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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

181. zk., 2008ko irailaren 23a, asteartea

N.º 181, martes 23 de septiembre de 2008


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Iragarpenak

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Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila
Vivienda y Asuntos Sociales
5370
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IRAGARKIA, Hernaniko SUE 15.6 sektoreko urbanizazio obraren 1.A fasea (Antziolako mendebaldea) eta 1.B fasea (Sagastiya ekialdea) zuzentzea, ikuskatzea eta koordinatzea helburu duen zerbitzu kontratua esleitzeko dena (10T/08 espedientea).

ANUNCIO para la adjudicación del contrato de servicios que tiene por objeto la dirección, inspección y coordinación de la obra de urbanización del sector SUE 15.6 fases 1.ª A (ámbito oeste Antziola) y 1.ª B (ámbito este Sagastiya) de Hernán (Expediente 10T/08).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Lurzoru eta Hirigintza Zuzendaritza.

a) Organismo: Dirección de Suelo y Urbanismo.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Zerbitzua (Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila).

b) Dependencia que tramita el expediente: Servicio de Contratación (Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales).

c) Espedientearen zenbakia: 10T/08.

c) Número de expediente: 10T/08.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: Hernaniko SUE 15.6 sektoreko urbanizazio obraren 1.A fasea (Antziolako mendebaldea) eta 1.B fasea (Sagastiya ekialdea) zuzentzea, ikuskatzea eta koordinatzea.

a) Descripción del objeto: dirección, inspección y coordinación de la obra de urbanización del sector SUE 15.6 fases 1.ª A (ámbito oeste Antziola) y 1.ª B (ámbito este Sagastiya) de Hernani.

b) Entregatu beharreko unitate-kopurua.

b) Número de unidades a entregar.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución: Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: epea, hasieran, hamabi hilabetekoa izango da, kontratuko lanen zuinketa-akta egiten denetik hasita.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: se estima en 12 meses a partir de la fecha del Acta de Comprobación del Replanteo de las obras objeto del contrato.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Guztira: ehun eta hamazazpi mila (117.000,00) euro gehienez, BEZa barne.

Importe total: el presupuesto máximo es de ciento diecisiete mil euros (117.000,00), IVA incluido.

5.– Bermeak.

5.– Garantías:

a) Behin-behinekoa: ez.

a) Provisional: no.

b) Behin betikoa: kontratu-esleipenaren zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

b) Definitiva: 5% del importe de adjudicación del contrato, IVA excluido.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza. Lurzoru eta Hirigintza Zuzendaritza (Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila).

a) Entidad: Gobierno Vasco. Dirección de Suelo y Urbanismo del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua II eraikina, 2. solairua.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, edificio Lakua II -2.ª planta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: 01010, Vitoria-Gasteiz.

d) Telefonoa: 945 01 98 37.

d) Teléfono: 945 01 98 37.

e) Faxa: 945 01 64 48.

e) Fax: 945 01 64 48.

Askar kopia-denda.

Copistería Askar.

Bizkaia pasealekua 17, beheko solairua.

Paseo Bizkaia, 17 bajo.

20020 Donostia-San Sebastián.

20020 – Donostia-San Sebastián.

f) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2008ko urriaren 10a.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: 10 de octubre de 2008.

g) Kontratuari buruzko argibide guztiak biltzen dituen web orria: www.contratacion.info edo

g) Toda la información relativa al presente contrato podrá obtenerse en la siguiente página web: www.contratacion.info o

www.euskadi.net/contratacion.

www.euskadi.net/contratacion.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena:

a) Clasificación.

b) Bestelako betebeharrak: ekonomia- eta finantza-kaudimena egiaztatzeko, finantza-erakundeen txostena aurkeztu behar da.

b) Otros requisitos: la solvencia económica y financiera se acreditará mediante la presentación de informe de entidades financieras.

Gaitasun teknikoa edo profesionala egiaztatzeko, berriz, kontratuko helburuaren antzeko jardueretan azken hiru urteotan burututako lanen zerrenda aurkeztu behar da (hiru gutxienez), eta baita zenbatekoak, datak eta hartzaileak ere, publikoak zein pribatuak.

La solvencia técnica se acreditará mediante la presentación de una relación de trabajos similares al objeto del contrato, con un mínimo de tres, realizados en los tres últimos años, que incluya importes, fechas y destinatario, público o privado.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2008ko urriaren 13ko 13:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: antes de las 13:00 horas del día 13 de octubre de 2008.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: A, B eta C gutunazalak aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitakoa barruan daramatela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse los sobres A, B y C con el contenido previsto en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua.

c) Lugar de presentación.

1) Entitatea: Erregistro Orokorra. Zerbitzu Zuzendaritza (Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila).

1) Entidad: Registro General. Dirección de Servicios (Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales).

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, B solairuartea.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1. Edificio Lakua I. Entreplanta B.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: 3 hilabete.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 3 meses.

e) Aldaerak: ez da aldaerarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no se admite la presentación de variantes.

f) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez.

f) En su caso, número previsto (o número máximo y mínimo) de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Entitatea: Kontratazio Zerbitzua (Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila).

a) Entidad: Servicio de Contratación (Vivienda y Asuntos Sociales).

b) Helbidea: Donostia kalea 1, beheko solairua, 1. aretoa.

b) Domicilio: Donostia-San Sebastián, 1 - planta baja (sala 1).

c) Herria: Vitoria-Gasteiz, 01010.

c) Localidad: Vitoria-Gasteiz, 01010.

d) Eguna: 2008ko urriaren 16a.

d) Fecha: 16 de octubre de 2008.

e) Ordua: 12:30a.

e) Hora: 12:30 horas.

10.– Iragarkiaren gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de anuncio: a cargo del adjudicatario.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2008ko uztailaren 3a.

11.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): tres de julio de dos mil ocho.

12.– Kontratua esleitzeko irizpideak.

12.– Criterios de adjudicación del contrato.

a) Prezioa: 55 puntu.

a) Precio: 55 puntos.

b) Lan metodologia: 45 puntu.

b) Metodología de trabajo: 45 puntos.

Vitoria-Gasteiz, 2008ko irailaren 3a.

Vitoria-Gasteiz, a 3 de septiembre de 2008.

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburua,

El Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales,

JAVIER MADRAZO LAVÍN.

JAVIER MADRAZO LAVÍN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental