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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

241. zk., 2003ko abenduaren 10a, asteazkena

N.º 241, miércoles 10 de diciembre de 2003


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Justizia, Lan eta Gizarte Segurantza Saila
Justicia, Empleo y Seguridad Social
6678
6678

AGINDUA, 2003ko azaroaren 20koa, Justizia, Lan eta Gizarte Segurantza sailburuarena. Honen bidez ezartzen dira Enpresetako eta Administrazio Publikoetako langileen ordezkaritza-organoetarako hauteskundeen inguruko hainbat agiri telematika bidez aurkeztu eta tramitatzeko prozeduraren irizpide orokorrak.

ORDEN de 20 de noviembre de 2003, del Consejero de Justicia, Empleo y Seguridad Social, por la que se establecen los criterios generales del procedimiento de presentación y tramitación telemática de diversa documentación relativa a las elecciones a órganos de representación de las y los trabajadores en las empresas y en las Administraciones Públicas

Euskal Autonomia Estatutuko 12.2 artikuluaren eta Konstituzioko 149.1.7. artikuluaren arabera Euskal Autonomia Erkidegoari dagozkion eskumenez baliatuz, azaroaren 28ko 237/2000 Dekretuaren bitartez sortu eta arautu ziren Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioko Sindikatu Hauteskundeen Bulego publikoa, haren Batzordea eta Ikuskatzailetza, enpresetako langileen ordezkaritza organoetarako eta Administrazio Publikoen zerbitzuko langileen ordezkaritza organoetarako hauteskundeen arloan.

En ejercicio de las competencias que tiene atribuidas la Comunidad Autónoma del País Vasco en materia de ejecución de la legislación estatal en materia laboral, conforme al artículo 12.2 del Estatuto de Autonomía para el País Vasco y el artículo 149.1.7.ª de la Constitución, mediante el Decreto 237/2000, de 28 de noviembre, se creó y reguló la Oficina Pública de Elecciones Sindicales de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi, su Comité y la Inspección en materia de elecciones a los órganos de representación de las y los trabajadores en las empresas y a los órganos de representación del personal al servicio de las Administraciones Públicas.

Agindu honen bidez teknika elektroniko, informatiko eta telematiko berriak aplikatu nahi zaizkie azaroaren 28ko 23/2000 Dekretuak aipatzen dituen hainbat tramite eta komunikaziori.

Con la presente Orden se pretende aplicar el uso de nuevas técnicas electrónicas, informáticas y telemáticas a determinados trámites y comunicaciones que refiere el Decreto 237/2000, de 28 de noviembre.

Horren ildotik, administrazio-prozedura arautzen duten arauen xede handienetako bat Administrazio Publikoen jarduna modernizatzea izan da, garaian garaiko aurrerapen teknologikoek horretarako aukera ematen zuten neurrian. Hori lortu nahian, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioak ahalegin berezi bat egin du azken urteotan, bitarteko informatiko egokiez hornitzeko eta bere langileei barne administrazio lanerako behar duten prestakuntza emateko. Geroratuta gelditu da, ordea, dauzkagun aurrerapen horiek, administratuekiko komunikazio telematiko egoki baten bidez, kanpokoei irekitzeko erronka. Horretarako, beharrezkoa izan da irtenbide bat ematea sistema horrek dauzkan abantailak (azkartasuna, arintasuna eta eraginkortasuna) Administrazio Publikoarekiko harremanek eskatzen dituen berme juridikoekin bateratzeak dakartzan arazoei.

En este sentido, una de las mayores aspiraciones de las normas reguladoras del procedimiento administrativo ha sido la de modernizar la actuación de las Administraciones Públicas, en la medida en que lo permitían los avances tecnológicos de su tiempo. En pos de este empeño, la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco ha venido realizando en los últimos años un importante esfuerzo para dotarse de medios informáticos apropiados y para facilitar la formación pertinente a su personal de cara a la actuación administrativa interna, quedando diferido el reto de proyectar los avances de los que disfrutamos hacía el exterior, mediante una apropiada comunicación telématica con las y los administrados, al intentar resolver los problemas que plantea conjugar las incuestionables ventajas de este sistema en cuanto a agilidad, rapidez y eficacia con las garantías jurídicas irrenunciables que exigen las relaciones con la Administración Pública.

Azaroaren 26ko Herri Administrazioaren Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legeko 45. artikuluaren arabera, administrazio moderno batek dagozkion ekintza-arlo eta tramiteei egokitutako teknika elektroniko, informatiko eta telematikoen erabilera sustatu behar du. Lehen aipatutako 45. artikuluko 4. paragrafoak azpimarratzen duenez, beharrezkoa da administrazio publikoek erabili beharreko programa eta aplikazio elektronikoak organo eskumendunak aldez aurretik onartzea, eta programa eta aplikazio horien ezaugarrien berri ematea; eta hori horrela egin da, Eusko Jaurlaritzako Justizia, Lan eta Gizarte Segurantza Saileko eta Ogasun eta Herri Administrazio Saileko organo eskumendunek emandako ebazpen banaren bitartez.

En aplicación del artículo 45 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, una Administración moderna tiene que promover la utilización de técnicas electrónicas, informáticas y telemáticas adecuadas a las áreas de actuación y trámites que le correspondan. El párrafo 4 del citado artículo 45 señala la necesidad de previa aprobación por el órgano competente y difusión pública de las características de los programas y aplicaciones electrónicas, informáticas y telemáticas que vayan a ser utilizados por las Administraciones Públicas, lo cual se ha realizado mediante sendas Resoluciones dictadas por el órgano competente del Departamento de Hacienda y Administración Pública y del Departamento de Justicia, Empleo y Seguridad Social del Gobierno Vasco.

Hala eta guztiz ere, teknika modernoak erabiltzeko ezinbestekoa da arreta berezia jartzea, tramiteak behar bezalako bermeekin egin daitezen. Horretarako, agindu honek arautzen duen komunikazio telematikoko sistemak sinadura elektroniko aurreratua erabiltzen du. Sinadura hori ziurtagiri elektroniko batean oinarritua dago, bidalitako agirien bidaltzailearen aldetik egiazkotasun, osotasun eta ez zapuztearen berme nahikoak eskaintzen dituen osagai gisa. Era berean, teknika telematikoen erabilera aplikatu beharreko berme eta baldintzen kaltetan izan ez dadin beharrezkoak diren prozedurako neurriak jasotzen ditu; zehazkiago, dagozkion idazkiak eta Administrazioarekiko komunikazioak aurkeztu izana egiaztatzen duen ziurtagiria arautzen du, erregistro telematikoaren jakinarazpen telematikoaz gainera; eta, azaroaren 26ko 30/1992 Legeko 38 artikuluan ezarritakoaren arabera, Agindu honek aipatzen duen dokumentazioa aurkezteko exijitu egiten dira erregistro-tramitea eta erregistro telematiko bat sortzea.

No obstante, la utilización de estas técnicas modernas conlleva la necesidad de adoptar especial celo en que los trámites se realicen con las debidas garantías, para lo cual el sistema de comunicación telemática que regula la presente Orden incorpora la firma electrónica avanzada basada en un certificado electrónico como elemento que ofrece las exigibles garantías de autenticidad, integridad y no repudio por parte del emisor de los documentos emitidos. Contempla asimismo aquellos aspectos del procedimiento indispensables para que la introducción de las técnicas telemáticas no opere en detrimento de las garantías y requisitos aplicables; en concreto se regula la emisión del recibo acreditativo de la presentación de los correspondientes escritos y comunicaciones ante la Administración, la práctica de la notificación telemática el registro telemático, y a tenor de lo establecido en el artículo 38 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, la presentación de la documentación que refiere esta Orden exige el trámite de registro y la obligación de crear un Registro telemático.

Informazioa eta dokumentazioa trukatzeko baliabide gisa komunikazio telematikoa erabiltzeak berebiziko garrantzia du trafikoa oso kopuru handietan egiten denean. Horren adibidea da, hain zuzen ere, enpresetako eta Administrazio Publikoetako langileen ordezkaritza organoetarako hauteskundeen sistema, gure Autonomia Erkidegoan bi alderdi garrantzitsu dituena: lehenengoa, eduki aldetik egunerokoa eta anitza den dokumentazio administratiboa darabilen etengabeko administrazio-prozedura gisa diseinatuta dagoelako; bigarrena Euskadiko sindikatu-maparen berezitasunen ondorioa da, horrek prozedura berezia eskatzen baitu Estatuan diseinatutakoaren aldean. Izan ere, gure Erkidegoan Sindikatu Hauteskundeen Batzordeak parte hartzen du, eta hori sindikatuetako 8 ordezkarik osatzen dute, gure esparruan duten ordezkaritza-mailaren arabera banatuak, agiri-bidalketa gehiago eskatzen duten eginkizunekin; eta, azkenik, beste alderdi bat, maiatzaren 19ko 11/1994 Legeak Langileen Estatutua aldatu aurreko hauteskunde-sistemari zor zaiona; izan ere, horren arabera lau urtez behin sortzen da, hainbat hilabetetan, "kontzentratua" deitzen dugun epea, eta eguneroko jarduna nabarmenki igotzen da.

La implantación del sistema de comunicación telemática como forma de intercambio de información y documentación cobra especial relevancia cuando el tráfico se realiza masivamente, siendo un ejemplo de esto, precisamente, el sistema de elecciones a órganos de representación de las y los trabajadores en las empresas y en las Administraciones Públicas que, en nuestra Comunidad Autónoma, presenta tres notas relevantes: una primera, derivada de su propio diseño legal como un procedimiento administrativo continuo, en el que la documentación administrativa es diaria y diversa en cuanto a su contenido; una segunda, consecuencia de las peculiaridades del mapa sindical vasco, que exige un procedimiento especial en relación con el diseñado en el Estado con la participación activa en nuestra Comunidad Autónoma del Comité de Elecciones Sindicales integrado por ocho personas representantes de las Centrales Sindicales en proporción a la representatividad obtenida en nuestro ámbito y cuyas funciones exige un envío documental añadido; y, por último, una nota derivada del sistema electoral anterior a la reforma del Estatuto de los Trabajadores por Ley 11/1994, de 19 de mayo, por el que cada cuatro años se va generando durante varios meses un periodo al que llamamos "concentrado" donde la actividad normal se incrementa de manera importante.

Esparru honetan, hiru baldintza horien pean legez eskatzen den dokumentazioa aurkezteko interesa dutenen aldeko aukera gisa tramitazio telematikoa sartzeak horien transmisio azkarra, arina eta eraginkorra erraztuko die sindikatuen ordezkariei eta Sindikatu Hauteskundeen Bulego Publikoari, eta legezko bermeak emango dizkie bi alderdiei.

La introducción de la tramitación telemática como una opción a favor de los interesados para la presentación de la documentación legalmente exigida en este ámbito bajo estos tres condicionantes, facilitará a los representantes sindicales y a la Oficina Pública de Elecciones Sindícales su transmisión rápida, ágil y eficaz preservando las garantías legales para ambas partes.

Azaldutakoagatik, hau

Por lo expuesto,

XEDATU DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Xedea eta ezarpen-esparrua.

Artículo 1.– Objeto y ámbito de aplicación.

1. Aginduaren xedea bitarteko telematikoen erabilera arautzea da, sindikatuen, azaroaren 28ko 237/2000 Dekretuak sortutako Sindikatu Hauteskundeen Bulego Publikoaren eta (hauteskunde-gaien inguruan erreklamaziorik egonez gero) arbitroen artean enpresetako eta Administrazio Publikoetako langileen ordezkaritza-organoetarako hauteskundeen arloan sortzen diren harremanetan.

1.– Es objeto de la presente Orden regular la utilización de medios telemáticos en las relaciones que en el ámbito de las elecciones a órganos de representación de las y los trabajadores en las empresas y en las Administraciones públicas, tienen lugar entre las organizaciones sindicales, la Oficina Pública de Elecciones Sindicales creada por Decreto 237/2000, de 28 de noviembre, y los árbitros en el caso de plantearse reclamaciones en materia electoral.

2.– Sindikatuek ondoko tramiteak egin ahal izango dituzte bitarteko telematikoak erabiliz:

2.– Las organizaciones sindicales podrán realizar por medios telemáticos los siguientes trámites:

a) Hauteskundeak egiteko asmoa jakinarazi.

a) Comunicación del propósito de celebrar elecciones.

b) Ordezkapenak, errebokatzeak, dimisioak eta agintaldien iraungipenak jakinarazi. Era berean, enpresako langileen ordezkaritza organoetarako hauteskundeak egin diren eta hautetsien agintaldia indarrean duten edozein lantokiren itxiera jakinarazi.

b) Comunicación de sustituciones, revocaciones, dimisiones y extinciones de mandatos así como también cierres de cualquier centro de trabajo en que se hubieran celebrado elecciones a órganos de representación de los trabajadores en la empresa y estuviese vigente el mandato electoral.

c) Hauteskundeen emaitzen ziurtagirien jakinarazpena eskatu.

c) Solicitud de comunicaciones certificaciones acreditativas de resultados electorales.

d) Hauteskundeei buruzko erreklamazioak aurkeztu eta tramitatu.

d) Presentación y tramitación de reclamaciones en materia electoral.

3.– Sindikatu Hauteskundeen Bulego Publikoak telematika bidez eskuratuko die sindikatuei eskubidez dagokien informazioa, aplikatu beharreko arauen eta hitzarmenen arabera; bereziki, aurkezten diren aurreabisuak, hauteskunde-aktak eta ordezkapen, errebokatze, dimisio eta agintaldi-iraungipenei buruz, baita enpresako langileen ordezkaritza organoetarako hauteskundeak egin diren eta hautetsien agintaldia indarrean duten lantokien itxierei buruz ere.

3.– La Oficina Pública de Elecciones Sindicales facilitará telemáticamente a las organizaciones sindicales la información a la que tienen derecho de conformidad con las normas y acuerdos que sean de aplicación, en particular sobre los preavisos presentados, actas electorales así como sobre sustituciones, revocaciones, dimisiones y extinciones de mandatos así como también sobre cierres de cualquier centro de trabajo en que se hubieran celebrado elecciones a órganos de representación de los trabajadores en la empresa y estuviese vigente el mandato electoral.

4.– Era berean, arbitraje-prozedurari dagozkion tramiteetan bitarteko telematikoak erabili ahal izango dira, hauteskundeen inguruko erreklamazioak aurkezten direnean.

4.– Asimismo, podrán emplearse medios telemáticos en los trámites propios del procedimiento arbitral cuando se planteen reclamaciones en materia electoral.

5.– Aurreko paragrafoetan aipatzen diren tramiteak Sindikatu Hauteskundeen Sistema Telematikoa (SHST) izeneko aplikazio informatikora sartuz egingo dira, http://www.ej-gv.es helbidean. Aipatutako aplikazioaren ezaugarri teknikoak Eusko Jaurlaritzako Justizia, Lan eta Gizarte Segurantza eta Ogasun eta Herri Administrazio Sailetako organo eskumendunaren Ebazpenez onartuko dira. Aipatutako aplikazio informatikoaren bidez transmisio telematikoa egiteko baldintzak agindu hau garatzeko aukeren bidez ezarriko dira.

5.– Los trámites referidos en los párrafos anteriores se realizarán accediendo a la aplicación informática denominada Sistema Telemático de Elecciones Sindicales (STES), ubicada en la dirección http://www.ej-gv.es. Las características técnicas de la citada aplicación serán las aprobadas por las correspondientes Resoluciones del órgano competente del Departamento de Justicia, Empleo y Seguridad Social y del Departamento de Hacienda y Administración Pública del Gobierno Vasco. Las condiciones de realización de la transmisión telemática a través de la citada aplicación informática se establecerán mediante la normativa de desarrollo de la presente Orden.

2. artikulua.– Prozeduraren alderdi orokorrak.

Artículo 2.– Aspectos generales del procedimiento.

1.– Aurreko artikuluan jasotako tramite eta jakinarazpenetan bitarteko telematikoak erabiltzerakoan, bermatu egingo da hori egiten duen organoaren identifikazioa eta ahalmenaren erabilera, eta bermatu beharko dira, halaber, emandako agirien benetakotasuna, osotasuna eta kontserbazioa, agindu honetan eta agindu hau garatzen duten arauetan xedatutakoarekin bat etorriz.

1.– La utilización de medios telemáticos en los trámites y comunicaciones contemplados en el artículo anterior garantizarán la identificación y el ejercicio de la competencia por el órgano que la ejerciese, así como la autenticidad, integridad y conservación de los documentos emitidos, de conformidad con lo establecido en la presente Orden y en su normativa de desarrollo.

2.– Agindu honetan zehaztutakoaren arabera telematikaren bidez egin daitezkeen tramiteetan sinadura elektroniko aurreratua erabiliko da. Sinadura hori ziurtagiri elektroniko onartu batean oinarrituta egongo da, eta sinadura sortzeko mekanismo seguru batek sortuko du, gaiari buruzko indarreko arauek xedatzen dutenaren arabera. Era horretan sortutako sinadura elektronikoak izango du, elektronika bidez jasotako datuetarako, paperean jasotzen direnetarako idatzizko sinadurak duen balio berbera.

2.– En los trámites que, de acuerdo con lo señalado en la presente Orden pueden realizarse telemáticamente, se utilizará la firma electrónica avanzada basada en un certificado reconocido y producida por un dispositivo seguro de creación de firma en los términos que establezca la normativa vigente reguladora de la materia. La firma electrónica generada de esta forma tendrá respecto de los datos consignados en forma electrónica el mismo valor jurídico que la firma manuscrita en relación con los consignados en papel.

3.– Aurreko idatz-zatian ezarritakoaren kalterik gabe, berariaz aurreikusten den kasuetan, Administrazioak izango du, era berean, ez onartutako ziurtagiri elektronikoak erabiltzea, sinadura elektroniko aurreratuaren sorrera automatizatua ahalbidetze aldera. Horrela sortutako sinadurak administrazio-agirien egiazkotasuna eta osotasuna bermatuko du.

3.– Sin perjuicio de lo establecido en el apartado anterior, en los supuestos en que se prevé expresamente, la Administración podrá asimismo emplear certificados electrónicos no reconocidos a fin de permitir la creación automatizada de la firma electrónica avanzada. La firma así generada garantizará la autenticidad e integridad de los documentos administrativos a los que se incorpore.

4– Aplikazio informatikoaren erabilerari dagokionez, ondorengoak bermatu beharko dira:

4– Deberá garantizarse en relación con el uso de la aplicación informática:

a) Baimendutako pertsonei baino ez zaie utziko aplikazioa erabiltzen eta bertan jasotako datuak eta informazioak eskuratzen.

a) La restricción de su utilización y del acceso a los datos e informaciones en ellos contenidos a las personas autorizadas.

b) Datu eta informazioen aldaketen edo galeren eta komunikazio-atzemateen prebentzioa.

b) La prevención de alteraciones o pérdidas de los datos e informaciones e interceptación de las comunicaciones.

c) Prozesu informatikoen babesa, baimendu gabeko manipulazioen aurka.

c) La protección de los procesos informáticos frente a manipulaciones no autorizadas.

5.– Agindu honetan ezarritakoak ez du jarduera administratiboei aplikatu behar zaien erregimen juridikoa aldatzen, tramitazio telematikoari dagozkion berezitasunak salbu.

5.– Lo establecido en la presente Orden no altera el régimen jurídico aplicable a las actuaciones administrativas, a salvo de las especificidades propias de la tramitación telemática.

6.– Teknika horiek erabiltzeak ez du ekarriko, inola ere, edozein motatako murrizketarik edo bazterketarik herritarrek zerbitzu publikoetarako duten sarbidean edo beste edozein jarduera edo prozedura administratibotan.

6.– La utilización de tales técnicas en ningún caso podrá implicar la existencia de restricciones o discriminaciones de cualquier naturaleza en el acceso de las y los ciudadanos a la prestación de servicios públicos o a cualquier actuación o procedimiento administrativo.

3. artikulua.– Tramitazio telematikoaren erabilera sindikatuen aldetik.

Artículo 3.– Acceso de las organizaciones sindicales a la tramitación telemática.

1.– Tramitazio telematikoa egin nahi duten sindikatuek ziurtagiri elektronikoa izan beharko dute, Agindu hau aplikatzearen ondorioz ezartzen denari jarraituz.

1.– Las Centrales Sindicales interesadas en realizar la tramitación telemática deberán disponer del certificado electrónico, conforme a lo que se establezca al efecto en aplicación de esta Orden.

2.– Gainera, aplikazioa erabiltzeko alta eman beharko dute, eta, horretarako, agindu honen eranskina aurkeztu beharko dute, behar bezala beteta, bere izenean jarduteko baimenduta dauden pertsonak izendatuta, agindu honetan ezarritako ondorioetarako.

2.– Deberán además darse de alta en el uso de la aplicación, para lo cual presentarán el Anexo a esta Orden debidamente cumplimentado, designando las personas autorizadas para actuar en su nombre a los efectos dispuestos en la presente Orden.

4. artikulua.– Baliabide telematikoen bidezko jakinarazpenak.

Artículo 4.– Notificaciones por medios

1.– Lan-agintaritzak baliabide telematikoak interesatuekin komunikatzeko bide moduan erabiltzen dituenean, azaroaren 26ko 30/192 Legeko 58. eta 59. artikuluetan jakinarazpenaren eta horren praktikaren inguruan ezarritako betebeharrak betetzen direla bermatuko da, edozein kasutan.

telemáticos.

2.– Jakinarazpena bitarteko elektronikoak erabiliz egin ahal izango da, ziurtagiri onartu edo ez onartu batean oinarritutako sinadura aurreratu bat erabiliz, Agindu hau garatzeko arauetan zehaztuko diren ezaugarriekin, beti ere, jakinarazpenaren ardura duen organo edo agintaritza identifikatuz.

1.– La utilización por la autoridad laboral de medios telemáticos como cauce de la comunicación con los interesados garantizará en todo caso el cumplimiento de los requisitos establecidos por los artículos 58 y 59 de la Ley 30/192, de 26 de noviembre para la notificación y su práctica.

3.– Azaroaren 26ko 30/1992 Legeko 59.3. artikuluan ezarritakoaren arabera, dagokion helbide elektronikoan interesa duenarentzat jakinarazpena zer egunetan eta zer ordutan eskuragarri dagoen grabaturik geratuko da datu-basean, eta, hala balegokio, interesatua zein egunetan eta zein ordutan sartu den bere edukia ikusteko.

2.– La notificación podrá emitirse por medios electrónicos, empleando una firma avanzada basada en un certificado reconocido o no reconocido, con las características definidas en la normativa de desarrollo a esta Orden, identificando en todo caso al órgano o autoridad responsable de su emisión.

4.– Helbide elektronikoan sartu aurretik interesdunak identifikatu beharko du bere burua, eta, horretarako, dagokion ziurtagiri elektronikoa eduki beharko du.

3.– A los efectos de lo dispuesto en el artículo 59.3 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, quedará grabada en la base de datos la fecha y hora en que la notificación se encuentra accesible para el interesado en la dirección electrónica correspondiente así como, en su caso, la fecha y hora en que se produzca el acceso a su contenido por parte del interesado.

5. artikulua.– Agirien erregistro telematikoa.

4.– El acceso a la dirección electrónica se realizará previa identificación del interesado que deberá disponer a tal efecto del correspondiente certificado electrónico

1.– Erregistro telematiko bat sortu da, eskabide, idazki eta jakinarazpenei sarrera eta irteera emateko, agindu honetan araututakoaren arabera telematikaren bidez tramitatu behar badira, eta, edozein kasutan, azaroaren 26ko 30/1992 Legeko 38. artikuluan ezarritako betebeharrak bermatuko dira.

Artículo 5.– Registro Telemático de documentos.

2.– Erregistro telematikoak ahalbidetuko du idazkiak eta jakinarazpenak urteko egun guztietan uneoro aurkeztea.

1.– Se crea un Registro Telemático para la recepción y salida de solicitudes, escritos y comunicaciones que, en los términos regulados por la presente Orden, sean objeto de tramitación telemática, que garantizará en todo caso el cumplimiento de los requisitos establecidos en el artículo 38 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre.

Lanegunetan seinalatutako epeak zenbatze aldera, idazki edo jakinarazpen bat jaiegun batean jasotzen bada, biharamuneko 24:00:01ean jaso dela ulertuko da.

2.– El Registro Telemático permitirá la presentación de escritos y comunicaciones todos los días del año durante las veinticuatro horas.

3.– Erregistro telematikoan egindako oharpenak informatika bidez erregistro orokorrean jasoko direla bermatuko da, indarreko arauetan xedatutakoaren arabera.

A efectos de cómputo de plazos señalados en días hábiles, la recepción de un escrito o comunicación en un día inhábil se entenderá efectuada a las cero horas y un segundo del primer día hábil siguiente.

6. artikulua.– Idazkien eta jakinarazpenen aurkezpena.

3.– Se garantizará la integración informática en el Registro General de las anotaciones efectuadas en el Registro Telemático, en los términos dispuestos en la normativa en vigor.

1.– Sindikatuek aurkeztutako idazkien eta jakinarazpenen harrerak Sindikatu Hauteskundeen Bulego Publikoaren harrerak dituen ondorio juridiko berberak izango ditu, eta bermatu egingo da sindikatuek dagozkien agiriak eskuratu ahal izango dituztela, haien egitekoen eta jarduera esparruaren arabera.

Artículo 6.– Presentación de escritos y comunicaciones.

2.– Jasotzen den unean, aurkezpen-erreziboa erakutsiko zaio igortzaileari, eta horrek deskargatzeko eta bere gain gordetzeko aukera izango du. Agindu hau garatzeko arauetan definitutako ezaugarriak dituen ziurtagiri onartua edo ez onartuarekin elektronikoki sinatutako erreziboan, honako datuok jasoko dira: bidaltzailearen eta igorlearen identifikazioa; sarrera-erregistroko zenbakia, tramitearen izena, eta aurkezpen-data eta ordua.

1.– La recepción por la aplicación de los escritos y comunicaciones presentados por las Centrales Sindicales tendrá los mismos efectos jurídicos que la recepción por la Oficina Pública de Elecciones Sindicales, garantizándose que aquéllas acceden a la documentación correspondiente a sus funciones y ámbito de actuación.

7. artikulua.– Agiriak artxibatzea eta zaintzea.

2.– En el momento de la recepción se mostrará el recibo de presentación al remitente, quien tendrá la opción de descargarlo y conservarlo en su poder. En el recibo, firmado electrónicamente con un certificado reconocido o no reconocido con las características definidas en la normativa de desarrollo a esta orden, se hará constar la identificación del remitente y destinatario, número de registro de entrada, denominación del trámite, y fecha y hora de su presentación

1.– Teknika telematikoen bidez egindako dokumentuak izaera horretako euskarrietan kontserbatuko dira, agiria sortutako formatu berean edo agiri horiek birsortzeko behar den informazioaren berdintasuna eta osotasuna ziurtatzen duen beste edozein formatutan.

Artículo 7.– Archivo y custodia de documentos.

2.– Agiriak biltzeko erabiltzen diren bitartekoek edo euskarriek agirien osotasuna, egiazkotasuna, kalitatea, babesa eta kontserbazioa bermatzen dituzten segurtasun-neurriak izan beharko dituzte. Bereziki ziurtatuko dira erabiltzaileen identifikazioa eta sarreren kontrola.

1.– Los documentos que hayan sido producidos mediante técnicas telemáticas se conservarán en soportes de esta naturaleza en el mismo formato a partir del que se originó el documento, o en otro cualquiera que asegure la identidad e integridad de la información necesaria para reproducirlos.

3.– Interesatuen euskarri elektroniko, informatiko edo telematikoetan bildutako agirietarako sarbideak azaroaren 26ko Herri Administrazioaren Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legeko 35. eta 37. artikuluetan ezarritakoa beteko du, eta, hala balegokio, abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoa, datu pertsonalak babesteari buruzkoa.

2.– Los medios o soportes en que se almacenen documentos deberán contar con medidas de seguridad que garanticen la integridad, autenticidad, calidad, protección y conservación de los documentos; en particular, asegurarán la identificación de las personas usuarias y el control de accesos.

4.– Aurreko idatz-zatian ezarri moduan ahalbidetuko da artxiborako sarbidea baliabide telematikoaren bidez, aurretik dagokion ziurtagiri elektronikoaren bidez identifikatu beharko da, horretarako Euskal Administrazioaren Zerbitzu Atarian prestatutako helbide elektronikoan sartuta ( www. ej-gv.net).

3.– El acceso por las y los interesados a los documentos almacenados en soportes electrónicos, informáticos o telemáticos se regirá por lo dispuesto en los artículos 35 y 37 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común y, en su caso, por la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal.

5.– Aipatutako euskarrietan bildutako agiriak dagokion administrazio-espedientearen zatia izango dira, espedienteko gainerako jarduerekin batera, edozein izanda ere erabilitako euskarria, fisikoa edo telematikoa.

4.– Se posibilitará el acceso al archivo por medios telemáticos en los términos definidos en el apartado anterior, previa identificación con el correspondiente certificado electrónico entrando en la dirección electrónica habilitada al efecto en el Portal de Servicios de la Administración Vasca( www. ej-gv.net)

8. artikulua.– Euskarri telematikoaren lehentasuna.

5.– Los documentos almacenados en los citados soportes formarán parte del expediente administrativo correspondiente junto con el resto de actuaciones que formen parte del mismo, independientemente del tipo de soporte, físico o telemático, que se haya utilizado.

Baldin eta agiriak, idazkiak edo jakinarazpenak euskarri elektroniko, informatiko edo telematikoan eta, aldi berean, paperezko euskarrian jasoz gero, bertsio elektroniko, informatiko edo telematikoa baino ez da kontuan hartuko.

Artículo 8.– Prioridad del soporte telemático.

9. artikulua.– Datuen babesa.

En el supuesto de que se reciban documentos, escritos o comunicaciones en formato electrónico, informático o telemático y, a la vez, en soporte papel, sólo se tendrá en cuenta la versión electrónica, informática o telemática.

Agindu honen eremuan administrazioak egiten duen teknika elektroniko, informatiko eta telematikoen erabilpenak ordenamendu juridikoak ezarritako mugak izango ditu, eta abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan, datu pertsonalen Babesekoan, erabateko birtualtasuna bereziki bermatuko du.

Artículo 9.– Protección de datos.

AZKEN XEDAPENAK

La utilización de las técnicas electrónicas, informáticas y telemáticas por la Administración, en el ámbito de esta Orden, tendrá las limitaciones establecidas por el ordenamiento jurídico, y en especial garantizará la plena virtualidad de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal.

Lehenengoa.– Eskumena ematen zaio Eusko Jaurlaritzako Justizia, Lan eta Gizarte Segurantza Saileko Lan eta Gizarte Segurantza sailburuordeari agindu hau garatu eta aplikatzeko beharrezkoak diren ebazpenak emateko.

DISPOSICIONES FINALES

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean hartuko du indarra agindu honek.

Primera.– Se faculta al Director de Trabajo y Seguridad Social del Departamento de Justicia, Empleo y Seguridad Social del Gobierno Vasco para dictar las Resoluciones necesarias para el desarrollo y aplicación de la presente Orden.

Vitoria-Gasteiz, 2003ko azaroaren 20a.

Segunda.– La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Justizia, Lan eta Gizarte Segurantza sailburua,

En Vitoria-Gasteiz, a 20 de noviembre de 2003.

JOSEBA AZKARRAGA RODERO

El Consejero de Justicia, Empleo y Seguridad Social,

ERANSKINA
ENPRESETAKO ETA ADMINISTRAZIO PUBLIKOETAKO LANGILEEN ORDEZKARITZA

ORGANOETARAKO HAUTESKUNDEEI DAGOKIEN DOKUMENTAZIOA JUSTIZIA, LAN

JOSEBA AZKARRAGA RODERO.

ANEXO
DOCUMENTO QUE ACREDITA LA REPRESENTACIÓN PARA LA PRESENTACIÓN TELEMÁTICA DE

ETA GIZARTE SEGURANTZA SAILAREN AURREAN TELEMATIKA BIDEZ AURKEZTU

DOCUMENTACIÓN RELATIVA A LAS ELECCIONES A ÓRGANOS DE REPRESENTACIÓN DE LAS Y

AHAL IZATEKO ORDEZKARITZA ZIURTATZEN DUEN AGIRIA

LOS TRABAJADORES EN LAS EMPRESAS Y EN LAS ADMINISTRACIONES PÚBLICAS ANTE EL

Izena:

DEPARTAMENTO DE JUSTICIA, EMPLEO Y SEGURIDAD SOCIAL

NAN:....................................................................................................................................Jakinarazpenetarako helbidea: ……………………………………………………………………………………............. Sindikatuko kargua: (1)

D./D.ª

(2) .............................. Notario ahalordea:................................................. Nongo Notariotza:

domicilio a efectos de notificaciones en..........................................................

Notarioaren izena: ...........…………………………………………........................

(10)

ACREDITO A

Notario ahalordearen protokolo zenbakia:

D./D.ª

(honi erantsita ahalorde horren kopia doa). Nik, ondoko datuak dituen pertsona

Esta acreditación tendrá validez en tanto no se comunique su revocación ante la autoridad laboral.

KREDITATZEN DUT
En ................................, a ......... de

Izena:

Firma del titular del certificado 				Firma del apoderado que lo acredita

Kreditazio honek balioa izango du lan-agintaritzari errebokaziorik aurkezten ez den bitartean.

(1) Cargo que ocupa en la central sindical.

.................(a)n, 200......(e)ko ........... aren

Ziurtagiriaren titularraren sinadura					 Ahalordedunaren sinadura

(2) Nombre de la cenral sindical.

(1) Sindikatuen betetzen duen kargua.

(3) Cargo que ocupa en la central sindical.

(2) Sindikatuaren izena.

(4) Nombre de la central sindical.

(3) Sindikatuan betetzen duen kargua.

(4) Sindikatuaren izena.


Azterketa dokumentala


Análisis documental