente al de la apertura de las ofertas.

8.- Eskaintzak irekitzea.

8.- Apertura de las ofertas.

a) Helbidea: Donostia kalea 1.

a) Dirección: c/ Donostia-San-Sebastián, n.º 1, de Vitoria-Gasteiz.

b) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz - 01010.

b) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz - 01010.

c) Eguna eta ordua:

c) Fecha y hora:

C gutun-azalaren irekitzea: 2011ko uztailaren 18ko 12:00ak.

Apertura sobres C: 12:00 horas del 18 de julio de 2011.

B gutun-azalaren irekitzea: 2011ko irailaren 16ko 12:00ak.

Apertura sobres B: 12:00 horas del 16 de septiembre de 2011.

9.- Publizitate-gastuak. iragarki ofizialaren gastuak esleipendunaren kontura izango dira.

9.- Gastos de publicidad: por cuenta del adjudicatario.

BOE (batez besteko gehienezko zenbatekoa): mila euro (1.000).

BOE (importe aproximado máximo): mil euros (1.000).

EHAA: laurehun eta sei euro eta berrogeita bederatzi zentimo (406,49).

BOPV: cuatrocientos seis euros con cuarenta y nueve céntimos (406,49).

10.- Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: 2011ko maiatzaren 16a.

10.- Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): 16 de mayo de 2011.

11.- Bestelako argibideak.

11.- Otras informaciones.

Vitoria-Gasteiz, 2011ko maiatzaren 13a.

En Vitoria-Gasteiz, a 13 de mayo de 2011.

Administrazio eta Dirubideen zuzendaria,

La Directora de Administración y Gestión Económica,

JUANA URRUTIA BILBAO.

JUANA URRUTIA BILBAO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental