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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

40. zk., 2009ko otsailaren 26a, osteguna

N.º 40, jueves 26 de febrero de 2009


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1058
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ERABAKIA, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Administrazio Kontseiluak 2009ko otsailaren 4an egindako bileran hartutakoa. Horren bidez, tokiko korporazioei 2009. urtean laguntzak emateko deialdia eta oinarri-arauak onartu dira.

ACUERDO del Consejo de Administración de Osakidetza-Servicio vasco de salud, adoptado en sesión de fecha 4 de febrero de 2009, por el que se aprueba la convocatoria y bases reguladoras del año 2009, para la concesión de ayudas a Corporaciones Locales.

Euskal Autonomia Erkidegoak titularitate publikoko baliabide-dotazioa izan behar du, osasun-arloko beharrizanei egokituta, eta baliabide horiek zentzuz eta eraz erabiltzea, horixe izango da planifikatzerakoan aintzat hartuko den irizpidea. Horrela izan dadin bermatuko da, Euskadiko Antolamendu Sanitarioari buruzko ekainaren 26ko 8/1997 Legean jasotako xedapenen arabera.

De conformidad con las previsiones contenidas en la Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, en la Comunidad Autónoma de Euskadi se garantizará la existencia de una dotación de recursos de titularidad pública adecuada a las necesidades sanitarias, realizándose su planificación con criterios de racionalización de recursos.

Jakina denez, osasun-arloan zerbitzu egokiak emateko, beharrezkoa da leku eta ekipamendu egokiak erabilgarri izatea, eta baldintza horri lotuta dago estu-estuan zerbitzuaren kalitatea. Egiaztatu denez, askotan, lokalak eta ekipamenduak ez zaizkie ondo egokitzen gaur egungo beharrizanei, eta, beraz, hobetu beharrekoak hobetu daitezen, laguntza-programa egin da, eta laguntzak emateko modua arautu.

No obstante, una adecuada prestación de servicios sanitarios está notablemente condicionada por la disponibilidad de locales y equipamientos necesarios, y habiéndose comprobado que, en gran parte de los casos, dichos locales y equipamientos no se adecuan a las necesidades actuales, se ha elaborado un programa de ayudas, con el fin de promover su mejora, regulándose su concesión.

Ildo horretatik, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuak, herritarrek osasun-arloan dituzten beharrizanei osasun-zerbitzu egokiekin erantzun nahian, eta helburu hori behar bezala betetzearren, osasun-zerbitzuak hobetzeko sustapen-lan hori hartu du bere gain, eta oraingoan ere zeregin horretan dihardu, helburu horrekin egin baitu tokiko korporazioei laguntzak emateko urteroko deialdi hau.

En este sentido Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el cumplimiento de su finalidad de desempeño en la provisión de servicios sanitarios adecuados a las necesidades sanitarias de la población, ha venido asumiendo la citada actividad de fomento y continúa en el desarrollo de la misma mediante la convocatoria anual de ayudas destinadas a las Corporaciones Locales.

Horrenbestez, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Administrazio Kontseiluak ondorengo erabaki hau hartu du, batetik, azaroaren 11ko 255/1997 Dekretuak onartutako erakunde publikoaren estatutu sozialetan Administrazio Kontseilu honi ematen zaizkion eskumenak erabilita, eta, bestetik, honako xedapen hauek oinarri hartuta: ekainaren 19ko 7/1997 Legearen laugarren azken xedapena, eta, laguntzak eta diru-laguntzak arautzeko, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. Tituluan xedatutakoak.

Así, de conformidad con las previsiones contenidas en la disposición final cuarta de la Ley 7/1997, de 19 de junio, en virtud de la regulación sobre ayudas y subvenciones contenidas en el Título VI del Decreto -legislativo 1/1997, de 11 de noviembre y a tenor de las atribuciones que le otorgan los Estatutos Sociales del Ente Público aprobados por el Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, el Consejo de Administración del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, adopta el siguiente

ERABAKIA:

ACUERDO:

Lehenengoa.- Tokiko korporazioei 2009. urtean diru-laguntzak emateko deialdia eta oinarri-arauak onartzea, I. eranskinean ezarritakoaren arabera.

Primero.- Aprobar la convocatoria y bases reguladoras para la concesión de subvenciones a Corporaciones Locales del año 2009, en los términos del anexo I.

Bigarrena.- Ebazpen hau EHAAn argitaratzeko agintzea.

Segundo.- Ordenar la publicación del presente Acuerdo en el BOPV.

Vitoria-Gasteiz, 2009ko otsailaren 4a.

En Vitoria-Gasteiz, a 4 de febrero de 2009.

Administrazio Kontseiluko lehendakaria,

El Presidente del Consejo de Administración,

GABRIEL M.ª INCLÁN IRIBAR.

GABRIEL M.ª INCLÁN IRIBAR.

I. ERANSKINA

ANEXO I

1.- Xedea.

1.- Objeto.

Euskal Autonomia Erkidegoko tokiko korporazioei laguntzak esleitzerakoan nola jokatu zehaztuko duten oinarri arauemaileak ezartzea, horixe da deialdi honen xedea. Laguntza horiek betiere helburu izango dute osasun-zentroak eta horiei lotutako mediku-kontsultategiak handitzeko, eraberritzeko edo konpontzeko lanak egitea, oin berriko obrak egitea, horiei buruzko proiektuak idaztea, eta beharrezko diren altzariak eskuratzea.

Es objeto de la presente convocatoria establecer las bases reguladoras por las que ha de regirse la adjudicación de ayudas destinadas a Corporaciones Locales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, para la redacción de proyectos, obras de nueva planta, obras de ampliación, reforma y reparación de centros de salud o consultorios médicos dependientes de las mismas, así como para la dotación del mobiliario necesario.

2.- Finantziazioa.

2.- Financiación.

Deialdi honetako laguntzak ordaintzeko, honako kontabilitate-kontu hau erabiliko da: «Beste batzuei emandako kapital-laguntzak», 65310000 zenbakia.

La financiación de las ayudas previstas se efectuará con cargo a la cuenta contable «Subvenciones de capital concedidas a otros» n.º 65310000.

Programaren zenbatekoa, guztira: 700.000,00 euro.

El importe total del programa es de 700.000,00 euros.

3.- Onuradunak.

3.- Beneficiarios.

Funts publikoak norentzat, horiexentzat dira laguntza hauek ere; beraz, besteak beste, Euskal Autonomia Erkidegoko Tokiko Korporazioak izan litezke onuradun, baldin osasun-zentroetan edo mediku-kontsultetan altzariak erosi, edo obrak zein proiektuak egiten hasten badira 2009an (edo lehenago hasitakoekin jarraitzen badute).

Se considerarán beneficiarios de estas ayudas los destinatarios de los fondos públicos que, como Corporaciones Locales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, hayan puesto en marcha, o continúen durante el año 2009, proyectos, obras o amueblamiento de centros de salud o consultorios médicos.

Laguntza-eskaera egin duenak baldintza hori betetzen duela egiaztatzeko, aurkeztu beharreko dokumentazio guztia aurkeztu beharko du eskabideak egiteko dagoen epe horretan bertan.

La acreditación de ser acreedor de tal consideración deberá llevarse a cabo en el plazo de presentación de la solicitud de la ayuda, mediante la documentación que ha de acompañar a aquélla.

4.- Diruz lagun litezkeen gastuak.

4.- Gastos subvencionables.

4.1.- Diru-laguntzak honako gastu hauek ordaintzen lagunduko du:

4.1.- La dotación de la ayuda contribuirá a cubrir los gastos de:

- Proiektuak idatzi.

- Redacción de proyectos.

- Oin berriko obrak.

- Obras de nueva planta.

- Handitze-lanak.

- Obras de ampliación.

- Eraberritze-lanak.

- Obras de reforma.

- Osasun-zentroa konpontzeko eta zaintzeko lanak.

- Obras de reparación para mantenimiento del centro.

- Altzariak erosi.

- Adquisición de mobiliario.

Proiektu eta obra horien xede, betiere, diru-laguntza jaso duen tokiko korporazioak titular modura jabetzan dituen orubeak, eraikinak eta lokalak izango dira.

Dichos proyectos y obras han de referirse a solares, edificios y locales cuyo titular sea la Corporación Local beneficiaria de la ayuda.

Halaber, proiektu eta obra horiek legez ezarritako prozeduren bitartez gauzatuko dira.

Asimismo, dichos proyectos y obras habrán de llevarse a cabo por los procedimientos legalmente establecidos.

Legezkotasun hori kontrolatzeko, eranskin honetako 9.2.f atalean adierazten den betebeharra ezarri zaio diru-laguntzaren onuradunari.

A los efectos del control de dicha legalidad se establece la obligación del beneficiario de la ayuda contenida en el apartado 9.2.f) de este anexo.

Baina Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuak ez du bermatuko administrazio-kontratazioaren alorrean indarrean dagoen legeria betetzea; aitzitik, burutzen den kontrola, diru-laguntza eman behar den edo ukatu behar den jakiteko egingo da bakar-bakarrik.

No obstante lo anterior, Osakidetza-Servicio vasco de salud no será la garante del cumplimiento de la legalidad vigente en materia de contratación administrativa, sino que el control que, en su caso, se efectúe lo será a los solos efectos de concesión o no de la ayuda.

4.2.- Hala dagokionean, egin beharreko inbertsioaren kopuru osoa ere har lezake diru-laguntzetako bakoitzak.

4.2.- La cuantía de cada ayuda podrá alcanzar, en su caso, la totalidad de la inversión a realizar.

5.- Eskabideak eta eskatutako dokumentazioa aurkeztea.

5.- Presentación de solicitudes y documentación requerida.

5.1.- Eskabidea eta dokumentazioa aurkezteko epea hilabetekoa izango da, honako erabaki hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

5.1.- El plazo de presentación de solicitudes y de la documentación correspondiente, será de un mes a partir del día siguiente al de la publicación del presente Acuerdo en el BOPV.

5.2.- Eskabideak Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko zuzendari nagusiari aurkeztu behar zaizkio (Araba kalea, 45 zk., 01006 posta-kodea, Vitoria-Gasteiz).

5.2.- Las solicitudes se dirigirán a la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud (c/ Álava, n.º 45, CP 01006, de Vitoria-Gasteiz).

Halaber, 4/1999 Legeak aldatu zuen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan adierazitako lekuan eta moduan ere aurkeztu ahal izango dira agiriak (30/1992 Legea, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legea).

Asimismo, podrán presentarse en los demás lugares y formas indicados en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común (modificada por Ley 4/1999).

5.3.- Eskabidea egiteko dokumentuan ondo jasota egongo dira 1.1 eranskinean agertzen diren datu guztiak, eta horri erantsita aurkeztuko dira 1.2 eranskinean eskatutako agiriak.

5.3.- Las solicitudes se efectuarán mediante documento en que figuren todos los datos del anexo 1.1 y se adjuntarán los documentos indicados en el anexo 1.2.

5.4.- Eskabidea jasotakoan akatsen bat edo okerren bat dagoela ikusten bada, horren berri emango zaio eskabidea egin duenari, eta hamar eguneko epea emango zaio dena delako akatsa edo okerra zuzen dezan. Epe hori amaituta okerra edo akatsa zuzendu ez badu, eskabidea artxibatu egingo da bestelako izapiderik egin gabe.

5.4.- Si, a la recepción de la solicitud, se advirtiera en la misma la existencia de algún defecto o inexactitud, se le comunicará al solicitante, concediéndole un plazo de 10 días para que proceda a su subsanación. Transcurrido dicho plazo sin haber procedido a la misma, la solicitud se archivará sin más trámite.

6.- Aurkeztutako eskabideak eta dokumentazioa baloratzea.

6.- Valoración de solicitudes y documentación presentada.

6.1.- Eskabideak baloratzeko, batzorde bat izendatuko da, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuaren zuzendari nagusiak ebazpen batez izendatutako kideez osatua. Ebazpen hori EHAAn argitaratuko da.

6.1.- La valoración de las solicitudes se llevará a cabo, por una Comisión nombrada al efecto mediante resolución de la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud que será publicada en el BOPV.

6.2.- Ondoren azalduta datozen irizpide hauek aintzakotzat hartuta egin beharko da balorazio-lan hori:

6.2.- La labor de valoración se efectuará de conformidad con los criterios que se detallan a continuación:

a) Begiratu behar da ea zenbateraino laguntzen den edo arintzen den Euskal Autonomia Erkidegoan osasun-arloan lehen mailako arreta ezartzeko prozesua; horretarako, kontuan hartu behar da ea zer-nolako lehentasunak dauden lehen mailako arreta eskaintzeko ekipoak martxan jartzeko orduan.

a) Que se favorezca y agilice el proceso de implantación de la Atención Primaria de la salud en la Comunidad Autónoma del País Vasco, teniendo en cuenta aquellas prioridades que se establezcan en lo referente a la puesta en funcionamiento de equipos de Atención Primaria.

b) Begiratu behar da ea arrazoizko bestelako aukerarik ba ote dagoen eskatu den hobekuntza hori finantzatzeko.

b) Que no exista otra posibilidad razonable de financiar la mejora que se solicita.

c) Aintzat hartuko dira tokian-tokian nolako ezaugarriak dauden, esaterako, kontuan izan behar da konpondu edo eraberritu beharreko eraikina salbuetsia den edo eraikinak zor historiko-artistikorik ba ote duen.

c) Que se contemplen las circunstancias peculiares de cada localidad, como pudiera ser la ejecución de las obras en edificios exentos o no afectados a otros servicios de carácter histórico-artístico.

d) Lehentasuna emango zaie zentroen kanpoaldean eta barrualdean dauden arkitektura-oztopoak kentzeko obrei eta horietarako sarbidea egokitzeko obrei.

d) Se priorizarán las obras necesarias para la supresión de barreras arquitectónicas, tanto en el exterior como en el interior de los centros y accesibilidad a las mismas.

6.3.- Erabaki honetan azaldutako baldintza guztiak beteta ere, horrek ez du esan nahi besterik gabe laguntza jasotzeko eskubidea lortu denik.

6.3.- El cumplimiento de todos los requisitos mencionados en este Acuerdo no otorga por sí solo derecho a la adjudicación de la ayuda.

6.4.- Gainfinantzaketa gertatzen bada, bateraezina izango da laguntza hauetakoren bat jasotzea, eta, xede eta kontzeptu berbera duen beste edozein eratako laguntzarik jasotzea.

6.4.- La concesión de la ayuda es incompatible con cualquier otro tipo de ayuda para el mismo fin y por el mismo concepto, si existiera sobrefinanciación.

Kofinantzaketarik izanez gero, helburu bererako hartutako laguntza guztien diru-kopuru osoa handiagoa denean kostu osoa bera baino, erabaki honen arabera emandako laguntzaren zenbatekoa ere murriztu egingo da: kostutik gora zenbat, horrenbeste.

En el caso de cofinanciación, cuando el importe total de las ayudas obtenidas, para un mismo fin, sea superior a su coste total, se reducirá en la cantidad correspondiente al exceso el importe de ayuda concedida de conformidad con el presente Acuerdo.

6.5.- Batzordearen balorazioan hauek adierazi beharko dira:

6.5.- La valoración que se lleve a cabo deberá expresar:

a) Onuradunen zerrenda eta diruz lagundutako kontzeptuak.

a) la relación de beneficiarios y los conceptos por los que se otorgan las subvenciones.

b) Diru-laguntzak zenbatekoak diren guztira, diruz lagundutako kontzeptuetako bakoitzari zenbat dagokion ondo zehaztuta.

b) el importe global de las subvenciones, el desglose de dicho importe para cada uno de los conceptos subvencionados.

7.- Ebazpena.

7.- Resolución.

7.1.- Balorazioa aztertuta, Administrazio Kontseiluak eskuordetuta, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko zuzendari nagusiak diru-laguntzak esleitzeko ebazpena emango du Balorazio Batzordearen proposamenean oinarrituta; ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da.

7.1.- Examinada la valoración, la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por delegación de este Consejo de Administración, dictará Resolución de adjudicación de ayudas que será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco, a propuesta de la Comisión de Valoración.

Aldi berean, laguntza-esleipenean onuradun izan den tokiko korporazioari onarpen-agiria bidaliko zaio, eta agiri hori behar bezala beteta itzuli behar da hamabost eguneko epean, agiria jasotzen denetik kontatzen hasita.

Paralelamente, se remitirá a la Corporación Local adjudicataria de la ayuda el correspondiente documento de aceptación, que deberá devolver debidamente cumplimentado, en el plazo de quince días a contar desde la fecha en que lo reciba.

Onarpen-agiria epe horretan itzultzen ez bada, diru-laguntzari uko egin zaiola ulertuko da, eta, orduan, laguntza jasotzeko eskubidea ere galduko da, erabaki honen 7.2 puntuan ezarritakoari jarraituz.

Caso de no devolverlo en dicho plazo, se entenderá que renuncia a la ayuda, debiéndose declarar la pérdida de su derecho a la misma, de conformidad con lo dispuesto en el punto 7.2 de este Acuerdo.

7.2.- Balioespenean kontuan hartutako baldintzetakoren bat gerora aldatzen bada, emandako ebazpena ere moldatu egin ahal izango da horren arabera.

7.2.- Podrá dar lugar a la modificación de la Resolución dictada toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta en la valoración.

Zehatzago esanda, esleitutako laguntzari uko egiten bazaio edo baldintzak ez betetzeagatik jasotako dirua itzularazi egin behar bada, eskabidea aurkeztu duten gainerakoen artean esleituko da berriz bueltan jasotako kopuru hori, betiere, hasieratik aintzat hartutako irizpide berberak oinarri.

En particular, en los casos de renuncia de la ayuda concedida u obligación de reintegro por incumplimiento, que originará una reasignación de los importes entre el resto de los solicitantes, con respeto de los mismos criterios originariamente tenidos en cuenta.

Era berean, xede bererako beste laguntzaren bat ere lortuz gero, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko zuzendari nagusiak dagokion kitapen-ebazpena emango du esleitutako laguntzen kopuruak berriz doitu eta egokitzeko; egoera horretan, aldez aurretik ordainketarik egin bada, onuradunak itzuli egin beharko du zegokionetik gora jasotako kopurua.

Asimismo, la obtención concurrente de otra ayuda, en cuyo caso, la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud dictará la oportuna Resolución de Liquidación, en la que se reajustarán los importes de las ayudas concedidas, procediéndose en el supuesto de haberse realizado pagos anticipados, a la devolución de los importes recibidos en exceso.

7.3.- Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko zuzendari nagusiaren ebazpenaren aurka administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Vitoria-Gasteizko Administrazioarekiko Auzietako Epaitegian, bi hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta biharamunetik aurrera.

7.3.- Contra la Resolución de la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud podrá interponerse recurso contencioso-administrativo, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a la publicación de la misma, ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo de Vitoria-Gasteiz.

7.4.- 2009ko abenduaren 31 baino lehenago esanbidezko ebazpenik ematen ez bada, ebatzi gabeko eskaerak ezetsi egin direla ulertu beharko da, halaxe ezarrita baitago, 4/1999 Legeak emandako idazkeraren arabera, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 43. artikuluan, ahaztu gabe lege berak Administrazioari esanbidez ebatzi behar duela ere agintzen diola.

7.4.- Si al 31 de diciembre de 2009 no hubiera recaído resolución expresa, podrán entenderse desestimadas las solicitudes no resueltas, a los efectos de lo establecido en el artículo 43 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común (según redacción de Ley 4/1999), sin perjuicio de la obligación que dicha Ley impone a la Administración de resolver expresamente.

8.- Esleitutako laguntzak ordaintzea.

8.- Abono de las ayudas económicas otorgadas.

Esleitutako diru-laguntza transferentzia bidez ordainduko da, onuradunak laguntza onartu duela jakinarazi ondoren; ordainketa egin ahal izateko, onuradunak aurrez erakutsi beharko du laguntzaren helburua bete dela, eta dirua zertarako eman, horretarakoxe erabili dela; horretarako, onuradunak kasuan-kasuan dagokion jatorrizko dokumentazioa aurkeztu behar du: proiektua idazteagatiko ordain-sariak, obra-ziurtapenak (arkitekto-zuzendariak baloratu eta sinatutakoak), edo ondasun higiezinak eskuratu direla egiaztatzen duten fakturak, baita ordainketa onartzen duen erabakia edo dekretua ere (udalbatzarena zein gobernu-batzordearena edo alkatetzarena).

El importe de la ayuda concedida se efectuará, previa aceptación de la misma, mediante la oportuna trasferencia y previa justificación del cumplimiento de la finalidad para la que se concedió, mediante facturas justificativas de la obra ejecutada, de acuerdo a la propuesta aprobada, según los casos, de honorarios profesionales por la redacción del proyecto, de certificaciones de obra, valoradas y firmadas por el Arquitecto-Director, o de las facturas justificativas de la adquisición del mobiliario, así como del Acuerdo plenario, Acuerdo de la Comisión de Gobierno o Decreto de la Alcaldía, aprobando el pago.

Ordainketa egiteko dokumentazioa aurkezteko epea 2010eko abenduaren 31n bukatuko da. Salbuespen modura, ordainketa egiteko epea atzeratu egin liteke, baldin eta onuradunak, gehienez epea bukatu baino bi hilabete lehenago, eskaera egiten badu, horretarako nahikoa arrazoi baduela modu egokian erakutsita.

El plazo máximo de presentación de la documentación para realizar el pago será el 31 de diciembre de 2010. Excepcionalmente, dicho pago podrá ampliarse previa solicitud del beneficiario, con una antelación de 2 meses a la finalización del mismo, siempre que se justifique de forma adecuada y suficiente.

Goian esandakoa horrela izanda ere, laguntza dela-eta egiaztagiriak aurkeztutakoan ere egin litezke konturako ordainketak. Konturako ordainketa horiek zatikako ordainketak izan ahalko dira, eta, beraz, diruz lagundutako jardunak burutu ahala ordainduz joango dira: aurkeztutako justifikazioa zenbatekoa, ordainduko den laguntza-zatia ere horrenbestekoa.

No obstante lo anterior, cuando se justifique por razón de la ayuda, podrán realizarse abonos a cuenta. Dichos abonos a cuenta podrán suponer la realización de pagos fraccionados que responderán al ritmo de ejecución de las acciones subvencionadas, abonándose por cuantía equivalente a la justificación presentada.

Salbuespen modura, aurreratutako ordainketak ere egin litezke; alegia, inoiz funtsak eman litezke aurrez justifikatu gabe, baldin eta finantziazio hori diruz lagundutako jardun horiek burutu ahal izateko beharrezkoa bada.

Excepcionalmente, se podrán realizar pagos anticipados que supondrán entregas de fondos con carácter previo a la justificación, como financiación necesaria para poder llevar a cabo las actuaciones inherentes a la subvención.

9.- Onuradunen betebeharrak.

9.- Obligaciones de los beneficiarios.

9.1.- Ebazpen honetan araututako laguntzen onuradunek honako betebehar hauek bete beharko dituzte:

9.1.- Los beneficiarios de las ayudas reguladas en la presente Resolución deberán cumplir las siguientes obligaciones:

a) Onuradun izan nahi duenak diru-laguntza jaso ahal izateko egoeran egon behar du.

a) Encontrarse en la situación que fundamente la concesión de la subvención.

b) Diru-laguntza emango duen erakundean onuradunak egiaztatu behar du laguntza jasotzeko eta baliatzeko ezarritako betebehar eta baldintza guztiak betetzen dituela, bai eta egin beharreko jarduna egin duela ere.

b) Justificar ante la entidad concedente el cumplimiento de los requisitos y condiciones, así como la realización de la actividad, que determinen la concesión o disfrute de la ayuda.

c) Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak beren lana betetzeko eskatutako informazio guztia helarazi behar dute —deialdi honi lotutako diru-laguntzei buruzko informazioa—.

c) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

d) Onuradunak laguntza eman dion erakundeari jakinarazi behar dio ea beste administrazio edo ente publiko zein pribatu batetik bestelako laguntzarik, diru-sarrerarik edo baliabiderik jaso duen xede berbererako.

d) Comunicar a la entidad concedente la obtención de ayuda, los ingresos o recursos para la misma finalidad, procedente de cualquiera administraciones o entes, tanto públicos como privados.

e) Diru-laguntza ematerakoan kontuan hartutako gorabehera edo egoeretatik edozein aldatzen bada gerora, aldaketa objektiboa zein subjektiboa izan, horren berri eman behar du onuradunak. Berariaz eskatzen da osasun-zentroaren kalifikazioa ez moldatzea edo aldatzea.

e) Comunicar la modificación de cualquier circunstancia tanto objetiva como subjetiva que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención. En particular, no modificar ni alterar la calificación del centro.

9.2.- Onuradunak, zehazki, honako konpromiso hauek hartuko ditu:

9.2.- En particular, el beneficiario adquiere el compromiso de:

a) Esleitu zaion diru-laguntza onartzea, deialdi honetako 7.1 puntuan ezarritakoari jarraituz.

a) Aceptar la subvención concedida, de conformidad a lo estipulado en el punto 7.1 de esta convocatoria.

b) Laguntza zertarako eman zaion, horrexetarako erabiltzea eta ez beste ezertarako.

b) Utilizar la ayuda para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Proiektuak idazterakoan eta obrak egiterakoan, Eusko Jaurlaritzaren urriaren 11ko 396/1994 Dekretuan ezarritakoa bete beharko da, osasun-arloko zentro, zerbitzu eta establezimenduak irekitzeko, jardunean jartzeko eta aldatzeko baimenei buruzkoa (1994ko urriaren 28ko EHAA, 206. zenbakia).

c) Para la redacción de proyectos y realización de obras, atenerse a lo establecido en el Decreto del Gobierno Vasco 396/1994 de 11 de octubre (BOPV n.º 206, de 28 de octubre de 1994), sobre autorizaciones de aperturas, funcionamiento y modificación de centros, servicios y establecimientos sanitarios.

d) Osasun Sailarekin eta Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuarekin lankidetzan jardun behar du onuradunak, haiek hasitako jarduera-programetan laguntzen.

d) Colaborar con el Departamento de Sanidad y Osakidetza-Servicio vasco de salud para la realización de los programas de actuación iniciados por éstos.

e) Osasun Sailak ezartzen dituen ikuskapenak eta kontrolak onartu behar ditu onuradunak.

e) Admitir las inspecciones y control establecidos por el Departamento de Sanidad.

f) Era berean, diru-laguntzaren arauak eta baldintzak benetan betetzen ari direla egiaztatzeko, Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuaren iritziz beharrezko diren gainbegirapen, ikuskapen eta egiaztapen guztiak ere onartu behar dira.

f) Asimismo todas las supervisiones, inspecciones y comprobaciones que Osakidetza-Servicio vasco de salud considere necesarias para asegurar el cumplimiento de las normas y condiciones de la subvención.

g) Baldin eta Arkitektura eta Ingeniaritza Zuzendariordetzak, txosten tekniko baten bidez, beste agiri osagarri batzuk edo aldaketa batzuk eskatzen baditu, 15 egun naturaleko epean erantzun beharko zaio.

g) En los casos en que la Subdirección de Arquitectura e Ingeniería requiera, mediante informe técnico, algún tipo de cambio o documentación complementaria a la enviada, el plazo máximo de contestación al mismo será de 15 días naturales.

10.- Diru-laguntza itzularaztea edo baliogabetzea.

10.- Reintegro o revocación de la ayuda.

10.1.- Ondoren adieraziko diren egoeretakoren bat gertatuz gero, onuradunak ezin izango du eskatu laguntza ordain diezaioten, eta, gainera, hala dagokionean, jaso duen diru-kopurua ere itzuli egin beharko du, dirua jaso zuenetik sortutako interes eta guzti:

10.1.- Los beneficiarios no podrán exigir el abono de la ayuda y, en su caso, procederá el reintegro de las cantidades percibidas y la exigencia de los intereses legales que resultaren de aplicación desde el momento del pago en los siguientes casos:

a) Egiaztagiriekin justifikatu behar duena justifikatzen ez badu.

a) Incumplimiento de la obligación de justificación.

b) Onuradunak laguntza jasotzen badu, horretarako bete beharreko baldintzak bete gabe.

b) Obtener la ayuda sin reunir las condiciones requeridas para ello.

c) Laguntzaren helbururako gabe, beste zerbaiterako erabiltzen badu.

c) Incumplimiento de la finalidad para la que la ayuda fue concedida.

d) Laguntza jaso duela-eta ezarri zaizkion betekizunak betetzen ez baditu.

d) Incumplimiento de las condiciones impuestas con motivo de la ayuda.

e) Onuradunak ezarri zaizkion kontrol-jardunei ezezkoa ematea edo traba egitea.

e) Negativa u obstrucción a las actuaciones de control establecidas.

f) Laguntza hauekin batera beste batzuk ere jasotzea eta gainfinantzaketa gertatzea.

f) Obtención concurrente de ayudas con sobrefinanciación.

10.2.- Balorazioan kontuan hartutako baldintzak aldatzeagatik baliogabetu ahalko da laguntza, osorik edo zati bat, 7.2 puntuarekin bat etorriz.

10.2.- La revocación total o parcial podrá tener lugar, de conformidad con el punto 7.2, por alteración de las condiciones tenidas en cuenta en la valoración.

Bereziki, baliogabetuta geratuko da laguntza baldin eta 9.1.d, 9.1.e, 9.2.b, 9.2.g eta 10.1. idatz-zatietan jasotakoa bete gabe uzten bada edo faltsutzen bada.

En particular podrá ser revocada si existiera conocimiento de falsedad o incumplimiento de los apartados 9.1.d), 9.1.e), 9.2.b), 9.2.g) y 10.1.

11.- Araubide juridikoa.

11.- Régimen Jurídico.

Prozeduraren inguruan oinarri-arau hauetan aurrez zehaztu ez diren gaietan, 4/1999 Legean ezarritakoa aplikatuko da (lege horrek azaroaren 26ko 30/1992 Legea aldatu zuen, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearena).

En todos los aspectos procedimentales no previstos en las presentes bases será de aplicación lo dispuesto en la Ley 4/1999, de modificación de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Vitoria-Gasteiz, 2009ko otsailaren 4a.

En Vitoria-Gasteiz, a 4 de febrero de 2009.

Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko

El Presidente del Consejo de Administración

Administrazio Kontseiluko lehendakaria,

de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

GABRIEL M.ª INCLÁN IRIBAR.

GABRIEL M.ª INCLÁN IRIBAR.

1.1 ERANSKINA

ANEXO 1.1

ESKABIDE EREDUA

MODELO DE SOLICITUD

(Hemen jaso beharreko datuak):

(Datos a figurar en la misma):

Tokiko korporazioa __________________________________________________________________________ _________

Corporación Local __________________________________________________________________________ __________

Kontsultategia edo osasun zentroa _________________________________________________________________(herria).

Consultorio o Centro de Salud ___________________________________________________________________(locali dad).

Osasun-zentroaren edo z. medikoaren helbidea ______________________________________________________________

Dirección del C. Médico o C. Salud _______________________________________________________________________

Harremanetarako telefonoa eta faxa: _____________________________________________________________________

Tfno. y Fax de contacto: __________________________________________________________________________ ______

Osasun-eskualdea __________________________________________________________________________ __________

Comarca Sanitaria __________________________________________________________________________ __________

Deialdia __________________________________________________________________________ _________________

Convocatoria __________________________________________________________________________ ______________

Laguntza eskatzeko arrazoia:_________________________________________________________________ ____________

Motivo de la solicitud de ayuda:____________________________________________________________________ _______

(Proiektua idaztea, oin berriko obrak egitea, osasun-zentroa handitzea, eraberritzea edo konpontzea). ____________________

(Redacción de proyecto, obras de nueva planta, de ampliación, de reforma, de reparación para mantenimiento). ________________

Inbertsioaren kopurua, guztira: __________________________________________________________________________

Importe total de la inversión:________________________________________________________________ _____________

Lanak hartuko duen azalera: __________________________________________________________________________ __

Superficie de actuación: __________________________________________________________________________ ______

Goian adierazitako Udalbatzak, deialdiari jarraituz:

La Corporación arriba indicada, en base a dicha convocatoria:

HAU ESKATZEN DU:

SOLICITA:

Gorago adierazitako inbertsioak ekarri dituen gastuei aurre egitearren, _________________euroko diru-kopurua eman diezaiotela laguntza modura; honako dokumentazio hau ere aurkeztu da eskaerari erantsita:

la cantidad de ______________________€ para sufragar los gastos ocasionados con motivo de la inversión arriba mencionada, y se adjunta la documentación que se relaciona:

(Zehaztu zein dokumentazio aurkeztu den, deialdi honen 1.2 eranskinean eskatutakoari jarraituz).

(Detallar la documentación que se adjunta, de acuerdo al anexo n.º 1.2 de esta convocatoria)

(eguna)

(fecha)

(Alkatearen sinadura)

(firma del Alcalde)

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUKO ZUZENDARI NAGUSIA.

ILMA. SRA. DIRECTORA GENERAL DE OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD

1.2 ERANSKINA

ANEXO 1.2

(Aurkeztu beharreko dokumentazioa):

(Documentación a adjuntar):

Kontsultategi berria eraikitzekotan, proiektua idatzi behar denean, honako hauek aurkeztu behar dira:

Si se trata de la redacción del proyecto para la posterior construcción de un nuevo consultorio, adjuntar:

Diru-laguntza emateko:

Para la concesión:

- Kokapen-planoa, eraikina non egingo den zehaztuta.

- Plano de situación donde se pretende construir.

- Plan Funtzionala, dagokion Osasun Eskualdeko arduradunek egina.

- Plan Funcional, elaborado por la Comarca Sanitaria correspondiente.

- Aurreproiektua edo oinarrizko proiektua, halakorik dagoenean.

- Anteproyecto o proyecto básico si lo hubiere.

Ordainketa justifikatzeko:

Para la justificación del pago:

- Proiektua, dokumentazio grafikoan eta informatizatua.

- Proyecto en documentación gráfica e informatizado.

- Osasun-zentro edo zentro mediko berria eraiki edo gaitzeko, edo oin berriko obrak egiteko, hauek aurkeztu behar dira:

- Si se trata de obras de nueva planta, habilitación o construcción de nuevo C. Médico o C. Salud, adjuntar:

- Aurreproiektua edo burutzapen-proiektua, onartua izan dadin, eta

- Anteproyecto o proyecto de ejecución para su aprobación, y

- Plan Funtzionala, dagokion Osasun Eskualdeko arduradunek egina.

- Plan Funcional, elaborado por la Comarca Sanitaria correspondiente.

Egungo osasun-zentroa edo zentro medikoa handitzeko edo eraberritzeko denean, hauek aurkeztu:

Si se trata de ampliación o reforma del actual C. Médico o C. Salud, adjuntar:

- Egungo egoeraren planoa.

- Plano de estado actual.

- Eraberritzeko proposamen-planoa.

- Plano de propuesta de reforma.

- Urbanizazioaren edo sarbidearen planoak eta argazkiak, zentroaren kanpotiko irisgarritasuna aztertu ahal izateko.

- Planos o fotos de urbanización o acceso que permitan valorar la accesibilidad al centro desde el exterior.

(Kasu batean zein bestean irisgarritasun-arauak eta arkitektura-oztopoak kentzeko arauak bete beharko dira).

(Cumpliendo en ambos casos las normativas de supresión de barreras arquitectónicas y de accesibilidad).

Osasun-zentroa mantentzeko konponketa-lanak egin nahi direnean, honako hauek erantsi:

Si se refiere a obras de reparación para mantenimiento del centro, adjuntar:

- Egungo egoeraren planoa.

- Plano de estado actual.

- Urbanizazioaren edo sarbidearen planoak eta argazkiak, zentroaren kanpotiko irisgarritasuna aztertu ahal izateko.

- Planos o fotos de urbanización o acceso que permitan valorar la accesibilidad al centro desde el exterior.

Laguntza altzariak erosteko denean, hauek aurkeztu:

Cuando se refiera a adquisición de mobiliario, adjuntar:

- Kontsultategiaren/osasun zentroaren planoa.

- Plano del consultorio/centro de salud, y

- Erosi nahi diren altzarien aurrekontua, aleka zehaztua.

- Presupuesto detallado del mobiliario a adquirir.

Kasu guztietan aurkeztu behar dira honako agiri hauek:

En todos los casos adjuntar:

5.3.a.- Txostena, laguntza zein helburutarako erabiliko den zehazteko.

5.3.a.- Memoria explicativa del fin o fines a que se vaya a destinar la ayuda.

5.3.b.- Aurrekontu xehekatua.

5.3.b.- Presupuesto detallado.

(Burutzapen-proiektua aurkezten denean, bertan agertu behar da a) eta b) ataletan eskatutako dokumentazioa).

(Cuando se adjunte proyecto de ejecución, en él figura la documentación de los apartados a) y b).

5.3.c.- Udalak osasun-arloan dituen baliabideei buruzko txostena (langile sanitarioak).

5.3.c.- Informe de los recursos sanitarios (personal sanitario) con que cuenta el municipio.

5.3.d) Agiri batean adierazi behar da ea inbertsio osoa eskatzen den, edo Udalak ere diru-kopururen bat jarriko duen.

5.3.d.- Documento indicativo de si se solicita la totalidad de la inversión, o parte que cubriría la Corporación Local.

5.3.e.- Ziurtagiri batean azaldu behar da ea beste erakunderen bati laguntzarik eskatu ote zaion xede bererako.

5.3.e.- Certificación de si se ha solicitado o no ayuda a otra entidad.

Laguntzotakoren bat jasota, xede bererako ondoren bestelako laguntzarik jasotzen bada, ezinbestekoa da hori jakinaraztea.

Obligatorio comunicar si se concede con posterioridad otra ayuda para el mismo fin.

Tokiko korporazioa orube, eraikin edo lokalaren jabea dela egiaztatzen duen agiria, behar bezala betea (agirian, jabetza osasun-kontsultategi gisa jasota ez badago, ziurtagiri bat aurkeztuko da, ematen diren agiriak horri buruzkoak direla adierazten duena).

Documento acreditativo de la titularidad de la Corporación Local, del solar, edificio o local debidamente compulsado (Si en el documento no figura la propiedad como consultorio médico se aportará certificado que indique que la documentación que se aporta se refiere al mismo).

Teknikari eskumendunak sinatu beharko ditu agiri tekniko guztiak.

Toda la documentación técnica que se aporte deberá estar firmada por técnico competente.


Azterketa dokumentala


Análisis documental