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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

216. zk., 2007ko azaroaren 9a, ostirala

N.º 216, viernes 9 de noviembre de 2007


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Herrizaingo Saila
Interior
6122
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AGINDUA, 2007ko urriaren 25ekoa, Herrizaingo sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko udalei eta bestelako toki erakundeei zuzendutako diru-laguntzak arautu eta horietarako deia egiten duena, mugikortasun segururako hezkuntzako jarduera edota egitarauak gara ditzaten.

ORDEN de 25 de octubre de 2007, del Consejero de Interior, por la que se regulan y convocan subvenciones a Ayuntamientos y otras entidades locales de la Comunidad Autónoma del País Vasco para el desarrollo de actividades y/o programas de educación para la movilidad segura.

Ibilgailuak eta horien erabilera orokorra gizarte garaikidearen ezaugarrietako bat da. Horren erabilerak gero eta pertsona eta salgai gehiago mugitzea ekarri du eta horrela, tresna garrantzitsuena bihurtu da garapen ekonomikorako. Hala ere, erabiliegia izateak kalte asko sortu ditu, trafiko istripuen bidez, bai handitasunagatik zein larritasunagatik: sozialak, ekonomikoak eta osasun komunitariokoak.

Los vehículos y su uso generalizado constituyen una de las características de las sociedades contemporáneas. Su empleo ha contribuido a aumentar la movilidad de personas y mercancías y constituir así un elemento clave de desarrollo económico. Sin embargo, su uso extendido ha creado también innumerables daños sociales, económicos y de salud comunitaria a través de los accidentes de tráfico, tanto por su magnitud como por su gravedad.

Ondorio horiek bide segurtasun arloan ardurako hainbat erakundek neurri egokiak hartzea eskatzen dute, istripuak saihesteko eta, behin gertatuz gero, ondorioak txikiagotu daitezen. Neurri horien artean, hezkuntza nabarmendu behar dugu, oso tresna baliagarria baita bide-erabiltzaileen arriskuko portaerei aurre egiteko eta, gainera, gizartea aldatzeko eta eraldatzeko osagaia izateagatik, pertsonekin eta ingurunearekin mugikortasun seguruagoa eta errespetagarriagoa lortzeko asmoz.

Estas consecuencias exigen que las distintas instituciones con responsabilidad en el ámbito de la seguridad vial tomen medidas oportunas para prevenir los accidentes y para que, una vez producidos, se minimicen sus consecuencias. Entre estas medidas destaca la educación por ser una herramienta valiosa de prevención de comportamientos de riesgo en los usuarios y las usuarias de las vías y, además, por constituir un elemento de cambio y transformación social que puede contribuir a que la movilidad sea más segura y más respetuosa con las personas y con el medio ambiente.

Horregatik, ezinbestekoa da herritarrei zuzendutako prebentziorako hezkuntza-jarduerak eta -programak sustatzea, trafiko istripu gehienetan zuzeneko arrazoien artean dagoen giza faktorea helburua izanik.

Por ello, resulta imprescindible incentivar acciones y programas educativos de prevención dirigidos a la población cuyos objetivos giren en torno al factor humano, factor que está presente como causa directa en la mayoría de los accidentes de tráfico.

Herrizaingo Sailaren egitura organikoa eta funtzionalari buruzko azaroaren 8ko (azaroaren 24ko EHAA, 224. zk.) 364/2005 Dekretuak ematen zaidan eskuduntzaren indarrez,

En virtud de la competencia que me otorga el Decreto 364/2005, de 8 de noviembre (BOPV n.º 224, de 24 de noviembre), sobre estructura orgánica y funcional del Departamento de Interior,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Helburua.

Artículo 1.– Objeto.

1.– Agindu honen helburua Euskal Autonomia Erkidegoko udalei eta bestelako toki erakundeei zuzendutako diru-laguntzen deialdia arautzea da, 2008an mugikortasun segururako hezkuntzako jarduerak edota programak gauzatu ahal izateko.

1.– La presente Orden tiene por objeto regular la convocatoria de subvenciones a Ayuntamientos y otras entidades locales de la Comunidad Autónoma del País Vasco que durante el año 2008 realicen actividades y/o programas de educación para la movilidad segura.

2. artikulua.– Diru-kopurua.

Artículo 2.– Dotación económica.

1.– Diru-laguntzetarako programa honek gehienez hirurehun eta hogeita hamalau mila (334.000) euro zuzenduko ditu, dagokion aurrekontu partidaren kontura. Ezarritako zenbateko osoa aldatu egin daiteke; horretarako, kontuan hartuko dira, batetik, eskatutako laguntzen orotarako zenbatekoa eta, bestetik, Herrizaingo Sailaren beste laguntza-programa batzuk gauzatu ondoren aurrekontu-baliabiderik dagoenetz; alabaina, laguntzei buruz ebatzi aurretik egin beharko da aldaketa hori. Horrelakorik gertatuz gero, jendaurrean jakinarazi beharko da Segurtasun sailburuordearen ebazpenaren bidez.

1.– La dotación económica destinada a este Programa de subvenciones es de trescientos treinta y cuatro mil (334.000) euros, con cargo a la partida presupuestaria correspondiente. El importe global consignado podrá ser modificado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayudas del Departamento de Interior, y con carácter previo a la resolución de las mismas, dándose publicidad de este extremo mediante la correspondiente Resolución del Viceconsejero de Seguridad.

2.– Diru-laguntzak emateko kreditu egokia eta behar adinakoa izan beharko da.

2.– La concesión de las subvenciones no se producirá hasta que no se cumpla la condición de la existencia de crédito adecuado y suficiente.

3. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 3.– Entidades beneficiarias.

1.– Agindu honek araututako diru-laguntzen onuradunak Euskal Autonomia Erkidegoko udal eta bestelako toki erakundeak izango dira, baldin eta 2008an mugikortasun segururako hezkuntzako jarduerak edota programak egiten badituzte.

1.– Podrán ser entidades beneficiarias de las subvenciones reguladas por la presente Orden, los Ayuntamientos y otras entidades locales de la Comunidad Autónoma del País Vasco que durante el año 2008 realicen actividades y/o programas de educación para la movilidad segura.

2.– Ezin izango du deialdi honetan parte hartu diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galduta duen administrazio-zehazpen edo zigor penalik jaso duen entitate eskatzaileak, edota horretarako ezgaitu dezakeen legezko inolako debekuan sarturik badago, sexu-diskriminazioagatik sortutakoak barne, gizonezko eta emakumezkoen arteko berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetatik seigarrenean horri emandako idazketaren arabera.

2.– No podrá concurrir a esta convocatoria la entidad solicitante que se encuentre sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, o se halle incursa en prohibición legal alguna que le inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por discriminación de sexo, de conformidad con lo dispuesto en la Disposición Final sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

4. artikulua.– Diruz lagundu daitezkeen jarduerak.

Artículo 4.– Actividades subvencionables.

1. artikuluan aipatzen diren diru-laguntzak ondoren zehazten diren kontzeptuengatik eska daitezke:

Las subvenciones a que se refiere el artículo 1 se podrán solicitar por los siguientes conceptos:

– Hezkuntzako jarduerak edota programak, Bide Segurtasunerako Plan Estrategikoan (2007-2010) ezarritako lehentasunezko jarduera arlo eta ekintza-lerroekin zuzenean lotuta daudenak.

– Actividades y/o programas educativos directamente relacionados con las áreas de actuación y líneas de acción prioritarias establecidas en el Plan Estratégico de Seguridad Vial 2007-2010.

– Mugikortasun segururako heziketaren eremuan, gizartearen sentiberatasuna eta parte hartzera bultzatzen dituzten kanpainak eta jardunaldiak burutzea.

– Realización de campañas y jornadas que promuevan la sensibilización y participación social en el ámbito de la educación para la movilidad segura.

– Dibulgazio-materialak argitaratzea, mugikortasun segururako heziketa-baloreak sustatzen dituztenak.

– Publicación de materiales divulgativos que fomenten los valores de educación para la movilidad segura.

– Arduradunak prestatzea, mugikortasun segururako hezkuntzako jarduerak edota programak garatzeko.

– Formación de las personas encargadas de desarrollar las actividades y/o programas de educación para la movilidad segura.

– Beste ekintza edota programa batzuk, mugikortasun segururako heziketa sustatzera zuzenduta.

– Otras actividades y/o programas encaminados al fomento de la educación para la movilidad segura.

5. artikulua.– Beste diru-laguntza batzuekiko bateragarritasuna.

Artículo 5.– Compatibilidad con otras subvenciones.

Agindu honek araututako diru-laguntzak bateragarriak dira beste edozein erakunde publikok edo pribatuk helburu berarekin eman ditzakeen beste diru-laguntzekin, beti ere gain-finantzaketarik gertatzen ez bada. Kasu horretan, emandako diru-laguntzaren kopurua gehiegizkoa litzatekeen zenbatekoan murriztuko da.

La concesión de las subvenciones reguladas por la presente Orden será compatible con aquellas otras que, teniendo el mismo fin, pudieran ser otorgadas por cualquier otra Administración o ente público o privado, siempre que de ello no se derive sobrefinanciación. Caso de producirse ésta, el importe de la subvención concedida se reducirá en la cantidad correspondiente al exceso.

6. artikulua.– Diru-laguntzen zenbatekoa.

Artículo 6.– Cuantía de las subvenciones.

1.– Agindu honetako 2. artikuluan aurreikusitako zuzkidura ekonomikoa eskatzaileen artean banatuko da lehiaketa bidez, 12. artikuluan zehaztu diren balorazio-irizpideak kontuan izanik. Proportzionaltasunaren irizpidea erabiliko da diru-laguntzak emateko, honela: diru-kopurua eskaera guztien artean banatuko da balorazio fasean lortutako puntuazioaren ehunekoan eta diru-kopuru mugatua eta ezarritako portzentajeak errespetatuko dira, eskatutako zenbatekoa gainditu gabe.

1.– La dotación económica prevista en el artículo 2 será distribuida entre los solicitantes por el procedimiento de concurso, atendiendo a los criterios establecidos en el artículo 12. A tal efecto, la concesión se realizará utilizando el criterio de proporcionalidad, de suerte que la dotación económica se distribuirá entre todas las solicitudes en proporción a la puntuación obtenida en la fase de valoración, sin rebasar la cuantía solicitada.

2.– Zehaztutako gastuen behin betiko kostu erreala aurkeztutako aurrekontua baino txikiagoa bada, emandako diru-laguntzaren zenbatekoa dagokion proportzioan murriztuko da, orduan diru-laguntzaren portzentajea oinarri berriaren gainean aplikatuko da.

2.– En el caso de que el coste definitivo real de los gastos contemplados fuera inferior al del presupuesto presentado, la cuantía de la subvención concedida será minorada en la proporción que resulte, aplicándose entonces el porcentaje de la subvención sobre la nueva base.

3.– Zehaztutako gastuen behin betiko kostu erreala, berriz, aurkeztutako aurrekontua baino handiagoa balitz, emandako diru-laguntza ez da gehituko.

3.– Si por el contrario, el coste definitivo real de los gastos contemplados fuera superior al presupuesto presentado, ello no supondrá incremento de la subvención concedida.

7. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

Artículo 7.– Presentación de solicitudes.

Interesa duten entitateek Agindu honen eranskinean agertzen den eredu normalizatuaren arabera beteriko eskaerak aurkeztu beharko dituzte, eta aurkeztu ere Herrizaingo Saileko erregistro nagusian, hots, Vitoria-Gasteizko Donostia kaleko 1ean, edo bestela azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan ezarritako edozein egoitzatan, 45 egun naturaleko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian Agindu hau argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Las entidades interesadas deberán presentar las solicitudes debidamente cumplimentadas, conforme al modelo normalizado que figura como anexo de la presente Orden, en el registro general del Departamento de Interior del Gobierno Vasco, sito en c/ Donostia-San Sebastián, 1 de Vitoria-Gasteiz, o en cualquiera de las dependencias a que se refiere el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, en el plazo de 45 días naturales, contados a partir del día siguiente al de la publicación de esta Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

8. artikulua.– Dokumentazioa.

Artículo 8.– Documentación.

Eskabidearekin batera, agiri hauek ere aurkeztu behar dira:

Las solicitudes se acompañarán de la siguiente documentación:

1.– Udal edo toki entitatean eskumena duen organoaren akordioa, diruz lagundu nahi diren jarduerak edota programak onartzen dituena.

1.– Acuerdo del órgano competente del ayuntamiento o entidad local, por el que se aprueban las actividades y/o programas para cuya ejecución se solicita la ayuda.

2.– Azalpen txostena, zehaztasunez hauxe jasoko duena:

2.– Memoria descriptiva, en la que se hará constar de forma suficientemente detallada:

a) Udalerriko edo herriko mugikortasun segururako hezkuntzari buruzko beharren diagnosia.

a) Diagnóstico de necesidades en materia de educación para la movilidad segura en el municipio o localidad.

b) Jardueren edota programen zerrenda, beharren diagnosiaren egokitzapena zehaztuko duena. Honakoak jasoko ditu:

b) Relación de actividades y/o programas donde se detalle la adecuación de las mismas con el diagnóstico de necesidades. Incluirá:

– Helburuak.

– Objetivos.

– Hartzaileak /dedikazio-orduak zenbatzea.

– Cuantificación del n.º destinatarios/horas dedicación.

– Denboralizazioa.

– Temporalización.

– Metodologia.

– Metodología.

– Bere garapenerako beharrezkoak diren giza baliabideak eta baliabide materialak. Giza baliabideei dagokienez, kopurua eta dedikazio-orduak zehaztuko dira. Horrez gain, udaleko edo toki entitate bateko edota propio kontrataturiko langileak diren ere zehaztuko da.

– Recursos humanos y materiales necesarios para su ejecución. En el caso de los recursos humanos, se detallará el número y horas de dedicación, especificando si se trata de personal propio del ayuntamiento o entidad local, o contratado al efecto.

– Ebaluazio-tresnak, garatutako jardueren edota programen eragina ezagutzea ahalbidetzen dutenak.

– Herramientas de evaluación que permitan conocer el impacto de las actividades y/o programas desarrollados.

3.– Esperientziaren egiaztagiria, azken 10 urteetan burututako bide-heziketa jarduerak edota programak garatzen. Horrelakorik ez dute egin behar Herrizaingo Sailak horretarako emandako diru-laguntzak jaso dituzten udalek.

3.– Acreditación documental de experiencia en el desarrollo de actividades y/o programas de educación vial realizados en los últimos 10 años. Estarán exentos de esta exigencia aquellos ayuntamientos que hayan recibido ayudas para este fin por parte del Departamento de Interior.

4.– Proposatutako jarduera edota programen finantziazio-plana, diru-atalka berezituriko aurrekontu osoa zehaztuz.

4.– Plan de financiación de las actividades y/o programas propuestos, detallándose el presupuesto total desglosado por partidas.

5.– Udaleko Idazkaritzak edota Esku-hartze alorrak, edo toki entitateak egindako egiaztagiria, diruz lagundu gabeko gastua estaltzeko finantza-ahalmenaren berri ematen duena.

5.– Acreditación expedida por la Secretaría y/o Área de Intervención del ayuntamiento, o entidad local, de su capacidad financiera para cubrir el gasto no subvencionado.

9. artikulua.– Aurkeztutako eskabidean egindako okerrak zuzentzea.

Artículo 9.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

Trafiko Zuzendaritzak aurkeztutako eskabidean antzemango balu aurreko artikuluetan ezarritako baldintzak, baita azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 70. artikuluarenak ere, betetzen ez direla, interesdunari jakinaraziko dio hamar eguneko epea duela akatsa zuzentzeko edo ezinbesteko agiriak aurkezteko. Eta, horretaz gain, horrela egiten ez badu, eskaeran atzera egin duela ulertuko da, ebazpen baten bidez egingo dena.

Si la Dirección de Tráfico advirtiera que la solicitud presentada no reúne los requisitos establecidos en los artículos anteriores, así como los contenidos en el artículo 70 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, requerirá al solicitante para que, en el plazo de diez días, subsane la falta o aporte los documentos preceptivos, indicándole que de no hacerlo, se le tendrá por desistido de su petición, previa resolución emitida al efecto.

10. artikulua.– Diru-laguntzak kudeatzeaz arduratzen den organoa.

Artículo 10.– Órgano encargado de la gestión de las subvenciones.

Trafiko Zuzendaritzari dagozkio deialdi honetako laguntzak kudeatzeko lanak.

Corresponderá a la Dirección de Tráfico, la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en la presente convocatoria.

11. artikulua.– Balioespen-epaimahaia.

Artículo 11.– Tribunal de Valoración.

1.– Aurkeztutako eskabideen azterketa eta ebaluaziorako Balioespen-epaimahaia eratuko da, ondorengo kideez osatua:

1.– Para el análisis y evaluación de las solicitudes presentadas se constituirá un Tribunal de Valoración compuesto por los siguientes miembros:

Epaimahaiburua: Trafiko zuzendaria.

Presidente: el Director de Tráfico.

Kideak: Trafikoko Zuzendaritzaren bi teknikari.

Vocales: dos técnicos de la Dirección de Tráfico.

Idazkaria: Herrizaingo Saileko Zerbitzu Zuzendaritzako teknikari bat.

Secretario: un técnico de la Dirección de Servicios del Departamento de Interior.

2.– Balioespen-epaimahaiak erabakiak gehiengo sinplez hartuko ditu, Agindu honetako 12. artikuluak ezarri dituen esleitzeko irizpideetan oinarrituz eta erabaki-proposamena Segurtasun sailburuordeari zuzenduko dio.

2.– El Tribunal de Valoración tomará las decisiones por mayoría simple, de acuerdo con los criterios de adjudicación establecidos en el artículo 12 de la presente Orden, y elevará la oportuna propuesta de resolución al Viceconsejero de Seguridad.

12. artikulua.– Diru-laguntzak esleitzeko irizpideak.

Artículo 12.– Criterios de adjudicación de las subvenciones.

1.– Emandako diru-laguntzen erabaki-proposamena egiteko, Balioespen-Epaimahaiak irizpide eta portzentaje hauek izango ditu kontuan:

1.– Al objeto de elaborar la propuesta de resolución de las subvenciones, el Tribunal de Valoración tendrá en cuenta los siguientes criterios y porcentajes:

a) Proposatu diren hezkuntzako jarduerak edota programak Bide Segurtasunerako Plan Estrategikoan (2007-2010) ezarritako lehentasunezko jarduera arlo eta ekintza-lerroekin egokitzea, gehienez ere % 20 arte.

a) Adecuación de las actividades y/o programas educativos propuestos con las áreas de actuación y líneas de acción prioritarias establecidas en el Plan Estratégico de Seguridad Vial 2007-2010: hasta un máximo del 20%.

b) Udal edo toki entitateen agente sozialek proposatutako jarduera edota programak garatzen parte har dezatela bultzatzeko aurreikusitako neurriak, gehienez ere % 5 arte.

b) Medidas previstas para favorecer la participación de los distintos agentes sociales del municipio o entidad local en el desarrollo de las actividades y/o programas propuestos: hasta un máximo del 5%.

c) Jarduera edota programa bakoitzeko pertsona eta ordu kopurua, horretarako ponderatutako balioespena egingo da udal edota toki entitate bakoitzeko biztanle kopuruaren arabera, gehienez ere % 25 arte.

c) Número de personas y horas a las que se dirige cada actividad y/o programa, para lo cual se realizará una valoración ponderada atendiendo al número de habitantes de cada municipio o entidad local: hasta un máximo del 25%.

d) Udal edo toki entitatearen berezko langile-kopurua eta dedikazio-orduen kopurua, jarduerak edota programak burutzeko beharrezkoa dena, gehienez ere % 25 arte.

d) Número de personas y horas de dedicación del personal propio del ayuntamiento o entidad local destinado a la ejecución de las actividades y/o programas: hasta un máximo del 25%.

e) Aurkeztutako azalpen-memoriaren kalitatea, gehienez ere % 20 arte.

e) Calidad de la memoria descriptiva presentada: hasta un máximo del 20%.

f) Azken 10 urteetan burutu diren bide-heziketari buruzko jarduerak edota programak garatzen lortutako esperientzia, gehienez ere % 5 arte.

f) Experiencia en el desarrollo de actividades y/o programas de educación vial realizadas en los últimos 10 años: hasta un máximo del 5%.

13. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 13.– Resolución.

1.– Eskabideak aurkezteko epea agortutakoan, hiru hilabeteko epearen barruan hartuko du Segurtasun sailburuordeak deialdi honetan aurreikusitako diru-laguntzak emateko erabakia, Balioespen-epaimahaiak egindako proposamena ikusi ondoren. Ebazpen hori Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da, guztiek ezagut dezaten.

1.– La Resolución de concesión de las subvenciones previstas en esta convocatoria será dictada y notificada a los adjudicatarios, a la vista de la propuesta elevada por el Tribunal de Valoración, por el Viceconsejero de Seguridad en el plazo máximo de tres meses, a contar desde la finalización del plazo de presentación de solicitudes. Dicha resolución será publicada posteriormente en el Boletín Oficial del País Vasco para general conocimiento.

2.– Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluak dioenaren arabera, epea igaro ondoren ebazpena interesdunari jakinarazten ez bazaio, dagokion eskabidea ez dela onartu ulertuko da.

2.– Si una vez transcurrido dicho plazo no hubiera sido notificada al interesado resolución alguna, la solicitud correspondiente se entenderá desestimada, de conformidad con lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

3.– Diru-laguntzak eman eta, hala badagokio, ordaindu ahal izateko ezinbestekoa izango da, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta bere erakunde autonomiadunek emandako izaera bereko laguntzen edo diru-laguntzen eremuan badaude, oraindik izapidetzen egon daitekeen itzultze edo zigortze-prozedura bukatuta egotea.

3.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones quedarán condicionadas a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y en sus Organismos Autónomos, se halle todavía en tramitación.

14. artikulua.– Diru-laguntza ordaintzeko modua.

Artículo 14.– Pago de la subvención.

Diru-laguntzen onuradun suertatu diren udal zein toki entitateek esleipenaren arrazoi izan diren materialak eta ekintzak eskuratu eta kontratatu beharko dituzte, eta faktura orijinalak edo eskumeneko organoak konpultsatutako kopiak Trafiko Zuzendaritzan aurkeztu beharko dituzte 2008ko abenduaren 1a baino lehen. Diru-laguntzen ordainketa honela izango da:

Los ayuntamientos o entidades locales que resulten beneficiarias de las subvenciones vendrán obligados a realizar las adquisiciones, contrataciones y realizaciones que fueron el motivo de su adjudicación y a suministrar a la Dirección de Tráfico las facturas originales o fotocopias de las mismas compulsadas por el órgano competente antes del día 1 de diciembre de 2008. El importe de la subvención se abonará de la siguiente manera:

a) Berariaz ezezkorik ematen ez bazaio, % 80 ordainduko da, Agindu honetan aurreikusitako diru-laguntzak ematen dituen Segurtasun sailburuordearen Ebazpena EHAAn argitaratu eta gero.

a) El 80% se hará efectivo, si no hubiere renuncia expresa, una vez publicada en el BOPV la Resolución del Viceconsejero de Seguridad por la que se conceden las subvenciones previstas en esta Orden.

b) Gainontzeko % 20 ordainduko da, Trafiko Zuzendaritzan (Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz) 2008ko abenduaren 1a baino lehen burutze-memoria aurkeztu eta gero, hauek jasoko dituena:

b) El 20% restante se hará efectivo tras la presentación, con anterioridad al 1 de diciembre de 2008, ante la Dirección de Tráfico, calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 de Vitoria-Gasteiz de una Memoria de Ejecución que incluya:

– Egindako jarduera edota programen zerrenda xehatua.

– Relación detallada de actividades y/o programas realizados.

– Jarduera edota programa bakoitzeko hartzaile kopurua eta dedikazio-orduak.

– N.º destinatarios y horas de dedicación de cada actividad y/o programa.

– Jarduera edota programa bakoitzaren ebaluazio kuantitatiboa eta kualitatiboa, destinoko taldean izandako eragina baloratu ahal izateko.

– Evaluación cuantitativa y cualitativa de cada actividad y/o programa que permita valorar el impacto de las mismas en el colectivo al que ha sido destinado.

– Argitalpenak dituen jarduera edota programen kasuan horien 10 ale gehituko dira.

– En el caso de las actividades y/o programas que incluyan publicaciones, se adjuntarán 10 ejemplares de los mismos.

– Emandako diru-laguntza behar bezala erabili dela dioen Ebazpena, udal edo toki entitateko eskumeneko organoak emana, baita horri atxikitako sarrerak eta gastuak, diruz lagundutako gastuaren fakturak edo agiriak ere; eta, hala badagokio, helburu bererako bestelako diru-laguntzarik jasotzearen berri zehaztu beharko du.

– Resolución emitida por el órgano competente del ayuntamiento o entidad local, en el que conste el cumplimiento del objeto de la subvención concedida, así como la relación de ingresos y gastos afectos a la misma, las facturas o justificantes de la realización del gasto subvencionado, especificando, en su caso, la percepción de otras subvenciones para el mismo fin.

15. artikulua.– Entitate onuradunaren betebeharrak.

Artículo 15.– Obligaciones de la entidad beneficiaria.

Agindu honetan araututako diru-laguntzak jasoko dituen erakundeak betebeharrok ditu:

Las entidades beneficiarias de las subvenciones reguladas por la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako diru-laguntza onartzea, diru-laguntza ematen duen ebazpenean ezarritako baldintzen arabera. Alde horretatik, diru-laguntza eman zaiela jakinarazten duen agiria jaso eta hurrengo egunetik kontatzen hasita hamabost eguneko epean, onuradunek zehazki eta idatziz honi uko egiten ez badiote, onartu egin dutela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida en las condiciones establecidas en la resolución de otorgamiento. En este sentido, si en el plazo de quince días contados a partir del día siguiente al recibo de la notificación de la concesión de la subvención, la entidad beneficiaria no renuncia expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Diru-laguntza erabiltzea berez dagokion helbururako, salbu diru-laguntzaren baldintzak aldatzeari buruzko 16. artikuluan ezarritakoa aplikagarria gertatzen bada.

b) Destinar la subvención al objeto para el que ha sido concedida, salvo que resulte de aplicación lo establecido en el artículo 16, relativo a la alteración de las condiciones.

c) Beste administrazioetatik edo erakunde publiko zein pribatuetatik, helburu bera duten laguntza, diru-laguntza, diru-sarrera edo baliabiderik lortuz gero, Trafiko Zuzendaritzari jakinaraztea, hamar eguneko epean aipatu gorabehera jakiten denetik kontatzen hasita.

c) Comunicar a la Dirección de Tráfico la obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos para la misma finalidad, procedente de cualquier administración o ente tanto público como privado, en el plazo de diez días contados desde el conocimiento de dicha circunstancia.

d) Aurkeztutako egitasmoan esleipena egiterakoan kontuan izandako gorabehera objektibo edo subjektiboen artean aldaketarik emanez gero, horren berri Trafiko Zuzendaritzari ematea, aurreko paragrafoan ezarritako epean.

d) Comunicar a la Dirección de Tráfico, en el plazo establecido en el apartado anterior, la modificación de cualquier circunstancia tanto objetiva como subjetiva que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención.

e) Laguntza eman duen entitateak egindako egiaztapen-ekintzen menpe jarri eta Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak, beren egitekoen barruan, deialdi honen kontura jasotako diru-laguntzen inguruan eskatzen dieten adina informazio aurkeztu beharko diete.

e) Someterse a las actuaciones de comprobación que efectúe la entidad concedente y facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

f) Bere gain utzitako datu-bilketetan edo erregistratzeko beste tekniketan laguntzea, mugikortasun segururako hezkuntzako programak edota kanpainak ebaluatzeko.

f) Colaborar en la recogida de datos y/o técnicas de registro que se le encomienden destinadas a la evaluación de programas y/o campañas de movilidad segura.

g) Sortutako material guztietan Herrizaingo Saileko finantzazioa izan dela zehaztuko da argi eta garbi, bi administrazioen logotipoa ere sartuko da.

g) En la totalidad de los materiales generados debe especificarse claramente la financiación por parte del Departamento de Interior, así como incluir el logotipo de ambas administraciones.

h) Egingo diren kartel, testu eta dokumentu guztiak euskaraz idatziko dira edota euskaraz eta gaztelaniaz.

h) Los carteles, textos y documentos que se elaboren se redactarán en euskera o bien en euskera y castellano.

i) Azterlan, programa, jardunaldi, argitalpen, eta abarrek genero-berdintasunaren ikuspegia izango dute eta hizkeran eta irudian bereizketa-kutsurik ez agertzea bermatuko dute.

i) Los estudios, programas, jornadas, publicaciones etc., incorporarán las perspectivas de igualdad y de género y no contemplarán elementos de discriminación en el uso del lenguaje y de la imagen.

16. artikulua.– Diru-laguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 16.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Diru-laguntza emateko kontuan izan diren baldintzak aldatuz gero, eta betiere, diru-laguntzaren helburua bete bada, edo bestelako erakunde publiko edo pribaturen batek, aldi berean, laguntza edo diru-laguntzarik eman badu, diru-laguntzak emateko erabakia alda daiteke. Ondorio horietarako, Trafiko Zuzendaritzak dagokion likidazio-erabakia emango du; bertan, emandako diru-laguntzaren zenbatekoa egokitu egingo da.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la correspondiente subvención, siempre que se entienda cumplido el objeto de ésta y, en su caso, la obtención concurrente de otras ayudas y subvenciones concedidas por cualquier otra entidad pública o privada, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión de la subvención. A estos efectos, por la Dirección de Tráfico se dictará la oportuna resolución de liquidación, en la que se reajustarán los importes de la subvención concedida.

17. artikulua.– Arauak ez betetzea.

Artículo 17.– Incumplimientos.

Deialdi honetan eta diru-laguntza eman ahal izateko ezarri diren baldintzetako bat ez dela bete egiaztatzen bada, 1997ko azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretu eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren arabera, Euskal Herriko Diruzaintza Orokorrera itzuli beharko da jasotako zenbateko osoa gehi legez dagozkion interesak.

La constatación de la existencia de cualquier supuesto de incumplimiento, de las condiciones que motivaron la concesión de la subvención dará lugar, de conformidad y en los términos establecidos en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, a la obligación de reintegrar a la Tesorería general del País Vasco las cantidades percibidas más los intereses legales que procedan.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Agindu honek administrazio-bidea agortzen du eta beraren aurka interesdunek aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Herrizaingo sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik kontatzen hasita. Aginduaren aurka aurkeztu daiteke, baita ere, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa, Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salan, bi hilabeteko epean, dagoeneko aipatutako aldizkari ofizialean argitaratu eta biharamunetik kontatzen hasita.

Primera.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las entidades interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Interior, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma del País Vasco, en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente al de su publicación en el mismo diario oficial.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean izango ditu ondorioak Agindu honek.

Segunda.– La presente Orden surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2007ko urriaren 25a.

En Vitoria-Gasteiz, a 25 de octubre de 2007.

Herrizaingo sailburua,

El Consejero de Interior,

JAVIER BALZA AGUILERA.

JAVIER BALZA AGUILERA.

ANEXO
SUBVENCIONES A AYUNTAMIENTOS Y OTRAS ENTIDADES LOCALES DE LA CAPV QUE DURANTE EL AÑO 2008 REALICEN ACTIVIDADES Y/O PROGRAMAS DE EDUCACIÓN PARA LA MOVILIDAD SEGURA
IMPRESO DE SOLICITUD

ERANSKINA

DATOS DEL MUNICIPIO O ENTIDAD LOCAL

EAEKO UDAL ETA BESTE TOKI ENTITATE BATZUENTZAKO DIRU-LAGUNTZAK, 2008AN MUGIKORTASUN SEGURURAKO HEZKUNTZAKO JARDUERAK EDOTA PROGRAMAK BURUTZEKO
ESKABIDE ORRIA

UDAL EDO TOKI ENTITATEAREN DATUAK

Municipio o entidad local:

Udal edo toki entitatea:

Dirección postal:

Posta helbidea:

CP:	Municipio:

PK:	Herria:

Tfno.:	Correo electrónico:

Tel.:	Posta elektronikoa:

DATOS DE EL/LA REPRESENTANTE LEGAL

LEGEZKO ORDEZKARIAREN DATUAK

Apellidos y nombre:

Deiturak eta izena:

DNI:

NAN:

Cargo que ocupa:

Betetzen duen kargua:

PERSONA DE CONTACTO

HARREMANETARAKO PERTSONA

Apellidos y nombre:

Deiturak eta izena:

DNI:

NAN:

Cargo que ocupa:

Betetzen duen kargua:

Tfno.:	Correo electrónico:

Tel.:	Posta elektronikoa:

DOCUMENTOS QUE SE ACOMPAÑAN A LA SOLICITUD

ESKABIDEAREKIN BATERA DOAZEN DOKUMENTUAK

n 	Acuerdo del órgano competente del Ayuntamiento o entidad local.

n 	Udal edo toki entitatean eskumena duen organoaren akordioa.

n 	Memoria descriptiva conforme al artículo 8.2.

n 	Azalpen-memoria, 8.2 artikuluaren arabera.

n 	Acreditación documental de experiencia en el desarrollo de actividades y/o programas de educación vial en los últimos 10 años (excepto los ayuntamientos que hayan recibido ayudas para este fin por parte del Departamento de Interior).

n 	Azken 10 urteetan burututako bide-heziketa jarduerak edota programak garatzen lortutako esperientziaren agiria (salbu horretarako Herrizaingo Saileko diru-laguntzak jaso dituzten udalak).

n 	Plan de financiación de las actividades y/o programas propuestos, detallándose el presupuesto global por partidas.

n 	Proposatutako jarduera edota programen finantzazio-plana, diru-atalka berezituriko aurrekontu osoa zehaztuz.

n 	Acreditación expedida por la Secretaría y/o Área de Intervención del ayuntamiento o entidad local, de su capacidad financiera para cubrir el gasto no subvencionado.

n 	Udaleko Idazkaritzak edota Esku-hartze alorrak, edo toki entitateak egindako egiaztagiria, diruz lagundu gabeko gastua estaltzeko finantza-ahalmenaren berri ematen duena.

Declaro que son ciertos todos los datos presentados en esta solicitud y que la misma reúne todas las condiciones exigidas en la Orden de ....... de ...........de 2007, del Consejero de Interior.

Adierazi nahi dut eskabide honetan azaldu ditudan datu guztiak egiazkoak direla eta eskabide honek betetzen dituela Herrizaingo sailburuaren 2007ko ............. aren .......ko Aginduan zehaztutako baldintza guztiak.

En ......................, a ....... de ................ de 2007

.......................(e)n, 2007ko................aren ...(e)an

Firma de el/la representante legal y sello del municipio o entidad local solicitante

Legezko ordezkariaren sinadura eta udal edo toki entitate eskatzailearen zigilua.

Sr. Consejero de Interior

Herrizaingo sailburua,


Azterketa dokumentala


Análisis documental