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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

30. zk., 2010eko otsailaren 15a, astelehena

N.º 30, lunes 15 de febrero de 2010


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EBAZPENA, 2010eko urtarrilaren 20koa, Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeko zuzendariarena, 2010. urterako, emakumeen eta gizonen berdintasunari buruzko ikerlanak egiteko hiru beketarako deialdia onartzen duena.

RESOLUCIÓN de 20 de enero de 2010, de la Directora de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer, por la que se aprueba la convocatoria de tres becas de trabajos de investigación en materia de igualdad de mujeres y hombres para el año 2010.

Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundearen helburu nagusia da emakumeen eta gizonen artean berdintasuna lortzea, benetakoa eta eraginkorra, Euskal Autonomia Erkidegoko politikagintza, ekonomia, kulturgintza eta gizartearen eremu guztietan. Ildo horretan, Emakunde da Euskal Autonomia Erkidegoaren esparruan emakume eta gizonen berdintasun-politika bultzatu, aholkatu, planifikatu eta ebaluatzen duen erakundea, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak ezartzen duenaren arabera. Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundea sortzeari buruzko otsailaren 5eko 2/1988 Legearen 3.i) artikuluan erakunde horri izendatzen zaio jarduera-eremuetan egin beharreko politika taiutzeko azterlanak egin daitezen bereziki sustatzea.

El fin esencial de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer es la consecución de la igualdad real y efectiva de hombres y mujeres en todos los ámbitos de la vida política, económica, cultural y social del País Vasco. En este sentido, Emakunde es el organismo encargado del impulso, asesoramiento, planificación y evaluación de las políticas de igualdad de mujeres y hombres en el ámbito de la Comunidad Autónoma del Euskadi, según determina la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres. El artículo 3.i) de la Ley 2/1988, de 5 de febrero, sobre creación de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer, atribuye a este organismo la facultad de promover especialmente la realización de estudios dirigidos a perfilar la política a realizar en distintas áreas de actuación.

Berdintasunaren aldeko politikak garatuko baditugu, aztertu egin behar dugu zer genero-harreman eta -rol dauden gaur egun emakumeen eta gizonen artean arlo guztietan ageri diren ezberdintasunen oinarrian; abian jarri diren edo jarriko diren ekimenek emakumeengan eta gizonengan nola eragiten duten edo nola eragin dezaketen ere aztertu beharra dugu. Azterlan horiek garatu eta zabaltzea funtsezkoa da eztabaida publikorako eta erabaki politikoak hartzeko, are gehiago genero-ikuspegia politika guztietan txertatu nahi badugu. Europako Kontseiluan sortutako «mainstreaming» delakoaren aditu-taldeak baieztatzen duenez, politikak planifikatu, abiarazi eta ebaluatzeko erantzukizun politikoa eta teknikoa dutenek eskura eduki behar dituzte beharrezkoak diren tresnak, hain justu ere, generoari buruzko alderdiei ekiteko, alderdi horiek aztertzeko eta berdintasunerantz aurrerapausoak emateko neurriak proposatzeko.

En efecto, el desarrollo de las políticas de igualdad requiere investigar sobre los roles y las relaciones de género en las que se sustentan las desigualdades actualmente existentes entre las mujeres y los hombres en todos los ámbitos, sobre el modo en que afectan o pueden afectar a las mujeres y a los hombres las iniciativas que se han puesto o se vayan a poner en marcha. El desarrollo de estos estudios, así como su difusión, es fundamental para el debate público y para la toma de decisiones políticas, más aún cuando se trata de implantar la integración del enfoque de género en todas las políticas. Quienes tienen la responsabilidad política y técnica de planificar, poner en marcha y evaluar las políticas necesitan contar con los instrumentos necesarios para analizar y abordar los aspectos de género y plantear medidas de avance hacia la igualdad, tal y como afirma el Grupo de especialistas en «mainstreaming» creado en el Consejo de Europa.

Aurreko deialdietan, Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeak zeukan diru-laguntzen ildoan, emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna lortzen laguntzen zuten ekintza pilotuak edo ikerlanak egitea eta argitaratzea zen xedea. Aurreko ekitaldietako kudeaketa eta emaitzak baloratu ondoren, Erakundeak erabaki du deialdi honetan ikerlanak argitaratzeko diru-laguntzen ildoari eustea soilik, eta beken bitartez, orain arte behar bezala ekin gabeko eremuetan ikerlanak egitea arautzea. Izan ere, aurreko urteetako diru-laguntzen deialdia kudeatu ondoren, organo kudeatzaileak ikusi du ikerketa behar bezala sustatzeko beharrezkoa zela ikerketa aurretik gutxi landutako eremuetara bideratzea. Eta ikerketa helburu horietara bideratzeko modurik onena beketarako deialdia egitea da.

En convocatorias anteriores, Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer tenía una línea subvencional cuyo objeto era la publicación y realización de trabajos de investigación o acciones piloto que favorecieran la consecución de la igualdad entre mujeres y hombres. Valorada la gestión y los resultados de anteriores ejercicios, para la presente convocatoria este Instituto ha considerado mantener únicamente como línea subvencional la publicación de los trabajos de investigación y regular mediante la modalidad de becas la realización de trabajos de investigación sobre todo para ámbitos que hasta ahora no habían sido debidamente abordados. Efectivamente, la gestión de las convocatorias de subvenciones en años anteriores ha permitido observar al órgano gestor que la promoción adecuada de la acción investigadora requería dirigirse hacia ámbitos poco abordados anteriormente, de modo que la convocatoria mediante becas se ha manifestado la forma más óptima de orientar la investigación hacia la consecución de esos objetivos.

Beken deialdi honetan, hiru mota zehaztu dira; beka bakoitzari ikerlan-mota bat dagokio. Bekak beste laguntza mota bat dira, eta ondorioz, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorraren eta bere Erakunde Autonomoen eremuetan, deialdi mota horiei dagozkien araudia eta ezaugarriak aplikatuko zaizkie, oro har. Bekak lehiaketa-prozeduraz esleituko dira, esleipen-irizpideei eta dagokion baremazioari jarraituz. Beka emateak ez du kontratu, lan edo estatutu bidezko loturarik ezarriko Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundearekin.

Para esta convocatoria de becas se establecen tres tipos bien definidos de becas, cada una de las cuales se corresponde con tres tipos de trabajos de investigación. Las becas se configuran como un tipo más de ayuda, a las que les resulta aplicable con carácter general la normativa y las características sobre este tipo de convocatorias en el ámbito de la Administración General de la Comunidad Autónoma y sus Organismos Autónomos. Las becas se adjudican por el procedimiento de concurso mediante unos criterios de adjudicación y su correspondiente baremación, y su concesión nunca llega a establecer relación contractual, laboral o estatutaria alguna con Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer.

Inguruabar horiek kontuan hartuta, hiru beka emateko deialdi honen bidez, azterlanen eremu horiek dinamizatu nahi dira eta emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna lortzen lagunduko duten ikerlanak egin daitezen ahalbidetu nahi da. Bekak alor horretan espezialista diren pertsonei edo pertsona-taldeei emango zaizkie, ikerlanen kalitatea bermatzeko eta aipatutako helburuak lortzeko.

Considerando estas circunstancias, esta convocatoria de tres becas pretende dinamizar estos campos de estudio y permitir la realización de trabajos de investigación que favorezcan la consecución de la igualdad de mujeres y hombres, dirigida a personas o grupo de personas especialistas en la materia para garantizar la calidad en los trabajos de investigación y lograr los fines expresados.

Euskal Autonomia Erkidegoko 2010. urteko Aurrekontu Orokorrak onartu zituen abenduaren 23ko 2/2009 Legeak deialdi hau betetzeko behar diren kredituak gaitzen ditu.

La Ley 2/2009, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2010, habilita los créditos precisos para dar cumplimiento a la presente convocatoria.

Horrenbestez, hau

En su virtud,

EBATZI DUT:

RESUELVO:

1. artikulua.- Xedea.

Artículo 1.- Objeto.

Deialdi honen helburua da hiru beka ematea emakumeen eta gizonen berdintasuna lortzen lagunduko duten ikerlanak egiteko 2010. urtean.

La presente convocatoria tiene por objeto proceder a la provisión de tres becas para la realización de trabajos de investigación, a lo largo del año 2010, que favorezcan la consecución de la igualdad de mujeres y hombres.

2. artikulua.- Beka bakoitzaren edukia eta ezaugarriak.

Artículo 2.- Contenido de cada una de las becas y características de las mismas.

1.- Beka-mota bakoitzaren edukia ikerketa gai hauei buruzkoa izango da:

1.- El contenido de cada tipo de beca versará sobre los siguientes objetos de investigación:

a) 1. motako beka: emakumeen lanbide-ibilbidearen analisia eta bilakaera eta horiek jakintza-eremuetan identifikatzea Euskal Autonomia Erkidegoan.

a) Beca tipo 1: el análisis y evolución de la trayectoria profesional de las mujeres y su identificación en los distintos ámbitos de conocimiento en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

b) 2. motako beka: bereizkeria anizkoitza jasateko arriskuan dauden emakumeen kolektiboan, eta bereziki, baliabide sozial eta ekonomikoez baliatzerakoan eta segurtasunean dauden egoerak eta desberdintasunak aztertzea.

b) Beca tipo 2: el análisis de las situaciones y de las desigualdades en los colectivos de mujeres en riesgo de discriminación múltiple y, especialmente, en el acceso a los recursos sociales económicos y en la seguridad.

b) 3. motako beka: une honetan Euskal Autonomia Erkidegoan sektore kultural eta/edo artistikoan, prestakuntza, sorkuntza, ekoizpen, banaketa eta berrikuntzaren eremuetan diharduten emakume edo emakume-taldeen presentzia aztertzea eta horiek identifikatzea.

c) Beca tipo 3: el análisis de la presencia e identificación de las mujeres o grupos de mujeres en actividades de formación, creación, producción, distribución, innovación en el sector cultural y/o artístico en la Comunidad Autónoma del País Vasco en el momento actual.

2.- Beka eskatzen duten pertsonek edo taldeek beka-mota baterako baino gehiagorako proiektuak aurkez ditzakete.

2.- Las personas o grupo de personas solicitantes tienen la posibilidad de presentar proyectos de investigación indistintamente a más un tipo de beca.

3.- Beka emateak ez du kontratu, lan edo estatutupeko loturarik ezarriko Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundearekin.

3.- La concesión de las becas no establece relación contractual, laboral o estatutaria alguna con Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer.

3. artikulua.- Hautaketa eta diru-hornidura.

Artículo 3.- Selección y Dotación económica.

1.- Deialdi honetako beka-mota guztiak (3) lehiaketa-prozeduraz ebatziko dira. Ondorio hauetarako, lehiaketa izango da bekak emateko prozedura, non aurkezten diren eskaerak alderatzen diren, eskaera horien arteko lehentasuna finkatzeko eta beka bakoitzean balorazio-irizpideen arabera balioespenik onena lortu duten eskaerei soilik emateko.

1.- Cada uno de los tres tipos de beca de la presente convocatoria se resolverá por el procedimiento de concurso. A estos efectos se entenderá por concurso el procedimiento a través del cual la concesión de las becas se realiza mediante la comparación de las solicitudes presentadas a fin de establecer una prelación entre las mismas, concediendo en cada una de las becas sólo a aquella que haya obtenido mayor valoración en aplicación de los criterios de valoración.

2.- Erakundearen Aurrekontuetan ondorio horretarako ezarritako aurrekontu-kredituetatik aterako da aurreko artikuluan adierazitako xedeak lortzeko diru-hornidura. Zenbatekoa, hasieran behintzat, hirurogeita hamar mila (70.000) eurokoa izango da 2010eko ekitaldian.

2.- La dotación económica destinada a contribuir a los objetivos señalados en el artículo anterior procederá de los correspondientes créditos presupuestarios establecidos al efecto en los Presupuestos del Instituto y se cifran inicialmente en setenta mil (70.000) euros para el ejercicio 2010.

4. artikulua.- Eskatzaileak.

Artículo 4.- Solicitantes.

1.- Bekak jaso ditzaketen pertsonek edo pertsona-taldeek betekizun hauek bete beharko dituzte:

1.- Podrán tener acceso a las becas, personas o grupo de personas, que cumplan los siguientes requisitos:

a) Ikerlana Euskal Autonomia Erkidegoan egin behar da.

a) que el trabajo de investigación se desarrolle en la Comunidad Autónoma de Euskadi.

b) Argitaratu beharreko ikerlana hizkera ez sexistaz idatzi behar da.

b) que el trabajo de investigación se redacte haciendo un uso no sexista del lenguaje.

c) Zerga-betebeharrak ordainduta eduki behar dira.

c) que se hallen al corriente de sus obligaciones tributarias.

d) Aurrez Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kontura beka berdin edo antzekorik jaso gabeak izan beharko dira.

d) que no hayan disfrutado con anterioridad de una beca de igual o similar naturaleza con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2.- Eskaera egiten duten pertsonak edo pertsona-taldeak izaera bereko beka, diru-laguntza edo laguntzen esparruan itzulketa edo zehapen prozesuren batean sartuta badaude eta laguntzak esleitzen bazaizkie, itzulketa edo zehapen prozesua amaitu egin beharko da laguntzak eman eta ordaindu ahal izateko. Egiaztatu egin beharko dute, halaber, ez dutela administrazio-zehapenik edo zehapen penalik sexu-bereizkeria egitegatik, eta Emakumeen eta Gizonen Berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legearen itzalpean ez zaiela horrelako debekurik ezarri.

2.- Las personas o grupo de personas solicitantes que se encuentren incursas en procedimiento alguno de reintegro o sancionador en el marco de becas, subvenciones o ayudas de la misma naturaleza, y que resulten adjudicatarias de las ayudas, verán condicionados la concesión y el pago de las mismas a la terminación del procedimiento de reintegro o sancionador. Asimismo, deberán acreditar que no están cumpliendo sanción administrativa o penal por incurrir en discriminación por razón de sexo ni estar sancionado con esta prohibición en virtud de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

3.- Baldin eta hainbat eskatzailek ikerlan bakarra aurkezten badute, horien titular-kide direnek euren arteko bat izendatu beharko dute Administrazioaren aurrean ordezkari izan dadin.

3.- En el supuesto de que varios o varias solicitantes presenten un único trabajo de investigación, las personas cotitulares deberán designar a una de ellas como representante ante la Administración.

5. artikulua.- Eskabideak aurkeztea.

Artículo 5.- Presentación de solicitudes.

1.- Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera.

1.- El plazo de presentación de solicitudes será de un mes a partir del día siguiente al de la publicación de la presente en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.- Eskabideak Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeko zuzendariri bidali behar zaizkio (Manuel Iradier kalea, 36, 01005 Vitoria-Gasteiz); bestela, administrazio-prozeduraren araudian aurreikusitako edozein bidez aurkez daitezke.

2.- Las solicitudes se dirigirán a la Directora de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer, c/ Manuel Iradier, 36 (01005) Vitoria-Gasteiz, o por cualquiera de los medios previstos en la normativa de procedimiento administrativo.

6. artikulua.- Eskabideak formalizatzea eta agiriak.

Artículo 6.- Formalización de solicitudes y documentación.

1.- Pertsonak edo pertsona-taldeak I. eranskinean eredu gisa agertzen den eskabidea aurkeztu behar du.

1.- La persona o grupo de personas deberá presentar la solicitud que figura como modelo en anexo I.

2.- Eskabidean behar bezala adierazi beharko dira datu hauek:

2.- En la solicitud se harán constar correctamente los siguientes datos:

a) Zein beka-motatarako aurkezten den.

a) Tipo de beca a la que se presenta.

b) Eskatzaileen datuak: izena, helbidea edo egoitza (telefono eta fax zenbakiak eta posta elektronikoa jarrita) eta banku-datuak (kontu-zenbakia, sukurtsala, banketxea edo kutxa). Ikerlana hainbat pertsonek aurkezten badute, taldeak arduradun izendatzen duen pertsonaren banku-kontua.

b) Identificación de las personas solicitantes: nombre, dirección o domicilio (incluyendo número de teléfono, fax y correo electrónico), datos bancarios (n.º de cuenta, sucursal, banco o caja). En el caso de que se presente el trabajo de investigación por parte de varias personas, cuenta bancaria de la persona que asigne el grupo como responsable.

3.- Eskabidearekin batera, agiri hauek aurkeztu behar dira.

3.- Será necesario adjuntar a la solicitud la siguiente documentación.

a) Ikerlanaren azalpen-memoria, II. eranskinaren arabera.

a) Memoria descriptiva del trabajo de investigación, según el anexo II.

b) Deialdi honen xede bererako laguntza edo diru-laguntzarik ez jasotzeari buruzko zinpeko adierazpena.

b) Declaración jurada de la no percepción de ninguna ayuda o subvención con el mismo objeto de esta convocatoria.

c) «Datuen alta/Hirugarren interesatua» inprimakia (V. eranskina).

c) Impreso «Alta de Datos/Tercero Interesado» (anexo V).

d) NANaren fotokopia, banakoarena edo taldeko kideena.

d) Fotocopia del DNI, de la persona o personas del grupo.

e) Ikerlana egingo duen pertsonaren edo pertsonen Curriculum Vitae: azterlanaren eremuan edo antzekoetan, generoaren alorrean eta eskatutako beka-motaren araberako ikerketaren alorrean duten prestakuntza eta esperientzia adierazi beharko da. Agiri horrekin batera, IV. eranskinean agertzen den idazkia aurkeztu behar da.

e) Curriculum Vitae en el que conste la formación y experiencia, tanto en materia de género como en el ámbito del trabajo objeto de investigación, conforme al tipo de beca solicitado de la persona o las personas encargadas de realizar la investigación en el ámbito objeto de estudio o en otros similares. A este documento se acompañará el escrito que se recoge en el anexo IV.

f) Ikerketa hainbat lagunen artean egitekoa bada, argi eta garbi zehaztu beharko da pertsona bakoitzak zein eginkizun eta zeregin izango dituen prozesuan eta nor izango den ikertzaile nagusia edo arduraduna.

f) Cuando la investigación vaya a ser realizada por varias personas se especificarán las funciones y tareas que realizará cada una de ellas en el proceso, determinando claramente quien será el investigador o investigadora principal o la persona responsable.

g) Eskabidea egin duen pertsonaren edo taldeko kideen zinpeko adierazpena, egiaztatzeko batetik, pertsona horrek eta taldeko kideek ez dutela administrazio-zehapen edo zehapen penalik sexu-bereizkeria egiteagatik; eta bestetik, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen itzalpean ez zaiela debekurik ezarri zehapenak irauten duen aldian ebazpen honetan araututako bekak eskatzeko (VI. eranskina).

g) Declaración jurada de la persona o de las personas del grupo que acredite que la persona firmante no se encuentran cumpliendo sanción administrativa o penal por incurrir en discriminación por razón de sexo ni está sancionada con la prohibición de no poder concurrir, durante el período que establezca la sanción, a las convocatorias de becas reguladas en esta Resolución, en virtud de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres (anexo VI).

h) Zinpeko adierazpena, egiaztatzeko eskabidea egin duen pertsonak edo taldeko kideek ez dutela diru-laguntzak edo laguntza publikoak jasotzea eragozten dien administrazio-zehapen edo zehapen penalik, ez eta laguntzak jasotzeko gaitasuna kentzen dien lege-debekurik ere (VI. eranskina).

h) Declaración jurada que acredite que la persona o personas del grupo solicitantes, no se encuentran sancionadas penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas ni se halla incursa en prohibición legal alguna que la inhabilite para ello (anexo VI).

i) Pertsonaren edo taldeko kideen zinpeko adierazpena, egiaztatzeko Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kontura ez dutela eduki honelako edo antzeko bekarik, ez orain ez lehenago (VI. eranskina).

i) Declaración jurada de la persona o personas del grupo relativa a que acredite que no disfrutan ni han disfrutado con anterioridad de una beca de igual o similar naturaleza con cargo a los presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco (anexo VI).

7. artikulua.- Aurkeztutako eskabideetan egindako akatsak zuzentzea.

Artículo 7.- Subsanación de defectos en las solicitudes.

Bekarako eskabideak behar bezala betetzen ez badira edo 6. artikuluan eskatutako agiriren bat falta badute, Emakundek falta den agiria aurkezteko edo antzemandako hutsa zuzentzeko eskatuko dio eskatzaileari, eta horretarako, hamar eguneko epea emango dio jakinarazpena egin eta biharamunetik aurrera. Horrez gain, eskatutakoa egin ezean eskaera ezetsi egingo dela ohartaraziko zaio eskatzaileari; ezesteko, aurretiaz ebazpena eman beharko da, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42. artikuluan agindutakoari jarraiki (30/1992 Legea, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearena).

Si las solicitudes de beca no vinieran cumplimentadas en todos sus términos o no fueran acompañadas de la documentación señalada en el artículo 6, el Instituto requerirá la presentación de la documentación omitida o la subsanación del defecto observado, concediendo a estos efectos, un plazo de diez días a contar desde el día siguiente al de su notificación con indicación de que, si así no lo hiciera, se tendrá por desistida de su petición previa resolución dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

8. artikulua.- Hautaketa Batzordea.

Artículo 8.- Comisión de selección.

Hautaketa batzorde bat eratuko da aurkeztutako eskaerak aztertzeko eta ebaluatzeko; Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeko kide hauek osatuko dute:

Para el análisis y evaluación de las solicitudes presentadas se constituirá una Comisión de selección compuesta por las siguientes personas de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer:

Lehendakaria:- Idazkari nagusia.

Presidenta: Secretaria General

Batzordekideak:

Vocales:

- Azterlan, Dokumentazio eta Plangintza Arloko arduraduna.

- Responsable del Área de Estudios, Documentación y Planificación.

- Aholkularitza Juridiko eta Informazio Arloko arduraduna.

- Responsable del Área de Asesoría Jurídica e Información.

- Administrazio Arloko arduraduna.

- Responsable del Área de Administración.

Idazkaria: Aholkularitza Juridiko eta Informazio Arloko arduraduna.

Secretaria: actuará como tal la persona responsable del Área de Asesoría Jurídica e Información.

9. artikulua.- Hautagaitzak hautatzea eta balorazio-irizpideak.

Artículo 9.- Selección de candidaturas y criterios de valoración.

1.- Hautaketa Batzordeak eskabideak sailkatuko ditu eta beka-mota bakoitza aurkeztutako dokumentazioaren arabera baloratuko du. Baloratzerakoan, bereziki kontuan hartuko da eskatzaileak edo taldeko kideek emakumeen eta gizonen berdintasunaren alorrean, bekaren gaiaren inguruko ikerlanak egiteko dituzten jakintzak, prestakuntza eta esperientzia; zehaztasun eta adierazpenerako gaitasuna; bekaren langaian murgiltzeko dituzten ahalbideak, eta ikerlanaren proposamenaren interesa eta ikuspegia.

1.- Las solicitudes serán clasificadas por la Comisión de selección, realizando para cada tipo de beca una valoración en función de la documentación presentada. La valoración considerará especialmente conocimientos, formación y experiencia de la persona o personas solicitantes del grupo en la realización de trabajos de investigación relacionados con el tema objeto de la beca solicitada en materia de igualdad de mujeres y hombres, así como su capacidad de concreción y expresión, sus posibilidades de dedicación al trabajo objeto de la beca, y el interés y enfoque de la propuesta del trabajo de investigación.

2.- Beka-mota bakoitza emateko, Hautaketa Batzordeak balorazio-irizpide hauek hartuko ditu kontuan, bakoitzari emandako puntuen arabera:

2.- Como criterios de valoración para la concesión de cada una de las becas, la Comisión de selección tendrá en cuenta, atendiendo a la puntuación asignada a cada uno de ellos, los siguientes:

A) Ikerlanaren kalitatea, oro har (70 puntu, gehienez).

A) Calidad Global del trabajo de investigación (hasta 70 puntos).

a) Ikerlanaren esparru teorikoaren planteamendua (20 puntu, gehienez).

a) Planteamiento del marco teórico del trabajo de investigación (hasta 20 puntos).

b) Ikerlana argia eta bideragarria izatea, egutegia eta metodologia barne hartuta (20 puntu, gehienez).

b) Claridad y viabilidad del trabajo de investigación, incluida la metodología y el calendario (hasta 20 puntos).

c) Ikerlanerako dedikazioa (20 puntu gehienez).

c) Dedicación al trabajo de investigación (hasta 20 puntos).

d) Berrikuntzak (10 puntu, gehienez).

d) Aspectos innovadores (hasta 10 puntos).

B) Pertsonaren edo pertsona-taldearen ibilbidea (20 puntu, gehienez).

B) Trayectoria Profesional de la persona o grupo de personas (hasta 20 puntos).

- Lana egiten duten pertsonek edo taldeek emakumeen eta gizonen berdintasunaren alorrean eta bereziki, eskatutako bekaren ikerketa gaiari buruz duten ibilbidea, esperientzia eta prestakuntza.

- Trayectoria, experiencia y formación en materia de igualdad de mujeres y hombres, especialmente sobre el objeto de investigación de la beca solicitada, de las personas o grupos de personas que desarrollen el trabajo.

C) Ikerlanak euskaraz egitea (10 puntu gehienez)

C) La realización de los trabajos de investigación en euskera (Hasta 10 puntos).

3.- Gutxienez 50 puntu lortzen ez dituzten proposamenak atzera botako dira.

3.- Las propuestas que no alcancen un mínimo de 50 puntos serán desestimadas.

4.- Lehen aukeraketan hartutako hautagaiei elkarrizketa bat egiteko deia egingo zaie. Han azaldu eta defendatu ahal izango dute beren proposamena. Lehen aukeraketan hiru eskabide baino gehiago hartzen badira, Hautaketa Batzordeak beka bakoitzaren lehenengo hiru hautagaiei soilik egingo die elkarrizketa; proiektua azaldu eta defendatzerakoan behar adinako kalitaterik ez badute, hurrengo hautagaiei egingo die elkarrizketa, dagokion hurrenkerari jarraituz, aurkeztutako dokumentazioaren arabera baloratuta.

4.- Las candidaturas preseleccionadas serán convocadas a una entrevista en la que podrán exponer y defender su propuesta. En el caso de que las solicitudes preseleccionadas sean más de tres, la Comisión de selección entrevistará exclusivamente a las tres primeras candidatas de cada beca, salvo que no alcancen la calidad necesaria en la exposición y defensa del proyecto; en este caso se podrá entrevistar con las siguientes candidaturas por el orden que corresponda, valoradas de acuerdo con la documentación presentada.

5.- Elkarrizketan, pertsona eskatzaileak edo taldearen koordinazioa bere gain hartzen duenak aurkeztutako memoria edo proposamena azaldu eta defendatuko du. Ikerlanaren emaitzen eta ikerlana burutzeko bideragarritasunaren arabera baloratuko da memoria edo proposamenaren kalitatea. Batzordeak galderak egin ditzake azaldutakori buruz, bekaren xedeari buruz eta beketan baloratutako alderdiei buruz.

5.- En la entrevista con la Comisión de selección la persona solicitante o persona que asume la coordinación del trabajo en grupo, deberá hacer una exposición y defensa de la memoria o propuesta presentada valorándose la calidad de las mismas respecto a los resultados del trabajo de investigación y a la viabilidad de la conclusión del mismo. La Comisión podrá formular preguntas sobre lo expuesto, sobre el objeto de la beca y sobre los aspectos valorados en las becas.

6.- Hautaketa Batzordeak, egindako balorazioaren arabera, esleipen-proposamena egingo du. Proposamenean jasoko dira beka-mota bakoitzerako hautatutako pertsonak edo taldea, ordezko eskabideen zerrenda -pertsona edo talde onuradun batek uko egiten duenerako-, eta kanpoan utzitako eskabideen zerrenda, kanpoan uzteko arrazoia adierazita. Beka-mota baterako edo guztietarako, deialdia bete gabe uztea ere proposa dezake, baldin eta pertsona edo talde hautagairik ez baldin badago edo proposamena azaldu eta defendatzerakoan behar bezainbateko kalitatezko ikerlanik ez badago.

6.- La Comisión de selección, en función de la valoración efectuada, elevará una propuesta de adjudicación en la que conste para cada tipo de beca la persona o grupo de personas seleccionadas, una relación de las solicitudes suplentes, para el caso de que se produzca alguna renuncia por parte de la persona o grupo beneficiario, y una relación de solicitudes excluidas precisando la causa de exclusión. También podrá proponer para algún tipo de beca o para todas que, la convocatoria quede desierta, en el caso de no haber personas o grupos de personas candidatas o en el caso de que ningún trabajo de investigación alcance la calidad necesaria en la exposición y defensa de la propuesta.

7.- Deialdi honetako hiru beketakoren bat eman gabe utziz gero, Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeak bekaren diru-zenbatekoaz baliatzeko proposa dezake, eta diru-zenbatekoa beste beka bati ematea, hain zuzen ere, beste mota bien artean interesgarriena den bekari.

7.- En caso de quedar desierta alguna de las tres becas de esta convocatoria, Emakunde- Instituto Vasco de la Mujer puede proponer disponer de la cantidad económica de la beca y destinar la cuantía a una segunda beca en cualquiera de los otros tipos de becas convocados que resulten de mayor interés.

10. artikulua.- Beste diru-laguntza edo laguntza batzuekiko bateraezintasuna.

Artículo 10.- Incompatibilidad con otras subvenciones o ayudas.

Deialdi honetan aurreikusitako bekak bateraezinak dira beste erakunde publiko edo pribatu batek helburu bererako eman dituen edo eman ditzakeen beste beka, diru-laguntza edo laguntzekin.

Las becas previstas en la presente convocatoria son incompatibles con aquellas otras becas, subvenciones o ayudas que, teniendo el mismo fin, pudieran o hayan podido ser otorgadas por cualquiera otra institución pública o privada.

11. artikulua.- Ebazpena.

Artículo 11.- Resolución.

1. Hautaketa Batzordearen esleipen-proposamena Erakundeko zuzendariari helaraziko zaio. Zuzendariak ebazpen adierazia emango du, eta emandako eta ukatutako bekak adieraziko ditu, eta, kasuaren arabera, deialdia bete gabe utzi dela adieraziko du. Ebazpena banan-banan jakinaraziko zaie banako zein pertsona-talde onuradunei. Emandako beken zerrenda Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian ere argitaratuko da, jendeak horren berri izan dezan.

1.- La propuesta de adjudicación de la Comisión de selección, será elevada a la Directora del Instituto. Ésta dictará Resolución expresa que recogerá para cada beca las concedidas y denegadas, así como, en su caso, declarará desierta la convocatoria. La resolución adoptada será notificada individualmente a la persona o grupo de personas beneficiarias. Asimismo, a efectos de general conocimiento, la relación de las becas concedidas será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.- Eskabideak ebazteko eta ebazpena jakinarazteko epea sei hilekoa izango da gehienez ere, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera. Epe horretan pertsonari edo pertsona-taldeari ebazpenik jakinarazi ezean, bekaren eskaera ezetsi egin dela esan nahiko du, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan ezarritakoaren arabera (30/1992 Legea, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearena).

2.- El plazo máximo para resolver y notificar la resolución será de seis meses a contar desde el día siguiente al de la fecha de publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco. Si transcurrido este plazo no hubiera sido notificada a la persona o grupo de personas Resolución alguna, podrá entenderse desestimada la petición de beca, de conformidad con lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

12. artikulua.- Jabetza intelektualaren eskubideak.

Artículo 12.- Derechos de propiedad intelectual.

1.- Jabetza intelektualaren eskubideari buruzko arauen esparruan eta indarreko legedian jasotakoaren arabera erabiliko dira egindako lanak.

1.- El uso de los trabajos elaborados se realizará en el marco de las normas que regulan el derecho de propiedad intelectual en los términos recogidos en la legislación vigente.

2.- Bereziki, erreproduzitzeko, banatzeko, jendaurrean komunikatzeko eta eraldatzeko ustiapen-eskubideak, eta, orobat, ekonomikoki ustiatu daitezkeen gainerakoak, hain justu ere, mugarik gabe eta egungo hizkuntza eta prozedura ororen bitartez erabil daitezkeenak, deialdi honetan jabetza intelektualari buruz aplikatu daitekeen araudiaren arabera xedaezinak diren baldintzetara eta mugetara egokitu beharko dira.

2.- En particular, los derechos de explotación referidos a la reproducción, distribución, comunicación pública, transformación y demás que puedan ser susceptibles de explotación económica, con carácter universal, en todas las lenguas y procedimientos existentes, se adecuarán a los términos y a los límites que resulten indisponibles conforme a la normativa sobre propiedad intelectual que sea aplicable a la presente convocatoria.

13. artikulua.- Pertsona edo erakunde onuradunen betebeharrak.

Artículo 13.- Obligaciones de las personas o entidades beneficiarias.

Ebazpen honetan arautzen diren beken onuradunek -pertsona nahiz talde- Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 50.2 artikuluan ezarritako betekizunak konplitu beharko dituzte, eta bereziki, honako hauek:

Las personas o grupo de personas beneficiarias de las becas reguladas en la presente Resolución deberán cumplir deberán cumplir las obligaciones establecidas en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, y en particular las siguientes obligaciones:

a) Emandako beka onartu behar dute. Horrela, beka eman zaiela jakinarazteko idazkia jaso eta hamabost eguneko epean onuradunek -pertsona nahiz talde- bekari beren-beregi eta idatziz uko egiten ez badiote, beka onartu egin dutela esan nahiko du.

a) Aceptar la beca concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días tras la fecha de recepción de la comunicación por la que se notifica la concesión de la beca las personas o grupo de personas no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Beka zertarako eman den, helburu horretarako erabili behar dute, eta gutxienez hiruhilean behin, horretarako jarritako egutegiaren arabera, egindako lanaren eta lortutako emaitzen berri eman beharko diote Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeari, oniritzia edo onespena jasotzeko.

b) Utilizar la beca para el concreto destino para el que ha sido concedida e informar, al menos trimestralmente a Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer, conforme al calendario que se concretará al efecto, sobre la labor realizada y los resultados obtenidos, los cuales deberán recibir su conformidad o visto bueno.

c) Emandako beka-motarekin bat datorren ikerlana egin behar dute, euskaraz eta/edo gaztelaniaz.

c) Elaborar, en euskera y/o castellano, un trabajo de investigación que responda adecuadamente al objeto del tipo de beca concedida.

d) Egindako lanen argitalpen eta publizitate orotan, Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundearen laguntza jaso dutela azaldu behar da, VII. eranskinean xedatutakoaren arabera.

d) Hacer constar, en las publicaciones y en cuanta publicidad se efectúe de los trabajos realizados, la colaboración de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer, según dispone el anexo VII.

e) Beka jasotzen duten ikerlanen bi ale, behar bezala koadernatuta, eta kopia bat euskarri informatikoan (pdf formatua) eman beharko dizkiote Emakunderi.

e) De los trabajos de investigación beneficiarios, se deberá entregar al Instituto dos ejemplares debidamente encuadernados y una copia en soporte informático (formato pdf).

14. artikulua.- Bekaren iraupena eta ordainketa.

Artículo 14.- Duración y pago de la beca.

1.- Bekak hamar hilabete iraungo du, deialdiaren ebazpena jakinarazten den unetik aurrera.

1.- La beca tendrá una duración de diez meses a contar desde el momento de la notificación de la resolución de la convocatoria.

2.- Beka bakoitza 23.333 eurokoa izango da eta hiru zatitan ordainduko da: lehenengoa, onartu bezain laster; bigarrena, egindako ikerlanaren hiruhileroko lehen informazioa ontzat ematean; eta hirugarrena, bekaren helburu den azterlana jaso eta baloratutakoan.

2.- Las tres becas estarán dotada con una cantidad de 23.333 euros cada una, que se hará efectiva en tres partes: primer pago, inmediatamente después de su aprobación; el segundo pago, una vez valorada positivamente la primera información trimestral del trabajo de investigación realizado, y tercer pago, una vez recibido y valorado el trabajo objeto de la beca.

3. Beka hartu duen pertsonak edo pertsona-taldeak bekari uko egiten badio, galdu egingo ditu oinarri hauetan adierazitako eskubide guztiak.

3.- La renuncia de la persona o grupo de personas a quienes se haya concedido la beca dará lugar a la pérdida de todos los derechos que se prevén en estas bases.

15. artikulua.- Ez-betetzeak.

Artículo 15.- Incumplimientos.

Beka emateko kontuan hartu ziren baldintzetako bat edo batzuk betetzen ez direla egiaztatzen bada, jasotako zenbatekoak eta zenbateko horri dagozkion legezko interesak itzuli egin beharko dira Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusira, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritakoaren arabera. Horretaz gain, dagozkion gainerako ekintzak gauzatuko dira.

La constatación de la existencia de cualquier supuesto de incumplimiento de las condiciones que motivaron la concesión de la beca dará lugar, de conformidad y en los términos establecidos en el Decreto legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, a la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades percibidas más los intereses legales que procedan, sin perjuicio de las demás acciones que procedan.

16. artikulua.- Itzulketa prozedura.

Artículo 16.- Procedimiento de reintegro.

Ezarritako baldintzak edota betebeharrak betetzen ez direnean, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan agindutakoari jarraituko zaio emandako beka itzultzeko. Dekretu horrek hau ezartzen du:

El procedimiento para la devolución de la beca concedida, en el supuesto de incumplimiento de las condiciones y/u obligaciones establecidas, se ajustará a lo dispuesto en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, que establece lo siguiente:

a) Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeko zuzendariak prozeduraren hasiera eta prozedura funtsatzeko arrazoiak jakinaraziko dizkio pertsona edo talde interesatuari, eta 15 egun balioduneko epea emango dio, interesatuak egokitzat jotzen dituen alegazioak egiteko.

a) La Directora de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer comunicará a la persona o grupo de personas interesadas la iniciación del procedimiento y las causas que lo fundamentan, concediendo un plazo de 15 días hábiles para que formule las alegaciones que estime oportunas.

b) Alegazioak jaso edo alegaziorik egin gabe epea amaitu ondoren, Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeko zuzendariak amaitutzat joko du prozedura, ebazpen bidez. Ebazpen horrek administrazio-bidea amaituko du.

b) Recibidas las alegaciones o transcurrido el plazo sin que se hubieran realizado, se pondrá fin al procedimiento por Resolución de la Directora de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer. Dicha Resolución pondrá fin a la vía administrativa.

Ebazpenean baldintzak bete ez direla adierazten bada, galdutzat joko da beka jasotzeko eskubidea, eta, beharrezkoa bada, jasotako zenbatekoak eta aplikatzekoak diren legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusira itzultzeko aginduko da. Dirua hil biko epean itzuli beharko da, jakinarazpena egiten den egunetik hasita. Epe hori borondatezko alditzat joko da.

Si la Resolución estimase la existencia de incumplimiento, declarará la pérdida del derecho a la percepción de la beca y, en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades ya percibidas más los intereses legales que resultaren de aplicación, en el plazo máximo de dos meses, a contar desde su notificación. Este plazo se considerará como período voluntario.

c) Borondatezko aldian itzulketarik egiten ez bada, Eusko Jaurlaritzaren Ogasun eta Herri Administrazio Saileko organo eskudunari jakinaraziko zaio, premiamendu-bideari ekin diezaion, aplikatzekoa den legezko araudian xedatutakoari jarraituz.

c) La falta de reintegro en el período voluntario será puesta en conocimiento del Órgano competente del Departamento de Hacienda y Administración Pública del Gobierno Vasco, a fin de que se proceda por la vía de apremio, según lo dispuesto en la normativa legal aplicable.

d) Gehienez ere sei hileko epea egongo da aplikatzekoak diren arauak ez betetzeagatik emandako diru-laguntzak itzultzeko prozedura -artikulu honetan arautua- ebazteko eta jakinarazteko.

d) El plazo máximo para resolver y notificar el procedimiento para la resolución de las ayudas concedidas por incumplimiento de las normas aplicables regulado en el presente artículo será de seis meses.

17. artikulua.- Datu pertsonalen tratamendua.

Artículo 17.- Tratamiento de datos personales.

Deialdi honetan parte hartzen dutenen datu pertsonalak Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundearen fitxategi automatizatu batean sartuko dira, datuen tratamendua egiteko; fitxategi hori Datu Pertsonalak Babesteari buruzko 15/1999 Lege Organikoan xedatutakora lotuta dago eta Erakundeak sustatzen dituen laguntzak kudeatzeko baino ez da erabiliko. Interesatuek eskubidea dute datuak ikusteko, zuzentzeko, ezerezteko eta aurka egiteko, legearen arabera. Eskubide horiez baliatzeko, idazki bat bidali beharko diote fitxategiaren arduradunari, hau da, Azterlan, Plangintza eta Dokumentazio Arloari: Manuel Iradier kalea, 36, 01005 Vitoria-Gasteiz.

Los datos personales de quienes participen en esta convocatoria serán incorporados para su tratamiento a un fichero automatizado de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer sujeto a lo dispuesto a la Ley Orgánica 15/1999, de Protección de Datos de Carácter Personal. El uso de dicho fichero se circunscribe al uso exclusivo de la gestión de las ayudas promovidas por el Instituto. Las personas interesadas podrán ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, dirigiendo un escrito al Área de Estudios, Planificación y Documentación, responsable de dicho fichero: c/ Manuel Iradier 36, 01005 Vitoria-Gasteiz.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.- Ebazpen honek amaitu egiten du administrazio-bidea. Ebazpenaren aurka interesatuek berraztertzeko errekurtsoa aurkez diezaiokete Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeko zuzendariari, hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez dezakete zuzenean, dagokion Administrazioarekiko Auzietako Epaitegian, hil biko epean, ebazpena EHAAn argitaratu eta biharamunetik aurrera.

Primera.- Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Directora de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo correspondiente en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a su publicación en el mismo Boletín.

Bigarrena.- Ebazpen honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean emango ditu ondorioak.

Segunda.- La presente Resolución surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2010eko urtarrilaren 20a.

En Vitoria-Gasteiz, a 20 de enero de 2010.

Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora de Emakunde-Instituto Vasco de la Mujer,

MARÍA SILVESTRE CABRERA.

MARÍA SILVESTRE CABRERA.

ESKABIDE EREDUA (I. ERANSKINA)

MODELO DE SOLICITUD (ANEXO I)

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II. ERANSKINA

ANEXO II

MEMORIA

MEMORIA

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III. ERANSKINA

ANEXO III

AURKEZTEN DIREN AGIRIAK

DOCUMENTOS QUE SE REMITEN

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IV. ERANSKINA

ANEXO IV

CURRICULUM VITAE

CURRICULUM VITAE

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V. ERANSKINA / ANEXO V

V. ERANSKINA / ANEXO V

HIRUGARRENAREN DATUEN ALTA/ALTA DE DATOS TERCERO INTERESADO (*)

HIRUGARRENAREN DATUEN ALTA/ALTA DE DATOS TERCERO INTERESADO (*)

HIRUGARRENAREN EZAGUPENERAKO DATUAK/DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO

HIRUGARRENAREN EZAGUPENERAKO DATUAK/DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO

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VI. ERANSKINA

ANEXO VI

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VII. ERANSKINA

ANEXO VII

EMAKUNDE-EMAKUMEAREN EUSKAL ERAKUNDEAREN MARKAREN EZAUGARRIAK

CARACTERÍSTICAS DE LA MARCA DE EMAKUNDE-INSTITUTO VASCO DE LA MUJER

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Azterketa dokumentala


Análisis documental