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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

108. zk., 2002ko ekainaren 10a, astelehena

N.º 108, lunes 10 de junio de 2002


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Ogasun eta Herri Administrazio Saila
Hacienda y Administración Pública
3339
3339

121/2002 DEKRETUA, maiatzaren 28koa, batetik, Burdinbidearen Euskal Museoa sortu eta arautzeko Dekretua aldatzen duena, eta, bestetik, "Eusko Trenbideak/ Ferrocarriles Vascos, S.A." sozietate publikoa sortu eta bere estatutuak onesteko Dekretua aldatzen duena.

DECRETO 121/2002, de 28 de mayo, de modificación del Decreto de creación y régimen del Museo Vasco del Ferrocarril y de segunda modificación del Decreto de creación de la Sociedad Pública "Eusko Trenbideak/ Ferrocarriles Vascos, S.A." y de aprobación de sus estatutos.

Maiatzaren 24ko 105/1982 Dekretuaren bitartez, "Eusko Trenbideak/ Ferrocarriles Vascos S.A." sozietate publikoa sortu eta bere estatutuak onartu ziren. Eta sozietate horren helburua hauxe zen: Euskal Autonomia Erkidegoari eskualdatutako lineetan, pertsonak eta merkantziak errepidez eta trenbidez garraiatzeko zerbitzu publikoa ustiatzea. Abuztuaren 25eko 2488/1978 Dekretuaren bitartez eta abenduaren 18ko 3/19978 Dekretuaren bitartez eskualdatutako lineak dira EAErenak —gerora eskuratuko direnak ere aipatu multzoan sartuko dira.

Mediante Decreto 105/1982, de 24 de mayo, se acordó la creación y se aprobaron los Estatutos de la Sociedad Pública "Eusko Trenbideak/ Ferrocarriles Vascos S.A.", cuyo objeto social consiste en la explotación del servicio público de transportes por ferrocarril y carretera de personas y mercancías de las líneas transferidas a la Comunidad Autónoma de Euskadi por Decreto 2488/1978, de 25 de agosto, y Ley Orgánica 3/1979, de 18 de diciembre, así como aquéllas otras que en el futuro se le encomendasen.

Abenduaren 17ko 700/1991 Dekretuaren bitartez, Burdinbidearen Euskal Museoa sortu eta arautu zen. Dekretu horren bitartez, bestalde, museo hori, ondoren zehaztutako ezaugarriak dituen erakunde iraunkor gisa eratu zen: gizarte garatzea eta gizartearentzako zerbitzua egitea; Euskal Autonomia Erkidegoko Burdinbidearen Ondare Historikoa ikertzea; eta azterlan, hezkuntza eta aisialdiaren arloko xedeei dagokienez, eskurapenak, kontserbazioa, zabalkundea eta erakusketak egitea (betiere herritarrentzako irekia dagoela).

Por Decreto 700/1991, de 17 de diciembre, sobre creación y régimen del Museo Vasco del Ferrocarril, se ha creado éste como institución permanente al servicio de la sociedad y de su desarrollo, abierto al público, para la investigación del Patrimonio Ferroviario Histórico de la Comunidad Autónoma, así como para su adquisición, conservación, comunicación y exhibición con fines de estudio, educación y disfrute.

"Eusko Trenbideak/ Ferrocarriles Vascos, S.A." sozietate publikoa sortu eta bere estatutuak onartzeko Dekretua, eta Burdinbidearen Euskal Museoa sortu eta bere araubidea onartzeko Dekretua, urtarrilaren 25eko 56/1994 Dekretuaz aldatu ziren. Eta azken dekretu honen bidez, bestalde, aipatu sozietateari esleitu zitzaion Burdinbidearen Euskal Museoaren kudeaketa, kontuan izanik eze, burdinbideen inguruko jarduerek eta delako museoaren funtzioek badutela zerikusirik elkarren artean.

Por Decreto 56/1994, de 25 de enero, de modificación de los Decretos de creación de la Sociedad Pública "Eusko Trenbideak/ Ferrocarriles Vascos, S.A." y de aprobación de sus estatutos y, de creación y régimen del Museo Vasco del Ferrocarril, se atribuyó a la mentada Sociedad la gestión del Museo Vasco del Ferrocarril, en consideración a la interrelación de la actividad ferroviaria con las funciones a prestar por el mismo.

Museoa kudeatu, zuzendu, mantendu, kontserbatu eta sustatzeko, Burdinbidearen Euskal Museoa nortasun juridikoaz hornitzea komenigarritzat jotzen denez gero, beharrezko ikusten da fundazioa bat eratzea, zeinaren eginkizuna hauxe bailitzateke: Eusko Trenbideak sozietate publikoak egindako lana gizarteko beste eragile batzuen laguntzarekin osotzea, betiere, burdinbidearen arloko kultur ondarea berreskuratu eta kontserbatzearren. Eta guzti hori gauzatzeko, beharrezkoa da lehendiko araudia egokitzea.

La conveniencia de dotar al Museo Vasco del Ferrocarril de una personalidad jurídica propia que le permita llevar a cabo la gestión, dirección, mantenimiento, conservación y promoción del mismo, ha llevado a la conclusión de la necesidad de creación de una Fundación que permita que la labor desarrollada por la sociedad pública Eusko Trenbideak/Ferrocarriles Vasco, S.A., se vea completada con la colaboración de otros agentes sociales con el objetivo común de recuperar y conservar el patrimonio cultural ferroviario, lo que obliga a adaptar la normativa anterior.

Eta esandakoaren ondorioz, Ogasun eta Herri Administrazio sailburuak eta Garraio eta Herrilan sailburuak proposaturik, eta Jaurlaritzaren Kontseiluak, 2002ko maiatzaren 28an egindako bilkuran, eztabaidatu eta onartu ostean, hauxe

En su virtud, a propuesta de la Consejera de Hacienda y Administración Pública y del Consejero de Transportes y Obras Públicas, previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 28 de mayo de 2002.

XEDATU DUT:
DISPONGO:

Lehenengo artikulua.– Ekainaren 25eko 56/1994 Dekretuaren bitartez aldatutako maiatzaren 24ko 105/1982 Dekretuaren 3. artikuluko c) letraren edukiari idazketa berria ematen zaio,

Artículo primero.– Se da nueva redacción a la letra c) del apartado 1 del artículo 3 del Decreto 105/1982, de 24 de mayo, previamente modificado por el Decreto 56/1994, de 25 de enero, que queda redactado del siguiente modo:

"1. "Eusko Trenbideak/Ferrocarriles Vascos, S.A. sozietatearen helburua hauxe da:

"1. Constituye el objeto de la Sociedad "Eusko Trenbideak/Ferrocarriles Vascos, S.A.:

c) Garraioarekin zerikusia duten titularitate publikoko museoak, zehazki, dekretuz edo beste pertsona juridiko batzuk eratuaz edo pertsona batzuk parte hartuaz esleitzen zaizkionak kudeatzea.”

c) La gestión de los museos de titularidad pública relacionados con el transporte que se le atribuya por Decreto, o mediante la constitución o participación en otras personas jurídicas."

Bigarren artikulua.– Abenduaren 17ko 700/1991 Dekretuko 6., 7., 8. eta 9. artikuluak eta 1. artikuluko 2. paragrafoa kendu egiten dira.

Artículo segundo.– Se suprime el párrafo 2 del artículo 1 y los artículos 6, 7, 8 y 9 del Decreto 700/1991, de 17 de diciembre.

Hirugarren artikulua.– Urtarrilaren 25eko 56/1994 Dekretuko 4., 5. eta 6. artikuluak kentzen dira.

Artículo tercero.– Se suprimen los artículos 4, 5 y 6 del Decreto 56/1994, de 25 de enero.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA

DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Dekretu honen kontrako xedapenak indargabetu egiten dira.

Queda derogada cualquier disposición que se oponga a este Decreto.

AZKEN XEDAPENA

DISPOSICIÓN FINAL ÚNICA

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean hartuko du indarra dekretu honek.

El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2002ko maiatzaren 28a.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 28 de mayo de 2002.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Ogasun eta Herri Administrazio sailburua,

La Consejera de Hacienda y Administración Pública,

IDOIA ZENARRUZABEITIA BELDARRAIN.

IDOIA ZENARRUZABEITIA BELDARRAIN.

Garraio eta Herrilan sailburua,

El Consejero de Transportes y Obras Públicas,

ÁLVARO AMANN RABANERA.

ÁLVARO AMANN RABANERA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental