Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico
AGINDUA, 2001eko martxoaren 13koa, Garraio eta Herri Lan sailburuarena, A-8 Bilbao-Behobia autobideko tarifa eta bidesariak baimentzen dituena. Tarifa eta bidesari horiek Kontsumorako Prezioen Indizean izandako aldaketetan oinarrituta egindako urteko berrikusketaren ondorio dira.
ORDEN de 13 de marzo de 2001, del Consejero de Transportes y Obras Públicas por la que se autorizan las tarifas y peajes de la autopista A-8, Bilbao-Behobia, resultantes de la revisión anual en base a la variación del Indice de Precios de Consumo.
2001eko otsailaren 14ko idazki bidez, araudi sustantiboaren aurreikuspenei jarraikiz A-8 Bilbao-Behobia autobidearen emakidako kilometroko tarifak berrikusteko eskatu zion Europistas Concesionaria Española, SAk Garraio eta Herri Lan Sailari.
Mediante escrito de fecha 14 de febrero de 2001, Europistas Concesionaria Española, S.A., solicitó que por este órgano se procediera a la revisión de las tarifas kilométricas de la concesión de la autopista A-8, Bilbao-Behobia, de conformidad con las previsiones de la reglamentación sustantiva aplicable.
Garraio Azpiegitura Zuzendaritzako zerbitzu teknikoek adierazi dute eskaera horretan jasotako Kt koefizientearen (aurtengo ekitaldian 1,0629) eta, koefiziente hori otsailaren 4ko 169/2000 Errege Dekretuan finkatutako oinarrizko tarifei aplikatuz egindako kilometroko tarifa eta bidesarien kalkulua zuzena dela.
Por los servicios técnicos de la Dirección de Infraestructura del Transporte se ha puesto de manifiesto la corrección del cálculo del coeficiente Kt, contenido en la solicitud presentada, cuyo valor para el presente ejercicio es de 1,0629, y de las tarifas kilométricas y peajes resultantes de su aplicación a las tarifas base fijadas en el Real Decreto 169/2000, de 4 de febrero.
Bestetik, abenduaren 3ko 1837/1999 Errege Dekretuaren bidez Estatuko Administrazioak A-8 (Bilbao-Behobia) autobidearen gaineko funtzio eta zerbitzuak Euskal Autonomia Erkidegoari eskualdatzea onartu zen, eta, beraz, autobide hori abenduaren 3ko 1883/1999 Errege Dekretuaren bidez kendu egin zuten Estatuaren Errepide Saretik. Abenduaren 21eko 433/1999 Dekretuaren 2. artikuluaren ondorioz, berriz, eskualdatutako funtzio eta zerbitzuak Garraio eta Herri Lan Sailari atxiki zitzaizkion.
Considerando que, mediante Real Decreto 1837/1999, de 3 de diciembre, se aprobó la transferencia a la Comunidad Autónoma de las competencias y facultades ejercidas por la Administración del Estado sobre la autopista A-8 (Bilbao-Behobia), dándose ésta de baja en la Red de Carreteras del Estado mediante Real Decreto 1883/1999, de 3 de diciembre. En virtud del artículo 2 del Decreto 433/1999, de 21 de diciembre, las funciones y servicios traspasados han quedado adscritos al Departamento de Transportes y Obras Públicas.
Abenduaren 19ko 261/2000 eta 262/2000 Dekretuen bidez, Euskal Autonomia Erkidego osorako erakundeek Bizkaiko Golkoko A-8 (Bilbao-Behobia) autobidearen gainean zituen eskumenak, Gipuzkoako eta Bizkaiko Foru Aldundien esku uztea erabaki zen (bide-zati bakoitza kasuan kasuko foru aldundiaren esku); baina, harik eta indarrean dagoen emakida-kontratua amaitu arte, bai, martxoaren 7ko 657/1986 Errege Dekretuak aipatzen dituen kontrol ekonomikoko harremanak, bai Eskualdaketetarako Bitariko Batzordearen 2000ko abenduaren 14ko Akordioaren B idatz-zatiko 3. puntuari jarraikiz autobidearen erabiltzaileek ordaindu beharreko tarifetan eragina duten arau orokorrak onestea Autonomia Erkidego osorako erakundearen eginkizun izaten jarraituko zutela ezarri zen.
Y que, mediante Decretos 261/2000 y 262/2000, de 19 de diciembre ambos, se aprobó el traspaso a los Territorios Históricos de Gipuzkoa y Bizkaia, respectivamente, de las competencias sobre la autopista A-8 del Cantábrico (Bilbao-Behobia), respecto al itinerario que transcurre por cada Territorio Histórico, manteniéndose transitoriamente, hasta el vencimiento del contrato de concesión en vigor, las relaciones de control económico a las que se refiere el Real Decreto 657/1986, de 7 de marzo, y la aprobación de las normas de carácter general que incidan en las tarifas a abonar por los usuarios, de conformidad con el apartado B), punto 3 del Acuerdo de la Comisión Mixta de Transferencias de 14 de diciembre de 2000.
Garraio eta Herri Lan Sailaren egitura organikoa eta egitekoak finkatzen dituen urtarrilaren 18ko 10/2000 Dekretuaren 3.1 artikuluak ematen dizkion eginkizunen arabera, organo honek aginpidea du gai honi buruzko erabakiak hartzeko.
Considerando que este órgano es competente para resolver, de conformidad con la asignación de funciones realizada en el artículo 3.1 del Decreto 10/2000, de 18 de enero, de estructura orgánica y funcional del Departamento de Transportes y Obras Públicas.
Arau hau egiteko autobideak emakida araubidepean eraiki, zaindu eta ustiatzeko klausula orokorren pleguaren 45. klausulan aurreikusitako prozedura, otsailaren 16ko 210/1990 Errege Dekretuan idatzitakoa, eta administrazio prozedura erkidea, biak bete dira, eta entzunaldiaren izapidea alde batera utzi da, eskaerako datuak zuzenak zirela egiaztatu baitugu.
Que se ha seguido el procedimiento previsto en la cláusula 45 del pliego de cláusulas generales para la construcción, conservación y explotación de autopistas en régimen de concesión, según la redacción dada a la misma por el Real Decreto 210/1990, de 16 de febrero, y el procedimiento administrativo común, habiéndose prescindido del trámite de audiencia tras comprobar la exactitud de los datos de la solicitud.
Gainera, Bizkaiko eta Gipuzkoako Foru Aldundiei kontsulta egin zaie, Eskualdaketetarako Bitariko Batzordearen Akordioko B idatz-zatiko 3. puntuko bigarren paragrafoan ezarri bezala erabakiak hartzen parte har dezaten.
Y que se ha consultado a las Diputaciones Forales de Bizkaia y Gipuzkoa, dándoles participación en el proceso decisorio, como prevé expresamente el segundo párrafo del referido apartado B), punto 3 del Acuerdo de la Comisión Mixta de Transferencias.
Beraz, Garraio Azpiegitura Zuzendaritzaren ebazpen-proposamenarekin bat, eta Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 32/1992 Legearen 89. artikuluan aurreikusitakoari jarraikiz,
De conformidad con la propuesta de resolución de la Dirección de Infraestructura del Transporte, y según lo prevenido en el artículo 89 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común,
Lehenengoa.– A-8 Bilbao-Behobia autobideko bidesarietarako 2001eko martxoaren 19tik aurrera emakidadunak aplikatu ahal izango dituen tarifak baimentzea. Tarifa horiek 1. eranskinean doaz.
Primero.– Autorizar las nuevas tarifas de peaje correspondientes a la autopista A-8, Bilbao-Behobia, que figuran en el Anexo n.º 1, que podrán aplicarse por el concesionario a partir del día 19 de marzo de 2001.
Bigarrena.– A-8 Bilbao-Behobia autobideko ibilbideetan 2001eko martxoaren 19tik aurrera ezarri ahal izango diren gehieneko bidesariak baimentzea. Bidesari horiek, Balio Erantsiaren gaineko Zerga ere barne dela, 2. eranskinean daude jasota.
Segundo.– Autorizar los peajes máximos que podrán aplicarse en los diferentes recorridos de la autopista A-8, Bilbao-Behobia, a partir del día 19 de marzo de 2001, en las cuantías que se recogen en el Anexo n.º 2, en las que se encuentra incluido el Impuesto sobre el Valor Añadido (I.V.A.).
Agindu hau behin betikoa da administrazio bidean. Aginduaren kontra Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Sailean, Agindua jakinarazi edo argitaratu egunaren biharamunetik aurrera kontatzen hasi eta bi hilabeteko epean.
La presente resolución es definitiva en vía administrativa. Contra la misma cabe interponer recurso contencioso-administrativo ante la Sala de dicha jurisdicción del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, dentro del plazo de dos meses a contar desde el día siguiente al de su notificación, o en su caso, publicación.
Vitoria-Gasteiz, 2001eko martxoaren 13a.
En Vitoria-Gasteiz, a 13 de marzo de 2001.
Garraio eta Herri Lan sailburua,
El Consejero de Transportes y Obras Públicas,
ÁLVARO AMANN RABANERA.
ÁLVARO AMANN RABANERA.
1. ERANSKINA
Tramos Tarifas pesetas / Kilometro
Bide-zatia Tarifa: pezeta/kilometro
Ligeros Pesados 1 Pesados 2
Arinak Astunak-1 Astunak-2
Basauri-Durango 14,24 25,04 27,83
Basauri-Durango 14,24 25,04 27,83
Durango-San Sebastián Oeste 18,53 32,55 36,17
Durango-Donostia mendeabaldea 18,53 32,55 36,17
San Sebastián Este-Behobia 11,54 25,04 27,83
Donostia ekialdea-Behobia 11,54 25,04 27,83
Tramos Tarifas euros / kilometro
Bide-zatia Tarifa: euro/kilometro
Ligeros Pesados 1 Pesados 2
Arinak Astunak-1 Astunak-2
Basauri-Durango 0,09 0,15 0,17
Basauri-Durango 0,09 0,15 0,17
Durango-San Sebastián Oeste 0,11 0,20 0,22
Durango-Donostia mendeabaldea 0,11 0,20 0,22
San Sebastián Este-Behobia 0,07 0,15 0,17
Donostia ekialdea-Behobia 0,07 0,15 0,17
Siendo:
Ibilgailuen sailkapena:
Ligeros
Arinak:
– Motocicletas con o sin sidecar.
– Motorrak, sidekarra dutenak nahiz sidekarrik gabekoak.
– Vehículos de turismo sin remolque o con remolque.
– Kotxeak, atoidunak nahiz atoirik gabekoak.
– Furgones y furgonetas de dos ejes (cuatro ruedas).
– Bi ardatzeko furgoi eta furgonetak (lau gurpilekoak).
– Microbuses de dos ejes (cuatro ruedas).
– Bi ardatzeko mikrobusak (lau gurpilekoak).
Pesados 1
Astunak-1:
– Camiones y autocares de dos ejes.
– Bi ardatzeko kamioi eta autobusak.
– Camiones y autocares de dos ejes y con remolque de un eje.
– Bi ardatzeko kamioi eta autobusak, ardatz bakarreko atoiarekin.
– Camiones y autocares con tres ejes.
– Hiru ardatzeko kamioi eta autobusak.
– Furgones, furgonetas y microbuses (todos ellos de dos ejes, cuatro ruedas), con remolque de un eje con rueda gemela (doble neumático).
– Furgoi, furgoneta eta mikrobusak (bi ardatz eta lau gurpilekoak), baldin eta gurpil bikoitzeko ardatz bat duen atoia badaramate.
Pesados 2
Astunak-2:
– Camiones y autocares, con o sin remolque, con un total de cuatro ejes o más.
– Atoiarekin edo gabe, guztira lau ardatz edo gehiago duten kamioi eta autobusak.
– Furgones, furgonetas y microbuses (todos ellos de dos ejes, cuatro ruedas), con remolque de dos o más ejes y, al menos, un eje con rueda gemela.
– Furgoi, furgoneta eta mikrobusak (bi ardatz eta lau gurpilekoak), baldin eta ardatz bat baino gehiagoko atoia badaramate, eta ardatz horietako bat bikoitza bada.
ANEXO N.º 2
2. ERANSKINA
PEAJES EN PESETAS
BIDESARIAK PEZETATAN
A) Tramo: Basauri-San Sebastián oeste
A) Basauri-Donostia mendebaldea bide-zatia
IVA = 7% IVA = 16%
BEZ = %7 BEZ = %16
Recorridos básicos Ligeros Pesados 1 Pesados 2 Ligeros Pesados 1 Pesados 2
Oinarrizko ibilbideak Arinak Astunak 1 Astunak 2 Arinak Astunak 1 Astunak 2
Accesos oeste (1) – El Gallo 150 270 300 165 290 325
Mend. sarrerak (1)-Urgoiti 150 270 300 165 290 325
Accesos oeste (1) Amorebieta 190 335 370 205 360 400
Mend. sarrerak (1)-Amorebieta 190 335 370 205 360 400
Accesos oeste (1) Durango 350 615 685 380 665 740
Mend. sarrerak (1)-Durango 350 615 685 380 665 740
Accesos oeste (1) Ermua 605 1.060 1.180 655 1.150 1.280
Mend. sarrerak (1)-Ermua 605 1.060 1.180 655 1.150 1.280
Accesos oeste (1) Azitain 700 1.225 1.365 755 1.330 1.475
Mend. sarrerak (1)-Azitain 700 1.225 1.365 755 1.330 1.475
Accesos oeste (1) Elgoibar 830 1.455 1.620 900 1.580 1.755
Mend. sarrerak (1)-Elgoibar 830 1.455 1.620 900 1.580 1.755
Accesos oeste (1) Itziar 1.045 1.835 2.035 1.130 1.985 2.210
Mend. sarrerak (1)-Itziar 1.045 1.835 2.035 1.130 1.985 2.210
Accesos oeste (1) Zumaia 1.160 2.040 2.270 1.260 2.215 2.460
Mend. sarrerak (1)-Zumaia 1.160 2.040 2.270 1.260 2.215 2.460
Accesos oeste (1) Zarautz 1.375 2.415 2.685 1.490 2.620 2.910
Mend. sarrerak (1)-Zarautz 1.375 2.415 2.685 1.490 2.620 2.910
Accesos oeste (1) San Sebastián 1.660 2.915 3.240 1.800 3.160 3.515
Mend. sarrerak (1)-Donostia 1.660 2.915 3.240 1.800 3.160 3.515
Durango-Ermua 265 465 515 285 505 560
Durango-Ermua 265 465 515 285 505 560
Durango-Azitain 360 630 700 390 680 760
Durango-Azitain 360 630 700 390 680 760
Durango-Elgoibar 490 860 955 530 930 1.035
Durango-Elgoibar 490 860 955 530 930 1.035
Durango-Itziar 705 1.235 1.375 765 1.340 1.490
Durango-Itziar 705 1.235 1.375 765 1.340 1.490
Durango-Zumaia 810 1.425 1.585 880 1.545 1.720
Durango-Zumaia 810 1.425 1.585 880 1.545 1.720
Durango-Zarautz 1.025 1.800 2.000 1.110 1.955 2.170
Durango-Zarautz 1.025 1.800 2.000 1.110 1.955 2.170
Durango-San Sebastián 1.320 2.320 2.580 1.435 2.515 2.795
Durango-Donostia 1.320 2.320 2.580 1.435 2.515 2.795
Ermua-Azitain 105 185 205 115 200 220
Ermua-Azitain 105 185 205 115 200 220
Ermua-Elgoibar 235 415 460 255 450 500
Ermua-Elgoibar 235 415 460 255 450 500
Ermua-Itziar 450 790 880 490 855 950
Ermua-Itziar 450 790 880 490 855 950
Ermua-Zumaia 555 970 1.080 600 1.055 1.170
Ermua-Zumaia 555 970 1.080 600 1.055 1.170
Ermua-Zarautz 770 1.350 1.500 830 1.460 1.625
Ermua-Zarautz 770 1.350 1.500 830 1.460 1.625
Ermua-San Sebastián 1.065 1.875 2.085 1.155 2.035 2.260
Ermua-Donostia 1.065 1.875 2.085 1.155 2.035 2.260
Azitain-Elgoibar 150 265 295 165 290 320
Azitain-Elgoibar 150 265 295 165 290 320
Azitain-Itziar 360 630 700 390 680 760
Azitain-Itziar 360 630 700 390 680 760
Azitain-Zumaia 465 815 905 505 885 985
Azitain-Zumaia 465 815 905 505 885 985
Azitain-Zarautz 680 1.190 1.325 735 1.290 1.435
Azitain-Zarautz 680 1.190 1.325 735 1.290 1.435
Azitain-San Sebastián 975 1.715 1.905 1.060 1.860 2.065
Azitain-Donostia 975 1.715 1.905 1.060 1.860 2.065
Elgoibar-Itziar 235 415 460 255 450 500
Elgoibar-Itziar 235 415 460 255 450 500
Elgoibar-Zumaia 340 600 670 370 650 725
Elgoibar-Zumaia 340 600 670 370 650 725
Elgoibar-Zarautz 555 975 1.085 605 1.060 1.175
Elgoibar-Zarautz 555 975 1.085 605 1.060 1.175
Elgoibar-San Sebastián 855 1.500 1.665 925 1.625 1.805
Elgoibar- Donostia 855 1.500 1.665 925 1.625 1.805
Itziar-Itziar 200 350 385 215 380 420
Itziar-Itziar 200 350 385 215 380 420
Itziar-Zumaia 155 270 305 170 295 330
Itziar-Zumaia 155 270 305 170 295 330
Itziar-Zarautz 370 650 720 400 700 780
Itziar-Zarautz 370 650 720 400 700 780
Itziar-San Sebastián 655 1.150 1.275 710 1.245 1.385
Itziar- Donostia 655 1.150 1.275 710 1.245 1.385
IVA = 7% IVA = 16%
BEZ = %7 BEZ = %16
Recorridos básicos Ligeros Pesados 1 Pesados 2 Ligeros Pesados 1 Pesados 2
Oinarrizko ibilbideak Arinak Astunak 1 Astunak 2 Arinak Astunak 1 Astunak 2
Zumaia-Zarautz 245 425 475 265 460 515
Zumaia-Zarautz 245 425 475 265 460 515
Zumaia-San Sebastián 520 915 1.015 565 990 1.100
Zumaia- Donostia 520 915 1.015 565 990 1.100
Zarautz-San Sebastián 310 540 600 335 585 650
Zarautz- Donostia 310 540 600 335 585 650
(1) Los accesos del Oeste pueden ser por Basauri, Irubide, Erletxes y Amorebieta, según los casos.
1) Mendebaldeko sarrerak: Basauri, Irubide, Erletxeta eta Amorebieta, kasuaren arabera.
B) Tramo: San Sebastián este-Behobia
B) Donostia ekialdea-Behobia bide-zatia
IVA = 7% IVA = 16%
BEZ = %7 BEZ = %16
Recorridos básicos Ligeros Pesados 1 Pesados 2 Ligeros Pesados 1 Pesados 2
Oinarrizko ibilbideak Arinak Astunak 1 Astunak 2 Arinak Astunak 1 Astunak 2
San Sebastián este-Pasaia 125 270 300 135 290 325
Donostia ekialdea-Pasaia 125 270 300 135 290 325
San Sebastián este-Oiartzun 125 270 300 135 290 325
Donostia ekialdea -Oiartzun 125 270 300 135 290 325
San Sebastián e.–frontera Francesa 220 470 525 235 510 570
Donostia ekialdea–Frantziako muga 220 470 525 235 510 570
Ventas de Irun-frontera Francesa 125 270 300 135 290 325
Irungo Ventas-Frantziako muga 125 270 300 135 290 325
PEAJES EN EUROS _
BIDESARIA EUROTAN
A) Tramo: Basauri-San Sebastián Oeste
A) Basauri-Donostia mendebaldea bide-zatia
IVA = 7% IVA = 16%
BEZ = %7 BEZ = %16
Recorridos básicos Ligeros Pesados 1 Pesados 2 Ligeros Pesados 1 Pesados 2
Oinarrizko ibilbideak Arinak Astunak 1 Astunak 2 Arinak Astunak 1 Astunak 2
Accesos oeste (1) – El Gallo 0,90 1,62 1,80 0, 99 1,74 1,95
Mend. sarrerak (1)-Urgoiti 0,90 1,62 1,80 0, 99 1,74 1,95
Accesos oeste (1) Amorebieta 1,14 2,01 2,22 1, 23 2,16 2,40
Mend. sarrerak (1)-Amorebieta 1,14 2,01 2,22 1, 23 2,16 2,40
Accesos oeste (1) Durango 2,10 3,70 4,12 2,28 4,00 4,45
Mend. sarrerak (1)-Durango 2,10 3,70 4,12 2, 28 4,00 4,45
Accesos oeste (1) Ermua 3,64 6,37 7,09 3,94 6, 91 7,69
Mend. sarrerak (1)-Ermua 3,64 6,37 7,09 3,94 6,91 7,69
Accesos oeste (1) Azitain 4,21 7,36 8,20 4,54 7,99 8,86
Mend. sarrerak (1)-Azitain 4,21 7,36 8,20 4, 54 7,99 8,86
Accesos oeste (1) Elgoibar 4,99 8,74 9,74 5, 41 9,50 10,55
Mend. sarrerak (1)-Elgoibar 4,99 8,74 9,74 5, 41 9,50 10,55
Accesos oeste (1) Itziar 6,28 11,03 12,23 6, 79 11,93 13,28
Mend. sarrerak (1)-Itziar 6,28 11,03 12,23 6, 79 11,93 13,28
Accesos oeste (1) Zumaia 6,97 12,26 13,64 7, 57 13,31 14,78
Mend. sarrerak (1)-Zumaia 6,97 12,26 13,64 7, 57 13,31 14,78
Accesos oeste (1) Zarautz 8,26 14,51 16,14 8, 96 15,75 17,49
Mend. sarrerak (1)-Zarautz 8,26 14,51 16,14 8, 96 15,75 17,49
Accesos oeste (1) San Sebastián 9,98 17,52 19,47 10,82 18,99 21,13
Mend. sarrerak (1)-Donostia 9,98 17,52 19,47 10, 82 18,99 21,13
Durango-Ermua 1,59 2,79 3,10 1,71 3,04 3, 37
Durango-Ermua 1,59 2,79 3,10 1,71 3,04 3, 37
Durango-Azitain 2,16 3,79 4,21 2,34 4,09 4, 57
Durango-Azitain 2,16 3,79 4,21 2,34 4,09 4, 57
Durango-Elgoibar 2,94 5,17 5,74 3,19 5,59 6,22
Durango-Elgoibar 2,94 5,17 5,74 3,19 5,59 6,22
Durango-Itziar 4,24 7,42 8,26 4,60 8,05 8, 96
Durango-Itziar 4,24 7,42 8,26 4,60 8,05 8, 96
Durango-Zumaia 4,87 8,56 9,53 5,29 9,29 10, 34
Durango-Zumaia 4,87 8,56 9,53 5,29 9,29 10, 34
Durango-Zarautz 6,16 10,82 12,02 6,67 11, 75 13,04
Durango-Zarautz 6,16 10,82 12,02 6,67 11, 75 13,04
Durango-San Sebastián 7,93 13,94 15,51 8,62 15,12 16,80
Durango-Donostia 7,93 13,94 15,51 8,62 15, 12 16,80
IVA = 7% IVA = 16%
Ermua-Azitain 0,63 1,11 1,23 0,69 1,20 1, 32
Recorridos básicos Ligeros Pesados 1 Pesados 2 Ligeros Pesados 1 Pesados 2
Ermua-Elgoibar 1,41 2,49 2,76 1,53 2,70 3, 01
Ermua-Azitain 0,63 1,11 1,23 0,69 1,20 1, 32
Ermua-Itziar 2,70 4,75 5,29 2,94 5,14 5, 71
Ermua-Elgoibar 1,41 2,49 2,76 1,53 2,70 3, 01
Ermua-Zumaia 3,34 5,83 6,49 3,61 6,34 7, 03
Ermua-Itziar 2,70 4,75 5,29 2,94 5,14 5, 71
Ermua-Zarautz 4,63 8,11 9,02 4,99 8,77 9, 77
Ermua-Zumaia 3,34 5,83 6,49 3,61 6,34 7, 03
Ermua-Donostia 6,40 11,27 12,53 6,94 12,23 13,58
Ermua-Zarautz 4,63 8,11 9,02 4,99 8,77 9, 77
BEZ = %7 BEZ = %16
Ermua-San Sebastián 6,40 11,27 12,53 6,94 12, 23 13,58
Oinarrizko ibilbideak Arinak Astunak 1 Astunak 2 Arinak Astunak 1 Astunak 2
Azitain-Elgoibar 0,90 1,59 1,77 0,99 1,74 1,92
Azitain-Elgoibar 0,90 1,59 1,77 0,99 1,74 1,92
Azitain-Itziar 2,16 3,79 4,21 2,34 4,09 4, 57
Azitain-Itziar 2,16 3,79 4,21 2,34 4,09 4, 57
Azitain-Zumaia 2,79 4,90 5,44 3,04 5,32 5, 92
Azitain-Zumaia 2,79 4,90 5,44 3,04 5,32 5, 92
Azitain-Zarautz 4,09 7,15 7,96 4,42 7,75 8, 62
Azitain-Zarautz 4,09 7,15 7,96 4,42 7,75 8, 62
Azitain-San Sebastián 5,86 10,31 11,45 6,37 11,18 12,41
Azitain-Donostia 5,86 10,31 11,45 6,37 11, 18 12,41
Elgoibar-Itziar 1,41 2,49 2,76 1,53 2,70 3, 01
Elgoibar-Itziar 1,41 2,49 2,76 1,53 2,70 3, 01
Elgoibar-Zumaia 2,04 3,61 4,03 2,22 3,91 4, 36
Elgoibar-Zumaia 2,04 3,61 4,03 2,22 3,91 4, 36
Elgoibar-Zarautz 3,34 5,86 6,52 3,64 6,37 7,06
Elgoibar-Zarautz 3,34 5,86 6,52 3,64 6,37 7,06
Elgoibar-San Sebastián 5,14 9,02 10,01 5,56 9, 77 10,85
Elgoibar-Donostia 5,14 9,02 10,01 5,56 9, 77 10,85
Itziar-Itziar 1,20 2,10 2,31 1,29 2,28 2, 52
Itziar-Itziar 1,20 2,10 2,31 1,29 2,28 2, 52
Itziar-Zumaia 0,93 1,62 1,83 1,02 1,77 1, 98
Itziar-Zumaia 0,93 1,62 1,83 1,02 1,77 1, 98
Itziar-Zarautz 2,22 3,91 4,33 2,40 4,21 4, 69
Itziar-Zarautz 2,22 3,91 4,33 2,40 4,21 4, 69
Itziar-San Sebastián 3,94 6,91 7,66 4,27 7, 48 8,32
Itziar-Donostia 3,94 6,91 7,66 4,27 7,48 8, 32
Zumaia-Zarautz 1,47 2,55 2,85 1,59 2,76 3, 10
Zumaia-Zarautz 1,47 2,55 2,85 1,59 2,76 3, 10
Zumaia-San Sebastián 3,13 5,50 6,10 3,40 5, 95 6,61
Zumaia-Donostia 3,13 5,50 6,10 3,40 5,95 6, 61
Zarautz-San Sebastián 1,86 3,25 3,61 2,01 3, 52 3,91
Zarautz-Donostia 1,86 3,25 3,61 2,01 3,52 3,91
(1) Los accesos del Oeste pueden ser por Basauri, Irubide, Erletxes y Amorebieta, según los casos.
(1) Mendebaldeko sarrerak: Basauri, Irubide, Erletxeta eta Amorebieta, kasuaren arabera.
B) Tramo: San Sebastián este-Behobia
B) Donostia ekialdea-Behobia bide-zatia
IVA = 7% IVA = 16%
BEZ = %7 BEZ = %16
Recorridos básicos Ligeros Pesados 1 Pesados 2 Ligeros Pesados 1 Pesados 2
Oinarrizko ibilbideak Arinak Astunak 1 Astunak 2 Arinak Astunak 1 Astunak 2
San Sebastián este-Pasaia 0,75 1,62 1,80 0,81 1,74 1,95
Donostia ekialdea-Pasaia 0,75 1,62 1,80 0,81 1,74 1,95
San Sebastián este-Oiartzun 0,75 1,62 1,80 0, 81 1,74 1,95
Donostia ekialdea -Oiartzun 0,75 1,62 1,80 0, 81 1,74 1,95
San Sebastián e.–frontera francesa 1,32 2,82 3, 16 1,41 3,07 3,43
Donostia ek.–Frantziako muga 1,32 2,82 3,16 1, 41 3,07 3,43
Ventas de Irun-frontera francesa 0,75 1,62 1,80 0,81 1,74 1,95
Irungo Ventas-Frantziako muga 0,75 1,62 1,80 0, 81 1,74 1,95
Recorridos asimilados a cada movimiento básico
Oinarrizko mugimendu bakoitzari parekatutako ibilbideak
Recorridos básicos Recorridos asimilados
Oinarrizko ibilbideak Parekatutako ibilbideak
San Sebastián este-Pasaia Herrera-Pasaia
Donostia ekialdea-Pasaia Herrera-Pasaia
San Sebastián este-Oiartzun Herrera-Oiartzun
Donostia ekialdea -Oiartzun Herrera-Oiartzun
Pasaia-Oiartzun
Pasaia-Oiartzun
San Sebastián este-frontera francesa Herrera-frontera francesa
Donostia ekialdea –Frantziako muga Herrera- Frantziako muga
Pasaia-frontera francesa
Pasaia-Frantziako muga
Oiartzun-frontera francesa
Oiartzun- Frantziako muga
San Sebastián este-Behobia
Donostia ekialdea -Behobia
Herrera-Behobia
Herrera-Behobia
Pasaia-Behobia
Pasaia-Behobia
Oiartzun-Behobia
Oiartzun-Behobia
San sebastián este-Irun
Donostia ekialdea -Irun
Herrera-Irun
Herrera-Irun
Pasaia-irun
Pasaia-Irun
Oiartzun-Irun
Oiartzun-Irun
Ventas de Irun-frontera francesa Ventas de Irun-Behobia
Irungo Ventas- Frantziako muga Irungo Ventas-Behobia