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141. zk., 1998ko uztailaren 28a, asteartea

N.º 141, martes 28 de julio de 1998


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LEHIAKETA PUBLIKOA, Osakidetzarena, Vitoria-Gasteizko Txagorritxuko Ospitalerako endoskopia digestiborako ekipamendua erosteko kontratua egiteko dena.

CONCURSO PÚBLICO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, para la contratación del suministro de reequipamiento para endoscopia digestiva con destino al Hospital Txagorritxu de Vitoria-Gasteiz.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza, Txagorritxuko Ospitalea, Jose Atxotegi kalea z/g, 01009 Vitoria-Gasteiz. Telefonoa: (945) 24.26.00; luzapena: 5040. Faxa: (945) 24.83.59.

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, Hospital Txagorritxu, calle José Achótegui, s./n., 01009 Vitoria-Gasteiz. Teléfono (945) 24 26 00, extensión 5040, telefax (945) 24 83 59. b) Dependencia que tramita el expediente: Sección de Contratación Administrativa.

b) Espedientea izapidetuko duen bulegoa: Administrazio Kontratuetarako Atala.

c) Número de expediente: 150/20/0/00151/C131/0798.

c) Espediente zenbakia: 150/20/0/00151/C131/0798.

2.– Objeto del contrato.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

a) Descripción del objeto: Suministro de reequipamiento para endoscopia digestiva con destino al Hospital Txagorritxu. b) División por lotes y número: Sí. Seis lotes.

a) Helburua: Vitoria-Gasteizko Txagorritxuko Ospitalerako edoskopia digestiborako ekipamendua erostea.

c) Lugar de ejecución: Hospital Txagorritxu de Vitoria-Gasteiz.

b) Loteak: bai, 6.

d) Plazo de ejecución: Años 1998 y 1999, según lo dispuesto en los puntos 10 y 11 de la Carátula del PCAP. 3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

c) Gauzatzeko lekua: Vitoria-Gasteizko Txagorritxuko Ospitalea.

a) Tramitación: Urgente.

d) Gauzatzeko epea: 1998 eta 1999 urteak, berariazko klausula administratiboen pleguaren 10. eta 11. puntuetan jarritakoaren arabera.

b) Procedimiento: Abierto.

3.– Izapideak, prozedura eta esleipen era.

c) Forma: Concurso Público.

a) Izapideak: presakoak.

4.– Presupuesto base de licitación.

b) Prozedura: irekia.

Importe total: 14.500.000 PTA.

c) Esleipen era: lehiaketa publikoa.

5.– Garantía Provisional: No procede.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

6.– Obtención de documentos e información.

Guztira: 14.500.000 PTA.

a) Documentación, b) Información: véase punto 1.a.

5.– Behin-behineko fidantza: ez dagokio.

c) Fecha límite de obtención de documentos e información: 10 de agosto de 1998.

6.– Agiriak eta argibideak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Agiriak, b) Argibideak: 1.a) puntuan adierazitakoa.

a) Solvencia económica y/o financiera y técnica.

c) Agiriak eta argibideak jasotzeko azken eguna: 1998ko abuztuaren 10a.

a.1) Documentación que acredite la solvencia económica y financiera: declaración relativa a la cifra de negocios global y de los servicios o trabajos realizados por la empresa en el curso de los tres últimos ejercicios o, alternativamente, por cualquiera de los medios previstos en el art. 16 de la Ley 13/1995, de 18 de mayo.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

a.2) Documentación que acredite la solvencia técnica: declaración técnica de los equipos a suministrar y certificaciones establecidas por los institutos o servicios oficiales u homologados encargados del control de calidad y que acrediten la conformidad de artículos bien identificados con referencia a ciertas especificaciones o normas.

a) Kaudimen ekonomikoa eta/edo finantza eta teknika arlokoa. a.1) Kaudimen ekonomikoaren eta finantza arlokoaren egiaztagiriak: deklarazio bat, azken hiru ekitaldietan enpresak, guztira, egin dituen negozio eta hornidurei buruzkoa (aukeran, maiatzaren 18ko 13/1995 Legearen 16. atalean ezarritako gainerako bideak ere erabil daitezke kreditazioa egiteko).

b) Otros requisitos: Ver bases.

a.2) Kaudimen teknikoaren egiaztagiriak: hornigaien laginak eta deskripzioa; horretarako laginen artikulukako fitxak (ikusi erantsitako eredua) eta deskripziokoak (ikusi erantsitako eredua) bete beharko dira.

8.– Presentación de ofertas.

b) Bestelako betebeharrak: ikusi oinarriak.

a) Fecha límite de presentación: 10 de agosto de 1998, antes de las 14:00 horas.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

b) Documentación a presentar: la exigida en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

a) Aurkezteko azken eguna: 1998ko abuztuaren 10eko 14:00ak. b) Aurkeztu beharreko agiriak: berariazko klausula administratiboen pleguan adierazitakoak.

c) Lugar de presentación: Dirección Económico Financiera (Contratación Administrativa) del Hospital Txagorritxu, calle José Achótegui, s./n., 01009 Vitoria-Gasteiz. d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: tres meses desde la apertura pública.

c) Aurkezteko lekua: Txagorritxuko Ospitaleko Ekonomi eta Finantza Zuzendaritza (Administrazio Kontratuak), Jose Atxotegi kalea z/g, 01009 Vitoria-Gasteiz.

e) Admisión de variantes: Sí.

d) Lizitatzaileak eskaintzari eutsi behar dioneko epea: hiru hilabete, eskaintzak jendaurrean irekitzen direnetik.

9.– Apertura de ofertas.

e) Aldaerak: onartuko dira.

a) Entidad, b) Domicilio, c) Localidad: Véase punto 1, d) Fecha: 13 de agosto de 1998, (salvo que se presente alguna oferta en la forma prevista en el artículo 100 del Reglamento General de Contratos del Estado, en cuyo caso será el día 17 de agosto de 1998), e) Hora: 9:00 horas.

9.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Otras informaciones. –

a) Entitatea, b) Helbidea, c) Herria: 1. puntuan adierazitakoak, d) Eguna: 1998ko abuztuaren 13a (Estatuaren Kontratuetarako Araudiko 100. atalean xedatutakoaren araberako eskaintzarik jasotzen ez bada; bestela, 1998ko abuztuaren 17an), e) Ordua: 09:00.

11.– Gastos de anuncios: Por cuenta del Adjudicatario.

10.– Bestelako argibideak: –

Vitoria-Gasteiz, a 13 de julio de 1998.

11.– Iragarpen gastuak: esleipendunaren kontura izango dira. Vitoria-Gasteiz, 1998ko uztailaren 13a.

El Presidente de la Mesa de Contratación,

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

JESÚS ESCAURIAZA OTÍN.

JESÚS ESCAURIAZA OTÍN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental