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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

213. zk., 2005eko azaroaren 9a, asteazkena

N.º 213, miércoles 9 de noviembre de 2005


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
5556
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AGINDUA, 2005eko urriaren 25ekoa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, euskarazko ikus-entzunezko ikasmaterial eta hezkuntza-software hoberenak saritzeko (2005eko «Migel Altzo» lehiaketa).

ORDEN de 25 de octubre de 2005, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, para premiar los mejores materiales didácticos audiovisuales o de software en euskera (concurso Migel Altzo de 2005).

Ikus-entzunezko ikasmaterialek eta hezkuntza-softwareek irakasmunduan gero eta eragin zabalagoa dutela ikusirik, material horien kalitatea bultzatzeko asmoz eta Euskararen Erabilera Normaltzeko Legeak eta bere ondoriozkoek diotena zuzen bete nahirik, honako hau

Habida cuenta del creciente impacto de los materiales escolares audiovisuales o del software en el ámbito educativo, con el propósito de incentivar la calidad de dichos materiales y a fin de coadyuvar al correcto cumplimiento de lo dispuesto en la Ley de Normalización del Uso del Euskera y disposiciones que lo desarrollan,

EBATZI DUT:
DISPONGO:
I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
DEIALDIAREN XEDEA
OBJETIVO DE LA CONVOCATORIA

1. artikulua.– Euskaraz produzitu eta banaturiko ikus-entzunezko ikasmaterialen eta hezkuntza-softwareen artean hoberenak edota egokienak aukeratu eta saritzeko, 2005. urteari dagokion «Migel Altzo lehiaketa» jakinaraztea.

Artículo 1.– Convocar el concurso «Migel Altzo» correspondiente al año 2005, para seleccionar y premiar los mejores y/o más adecuados materiales escolares audiovisuales y software educativo producidos y distribuidos en euskera.

2. artikulua.– Lehiaketa honetan parte hartzeak, deialdi honetan esaten direnak bere horretan onartu beharra dakar.

Artículo 2.– La participación en el presente concurso comporta la aceptación de las condiciones señaladas en esta convocatoria.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
LEHIAKETARA BIL DAITEZKEENAK
DESTINATARIOS DE LA CONVOCATORIA

3. artikulua.– Euskal ikus-entzunezko ikasmaterialgintzan edota hezkuntza-softwaregintzan diharduten eta beharrezko lege-nortasunez horniturik dauden produktoreak soilik izan daitezke parte-hartzaile.

Artículo 3.– Podrán acogerse a este concurso las personas interesadas que, estando legalmente constituidas, participan en la producción de material escolar audiovisual o de software educativo en euskera.

Hala ere, ezingo dute deialdi honetan parte hartu Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean daudenek. Honen haritik, Lege horrek aipatu artikuluan ezarritako arrazoiren baten eraginpean ez dagoela egiaztatzen duen zinpeko aitormena egin beharko du eskatzaileak.

Por otro lado, no podrán concurrir a las ayudas reguladas por la presente Orden quienes se hallen incursos en algunas de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres. A este respecto, los solicitantes deberán presentar una declaración jurada en la que acrediten que no se encuentran en ninguna de las causas descritas en el citado artículo.

4. artikulua.– Lehiaketa honek unibertsitate aurreko irakasmailetan erabiltzekoak diren euskarazko ikasmaterialok hartuko ditu kontuan:

Artículo 4.– La presente convocatoria abarca los siguientes materiales escolares audiovisuales o de software educativo, producidos en euskera y destinados a niveles no universitarios:

a) bideo-oinarria dutenak.

a) materiales en soporte vídeo.

b) audio-oinarria dutenak.

b) materiales en soporte audio.

c) hezkuntza-softwareak (CD-ROMak eta software arruntak).

c) software educativo (CD-ROM o disquettes).

5. artikulua.– 1.– 2004ko urtarrilaren 1etik 2004ko abenduaren 31ra arte produzitu eta banaturiko ikus-entzunezko ikasmaterialak eta 2004ko urtarrilaren 1etik 2004ko abenduaren 31ra arte produzitu eta banaturiko hezkuntza-softwareak bildu ahal izango dira deialdi honetara.

Artículo 5.– 1.– Podrán participar en el presente concurso los materiales escolares audiovisuales producidos y distribuidos desde el 1 de enero de 2004 hasta el 31 de diciembre de 2004, así como el software educativo producido y distribuido entre el 1 de enero de 2004 y el 31 de diciembre de 2004.

2.– Produkzio-datatzat lege-gordailuaren data hartuko da EIMA laguntza-deialdietara aurkeztu ez diren ikasmaterialen kasuan. Aldiz, EIMA II edo EIMA III deialdiaren laguntza jaso duten ikasmaterialen kasuan Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren Euskara Zerbitzuan edota Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legeak bere 38.4 artikuluan zehazten duen beste edozein bulegotan ikasmaterialaren tirada entregatu zeneko data hartuko da kontuan.

2.– Como fecha de producción se tomará la fecha del Depósito legal para los materiales que no se presentaron a las convocatorias de subvención de los programas EIMA II y III. Por otro lado, para los materiales escolares producidos con la ayuda de dichas convocatorias la fecha de producción será aquella en la que se presentó la tirada de dicho material en el Servicio de Euskera del Departamento de Educación, Universidades e Investigación o en cualquiera de las dependencias que señala la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común en su artículo 38.4.

III. KAPITULUA
CAPÍTULO III
BAZTER UTZIKO DIRENAK
MATERIALES EXCLUIDOS

6. artikulua.– Deialdi honetara ezin bildu ahal izango dira ondoko ezaugarri hauetariko bat (edo gehiago) duten ikus-entzunezko ikasmaterialak zein hezkuntza-softwareak:

Artículo 6.– No podrán tomar parte en esta convocatoria los materiales escolares audiovisuales o de software educativo en los cuales concurra cualquiera de las siguientes características:

a) Goian aipaturiko baldintzetariko edozein betetzen ez duten ikus-entzunezko ikasmaterialak edo hezkuntza-softwareak.

a) Materiales escolares que no cumplan alguno(s) de los requisitos mencionados con anterioridad.

b) Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren onespena ez duten ikus-entzunezko ikasmaterialak edo hezkuntza-softwareak.

b) Materiales escolares que no posean la autorización del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

c) Aurreko urteetan produzituriko ikus-entzunezko ikasmaterialen edo hezkuntza-softwareen berrargitalpen edo moldaketak.

c) Las reediciones o adaptaciones de materiales escolares producidos en años anteriores.

IV. KAPITULUA
CAPÍTULO IV
SARIEN ZENBATEKOA
CUANTÍA DE LOS PREMIOS

7. artikulua.– 1.– Agindu honen diru-laguntzetarako hamazortzi mila hirurehun eta hogeita zortzi (18.328) euroko zenbatekoa erabiliko da 2005eko ekitaldian, EAEko Aurrekontu Orokorretan horretarako ezarritako aurrekontu-partidaren kontura. Lehiaketa honek sari hauek banatuko ditu:

Artículo 7.– 1.– Se destina al objeto de las ayudas a las que se refiere la presente Orden, durante el presente ejercicio 2005, la cantidad de dieciocho mil trescientos veintiocho (18.328) euros, con cargo a la partida presupuestaria establecida al efecto en los Presupuestos Generales de la CAPV. El certamen «Migel Altzo» concederá los siguientes premios:

Bideo-oinarrian,

En soporte vídeo,

a) Bideorik hoberena: 5.664 euro.

a) al mejor vídeo: 5.664 euros.

Audio-oinarrian,

En soporte audio,

b) audiorik hoberena: 3.500 euro.

b) al mejor audio: 3.500 euros.

Hezkuntza-softwarean,

En software educativo,

c) software arruntik hoberena: 3.500 euro.

c) al mejor programa no multimedia: 3.500 euros.

d) multimedia-softwarerik hoberena: 5.664 euro.

e) al mejor programa multimedia: 5.664 euros.

Sari bakoitzaren zenbatekoarekin batera, oroigarri bana eskainiko da.

Junto con los premios, se hará entrega de sendas placas conmemorativas.

2.– Lehiaketara aurkezturiko ikasmaterialek beharrezko kalitaterik ez badute, sariak banatu gabe utzi ahal izango dira. Sari hauetariko edozein, bestalde, epaimahaiak hala erabakiko balu ex-aequo moduan eman ahal izango da. Epaimahaiaren erabakiz sari bat eman gabe geldituko balitz, diru-kopuru horrekin aipamen berezi bat (edo gehiago) egin ahal izango da. Banatu gabe geratu den sari horretara aurkeztutako ikasmaterialen artean, edota beste sari batera aurkeztu eta behar adinako kalitatea izanik saririk jaso gabe geratu den ikasmaterialen artean, banatu ahal izango ditu epaimahaiak aipamen berezi horiek. Edozein kasutan ere, aipamen berezi horien baturak ez du eman gabeko sariari dagokion diru-kopurua gaindituko eta diru-kopuru hori berdina izango da aipamen berezi guztientzat, halakoak bat baino gehiago badira.

2.– En el supuesto de que los materiales didácticos presentados a concurso no reunieran la calidad suficiente, estos premios podrán quedar desiertos. Cualquiera de los citados premios podrá otorgarse «ex-aequo», siempre y cuando así lo decida el jurado. Si por decisión del jurado algún premio quedara desierto, existirá la opción de utilizar ese montante económico para una o más menciones especiales. El jurado podrá otorgar las menciones especiales, bien a los materiales presentados al premio que se ha decidido no otorgar, o bien a materiales que, teniendo la debida calidad, no han podido ser premiados en otra especialidad. En todo caso la suma de todas las menciones especiales no superará la cuantía establecida para dicho premio, y además las cantidades otorgadas por dichas menciones especiales serán iguales para todas ellas, si son más de una.

V. KAPITULUA
CAPÍTULO V
ESKABIDE-AURKEZPENA
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

8. artikulua.– 1.– Lehiaketa honetan parte hartu nahi duen orok Agindu honi eransten zaion eskabide-orria bete beharko du. Eskabide-orriarekin batera ikasmaterialaren zazpina ale aurkeztuko dira: VHS edo DVD euskarrian, bideo-oinarriaren kasuan; zazpi kasete edota zazpi CD, audio-oinarriaren kasuan eta hezkuntza-softwareen kasuan 7 diskete edo CD-ROM. Ikasmaterialaren kopia bakoitza bere gida didaktikoarekin aurkeztuko da.

Artículo 8.– 1.– Las personas interesadas en participar en este concurso deberán cumplimentar la solicitud adjunta a la presente Orden. Junto con la solicitud se presentarán siete ejemplares del material escolar en formato VHS o DVD en el caso de soporte vídeo, siete cassettes o siete CD en el caso de soporte audio y siete disquettes en los de software no multimedia o siete CD-ROM en los de multimedia. Cada uno de los ejemplares deberá ir acompañado de su guía didáctica.

2.– Ikasmaterialak, saritutakoak izan ezik, nork berea idatziz eskatzen badu atzera bueltatuko dira, sarien berri eman eta handik bi hilabeteko epean.

2.– Los materiales escolares audiovisuales o de software educativo serán devueltos a la entidad correspondiente, si así lo solicita por escrito, salvo que éstos hayan resultado premiados, en el plazo de dos meses a partir de la fecha en que se den a conocer los premios.

3.– Aurkezpena egiteko epea, Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den hurrengo egunetik hasi eta hamabost egun naturalekoa izango da.

3.– El plazo para presentar las solicitudes será de quince días naturales a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el BOPV.

4.– Eskabideak Hezkuntza Sailaren Euskara Zerbitzura bidaliko dira, EIMA II eta III programetara. Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legeak bere 38.4 artikuluan adierazten duen beste edozein lekutan ere aurkez daitezke, halere.

4.– Las solicitudes se enviarán al Servicio de Euskera del Departamento de Educación, concretamente al programa EIMA II y III, pudiendo presentarse también en cualquiera de las dependencias que indica el artículo 38.4 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y de Procedimiento Administrativo Común.

VI. KAPITULUA
CAPÍTULO VI
EPAIMAHAIA
MIEMBROS DEL JURADO

9. artikulua.– Hezkuntza sailburuordea izango da sarien erabaki-proposamena egiteko epaimahaiaren buru, edota bere ordezkoa.

Artículo 9.– El jurado encargado de la elección de los materiales escolares premiados estará presidido por el Viceconsejero de Educación o persona en quien delegue.

Gainerako mahaikideak, bestalde, honako hauek izango dira:

Los demás miembros del jurado serán los siguientes:

a) Bideo-, audio-munduan ezagunak diren hizkuntza zein teknika aldetiko 2 aditu, Hezkuntza sailburuordeak izendatuak.

a) 2 expertos/as en cuestiones técnicas o lingüísticas de reconocido prestigio en el mundo audiovisual, nombrados por el Viceconsejero de Educación.

b) Hezkuntza-softwaregintzan ezagunak diren hizkuntza zein teknika aldetiko 2 aditu, Hezkuntza sailburuordeak izendatuak.

b) 2 expertos/as en cuestiones técnicas o lingüísticas de reconocido prestigio en la producción de software educativo, nombrados por el Viceconsejero de Educación.

c) Ikasketen Antolamendurako Zerbitzuko kide bat, Hezkuntza sailburuordeak izendatua.

c) un miembro del Servicio de Ordenación Académica, nombrado por el Viceconsejero de Educación.

d) Euskara Zerbitzuko EIMA II eta EIMA III programen teknikaria (hizpidez eta botorik gabe). Berau izango da Batzorde honen idazkari.

d) la técnico de los programas EIMA II y III del Servicio de Euskera (con voz pero sin voto). Esta técnico actuará en calidad de secretaria del jurado.

VII. KAPITULUA
CAPÍTULO VII
HAUTAPEN-BIDEA
PROCEDIMIENTO DE ELECCIÓN

10. artikulua.– 1.– Sarituen hautapena, hartarako izendatutako epaimahaiak eginkizun horretarako antolatutako lan-bilera(k) eginaz eta botazio zuzenez egingo da. Epaimahaiak Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari aurkeztuko dio erabaki-proposamena.

Artículo 10.– 1.– La elección de los ganadores se realizará por votación directa en la(s) reunión(es) que el jurado celebre a tal efecto. El jurado elevará propuesta de resolución al Consejero de Educación, Universidades e Investigación.

2.– Ikasmaterial desberdinen artean saridun nor gertatuko den jakiteko, honako irizpideok hartuko dira kontuan:

2.– A fin de elegir los materiales didácticos merecedores de galardón, se tomarán en consideración los siguientes criterios:

a) Hizkuntzazko egokitasuna: ahoskatzea (abiadura, isiluneak, euskararen fonetika-legeak eta ebakera-arauak, azentua, naturaltasuna edota enfasia, ikasmaterialak hala eskatzen duenean), errotuluen eta gida didaktikoaren hizkuntzazko kalitatea, ikaslearen hizkuntzarako egokia izatea, terminologiaren zehaztasuna eta egokitasuna.

a) Calidad lingüística: vocalización (fluidez, silencios, leyes fonéticas y de pronunciación del euskera, el acento, la naturalidad o el énfasis, cuando el material escolar así lo requiera), calidad idiomática de los rótulos y de la guía didáctica, adecuación del lenguaje utilizado al del alumno, idoneidad de la terminología utilizada.

b) Planteamendu didaktiko egokia: planteamendu didaktikoaren egokitasuna ikasleen adinari edota irakasmailari dagokionez, curriculum-ean zein gradutan txertatzen den, gida didaktikoaren egokitasuna, helburu eta eduki desberdinen egokitasuna, irakasle eta ikasleei zuzenduriko erabilerarako gomendioen, argibideen eta laguntzen egokitasuna.

b) Planteamiento didáctico: idoneidad del planteamiento didáctico en función de la edad o del nivel educativo del alumno, grado de adaptación al curriculum, idoneidad de la guía didáctica, idoneidad de los diferentes objetivos y contenidos, idoneidad de las recomendaciones para la utilización del material, de las explicaciones de instalación y utilización y de las ayudas dirigidas tanto al profesor como al alumno.

c) Egokitasun teknikoa: aukera teknikoen erabilera, laguntza grafikoen erabilera, errealizazio-lanaren egokitasuna, musika/audioaren kalitatea, pantaila desberdinen erabilera eta erritmo egokia (softwarean).

c) Calidad técnica: utilización de los recursos técnicos, utilización de los recursos gráficos, idoneidad del trabajo de realización, calidad del audio/música, idoneidad de las diferentes pantallas y del ritmo de las mismas e idoneidad del programa en sí (software).

d) Berrikuntza: berritasuna, erakargarritasuna, ekarpen-maila, abiadura/erritmoa, diseinua, grafikoak, motibazioa eta erabiltzeko erraztasuna.

d) Innovación: grado de innovación, grado de atracción del material, aportación que realiza, velocidad/ritmo, diseño grafico, motivación y simplicidad de manejo.

Saritutako ikasmaterialek osabeteak izan behar dute aurreko pasartean aztertutako puntu desberdin horietan. Ondorioz, gutxieneko kalitate-maila bat izan beharko dute gorago aipaturiko puntu guztietan, eskola-mundurako egingo diren produkzioetarako eredugarri izan daitezen.

Los materiales escolares premiados deberán tener un nivel satisfactorio en los diferentes puntos analizados. En consecuencia, deberán reunir un nivel mínimo de calidad en todos los puntos arriba señalados, de manera que sean modélicos para las restantes producciones que se realicen para el ámbito educativo.

11. artikulua.– 1.– Epaimahaiaren proposamena ikusirik Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuak lehiaketa hau erabakiko du. Erabakia EHAAn argitaratuko da, arlo bakoitzean sariduna zein gertatu den adieraziz, Agindu hau indarrean jarri eta sei hilabeteko epean, gehienez.

Artículo 11.– 1.– Una vez analizada la propuesta del jurado, el Consejero de Educación, Universidades e Investigación resolverá el concurso. Dicha resolución se publicará en el BOPV en un plazo máximo de seis meses a partir de la entrada en vigor de la Orden.

2.– Adierazitako epean Erabaki zehatzik emango ez balitz, eskaera ez dela saritu ulertuko da.

2.– En caso de no dictarse Resolución expresa en el plazo establecido al efecto, la solicitud se entenderá no premiada.

VIII. KAPITULUA
CAPÍTULO VIII
ORDAINBIDEA
PAGO DE LOS PREMIOS

12. artikulua.– Sarien banaketa Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak berariaz antolatuko duen ekitaldi ofizialean egingo da.

Artículo 12.– El reparto de los premios se efectuará en el acto oficial que expresamente organizará el Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

IX. KAPITULUA
CAPÍTULO IX
ERABILERA PUBLIZITARIOAZ
USO PUBLICITARIO

13. artikulua.– Saritutako ikasmaterialek jasotako sariaren aipamena egin ahal izango dute. Publizitatea egiteko ere erabil dezakete aipamen hori, beti ere zein motatan sarituak izan diren adieraziz.

Artículo 13.– Los materiales didácticos premiados podrán hacer mención del premio recibido y podrán emplear dicha mención a efectos publicitarios, indicando expresamente la modalidad en la que han sido premiados.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Agindu honetako euskal eta erdal idazkien artean interpretazio-auzirik sortuko balitz, jatorrizkoa euskaraz idatzitakoa dela kontuan izanik hura hartuko da korapiloa askatzeko gidari.

Primera.– Si surgiera en esta Orden algún problema de interpretación entre los textos en euskera y castellano se adoptará el texto euskérico como guía para solucionar dicha eventualidad, ya que su redacción original se ha realizado en dicho idioma.

Bigarrena.– Administrazio-bidea agortzen duen Agindu honen aurka, aukeran, berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote interesatuek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari. Errekurtsoa jartzeko epea hilabetekoa izango da Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik hasita. Interesatuek, bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango dute zuzen-zuzenean, Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazio Auzietarako Aretoan; bigarren aukera horretaz baliatzeko epea, berriz, bi hilabetekoa izango da Agindua aldizkari ofzial horretan argitaratu eta biharamunetik hasita.

Segunda.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, se podrá interponer con carácter potestativo un recurso de reposición ante el mismo Consejero en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco o un recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma del País Vasco en el plazo de dos meses a contar, igualmente, desde el día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Hirugarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da Agindu hau indarrean.

Tercera.– La presente Orden entrará en vigor el día siguiente a su publicación en el BOPV.

Vitoria-Gasteiz, 2005eko urriaren 25a.

En Vitoria-Gasteiz, a 25 de octubre de 2005.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

ERANSKINA
ANEXO

PROGRAMA EIMA

EIMA PROGRAMA
CONCURSO «MIGEL ALTZO» DE 2005
2005EKO «MIGEL ALTZO» LEHIAKETA
SOLICITUD DE PARTICIPACIÓN

ORDEZKARIA	

REPRESENTANTE	

Izen-abizenak:	NAN:	

Nombre y apellidos:	DNI:	

Produkzio-etxearen izena:

Productora:

	

	

Produkzio-etxearen helbidea:	Telefonoa:

Dirección de la productora:	Teléfono:

	

	

LEHIAKETARA AURKEZTEN DEN IKASMATERIALA	

MATERIAL ESCOLAR PRESENTADO A CONCURSO	

Izenburua:

Título:

	

	

Irakasmaila:

Nivel escolar:

	

	

Jakintzagaia:

Asignatura:

	

	

Ikasmaterial-mota:

Tipo de material escolar:

Bideo:

Vídeo:

Audio:

Audio:

Software (esan zein mota):	

Software (precisar modalidad):	

Kredituak:

Datos de los créditos:

Lege-gordailua:	Onespen-data:

Depósito-legal:	Fecha de autorización:

	

	

ADIERAZPENA

DECLARACIÓN	

Unibertsitateaz azpitiko irakasmailetan erabiltzeko asmoz argitaraturiko euskal ikus-entzunezko ikasmaterial edo hezkuntza-software hoberenak aukeratu eta 2005eko «Migel Altzo» izeneko lehiaketaren arauak kontuan izanik, goian adierazitako ikasmaterialaren zazpi ale aurkezten dituela, esandako lehiaketan parte hartzeko onartua izan dadin.

Que, de acuerdo con la normativa establecida para el concurso «MIGEL ALTZO», correspondiente a 2005 para premiar los mejores materiales escolares audiovisuales o de software educativo destinados a los niveles no universitarios, presenta siete ejemplares del material escolar arriba señalado, y solicita que dicho material escolar sea admitido en el citado concurso.

ZINPEKO AITORMENA

	

Eskabide hau sinatzen dugunok zera aitortzen dugu: sexuaren ziozko bereizkeria egiteagatik ez dugula zigor administratibo edo penalik jaso, ez eta Emakumeen eta Gizonen berdintasunerako Legea dela bide inolako debekurik ere.	

DECLARACIÓN JURADA	

ESKABIDEA

El/La abajo firmante declara que la entidad a la que representa no se encuentra sancionada administrativa o penalmente por incurrir en discriminación por razón de sexo ni sancionada en virtud de la Ley para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

Goian zehaztutako ikasmateriala onartua eta erroldatua izateaz gainera, lehiaketa horretan kontuan hartua izan dadila.

	

................(e)n, 2005eko ..........aren ....(e)(a)n (izenpea eta zigilua)

SOLICITUD	

	

Sea admitida y registrada la presente instancia para poder tomar parte en dicha convocatoria.

Migel Altzo lehiaketa. EIMA programa.

....................., a ............ de 2005 (sello y firma)

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila. Vitoria-Gasteiz.

	

Concurso «Migel Altzo». Programa EIMA.

Dpto. de Educación, Universidades e Investigación. Vitoria-Gasteiz.


Azterketa dokumentala


Análisis documental