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222. zk., 2007ko azaroaren 19a, astelehena

N.º 222, lunes 19 de noviembre de 2007


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Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
6309
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AGINDUA, 2007ko azaroaren 13koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena. Honen bidez Euskal Autonomia Erkidegoko enpresetan 2007ko ekitaldian premiak hautemateko azterlan eta analisiak egiteko diru-laguntzen deialdia egiten da. Azterlan eta analisi horiek, gainera, gaitasuna eta kualifikazioak hobetzeko izango dira, betiere, enpresen lehiakortasuna hobetzeko helburuarekin.

ORDEN de 13 de noviembre 2007, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, la que se convocan ayudas económicas para la realización de Estudios de Análisis y Detección de Necesidades de Formación que se desarrollen por parte de las empresas de la Comunidad Autónoma del País Vasco para el ejercicio 2007 y que sirvan como base para la mejora de sus competencias y cualificaciones, en aras a conseguir una mayor competitividad.

1995eko irailaren 27an izenpetu zen Euskal Autonomia Erkidegoko Etengabeko Prestakuntzari buruzko Lanbide arteko Akordioa, lana duten langileen etengabeko prestakuntzaren ingurukoa, Euskal Autonomia Erkidegoko enpresei eta langileei aplikatzekoa.

Con fecha 27 de septiembre de 1995 se suscribió el Acuerdo Interprofesional sobre Formación Continua en la Comunidad Autónoma del País Vasco que versa sobre la formación continua de los/as trabajadores/as ocupados/as, siendo de aplicación a las empresas y trabajadores/as de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Akordio horretako aurreikuspenak betetzeko, Hobetuz Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa sortu zen, lana duten langileen etengabeko prestakuntza osoaz arduratzea du helburu, etengabeko prestakuntza kudeatzen eta zuzentzen du, eta enpresa, langile eta ikastetxeen artean etengabeko lanbide heziketarako interesa eta jarduera horrek ahalik eta zabalkunde eta eraginkortasun handiena erdiesteko baldintzak sustatzeko erantzukizun orokorra du.

A fin de dar cumplimiento a las previsiones de dicho Acuerdo, se constituyó Hobetuz, Fundación Vasca para la Formación Profesional Continua-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa, que tiene por objeto abarcar la totalidad de la formación continua de los trabajadores ocupados, encargada de la gestión y dirección de la formación continua y la responsabilidad general de promover entre empresas, trabajadores y centros educativos el interés por la formación profesional continua y las condiciones para que esta actividad alcance la máxima extensión y eficacia.

Bestalde, Lehendakariaren 8/2005 Dekretuak, ekainaren 27koak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Sailak sortzen, kentzen eta aldatzen dituenak eta horien eginkizunak eta jarduera-eremuak zehazten dituenak, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailari ematen dizkio, besteak beste, bizitzan zehar kualifikazioak eskuratu edo handitzea dakarten eginkizun guztiak.

Por otro lado, el Decreto 8/2005, de 27 de junio, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, atribuye al Departamento de Educación, Universidades e Investigación, entre otras funciones, todas aquellas que conlleven la adquisición o incremento de las cualificaciones a lo largo de la vida.

Halaber, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren egitura organikoa ezartzen duen urriaren 16ko 222/2001 Dekretuaren bidez sortu da Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako Sailburuordetza. Sailburuordetza horri emaniko eginkizunen artean, aipaturiko 222/2001 Dekretuaren 16.1.i) artikuluak Hobetuz Etengabeko Prestakuntzarako Euskal Fundazioaren jarduera sustatzeko eta Administrazio Publikoen ordezkaritza zuzentzeko eta koordinatzeko eginkizunak ezartzen ditu.

Asimismo, el Decreto 222/2001, de 16 de octubre, por el que se establece la estructura orgánica del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, se crea la Viceconsejería de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente. Entre las funciones atribuidas a esta Viceconsejería, el artículo 16.1.i) del mencionado Decreto 222/2001 establece la de impulsar la actividad de la Fundación Vasca de Formación Continua Hobetuz y dirigir y coordinar la representación de las Administraciones Públicas.

Etengabeko lanbide-heziketa funtsezkoa da bizitza osoan baitako prestakuntza ziurtatzeko, langileak eta enpresak ezagutza oinarrian duen gizartera egokitzeko eta Europako Enplegurako Estrategiaren esparruan garatzen diren produkzio-prozesuek izan ditzaketen aldaketen aurrean langileen gaitasun profesionalari eusteko.

La formación profesional continua es un instrumento esencial para garantizar la formación a lo largo de la vida, la adaptación de lo trabajadores/as y de las empresas a la nueva sociedad basada en el conocimiento y el mantenimiento de la capacitación profesional de los trabajadores/as en supuestos cambios y mutaciones de los procesos productivos en el marco de la Estrategia Europea para el Empleo.

Lanean ari diren langileei lan-bizitzan beharko duten kualifikazioa emateaz gain, etengabeko prestakuntza aldaketa teknologiko, ekonomiko eta soziala dakarten prozesuetan lehentasunezko balio bat da eta, hori dela eta, funtsezkoa da enpleguaren egonkortasuna eta gizarte-kohesioa lortzeko.

Además de proporcionar a los trabajadores/as ocupados/as la cualificación que puedan necesitar a lo largo de su vida laboral, la formación continua constituye un valor estratégico prioritario en los procesos de cambio tecnológico, económico y social y es, por eso, un instrumento esencial para la estabilidad en el empleo y la cohesión social.

Adierazitako guztia kontuan hartuta, honakoa

Por todo lo cual,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

1.– Deialdi honen xedea da Euskal Autonomia Erkidegoko enpresek egiten dituzten premiak hautemateko azterlan eta analisiak (Diagnostikoak) garatzeko laguntzak arautzea.

1.– Es objeto de la presente convocatoria la regulación de las ayudas para la realización de Estudios y Análisis de Detección de Necesidades de formación (Diagnósticos), que se desarrollen por parte de las empresas de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2.– Deialdi hau garatzeko bideratuko diren baliabide ekonomikoak 720.000,00 euro dira gehienez. Funtsa horiek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak Hobetuzen, Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioaren, eskutan utziko ditu, ordainketa bakar bat eginez; eta ordainketa hori Agindu hau argitaratu eta berehala egingo da.

2.– Los recursos económicos que se dedicarán al desarrollo de la presente convocatoria ascienden a un máximo de 720.000,00 euros. Estos fondos serán transferidos a Hobetuz, Fundación Vasca para la Formación Profesional continua, por parte del Departemento de Educación, Universidades e Investigación, en un único pago con carácter inmediato tras la publicación de la presente Orden.

3.– Hobetuzek, Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa, 2. puntuan aipatutako baliabide ekonomikoak eta Erkidegoko Funtsetatik (Europako Gizarte Funtsa) lortutakoak elkartuko ditu, beti ere kasuan kasuko berariazko araudiaren arabera. Modu horretan, Agindu honen babespean laguntza jaso dezaketen prestakuntza-ekintzak finantzatuko dira.

3.– Hobetuz, Fundación Vasca para la Formación Profesional Continua, adicionará a los recursos económicos mencionados en el anterior apartado cofinanciación procedente de los Fondos Comunitarios (Fondo Social Europeo) de conformidad con la normativa específica de los mismos, para la financiación de las acciones formativas susceptibles de ayuda al amparo de la presente Orden.

4.– Aipatutako funtsen kontura finantzatuko dira Deialdi honen babespean garatzen diren premiak hautemateko azterlan eta analisiak (Diagnostikoak), baldin eta horien finantzaketa Hobetuz-en, Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa, aurrean eskatu bada, Aginduan zehaztutako baldintzak betetzen badira eta, ahal bada, 2000-2006 Erkidegoko Laguntza Esparruan eta 3 Helburu Planean barne hartutako baldintzak eta lehentasunak betetzen badira. Gogoan izan, aipatutako Plana 1999ko azaroaren 19an aurkeztu zuela Espainiak eta Europako Batzordeak onartu egin zuela.

4.– Podrán financiarse con cargo a los citados fondos la realización de Estudios de Análisis y Detección de Necesidades que habiéndose solicitado formalmente su financiación ante Hobetuz, al amparo de la presente convocatoria, cumplan con los requisitos establecidos en la misma y se adecuen preferentemente a las condiciones y prioridades establecidas en el Marco Comunitario de Apoyo 2000-2006 y en el Plan de Objetivo 3 presentado por el Reino de España y declarado admisible por la Comisión Europea el 19 de noviembre de 1999.

5.– Laguntza horiek, lehia, publizitate eta objektibotasuneko printzipioak kontuan hartuta emango dira.

5.– La concesión de las citadas ayudas, se realizará atendiendo a los principios de concurrencia, publicidad y objetividad.

6.– Deialdi honetan barne hartzen diren laguntzak, bateragarriak dira xede berdinarekin jasotzen diren bestelako laguntzekin, betiere gainfinantzaketa edo bi finantzaketa gertatzen ez badira.

6.– Las ayudas reguladas en la presente convocatoria, son compatibles con cualquier otra ayuda para el mismo, siempre que ello no suponga sobrefinanciación ni duplicidad alguna.

2. artikulua.– Aplikazio-esparrua.

Artículo 2.– Ámbito de aplicación.

1.– Lurralde-esparrua.

1.– Territorial.

Deialdi honetan adierazitako laguntzak EAEko lantegietarako sustatuko diren prestakuntza-ekintzetan izango dira aplikatzekoak.

Las ayudas contempladas en esta convocatoria serán de aplicación a empresas con centros de trabajo en la Comunidad Autónoma del País Vasco y dirigidas a las actividades que se realicen en relación a esos centros de trabajo.

2.– Langile-esparrua.

2.– Personal.

a) EAEko enpresek eskura ditzakete laguntzak, ETEak lehentasunez. Europako Batasunaren definizioaren arabera, enpresa txiki eta ertaintzat (ETE) hartuko da 250 pertsona baino gutxiago enplegatzen dituen enpresa, urteko negozio-bolumena 50 milioitik gorakoa ez duena edo zeinaren balantze orokorrak 43 milioi euro gainditzen ez dituen, eta bere kapitalaren edo boto-eskubideen % 25 edo gehiago beste enpresa batena ez dela, edo ETEen definizioari erantzuten ez dioten beste zenbait enpresena batera.

a) Podrán acceder a las ayudas, las empresas de la Comunidad Autónoma del País Vasco, preferentemente PYMES. Se considerará pequeña y mediana empresa (PYME) según la definición de la Unión Europea, a aquella que emplea a menos de 250 personas, cuyo volumen de negocio anual no exceda de 50 millones de euros o cuyo balance general anual no exceda de 43 millones de euros, y en las que el 25% o más de su capital o sus derechos de voto no pertenezca a otra empresa, o conjuntamente a otras empresas que no respondan a la definición de PYME.

b) Enpresetarako aurreikusitako baldintza beretan eskuratu ahal izango dituzte laguntzak enpresa-taldeek. Enpresa-taldea osatzen duten enpresetan honako egoeraren bat gertatzen dela egiaztatzen denean ulertuko da enpresa-taldea osatzen dela:

b) En las mismas condiciones previstas para las empresas, podrán acceder a las ayudas los grupos de empresas. Se considerará que existe grupo de empresas cuando se acredite, en relación con las empresas que lo integran, la concurrencia de alguna de las siguientes circunstancias:

– Beren balantzeak bateratzen direnean.

– Que consoliden sus balances.

– Enpresa nagusi beraren filialez osatuta dagoenean.

– Que estén formados por filiales de una misma empresa matriz.

– Benetan helbide komuna dutenean.

– Que tengan una dirección efectiva común.

Kasu horretan, taldea osatzen duen edozein enpresa izango da eskaeraren egilea eta onuraduna.

En este supuesto, el solicitante y beneficiario de la ayuda será cualquiera de las empresas que conforman el grupo.

c) Sektore/esparru eta/edo enpresa jakin batzuen elkarteei zuzendutako premiak aztertzeko eta hautemateko azterlanak ere finantzatu ahal izango dira deialdi honen barruan, betiere elkarte hori osatzen duten enpresen artean lotura naturalen bat dagoela frogatzen bada eta azterlanaren xede den esparru/sektorean garrantzia duten Entitate bat buru badute, eta, gainera, enpresa horiek azterlanaren ondorioz sor daitezkeen prestakuntza-ekimenak abian jartzeko konpromiso argia hartu badute.

c) También podrán financiarse dentro de esta convocatoria, proyectos para la realización de Estudios de Análisis y Detección de Necesidades dirigidos a sectores/ámbitos determinados y/o a agrupaciones de empresas concretas que demuestren una vinculación natural entre ellas y tengan un cierto nivel de representatividad, que estén liderados por Entidad/es representativa/s del ámbito/sector al que se orienta el estudio, y que asuman un compromiso claro para poner en marcha las iniciativas de formación que pudieran resultar de la realización del estudio.

Kasu horretan, azterlanaren xede den esparru/sektoreko Entitate garrantzitsu bat izango da laguntza-eskaeraren egilea eta onuraduna.

El solicitante y beneficiario de la ayuda en este caso, será la Entidad representativa del ámbito/sector al que se orienta el estudio.

d) Ezin izango da onuradun izan Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Orokorreko Printzipio Antolatzaileen Legeko Testu Bateginaren (Emakumeen eta Gizonen arteko Berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldarazia) 50. artikuluko 5. atalean, ezarritako kausaren batean dagoen inor.

d) No podrán ser beneficiarios de estas ayudas quienes se hallen incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para igualdad entre mujeres y hombres.

3.– Denbora-esparrua.

3.– Temporal.

2007ko urtarrilaren 1etik 2008ko ekainaren 30era bitartean egindako Premiak Hautemateko Azterlanak eta Analisiak aurkeztu ahal izango dira 2007ko deialdi honetara, beti ere helburu bera betetzeko Eusko Jaurlaritzaren 2006ko deialdira aurkeztu ez baziren (EHAA, 2006ko azaroaren 13koa, 216. zk.).

Serán susceptibles de financiación, en esta convocatoria del año 2007, los Estudios de Análisis y Detección de Necesidades cuya realización esté comprendida entre el 1 de enero de 2007 y el 30 de junio de 2008, que no se hayan acogido a la convocatoria 2006 realizada por el Gobierno Vasco para ese mismo fin y publicada en el BOPV número 216, de 13 de noviembre de 2006.

4.– Finantza-esparrua.

4.– Financiero.

Deialdi honen barruan diru-laguntza jaso dezaketen ekimenen finantziazioa baldintzatuta dago, aurrekontuen araberakoa izango baita, Deialdi honetako 1. artikuluan xedatutakoari jarraiki.

La financiación de actuaciones contempladas dentro de esta convocatoria, quedará supeditada a las disponibilidades presupuestarias, según lo dispuesto en el artículo 1 de la presente convocatoria.

Deialdi honetako 4. artikuluan ezarritako irizpideen arabera, gutxieneko diru-laguntza merezi duela egiaztatzen ez duen prestakuntza-ekimenik ez da finantzatuko.

No será financiada ninguna de las iniciativas presentadas cuya valoración no acredite ser merecedora de una subvención mínima, según criterios establecidos en el artículo 4 de la presente Orden.

3. artikulua.– Premiak hautemateko azterlan eta analisiak.

Artículo 3.– Estudios de Análisis y Detección de Necesidades.

1.– Honako alderdiei buruzko gogoeta eta analisia biltzen duen dokumentua hartzen da premiak hautemateko azterlan eta analisitzat (diagnostikotzat):

1.– Se entiende por estudio y análisis de detección de necesidades (diagnóstico), el documento que recoge el proceso de reflexión y análisis sobre:

a) Erakundeen eta bertako langileen jakintzen egoerari buruzkoa, eta horien gainean egiten den kudeaketari buruzkoa.

a) La situación de los conocimientos que residen en las Organizaciones y sus trabajadores, y la gestión que se realiza de los mismos.

b) Batetik, erakunde baten partaideen jakintzen, trebetasunen eta/edo jarreren eta, bestetik, erakunde horren etorkizuneko proiektua bermatzeko beharrezkoak diren jakintzen, trebetasunen eta/edo jarreren arteko desorekei buruzkoa.

b) Los desequilibrios existentes entre los conocimientos, destrezas y/o actitudes que poseen los componentes de una organización y los requeridos para garantizar su proyecto de futuro.

c) Hautemandako desoreka gainditzeko egin beharreko ekintzen eta ekimenen deskribapen sistematikoari eta orokorrari buruzkoa. Deskribapen horretan honako alderdiak barne hartu beharko dira: azterlanaren ondoriozko ekintzen eta ekimenen hierarkizazioa eta denbora-plangintza, horien bitartez lortu nahi diren helburuak, horretarako jarraitu behar diren metodologiak, eta kostu ekonomikoari buruzko aurreikuspena.

c) La descripción sistemática y global de las acciones e iniciativas conducentes a la superación del desequilibrio detectado. Dicha descripción debiera contener por lo menos, la jerarquización y planificación temporal de las acciones e iniciativas que resulten del estudio, los objetivos que con ellas se pretende alcanzar, las metodologías a utilizar para su realización y una previsión sobre su coste económico.

Hori guztia enpresarentzat erabilgarria izango den tresna baten bitartez egituratuko da, hau da, enpresari bere prestakuntza-plana definitzeko, zehazteko, kudeatzeko eta ebaluatzeko aukera emango dion tresna baten bitartez.

Todo ello estructurado y soportado a través de un instrumento que resulte de utilidad para la empresa y que le posibilite a ésta definir, concretar, gestionar y evaluar su propio plan de formación.

2.– Abian jartzen den premiak hautemateko azterlan eta analisian jarraituko den prozesua, bestalde, lagungarria izango da:

2.– El proceso que se siga en la realización del estudio y análisis de detección de necesidades que se ponga en marcha, deberá además contribuir a:

a) Enpresaren gabezia zehatzetara egokituko diren prestakuntza-premiak lortzeko (ez da ikastaroen katalogo orokorra izango).

a) Obtener unas necesidades de formación ajustadas a las necesidades específicas de la empresa (no es un catálogo genérico de cursos).

b) Premiak sistematizatzeko, eta garatu beharreko ekintzen plangintza eta ebaluazioa egiteko -alderdi teknikoan, pedagogikoan edo ekonomikoan-.

b) Sistematizar el análisis de necesidades, planificación y evaluación de las acciones a desarrollar, tanto en el ámbito técnico, pedagógico o económico.

c) Prestakuntzan egin diren ahaleginen errentagarritasuna ebaluatzeko.

c) Evaluar la rentabilidad de los esfuerzos efectuados en formación.

d) Produktu edo zerbitzuetan eta prozesuetan kalitatea areagotzeko.

d) Mejorar los niveles de calidad en productos/servicios y procesos.

e) Antolakuntzako eta kudeaketako metodo eta sistema berrien aplikazioa errazteko.

e) Facilitar la aplicación de nuevos métodos y sistemas de organización y gestión.

f) Langileak enpresaren helburuetan gehiago integratzeko, motibatzeko eta konprometitzeko.

f) Conseguir una mayor integración, motivación y compromiso de los trabajadores con los objetivos de la empresa.

3.– Deialdi honen bitartez, eskaera aurkezteko unean jada eginda dauden Premiak Hautemateko Azterlanak eta Analisiak finantzatu ahal izango dira. Halaber, Premiak Hautemateko Azterlanak eta Analisiak, aurreko 2.3. artikuluan adierazitako denbora-tartean hasi direnak (egiten ari dira), finantzatu ahal izango dira. Azterlanak bi motatakoak izan daitezke:

3.– A través de esta convocatoria, podrán financiarse Estudios de Análisis y Detección de Necesidades ya realizados en el momento de la presentación de la solicitud, o también, proyectos de estudios a poner en marcha por parte de la empresa solicitante dentro del ámbito temporal especificado en el artículo 2.3 anterior (estudios en curso). Estos estudios podrán ser de dos tipos:

a) Enpresa eskatzaileak kontratatutako kanpoko entitateek egindako azterlanak (kanpoko diagnostikoak).

a) Estudios realizados por entidades externas (diagnósticos externos) contratadas por la empresa solicitante.

Zentzu horretan, EAEko enpresek esparruko informazio garrantzitsua eskura edukitzeko eta, modu horretan, premiak aztertzeko, hautemateko eta kudeatzeko metodologia desberdinak eskura edukitzeko edo horiek aplikatzen esperientzia handia duten entitateen laguntza eskura edukitzeko, enpresa eskatzaileek metodologien eta entitateen datu-base bat edukiko dute eskura www.hobetuz.com web-orrian.

En este sentido, con el fin de que las empresas de la Comunidad Autónoma del País Vasco dispongan de información relevante en este ámbito, y facilitar así el acceso tanto a diferentes metodologías en el ámbito del análisis, detección y gestión de sus necesidades, como a Entidades con acreditada experiencia en su aplicación, la/s empresa/s solicitante/s dispondrán de una base de datos de metodologías y Entidades publicada al efecto en la página web www.hobetuz.com.

b) Enpresa eskatzaileko bertako langile gaituek egindako azterlanak (barruko diagnostikoak).

b) Estudios realizados por personal propio y capacitado (diagnósticos internos) de la empresa solicitante.

Kasu horretan, dagokion eskaera aurkeztu ondoren eta beharrezkotzat jotzen bada, Hobetuzek enpresa eskatzaileko arduradunekin ados jarri beharko du diagnostikoa egiteko funtsezko alderdien inguruan, hala nola, jarraitu beharreko metodologiaren inguruan, diagnostikoa egin behar duten pertsonen eta beren gaitasunen inguruan, edota amaieran lortu beharreko produktuaren inguruan.

En este supuesto, y tras la presentación de la correspondiente solicitud, siempre que se considere necesario, Hobetuz contrastará con responsables de la empresa solicitante, aspectos esenciales de la elaboración del diagnóstico, tales como la metodología a seguir, personas responsables de llevarlo a cabo y su capacitación, producto final a obtener.

4.– Nolanahi ere, Premiak Hautemateko Azterlan eta Analisiek urte anitzeko denbora-irismena izan beharko dute.

4.– En todo caso, los Estudios de Análisis y Detección de Necesidades que se realicen deberán tener un alcance temporal plurianual.

5.– Deialdi honetan honakoak joko dira lehentasuna duten azterlantzat:

5.– Se considerarán estudios prioritarios dentro de esta convocatoria:

a) Jadanik ezarrita dauden Lehiakortasun, Berrikuntza eta kudeaketaren Hobekuntza politikekin (EAEren esparruan) zerikusia duten proiektuekin lotuta dauden azterlanak.

a) Los vinculados a proyectos asociados a Políticas ya establecidas de Competitividad, Innovación y Mejora de la gestión en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

b) 50 eta 100 langile arteko enpresei dagozkien azterlanak.

b) Los estudios que correspondan a empresas de entre 50 y 100 trabajadores.

c) Aurretik, kontzeptu horren ondorioz diru-laguntzarik jaso ez duten enpresek aurkeztutako azterlanak.

c) Los estudios presentados por empresas que nunca han obtenido por subvención por este mismo concepto.

d) Kolektibo kaltetu handi bati lana eskaintzen dioten enpresek egindako azterlanak.

d) Estudios realizados en empresas con presencia relevante de colectivos desfavorecidos.

e) Zailtasun bereziak dituzten sektoreetako enpresei dagozkien azterlanak.

e) Estudios correspondientes a empresas pertenecientes a sectores con especiales dificultades.

f) Kualifikazioen Euskal Sistemari lotzen zaion prestakuntza-eskaintzaren bitartez (moduluen katalogoa) landu daitezkeen gaitasunetan oinarritutako analisiak aintzat hartzen dituzten azterlanak.

f) Los que contemplen análisis basados en competencias que puedan ser abordadas a través de la oferta formativa asociada al Sistema Vasco de Cualificaciones (catalogo modular).

g) Deialdiko 2.2.c) artikuluan jasotako azterlanen kasuan, trebakuntza jasotzeko zailtasun bereziak dituzten eta 10 eta 100 langile artean dituzten ETEei zuzendutako azterlanak.

g) En el caso de los estudios contemplados en el artículo 2.2.c) de la convocatoria, los dirigidos a PYMES de entre 10 y 100 trabajadores/as que presenten especiales dificultades de acceso a la formación.

4. artikulua.– Balorazio-irizpideak.

Artículo 4.– Criterios de valoración.

Deialdi honen barruan aurkezten diren Premiak Hautemateko Azterlan eta Analisiak honako ezaugarrien arabera aztertuko eta puntuatuko dira:

Los Estudios de Análisis y Detección de necesidades que se presenten, serán analizados de acuerdo a las siguientes características:

a) Aurkeztutako azterlana egiteko erabili den metodologiaren sendotasuna/trinkotasuna, eta azterlana metodologia horren berariazko ezaugarrietara egokitzea.

a) Solidez/Consistencia de la metodología utilizada para la realización del Estudio presentado, y ajuste del mismo a las características específicas de dicha metodología.

b) Aurkeztutako azterlanaren koherentzia, aztertzen dituen enpresei dagokienez.

b) Coherencia del estudio presentado en relación con la/s empresa/s a la/s que hace referencia.

c) Azterlan bakoitzaren berezitasunak, azterlana garatu den enpresaren ikuspegitik.

c) Características diferenciadoras de cada estudio en relación con la empresa en la que se ha llevado a cabo.

d) Enpresaren barruko eragileek azterlana egitean izan duten parte-hartzea.

d) Participación de los diferentes agentes dentro de la empresa para la realización del estudio.

e) Azterlana egiteko dedikazioa.

e) Dedicación a la realización del mismo.

f) Enpresa hartzailearentzat azterlanak izango duen erabilgarritasuna.

f) Utilidad del estudio realizado para la empresa destinataria.

g) Hobetuzek finantziaziorako ezarritako gehieneko eta gutxieneko moduluak, enpresen tamainaren arabera eta aurkeztutako azterlanen kalitatearen arabera (5.2. artikulua).

g) Módulos (máximos y mínimos) establecidos por Hobetuz para su financiación dependiendo del tamaño de la/s empresa/s y de la calidad de los estudios presentados (artículo 5.2).

h) Azterlanen proiektuen kasuan, honako alderdi hauek baloratuko dira: aurkeztutako azterlanen beharra/aukera/lehentasuna eta proposatu den metodologia aplikatzeko orduan hornitzailearen lehiakortasuna eta aurretiko esperientzia. 2.2.c) atalean bildutako azterlanen kasuan, baloratu egingo da ere azterlanak EAEko lanean ari diren biztanleriaren gainean duen eragina.

h) En el caso de proyectos de estudio, la necesidad/oportunidad/prioridad del estudio presentado, así como la competencia y experiencia previa del proveedor en la aplicación de la metodología propuesta. En el caso de los estudios contemplados en el apartado 2.2.c), también se valorará el impacto del estudio sobre la población ocupada de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Aurkeztutako proiektu bakoitzak gehienez 100 puntu lortu ahalko ditu, eta haztapen berdina erabiliko da atal guztietan. Ez dira finantzatuko, bestalde, aztertu eta balioztatu ondoren, 50 puntutik beherako puntuazioa lortu duten proiektuak.

La puntuación máxima asignable a cada proyecto presentado será de 100 puntos, atribuyendo a cada apartado la misma ponderación. No serán financiados los estudios que tras el análisis y la valoración realizada no alcancen una puntuación mínima de 50 puntos.

5. artikulua.– Laguntza zehaztea:

Artículo 5.– Determinación de la ayuda:

1.– Laguntza zehaztea.

1.– Determinación de la Ayuda.

a) Dagoeneko egin diren Premiak Hautemateko Azterlan eta Analisien kasuan (barrukoak zein kanpokoak), Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak dokumentua laguntza-programa eraentzen duten baldintzetara egokitzen den baieztatuko du, eta deialdi honetan ezarritako irizpideen arabera emango du diru-laguntza.

a) En aquellos casos en los que junto con la solicitud de ayuda se presente el Estudio de Análisis y Detección de Necesidades ya realizado (interno o externo), se comprobará la adecuación del documento a las condiciones que rigen este programa de ayudas, y se concederá la subvención que corresponda, de acuerdo a los criterios establecidos en esta convocatoria.

b) Laguntzaren eskaera azterlan proiektu bati dagokionean, berau baloratu eta gero, lehentxeago ezarritako irizpideen araberako finantziazioa emango zaio aurkeztutako azterlanari, amaierako dokumentuaren balorazioa egin artean. Amaierako dokumentu horretan egiaztatuko da aurkeztu den Premiak Hautemateko Azterlan eta Analisia finkatutako zehaztapenetara egokitzen den.

b) Cuando la solicitud de ayuda, se corresponda con un proyecto de Estudio a realizar (estudios en curso y/o proyectos de estudio), tras la valoración del mismo se concederá una financiación máxima a la solicitud presentada, de acuerdo a los criterios establecidos anteriormente y hasta la valoración del documento final, donde se comprobará que el Estudio de Análisis y Detección de Necesidades presentado se ajusta a las especificaciones acordadas.

Diagnostikoko amaierako dokumentua aurkezten denean, laguntza emateko erabakian onartzen den metodologiari dagokionez desegokitzapenak edo desbideratzeak hautematen badira, edo azterlanaren ondorioek behar besteko sendotasunik ez badute, atzeratu egingo da azterlanari esleitutako laguntzaren ordainketa, eta epe zehatza ezarriko zaio enpresa onuradunari amaierako dokumentua osatzeko edo egokitzeko. Hori egin ondoren, dokumentua baloratu egingo da eta, hala badagokio, esleitutako laguntza doitu egingo da, ebazpen bate bitartez.

Si una vez presentado el documento final de diagnóstico, se observara la existencia de desajustes o desviaciones con respecto a la metodología aprobada, o bien, que las conclusiones a las que llega el estudio carecen de consistencia alguna, se aplazará el pago de la ayuda asignada al estudio, dando un plazo a la empresa beneficiaria para completar/adecuar el documento final, tras lo cual procederá a la valoración del documento, y en su caso, al ajuste de la subvención concedida, mediante la correspondiente resolución de liquidación.

c) Diagnostikoak egoki balioztatuko badira, erabiltzaileek eskatzen zaizkien datuak eta burutzapen-prozesua ebaluatzeko beharrezkotzat jotzen diren datuak aurkeztu beharko dituzte.

c) Para una adecuada valoración técnica de los diagnósticos, los solicitantes deberán poner a disposición aquellos datos que les sean requeridos en todo momento, y se consideren necesarios para evaluar y contrastar su proceso de realización.

2.– Premiak hautemateko azterlan eta analisiak finantzatzeko modulu ekonomikoak.

2.– Módulos Económicos para la financiación de estudios de análisis y detección de necesidades.

a) Enpresen eta enpresa-taldeen Premiak Hautemateko Azterlan eta Analisietarako -deialdi honen kargura finantzatu nahi diren azterlan eta analisietarako, alegia- eman daitekeen gehienezko diru-laguntza zuzenean lotzen da erreferentziazko enpresen tamainarekin. Honako banaketari jarraituko zaio:

a) Para los Estudios de Análisis y Detección de Necesidades cuya financiación se solicite con cargo a esta convocatoria, la subvención máxima a otorgar, estará directamente relacionada con el tamaño de la/s empresa/s a la/s que hace referencia y atenderá a la siguiente distribución:

Langile-kop.	Finantzaketa

N.º Trabajadores/as	Financiación

	Minimoa - Maximoa (eurotan)	

	Mínima - máxima (euros)	

0-50 artean	1.980 - 3.100	

Entre 0 y 50	1.980 - 3.100	

51-100 artean	2.600 - 4.325	

Entre 51 y 100	2.600 - 4.325	

101-250 artean	3.350 - 5.560	

Entre 101 y 250	3.350 - 5.560	

250 baino gehiago	4.450 - 7.420	

Más de 250	4.450 - 7.420	

Onartutako proiektu bakoitzari ezarri ahal zaion modulua 4. artikuluan adierazitako irizpideei jarraituz egindako balorazio teknikoan lortu den puntuazioarekiko proportzioan erabakiko da.

La determinación del módulo concreto aplicable a cada proyecto aprobado, se realizará de manera proporcional, en función de la puntuación obtenida en la valoración técnica en aplicación de los criterios establecidos en el artículo 4.

b) Deialdi honetako 2.2.c) artikuluan barne hartutako azterlanen proiektuen kasuan, taulan adierazitako moduluak gainditu ahal izango dira. Horretarako, azterlanaren garapenean parte hartu duen enpresa-kopurua hartuko da kontuan.

b) Cuando se trate de proyectos de Estudios contemplados en el artículo 2.2.c) de esta convocatoria, se podrán superar los módulos señalados, tomando como referencia el número total de empresas que realmente participan en el desarrollo del estudio.

3.– Lehiari buruzko Europako Araudia.

3.– Normativa europea sobre la competencia.

Prestakuntza-premien diagnostikoak egiteko ematen diren diru-laguntzak, lehentasunez, Batzordearen 1998/2001 Arautegian definitzen den "de minimis" araura egokituko dira (2006-12-28 EEAO). "De minimis" araua aplikatu ezin denean, eskatzaileek prestakuntza-premiei buruzko diagnostikoan egindako inbertsio-ahalegina egiaztatu beharko dute, eta ahalegin horrek ondoren eransten den taulan adierazten diren ehunekoak, gutxienez, izan beharko ditu (diru-laguntza jaso dezakeen diagnostikoaren gaineko ehunekoak izango dira). Horretarako, prestakuntzarako laguntzei buruzko 68/2001 Erregelamenduari edo enpresa txiki eta ertainetarako laguntzei buruzko 70/2001 Erregelamenduari jarraituko zaio. Ondorengo taulan ikus daitezke aplikatuko diren ehunekoak.

De forma preferente, las subvenciones que se concedan para la realización de diagnósticos de necesidades de Formación se adecuarán a la regla "de minimis" definida en el Reglamento 1998/2001 de la Comisión (DOUE de 28-12-2006). Cuando no resulte aplicable la regla "de minimis", los solicitantes, de acuerdo al Reglamento 68/2001 sobre ayudas a la formación o, en su caso, al Reglamento 70/2001 sobre Ayudas a PYMES, deberán acreditar la realización de un esfuerzo inversor la realización de diagnósticos de necesidades de Formación en que suponga, al menos, los porcentajes (sobre el coste subvencionable del diagnóstico) que se indican en la tabla que se reproduce a continuación,

Enpresa mota	 Prestakuntza-premien diagnostiko mota	

Tipo de empresa	Tipo de Diagnóstico de Necesidades de Formación	

	Kanpokoa	Barrukoa	

	Externo	Interno	

ETE	% 50	% 60	

PYME	50%	60%	

ETE ez direnak	% 70	% 70	

No PYME	70%	70%	

4.– Finantza daitezkeen gastuak.

4.– Gastos financiables.

Honako gastuak finantzatu ahal izango dira:

Tienen la consideración de financiables los siguientes gastos:

a) Kanpoko erakunde batek egindako azterlanak direnean, kanpoko erakunde horren zerbitzuen kontratazioari dagokion gastua.

a) En los Estudios elaborados por una entidad externa, el coste correspondiente a la contratación de los servicios de la entidad externa que elabora dicho Estudio.

b) Enpresaren barruko langileek egindako azterlanak direnean, azterlana egiteaz arduratu diren pertsonek lan horri eskainitako orduei dagokien ordainsaria. Kasu horretan, diagnostikoa egiteaz arduratu diren pertsonez gain enpresako beste pertsona batzuek parte hartu badute, horren ondoriozko kostuak ere justifikatu ahal izango dira, betiere inbertsio-ahalegina egiaztatu ahal izateko -hori beharrezkoa denean-.

b) En los Estudios elaborados por personal interno de la empresa, el coste salarial correspondiente a las horas de dedicación de las personas responsables de la elaboración del mismo. En este caso, y a efectos de acreditar el esfuerzo inversor cuando sea necesario, podrán justificarse igualmente los costes derivados de la participación de otras personas de la empresa distintas de los responsables en la elaboración del diagnóstico.

c) Deialdiko 2.2.c) artikuluan bildutako azterlan proiektuetan, proiektua egiteari eta kudeatzeri lotuta erakunde titularrak jasaten dituen bestelako kostuak onartu egingo dira, hala nola, enpresekin topaketak antolatzea, joan-etorriak, jakinarazpenak, erakundearen gastu orokorrak... Gastu horiek ezin izango dute kostu finantzagarrien % 15 gainditu.

c) En los proyectos de estudio contemplados en el artículo 2.2.c) de la convocatoria, se aceptarán además otros costes soportados por la entidad titular e imputables a la realización y gestión del proyecto, tales como organización de encuentros con empresas, desplazamientos, comunicaciones, gastos generales de la entidad... Estos gastos no podrán superar el límite del 15% de los coses financiables.

6. artikulua.– Prozedurari hasiera ematea.

Artículo 6.– Iniciación del procedimiento.

1.– Eskaerak biltzea: eskaerak egiteko eredu normalizatuak Hobetuzeko Lurralde Egoitzetan jaso ahal izango dira.

1.– Presentación de las solicitudes: las solicitudes dirigidas a Hobetuz se presentarán se presentarán en las Sedes de esta Fundación:

– Arabako lurralde-egoitza, Dato kalea, 14-16, 3. solairua, 01005 Vitoria-Gasteiz;

– Sede Territorial de Álava, Dato n.º 14-16, 3.ª Planta, 01005 Vitoria-Gasteiz;

– Bizkaiko lurralde-egoitza, Kale Nagusia 35, 6. solairua, 48009 Bilbao;

– Sede Territorial de Bizkaia, Gran Vía n.º 35, 6.ª Planta, 48009 Bilbao;

– Gipuzkoako lurralde-egoitza, Manterola kalea 4, 1.a, 20007 Donostia-San Sebastián.

– Sede Territorial de Gipuzkoa, Manterola n.º 4, 1.º, 20007 Donostia-San Sebastián.

Era berean, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aurreikusten diren bulegoetarik edozeinetan aurkeztu ahal izango dira eskabideak.

Asimismo, se podrá presentar las solicitudes en cualquiera de las dependencias previstas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Eskaera horiek paperean eta Hobetuzek deialdi honetarako eskainitako euskarri informatikoan aurkeztuko dira, eta eskaera horiei enpresaren legezko ordezkariak behar bezala sinatuta eta zigilatuta aurkeztu beharko den dokumentazioa gaineratuko zaie, aurretik aditzera eman den moduan.

Dichas solicitudes se presentarán en papel y en el soporte informático facilitado por Hobetuz para esta convocatoria, y vendrán acompañadas de aquella documentación que deberá presentarse debidamente firmada y sellada por el Representante Legal de la empresa.

Paperean bidalitako datuak ez badotoz bat euskarri informatikoan sartutakoekin paperean jarritakoek izango dute azken balioa.

En caso de existir discrepancia entre los datos presentados en soporte papel y los introducidos en el soporte informático prevalecerán los datos presentados en soporte papel.

2.– Eskaerak ondorio horietarako diseinatutako eskaera-inprimakiei egokituko zaizkie, eta honako informazioa barne hartu beharko dute:

2.– Las solicitudes se ajustarán a los impresos de solicitud diseñados al efecto, y deberán contener las siguientes informaciones:

a) Eskatzailea identifikatzeko datuak.

a) Datos identificativos del solicitante.

b) Enpresa eskatzailearen datu orokorrak.

b) Datos generales de la empresa solicitante.

c) Dagokion ordezkaritza frogatuko duen dokumentazioa, eta erakunde eskatzailearen identifikazio fiskaleko txartelaren fotokopia, betiere aurreko deialdietan Hobetuzen aurrean aurkeztu ez bada edo lehenago aurkeztutakoa aldatu bada. Ordezkaritza egiaztatzeko dokumentuek jatorrizkoak edo kopia konpultsatuak izan behar dute.

c) Documentación acreditativa de la representación en que se actúe y fotocopia de la tarjeta de identificación fiscal de la entidad solicitante, siempre que no haya sido entregada a Hobetuz en anteriores convocatorias, o haya sufrido modificaciones con respecto a lo presentado con anterioridad. Los documentos acreditativos de la representación deberán ser originales, o copia compulsada.

d) Laguntzaren mende dauden ekimenen gain-finantziazioa eta diru-laguntzen bikoiztasuna saihestearren, titularrak zinpeko aitorpen bat aurkeztu beharko du halakorik gerta daitekeenean. Aitorpen horretan jarduera bererako beste Administrazio Publiko batzuei edo beste erakunde publiko edo pribatuei eskatu zaizkien -edota jaso diren- beste diru-sarrera osagarrien berri eman beharko da eta horien zenbatekoa adierazi beharko da.

d) A fin de evitar la duplicidad en las subvenciones y la sobrefinanciación de las iniciativas objeto de la ayuda, el titular deberá presentar una declaración jurada manifestando en su caso, la existencia y cuantía de otros ingresos adicionales o ayudas concedidas y/ solicitadas para la misma actividad ante otras Administraciones Públicas o de otros Entes Públicos o Privados.

e) Edozein Administrazio Publikok prestakuntzaren arloan emandako diru-laguntzen ondorioz, itzultze-prozeduratan ez egotearen zinpeko aitorpena, edo, hala badagokio, eskatu zaizkion itzultzeak egin izanaren zinpeko aitorpena.

e) Declaración jurada del titular de no encontrarse incurso en procedimiento de reintegro o, en su caso de haber realizado las devoluciones exigidas, por subvenciones otorgadas en materia de formación por cualquier Administración Pública.

f) Egindako azterlanaren kopia, Ogasunaren eta Gizarte Segurantzaren aurreko eta/edo Gizarte Aurreikuspeneko Erakundearen aurreko betebeharrak bete izanaren ziurtagiri eguneratuak, eta enpresak azterlan hori egiteko izan dituen gastuen ziurtagiriak.

f) Copia del estudio realizado, certificados actualizados del cumplimiento de las obligaciones frente a Hacienda y Seguridad Social y/o a la Entidad de Previsión Social correspondiente, así como la documentación acreditativa que de soporte a los gastos en los que la empresa ha incurrido para su realización.

g) Premiak Hautemateko Azterlan eta Analisien azterlan proiektua bada, eskatzaileak azterlana egiteko hautatutako metodologia zehatz-mehatz adierazi beharko du, eta azterlana egiteaz arduratuko diren pertsonen izena eta gaitasuna eman beharko du aditzera, bai eta azterlana egiteko aintzat hartutako faseak, lanak egiteko egutegia eta azterlanerako aurrekontua ere. Horrekin batera, Ogasunaren eta Gizarte Segurantzaren aurreko eta/edo Gizarte Aurreikuspeneko Erakundearen aurreko betebeharrak bete izanaren ziurtagiri eguneratuak gaineratu beharko dira.

g) Si se trata de un estudio de análisis y detección de necesidades a realizar, el solicitante deberá adjuntar un proyecto en el que se especificará detalladamente la metodología seleccionada para llevar a cabo el estudio, las personas responsables de su realización y su capacitación, las fases contempladas para llevar a cabo el estudio, así como el calendario de ejecución y su presupuesto, junto con certificados actualizados del cumplimiento de las obligaciones frente a Hacienda y Seguridad Social y/o la Entidad de Previsión Social correspondiente.

h) Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Orokorreko Printzipio Antolatzaileen Legeko Testu Bateginaren (Emakumeen eta Gizonen arteko Berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldarazia) 50. artikuluko 5. atalean xedatutakoaren arabera, laguntza edo diru-laguntzen deialdietara ez aurkezteko zigorrik jaso ez dela ziurtatzen duen zinpeko aitorpena.

h) Declaración jurada en la que se acredite que no están incursos en ninguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

3.– Agindu hau EHAAn argitaratu eta biharamunean emango zaio hasiera deialdi hau eusten duen aurrekontuaren kargurako eskaerak aurkezteko epeari. Epe hori irekita egongo da ondorengo eguna arte:

3.– El plazo para la presentación de solicitudes con cargo al presupuesto que soporta esta convocatoria, comenzará el día siguiente de la publicación de la presente Orden en el BOPV y permanecerá abierto hasta:

– 2008ko ekainaren 30 arte, jada eginda dauden eta aurkezten diren azterlanetarako.

– El 30 de junio de 2008 para los Estudios que se presenten ya realizados.

– 2007ko abenduaren 15a, azterlana egiteko proiektuen kasuan.

– El 15 de diciembre de 2007 para los proyectos de realización de Estudio.

4.– Datu Pertsonalak Babesteari buruzko Lege Organikoak xedatzen duena betez, interesatuak, dirulaguntza-eskaera betetzearen bidez, eskaera horretan adierazitako datuak Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren fitxategi informatizatuetara gehitzeko baimena ematen du. Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako Sailburuordetzan (Etengabeko Ikaskuntzako Zuzendaritzan), Donostia kalea 1. 01010 Vitoria-Gasteiz, praktikan jarri ahal dira datu horietara iristeko, zuzentzeko, ixteko eta horien kontra jotzeko aipatutako Legeak agertzen dituen eskubideak.

4.– En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica de Protección de Datos de Carácter Personal, la cumplimentación de la solicitud de ayuda implica la autorización del interesado o de la interesada para la incorporación de los datos consignados en ella a los ficheros informatizados del Departamento de Educación, Universidades e Investigación del Gobierno Vasco. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos en la mencionada Ley se pueden ejercitar ante la Viceconsejería de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente (Dirección de Aprendizaje Permanente). C/ Donostia-San-Sebastián, 1. 01010 Vitoria-Gasteiz.

7. artikulua.– Prozedura izapidetzea eta amaitzea.

Artículo 7.– Instrucción y resolución del procedimiento.

1.– Aurkeztutako eskaerek deialdi honetan ezarritako baldintzak betetzen ez dituztenean, interesdunek 10 eguneko epea izango dute hutsak konpontzeko. Epe horretan egiten ez badute, eskaera bertan behera uzten dela ulertuko da, aldez aurretik ebazpen bat eman ondoren.

1.– Para aquellas solicitudes presentadas que no reúnan los requisitos establecidos en esta convocatoria, se requerirá a los interesados para que las subsanen en el plazo de 10 días, con la indicación de que si no lo hicieran en este plazo, se dará por desistida su solicitud.

2.– Deialdia argitaratzen den unetik, eskaerak aurkezteko epea amaitzen denera, aldizka, gutxienez hilabetean behin, eta betiere krediturik eskura badago, Hobetuzek hilabete horretan jaso dituen eta osatuta dauden eskaera guztiak aztertuko ditu, eta prozedurari amaiera emateko erabakia hartuko du.

2.– Desde el momento de la publicación de la convocatoria y hasta la finalización del periodo de presentación de solicitudes, a la finalización de cada mes, siempre que exista crédito disponible, Hobetuz analizará la totalidad de las solicitudes recibidas a lo largo del mismo y que estén completas, y adoptará la resolución por la que se pone fin al procedimiento. El plazo máximo para resolver y notificar la resolución del procedimiento no excederá de 40 días desde su iniciación.

Aldi honetan kreditua nahikoa ez balitz aurkeztutako eskabideen artean hainbanatuko da.Deialdi honen kreditua agortuz gero, Hobetuz-ek egoera honen berri emango du.

En caso de que en este período el crédito existente no fuera suficiente, se procederá al prorrateo entre las solicitudes presentadas en el mismo.

Prozeduraren amaiera erabakitzeko eta jakinarazteko gehieneko epea berrogei egunekoa izango da, prozedura hasten denetik hasita.

Del mismo modo, en caso de que se agoten los créditos disponibles para esta convocatoria, Hobetuz dará publicidad de esta circunstancia.

3.– Erabakia arrazoitu egingo da, eta interesdunei erabakiaren berri emango zaie. Diru-laguntza ematearen aldeko erabakia denean, eman den diru-laguntzaren zenbatekoa jakinaraziko zaie.

3.– La resolución será motivada y será comunicada a los interesados, con indicación expresa, cuando sea favorable, de la subvención concedida.

4.– Eskatzaileak 10 eguneko epea izango du erabakia onartzen duen adierazteko. Eskatzaileak hartutako erabakiaren inguruan bidezkotzat jotzen dituen alegazioak ere egin ahal izango ditu onarpen-idatzian.

4.– El solicitante dispondrá de un plazo de 10 días para expresar su aceptación a la resolución. En el escrito de aceptación, el solicitante podrá también formular las alegaciones que estime oportunas en relación con la resolución recaída.

5.– Eskatzaileak erabakia onartzen ez badu, bere eskaera bertan behera uzten duela ulertuko da, eta eskaera artxibatu egingo da.

5.– Si el solicitante no acepta la resolución se entenderá que desiste de su solicitud, procediéndose a su archivo.

6.– Epe horretan ez bada jakinarazpenik egiten, aurkeztutako eskaera ezetsitzat emango da.

6.– De no existir comunicación alguna en este plazo, se entenderá por desestimada la solicitud presentada.

7.– Hobetuz-ek onuradunen eta bakoitzari emandako diru-laguntzen zerrenda argitaratuko du.

7.– Hobetuz procederá a la publicación de una relación de los beneficiarios y las ayudas concedidas a cada uno.

8.– Interesdunek errekurtsoa jarri dezakete Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren aurrean Hobetuz-ek hartutako akordioaren kontra.

8.– Frente a los acuerdos adoptados por Hobetuz, podrán los interesados interponer recurso ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación.

8. artikulua.– Premiak hautemateko azterlanak eta analisiak egitea.

Artículo 8.– Realización de los Estudios de Análisis y Detección de Necesidades.

Aurkeztutako eskaeran adierazten denaren arabera egin beharko dira deialdi honen bitartez finantzatzen diren Premiak Hautemateko Azterlan eta Analisiak; gainera, eta hala badagokio, ondorio horretarako egiten den emakida-erabakian adierazitako baldintzak bete beharko dira. Azterlan eta analisi horiek amaitzen direnean aurkeztu behar dira. Edozein modutan, azterlan eta analisiak 2008ko ekainaren 30a baino lehen amaitu beharko dira.

Los Estudios de Análisis y Detección de Necesidades que se financien a través de esta convocatoria, deberán ser realizados de acuerdo a los términos recogidos en la solicitud presentada, y en su caso, a las condiciones que se indiquen en la resolución de concesión que se emita al efecto, y deberán ser presentados una vez estén finalizados. En todo caso, los estudios deberán estar finalizados con fecha límite el 30 de junio de 2008.

9. artikulua.– Laguntzen justifikazioa, ordainketa eta likidazioa.

Artículo 9.– Justificación, abono y liquidación de las ayudas.

1.– Azterlan-proiektuen kasuan, erakunde onuraduneko pertsona titularrak azterlana egiteko izan dituen gastuen justifikazioa igorri beharko dio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Etengabeko Ikaskuntzako Zuzendaritzari, eta egindako azterlanaren amaierako dokumentuarekin batera helaraziko du, proiektua bukatu eta hilabeteko epe barruan.

1.– En el caso de los proyectos de realización de estudios, el beneficiario deberá remitir a Hobetuz, junto con el documento final que soporta el Estudio realizado, la justificación de los gastos en que haya incurrido para su realización en el plazo de un mes tras la realización del mismo.

2.– Azterlana edo analisia jada egina badago, eskatzaileak, eskaera aurkezten duen unean, azterlana egiteko sortutako gastuak ziurtatzen dituen dokumentazioa aurkeztu beharko du, 6.2.f) artikuluan xedatutakoari jarraituz.

2.– Si el estudio ya está realizado, el solicitante deberá presentar, en el momento de la solicitud, la documentación acreditativa que dé soporte a los gastos en que la empresa ha incurrido para su realización, tal y como se establece en el artículo 6.2.f).

3.– Kostuak fakturen bitartez edo zuzenbidean baliozkoa den beste edozein dokumenturen bidez justifikatuko dira, eta kostuak behar bezain zehatz adieraziko dira beti, funtsak zuzen aplikatu direla egiaztatzeko. Ondorio horretarako ematen diren Kostuak Justifikatzeko Argibideei jarraituko zaie.

3.– Los costes serán justificados por facturas o cualquier otro documento probatorio válido en derecho, expresado siempre con el detalle suficiente para acreditar la correcta aplicación de los fondos y de acuerdo con las Instrucciones de Justificación de Costes que se dicten al respecto.

4.– Emandako finantzazioaren ordainketa behin egingo da, aurkezten den behin betiko agiriaren balorazioa egin eta gero. Horrez gain, Ogasun eta Gizarte Segurantzaren aurreko betebeharrak eta/edo Gizarte Aurreikuspeneko Erakundearen aurreko betebeharrak bete izanaren ziurtagiri eguneratuak eta jasandako gastuen ziurtagiriak aurkeztu beharko dira ordainketa egin aurretik.

4.– El abono de la financiación otorgada se realizará, de una sola vez, tras la valoración del documento final que se presente, y previa presentación por parte de los beneficiarios y con anterioridad al pago, de la documentación justificante de los gastos soportados así como de certificados actualizados del cumplimiento de las obligaciones frente a Hacienda y Seguridad Social y/o a la Entidad de Previsión Social correspondiente.

5.– Onartzen den laguntza eskaeraren titularra den enpresari ordainduko zaio beti.

5.– La ayuda reconocida se abonará en la totalidad de los casos a al empresa titular de la solicitud.

6.– Azterlan-proiektuen kasuan, Hobetuzek aurkeztu den dokumentuaren gainean egiten duen balorazioaren arabera likidatuko dira laguntzak, eta bere garaian onartutako diru-laguntza izango da muga.

6.– En el caso de los proyectos de realización de Estudio, la liquidación de las ayudas se realizará en función de la valoración que del documento presentado realice Hobetuz, teniendo como límite la subvención en su día reconocida.

7.– Aurkeztutako dokumentazioa aztertutakoan, Hobetuzek diru-laguntzen amaierako likidazioa egingo du, ebazpen baten bitartez. Onuradunari emango zaio amaierako likidazioaren berri, hamar eguneko epea emanez alegazioak egin edo egokitzat jotzen dituen justifikazio-dokumentuak aurkezteko.

7.– Examinada la documentación presentada, Hobetuz practicará la liquidación final de la subvención mediante resolución, que será notificada al beneficiario. En el plazo de 10 días el beneficiario podrá formular las alegaciones o presentar los documentos justificativos que considere pertinentes.

8.– Behin betiko likidaziotik 15 egun igaro ondoren, laguntzaren ondorioetarako aintzat hartzen diren egindako ordainketak justifikatzeko moduan egon beharko du diru-laguntzaren onuradun den enpresak.

8.– Transcurridos 15 días desde la liquidación definitiva, el beneficiario de la subvención deberá estar en disposición de justificar los pagos efectivamente realizados, considerados a efectos de la ayuda concedida.

10. artikulua.– Jarraipena eta kontrola.

Artículo 10.– Seguimiento y control.

1.– Hobetuzek egiaztatu beharko du diru-laguntzak behar bezala justifikatzen direla, eta Premiak Hautemateko Azterlan eta Analisiak deialdi honetan finkatutako zehaztapenen arabera egiten direla. Hobetuzek, halaber, diru-laguntza jaso duten gastuen merkatuko balioa egiaztatu ahal izango du.

1.– Hobetuz será la entidad responsable de comprobar la adecuada justificación de las subvenciones, así como la realización de los Estudios de Análisis y Detección de Necesidades de acuerdo a las especificaciones que se indican en esta convocatoria. Hobetuz podrá proceder a comprobar igualmente el valor de mercado de los gastos subvencionados.

2.– Diru-laguntzen onuradunek nahitaez onartu beharko dituzte Hobetuzek egiten dituen egiaztapen eta kontroleko jardunak, edota Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak egiten dituztenak.

2.– Los beneficiarios de las subvenciones se obligan a permitir las actuaciones de comprobación y control que se realicen por parte de Hobetuz, así como por parte de la Oficina de Control Económico del Gobierno Vasco y del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.

11. artikulua.– Diru-laguntzak itzultzea.

Artículo 11.– Reintegro de subvenciones.

1.– Diru-laguntza ordaindu ondoren, diru-laguntzei buruzko araudi orokorrean diru-laguntzak itzultzeko arrazoiren bat dagoela egiaztatuz gero, Hobetuzek, edo hala badagokio, administrazio eskudunak laguntzaren onuradunari igorritako idatziarekin emango zaio hasiera itzultze-prozesuari. Bertan, bete ez dituen puntuak adieraziko zaizkio, eta hamabost eguneko epean alegazioak edo beharrezkoak iruditzen zaizkion dokumentazioak aurkez ditzan eskatuko zaio.

1.– Si con posterioridad al pago de la subvención, se constatara la existencia de alguna de las causas de reintegro previstas en la normativa general sobre subvenciones, el procedimiento de reintegro se iniciará mediante escrito de Hobetuz, o en su caso de la Administración competente, al beneficiario de la ayuda, poniéndole de manifiesto el hecho o hechos constitutivos de incumplimiento y requiriéndole para que, en el plazo de quince días, formule las alegaciones o presente los documentos justificativos que considere pertinentes.

2.– Epea amaituta, alegaziorik aurkeztu ez bada, edo aurkeztutakoak atzera bota badira, funtsen jatorriaren araberako administrazio-eskudunak hartuko du erabakia, eta dirua itzultzea eskatuko du. Erabaki horretan adierazitako epean itzuli beharko da laguntzaren zenbatekoa. Hala ere, Hobetuzek dagokion espedientea igorriko dio Administrazio eskudunari, eskaera-idatziarekin eta alegazioekin batera -eta, hala badagokio, alegazio horiek gaitzesteko proposamenarekin batera-, administrazio eskudunak zenbateko hori itzultzeko eskakizuna erabaki dezan.

2.– Transcurrido el plazo de alegaciones sin que éstas se hubieren producido o desestimadas éstas, se dictará resolución, por la Administración competente en razón del origen de los fondos, exigiendo el reintegro incluidos intereses de demora desde el momento del abono de la ayuda, que habrá de producirse en el plazo indicado en dicha resolución. A tal efecto, Hobetuz trasladará a la Administración competente el expediente correspondiente, con el escrito de requerimiento y las alegaciones presentadas, en su caso, con propuesta de desestimación de las mismas, para proceder, por la Administración competente, a la resolución de exigencia de reintegro.

3.– Epea amaitutakoan dirua itzuli ez bada, administrazio eskudunak premiamendu bidez berreskuratzeko behar diren izapideak egingo ditu. Itzuli beharreko zenbatekoak sarrera publikotzat hartuko dira.

3.– Una vez vencido el plazo sin que se haya efectuado el reintegro, la Administración competente realizará los trámites correspondientes para su recuperación por vía de apremio. Las cantidades a reintegrar tendrán la consideración de ingresos públicos.

12. artikulua.– Europako Gizarte Funtsaren (EGIF) baterako finantziazioa.

Artículo 12.– Cofinanciación por Fondo Social Europeo (FSE)

1.– Europako Gizarte Funtsak deialdi honen finantziazioan hartzen du parte, 2000-2006 aldirako 3. Helburuaren esparruan. Zehazki, ematearen ebazpenean adieraziko da laguntza osotik EGFk finantzatzen duen kantitatea.

1.– El Fondo Social Europeo, en el marco del Objetivo 3 para el periodo 2000-2006, participa en la financiación de la presente convocatoria. En este sentido, la resolución de concesión indicará el importe de la ayuda que se encuentra cofinanciada por el FSE.

2.– Azterlana komunikatzera emateko eta hedatzeko erabiltzen diren argitalpen eta euskarrietan, bai eta aurkezten den azterlanaren azken euskarrian/agirian ere, Hobetuzek finantzatutako eta Europako Gizarte Funtsak kofinantzatutako ekimena dela adierazi beharko da.

2.– En las publicaciones y soportes que se utilicen para la comunicación y difusión del estudio, así como en la presentación del soporte/documento final del estudio que se presente, deberá hacerse constar que se trata de una iniciativa financiada a través de Hobetuz y cofinanciada por el Fondo Social Europeo.

3.– Era berean, Azterketa egiten den bitartean, titularrak Europako Araudiak lehentasuna horizontalei buruz ezarritako irizpideak betetzen direla ziurtatu beharko du. Aipatu araudia www.hobetuz.com web-orrian eskura daiteke.

3.– Asimismo, y a lo largo de la realización del Estudio, el titular deberá garantizar que se cumplen las directrices establecidas por la Normativa Europea en el ámbito de las prioridades horizontales y que estará disponible en la página web de www.hobetuz.com.

XEDAPEN GEHIGARIAK

DISPOSICIONES ADICIONALES

Lehenengoa.– Entitate laguntzaile izendatzea.

Primera.– Nombramiento de entidad colaboradora.

Hobetuz-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa izendatzen da Agindu honetan arautzen diren diru-laguntzen kudeaketarako eta ordainketarako entitate laguntzaile, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartu zuen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuko 52. artikuluaren arabera.

Se declara a Hobetuz Fundación para la Formación Continua -Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa entidad colaboradora para la gestión y el pago de las ayudas reguladas en la presente Orden en virtud de lo establecido en el artículo 52 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

Aipatutako 52. artikuluak dioenez, Agindu honetan aipatzen diren funtsak ematen dituen organoaren kontura eta izenean jardungo du Hobetuz-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioak. Haatik, funts horiek ez dira, inola ere, Hobetuz-en ondaretzat hartuko.

De acuerdo con el citado artículo 52, Hobetuz Fundación para la Formación Continua-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa actuará en nombre y por cuenta del órgano concedente de los fondos a los que se refiere la presente Orden que, en ningún caso, se considerarán integrantes de su patrimonio.

Bigarrena.– Hobetuz-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioaren betebeharrak.

Segunda.– Obligaciones de Hobetuz, Fundación Vasca para la Formación Continua- Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa.

Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartu zuen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuko 52. artikuluan eta Agindu honetan ezarritako betebeharrez gain, Hobetuz-en, Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa, betebeharrak izango dira ondorengoak:

Además de las obligaciones establecidas en la presente convocatoria y en el artículo 52 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, serán obligaciones de Hobetuz, Fundación Vasca para la Formación Continua- Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa:

a) Etengabeko prestakuntzaren jarduerak egiteko funtsak amaierako onuradunen artean banatzea, Euskal Autonomia Erkidegoko Langileen Etengabeko Prestakuntzari buruzko lanbide arteko Hitzarmenaren helburuak erdiesteko. Horretarako, lanean ari diren langile guztiak aintzat hartuko dira, Gizarte Segurantzan duten erregimenaren araberako mugarik ezarri gabe, eta Lanbide Heziketako ikastegiak ahalik eta gehien ustiatuko dira, haietan emango baita gehienbat etengabeko prestakuntza. Diru-laguntza horiek publizitate, lehia eta objektibotasunaren printzipioen babesean emango dira.

a) Distribuir los fondos entre sus beneficiarios finales para realizar las acciones de Formación Continua según los fines previstos en el Acuerdo Interprofesional sobre Formación Continua en la Comunidad Autónoma del País Vasco, atendiendo a todos los/las trabajadores/as ocupados/as sin establecer límites en función del régimen de la Seguridad Social al que se encuentren acogidos y con el máximo aprovechamiento de los centros de Formación Profesional, en los que descansará de forma primordial la impartición de la Formación Continua. Estas ayudas serán concedidas bajo los principios de publicidad, concurrencia y objetividad.

b) Diru-laguntzei esker prestakuntza-jarduerak egin direla egiaztatzen duten ziurtagiriak eskatzea, eta lau urtez gordetzea.

b) Exigir y conservar, durante cuatro años, los justificantes de la realización de las acciones a las que se aplican las ayudas.

c) Jaso diren funtsak zertan aplikatu diren justifikatzea Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailari, 2008ko urria baino lehen, eta zerrenda izenduna ematea. Zerrenda horretan honako alderdiak jaso beharko dira: azken onuradunen izen-abizenak, emandako diru-laguntzak, egindako ordainketak, eta, oro har, funts horiekin egindako etengabeko prestakuntzako jardueren memoria orokorra osa dezaketen bestelako datu kuantitatiboak zein kualitatiboak.

c) Justificar ante el Departamento de Educación, Universidades e Investigación, antes del mes de octubre del año 2008, la aplicación de los fondos percibidos, con aportación de una relación nominativa de los beneficiarios finales, las ayudas concedidas, los pagos realizados y cuantos datos cuantitativos y cualitativos puedan configurar la memoria global de actividad en formación continua realizada con dichos fondos.

d) Funtsen kudeaketa dela-eta, honako erakundeek egin ditzaketen egiaztatze-jarduerei men egitea: Eusko Jaurlaritzak, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren eta Kontrol Ekonomikoko Bulegoaren bitartez; Herri kontuen Euskal Epaitegiak; eta Europako Gizarte Funtsak.

d) Someterse a las actuaciones de comprobación que, respecto a la gestión de los fondos puede efectuar el Gobierno Vasco a través del Departamento de Educación, Universidades e Investigación y de la Oficina de Control Económico, el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas y el Fondo Social Europeo.

e) Deialdian aurreikusten den ez-betetze kasuren bat gertatuz gero, onuradunei diru-laguntzak itzul ditzaten eskatzea, deialdietan bertan ezarritako itzultze-prozedurari jarraituz.

e) Requerir a los beneficiarios la devolución de las ayudas, en los supuestos de incumplimiento previstos en sus correspondientes convocatorias, de conformidad con el procedimiento de reintegro establecido en las mismas.

Hirugarrena.– Hobetuz-en egitura teknikoaren finantzaketa.

Tercera.– Financiación de la estructura técnica de Hobetuz.

Aurreko atalean ezarritakoaren kalterik gabe, Agindu honetan arautzen diren funtsek finantzatuko dituzte Hobetuz-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioaren egitura teknikoak kudeatzeko eta ebaluatzeko egin beharreko gastuak eta inbertsioak, baldin eta kontzeptu horren ondoriozko guztizko aplikazioak Fundazio horrek ekitaldi honetarako kudeatzen duen guztizko aurrekontuaren ehuneko 15 gainditzen ez badu.

Sin perjuicio de lo establecido en el apartado anterior, los fondos regulados en esta Orden podrán financiar los gastos e inversiones para gestión y evaluación en los que incurra la estructura técnica de Hobetuz, Fundación Vasca para la Formación Continua-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa, siempre que la aplicación total por este concepto no supere el 15 por ciento con respecto al presupuesto total gestionado por dicha Fundación para este ejercicio.

Laugarrena.– Finantzazio-soberakinen amaierako likidazioa.

Cuarta.– Liquidación final de los excedentes de financiación.

Agindu honetan arautzen diren laguntzen onuradunek 2008ko uztailaren 30erako aplikatu ez dituzten finantzazio-soberakinak eta Agindu honetan aurreikusten den dirua itzultzeko prozeduraren ondoriozko funtsak hurrengo ekitaldirako funtsetan gaineratuko ditu Hobetuz-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioak. Dena den, aurretik Ogasun eta Herri Administrazio Sailari eta Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailari emango die horren berri.

Los excedentes de financiación no aplicados por los beneficiarios de las ayudas reguladas en la presente Orden a 30 de julio de 2008, así como los fondos resultantes de los procedimientos de reintegro previstos en la misma se incorporarán por Hobetuz-Fundación Vasca para la Formación Continua, a las dotaciones para el ejercicio siguiente, previa comunicación al Departamento de Hacienda y Administración Pública y al Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

Agindu honen bigarren xedapen gehigarriaren c) atalean aurreikusten diren ondorioetarako, Hobetuz Fundazioak ekitaldi bakoitzean egiten dituen likidazioak edozein direla ere, Agindu honetan aipatzen diren funts guztien amaierako likidazioa 2008. urtean egingo da. Hala, 2008ko ekitaldiko abenduaren 31 arte aplikatu gabeko finantzazio-soberakinik gertatuz gero, edo emandako diru-laguntzaren aplikazioa 2009ko ekainaren 30 baino lehen justifikatu ez bada, Hobetuz-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioak soberakin horiek itzuli beharko dizkio Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari.

Con independencia de las liquidaciones que en cada ejercicio efectúe la Fundación Hobetuz a los efectos previstos en la disposición adicional segunda, apartado c) de la presente Orden, la liquidación final del total de los fondos a que se refiere la presente Orden se llevará a cabo en el año 2008, de tal forma que, si resultaran excedentes de financiación no aplicados hasta el 31 de diciembre del ejercicio 2008 y no justificados en su ejecución hasta el 30 de junio del 2009, se reintegrarán por Hobetuz Fundación para la Formación Continua-Langileen Prestakuntzarako Euskal Fundazioa a la Tesorería General del País Vasco.

Bosgarrena.– Deialdi honetan xedatutakoaren ondorioetarako, deialdia argitaratu aurretik prestakuntza-ekintzak hasi edo amaitu dituzten eskatzaileei ez zaie eskatuko data dela eta bete ezin den baldintzarik betetzeko.

Quinta.– A los efectos de lo dispuesto en la presente convocatoria, no serán exigibles aquellos requisitos de imposible cumplimiento por razones de fecha a aquellos solicitantes que hayan iniciado o terminado las actuaciones contempladas en esta convocatoria antes de publicarse la misma.

Aipatutako kasu guztietan, Hobetuzek kudeatutako azken deialdian (2005eko ekitaldian – 2005eko apirilaren 29ko EHAA) ezarritako irizpide orokorrak jarraituko dira.

En estos casos, serán de aplicación, los criterios generales establecidos para la última convocatoria gestionada por Hobetuz (ejercicio 2005 – BOPV de 29 de abril de 2005).

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Administrazio-bidea amaitzen duen Agindu honen aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa jar diezaiokete interesdunek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, eta, horretarako, hilabeteko epea izango dute, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita. Bestela, zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, Administrazioarekiko Auzietako Sailean, eta horretarako ere bi hilabeteko epea izango dute, honako Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita.

Primera.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán los interesados/as interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente a su publicación en el BOPV, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma del Euskadi en el plazo de dos meses a partir del día siguiente de su publicación en el mismo diario oficial.

Bigarrena.– Honako Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

Segunda.– La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2007ko azaroaren 13a.

En Vitoria-Gasteiz, a 13 de noviembre de 2007.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental