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149. zk., 2003ko uztailaren 31, osteguna

N.º 149, jueves 31 de julio de 2003


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
4441
4441

AGINDUA, 2003ko uztailaren 16koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena. Honen bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko irakasleei sail honetaz kanpoko prestakuntza-jardueretan parte hartzen laguntzearren, hainbat motatako banakako diru-laguntzetarako deialdia egiten da.

ORDEN de 16 de julio de 2003, de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan diversos tipos de ayudas económicas individuales para fomento de la participación del profesorado de la Comunidad Autónoma del País Vasco en actividades de formación ajenas a la oferta institucional del Departamento.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak, GARATU programaren urteko planen bitartez, etengabeko prestakuntza-jarduerak sustatzen ditu, jardunean dauden irakasleak espezializatzeari, prestatzeari eta eguneratzeari begira lehentasunezkotzat jotzen baititu.

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación promueve, a través de los planes anuales del programa GARATU, la realización de actividades de formación permanente que considera prioritarias para la especialización, cualificación y actualización del profesorado en ejercicio.

Sail honek sustaturiko edo diruz lagundutako eskaintza osatzeko, egokitzat jotzen da banakako diru-laguntzetarako deialdi hau egitea, jardunean dauden irakasleei prestakuntza-jardueretan parte hartzen laguntzearren. Sailaren sustapenik edo diru-laguntzarik ez badute ere, horrelako jardueren bidez irakasleak hobeto prestatzen dira eta horrek, azken batean, hezkuntza-sistema eta ikasleei eskainitako irakaskuntzaren kalitatea hobetzea ekartzen du.

Como complemento a la oferta institucional promovida o subvencionada por el Departamento, se considera de interés efectuar una convocatoria de ayudas económicas de carácter individual que favorezca la participación del profesorado en ejercicio en actividades de formación que, pese a no ser subvencionadas ni promovidas por el Departamento, redundan de hecho en una mayor capacitación profesional del personal docente y, en suma, en una mejora del sistema educativo y de la calidad de la enseñanza ofrecida a los alumnos y alumnas.

Arlo horren inguruan dabiltzan erakundeek eskainitako jarduerak, irakasleak etengabe prestatzekoak, ugariak direnez eta irakasleen interesak ere desberdinak direnez, bidezkotzat jotzen da irakasleen kidegoak diru-laguntzez nola baliatu zehazteko sistemaren bat arautzea, jarduera-motaren arabera. Sistema horri jarraiki ezarriko dira eman daitezkeen gehienezko diru-kopuruak; hori dela bide, laguntzak hobeto banatu eta jasotzaileen arteko txandakatze egokiagoa lortu nahi da.

Debido a la pluralidad de las actividades de formación permanente del profesorado ofrecidas por las diferentes instituciones que actúan en este campo, y de los intereses de los distintos profesionales de la enseñanza, procede regular un sistema de ayudas que delimite el acceso de los diferentes colectivos docentes a las ayudas, en función del tipo de actividad de que se trate, y que limite las cuantías máximas que se podrán conceder, para facilitar así una distribución más equitativa y una rotación entre beneficiarios/as.

Horregatik guztiagatik, eta Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren antolarauei buruzko Legeko testu bategineko VI. tituluko xedapen gehigarrietan zehaztutakoarekin bat (testu hori azaroaren 11ko 1/1997 Dekretu Legegilearen bidez onartu zuten, eta titulu hori, berriz, Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio publikoko dirulaguntzak arautzeko da), honako hau

Por ello, de conformidad con lo establecido en las disposiciones contenidas en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

XEDATU DUT:
DISPONGO:
DEIALDIAREN XEDEA ETA
OBJETO DE LA CONVOCATORIA Y TIPOS DE
LAGUNTZA-MOTAK
AYUDAS

1. artikulua.– Banakako diru-laguntzetarako deialdia egiten da, Euskal Autonomia Erkidegoko irakasleentzat, 2002ko urriaren 1a eta 2003ko irailaren 30a bitartean amaitu diren edo amaitzen diren prestakuntza-jardueretan parte har dezaten. Horretarako, 464.000 euro emango dira.

Artículo 1.– Convocar ayudas económicas de carácter individual dirigidas al profesorado de la Comunidad Autónoma del País Vasco, para facilitar su participación en actividades de formación ajenas a la oferta institucional del Departamento que hayan finalizado o finalicen entre el 1 de octubre de 2002 y el 30 de septiembre de 2003, destinando a tal fin la cantidad de 464.000 euros.

2. artikulua.– Prestakuntza-jarduera zein den eta non garatzen den kontuan hartuta, diru-laguntzak honela sailkatzen dira:

Artículo 2.– En función de la actividad y/o la localidad en que se realice la misma, las ayudas podrán ser de los siguientes tipos:

A.– Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitate publikoetan edo pribatuetan, dagokion titulazio akademikoa lortzeko aukera edo dagozkion gaiak irakasteko gaikuntza ematen duen edozein ikasketa-mota egiteko laguntzak.

A.– Ayudas para realizar cualquier tipo de estudios en centros universitarios públicos o privados de la Comunidad Autónoma del País Vasco que conduzcan a la obtención de la titulación académica o especialización que posibilite la habilitación para la impartición de las áreas o enseñanzas correspondientes.

B.– Euskal Autonomia Erkidegoan prestakuntzako jarduerak egiteko laguntzak, baina A multzoan sartu ez direnak (ikastaro laburrak, biltzarrak, etab.).

B.– Ayudas para realizar actividades de formación en la Comunidad Autónoma del País Vasco no incluidas en el tipo A anterior (cursos cortos, congresos, etc.).

C.– Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo, baina Espainian, prestakuntza-jarduerak egiteko laguntzak. Lehentasunik ez dutela jotzen da.

C.– Ayudas para realizar actividades de formación fuera de la Comunidad Autónoma del País Vasco y dentro del estado español.

D.– Espainiatik kanpo, baina Europar Batasuneko kide diren estatuetan, prestakuntza-jarduerak egiteko laguntzak, eta INEBI 8-12 edo INEBI 12-16 hezkuntza berriztatzeko proiektuetan parte hartzen duten edota ikastetxe eleaniztunetan plaza duten irakasleek egindako eskaerek dute lehentasuna

D.– Ayudas para la realización de actividades de formación fuera del estado español y en el ámbito de los estados miembros de la Unión Europea, dando prioridad al profesorado con plaza en centros que participen en Proyectos de Innovación Educativa INEBI 8-12, INEBI 12-16, o, con plaza en centros plurilingües.

3. artikulua.– Aurreko artikuluan adierazitako laguntza-moten arabera jaso daitezkeen gehieneko diru-kopuruak hauexek izango dira:

Artículo 3.– Las cuantías máximas a percibir en cada caso, según los distintos tipos de ayudas indicados en el artículo anterior, son las siguientes:

A multzoko laguntza	600 euro	

Ayuda tipo A	600euros	

B multzoko laguntza	400 euro	

Ayuda tipo B	400euros	

C multzoko laguntza	900 euro	

Ayuda tipo C	900euros	

D multzoko laguntza	2.000 euro	

Ayuda tipo D	2.000euros	

4. artikulua.– Laguntzak bateraezinak dira beren artean, eta, beraz, ezin daiteke laguntza bat baino gehiago jaso deialdiko eta pertsonako. Bateraezinak dira, gainera, beste bideren batetik jaso litekeen beste edozein laguntzarekin, hots, europar programetakoekin eta bestelakoekin.

Artículo 4.– Las ayudas son incompatibles entre sí, no pudiendo recibirse más de una ayuda por convocatoria y persona. Son igualmente incompatibles con cualquier ayuda que pudiera recibirse por cualquier otro cauce: programas europeos u otros.

BETEBEHARRAK
REQUISITOS

5.– artikulua.– Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitateaz kanpoko erregimen orokorreko ikastetxe publikoetan eta pribatu itunduetan –edozein mailatan eta motetakotan, prestakuntza-zikloetan izan ezik– lantokia duten irakasleek eska ditzakete laguntza horiek, baita ikerketari eta irakaskuntzari laguntzeko zerbitzuetan beren funtzioak betetzen dituzten irakasleek ere (Hezkuntzako Ikuskaritza, Prestakuntzan eta Hezkuntzaren Berrikuntzan Laguntzeko Zentroak, Irakas-sistema Ebaluatu eta Ikertzeko Erakundea, Ingurumenarekiko Irakasbideen Hezkuntza eta Ikerketarako Ikastegiak, Itsuen Baliabidetegiak, Iraleko zentroak eta Euskal Girotze Barnetegiak), baldin eta hurrengo baldintzak betetzen badituzte:

Artículo 5.– Podrán solicitar estas ayudas los profesores y profesoras con destino en Centros docentes de enseñanzas de régimen general no universitario de la Comunidad Autónoma del País Vasco de carácter público o privado concertado, de cualquiera de los niveles y modalidades, excepto Ciclos Formativos, así como el personal docente que ejerce sus funciones en los servicios de investigación y apoyo a la docencia (Inspección de Educación, Centros de Apoyo a la Formación e Innovación Educativa, Instituto Vasco de Evaluación e Investigación Educativa, Centros de Educación e Investigación Didáctico-Ambiental, Centros de Recursos para Invidentes, Centros de Irale y centros de afianzamiento idiomático), siempre que se cumplan los siguientes requisitos:

a) Jarduera egin bitartean, eskatzaileak lehen aipatutako edozein ikastetxetan jardutea irakasle.

a) Que la persona solicitante sea docente en activo en cualquiera de dichos centros, durante el periodo de realización de la actividad.

b) Eskatzaileak antzeko beste prestakuntza-jarduerarik eskurago ez izatea.

b) Que no exista una actividad formativa similar más cercana a la cual pueda tener acceso.

c) Eskatzaileak parte hartzeko moduko eta Hezkuntza Administrazioak berak antolatutako beste antzeko prestakuntza-jarduerarik ez izatea edo, antolatu bada, eskabidea aurkeztu baina onartu ez izatea.

c) Que no exista ninguna actividad formativa similar organizada por la propia administración educativa a la que pueda haber tenido acceso, o, de existir, que haya solicitado participar en la misma y que no haya sido admitido-a.

d) Eskatzaileak egiten duen lanarekin edo espezialitate-arloarekin zuzeneko lotura duen prestakuntza-jarduera izatea

d) Que se trate de una actividad formativa directamente relacionada con el área de actuación o especialidad en la que trabaje la persona solicitante.

Ondorio horietarako, egonkortasun-akordioetan sartuta dauden bitarteko irakasleek eta, ikastetxeko plantilla berrantolatu beharra dela-eta, ordezkapenak egin behar izan dituzten karrerako funtzionarioek azken bi ikasturteetan jardun-eremutzat izan dituztenak alegatu ahal izango dituzte, beti ere egoera hori egiaztatzen badute.

A estos efectos, los interinos incluidos en los acuerdos de estabilidad y los funcionarios de carrera que, por reorganización de las plantillas de los centros, se hayan visto obligados a realizar sustituciones, podrán alegar como área de actuación cualquiera de las que lo hayan sido en los dos últimos cursos, siempre que acrediten tal situación.

e) Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak jarduera antolatzen duen erakundeari diruz lagundutako jarduera ez izatea.

e) Que no se trate de una actividad subvencionada totalmente por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación a la entidad organizadora de la actividad.

f) Prestakuntza-jarduera 2002ko urriaren 1a eta 2003ko irailaren 30a bitartean –bi egunak barne– amaitzea.

f) Que la actividad formativa termine dentro del periodo comprendido entre el 1 de octubre de 2002 y el 30 de septiembre de 2003, ambos inclusive.

g) Ekitaldia lanorduetan egin beharrekoa bada, horretarako baimena izatea.

g) Que, en caso de que la actividad afecte al horario laboral, se disponga de la oportuna autorización.

h) Jarduera-programaren helburuak bat etortzea Sailak curriculum-arlo bakoitzeko ezarri dituen helburuekin.

h) Que los objetivos del programa de la actividad deberán estar de acuerdo con los objetivos planteados por el Departamento para las distintas áreas curriculares.

i) D motako jardueretan, egiten den prestakuntza-jarduera ikastaroa bada, diru-laguntza jasotzeko, baldintza hauek bete behar dira:

i) En las actividades de tipo D, cuando la actividad formativa a realizar lo sea en la modalidad de cursos, sólo serán objeto de subvención aquellas actividades que cumplan los siguientes requisitos:

Gutxienez bi asteko iraupena izatea.

Que sean de una duración mínima de dos semanas.

Metodologia edo metodologia eta hizkuntza lantzea.

Que aborden aspectos de metodología o de lengua y metodología.

Gutxienez astean 20 eskola-orduko iraupena izatea.

Que comprendan un mínimo de 20 horas semanales de clase.

DEIALDITIK KANPO GELDITZEA
EXCLUSIONES E IMPORTE
ETA DIRU-LAGUNTZEN ZENBATEKOA
DE LAS SUBVENCIONES

6. artikulua.– 1.– Deialdi honetatik kanpo geratzen dira jarduera egiteko denboraldian ikasketa-lizentzia duten irakasleak.

Artículo 6.– 1.– Quedan excluidos-as de la convocatoria el profesorado con licencia por estudios durante el periodo de realización de la actividad.

2.– Horietaz gain, ezin izango dituzte A motako diru-laguntzak eskuratu eskatutako espezialitateari dagokion egokitzapena duten irakasleek, herri-ikastetxeetan irakasten badute, eta lanbide-prestakuntza bera daukatenek, ikastetxe pribatuetatik badatoz.

2.– Además de los anteriormente citados, quedan excluidos-as del acceso a las ayudas de tipo A, el profesorado que cuente con la habilitación correspondiente a la especialidad solicitada siempre que presten sus servicios en centros públicos y el que posea idéntica cualificación profesional en el caso de que procedan de centros privados.

3.– Era berean, deialditik kanpo geratuko dira prestakuntza-jardueren eskabideak, Prestakuntza Proiektuen deialdiko baldintzak betetzen badituzte eta ikastetxe bereko hainbat irakaslek aurkezten badituzte. Orobat, deialditik kanpo geratuko dira ikastetxe itunduen elkarteen/federazioen deialdian onartutako prestakuntza-jarduerei dagozkien eskaerak.

3.– Quedarán excluidas las solicitudes por actividades de formación que cumplan las condiciones de la convocatoria de Proyectos de Formación y sean presentadas por varios profesores/as de un mismo Centro. Asimismo quedarán excluidas las solicitudes por actividades de formación aprobadas en la convocatoria de Asociaciones/Federaciones de centros concertados.

4.– D motako jardueretarako, azken bi ikasturteetan (00/01 edo 01/02) atzerrian antzeko laguntzaren bat jaso duten irakasleak kanpoan geratuko dira.

4.– Para las actividades de tipo D serán excluidos el profesorado que haya recibido alguna ayuda similar en el extranjero en alguno de dos últimos cursos escolares (00/01 o 01/02).

7. artikulua.– 1.– Laguntzagai den kopurua kalkulatzerakoan, matrikula, izen-ematea, joan-etorriak, mantenua eta ostatua hartuko dira kontuan hurrengo irizpide hauen arabera:

Artículo 7.– 1.– El coste subvencionable para las ayudas se calculará en base a la matrícula o inscripción, desplazamiento, manutención y alojamiento, de acuerdo con los siguientes criterios:

a) Matrikula edo izen-ematea oso-osorik kontabilizatuko da, baina matrikularen kopuru horretatik, gainditzen ez diren irakasgaiei dagokien matrikulako zatia kenduko da.

a) La matrícula o inscripción se contabilizará en su totalidad, pero se deducirá la parte proporcional de la matrícula correspondiente a las asignaturas no aprobadas.

Tituluak edo prestakuntza-jardueretako materiala emateagatik ordaindu beharrekoak ez dira inolaz ere laguntzagai izango.

En ningún caso serán subvencionables los gastos derivados de la expedición de títulos ni otros materiales necesarios para la realización de la actividad de formación.

b) Joan-etorriei dagokienez, lantokiko herriaren eta prestakuntza-jarduera egiten den herriaren arteko garraio-kostua joko da laguntzagai. Gastua garraio publikoko txartelean oinarrituz edo kilometro bakoitzeko 0,10 euro ordainduko dela kontuan izanik kalkulatuko da, eta bi horietatik txikiena dena ordainduko da. Ekitaldia gauzatzen den herri berean bizi direnei ez zaie garraioagatik lagunduko.

b) En concepto de deplazamiento de considerará subvencionable el gasto de transporte entre la localidad del centro de trabajo y aquella en la que se realice la actividad de formación. El gasto se calculará en base al billete de ida y vuelta de transporte público o a razón de 0,10 euros/km, financiándose el menor de dichos costes. No serán subvencionables los gastos de desplazamiento de las personas que residan en el municipio donde se realiza dicha actividad.

Laguntzagai izango den gehieneko bidaia-kopurua:

Máximo de viajes subvencionables

Laguntzagai izango den bidaia-kopurua honako hau da, laguntza-motaren arabera:

El número de viajes a subvencionar será el siguiente, en función del tipo de ayudas:

A mota: gainditutako ikasgaien kredituen bi halako izango da.

Tipo A: será el doble de número de créditos de las asignatura aprobadas.

B mota: jardueraren ordu-kopurua bostengatik zatitzearen zatidura osoa izango da.

Tipo B: Cociente entero de dividir número de horas entre 5

C mota: bidaia bat.

Tipo C: un viaje

D mota: bidaia bat.

Tipo D: un viaje

c) Mantenua C eta D motatan baizik ez da laguntzagai izango, eta 20 euro emango dira jarduerak irauten duen egun bakoitzeko.

c)La manutención se considerará subvencionable sólo en los Tipos de Ayuda C y D y por un valor de 20 euros multiplicado por los días que dura la actividad

d) Ostatuari dagokionez, benetan sortzen den gastua joko da laguntzagai, baina gau bakoitzeko gehienez 36 euro emango dira (gau bakoitzeko 48 euro Europar Batasuneko beste estatu batzuetan egindako jardueretarako). Ostatu-gastuek, laguntzagai izateko, ezinbestekoak izan behar dute, hau da, eskatzailearen bizitokitik edo lantokitik ekitaldia egiten den lekuraino dagoen tarteak hala eskatu beharko du. Eguneroko garraioko edo ostatuko gastuen artean, txikiena ordainduko da. Ostatuagatik diru-laguntzan ordainduko diren egunak, gehienez ere prestakuntza amaitu bitartekoak eta bat gehiago izango dira.

d) Del alojamiento se considerará subvencionable el gasto realmente originado, hasta un máximo de 36 euros/noche (48 euros/noche para actividades realizadas en otros estados miembros de la Unión Europea). Sólo se subvencionarán gastos de alojamiento cuando dichos gastos resulten indispensables a causa de la distancia entre el municipio de residencia o trabajo del-de la solicitante y el lugar de realización de la actividad, abonándose la cantidad que resulte menor entre los gastos de desplazamiento y alojamiento diario. El número máximo de días subvencionables por alojamiento podrá superar en uno al de la duración de la actividad de formación.

8. artikulua.– 1.– Jasoko den diru-laguntza, gehienez ere, laguntzagai den guztiaren %100 izango da, 1. eta 3. artikuluetan ezarritako mugak betez.

Artículo 8.– 1.– La ayuda a percibir podrá ser el total subvencionable, respetando los límites establecidos en los artículos 1 y 3.

2.– Eman beharreko laguntzen zenbatekoaren guztizkoak aurrekontuko baliabideak gaindituz gero, kenketa proportzional bat aplikatuko zaio eman beharreko laguntza bakoitzari. D motako lehentasunezko jardueretarako, kenketa proportzionalaren ehunekoa erdia izango da, beste jarduera batzuenaren aldean.

2.– En el caso de que la totalidad del importe de las ayudas a conceder superen las disponibilidades presupuestarias, se les aplicará una deducción proporcional a la cada una de las ayudas a conceder. Para las actividades prioritarias del Tipo D, el porcentaje de deducción proporcional será la mitad que el de las otras actividades.

ESKAERA EGITEKO PROZEDURA
PROCEDIMIENTO DE SOLICITUD

9. artikulua.– Eskaera I. eranskinaren arabera bete behar da, eta honako agiri hauekin batera aurkeztu behar da:

Artículo 9.– La solicitud se realizará según el anexo I e irá acompañada de los siguientes documentos:

a) Jardueraren deialdia, gutxienez honako xehetasun hauek bertan jasota: erakunde antolatzailea, jardueraren izenburua, hasiera- eta amaiera-egunak, tokia, matrikula-saria eta egitaraua zehatz-mehatz azalduta. Balio akademikoko ikastaroetan ez da dokumentazio hori aurkeztu beharrik izango.

a) Convocatoria de la actividad, en la que como mínimo consten: Entidad organizadora, título de la actividad, fechas de inicio y final, lugar, coste de la matrícula y programa detallado. En cursos de validez académica no deberá presentarse esta documentación.

b) Jardueran (jardunaldietan, biltzarretan, ikastaroetan…) parte izanaren ziurtagiriaren fotokopia. Ikasturte osoko unibertsitate-ikasketa bukatuak, diplomaturak eta hizkuntza-eskola ofizialetako ikastaroak kalifikazio-ziurtagiri akademikoen bidez egiaztatuko dira.

b) Fotocopia del certificado de asistencia a la actividad (jornadas, congresos, cursillos,...). La finalización de los estudios universitarios de curso completo, las diplomaturas y los cursos de Escuelas Oficiales de Idiomas se justificarán mediante la correspondiente certificación académica de notas.

c) Matrikularen frogagiria, ordainketaren jatorrizko frogagiriarekin edo frogagiri horren fotokopia konpultsatuarekin batera.

c) Resguardo de matrícula con el justificante original de pago o copia compulsada del mismo.

d) Garraio publikoa erabiltzen bada, bidaiaren gastuaren frogagiria.

d) Justificante del gasto del viaje en el caso de utilizar transporte público.

e) Ostatuko gastuen jatorrizko faktura.

e).Factura original de los gastos de alojamiento.

f) Norberaren iritzi-txosten laburra (orri batekoa edo bikoa), jarduera nola gauzatu den azalduta.

f) Breve memoria crítica personal (uno o dos folios) sobre el desarrollo de la actividad.

g) Ikastetxeko idazkariaren ziurtagiria, zuzendariaren oniritzia izan behar duena, II. eranskinaren arabera egina, edo aurtengo ikasturteko koadro pedagogikoaren kopia, idazkariak behar bezala alderatua, eta, behar izanez gero, prestakuntzako jarduerak 5. d artikuluak zehaztutakoa betetzen duela frogatzen duen egiaztagiria. Laguntza-zentroetako irakasleek zuzendariaren ziurtagiria aurkeztu behar dute, Pedagogia Berrikuntzarako lurraldeburuaren oniritziarekin batera.

g) Certificado del-de la secretario-a del centro con el visto bueno del-de la directora-a, según anexo II, o copia del cuadro pedagógico del curso actual debidamente cotejada por el-la secretario-a, y, en su caso, acreditación de que la acción formativa a realizar responde a lo especificado en el art. 5.º d. El personal docente de los Centros de apoyo presentarán la Certificación correspondiente del Director/a con el visto bueno del-de la Jefe-a Territorial de Renovación Pedagógica.

Hezkuntzako Ikuskaritzan lanean aritzen diren irakasleek dagokien barrutiko buruaren ziurtagiria, Ikuskaritzako lurraldeburuaren oniritzia behar duena, aurkeztuko dute; ziurtagiri horretan, prestakuntzako jarduera 5. d artikuluak zehazten duenarekin bat datorrela egiaztatuko da.

En el caso de los docentes que ejercen sus funciones en la Inspección de Educación, certificado del Jefe-a de Zona correspondiente, con el visto bueno del-de la Jefe-a Territorial de Inspección, en el que se acredite que la acción formativa a realizar responde a lo especificado en el art. 5 d.

h) Deialdi honetara aurkezten den jarduera hori bera egiteko beste inongo laguntzarik jaso ez dela dioen zinpeko adierazpena.

h) Declaración jurada de no haber recibido ayudas para la misma actividad que se acoge a la presente convocatoria.

i) Jarduera lanorduetan egiten bada, bertan parte hartzeko baimena ematen duen agiri idatzia aurkeztu behar da.

i) Cuando la actividad afecte al horario laboral, se presentará el documento escrito por el que se autoriza la participación en la misma

10. artikulua.– Eskaera behar bezala beteta, goian adierazitako agiriekin batera, 2003ko urriaren 6a baino lehen —egun hori barne hartuta— aurkeztu behar da eskatzailearen lantokiko Pedagogia Berrikuntzarako Lurralde Burutzan edo Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legeak 38.4 artikuluan adierazitako edozein bulegotan.

Artículo 10.– La solicitud cumplimentada, junto con la documentación arriba citada, deberá entregarse, hasta el 6 de octubre de 2003 inclusive, en las Jefaturas Territoriales de Renovación Pedagógica del Territorio en el que se ubique el centro de trabajo del-de la solicitante, o en cualquiera de las dependencias indicadas en el artículo 38.4 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Aurkeztutako eskabidean hutsuneren bat edo zehaztugabetasunik atzematen bada, interesdunari eskatuko zaio zuzen dezala hutsune hori edo aurkez dezala nahitaezko dokumentazioa hamar eguneko epearen barruan; orobat, ohartaraziko zaio, hori egin ezean, eskabideaz etsi egin duela joko dela; horretarako, baina, ebazpen bat eman beharko da aldez aurretik, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen legearen 71.1. artikuluak ezarritakoari jarraituz.

Si se advirtiera en las solicitud presentada la existencia de algún defecto o inexactitud, se requerirá al interesado para que en un plazo de diez días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desisitido da su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 71.1 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

EBAZTEKO PROZEDURA ETA DIRU-LAGUNTZA ORDAINTZEA
PROCEDIMIENTO DE RESOLUCIÓN Y ABONO DE LA SUBVENCIÓN

11. artikulua.– 1.– Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak emango du deialdiaren behin-behineko ebazpena. Horretarako, batzorde batek aztertuko ditu eskabideak eta ebazpen-proposamena egingo dio zuzendari horri. Honako hauek izango dira batzorde horretako kideak: Irakasleen Hobekuntzako Administrazio Ataleko burua, batzordeburu-lanetan, Pedagogia Berrikuntzarako lurraldeburuak edo haien ordez doazenak, Irakasleen Hobekuntzako Administrazio Ataleko beste bi funtzionario eta irakasleen ordezkariak, baina, betiere, unibertsitatekoak ez diren irakasle publikoentzako hitzarmenaren baldintzak betez.

Artículo 11.– 1.– La resolución provisional de la convocatoria será dictada por el Director de Innovación Educativa, previo estudio de las solicitudes por una comisión que elevará propuesta de resolución a la misma. Esta comisión estará presidida por el Jefe de la Unidad Administrativa de Perfeccionamiento del Profesorado, y de la que formarán parte los/as Jefes/as Territoriales de Renovación Pedagógica o quienes los representen, otros dos funcionarios/as de la Unidad Administrativa de Perfeccionamiento del Profesorado y representantes del profesorado en los términos del acuerdo para el personal docente público no universitario.

2.– Behin-behineko ebazpenak Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzetan emango dira ezagutzera urriaren 31 baino lehenago, eta guztietan honako xehetasunak jasoko dira:

2.– Las resoluciones provisionales serán hechas públicas en las Delegaciones Territoriales de Educación, antes del 31 de octubre, indicándose en cada una de ellas:

a) Laguntza ematea bidezkoa bada, eskuratuko den zenbatekoa.

a) Cantidad a percibir en caso de proceder ayuda.

b) Laguntza ematea bidezkoa ez bada, laguntza ez emateko izan den arrazoia.

b) Causa de denegación en caso de no ser procedente.

c) Falta diren agiriak, hori izan bada ebazpenik ez hartzeko arrazoia.

c) Documentación a completar en caso de no poder resolverse por este motivo.

3.– Ebazpen horien aurka, erreklamazioa jarri ahal izango zaio Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariari 10 egun balioduneko epean, ebazpena jakinarazten denetik.

3.– Contra dichas resoluciones los-as interesados-as podrán presentar reclamación ante el Director de Innovación Educativa, en el plazo de 10 días hábiles desde su exposición.

12. artikulua.– 1.– Behin-behineko ebazpena argitaratu eta handik hilabetera hartuko du behin betiko ebazpena Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak. Behin betiko ebazpen hori EHAAn argitaratuko da, eta honako hauek adieraziko dira:

Artículo 12.– 1.– La resolución definitiva será resuelta por el Director de Innovación Educativa en el plazo de un mes a partir de la publicación de la resolución provisional, publicándose la misma en el BOPV, indicando:

a) Laguntza ematea bidezkoa bada, eskuratuko den zenbatekoa.

a) Cantidad a percibir en caso de proceder ayuda.

b) Laguntza ematea bidezkoa ez bada, laguntza ez emateko izan den arrazoia.

b) Causa de denegación en caso contrario.

2.– Ebazpen horiek ez dute administrazio-bidea agortzen, eta horien aurka gora jotzeko errekurtsoa jar dakioke Hezkuntza sailburuordeari, hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta biharamunetik hasita.

2.– Contra estas resoluciones, que no agotan la vía administrativa, podrá interponerse recurso de alzada ante el Viceconsejero de Educación en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación.

3.– Azaroaren 30a baino lehen ebazpenik emango ez balitz, aurkeztutako eskabideak ezetsi egin direla ulertu ahal da.

3.– En el supuesto de que no se dictara resolución alguna antes del 30 de noviembre, las solicitudes presentadas se podrán entenderse desestimadas.

13. artikulua.– Behin betiko ebazpena eman ondoren egingo da diru-laguntzen ordainketa, dena batera.

Artículo 13.– El abono de las ayudas se realizará, en un solo pago, tras la resolución definitiva.

14. artikulua.– Jasotzaileak diru-laguntza eskatu eta eman zen helbururako erabiltzen ez badu, diru-laguntza emateko zergatia izan zen jarduera burutzen ez badu, finkaturiko xedeetan erabili duela justifikatzen ez badu, edo, modu batera edo bestera, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Orokorraren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50. artikuluan, agindu honetan edo laguntza emateko ebazpenean ezarritako eginbeharrak betetzen ez baditu, jasotako diru-kopurua itzuli egin beharko du, baita sortutako lege-interesak ere. Horretarako, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren pentzutan eman diren diru-laguntzen bermeak eta itzulketak arautu eta horien kudeaketan parte hartzen duten erakundeen baldintzak, araubidea eta eginbeharrak finkatzen dituen Dekretuan ezarritako prozedurari jarraitu beharko dio. Hori guztia, bidezkoak izan daitezkeen gainerako ekintzen kaltetan joan gabe. Diru-kopuru horiek diru-sarrera publikotzat joko dira lege-ondorio guztietarako.

Artículo 14.– En el supuesto de que el-la beneficiario-a no utilice la subvención para el destino específico para el que se solicitó y concedió; no realice la actuación que dio origen a la subvención; no justifique su aplicación a los fines determinados para los que se interesó o, en general, incumpla las obligaciones establecidas en el artículo 50 del texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, en esta Orden, o en la resolución de concesión, vendrá obligado a reintegrar la cuantía concedida y percibida, además de los intereses legales que resultasen de la aplicación, siguiendo el procedimiento establecido al efecto en el Decreto, por el que se regula el régimen legal de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las entidades colaboradoras que participen en su gestión, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las citadas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos legales.

XEDAPEN GEHIGARRIA

DISPOSICIÓN ADICIONAL

Lehenengoa.– Lehen artikuluan deialdi honetarako jarritako guztizko diru-zenbatekoa aldatu egin daiteke, ebazpenak erabaki aurretik, eskatutako laguntza-kopuruaren arabera eta Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren beste diru-laguntzen programetan erabili gabe geratzen den dirua kontuan hartuta. Kasu bakoitzean Hezkuntza sailburuordeak eman beharko duen ebazpena EHAAn argitaratuko da.

Primera- El importe global consignado en el artículo 1 podrá ser modificado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayuda del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, y con carácter previo a la resolución de las mismas dando publicación en el BOPV la correspondiente resolución de la Viceconsejero de Educación.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Agindu honek administrazio-bidea agortzen du. Haren aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, hilabeteko epean, agindua EHAAn argitaratu eta biharamunetik hasita; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, bi hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Primera.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, se podrá interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de un mes, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bigarrena.– Prozedura-gaien inguruan Agindu honetan ezarri ez den guztirako, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko Legea hartuko da aintzat.

Segunda.– En todo lo no previsto en materia de procedimiento, por la presente Orden, será de aplicación la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Hirugarrena.– Agindu hau garatzeko eta erabiltzeko behar diren jarraibide guztiak emateko baimena ematen zaio Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariari.

Tercera.– Se autoriza al Director de Innovación Educativa a dictar instrucciones precisas para el desarrollo y aplicación de la presente Orden.

Laugarrena.– Agindu hau argitaratu eta biharamunean sartuko da indarrean.

Cuarta.– La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación.

Vitoria-Gasteiz, 2003ko uztailaren 16a.

Vitoria-Gasteiz, a 16 de julio de 2003.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

La Consejera de Educación, Universidades e Investigación,

ANJELES IZTUETA AZKUE.

ANJELES IZTUETA AZKUE.

I. ERANSKINA

ANEXO I

ESKAERAREN EREDUA. BANAKAKO DIRU-LAGUNTZAREN ESKAERA. 2003. URTEA
MODELO DE INSTANCIA/SOLICITUD DE AYUDA ECONÓMICA INDIVIDUAL. AÑO 2003

NORBERAREN DATUAK

DATOS PERSONALES

Abizenak: 	

Apellidos: 	

Izena: 	NAN: 	

Nombre: 	D.N.I.: 	

Bizilekua (helbidea): 	Telefonoa: 	

Domicilio (dirección): 	Teléfono: 	

Herria: 	Posta-kodea: 	Herrialdea: 	

Localidad:	C. Postal: 	Territorio:	

BANKUKO KONTUAREN KODEAK

Erakundea	Bulegoa	KD	Kontu-zenbakia	

CODIGOS CUENTA BANCARIA	

															 						

Entidad	Oficina	D.C	N.º de cuenta	

ZEIN JARDUERA EGITEKO ESKATZEN DEN DIRU-LAGUNTZA

TIPO DE ACTIVIDAD PARA LA QUE SE SOLICITA AYUDA

n A.–	Euskal Autonomia Erkidegoan unibertsitateko ikastaroak egiteko.	

n A -	Cursos universitarios en la Comunidad	

n B.–	Euskal Autonomia Erkidegoan prestakuntzako jarduerak egiteko.	

n B -	Actividades de formación en la Comunidad Autónoma del País Vasco	

n C.–	Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo, baina Espainian, prestakuntza-jarduerak egiteko.	

n C -	Actividades de formación fuera de la Comunidad Autónoma del País Vasco y dentro del Estado Español	

n D.–	Espainiatik kanpo, baina Europar Batasuneko estaturen batean, prestakuntza-jarduerak egiteko.	

n D -	Actividades de formación fuera del Estado Español y en el ámbito de los estados de la Unión Europea	

	 Lehentasuna BAI n EZ n

		Prioritaria SI n 	 NO n

PRESTAKUNTZAKO JARDUERARI BURUZKO DATUAK

DATOS DE LA ACTIVIDAD FORMATIVA

Izena: 	

Denominación: 	

Egunak: Hasiera: ../../.. Amaiera: ../../.. Guztizko orduak:

Fechas: Inicio ../../.. Final: ../../.. Total horas: ... Total días: ...

Erakunde antolatzailea: 	

Entidad organizadora: 	

Tokia: 	

Lugar: 	

ADMINISTRAZIO- EDO LAN-EGOERA

SITUACIÓN ADMINISTRATIVA O LABORAL

n 1.– Karrerako edo praktikako 	n 5 – Sare pribatuko lan-kontratu mugagabeko

n 1 - Funcionario/a de carrera o en 	n 5 –Contratado/a laboral indefinido/a de la red

funtzionarioa	 langilea

prácticas	privada

n 2 – Sare publikoko lan-kontratu 	n 6 – Sare pribatuko aldi baterako lan-kontratuko

n 2 - Contratado/a laboral indefinido/a de 	n 6 –Contratado/a laboral temporal de la red

mugagabeko langilea	 langilea

red pública	privada

n 3 – Egonkortasuna duen bitarteko funtzionarioa	n 7.– Beste batzuk (zehaztu)

n 3 - Interino/a con estabilidad	n 7 -Otras (especificar)

n 4 - Egonkortasunik ez duen bitarteko funtzionarioa	

n 4 - Interino/a sin estabilidad	

LAGUNTZAGAI DEN KOSTUA

COSTO SUBVENCIONABLE

Matrikula eta hilerokoak: 	 euro

Matrícula más mensualidades: 	 euros

Mantenu-egunak: .... x 20 euro) 	 euro

Día de manutención: .... x 20 Euros) 	 euros

Ostatua: .... gau x 36 euro (48 euro atzerrian) 	 euro

Alojamiento: .... noches x 36 Euros

LAGUNTZAGAI DENA, GUZTIRA 	 euro

(48 Euros en el extranjero)	 euros

HONEKIN BATERA AURKEZTUTAKO AGIRIAK

TOTAL SUBVENCIONABLES	 euros

n Jardueraren deialdia edo ikasketen ziurtagiria	n Ikastetxearen ziurtagiria, II. eranskinari jarraiki	

DOCUMENTACIÓN QUE SE ACOMPAÑA

n Jardueran parte hartu izana egiaztatzeko ziurtagiria	n Norberaren iritzi-txosten laburra	

n Convocatoria de la actividad o certificación académica	 n Certificado del Centro según anexo II	

n Matrikularen ordezkagiria, ordainketaren 	n Baimena, jarduera lanorduetan egiten bada.

n Certificado de asistencia a la actividad	n Breve memoria crítica personal	

frogagiriarekin batera		

n Resguardo de la matrícula con justificante de pago	 n Autorización, si la actividad afecta al horario laboral

n Ostatu-gastuen jatorrizko faktura	

n Factura original de los gastos de alojamiento			

Behean sinatzen duen honek hitz ematen du gorago agertzen diren datu guztiak egiazkoak direla, eta deialdi honetara aurkezten duen jarduera egiteko ez duela beste inongo laguntzarik jaso.

El / la abajo firmante declara la veracidad de los datos expresados y no haber recibido ayudas para la misma actividad que se acoge a la presente convocatoria.

.......................(e)n, 2003ko ...............(a)ren ....(e)an

En ........................ a ...... de .............. de 2003	

	Eskatzailearen sinadura

Firma del/de la solicitante		

HEZKUNTZA BERRIZTATZEKO ZUZENDARIA

SR. DIRECTOR DE INNOVACIÓN EDUCATIVA

II. ERANSKINA

ANEXO II

IKASTETXEKO IDAZKARIAREN ZIURTAGIRIA
CERTIFICADO DEL/DE LA SECRETARIO/A DEL CENTRO

IKASTETXEAREN DATUAK

DATOS DEL CENTRO

Izena: 	Kodea: 	

Nombre: 	Código: 	

Helbidea:	Telefonoa: 	

Dirección: 	 Teléfono: 	

Herria: 	Posta-kodea: 	Herrialdea:	

Localidad: 	 C. Postal:	Territorio: 	

Ikastetxe-mota ............. Publikoa n Pribatua n

Tipo de Centro ................... Público n Privado n

Nik,

Don/doña:

EGIAZTATZEN DUT

CERTIFICA

1) ......................................................... jauna/andrea (NAN-zk.: .................) jardunean dagoela irakasle ikastetxe horretan, eta bere administrazio-egoera edo lan-egoera honako hau dela:

1) Que D./Dña.:

n 1.– Karrerako edo praktikako funtzionarioa

n 1 - Funcionario/a de carrera o en prácticas

n 2 – Sare publikoko lan-kontratu mugagabeko langilea

n 2 - Contratado/a laboral indefinido/a de red pública

n 3 – Egonkortasuna duen bitarteko funtzionarioa

n 3 - Interino/a con estabilidad

n 4 – Egonkortasunik ez duen bitarteko funtzionarioa

n 4 - Interino/a sin estabilidad

n 5.– Beste batzuk (zehaztu)

n 5 - Otras (especificar)

2) 2002-2003 ikasturtean ikasgai hauek eman dituela, ondoren zehaztutako orduetan eta mailetan:

2) Que durante el curso 2002/ 03 imparte las siguientes materias por horas y niveles

IRAKASGAIAK	MAILAK	ASTEKO ORDUAK	

ÁREAS	NIVELES	N.º DE HORAS SEMANALES	

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

			

.......................(e)n, 2003ko .................(a)ren

En .......................... a .... de .............. de 2003

O.E.

V.º B.º

Ikastetxeko zuzendaria	

El/la director/a del Centro		

Idazkariaren sinadura eta ikastetxeko zigilua	

Firma del/de la secretario/a y sello del Centro	


Azterketa dokumentala


Análisis documental