Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

156. zk., 2006ko abuztuaren 17a, osteguna

N.º 156, jueves 17 de agosto de 2006


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila
Vivienda y Asuntos Sociales
4177
4177

EBAZPENA, 2006ko maiatzaren 17koa, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saileko Zerbitzu zuzendariarena, SD3-08691/01 espedientean Coro Navas Damborenea andreak aurkeztutako gora jotzeko errekurtsoa ebazten duena.

RESOLUCIÓN de 17 de mayo de 2006, del Director de Servicios del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales, por la que se resuelve el recurso de alzada presentado por Dña. Coro Navas Damborenea en el expediente SD3-08691/01.

AURREKARIAK:
ANTECEDENTES:

1.– Coro Navas Damborenea andreak etxebizitza-eskatzaileen erregistroan sartzeko 2001eko apirilaren 6an egindako eskabidearekin batera hasi ziren jarduketa hauek.

1.– Las presentes actuaciones tienen su origen en la solicitud de inscripción en el Registro de solicitantes de vivienda formulada por Dña. Coro Navas Damborenea, con fecha 6 de abril de 2001.

2.– Gipuzkoako lurralde ordezkariak hartu eta Lurralde-Ordezkaritzako iragarki-taulan 2006ko urtarrilean argitaratutako ebazpenaren bidez, 2006ko urtarrilaren 20a baino lehen 2004ko zerga-aitorpena eta, horren ezean, urte horretan kontzeptu guztiengatik jasotako diru-sarrera guztiak egiaztatzeko eskatu zitzaion.

2.– Por resolución del Delegado Territorial en Gipuzkoa publicada en el Tablón de Anuncios de la Delegación Territorial en Gipuzkoa del mes de enero de 2006 se le requiere para que antes del 20 de enero de 2006 aporte copia de la declaración de la renta de las personas físicas del año 2004 y en caso de no haber presentado dicha declaración debía acreditar la totalidad de ingresos percibidos por todos los conceptos en dicho año.

Horretarako epea amaitu eta ez zuen inolako kreditaziorik aurkeztu.

Transcurrido el plazo concedido al efecto, no aportó documentación alguna.

3.– Gipuzkoako lurralde-ordezkariak 2006ko otsailaren 6an emandako ebazpenaren bidez, babes ofizialeko etxebizitza-eskatzaileen erregistroan izena emateko aukera ukatu zioten, eskatutako diru-sarrerak ez zituelako egiaztatu.

3.– Con fecha 6 de febrero de 2006 recae resolución del Delegado Territorial del Gipuzkoa por la que se da de baja la inscripción en el registro de solicitantes de vivienda de protección oficial por no acreditar los ingresos exigidos.

4.– Ebazpenarekin ados ez zegoenez, Coro Navas Damborenea andreak gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu zuen 2006ko martxoaren 6an, aurreko ebazpenaren aurka. Errekurtsoarekin batera, 2004 ekitaldiko aitorpenaren kopia aurkeztu zuen. Errekurritutako ebazpena berraztertzeko eskatu zuen.

4.– Con fecha 6 de marzo de 2006 Dña. Coro Navas Damborenea interpone recurso de alzada contra la anterior resolución mostrando su disconformidad con la misma. Aporta documentación relativa a ingresos del año 2004. Solicita la revisión de la resolución recurrida.

Aurrekari horiek oinarri hartuz, honakoak azaltzen dira:

Sobre la base de estos Antecedentes se formulan los siguientes

ZUZENBIDEKO OINARRIAK:
FUNDAMENTOS:

1.– Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saileko Zerbitzu zuzendaria da gorako errekurtso hau ebazteko eskumena duena, horrela xedatzen baita Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailaren egitura organikoa ezartzen duen otsailaren 12ko 40/2002 Dekretuan.

1.– El Director de Servicios del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales es el órgano competente para resolver el recurso de alzada que se examina a tenor de lo dispuesto en el Decreto del Gobierno Vasco 40/2002, de 12 de febrero, por el que se establece la estructura orgánica del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales.

2.– Errekurtso-egileak interesduna dela kreditatzen du, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 31. artikuluan ohartemandako ondorioetarako, eta errekurtsoa arau horretan ezarritako epean eta moduan aurkeztu da.

2.– La recurrente acredita la condición de interesada a los efectos prevenidos en el artículo 31 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común y el recurso ha sido interpuesto en tiempo y forma señalados en la misma norma.

3.– Azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 71.1 artikuluan xedatzen denez (urtarrilaren 13ko 4/1999 Legearen bidez aldatu zen), prozedura hasteko eskabidean aurreko artikuluko baldintzak edo aplikagarri den berariazko legedian eskatutakoak betetzen ez badira, interesdunari 10 eguneko epean akatsa zuzentzeko edo aurkeztu ez dituen nahitaezko agiriak eramateko eskatuko zaio. Jakinarazten zaio, halaber, horrela egiten ez badu, eskaeran atzera egin duela ulertuko dela, horretarako ebazpena hartu ondoren.

3.– La Ley 30/1992 de 26 de noviembre, modificada por Ley 4/1999 de 13 de enero, establece en su artículo 71.1 que si la solicitud de iniciación no reúne los requisitos que señala el artículo anterior y los exigidos, en su caso, por la legislación específica aplicable, se requerirá al interesado para que, en el plazo de 10 días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido de su petición, previa resolución.

4.– Azaroaren 26ko 30/1992 Legeak 70. artikuluan dioenez, eskabideetan honako hauek adierazi behar dira:

4.– El artículo 70 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre señalada dice que las solicitudes que se formulen deberán contener:

a) Interesdunaren izen-abizenak eta, ordezkaria badu, bere ordezkariarenak, baita jakinarazpenak jasotzeko aukeratutako bidea eta lekua ere.

a) Nombre y apellidos del interesado y, en su caso, de la persona que los represente, así como la identificación del medio preferente o del lugar que se señale a efectos de notificaciones.

b) Egitateak, arrazoiak eta eskaria, argi eta garbi adieraziak.

b) Hechos razones y petición en que se concrete, con toda claridad la solicitud.

c) Lekua eta eguna.

c) Lugar y fecha.

d) Eskabide-egilearen izenpea edo benetan bere borondatea dela erakusteko edozein eratako egiaztapena.

d) Firma del solicitante o acreditación de la autenticidad de su voluntad expresada por cualquier medio.

e) Administrazioko zein organo, erakunde edo unitateri bidaltzen zaion eskabidea.

e) Órgano, centro o unidad administrativa a la que se dirige.

Bestalde, 71.1 artikuluak aipatzen duen berariazko araua 2002ko ekainaren 14ko Agindua da (2003ko abenduaren 16ko Aginduak aldatutakoa), babes ofizialeko etxebizitzak esleitzeko prozedurari buruzkoa alegia, eta agindu horrek, eskatzaileen erregistroari dagokionez, honela dio bigarren artikuluan: ondokoak dira bizikidetza-unitateak edo pertsona fisikoak babes ofizialeko etxebizitzen eskatzaileen erregistroan bere eskaerari alta emateko bete beharreko baldintzak:

Por su parte, la normativa específica a que hace referencia el artículo 71.1, es la Orden de 14 de junio de 2002, sobre procedimiento de adjudicación de viviendas de protección oficial, modificado por la Orden de 16 de diciembre de 2003, que establece que los requisitos que debe cumplir la unidad convivencial, o persona física para ser dada de alta su solicitud en el registro de solicitantes de vivienda de protección oficial son:

a) Babes ofizialeko etxebizitzaren geroko titularretako batek Euskal Autonomia Erkidegoko udalerriren batean izan beharko du bizilekua.

a) Alguno de los futuros titulares de vivienda de protección oficial habrá de residir en cualquiera de los municipios del País Vasco.

b) Bizikidetza-unitateko kideek ez dute etxebizitzarik eduki behar, ez jabetzan, ez jabetza soilean, ez azalera-eskubide edo usufruktuan ere, babes ofizialeko etxebizitzen eskatzaileen erregistroan izena emateko eskabidearen egunean.

b) Todos los miembros de la unidad convivencial deberán carecer de vivienda en propiedad, nuda propiedad, derecho de superficie o usufructo a la fecha de la solicitud de inscripción.

c) Babes ofizialeko etxebizitzei buruzko arau orokorrek babes ofizialeko etxebizitza baten esleipenaren onuradun izateko ezartzen dituzten gutxieneko eta gehieneko diru-kopuruen arteko diru-sarrerak dituela egiaztatu behar du bizikidetza-unitateak.

c) Por parte de la unidad convivencial deberán acreditarse ingresos entre el mínimo y el máximo que la normativa general de viviendas de protección oficial disponga para poder ser beneficiario de la adjudicación de una vivienda de protección oficial.

Bestalde, azaroaren 25eko 290/2003 Dekretuak aldatu zuen abenduaren 30eko 315/2002 Dekretuak 18. artikuluan ezartzen duenez, etxebizitzak errentan emateko uzten direnean, urteko diru-sarrera ponderatuak ez dira izango 33.100 eurotik gorakoak ez eta 3.000 eurotik beherakoak ere; eta jabetzan, azalera-eskubidean edo errentan (erosteko aukerarekin) lagatzen diren etxebizitzei dagokienez, diru-sarrerak ezin daitezke 9.000 eurotik beherakoak izan.

Por su parte, el artículo 18 del Decreto 315/2002, de 30 de diciembre, modificado por el Decreto 290/2003 de 25 de noviembre, señala que deberán acreditarse unos ingresos anuales ponderados ingresos no superiores a 33.100 euros ni inferiores a 3.000 euros, en el caso de que las viviendas se cedan en alquiler, ni deberán ser inferiores a 9.000 euros si las viviendas se ceden en propiedad, derecho de superficie o arrendamiento con opción de compra.

Kasu honetan, orain errekurtso-egile denaren 2004ko sarrerak ez zeudenez, Gipuzkoako Lurralde Ordezkaritzako iragarki-taulan ebazpena argitaratuz eskatu zitzaion urte horretako errenta aurkez zezan eta, horren ezean, 2004an kontzeptu guztiengatik jasotako diru-sarrera guztiak kreditatzen zituen egiaztagiria. Horretarako emandako epea amaitu zen, eta ez zuen ezer aurkeztu; beraz, babes ofizialeko etxebizitza-eskatzaileen erregistroan izena emateko aukera ukatu zitzaion, eskatutako sarrerak ez egiaztatzeagatik.

En el supuesto que nos ocupa, toda vez que no constaban los ingresos del año 2004 de la ahora recurrente, es por lo que por medio del tablón de anuncios de la Delegación Territorial en Gipuzkoa se le requirió para que aportasen copia de la declaración de la renta de dicho año y en caso de no haber presentado la declaración debía acreditar la totalidad de ingresos percibidos por todos los conceptos en dicho año, y transcurrido el plazo concedido al efecto no aportó nada, por lo que se dio de baja su inscripción en el registro de solicitantes de vivienda de protección oficial por no acreditar los ingresos exigidos.

Errekurtsoaz baliatuz, 2004ko sarrerei dagozkien agiriak aurkeztu zituen. Agiri horiek, hala ere, ezin dira onartu epez kanpo aurkeztu zirelako. Hartutako ebazpena, beraz, zuzena da eta bere hartan sendetsi behar da.

Vía recurso aporta documentación relativa a los ingresos del año 2004, si bien dicha documentación no puede aceptarse por ser su aportación extemporánea, por lo que la resolución sigue siendo correcta y debe confirmarse.

Azaldutako oinarriak, aipatutako xedapenak eta horiekin bat datozenak eta oro har erabilgarriak diren gainerakoak ikusita, hauxe

A la vista de los Fundamentos expuestos, las disposiciones citadas y demás concordantes y de general aplicación,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Coro Navas Damborenea andreak aurkeztutako gora jotzeko errekurtsoa ezestea. Errekurtsoa Gipuzkoako Lurralde ordezkariak SD3-08691/01 espedientean emandako ebazpenaren aurka aurkeztu zen, eta bere hartan sendetsi behar da, zuzenbidearekin bat baitator.

Desestimar el recurso de alzada interpuesto por Dña. Coro Navas Damborenea contra Resolución del Delegado Territorial de Gipuzkoa, recaída en el expediente SD3-08691/01 en cuyos términos ajustados a Derecho ha de confirmarse.

Ebazpen honek administrazio bidea amaitzen du; hala ere, Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Donostia-San Sebastiángo Administrazioarekiko Auzietako dagokion Epaitegian. Horretarako epea ebazpen hau jakinarazten den egunaren biharamunean hasi eta bi hilabetekoa izango da.

La presente Resolución agota la vía administrativa, si bien cabe interponer recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo de los de Donostia-San Sebastián en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente a la notificación de esta Resolución.

Vitoria-Gasteiz, 2006ko maiatzaren 17a.

En Vitoria-Gasteiz, a 17 de mayo de 2006.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

MIKEL ARANA ECHEZARRETA.

MIKEL ARANA ECHEZARRETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental