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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

176. zk., 2003ko irailaren 10a, asteazkena

N.º 176, miércoles 10 de septiembre de 2003


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila
Vivienda y Asuntos Sociales
5017
5017

AGINDUA, 2003eko irailaren 3koa, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuarena, irisgarritasun-planak egiteko eta hobekuntza-obrak burutzeko eta hiri-ingurunean eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko ekipamenduak erosteko Udalei, herri-izaerako gainerako Toki Erakundeei eta irabazi-asmorik gabeko eta onura publikoko erakunde pribatuei diru-laguntzak ematea arautzen duena eta diru-laguntzak jasotzeko eskabidea aurkezteko epea eta lekua zehazten dituena.

ORDEN de 3 de septiembre de 2003, del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales, por la que se convoca y regula la concesión de subvenciones a Ayuntamientos, otras Instituciones Menores y Asociaciones Privadas sin animo de lucro y de utilidad publica para la elaboración de planes de accesibilidad y para la ejecución de obras de mejora y la adquisición de equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano y de las edificaciones, igualmente determina el plazo y lugar de presentación de esta solicitud de subvenciones.

Irisgarritasuna sustatzen duen abenduaren 4ko 20/1997 Legeak ezarri du, dagoeneko titularitate, erabilera edo zerbitzu publikoetakoak diren hiri-inguruneetako, espazio publikoetako, eraikinetako, garraioetako eta informazio-sistemetako irisgarritasuna bermatzeko eta sustatzeko tresna gisa Udalek eta Foru Aldundiek, beste hainbaten artean, lau urterako programak egin behar dituztela. Programen helburua elementu horiek legean eta bere garapen-arauetan aurreikusitako irisgarritasun-baldintzetara egokitzea da.

La Ley 20/1997, de 4 de diciembre, para la promoción de la accesibilidad, establece como instrumento para garantizar y promover la accesibilidad de los entornos urbanos, espacios públicos, edificios, transportes y sistemas de información ya existentes de titularidad, uso o servicio público, la necesidad de que los Ayuntamientos y Entidades Locales, entre otros, procedan a la elaboración de programas cuatrienales que tengan por objeto la adaptación progresiva de los citados elementos a las condiciones de accesibilidad previstas en la ley y en sus normas de desarrollo.

Aipatutako legean ere adierazi da Eusko Jaurlaritzak, Foru Aldundiek eta Udalek irisgarritasuna sustatzeko behar diren sustapen-neurriak hartzea bultzatuko dutela. Diruz laguntzeko moduko programetan, lehentasuneko jardun gisa, ondoko helburu hauek dituzten obrak adieraziko dira: hiri-inguruneen eta espazio publikoen irisgarritasun-baldintzetara, eraikuntzara, garraiora eta badiren komunikazio-sistemetara egokituko diren obrak bultzatuko dituzte.

La ley mencionada expresa igualmente que el Gobierno Vasco, las Diputaciones forales y los Ayuntamientos, impulsarán la adopción de las medidas de fomento necesarias para la promoción de la accesibilidad, indicando como actuación prioritaria en los diferentes programas subvencionables la financiación de la ejecución de obras que tengan por objeto la adaptación a las condiciones de accesibilidad de los entornos urbanos y los espacios públicos, la edificación, el transporte y los sistemas de comunicación existentes.

Hori guztia dela eta, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak beharrezkotzat hartzen du diru-laguntza lerro bat ezartzea Udalentzat, toki-erakundeentzat eta beste erakunde batzuentzat, hala nola irabazi-asmorik gabeko, onura publikoko eta gizarte-helburu nabariko erakunde pribatuentzat. Diru-laguntza lerro horrek, hasierako fase batean, adierazitako programak sustatuko ditu eta programak lantzen lagunduko du, Jaurlaritzari buruzko ekainaren 30eko 7/1981 Legean xedatutakoari jarraiki.

Por todo ello, el Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales considera necesario establecer una línea de subvenciones a los Ayuntamientos, Entidades locales, así como a otros entes como son las entidades privadas sin animo de lucro y de utilidad pública, de evidente finalidad social, que contribuya e impulse en una fase inicial la elaboración de los indicados programas, en virtud de lo cual y de conformidad con lo dispuesto en la Ley 7/1981, de 30 de junio, sobre ley de Gobierno.

Irisgarritasun-planak egiteko eta hobekuntza-obrak burutzeko eta hiri-ingurunean eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko ekipamenduak erosteko Udalei eta herri-izaerako gainerako Toki Erakundeei diru-laguntzak ematea arautzen zuten Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailburuaren 2002ko abenduaren 30eko Agindua (2002ko abenduaren 31ko EHAA aldizkarian argitaratu zena) eta 2000ko abenduaren 26ko Agindua ordezkatzen ditu honako Agindu honek.

La presente Orden viene a sustituir a la Orden de 30 de diciembre de 2002, publicada en el BOPV el 31 de diciembre de 2002, del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales y la Orden de 26 de diciembre de 2000 que regulaban la concesión de subvenciones a Ayuntamientos y otras Instituciones Menores para la elaboración de planes de accesibilidad y para la ejecución de obras de mejora y la adquisición de equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano y las edificaciones.

XEDATU DUT:
DISPONGO:
I. KAPITULUA
CAPITULO I
XEDAPEN KOMUNAK
DISPOSICIONES COMUNES

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen xedea da diru-laguntzak emateko araubidea arautzea eta 2003ko ekitaldirako deialdia egitea, irisgarritasuna sustatzeko programak egiteko, Euskal Autonomia Erkidegoaren esparruan hobekuntza-obrak egiteko, eta hiri-esparruan eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosteko. Hiri-inguruneak, espazio publikoak, eraikinak, garraioak eta dauden informazio-sistemak abenduaren 20ko 20/1997 Legean eta bere garapen-arauetan aurreikusitako irisgarritasun-baldintzetara pixkanaka egokitzeko helburua izango dute programa horiek. irabazi-asmorik gabeko eta onura publikoko erakunde pribatuen kasuan, berriz, Erakundeon helburuak bete ahal izateko erabiltzen ari diren eraikinetan eta eraikin hauen hiri-esparruan irrisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosteko eta hobekuntza lanak egiteko.

Es objeto de la presente Orden la convocatoria para el ejercicio 2003 y la regulación del régimen de concesión de subvenciones, para la elaboración de programas de promoción de la accesibilidad que tengan por objeto la adaptación progresiva de los entornos urbanos, espacios públicos, edificios, transportes y sistemas de información ya existentes, a las condiciones de accesibilidad previstas en la Ley 20/1997, de 20 de diciembre, y en sus normas de desarrollo, y para la ejecución de obras de mejora y la adquisición de equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano, y las edificaciones, en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco y en el caso de Asociaciones Privadas sin ánimo de lucro y de utilidad pública la ejecución de obras de mejora y la adquisición de equipamiento para garantizar la accesibilidad en las edificaciones que por cualquier título estén siendo utilizadas para llevar a cabo los fines de la Asociación, y el entorno urbano de dichas edificaciones.

2. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 2.– Entidades beneficiarias.

Diru-laguntza hauek jasotzeko aukera Euskal Autonomia Erkidegoko Udalek, Toki Erakundeek eta irabazi-asmorik gabeko, onura publikoko eta gizarte-helburu nabariko erakunde pribatuek izango dute, betiere aurreko artikuluan zehaztutako jardunak burutzea eta garatzea baldin badute helburu. Toki-erakundeentzako diru-laguntzak Agindu honen II. Kapituluan araututa daude, eta irabazi-asmorik gabeko eta gizarte-helburu nabariko erakunde pribatuentzako diru-laguntzak berriz, Agindu honen III. Kapituluan.

Podrán optar a estas subvenciones los Ayuntamientos, Entidades locales, y entes privados sin animo de lucro y de utilidad pública, con clara finalidad social de la Comunidad Autónoma del País Vasco que pretendan desarrollar y llevar a cabo las actuaciones previstas en el artículo anterior. Las ayudas destinadas a entidades locales se encuentran reguladas en el Capítulo II y las Ayudas destinadas a los entes privados sin ánimo de lucro con clara finalidad social en el Capítulo III, ambos de la presente Orden.

Agindu honetan araututako diru-laguntzen eta laguntzen emakida eta, hala badagokio, ordainketa, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta honen erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntzen edo diru-laguntzen esparruan hasita dauden baina oraindik bideratzen ari diren itzulera edo zigor prozedura guztiak amaitzearen baldintzapean geratuko da.

La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones y ayudas reguladas en la presente Orden quedarán condicionadas a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus organismos autónomos se halle en tramitación en el momento de su solicitud.

3. artikulua.– Eskabideak aurkezteko lekua eta epea.

Artículo 3.– Lugar y plazo de presentación de las solicitudes.

Eskabideak Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saileko Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendari andreari igorriko zaizkio (Donostia-San Sebastián kalea, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz) eta Sail horretako Erregistro Nagusian edota Herri Administrazioen Araubide Juridikoa eta Administrazio Prozedura Erkidea arautzen duen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aurreikusitako edozein modutan aurkeztuko dira.

Las solicitudes serán dirigidas al Ilma. Sra. Directora de Vivienda y Arquitectura, Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales, calle Donostia-San Sebastián n.º 1, 01010 Vitoria-Gasteiz, serán presentadas en el Registro General del citado Departamento, o en cualquiera de las formas previstas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Eskabideak aurkezteko epea hilabete batekoa izango da, Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera kontatzen hasita.

El plazo de presentación de las solicitudes será de un mes a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

4. artikulua.– Laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 4.– Órgano de gestión de las ayudas.

Agindu honen arabera emandako diru-laguntzen kudeaketa-lanak, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saileko Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendaritzak egin behar ditu.

Corresponde a la Dirección de Vivienda y Arquitectura del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales, la realización de las tareas de gestión de las subvenciones otorgadas conforme a la presente Orden.

5. artikulua.– Aurkeztutako eskabidearen akatsen zuzenketa.

Artículo 5.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendaritzak aurkeztu den eskabidean akats edo hutsegiteren bat dagoela ikusten badu, erakunde eskatzaileari jakinaraziko dio eta hamar eguneko epea emango dio akatsa zuzen dezan. Halaber, hala egin ezean Ebazpen bidez bere eskaera ezetsitzat hartuko dela adieraziko zaio. Ebazpen hori Herri Administrazioen Araubide Juridikoa eta Administrazio Prozedura Erkidea arautzen duen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42. artikuluan aurreikusitako baldintzetan egin beharko da.

Si la Dirección de Vivienda y Arquitectura advirtiera en la solicitud presentada la existencia de algún defecto o inexactitud, lo comunicará a la entidad solicitante, concediéndole un plazo de diez días para que proceda a su subsanación, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

6. artikulua.– Balorazio-epaimahaia.

Artículo 6.– Tribunal de valoración.

1.– Aurkeztutako eskabideak aztertzeko eta ebaluatzeko, ondoko pertsona hauek osatuko duten epaimahai kalifikatzailea eratuko da:

1.– Para el análisis y evaluación de las solicitudes presentadas se constituirá un tribunal calificador compuesto por:

– Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendaria, lehendakari-lanak egingo dituena.

– La Directora de Vivienda y Arquitectura actuará como presidente.

– Arautegi Zerbitzuko Burua.

– El/la Jefe de Servicio de Normativa.

– Etxebizitza eta Gizarte Gaietako teknikari bat, idazkari-lanak egingo dituena.

– Un/a técnico del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales, que actuará como secretario/a.

2.– Epaimahaiak, dagokion ebazpen-proposamena Etxebizitza sailburuordeari igorriko dio, diru-laguntzak esleitzeko irizpideetan oinarrituta.

2.– El tribunal, sobre la base de los criterios de adjudicación de las subvenciones, elevará la oportuna propuesta de resolución al Viceconsejero de Vivienda.

3.– Epaimahai kalifikatzaileari ahalmena ematen zaio azterketa egiteko eta soberako zenbatekoak berriro esleitzeko, baita diru-laguntza honen ildo defizitarioetan beharrezko aurrekontu zuzkidura eskatzeko proposamena egiteko ere.

3.– Se habilita al tribunal calificador para la ejecución del análisis y la ejecución de la propuesta de la reasignación de los importes excedentes así como de la propuesta de dotación presupuestaria necesaria en las líneas deficitarias de la presente subvención.

7. artikulua.– Beste diru-laguntza batzuekiko bateragarritasuna.

Artículo 7.– Compatibilidad con otras subvenciones.

Laguntza hauen emakida bateragarria izango da helburu berbera duten fondo publikoen edo pribatuen kargura jaso daitekeen beste edozein laguntzarekin. Hala ere, helburu berbererako jasotako laguntzen zenbateko osoa, eta deialdi honetan emandako diru-laguntzaren kopurua batuta, azken kostu osoa baino handiagoa bada, gehiegizko kopuru hori kenduko zaio emandako laguntzari, deialdi honetan adierazi den bezala.

La concesión de las presentes ayudas será compatible con la obtención de cualesquiera otras que pudieran recibirse con cargo a fondos públicos o privados para el mismo fin. No obstante, en el caso de que el importe total de las ayudas recibidas para el mismo fin, más la cantidad de la subvención otorgada en la presente convocatoria, sea superior a su coste final total, se reducirá en la cantidad correspondiente al exceso el importe de la ayuda concedida en virtud de la presente convocatoria.

8. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 8.– Resolución.

1.– Etxebizitza sailburuordeak deialdi honetan aurreikusitako diru-laguntzak esleitzeko ebazpena emango du eta erakunde onuradunei jakinaraziko die eskabideak aurkezteko azken egunetik sei hilabeteko gehieneko epean, epaimahai kalifikatzaileak aurkeztutako proposamena ikusi ondoren. Ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da.

1.– La Resolución de concesión de las subvenciones previstas en esta convocatoria será dictada y notificada a las entidades beneficiarias, a la vista de la propuesta elevada por el tribunal calificador, por el Viceconsejero de Vivienda, en el plazo máximo de seis meses a contar desde la fecha final de presentación de solicitudes. La resolución será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Epe hori igaro ondoren aipatutako jakinarazpena egingo ez balitz, egindako eskaera atzera bota dela uler daiteke, Herri Administrazioen Araubide Juridikoa eta Administrazio Prozedura Erkidea arautzen duen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1. artikuluan ezarritako ondorioetarako; hala ere, Lege horrek Administrazioari espresuki ezartzen dio ebazpena eman beharra.

2.– Si transcurrido el expresado plazo no se hubiera efectuado la indicada notificación, podrá entenderse desestimada la solicitud formulada, a los efectos de lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sin perjuicio de la obligación que la citada Ley impone a la Administración de resolver expresamente.

3.– Programaren ezaugarriek, bere konplexutasunak edo laguntzaren zenbatekoak horrela gomendatzen duten kasuetan, diru-laguntza esleitzeko Ebazpenak erakunde onuradunarekin lankidetza-hitzarmena formalizatu behar ote den erabaki dezake.

3.– En aquellos casos en los que las características del programa, su complejidad, o el importe de la ayuda lo hagan aconsejable, la Resolución de adjudicación de la subvención podrá determinar la necesidad de la formalización de un Convenio de colaboración con la entidad beneficiaria.

Erakunde onuraduna toki-erakundea izango da irisgarritasuna sustatzeko programak sortzeko emandako diru-laguntzen kasuan, edota toki-erakundeak eta irabazi-asmorik gabeko eta onura publikoko elkarteak, hobekuntza-obrak burutzeko eta irisgarritasunaren bermerako ekipamenduak erosteko diru-laguntzen kasuan.

Sea la entidad beneficiaria, ente local en el caso de subvenciones concedidas para la creación de programas de promoción de la accesibilidad. Sean entes locales o asociaciones sin ánimo de lucro y utilidad pública, en el caso de dotación de subvenciones para la realización de obras de mejora y adquisición de equipamiento urbano que garantice la accesibilidad.

4.– Dagokion urteko deialdia indarrean sartzen den datan irisgarritasuna sustatzeko programa onartu ez duten erakunde onuradunei diru-laguntzak emango zaizkie, betiere programa hori hiru urteko epean egiten eta onartzen badute (hiru urteko epe hori laguntza esleitzeko ebazpena jakinarazten den egunean hasiko da kontatzen). Programa idazten ez duen Udalak edo erakundeak ezin izango du Agindu honen xede den diru-laguntza gehiago jasotzeko eskaera egin irisgarritasun-plana idazten duen arte.

4.– La concesión de subvenciones a las entidades locales que no tengan aprobado un programa de promoción de la accesibilidad en la fecha de entrada en vigor de la correspondiente convocatoria anual estará condicionada expresamente a la elaboración y aprobación de dicho programa en el plazo de tres años a contar de la fecha de notificación de la resolución de adjudicación de la ayuda, incapacitando al Ayuntamiento o entidad local que no lo redactara a poder optar a nuevas subvenciones objeto de la presente orden hasta no haber redactado el plan de accesibilidad.

9. artikulua.– Erakunde onuradunaren betebeharrak eta diru-laguntzak emateko bestelako baldintzak.

Artículo 9.– Obligaciones de la entidad beneficiaria y otros requisitos de las subvenciones.

Agindu honetan araututako dirulaguntzen erakunde onuradunek edozein kasutan ondoko obligazio hauek bete behar dituzte:

Las entidades beneficiarias de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Zentzu honetan, diru-laguntzaren emakida jakinarazteko komunikazioa jaso eta hamabost eguneko epean erakunde onuradunek diru-laguntzari espresuki eta idatziz uko egiten ez badiote, diru-laguntza onartu dela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días tras la fecha de recepción de la comunicación por la que se notifica la concesión de la subvención las entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Diru-laguntza bere xede zehatzerako erabiltzea, hau da, irisgarritasun-programa idazteko, irisgarritasunaren hobekuntza-obrak egiteko edo ekipamendua erosteko.

b) Utilizar la subvención para el destino para el que ha sido concedida, es decir, para la redacción del programa de accesibilidad, y de las obras de mejora de accesibilidad o adquisición de equipamiento.

c) Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari deialdi honen kargura jasotako diru-laguntzekiko zereginak betetzerakoan eskatzen dieten informazioa ematea.

c) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

d) Emandako diru-laguntzaren xedea eta helburua bete dela egiaztatzen duen eta hori egiteko bideratutako zenbatekoen ziurtagiria igortzea Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendaritzari.

d) Remitir a la Dirección de Vivienda y Arquitectura un certificado en la que se constate el cumplimiento del objeto y finalidad de la subvención concedida y los importes destinados al efecto.

e) Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendaritzara helburu berbererako emandako bestelako diru-laguntzei buruzko ziurtagiria igortzea.

e) Remitir a la Dirección de Vivienda y Arquitectura un certificado relativo a otras subvenciones concedidas para el mismo fin.

f) Irabazi-asmorik gabeko eta onura publikoko erakunde pribatuen kasuan, zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzari lotutakoak egunean izatea.

f) En el caso de las entidades privados sin ánimo de lucro y utilidad pública, estar al corriente de las obligaciones existentes respecto el cumplimiento de las obligaciones tributarias y de Seguridad Social.

10. artikulua.– Diru-laguntzaren baldintzen aldaketa.

Artículo 10.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Diru-laguntza emateko kontuan hartutako baldintzen aldaketa orok (betiere helburua betetzat hartuta) eta, hala badagokio, beste edozein erakunde publikok edo pribatuk emandako beste diru-laguntza eta laguntza batzuen lorpenak, diru-laguntzen emakidari buruzko ebazpena aldatzea ekar dezake. Hori egiteko, bidezko likidazio-ebazpena emango da eta, bertan, emandako diru-laguntzen zenbatekoak egokituko dira. Bidezkoa den kasuetan, soberan jasotako zenbatekoak itzuli beharra ekar dezake horrek.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, siempre que se entienda cumplido el objetivo de ésta y, en su caso, la obtención concurrente de otras subvenciones y ayudas concedidas por cualquier otra entidad pública o privada, podrá dar lugar a la modificación de la Resolución de concesión de las subvenciones. A estos efectos se dictará la oportuna Resolución de liquidación, en la que se reajustarán los importes de las subvenciones concedidas, pudiendo suponer, en los casos que así procediese, la devolución de los importes recibidos en exceso.

11. artikulua.– Ez-betetzea eta itzultze-prozedura.

Artículo 11.– Incumplimiento y procedimiento de reintegro.

Erakunde onuradunak Etxebizitza eta Gizarte Gaietako diru-laguntza eskaeraren eta emakidaren berariazko xederako erabiltzen ez badu, diru-laguntzaren oinarria den ekintza egiten ez badu, diru-laguntza eskatuta lortu nahi ziren helburu zehatzetara aplikatu izana justifikatzen ez badu, ezarritako epean Boluntariotzako Erakundeen Errolda Orokorrean inskribatzen ez bada edo, oro har, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan, Agindu honetan edo emakida-ebazpenean ezarritako betebeharrak betetzen ez baditu, emandako eta jasotako kopurua legezko interes aplikagarriekin itzuli beharko du, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kargurako diru-laguntzen berme eta itzultzeen erregimen orokorra arautzen duen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan horretarako ezarritako prozedurari jarraiki.

En el supuesto que la entidad beneficiaria no utilice la subvención del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales para el destino específico para el que se solicitó y concedió, no realice la actuación que dio origen a la subvención, no justifique su aplicación a los fines determinados para los que se interesó o, en general, incumplan las obligaciones establecidas en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, en esta Orden o en la resolución de concesión, vendrá obligada a reintegrar la cuantía concedida y percibida, además de los intereses legales que resulten de aplicación, siguiendo el procedimiento establecido al efecto en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

12. artikulua.– Errekurtsoak.

Artículo 12.– Recursos.

Erakunde interesdunek deialdi honen eta ondoriozko egintza guztien aurka egin ahal izango dute urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatutako Herri Administrazioen Araubide Juridikoa eta Administrazio Prozedura Erkidea arautzen dituen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak ezarritako epean eta moduan.

La presente convocatoria y cuantos actos se deriven de ésta podrán ser impugnados por las entidades interesadas en el plazo y forma establecidos por la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

II. KAPITULUA
CAPITULO II
UDAL ETA TOKI-ERAKUNDEENTZAKO
AYUDAS A AYUNTAMIENTOS Y ENTIDADES

LAGUNTZAK

LOCALES

13. artikulua.– Aurrekontu-zuzkidura,

Artículo 13.– Dotación Presupuestaria.

Adierazitako diru-laguntzak emateko 2.000.008,97 euro jarriko dira guztira. Horietatik, 240.001,07 2003. urtekoak dira, eta beste 1.760.007,90 euro berriz, 2004koak.

Para la concesión de las referidas subvenciones se destinará un total de 2.000.008,97 euros, de los cuales 240.001,07 euros corresponden al año 2003 y 1.760.007,90 euros corresponden al año 2004.

14. artikulua.– Diru-laguntzak jaso ditzaketen jardunak eta inbertsioak.

Artículo 14.– Actuaciones e inversiones subvencionables.

1.–Agindu honetako araubidearen babesean, ondoko jardunek jaso dezakete diru-laguntza: erakunde onuradunek irisgarritasuna sustatzeko programak landu eta idazteak, dagozkion kontratu administratiboen bidez, eta lehen artikuluan adierazitako helburua duten obrak gauzatzeko jardunek.

1.– Serán subvencionables al amparo del régimen regulado en la presente Orden la ejecución por las entidades beneficiarias, mediante los oportunos contratos administrativos, los trabajos de elaboración y redacción de los programas de promoción de la accesibilidad mencionados en el artículo primero, así como las actuaciones relativas a la ejecución de obras con la finalidad indicada en el artículo primero.

Nolanahi ere, diru-laguntza jaso dezaketen jardunak 2003ko urtarrilaren 1aren ondoren hasi beharko dira. Inbertsioak gauzatzeko epea berriz, 2004ko irailaren 30ean amaituko da.

En todo caso las actuaciones objeto de subvención deberán ser iniciadas con posterioridad al 1 de enero de 2003, siendo el plazo máximo para la materialización de las inversiones el 30 de septiembre de 2004.

Diru-laguntzaren xede diren eta 2004ko urtarrilaren 1aren aurretik edo, nolanahi ere, erakunde onuradunek diru-laguntzak eskatzeko unean aurkeztutako plangintzaren barruan hasten ez diren jardunak ez-betetze kasutzat hartuko dira eta, beraz, Agindu honen 11. artikuluan ezarritakoa aplikatuko da.

En aquellas actuaciones objeto de subvención no iniciadas con anterioridad al 1 de enero del 2004 o en cualquier caso dentro de la planificación presentada por las entidades beneficiarias en el momento de solicitar estas subvenciones, se considerarán supuesto de incumplimiento y por lo tanto se aplicará lo establecido en el articulo 11 de la presente orden.

Betetzea egiaztatzeko, 2004ko urtarrilaren 1aren aurretik Planaren idazkuntzarako zerbitzuak alokatzeko kontratua, obraren zuinketa kontratua eta akta eta/edo ekipamendua hornitzeko kontratua jasotzea eskatuko da. Kontratu horietan guztietan ondoko alderdiak jasoarazi beharko dira: kontratuaren enpresa onuraduna, kontrata bidezko aurrekontua (zergak eta tasak salbuetsita), kontratuaren xede den jardueraren hasiera-data eta gutxi gorabeherako amaiera-data.

Se exigirá como acreditación del cumplimiento, la recepción antes del 1 de enero de 2004,del Contrato de Arrendamiento de Servicios para la redacción del Plan, y/o Contrato y Acta de replanteo de la Obra, y/o Contrato de Suministro del Equipamiento, en todos ellos deberá dejarse constancia de la empresa beneficiaria del contrato, presupuesto por contrata excluidos los impuestos y las tasas, fecha de inicio de la actividad objeto del contrato y fecha estimada de finalización.

2.– Diru-laguntzaren xede diren irisgarritasun-programek ondoko dokumentazioa jasoko dute gutxienez:

2.– Los programas de accesibilidad objeto de subvención, incluirán en todo caso como contenido mínimo, la siguiente documentación:

a) Egokitu beharreko komunikazioaren, garraioaren, eraikinaren eta kanpoko espazioen inbentarioa.

a) Inventario de los espacios exteriores, edificación, transporte y comunicación objeto de adaptación.

b) Jardunen lehentasun-ordena.

b) Orden de prioridades de actuaciones.

c) Programa ekonomikoa eta finantzarioa, egokitzapenak egitera zuzendutako aurreikuspen ekonomikoak zehaztuta.

c) Programa económico-financiero, determinando las previsiones económicas destinadas a la realización de las adaptaciones.

d) Egokitzapenak egiteko egutegia.

d) Calendario de ejecución de las adaptaciones.

3.– I. Eranskinean zerrendatzen diren ekipamendu-ondasunek ere jaso dezakete diru-laguntza, betiere agindu honen lehenengo artikuluak ezarritako helburua badute.

3.– Serán igualmente subvencionables la adquisición de bienes de equipamiento cuya relación se indica en el Anexo I, con la finalidad prevista en el artículo primero de la presente orden.

4.– Agindu honetako araubidearen babesean, diru-laguntzaren onuradun gertatzen diren eta 75.000 biztanle edo gehiago dituzten Udalek euren Plan Zuzentzailea egin beharko dute; bertan, II. Eranskinean adierazitako gutxieneko edukia jaso beharko da.

4.– Los Ayuntamientos con población igual o superior a 75.000 habitantes, que resulten beneficiarios de subvención al amparo del régimen regulado en la presente Orden, deberán elaborar un Plan Director con el contenido mínimo indicado en el Anexo II.

15. artikulua.– Dokumentazioa.

Artículo 15.– Documentación.

1.– Eskabidea dagokion Udaleko Alkateak edo, Toki Erakundeen kasuan, pertsona arduradunak izenpetu beharko du eta Agindu honen III edo IV. Eranskinean agertzen den ereduari jarraituko dio.

1.– La solicitud deberá estar suscrita por el/la Alcalde/Alcaldesa del Ayuntamiento respectivo, o la persona responsable, en el caso de las otras Entidades Locales, ajustándose al modelo que figura en el anexo III y/o IV de la presente Orden

2.– Eskaera horrekin batera, eta horrela dagokionean, ondoko dokumentazio hau aurkeztuko da:

2.– Junto a la solicitud mencionada, y según corresponda, se presentará la siguiente documentación:

Plan Zuzentzaileen eta/edo Irisgarritasuna Sustatzeko Programen kasuan

Para Planes Directores y/o Programas de Promoción de la Accesibilidad:

a) Dirulaguntza eskatzeko erabaki edo ebazpenaren ziurtagiria, III. Eranskinaren arabera.

a) Certificado del acuerdo o resolución de solicitud de la subvención. según Anexo III.

b) Irisgarritasun-programa egiteko erabaki edo ebazpenaren ziurtagiria, edo ziurtagiri hori aldatzea edo zabaltzea, aurreikusitako helburuak adierazita.

b) Certificado del acuerdo o resolución de elaboración del programa de accesibilidad, o la modificación o ampliación del mismo, con indicación de los objetivos previstos a realizar.

c) Finantzatzeko eskatzen den diru-laguntza jasoko duten inbertsioen edota jardunen gastuen aurrekontu xehatua eta finantzaketa-plana urteen arabera banatuta.

c) Presupuesto detallado de gastos de las actuaciones y/o de las inversiones para cuya financiación se solicita la subvención y plan de financiación de las mismas desglosado por anualidades.

d) Helburu berarekin eskatu dituzten edo eman zaizkien bestelako diru-laguntzei buruzko erakunde eskatzailearen ziurtagiria.

d) Certificado de la entidad solicitante relativa a otras subvenciones solicitadas o concedidas con la misma finalidad.

Hobekuntza-obrak egiteko eta hiri-ingurunean eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosteko:

Para Obras de mejora y la Adquisición de Equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano y en las edificaciones:

a) Dirulaguntza eskatzeko erabaki edo ebazpenaren ziurtagiria, IV. Eranskinaren arabera.

a) Certificado del acuerdo o resolución de solicitud de la subvención, según anexo IV.

b) Irisgarritasunaren hobekuntza-obrak egiteko eta/edo hiri-ingurunean espazio eta eraikin publikoen, garraiabideen eta komunikazio-sistemen irisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosteko erabaki edo ebazpenaren ziurtagiria, aurreikusitako helburuak adierazita.

b) Certificado del acuerdo o resolución de la ejecución de las obras de mejora de la accesibilidad y/o la adquisición de equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano, de los espacios y de los edificios públicos, de los medios de transporte y de los sistemas de comunicación con indicación de los objetivos previstos a realizar.

d) Finantzatzeko eskatzen den diru-laguntza jasoko duten inbertsioen edota jardunen gastuen aurrekontu xehatua eta finantzaketa-plana urteen arabera banatuta.

d) Presupuesto detallado de gastos de las actuaciones y/o de las inversiones para cuya financiación se solicita la subvención y plan de financiación de las mismas desglosado por anualidades

e) Helburu berarekin eskatu dituzten edo eman zaizkien bestelako diru-laguntzei buruzko erakunde eskatzailearen ziurtagiria.

e) Certificado de la entidad solicitante relativa a otras subvenciones solicitadas o concedidas con la misma finalidad.

f) Egin beharreko jardunen deskribapen zehatza, egin beharreko jardunaren hiri-ingurunearen egoera-planoa (1/1000 eskalan gutxienez), egin beharreko jarduna deskribatuko duten goitiko bistako, aurretiko bistako eta sekzioko planoa (1/100 eskalan gutxienez) eta jardun-eremuaren egungo egoeraren argazki deskribatzaileak.

f) Descripción detallada de las actuaciones a realizar, plano de situación del entorno urbano de la actuación a realizar a escala mínima 1/1000, plano de plantas, alzados y secciones descriptivos de la actuación a realizar a escala mínima 1/100 y fotografías descriptivas del estado actual del Área de actuación.

g) Aurreikusitako jardunak irisgarritasuna sustatzeko gaian indarrean dagoen araudiak exijitutako baldintza eta irizpideetara egokitzen direla erakusten duen teknikari eskudunak emandako ziurtagiria.

g) Certificado expedido por técnico competente sobre la adecuación de las actuaciones previstas a los requisitos y criterios exigidos por la normativa en vigor en materia de promoción de la accesibilidad.

16. artikulua.– Diru-laguntzak esleitzeko prozedura eta irizpideak.

Artículo 16.–Procedimiento y Criterios de adjudicación de las subvenciones.

1.– Agindu honetan araututako diru-laguntzak lehiaketa-prozedura bidez esleituko dira, aurkeztutako eskabideak erkatuz, eskabideen arteko lehentasun-hurrenkera ezartzeko, ondoko balorazio-irizpideei jarraiki:

1.– La adjudicación de las subvenciones reguladas en la presente Orden se efectuara por el procedimiento de concurso mediante la comparación de las solicitudes presentadas, a fin de establecer una prelación entre las mismas atendiendo a los siguientes criterios de valoración:

A) Irisgarritasun-planetarako:

A) Para planes de accesibilidad:

a) erakunde eskatzaileak idatzitako aurretiko irisgarritasun-programak egotea (0 edo 1 puntu).

a) existencia de programas de accesibilidad anteriores redactados por la entidad solicitante (0 ó 1 punto).

b) helburu berarekin emandako diru-laguntzak edo laguntzak (0 edo 1 puntu).

b) subvenciones o ayudas otorgadas con la misma finalidad (0 ó 1 punto)

B) Hobekuntza-obrak egiteko eta ekipamenduak erosteko:

B) Para la ejecución de obras de mejora y/o adquisición de equipamiento:

a) erakunde eskatzaileak idatzitako irisgarritasun-programak egotea (0 edo 1 puntu).

a)Existencia de programas de accesibilidad redactados por la entidad solicitante (0 ó 1 punto).

b) egin behar den jarduna eginda dauden irisgarritasun programaren edo programen lehentasunen artean sartzea:

b)Inclusión de la actuación a realizar en las prioridades del programa o programas de accesibilidad existentes:

– Programan barne hartuta ez daudenean (0 puntu).

– No estén incluidos en el programa (0 puntos).

– Irisgarritasun-programan lehentasunezko jardun izan gabe barne hartuta daudenean (puntu 1).

– Incluidos en el programa de accesibilidad sin ser actuación prioritaria (1 punto).

– Irisgarritasun-programan lehentasunezko jardun gisa barne hartuta daudenean (2 puntu).

– Incluidos en el programa de accesibilidad como actuación prioritaria (2 puntos).

Irisgarritasun-programan ezarritako lehentasunak zehazteko, erakunde eskatzaileak onartzen duen eta alderdi hori islatuko duen irisgarritasun programaren edo programen kopia konpultsatua aurkeztuko da.

Con el fin de determinar las prioridades establecidas en el programa de accesibilidad se aportará copia compulsada del programa o programas de accesibilidad aprobados en su caso por la entidad solicitante en que quede reflejado éste extremo.

c) helburu berarekin emandako diru-laguntzak edo laguntzak (0 edo 1 puntu).

c) Subvenciones o ayudas otorgadas con la misma finalidad (0 ó 1 punto).

d) Premia biziko zerbitzu publikoekiko lotura. Zerbitzu publiko horietan ondokoak barne hartuko lirateke: osasun-zentroak; ikastetxeak; bidaiariak garraiatzeko geltokiak eta zerbitzuetako terminalak; Herri Administrazioetako zerbitzuak; zaharren egoitzak, umezurtz-etxeak eta aterpetxeak; estadioak eta kirol-zentroak; hornidura-azokak; kultur eta aisiarako guneak (0 edo 1 puntu).

d) Afección a un servicio público de primera necesidad, entendiendo por tal los centros sanitarios; centros educativos; las estaciones y terminales de servicios de transporte de pasajeros; servicios de las Administraciones Públicas; residencias de ancianos, orfanatos y albergues; estadios y centros deportivos; mercados de abastos; centros de ocio y cultura (0 ó 1 punto).

2.–Baremazio hau diru-laguntzak esleitzeko zein Agindu honen 17. artikuluaren arabera diruz laguntzeko moduko kopurua eta ondorengo gehikuntza kalkulatzeko hartuko da kontuan.

2.– Estas baremaciones se tendrán en cuenta tanto para la adjudicación de las subvenciones como para el calculo de la cuantía subvencionable y su posterior incremento según el artículo 17 de la presente Orden

3.– Baremazioen puntuetan berdinduz gero, biztanle gutxien dituen Udal edo Toki-erakundeari emango zaio lehentasuna.

3.– En caso de empate en el resultado de la puntuación de las baremaciones, se dará prioridad al Ayuntamiento o Entidad local de menor número de habitantes.

4.–Edonola ere, obrak egiteko edota ekipamendua erosteko planak finantzatzeari emango zaio lehentasuna.

4.– En todo caso tendrá prioridad la financiación de los planes sobre la ejecución de obras y/o adquisición de equipamiento.

17. artikulua.– Diru-laguntzen kopurua.

Artículo 17.– Cuantía de las subvenciones.

1.– Baterako zuzkidurak kontrata bidezko aurrekontuaren %80ra iritsi ahal izango dira programa idazteko lanei lotutako tasak eta zergak salbuetsita, eta kontrata bidezko aurrekontuaren %50era obrei eta ekipamenduak erosteari lotutako tasak eta zergak salbuetsita.

1.– Las dotaciones unitarias podrán alcanzar hasta un 80% del presupuesto de contrata excluidas las tasas e impuestos de los trabajos de redacción del programa y hasta un 50% del presupuesto de contrata excluidas las tasas e impuestos de las obras y/o de adquisición de los equipamientos.

Portzentaje hau handiagoa ere izan daiteke, baldin eta deialdian ezarritako baldintzak betetzen dituzten eskaeren zenbatekoak aukera ematen badu, eta betiere 6-3. artikulua ez bada aplikatzekoa.

Éste porcentaje puede ser incrementado si el importe de las solicitudes, que cumplan con las condiciones establecidas en la Convocatoria, permitiera tal posibilidad presupuestaria siempre que no sea de aplicación el art. 6.3.

Diru-laguntza aribideko proiektuen edo, hala badagokio, obren aldaketaren baldintzapean jarri ahal izango dira, betiere aldaketa hori Agindu honen lehenengo artikuluan aurreikusitako helburuak lortzeko lagungarria bada.

Se podrá condicionar la subvención a la modificación de los proyectos, o en su caso, de las obras en curso, siempre que estas modificaciones contribuyan al logro de los fines previstos en los expuestos en el articulo primero de la presente Orden.

2.– Finantzatzeko eskatzen den diru-laguntza jasoko duten jardunen eta/edo inbertsioen gastuen aurrekontu xehatuan aurreikusitako kostuen arabera finkatuko da diru-laguntzaren kopurua, Agindu honen bosgarren kapituluan eskatutako dokumentazioaren arabera.

2.– La cuantía de la subvención se fijará en función de los costes previstos en el presupuesto detallado de gastos de las actuaciones y/o de las inversiones para cuya financiación se solicita la subvención, según documentación requerida en el articulo quinto de la presente Orden.

18. artikulua.– Diru-laguntzaren ordainketa.

Artículo 18.– Pago de la subvención.

Kasuan-kasuan emandako diru-laguntza bi zatitan ordainduko da ondoko prozedura honi jarraiki:

El abono de la subvención concedida en cada caso se realizará mediante dos libramientos, en base al siguiente procedimiento:

1.– Emandako kopuruaren %20 (irisgarritasun-planen kasuan) edota %10 (irisgarritasuna hobetzeko obren eta ekipamendua erostearen kasuan) 9. artikuluan adierazitako 15 eguneko epea amaitu ondoren ordainduko da, betiere artikulu horren a) atalean aipatutako ukapen espresurik ez badago. Kopuru hori Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kargurako diru-laguntzen berme eta itzultzeen erregimen orokorra arautzen duen eta kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen baldintzak, erregimena eta betebeharrak ezartzen dituen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritako berme-erregimenari jarraiki bermatuko da.

1.– El 20% en el caso de planes de accesibilidad y el 10% en el caso de obras de mejora de accesibilidad y adquisición de equipamiento, de la cantidad concedida, se hará efectivo, si no mediara la renuncia expresa citada en el apartado a) del artículo 9, tras haber finalizado el plazo de 15 días mencionado en el mismo. Dicha cantidad será garantizada de acuerdo con el régimen de garantías establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las entidades colaboradoras que participan en su gestión.

2.– Gainerakoa, irisgarritasun-planen kasuan, lanak amaitu eta ondoko dokumentazioa Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendaritzaren aurrean aurkeztu ondoren ordainduko da:

2.– El resto, en el caso de planes de accesibilidad, se abonará tras la presentación, una vez finalizados los trabajos, ante la Dirección de Vivienda y Arquitectura, de la siguientes documentación:

a) Irisgarritasun-programa egiteko eta idazteko erakunde onuradunak formalizatutako kontratuaren edo kontratuen kopia konpultsatua.

a) Copia compulsada del contrato o contratos formalizados por la entidad beneficiaria para la elaboración y redacción del programa de accesibilidad.

b) Egindako lanei lotutako gastu guztiei dagozkien fakturak eta ziurtagiriak.

b) Facturas y certificaciones correspondientes a la totalidad de los gastos correspondientes a la ejecución de los trabajos efectuados.

c) Idatzitako programaren ale bat.

c) Un ejemplar del programa redactado.

d) Erakunde onuradunaren ziurtagiria; bertan, emandako diru-laguntzaren helburua eta xedea bete direla, eta horretarako erabilitako zenbatekoak egiaztatuko dituzte.

d) Certificado de la entidad beneficiaria, en la que se constate el cumplimiento del objeto y finalidad de la subvención concedida y los importes destinados al efecto.

e) Helburu berbererako emandako bestelako diru-laguntzei buruz erakunde onuradunak egindako ziurtagiria.

e) Certificado emitido por la entidad beneficiaria relativa a otras subvenciones concedidas para el mismo fin.

3.– Gainerakoa, hobekuntza-obren eta hiri-ekipamendua erostearen kasuan, egindako jardunen behar bezala bideratutako ziurtagiriak eta fakturak aurkeztean ordainduko da. Azken ziurtagiriak horien amaierako ziurtagiria barne hartu beharko du.

3.– El resto, en el caso de obras de mejora y adquisición de equipamiento urbano, se abonará contra la presentación de certificaciones y facturas debidamente diligenciadas de las actuaciones realizadas. La ultima certificación deberá incluir la certificación final de las mismas.

Diruz laguntzeko moduko obra beste obra handiago baten zati izanez gero, nahikoa izango da diruz laguntzeko moduko obrari dagokion amaierako ziurtagiri partzialarekin.

En caso de formar parte la obra subvencionable de otra obra mayor bastará con la certificación final parcial correspondiente a la obra subvencionable.

Azken likidazioa egiteko eskatutako dokumentu guztiak aurkezteko mugako data 2004ko urriaren 30a izango da.

La fecha limite para la presentación de la totalidad de los documentos requeridos para hacer efectiva la ultima liquidación será del 30 de octubre de 2004.

III. KAPITULUA
CAPITULO III
IRABAZI-ASMORIK GABEKO ETA ONURA
AYUDAS A ENTES PRIVADOS SIN ANIMO DE

PUBLIKOKO ERAKUNDE PRIBATUENTZAKO

LUCRO Y DE UTILIDAD PÚBLICA

LAGUNTZAK

Artículo 19.– Dotación Presupuestaria.

19. artikulua.– Aurrekontu-zuzkidura.

Para la concesión de las referidas subvenciones se destinará un total de 583.054,28 euros, de los cuales 69.966,51 euros corresponden al año 2003 y 513.087,77 euros corresponden al año 2004.

Adierazitako diru-laguntzak emateko 583.054,28 euro jarriko dira guztira. Horietatik, 69.966,51 euro 2003. urtekoak dira, eta beste 513.087,77 euro berriz, 2004koak.

Todo ello sin perjuicio del aumento económico hacia cualquiera de los beneficiarios expuestos en este capítulo y el anterior, a falta de peticionarios del otro capítulo.

Hori guztia, kapitulu honetan eta aurrekoan aipatutako onuradunetako edozeinentzako igoera ekonomikoaren kaltetan izan gabe (beste kapituluko eskatzailerik ezean).

Artículo 20.– Actuaciones e inversiones subvencionables.

20. artikulua.– Diru-laguntzak jaso ditzaketen jardunak eta inbertsioak.

1.– Serán subvencionables al amparo del régimen regulado en la presente Orden la ejecución por las entidades beneficiarias, mediante los oportunos contratos las actuaciones relativas a la ejecución de obras con la finalidad indicada en el artículo primero.

1.– Agindu honetako araubidearen babesean, erakunde onuradunek bidezko kontratuen bidez lehen artikuluan adierazitako helburuarekin obrak egiteko jardunak egiteak jaso ahal izango du diru-laguntza.

En todo caso las actuaciones objeto de subvención deberán ser iniciadas con posterioridad al 1 de enero de 2003, siendo el plazo máximo para la materialización de las inversiones el 30 de septiembre de 2004.

Nolanahi ere, diru-laguntza jaso dezaketen jardunak 2003ko urtarrilaren 1aren ondoren hasi beharko dira. Inbertsioak gauzatzeko epea berriz, 2004ko irailaren 30ean amaituko da.

En aquellas actuaciones objeto de subvención no iniciadas con anterioridad al 1 de enero del 2004 o en cualquier caso dentro de la planificación presentada por las entidades beneficiarias, en el momento de solicitar estas subvenciones, para lo cual se exigirá, como acreditación del cumplimiento, la recepción antes del 1 de enero de 2004, Contrato la Obra, y/o Contrato de Suministro del Equipamiento, en todos ellos deberá dejarse constancia de la empresa beneficiaria del contrato, presupuesto por contrata excluidos los impuestos y las tasas, fecha de inicio de la actividad objeto del contrato y fecha estimada de finalización, se consideraran supuesto de incumplimiento y por lo tanto se aplicara lo establecido en el artículo 11 de la presente orden.

Diru-laguntzaren xede diren eta 2004ko urtarrilaren 1aren aurretik edo, nolanahi ere, erakunde onuradunek diru-laguntzak eskatzeko unean aurkeztutako plangintzaren barruan hasten ez diren jardunak ez-betetzeko kasutzat hartuko dira eta, beraz, Agindu honen 11. artikuluan ezarritakoa aplikatuko da. Betetzea egiaztatzeko, 2004ko urtarrilaren 1aren aurretik obra-kontratua eta ekipamendua hornitzeko kontratua jasotzea eskatuko da. Kontratu horietan guztietan ondoko alderdiak jasoarazi beharko dira: kontratuaren enpresa onuraduna, kontrata bidezko aurrekontua (zergak eta tasak salbuetsita), kontratuaren xede den jardueraren hasiera-data eta gutxi gorabeherako amaiera-data.

2.– Serán igualmente subvencionables la adquisición de bienes de equipamiento cuya relación se indica en el Anexo I, con la finalidad prevista en el artículo primero de la presente orden.

2.– I. Eranskinean zerrendatzen diren ekipamendu-ondasunek ere jaso dezakete diru-laguntza, betiere agindu honen lehenengo artikuluak ezarritako helburua badute.

Artículo 21.– Documentación.

21. artikulua.– Dokumentazioa.

1.– La solicitud deberá estar suscrita por la persona responsable legal de la Asociación sin animo de lucro y utilidad pública ajustándose al modelo que figura en el anexo V de la presente Orden.

1.– Eskabidea irabazi-asmorik gabeko eta onura publikoko elkartearen legezko erantzuleak izenpetu beharko du eta Agindu honen V. Eranskinean agertzen den ereduari jarraituko dio.

2.– Junto a la solicitud mencionada, se presentará la siguiente documentación:

2.– Eskaera horrekin batera, ondoko dokumentazio hau aurkeztuko da:

Para Obras de mejora y la Adquisición de Equipamiento para garantizar la accesibilidad en las edificaciones de la Asociación y en el entorno urbano de las mismas.

Erakundearen eraikinetan etaberen esparruan hobekuntza-obrak egiteko eta hiri-ingurunean eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosteko:

a) Solicitud de la subvención, según Anexo V.

a) Diru-laguntzaren eskabidea, V. Eranskinaren arabera.

b) Presupuesto detallado de gastos de las actuaciones y/o de las inversiones para cuya financiación se solicita la subvención y plan de financiación de las mismas desglosado por anualidades.

b) Finantzatzeko eskatzen den diru-laguntza jasoko duten inbertsioen edota jardunen gastuen aurrekontu xehatua eta finantzaketa-plana urteen arabera banatuta.

c) Certificado de la entidad solicitante relativa a otras subvenciones solicitadas o concedidas con la misma finalidad.

c) Helburu berarekin eskatu dituzten edo eman zaizkien bestelako diru-laguntzei buruzko erakunde eskatzailearen ziurtagiria.

d) Descripción detallada de las actuaciones a realizar, plano de situación del entorno urbano de la actuación a realizar a escala mínima 1/1000, plano de plantas, alzados y secciones descriptivos de la actuación a realizar a escala mínima 1/100 y fotografías descriptivas del estado actual del Área de actuación.

d) Egin beharreko jardunen deskribapen zehatza, egin beharreko jardunaren hiri-ingurunearen egoera-planoa (1/1000 eskalan gutxienez), egin beharreko jarduna deskribatuko duten goitiko bistako, aurretiko bistako eta sekzioko planoa (1/100 eskalan gutxienez) eta jardun-eremuaren egungo egoeraren argazki deskribatzaileak.

e) Certificado expedido por técnico competente sobre la adecuación de las actuaciones previstas a los requisitos y criterios exigidos por la normativa en vigor en materia de promoción de la accesibilidad.

e) Aurreikusitako jardunak irisgarritasuna sustatzeko gaian indarreko arautegiak exijitutako betebeharretara eta irizpideetara egokitzen direla erakusten duen teknikari eskudunak emandako ziurtagiria.

f) Fotocopia de la Licencia de Obra o solicitud de la misma.

f) Obra-lizentziaren fotokopia edo obra-lizentziaren eskabidea.

g) Igualmente se solicita la siguiente documentación:

g) Era berean, ondoko dokumentazioa eskatuko da:

1.º Certificación actualizada de la Hacienda Foral y Tesorería General de la Seguridad Social correspondientes, acreditativa del cumplimiento de las obligaciones tributarias y de Seguridad Social.

1. Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzakoak bete izana egiaztatuko duen Foru Ogasunaren eta Gizarte Segurantzako Diruzaintza Orokorraren ziurtagiri eguneratua.

2.º Fotocopia del Código de Identificación Fiscal.

2. Identifikazio Fiskaleko Kodearen fotokopia.

3.º Copia de los Estatutos de la Asociación así como de sus ulteriores reformas o modificaciones,

3. Elkartearen Estatutuen eta aurreragoko berrikuntzen edo aldaketen kopia.

4.º Fotocopia del título que faculte a la Asociación al uso de la edificación para desarrollar los fines de la Asociación.

4. Erakundeari eraikina bere helburuetarako erabiltzeko ahalmena ematen dion agiriaren fotokopia.

e) Para la constatación de que realmente se trata de asociaciones sin ánimo de lucro y de utilidad pública, con una clara finalidad social, y por tanto ser susceptibles de recibir ayudas, deberán presentar, de forma que quede fehacientemente demostrado:

e) Elkarteak irabazi-asmorik gabekoak, onura publikokoak eta gizarte-helburu nabarikoak direla eta, beraz, laguntzak jaso ditzaketela egiaztatzeko, ondokoak aurkeztu beharko dira, ongi frogatuta geratzeko moduan:

– Definición de su finalidad social.

– Gizarte-helburuaren definizioa.

– N.º de personas a las que prestan servicios (aclarar n.º con discapacidad física).

– Eskainitako zerbitzuak jasotzen dituzten pertsonen kopurua (ezintasun fisikoa dutenen kopurua argituta)

– Coordinación existente con servicios sociales de cercanía.

– Hurbileko gizarte-zerbitzuekin dagoen koordinazioa

– Funcionamiento con voluntariado. Indicar el número.

– Boluntarioak barne hartzen dituen funtzionamendua. Kopurua adierazi behar da.

– Cualquier otro documento que deje constancia de la finalidad social de la Asociación.

– Elkartearen gizarte-helburua agerian uzten duen beste edozein dokumentu.

Artículo 22.–Procedimiento y Criterios de adjudicación de las subvenciones.

22. artikulua.– Diru-laguntzak esleitzeko prozedura eta irizpideak.

La adjudicación de las subvenciones reguladas en la presente Orden se efectuara por el procedimiento de concurso mediante la comparación de las solicitudes presentadas, a fin de establecer una prelación entre las mismas atendiendo a los siguientes criterios de valoración:

Agindu honetan arautzen diren diru-laguntzak lehiaketa-prozedura bidez esleituko dira, aurkeztutako eskabideak erkatuz, eskabideen arteko lehentasun-hurrenkera ezarri ahal izateko, ondoko balorazio-irizpideei jarraiki:

1.– Para la ejecución de obras de mejora y/o adquisición de equipamiento:

1.– hobekuntza-obrak egiteko eta/edo ekipamendua erosteko:

a) Subvenciones o ayudas otorgadas con la misma finalidad (0 ó 1 punto).

a) helburu berarekin emandako diru-laguntzak edo laguntzak (0 edo 1 puntu).

b) Relación específica con servicio público de primera necesidad, entendiendo por tal los centros sanitarios; centros educativos; las estaciones y terminales de servicios de transporte de pasajeros; servicios de las Administraciones Públicas; residencias de ancianos, orfanatos y albergues; estadios y centros deportivos; mercados de abastos; centros de ocio y cultura (0 ó 1 punto).

b) Premia biziko zerbitzu publikoekiko berariazko harremana. Zerbitzu publiko horietan ondokoak barne hartuko lirateke: osasun-zentroak; ikastetxeak; bidaiariak garraiatzeko geltokiak eta zerbitzuetako terminalak; Herri Administrazioetako zerbitzuak; zaharren egoitzak, umezurtz-etxeak eta aterpetxeak; estadioak eta kirol-zentroak; hornidura-azokak; kultur eta aisiarako guneak (0 edo 1 puntu).

Esta baremación se tendrá en cuenta tanto para la adjudicación de las subvenciones como para el calculo de la cuantía subvencionable y su posterior incremento según el artículo 23 de la presente Orden.

Baremazio hau diru-laguntzak esleitzeko zein Agindu honen 23. artikuluaren arabera diruz laguntzeko moduko kopurua eta ondorengo gehikuntza kalkulatzeko hartuko da kontuan.

Artículo 23.– Cuantía de las subvenciones.

23. artikulua.– Diru-laguntzen kopurua.

1.– Las dotaciones unitarias podrán alcanzar hasta un 50 % del presupuesto de contrata excluidas las tasas e impuestos de las obras y/o de adquisición de los equipamientos.

1.– Baterako zuzkidurak kontrata bidezko aurrekontuaren %50era iritsi ahal izango dira obrei eta ekipamenduak erosteari lotutako tasak eta zergak salbuetsita.

Éste porcentaje puede ser incrementado si el importe de las solicitudes, que cumplan con las condiciones establecidas en la Convocatoria, permitiera tal posibilidad presupuestaria siempre que no sea de aplicación el art. 6.3.

Portzentaje hau handiagoa ere izan daiteke, betiere deialdian ezarritako baldintzak betetzen dituzten eskaeren zenbatekoak aukera ematen badu,eta betiere 6-3 artikulua ez bada aplikatzekoa.

Se podrá condicionar la subvención a la modificación de los proyectos, o en su caso, de las obras en curso, siempre que estas modificaciones contribuyan al logro de los fines previstos en los expuestos en el articulo primero de la presente Orden.

Diru-laguntza aribideko proiektuen edo, hala badagokio, obren aldaketaren baldintzapean jarri ahal izango dira, betiere aldaketa hori Agindu honen lehenengo artikuluan aurreikusitako helburuak lortzeko lagungarria bada.

2.– La cuantía de la subvención se fijará en función de los costes previstos en el presupuesto detallado de gastos de las actuaciones y/o de las inversiones para cuya financiación se solicita la subvención, según documentación requerida en el articulo quinto de la presente Orden.

2.– Finantzatzeko eskatzen den diru-laguntza jasoko duten jardunen eta/edo inbertsioen gastuen aurrekontu xehatuan aurreikusitako kostuen arabera finkatuko da diru-laguntzaren kopurua, Agindu honen bosgarren kapituluan eskatutako dokumentazioaren arabera.

Artículo 24.– Pago de la subvención.

24. artikulua.– Diru-laguntzaren ordainketa.

El abono de la subvención concedida en cada caso se realizará mediante dos libramientos, en base al siguiente procedimiento:

Kasuan-kasuan emandako diru-laguntza bi zatitan ordainduko da ondoko prozedura honi jarraiki:

1.– El 10% en las obras de mejora de accesibilidad y adquisición de equipamiento, de la cantidad concedida, se hará efectivo, si no mediara la renuncia expresa citada en el apartado a) del artículo 9, tras haber finalizado el plazo de 15 días mencionado en el mismo. Dicha cantidad será garantizada de acuerdo con el régimen de garantías establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las entidades colaboradoras que participan en su gestión.

1.– Irisgarritasuna hobetzeko obren eta ekipamendua erostearen kasuan, emandako kopuruaren %10 9. artikuluan adierazitako 15 eguneko epea amaitu ondoren ordainduko da, betiere artikulu horren a) atalean aipatutako ukapen espresurik ez badago. Kopuru hori Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kargurako diru-laguntzen berme eta itzultzeen erregimen orokorra arautzen duen eta kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen baldintzak, erregimena eta betebeharrak ezartzen dituen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritako berme-erregimenari jarraiki bermatuko da.

2.– El resto, en las obras de mejora y adquisición de equipamiento urbano, se abonará contra la presentación de certificaciones y facturas debidamente diligenciadas de las actuaciones realizadas. La ultima certificación deberá incluir la certificación final de las mismas, licencia final de obra e informe de técnico competente de que la obra se ajusta a la licencia solicitada y con la que fue subvencionada.

2.– Gainerakoa, hobekuntza-obren eta hiri-ekipamendua erosteko kasuan, egindako jardunen ziurtagiriak eta fakturak behar bezala bideratuta aurkeztean ordainduko da. Azken ziurtagiriak ondokoak barne hartu beharko ditu: amaierako ziurtagiria, amaierako obra-lizentzia eta obra eskatutako eta diru-laguntza emateko lortutako lizentziari egokitzen zaiola adieraziko duen teknikari eskudunaren txostena.

En caso de formar parte la obra subvencionable de otra obra mayor bastará con la certificación final parcial correspondiente a la obra subvencionable y la presentación de un informe presentado por técnico competente de que la obra se ajusta a la licencia solicitada y con la que fue subvencionada.

Diruz laguntzeko moduko obra beste obra handiago baten zati izanez gero, nahikoa izango da diruz laguntzeko moduko obrari dagokion amaierako ziurtagiri partzialarekin eta obra eskatutako eta diru-laguntza emateko lortutako lizentziari egokitzen zaiola adieraziko duen teknikari eskudunaren txostena aurkeztearekin.

La fecha limite para la presentación de la totalidad de los documentos requeridos para hacer efectiva la ultima liquidación será del 30 de octubre de 2004.

Azken likidazioa egiteko eskatutako dokumentu guztiak aurkezteko mugako data 2004ko urriaren 30a izango da.

DISPOSICIÓN DEROGATORIA:

XEDAPEN INDARGABETZAILEA

A la entrada en vigor de la presente Orden quedará derogada la Orden de 30 de diciembre de 2002, publicada en el BOPV el 31 de diciembre de 2002, del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales y la Orden de 26 de diciembre de 2000 que regulaban la concesión de subvenciones a Ayuntamientos y otras instituciones menores para la elaboración de planes de accesibilidad y para la ejecución de obras de mejora y la adquisición de equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano y las edificaciones.

Agindu hau indarrean sartzeaz batera ondokoak indargabetuko dira:Etxebizitza eta Gizarte Gaietako silburuaren 2002ko abenduaren 30eko Agindua(2002ko abenduaren 31ko EHAAn argitaratua) eta 2000ko abenduaren 26koa. Irrisgarritasun-planak egiteko eta hobekuntza-obrak burutzeko eta hiri-ingurunean eta eraikinetan irrisgarritasuna bermatzeko ekipamenduak erosteko Udalei eta herri-izaerako gainerako Toki Erakundeei diru-laguntzak ematea arautzen zuten Agindu bi horiek.

DISPOSICIONES FINALES

AZKEN XEDAPENAK

Primera.– En todo aquello no previsto expresamente en la presente Orden serán de aplicación las previsiones contenidas en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero, y en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

Lehena.– Agindu honetan espresuki aurreikusi gabeko alderdi guztietan, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatutako Herri Administrazioen Araubide Juridikoa eta Administrazio Prozedura Erkidea arautzen dituen azaroaren 26ko 30/1992 Legean eta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan bildutako aurreikuspenak aplikatuko dira.

Segunda.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, se podrá interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales en el plazo de un mes, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bigarrena.– Agindu honen aurka aukerako berraztertzeko errekursoa jarri ahal izango da Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuaren aurrean hilabeteko epean, edo administrazioarekiko auzi errekurtsoa Euskal Autonomia Erkidegoko Epaitegi Nagusian bi hilabeteko epean. Epeok Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian Agindua argitaratzen den egunaren biharamunean hasiko dira.

Tercera.– La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean sartuko da indarrean.

En Vitoria-Gasteiz, a 3 de septiembre de 2003.

Vitoria-Gasteiz, 2003ko irailaren 3a.

El Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales,

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburua,

JAVIER MADRAZO LAVÍN.

ANEXO I: EQUIPAMIENTO

JAVIER MADRAZO LAVÍN.

A los efectos de determinar qué elementos son considerados «equipamiento» subvencionable por este Decreto se establecen los siguientes:

I. ERANSKINA: EKIPAMENDUA

Dekretu honen bidez diruz laguntzako moduko «ekipamendutzat» har daitezkeen elementuak zein diren zehaztu ahal izateko, honakoak ezarri ditugu:

MOBILIARIO URBANO:

HIRI-ALTZARIAK:

Semáforos sonoros

Soinu-semaforoak

Máquinas expendedoras

Salmenta-makinak

Contenedores, papeleras, buzones

Edukiontziak, paperontziak, postontziak

Fuentes y bebederos

Iturriak eta edontziak

Bancos

Eserlekuak

Bolardos

Mutiloiak

Puntos de información (municipal, de servicios al ciudadano, transporte…)

Informazio-guneak (udalekoa, herritarren zerbitzukoa, garraiokoa …)

Paradas de autobuses, marquesinas

Autobus-geltokiak, markesinak

Señal ética

Seinaleak

Elementos mecánicos de desplazamiento o elevación

Mugitzeko edo igotzeko elementu mekanikoak

EDIFICIOS, TRANSPORTE Y COMUNICACIÓN:

ERAIKINAK, GARRAIOA ETA KOMUNIKAZIOA:

Ascensores

Igogailuak

Puertas

Ateak

Ventanas

Leihoak

Pasamanos

Eskubanda

Elementos mecánicos varios: escaleras mecánicas, tapices rodantes, plataformas elevadoras (de traslación vertical, de traslación oblicua)

Elementu mekaniko batzuk: eskailera mekanikoak, zola ibiltariak, jasotzeko plataformak (translazio bertikala, translazio zeiharra)

Mobiliario: mostradores, máquinas expendedoras

Altzariak: salmahaiak, salmenta-makinak

Teléfonos y aparatos telefónicas accesibles

Irisgarriak diren telefonoak eta telefono-tresnak

Nuevas tecnologías que garanticen la accesibilidad en la comunicación y la información para todos. Por ej.: aparatos de subtitulación, Internet, adaptaciones de software para garantizar la accesibilidad a personas con dificultades de visión y audición, etc.

Denok komunikatzea eta informatzea ahalbidetzen duten teknologia berriak. Adib.: azpitituluak sortzeko tresnak, Internet, ikusteko eta entzuteko zailtasunak dituztenentzako sofware-a moldatzea, eta abar.

Cajeros y otros elementos interactivos

Kutxazainak eta bestelako elementu elkarreragileak

Señalítica fija o móvil (avisadores visuales para personas con déficit auditivo)

Seinale finkoak edo mugikorrak (ondo entzuten ez dutenentzako ikus-ohartarazleak)

No siendo exhaustiva la presente relación se subvencionaran los inmovilizados que se justifique que son un elemento imprescindible de mejora de accesibilidad.

ANEXO II
DOCUMENTOS (MINIMOS) PARA LA REDACCION DE UN PLAN DIRECTOR

Zerrenda hau zehatza ez denez gero, irisgarritasuna hobetzeko ezinbesteko elementu diren ibilgetuek jasoko dute diru-laguntza.

INTRODUCCION

II. ERANSKINA
PLAN ZUZENTZAILE BAT IDAZTEKO DOKUMENTUAK (GUTXIENEKOAK)

SARRERA

1.–JUSTIFICACIÓN (Necesidad de redacción de un Plan Director)

1.– JUSTIFIKAZIOKOAK (Plan Zuzentzailea idazteko beharra)

2.–OBJETIVOS GENERALES

2.– HELBURU OROKORRAK

Accesibilidad y Diseño para Todos

Guztiontzako irisgarritasuna eta diseinua

Incidencia Social

Gizarte-eragina

Movilidad

Mugigarritasuna

Calidad Medioambiental

Ingurumen-kalitatea

3.–ANTECEDENTES

3.–AURREKARIAK

4.–NORMATIVA

4.–ARAUDIA

DESCRIPCION DE LA CIUDAD:

HIRIAREN DESKRIBAPENA:

–CARACTERISTICAS Y DEMOGRAFICAS SOCIOECONOMICA

–EZAUGARRI DEMOGRAFIKOAK ETA SOZIOEKONOMIKOAK

1.DISTRIBUCION DE ACTIVIDADES POR AREAS

1. JARDUEREN BANAKETA ONDOKO ARLOEN ARABERA:

a)RESIDENCIAL

a) BIZILEKUA

b)TRABAJO

b) LANA

c)EDUCACION

c) HEZKUNTZA

d)OCIO / TIEMPO LIBRE / DIVERSIÓN

d) AISIA / ASTIALDIA / DIBERTIM.

e) COMERCIAL

e) MERKATARITZA

f)SANITARIA

f) OSASUNA

2.CARACTERISTICAS FISICAS

2. EZAUGARRI FISIKOAK

a)ENCUADRE

a) KOKAPENA

b)RELACION CON POBLACIONES VECINAS

b) ONDOKO HERRIEKIKO HARREMANA

c)TOPOGRAFIA

c) TOPOGRAFIA

3.MOVILIDAD, TRANSPORTE Y TRABAJO

3. MUGIGARRITASUNA, GARRAIOA ETA LANA

a)TIPOLOGIA DE VIAS:

a) BIDE-MOTAK:

PEATONALES

OINEZKOENAK

DE TRAFICO RODADO / VEHICULOS

IBILGAILUEN TRAFIKOKORAKOAK

MIXTAS

MISTOAK

b)EJES PRINCIPALES DE COMUNICACIÓN

b) KOMUNIKAZIO-ARDATZ NAGUSIAK:

PEATONAL

OINEZKOENAK

TRAFICO RODADO / VEHICULOS

IBILGAILUEN TRAFIKORAKOAK

SERVICIOS DE ESPECIAL INTERES EN LA CIUDAD: Ubicación, Análisis y Distribuciones Relativas

HIRIAN INTERES BEREZIA DUTEN ZERBITZUAK: kokapena, azterketa eta banaketa erlatiboak

1.EDIFICIOS PUBLICOS

1.ERAIKIN PUBLIKOAK

2.PLAZAS, PARQUES Y JARDINES

2.PLAZAK, PARKEAK ETA LORATEGIAK

3.EDIFICIOS QUE ALBERGUEN COLECTIVOS ESPECIALMENTE BENEFICIADOS POR LA ACCESIBILIDAD

3. IRISGARRITASUNAREN ONURAK BEREZIKI JASOTZEN DITUZTEN KOLEKTIBOAK HARTZEN DITUZTEN ERAIKINAK

4.ZONAS DE ESPECIAL INTERES TURISTICO-CULTURAL

4. TURISMO ETA KULTUR INTERES BEREZIKO EREMUAK

LINEAS DE TRANSPORTE PUBLICO

GARRAIO PUBLIKOKO LINEAK

1.RECORRIDOS

1. IBILBIDEAK

2.AFLUENCIA DE USUARIOS

2. ERABILTZAILEEN JOAN-ETORRIAK

TRAFICO Y CIRCULACIÓN

TRAFIKOA ETA ZIRKULAZIOA

1.DISTRIBUCION DE FLUJOS DE TRAFICO

1. TRAFIKO-FLUXUEN BANAKETA

2.APARCAMIENTOS

2. APARKALEKUAK

PROGRAMA DE INVERSIONES MUNICIPALES EN OBRAS PUBLICASPARTICIPACIÓN CIUDADANA

OBRA PUBLIKOETAKO UDAL-INBERTSIOEN PROGRAMA. HERRITARREN PARTE HARTZEA

ENTIDADES AFECTADAS E IMPLICADAS ESPECIALMENTE POR LA ACCESIBILIDAD: Asociaciones de Personas con Discapacidad; Asociaciones de Vecinos; Asociaciones de Tercera Edad; Asociaciones de Consumidores, etc.

IRISGARRITASUNAK BEREZIKI ERAGINPEAN HARTUTAKO ETA IRISGARRITASUNEAN BEREZIKI INPLIKATUTAKO ERAKUNDEAK: Urritasunak dituzten pertsonen elkarteak, Auzo Elkarteak, Adindunen Elkarteak, Kontsumitzaileen Elkarteak eta abar.

Análisis de Demandas y Necesidades

Eskarien eta beharren azterketa

Consenso

Adostasuna

PROPUESTAS DEL PLAN DIRECTOR

PLAN ZUZENTZAILEAREN PROPOSAMENAK

–DISTRIBUCION POR DISTRITOS

– BARRUTIEN ARABERAKO BANAKETA

–ORDEN DE PRIORIDADES

– LEHENTASUN-ORDENA

–MALLAS DE ACCESIBILIDAD: Itinerarios y zonas accesibles

– IRISGARRITASUN-SAREAK: Ibilbideak eta eremu irisgarriak

–PROPUESTAS EN ORGANIZACIÓN Y GESTION MUNICIPAL DE LA ACCESIBILIDAD

– IRISGARRITASUNAREN UDAL KUDEAKETA ETA ANTOLAMENDURAKO PROPOSAMENAK

–DETERMINACIÓN DE PLANES PARCIALES A REALIZAR

ANEXO III
MODELO SOLICITUD SUBVENCION PARA LA REDACCION DE PROGRAMAS PARA LA PROMOCION DE LA ACCESIBILIDAD.

– EGIN BEHARREKO PLAN PARTZIALEN ZEHAZTAPENA

Ilma. Directora de Vivienda y Arquitectura.

III. ERANSKINA
IRISGARRITASUNA SUSTATZEKO PROGRAMAK IDAZTEKO DIRU-LAGUNTZAREN ESKABIDEA.

Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendari andrea.

DEPARTAMENTO DE VIVIENDA Y ARQUITECTURA.

ETXEBIZITZA ETA ARKITEKTURA SAILA.

C/ Donostia-San Sebastián 1

Donostia-San Sebastián kalea, 1

01010 VITORIA-GASTEIZ.

01010 VITORIA-GASTEIZ.

Solicitud promovida por el Ayuntamiento / Entidad Local de

............................–(e)ko Udalak / Toki Erakundeak sustatutako eskaera

para la petición de subvención para la elaboración del PLAN DE ACCESIBILIDAD DEL MUNICIPIO DE ...........................................................

..................................................–(E)KO UDALERRIKO IRISGARRITASUN-PLANA lantzeko diru-laguntza eskatzeko,

en el marco de la Orden de ................................

Euskal Autonomia Erkidegoaren esparruan irisgarritasuna sustatzeko Planak edo Programak lantzeko eta hiri-ingurunean eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosteko Udalentzako eta Toki Erakundeentzako diru-laguntzaren eskabideak aurkezteko epea, modua eta lekua zehazten duen Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailburuaren ............................. ...........–(e)ko Aginduaren esparruan, Euskal Autonomia Erkidegoak onartutako Irisgarritasuna Sustatzeko abenduaren 4ko 20/1997 Legean ezarritakoaren arabera. Lege horren helburua hiri-ingurunearen, espazio eta eraikin publikoen, garraiabideen eta komunikazio-sistemen irisgarritasuna bermatzea da, hain zuzen ere pertsona guztiek eta, bereziki, mugikortasun mugatua, komunikazio-zailtasunak edo beste edozein muga psikiko edo sentsorial (aldi baterako zein iraunkor) dituztenek erabili eta gozatu ahal izateko; gainera, bere 13. artikuluan, besteak beste Udalen esku uzten du sustapenerako eta mailakako burutzapenerako lau urteko programak lantzeko zeregina.

el plazo, forma y lugar de presentación de las solicitudes de subvención a Ayuntamientos y Entidades Locales para la elaboración de Planes o Programas de Promoción de la Accesibilidad y para la ejecución de obras de mejora y la Adquisición de Equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano, y de las edificaciones en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco, según lo establecido en la Ley 20/1997 de 4 de Diciembre, para la Promoción de Accesibilidad aprobada por la Comunidad Autónoma del País Vasco, que tiene por objeto garantizar la accesibilidad del entorno urbano, de los espacios y de los edificios públicos, de los medios de transporte y de los sistemas de comunicación, para su uso y disfrute de forma autónoma por todas las personas y en particular por aquellas con movilidad reducida, dificultades de comunicación o cualquier otra limitación psíquica o sensoria, de carácter temporal o permanente, encomendando en su art. 13, entre otros entes, a los Ayuntamientos la elaboración de programas cuadrienales para la promoción y su ejecución progresiva.

Ondorioz, Alkatetza / Toki Erakunde honek,

En su consecuencia, esta Alcaldía / Entidad Local en función de las facultades conferidas mediante RESOLUCION N.º ......................................... DE FECHA.......................... ( Se adjunta si/no certificado del acuerdo o resolución de solicitud de la subvención.) RESOLVIO:

Lehenik.– Arestian adierazitako Legearen baldintzetan .............................–(e)ko hiri-eremurako irisgarritasun-programa bat LANTZEKO beharra (irisgarritasun-programa lantzeari buruzko erabaki edo ebazpenaren ziurtagiria edota programaren aldaketari edo zabalkuntzari buruzkoa eransten da, aurreikusitako helburuak adierazita, BAI / EZ).

Primero.– La necesidad de ELABORAR un programa de accesibilidad en los términos de la ley arriba referida, para el ámbito urbano de ............... ...................(Se adjunta, SI / NO certificado del acuerdo o resolución de elaboración del programa de accesibilidad, o la modificación o ampliación del mismo, con indicación de los objetivos previstos a realizar.)

Bigarren.– Udalaren / Toki Erakunde honen aurrekontuan ...................... euroko esleipen ekonomiko nahikoa zuzkitzea

Segundo.– Dotar la consignación económica suficiente de.......................... euros en el Presupuesto Municipal / de esta Entidad Local para abordar el Plan de Accesibilidad de

kontrata bidezko aurrekontua, tasak eta zergak salbuetsita,

impuestos asciende a la cantidad de

kopurura iristen da, 2003ko urtekoan (....................... euro) eta 2004ko urtekoan (...................... euro) banatuta. (Aurrekontu xehatua, aurrekontu horren finantzaketa-plana eta urtekoen araberako banakatzea eransten dira, BAI / EZ).

Tercero.–Que SI /NO se ha solicitado otras subvenciones para financiar los gastos de Elaboración DEL PLAN DE ACCESIBILIDAD DE ...................... ( Se adjunta SI / NO certificado con indicación de las cuantías de las subvenciones solicitadas o concedidas por otros organismos o instituciones con la misma finalidad.)

Hirugarren.– ...........................–(E)KO IRISGARRITASUN-PLANA lantzeko gastuak finantzatzeko beste diru-laguntza batzuk eskatu dira, BAI / EZ (beste erakunde batzuek helburu berarekin emandako edota eskatutako diru-laguntzen kopuruak adierazten dituen ziurtagiria eransten da, BAI / EZ).

Fdo.: ...........................................

Sin.: ...........................................

El/la Alcalde/Alcaldesa del Ayuntamiento de ...........

...............................–(e)ko Udaleko Alkatea,

o la persona responsable, en el caso de Entidad Local de

ANEXO IV
MODELO SOLICITUD, PARA AYUNTAMIENTOS Y ENTIDADES LOCALES MENORES, DE SUBVENCION PARA LA EJECUCION DE OBRAS DE MEJORA Y/O ADQUISICION DE EQUIPAMIENTO PARA

edo pertsona arduraduna, .............................–(e)ko Toki Erakundearen kasuan.

GARANTIZAR LA ACCESIBILIDAD EN EL

IV. ERANSKINA
HOBEKUNTZA-OBRAK EGITEKO ETA/EDO

HIRI-INGURUNEAN ETA ERAIKINETAN

ENTORNO URBANO Y LAS EDIFICACIONES

IRISGARRITASUNA BERMATZEKO EKIPAMENDUA EROSTEKO DIRU-LAGUNTZAREN ESKABIDEA, UDALENTZAT ETA HERRI-IZAERAKO GAINERAKO TOKI-ERAKUNDEENTZAT

Ilma. Directora de Vivienda y Arquitectura.

Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendari andrea.

DEPARTAMENTO DE VIVIENDA Y ARQUITECTURA.

ETXEBIZITZA ETA ARKITEKTURA SAILA.

C/ Donostia-San Sebastián 1

Donostia-San Sebastián kalea, 1

01010 VITORIA-GASTEIZ.

01010 VITORIA-GASTEIZ.

Solicitud promovida por el Ayuntamiento / Entidad Local de

............................–(e)ko Udalak / Toki Erakundeak sustatutako eskaera

para la petición de subvención para la Ejecución de la OBRA de .............................. de mejora y/o de la Adquisición del EQUIPAMIENTO ............................... DEL MUNICIPIO DE ......... ..................................................

..................................................–(E)KO UDALERRIAN ........................ hobekuntza-obra egiteko eta/edo ...................... EKIPAMENDUA erosteko diru-laguntza eskatzeko,

en el marco de la Orden de ........................

Euskal Autonomia Erkidegoaren esparruan irisgarritasuna sustatzeko Planak edo Programak lantzeko eta hiri-ingurunean eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosteko Udalentzako eta Toki Erakundeentzako diru-laguntzaren eskabideak aurkezteko epea, modua eta lekua zehazten duen Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailburuaren .......................... ..............–(e)ko Aginduaren esparruan, Euskal Autonomia Erkidegoak onartutako Irisgarritasuna Sustatzeko abenduaren 4ko 20/1997 Legean ezarritakoaren arabera. Lege horren helburua hiri-ingurunearen, espazio eta eraikin publikoen, garraiabideen eta komunikazio-sistemen irisgarritasuna bermatzea da, hain zuzen ere pertsona guztiek eta, bereziki, mugikortasun mugatua, komunikazio-zailtasunak edo beste edozein muga psikiko edo sentsorial (aldi baterako zein iraunkor) dituztenek erabili eta gozatu ahal izateko; gainera, bere 13. artikuluan, besteak beste Udalen esku uzten du sustapenerako eta mailakako burutzapenerako lau urteko programak lantzeko zeregina.

determina el plazo, forma y lugar de presentación de las solicitudes de subvención a Ayuntamientos y Entidades Locales para la elaboración de Planes o Programas de Promoción de la Accesibilidad y para la ejecución de obras de mejora y la Adquisición de Equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano, y de las edificaciones en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco, según lo establecido en la Ley 20/1997 de 4 de Diciembre, para la Promoción de Accesibilidad aprobada por la Comunidad Autónoma del País Vasco, que tiene por objeto garantizar la accesibilidad del entorno urbano, de los espacios y de los edificios públicos, de los medios de transporte y de los sistemas de comunicación, para su uso y disfrute de forma autónoma por todas las personas y en particular por aquellas con movilidad reducida, dificultades de comunicación o cualquier otra limitación psíquica o sensoria, de carácter temporal o permanente, encomendando en su art. 13, entre otros entes, a los Ayuntamientos la elaboración de programas cuadrienales para la promoción y su ejecución progresiva.

Ondorioz, Alkatetza / Toki Erakunde honek,

En su consecuencia, esta Alcaldía / Entidad Local en función de las facultades conferidas mediante RESOLUCION N.º ......................................... DE FECHA.......................... ( Se adjunta SI / NO certificado del acuerdo o resolución de solicitud de la subvención.) RESOLVIO:

Lehenik.– Arestian adierazitako Legearen baldintzetan .............................–(e)ko hiri-eremurako

Primero.– La necesidad de ejecutar la Obra de

Bigarren.– Udalaren / Toki Erakunde honen aurrekontuan ...................... euroko esleipen ekonomiko nahikoa zuzkitzea

Equipamiento de......................................... en los términos de la ley arriba referida, para el ámbito urbano de

Hirugarren.– ........................... hobekuntza-obra egiteko eta/edo ........................ ekipamendua erosteko gastuak finantzatzeko beste diru-laguntza batzuk eskatu dira, BAI / EZ (beste erakunde batzuek helburu berarekin emandako edota eskatutako diru-laguntzen kopuruak adierazten dituen ziurtagiria eransten da, BAI / EZ).

certificado del acuerdo o resolución de ejecución de la Obra.................... de mejora y/o la adquisición del Equipamiento.............................., con indicación de los objetivos previstos a realizar.)

Laugarren.– Ondokoak eransten dira (BAI / EZ): Egin beharreko jardunen deskribapen zehatza, egin beharreko jardunaren hiri-ingurunearen egoera-planoa (1/1000 eskalan gutxienez), egin beharreko jarduna deskribatuko duten goitiko bistako, aurretiko bistako eta sekzioko planoa (1/100 eskalan gutxienez) eta jardun-eremuaren egungo egoeraren argazki deskribatzaileak.

Segundo.– Dotar la consignación económica suficiente de.......................... euros en el Presupuesto Municipal / de esta Entidad Local para abordar la ejecución de la Obra de

Bosgarren.– Aurreikusitako jardunak irisgarritasuna sustatzeko gaian indarrean dagoen araudiak exijitutako baldintza eta irizpideetara egokitzen direla erakusten duen teknikari eskudunak emandako ziurtagiria eransten da (BAI / EZ).

Tercero.–Que SI / NO se ha solicitado otras subvenciones para financiar los gastos de ejecución de la Obra de

Sin.: ...........................................

Equipamiento de ...................... ( Se adjunta SI / NO certificado con indicación de las cuantías de las subvenciones solicitadas o concedidas por otros organismos o instituciones con la misma finalidad.)

...............................–(e)ko Udaleko Alkatea,

Cuarto.– Se adjunta SI / NO descripción detallada de las actuaciones a realizar, plano de situación del entorno urbano de la actuación a realizar a escala mínima 1/1000, plano de plantas, alzados y secciones descriptivos de la actuación a realizar a escala mínima 1/100 y fotografías descriptivas del estado actual del Área de actuación.

edo pertsona arduraduna, .............................–(e)ko Toki Erakundearen kasuan.

Quinto.– Se adjunta SI / NO certificado expedido por técnico competente sobre la adecuación de las actuaciones previstas a los requisitos y criterios exigidos por la normativa en vigor en materia de promoción de la accesibilidad.

V. ERANSKINA
HOBEKUNTZA-OBRAK EGITEKO ETA/EDO

HIRI-INGURUNEAN ETA ERAIKINETAN

Fdo.: ...........................................

IRISGARRITASUNA BERMATZEKO EKIPAMENDUA EROSTEKO DIRU-LAGUNTZAREN ESKABIDEA, IRABAZI-ASMORIK GABEKO ETA ONURA

El/la Alcalde/Alcaldesa del Ayuntamiento de ......

PUBLIKOKO ELKARTE PRIBATUENTZAT

o la persona responsable, en el caso de Entidad Local de

ANEXO V
MODELO SOLICITUD, PARA ASOCIACIONES

Etxebizitza eta Arkitektura Zuzendari andrea.

PRIVADAS SIN ANIMO DE LUCRO Y DE UTILIDAD PUBLICA, DE SUBVENCION PARA LA EJECUCION DE OBRAS DE MEJORA Y/O ADQUISICION DE EQUIPAMIENTO PARA GARANTIZAR LA

ETXEBIZITZA ETA ARKITEKTURA SAILA.

ACCESIBILIDAD EN EL ENTORNO URBANO Y LAS EDIFICACIONES

Donostia-San Sebastián kalea, 1

Ilma. Directora de Vivienda y Arquitectura.

01010 VITORIA-GASTEIZ.

DEPARTAMENTO DE VIVIENDA Y ARQUITECTURA.

........................................... irabazi-asmorik gabeko eta onura publikoko erakunde eta/edo elkarte pribatuaren legezko ordezkariak egindako eskaera

C/ Donostia-San Sebastián 1

..................................................–(E)KO UDALERRIAN ........................ hobekuntza-obra egiteko eta/edo ...................... EKIPAMENDUA erosteko diru-laguntza eskatzeko.

01010 VITORIA-GASTEIZ.

Euskal Autonomia Erkidegoaren esparruan irisgarritasuna sustatzeko Planak edo Programak lantzeko eta hiri-ingurunean eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosteko Udalentzako, Toki Erakundeentzako eta irabazi-asmorik gabeko erakunde pribatuentzako diru-laguntzaren eskabideak aurkezteko epea, modua eta lekua zehazten duen Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailburuaren ........................................–(e)ko Aginduaren esparruan, Euskal Autonomia Erkidegoak onartutako Irisgarritasuna Sustatzeko abenduaren 4ko 20/1997 Legean ezarritakoaren arabera. Lege horren helburua hiri-ingurunearen, espazio eta eraikin publikoen, garraiabideen eta komunikazio-sistemen irisgarritasuna bermatzea da, hain zuzen ere pertsona guztiek eta, bereziki, mugikortasun mugatua, komunikazio-zailtasunak edo beste edozein muga psikiko edo sentsorial (aldi baterako zein iraunkor) dituztenek erabili eta gozatu ahal izateko.

Solicitud realizada por el representante legal de la Entidad y/o Asociación Privada sin animo de lucro y de utilidad publica ............................

Lehenik.– Arestian adierazitako Legearen baldintzetan .............................–(e)ko hiri-eremurako ....................... hobekuntza-obra egiteko eta/edo ......................... ekipamendua erosteko beharra (aurreikusitako helburuen adierazpena eransten da, BAI / EZ).

para la petición de subvención para la Ejecución de la OBRA de .............................. de mejora y/o de la Adquisición del EQUIPAMIENTO ............................... DEL MUNICIPIO DE ...........................................................

Bigarren.– Kontrata bidezko aurrekontua, tasak eta zergak salbuetsita, ..................... euroko kopurura iristen da, 2003ko urtekoan (....................... euro) eta 2004ko urtekoan (...................... euro) banatuta. (Aurrekontu xehatua, aurrekontu horren finantzaketa-plana eta urtekoen araberako banakatzea eransten dira, BAI / EZ).

en el marco de la Orden de ......................

Hirugarren.– ........................... hobekuntza-obra egiteko eta/edo ........................ ekipamendua erosteko gastuak finantzatzeko beste diru-laguntza batzuk eskatu dira, BAI / EZ (beste erakunde batzuek helburu berarekin emandako edota eskatutako diru-laguntzen kopuruak adierazten dituen ziurtagiria eransten da, BAI / EZ).

determina el plazo, forma y lugar de presentación de las solicitudes de subvención a Ayuntamientos, Entidades Locales y Entidades Privadas sin animo de lucro para la elaboración de Planes o Programas de Promoción de la Accesibilidad y para la ejecución de obras de mejora y la Adquisición de Equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano, y de las edificaciones en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco, según lo establecido en la Ley 20/1997 de 4 de Diciembre, para la Promoción de Accesibilidad aprobada por la Comunidad Autónoma del País Vasco, que tiene por objeto garantizar la accesibilidad del entorno urbano, de los espacios y de los edificios públicos, de los medios de transporte y de los sistemas de comunicación, para su uso y disfrute de forma autónoma por todas las personas y en particular por aquellas con movilidad reducida, dificultades de comunicación o cualquier otra limitación psíquica o sensoria, de carácter temporal o permanente

Laugarren.– Ondokoak eransten dira (BAI / EZ): Egin beharreko jardunen deskribapen zehatza, egin beharreko jardunaren hiri-ingurunearen egoera-planoa (1/1000 eskalan gutxienez), egin beharreko jarduna deskribatuko duten goitiko bistako, aurretiko bistako eta sekzioko planoa (1/100 eskalan gutxienez) eta jardun-eremuaren egungo egoeraren argazki deskribatzaileak.

Primero.– La necesidad de ejecutar la Obra de

Bosgarren.– Aurreikusitako jardunak irisgarritasuna sustatzeko gaian indarrean dagoen araudiak exijitutako baldintza eta irizpideetara egokitzen direla erakusten duen teknikari eskudunak emandako ziurtagiria eransten da (BAI / EZ).

Equipamiento de......................................... en los términos de la ley arriba referida, para el ámbito urbano de

Seigarren.– Obra-lizentzia edo horren eskabidea eransten da, BAI / EZ).

indicación de los objetivos previstos a realizar.)

Sin.: ...........................................

Segundo.– El presupuesto por contrata excluidas las tasas e impuestos asciende a la cantidad de ................... euros distribuidos en la anualidad del 2003 en ..................... euros y en la anualidad del 2004 en ........................ euros. (Se adjunta SI / NO presupuesto detallado, plan de financiación del mismo y desglose por anualidades.)

................................. irabazi-asmorik gabeko eta onura publikoko erakunde pribatuaren legezko ordezkaria

Tercero.– Que SI / NO se ha solicitado otras subvenciones para financiar los gastos de ejecución de la Obra de

Equipamiento de ...................... ( Se adjunta SI / NO certificado con indicación de las cuantías de las subvenciones solicitadas o concedidas por otros organismos o instituciones con la misma finalidad.)

Cuarto.– Se adjunta SI / NO descripción detallada de las actuaciones a realizar, plano de situación del entorno urbano de la actuación a realizar a escala mínima 1/1000, plano de plantas, alzados y secciones descriptivos de la actuación a realizar a escala mínima 1/100 y fotografías descriptivas del estado actual del Área de actuación.

Quinto.– Se adjunta SI / NO certificado expedido por técnico competente sobre la adecuación de las actuaciones previstas a los requisitos y criterios exigidos por la normativa en vigor en materia de promoción de la accesibilidad.

Sexto.– Se adjunta SI / NO Licencia de Obras o solicitud de la misma.

Fdo.: ...........................................

El/la persona representante legal de Entidad privada sin animo de lucro y utilidad publica de ...............................


Azterketa dokumentala


Análisis documental