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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

137. zk., 2006ko uztailaren 19a, asteazkena

N.º 137, miércoles 19 de julio de 2006


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Iragarpenak

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Ogasun eta Herri Administrazio Saila
Hacienda y Administración Pública
3762
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LEHIAKETA. Iragarkia, "Artxibategi, Liburutegi eta Dokumentazio Zerbitzurako buletinak, liburuak, aldizkariak, kutxa-liburuak eta faszikuluak koadernatzea" xede duen zerbitzuen administrazio-kontratua esleitzeko (KM /2006/082 espedientea).

CONCURSO. Anuncio para la adjudicación del contrato administrativo de servicios de "Encuadernación de boletines, libros, revistas, cajas-libros y fascículos para el Servicio de Archivo, Biblioteca y Documentación" (Expediente n.º KM /2006/082).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Administrazio eta Zerbitzu sailburuordea. Ogasun eta Herri Administrazio Saila.

a) Organismo: Viceconsejero de Administración y Servicios. Departamento de Hacienda y Administración Pública.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia (Baliabide Orokorren Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación (Dirección de Recursos Generales).

c) Espedientearen zenbakia: KM /2006/082.

c) Número de expediente: KM /2006/082.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: Artxibategi, Liburutegi eta Dokumentazio Zerbitzurako buletinak, liburuak, aldizkariak, kutxa-liburuak eta faszikuluak koadernatzea.

a) Descripción del objeto: encuadernación de boletines, libros, revistas, cajas-libros y fascículos para el Servicio de Archivo, Biblioteca y Documentación.

b) Loteak: kontratuaren xedea 2 lotetan banatuta dago.

b) División por lotes y número: el objeto del contrato está dividido en 2 lotes.

I: egunkarien bizkar/planoak guaflexezkoak; aldizkarien bizkar/planoak oihalezkoak, eta bizkarra guaflexezkoa eta planoak geltexezkoak; liburuak zenbait materialezkoak; kutxa-liburuen planoak oihalezkoak eta bizkarra larruzkoa; tapak dituzten faszikuluak.

I: periódicos lomo guaflex/planos guaflex; revistas lomo-planos/tela y lomo-guaflex/plano-geltex; libros en distintos materiales; cajas-libros planos tela/lomo piel; fascículos con tapas propias.

II: buletinen bizkar-planoak oihalezkoak eta bizkar/planoak guaflexezkoak; buletinen bizkarra larruzkoa eta planoak oihalezkoak.

II: boletines lomo-planos/tela y lomo-planos /guaflex; boletines lomo-piel/planos tela.

c) Gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko Liburutegi Nagusia.

c) Lugar de ejecución: Biblioteca General de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

d) Gauzatzeko epea: 2007ko abenduaren 31 da kontratua burutzeko azken eguna.

d) Plazo de ejecución: la fecha límite para la ejecución del contrato es el día 31 de diciembre de 2007.

Epe partzialak: 45 egunekoa da entregatzeko gehienezko epea, enpresa esleipendunari entregatzen zaion egunetik aurrera.

Plazos Parciales: el plazo de entrega máximo será de 45 días desde su entrega a la empresa adjudicataria.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: lehiaketa.

c) Forma: concurso.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Guztira: hirurogei mila (60.000) euro, 2 lotetan banaturik.

Importe total: sesenta mil (60.000) euros, dividido en 2 lotes.

I: hogeita sei mila (26.000) euro.

I: veintiséis mil (26.000) euros.

II: hogeita hamalau mila (34.000) euro.

II: treinta y cuatro mil (34.000) euros.

5.– Behin-behineko fidantza: 	ez.

5.– Garantía provisional: no se exige.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: kontratazio batzorde nagusia (Baliabide Orokorren Zuzendaritza).

a) Entidad: comisión central de contratación (Dirección de Recursos Generales).

b) Helbidea: Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia, Donostia kalea 1, Lakua.

b) Domicilio: Edificio Sede Central del Gobierno Vasco, c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010, Araba.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010, Álava.

d) Telefonoa: 945 01 85 17.

d) Teléfono: 945 01 85 17.

e) Faxa: 945 01 87 04.

e) Fax: 945 01 87 04.

f) Agiriak eta argibideak lortzeko azken eguna: 2006ko irailaren 1a.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: 1 de septiembre de 2006.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: (taldea, azpitaldeak eta kategoria).

a) Clasificación, en su caso: (grupo, subgrupos y categoría).

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena, eta gaitasun teknikoa eta profesionala:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional:

– azken urteetan, urteko guztizko negozioen zenbatekoa, gutxienez, aurrekontu altuena duen lotearen zenbatekoaren hirukoitza. Alderdi hau enpresaren azken hiru urteetako guztizko negozioen zenbatekoa hartzen duen erantzukizunpeko aitorpena eginez egiaztatuko da, urteka banakatuta.

– cifra de negocios global anual durante los tres últimos años de, al menos, el triple del importe del lote con mayor presupuesto. Este extremo se acreditará mediante declaración responsable que recoja la cifra de negocios global de la empresa de los tres últimos años, desglosado por anualidades.

– Kontratuaren helburuaren antzeko hiru lan egin izana gutxienez urteko, azken hiru urteetan. Alderdi hori enpresak azken hiru urteotan egindako antzeko negozioen zerrenda jasoko duen erantzukizuneko adierazpen baten bitartez egiaztatuko da.

– haber realizado, durante los tres últimos años, tres trabajos anuales similares a los del objeto del contrato. Este extremo se acreditará mediante declaración responsable que recoja la relación de los principales trabajos similares realizados por la empresa durante los tres últimos años.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2006ko irailaren 4a, 10:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 4 de septiembre de 2006, antes de las 14:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: administrazio-klausula zehatzen pleguan zehaztutakoak.

b) Documentación a presentar: la que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Entitatea: Kontratazio Batzorde Nagusia (Baliabide Orokorren Zuzendaritza).

1) Entidad: Comisión Central de Contratación (Dirección de Recursos Generales).

2) Helbidea: Donostia-San Sebastián kalea 1, Lakua (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua, (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010, Araba.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010, Álava.

d) Lizitatzaileak nahitaez zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: 3 hilabete, proposamenak irekitzen direnetik hasita.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 3 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no se admite la presentación de variantes o alternativas.

f) Eskaintzak aurkezteko deia zenbat enpresari (gehienez eta gutxienez) egingo zaien (prozedura mugatua).

f) En su caso, número previsto (o número máximo y mínimo) de empresas a las que pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) Entitatea: Kontratazio Batzorde Nagusia (Baliabide Orokorren Zuzendaritza).

a) Entidad: Comisión Central de Contratación (Dirección de Recursos Generales).

b) Helbidea: Donostia-San Sebastián kalea 1, Lakua (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua, (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

c) Herria: Vitoria-Gasteiz 01010, Araba.

c) Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010, Álava.

d) Eguna: 2006ko irailaren 11.

d) Fecha: 11 de septiembre de 2006.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

10.– Bestelako argibideak.

10.– Otras informaciones.

11.– Iragarkien gastuak. Hirurehun eta laurogeita hiru euro eta bost zentimo (383,05).

11.– Gastos de anuncios. Trescientos ochenta y tres euros con cinco céntimos (383,05).

12.– Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera iragarkia bidali zen eguna.

12.– Fecha de envío del anuncio al "Diario Oficial de la Unión Europea" (en su caso).

13.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.ej-gv.net.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.ej-gv.net.

Vitoria-Gasteiz, 2006ko ekainaren 26a.

En Vitoria-Gasteiz, a 26 de junio de 2006.

Administrazio eta Zerbitzu sailburuordea,

El Viceconsejero de Administración y Servicios,

CARMELO ARCELUS MUGICA.

CARMELO ARCELUS MUGICA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental