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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

142. zk., 1997ko uztailaren 28a, astelehena

N.º 142, lunes 28 de julio de 1997


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Garraioak eta Herrilanak
Transportes y Obras Públicas
3974
3974

AGINDUA, 1997ko uztailaren 8koa, Garraio eta Herrilan sailburuarena, unibertsitateko graduatuen prestakuntzarako Itsas Arduralaritzako Eskolako 6 bekatarako deia egin eta haien oinarri-arauak onartzeko dena.

ORDEN de 8 de julio de l997, del Consejero de Transportes y Obras Públicas, por la que se convocan seis becas de la Escuela de Administración Marítima de formación de graduados universitarios, y se aprueban sus bases reguladoras.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2><P ALIGN="JUSTIFY">Abenduaren 6ko 243/1982 Dekretu bidez, Itsas Arduralaritza Eskola sortu zen itsas garraio iharduerekin erlazionaturiko enpresa, korporazio eta bestelako pertsona juridikoen administrazio, kudeaketa eta antolaketako gaietan aditutako langileen prestakuntza hobea eta sektore horretan konpetitibitate handiagoa lortu ahal izateko.

Mediante Decreto 243/1982, de 6 de diciembre, se creó la Escuela de Administración Marítima con el fin de posibilitar una mejor formación del personal especializado en materias de administración, gestión, organización de las empresas, corporaciones y demás personas jurídicas relacionadas con la actividad del transporte marítimo, a fin de lograr una mayor competitividad en este sector.

Azaroaren 5eko 616/1991 Dekretuaren bidez, Itsas Arduralaritza Eskola Garraio eta Herrilan Sailari atxiki zitzaion eta Portu eta Itsas Arazoetarako Zuzendaritzaren menpeko administrazio unitate gisa eratu zen.

Por Decreto 616/1991, de 5 de noviembre, se adscribió la Escuela de Administración Marítima al Departamento de Transportes y Obras Públicas, configurándose como unidad administrativa dependiente de la Dirección de Puertos y Asuntos Marítimos.

Eskolak martxan eman dituen hamabost urteotan, prestakuntza nahiz ikerlanerako lagungarri gisa hainbat ekintza burutu dira, urtero hainbat bekatarako egindako deialdien bidez eta horren ondorioz, graduatu askok bere prestakuntza hobetu eta prestakuntza hori itsas negoziorantz bideratu ahal izan du.

Durante estos quince años de funcionamiento de la Escuela, se ha venido desarrollando un amplio conjunto de actividades tanto de formación como de apoyo a la investigación, a través de convocatorias anuales de distintos tipos de becas, que ha permitido que un elevado número de postgrados incrementen su nivel de formación orientándola hacia el negocio marítimo.

Guzti horrek on egiten dio itsas negozioari, herriaren ehun ekonomikoa sendotu egiten baitu, bai eta Administrazioari berari ere, ikerlanen emaitzak kudeaketa hobetzeko erabiltzen baititu; hortaz, Garraio eta Herrilan Sailak, Itsas Arduralaritza Eskolak proposatuta, komenigarritzat jo du aurreko ekitaldietan hasitako bekak emateko politikarekin aurrera jarraitu eta Unibertsitateko graduatuen prestakuntzarako sei bekatarako deia egitea.

Todo ello beneficia al sector donde prestan sus servicios, fortaleciendo el tejido económico del país, y a la propia Administración que se sirve de los resultados de la investigación para mejorar su gestión, por lo que este Departamento, a propuesta de la Escuela de Administración Marítima, ha estimado conveniente proseguir con la política de becas ya iniciada en precedentes ejercicios, y convocar seis becas de formación para graduados universitarios.

Horretarako, bada, lau milioi (4.000.000) pezetako ordainketa kreditua gaitu da 1997rako, abenduaren 27ko 10/1996 Legearen bidez onartutako Euskal Autonomi Elkartearen 1997rako Aurrekontu Orokorretako 970.1.1.11.13.0100.480.51510.4.3.B aurrekontu aplikazioaren pentzutan, eta 1998rako sei milioi (6.000.000) pezetako konpromezuzko kreditua.

A tal efecto se cuenta con crédito de pago para 1997 por importe de cuatro millones (4.000.000) de pesetas y un crédito de compromiso para 1998 de seis millones (6.000.000) de pesetas con cargo a la aplicación presupuestaria 970.1.1.11.13.0100.480.51510.4.3.B. de los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para l997, aprobados por Ley 10/1996, de 27 de diciembre.

Ondorioz, Garraio eta Herrilan Sailaren egitura eta eginkizunak finkatzen dituen uztailaren 18ko 384/1995 Dekretuaren 3. atalak ematen dizkidan eskuduntzak erabiliz, eta maiatzaren 31ko 8/1988 Legearen xedapen gehigarritako hamargarrenean ezarritakoaren ondorioz indarrean dirauen uztailaren 8ko 2/1987 Legearen xedapen gehigarritako hirugarrena, maiatzaren 30eko 1/1991 Legearen 31. atala, eta laguntza eta dirulaguntzei aplikatu beharreko gainontzeko xedapenak kontuan izanik,

En su virtud, y en ejercicio de la competencia que me atribuye el artículo 3 del Decreto 384/1995, de 18 de julio, de estructura orgánica y funcional del Departamento de Transportes y Obras Públicas, puestos en relación con la disposición adicional tercera de la Ley 2/1987, de 8 de julio, que mantiene su vigencia en virtud de lo establecido en la disposición adicional décima de la Ley 8/1988, de 31 de mayo, con el artículo 31 de la Ley 1/1991, de 30 de mayo, y con las demás disposiciones aplicables a las ayudas y subvenciones,

<FONT FACE="Garamond 3" XEDATU DUT:

DISPONGO:

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Lehenengo atala.– Agindu honen Eranskinaren lehen oinarri-arauan zehaztuko diren alorretako Unibertsitate graduatuentzat Itsas Arduralaritza Eskolako sei (6) bekatarako deia egitea.

Artículo primero.– Convocar seis (6) becas de la Escuela de Administración Marítima, de formación para graduados universitarios en las modalidades que se especifican en la base primera del Anexo a esta Orden.

Bigarren atala.– Agindu honen Eranskin gisa jasotako oinarri-arauak onartzea.

Artículo segundo.– Aprobar sus bases reguladoras, que constan como Anexo a la presente Orden.

<FONT FACE="Garamond 3" AZKEN XEDAPEN BAKARRA

DISPOSICIÓN FINAL ÚNICA

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2><P ALIGN="JUSTIFY">Agindu honek, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean hartuko du indarra.

La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 1997ko uztailaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de julio de l997.

<FONT FACE="Garamond 3" Garraio eta Herrilan sailburua,

El Consejero de Transportes y Obras Públicas,

<FONT FACE="Garamond 3" JOSÉ ANTONIO MATURANA PLAZA.

JOSÉ ANTONIO MATURANA PLAZA.

<FONT FACE="Garamond 3"

ANEXO

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>ERANSKINA

BASES REGULADORAS

<FONT FACE="Garamond 3" OINARRI-ARAUAK

Primera.– Objeto de la convocatoria.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Lehenengoa.– Deialdiaren xedea.

El objeto de la presente Orden es convocar seis (6) becas de la Escuela de Administración Marítima, de formación de graduados universitarios, en las modalidades que se relacionan a continuación:

Agindu honen xedea da Itsas Arduralaritza Eskolako sei (6) bekatarako deia egitea ondoren zehaztuko diren alorretako Unibertsitate graduatuentzat.

Modalidad A.– Realización de estudios.

A mota.– Azterlanak.

F-14) y F-15) Política de investigación de nuevos mercados marítimos en cooperación con la asociación «UNIPORT DE BILBAO ».

F-14 eta F-15) Bilbaoko Uniport elkartearekin elkarlanean, itsas merkatu berriak ikertzeko politika.

F-16) Análisis de la política de transporte comunitario.

F-16) Europako Elkarteko itsas garraiorako politika aztertzea.

F-17) Elaboración y seguimiento documental de la Historia Marítima del País Vasco y de sus empresas e instituciones marítimas.

F-17) Euskadiko itsasgintzari eta bertako itsas enpresei buruzko Historia egin eta agirien jarraipena egitea.

F-18) Política de investigación de la industria auxiliar y de construcción naval en Euskadi.

F-18) Euskadiko untzigintza industriari eta horren inguruko bestelako industriei buruzko ikerketa.

Modalidad B.– Estudios postgrado.

B mota.– Graduondoko azterlanak.

F-19) Beca para la realización de cursos encaminados a la obtención de un título de postgrado en las áreas de Derecho Marítimo o del Negocio Marítimo (Shipping), o relacionadas con las mismas, en cualquier centro universitario de la Unión Europea. Será requisito haber sido admitido para la realización del curso dentro del programa 1997/1998 de la Facultad correspondiente.

F-19) Itsas Zuzenbidearen edo Itsas Negozioaren (Shippingaren) arloko edo horiekin zerikusia duten graduondoko titulua lortzeko ikastaroak burutzeko beka, ikastaroa burutzeko aukeratutako Europako Batasuneko edozein unibertsitatetan. Nolanahi ere, beharrezkoa izango da kasuan kasuko fakultatearen 97/98 ikasturteko programan onartua izatea ikastaro hori egiteko. Bigarrena.– Beken ezaugarriak.

Segunda.– Características de las becas. 1.– Se concederán en concurrencia competitiva.

1.– Lehiaketa bidez emango dira.

2.– Duración de las becas y medios materiales:

2.– Beken iraupena eta baliabideak:

– F-14), F-15), F-16), F-17), y F-18) 9 meses

– F-14), F-15), F-16), F-17 eta F-18) 9 hilabete.

– F-19) 15 meses

– F-19) 15 hilabete.

El plazo se computará desde el día siguiente a la fecha de publicación de la Orden de adjudicación de las becas en el Boletín Oficial del País Vasco.

Esleipen Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera hasiko da epea kontatzen.

Los becarios dispondrán, para realizar sus funciones investigadoras y formativas, de los locales y fondos bibliográficos de la Escuela de Administración Marítima de Bilbao.

Bekadunek Itsas Arduralaritza Eskolak Bilbaon dituen lokalak eta agiriak erabili ahal izango dituzte ikerketa eta prestakuntza lanak egiteko.

3.– La concesión y disfrute de las becas no establecerá relación contractual o estatutaria alguna entre el becario y la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

3.– Bekak emateak eta hartzeak ez du kontratu edo estatutu bidezko inongo harremanik ezarriko bekadunaren eta Euskal Autonomi Elkarteko Administrazioaren artean.

4.– La Administración de la Comunidad Autónoma asegurará a los becarios contra riesgos de accidente, invalidez o muerte.

4.– Euskal Autonomi Elkarteko Administrazioak bekadunei istripu, elbarritasun edo heriotza arriskuen kontrako aseguruak egingo dizkie. Hirugarrena.– Zenbatekoa.

Tercera.– Cuantía.

1.– Beken zenbatekoa:

1.– Importe de las becas:

– F-14), F-15), F-16), F-17 eta F-18)1.500.000na PTA.

– F-14), F-15), F-16), F-17), y F-18) 1.500.000 PTA cada una

Dirukopuru hori 500.000 PTAko hiru alditan ordainduko da, hiruhilabetekoarekin batera. Bekadunek, egin beharra duten lana zein egoeratan dagoen jasoko duen memoria bat aurkeztu beharko dute eta ondoren ordainduko zaie. Azkeneko ordainketa egiteko bederatzigarren g) oinarri-arauan jaso bezala, azterlana Hautaketa batzordeak onartu beharko du lehenbizi.

Esta cantidad será satisfecha en tres pagos trimestrales por importe de 500.000 PTA cada uno de ellos. Para efectuar dichos pagos el becario deberá presentar una memoria relativa al estado del trabajo que debe realizar, presentada la cual se le abonará la cantidad correspondiente. El último pago se realizará previa aceptación del estudio según lo indicado en la base novena. g). F 19) 2.500.000 PTA.

F-19) 2.500.000 PTA.

Esta cantidad será satisfecha en cinco pagos trimestrales, por importe de 500.000 cada uno de ellos, previo certificado de adecuado aprovechamiento expedido por el centro universitario. El último pago se hará previa la presentación de la documentación requerida en la cláusula novena.g)

Dirukopuru hori 500.000 PTAko bost alditan ordainduko da hiruhilabetekoarekin batera, kasuan kasuko unibertsitateak bekadunak ikastaroa behar bezala aprobetxatzen duela jasotzen duen egiaztagiria aurkeztutakoan. Azken ordainketa bederatzigarren g) oinarri-arauan jasotako agiriak aurkeztutakoan ordainduko da.

Cuarta.– Beneficiarios.

Laugarrena.– Onuradunak.

Los solicitantes habrán de reunir y acreditar a la fecha de presentación de las solicitudes los siguientes requisitos:

Eskaria egiten dutenek eskabideak aurkeztekoan honako baldintza hauek bete eta egiaztatu beharko dituzte:

a) Tener nacionalidad española y vecindad administrativa en el País Vasco.

a) Espainiar nazionalitatea izatea eta bizilekua Euskal Autonomi Elkartean izatea.

b) Titulación académica de grado superior, preferentemente Licenciados en Derecho, Ciencias Económicas o Empresariales, Historia y Titulados Superiores de la Marina Civil.

b) Goi mailako titulu akademikoa izatea. Zuzenbideko, Ekonomia edo Enpresa Zientzietako, Historiako eta Nabigazio Zibileko goi mailako tituludunek izango dute lehentasuna.

c) Para la beca F-19) de la Modalidad B, estar matriculado en algún curso encaminado a la obtención de un título de postgrado en las áreas de Derecho Marítimo o del Negocio Marítimo (Shipping), o relacionadas con las mismas, en cualquier centro universitario de la Unión Europea, dentro del programa 1997/1998.

c) F-19 bekarako Itsas Zuzenbidearen edo Itsas Negozioaren (Shippingaren) arloko edo horiekin zerikusia duten graduondoko titulua lortzeko ikastaroak burutzeko Europako Batasuneko edozein unibertsitatetan matrikulatuta egotea 1997/1998 programarako.

d) No podrán solicitar beca aquéllos que se hayan visto privados por incumplimiento o renuncia, del cobro de alguno de los plazos de la beca concedida en su día.

d) Inoiz bekarik jaso eta epeak ez betetzeagatik edo uko egiteagatik, beka ordaindu ez bazaie, ezin izango dute honako hau eskatu.

e) No haber disfrutado en el ejercicio anterior de beca de las convocadas por el Departamento de Transportes y Obras Públicas de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Aurreko ekitaldian Euskal Autonomi Elkarteko Administrazioko Garraio eta Herrilan Sailak egindako deialdiko bekarik jaso ez izatea.

Quinta.– Formalización y presentación de las solicitudes.

Bosgarrena.– Eskabideak bete eta aurkeztea.

1.– El plazo de presentación de solicitudes será de 1 mes a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

1.– Eskabideak aurkezteko Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera kontatzen hasi eta hilabeteko epea utziko da.

2.– La solicitud se hará mediante instancia formalizada, que podrá recogerse o solicitarse en los siguientes lugares:

2.– Eskaera eskabide-orri formalizatuan egingo da eta honako leku hauetan jaso ahal izango da orri hori:

a) Vitoria-Gasteiz: Dirección de Puertos y Asuntos Marítimos del Departamento de Transportes y Obras Públicas. C./ Duque de Wellington 2, 7.ª 01010 Vitoria-Gasteiz.

a) Vitoria-Gasteiz: Garraio eta Herrilan Saileko Portu eta Itsas Arazoetarako Zuzendaritza, Wellingtongo Dukearen kalea, 2-7.a, 01010 Vitoria-Gasteiz.

b) Donostia-San Sebastián: Servicio Territorial de Puertos de Gipuzkoa. C./ Garibay, 7-1.º 20004 Donostia-San Sebastián.

b) Donostia-San Sebastián: Gipuzkoako Portuen Zerbitzua, Garibay kalea, 7 - 1.a. 20004 Donostia-San Sebastián.

c) Bilbao: Servicio Territorial de Puertos de Bizkaia. C./ Gran Vía, 85-8.º 48011 Bilbao, o, Escuela de Administración Marítima. c./ Gran Vía, 81-8.º 48009 Bilbao.

c) Bilbao: Bizkaiko Portuen Zerbitzua. Gran Vía kaleko, 85-8.a. 48001 edo Itsas Arduralaritza Eskola. Gran Vía kaleko, 81-8.a. 48009 Bilbao.

3.– La instancia de solicitud, debidamente cumplimentada, deberá presentarse acompañada de los siguientes documentos:

3.– Behar bezala betetako eskabide-orriarekin batera, agiri hauek aurkeztu beharko dira:

a) Documentación acreditativa del cumplimiento de los requisitos indicados en la base cuarta:

a) Laugarren oinarri-arauan adierazitako baldintzak betetzen direla egiaztatzen duten agiriak:

– La nacionalidad española se acreditará mediante la presentación del DNI o, en su caso, del título jurídico en que ésta se reconozca.

– Espainiar nazionalitatea <FONT FACE="Garamond 3" NAN<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>a aurkeztuta egiaztatuko da edo, bestela, nazionalitatea egiaztatzen duen titulu juridikoaren bidez.

– La vecindad administrativa se justificará mediante el correspondiente certificado municipal que acredite la residencia habitual en algún municipio del País Vasco.

– Bizilekua Euskal Autonomi Elkartean duela egiaztatzeko, kasuan kasuko udal egiaztagiria beharko du eskatzaileak.

– La titulación académica, que deberá acreditarse durante el plazo de presentación de solicitudes, se justificará mediante la presentación de fotocopia del título académico oficial o del certificado de su obtención, que se presentarán a cotejo con el original en las oficinas señaladas en el punto segundo de la presente base. Los títulos obtenidos en el extranjero o en centros españoles no oficiales deberán estar convalidados o reconocidos y tener plenos efectos jurídicos en el plazo referido.

– Titulazio akademikoa egiaztatzeko, eskabideak aurkezteko epean oinarri-arau honen bigarren puntuan zehaztutako bulegoetan titulu akademiko ofizialaren edo hura lortu izanaren egiaztagiriaren fotokopia aurkeztu beharko da, jatorrizko agiriarekin batera, erkatu ahal izateko. Atzerrian edo Espainiako zentro ez-ofizialetan lortutako tituluek aipatu epean baliokidetuak edo onartuak behar dute izan eta ondorio juridiko guztiak eduki.

– Declaración jurada de no haber disfrutado en el ejercicio anterior de beca de las convocadas por el Departamento de Transportes y Obras Públicas de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco, de no haber sido privado por incumplimiento o renuncia del cobro de alguno de los plazos de la beca concedida en su día, así como de no estar incurso en las causas de incompatibilidad recogidas en la base décima.

– Euskal Autonomi Elkarteko Administrazioko Garraio eta Herrilan Sailak aurreko ekitaldian egindako deialdiko bekarik ez duela hartu, inoiz ez zaiola, beka bat jaso ondoren, epeak ez betetzeagatik edo bekari uko egiteagatik, beka ordaindu gabe utzi, eta hamargarren oinarri-arauan jasotako bateraezintasunik ez duela adierazten duen zinpeko aitorpena.

b) Curriculum vitae en el que se hará constar los datos académicos, estudios postgrado, experiencia profesional, conocimiento de idiomas y otros méritos que se consideren de interés.

b) Curriculum Vitaea, xehetasun akademikoak, graduondoko ikasketa, lan esperientzia, hizkuntzen ezaguera eta interesgarritzat jotzen diren beste merezimendu batzuk jasoko dituena.

c)* Beca Modalidad A:

c)* A motako bekak:

– Memoria explicativa del enfoque que se dará al estudio objeto de la beca.

– Bekagai den azterlana zein ikuspuntutatik jorratuko den azalduko duen txostena.

* Beca Modalidad B:

* B motako bekak:

– Acreditación de estar matriculado en algún curso encaminado a la obtención de un título de postgrado en las áreas de Derecho Marítimo o del Negocio Marítimo (Shipping), o relacionadas con las mismas, en cualquier centro universitario de la Unión Europea, dentro del programa 1997/1998.

– Itsas Zuzenbidearen edo Itsas Negozioaren (Shippingaren) arloko edo horiekin zerikusia duten graduondoko titulua lortzeko ikastaroak burutzeko Europako Batasuneko edozein unibertsitatetan matrikulatuta dagoela egiaztatzen duen agiria.

– Memoria que recoja el contenido del curso de postgrado. 4.– Las solicitudes podrán ser presentadas en los lugares indicados en el punto segundo de la presente base para la recogida de instancias o en los demás modos y lugares permitidos por la Ley de 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

– Graduondoko ikastaroaren edukina jasoko duen memoria.

Sexta.– Subsanación de documentación.

4.– Eskabideak oinarri-arau honen bigarren puntuan eskabideak jasotzeko azaldutako lekuetan edo Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Ihardunbide Komunari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legeak onartzen dituen leku eta eran aurkeztu ahal izango dira.

Si por el Coordinador de la Escuela de Administración Marítima, se observase que la documentación aportada por el solicitante no reúne los requisitos exigibles conforme a la base quinta, lo pondrá en su conocimiento y le concederá un plazo de diez días hábiles al objeto de que subsane las faltas o acompañe la documentación preceptiva con la indicación de que, si no lo hiciera, se le tendrá por desistido de su petición archivándose sin más trámite. Transcurrido el plazo sin que se haya subsanado la omisión, se procederá al archivo de la solicitud y devolución de la documentación presentada.

Seigarrena.– Agirien gaineko okerrak zuzentzea.

Séptima.– Evaluación y selección de becarios.

Itsas Arduralaritza Eskolaren Koordinatzaileak ikusten badu eskatzaileak aurkezturiko agiriek ez dutela egiaztatzen bosgarren oinarri-arauan eskatutako baldintzak betetzen direla, hala jakinaraziko dio eskatzaileari eta hamar egun balioduneko epea utziko, okerrak zuzendu edo behar diren agiriak aurkezteko eta, gainera, adieraziko dio, hala egiten ez badu, bere eskaria besterik gabe atzera botako duela. Epe hori igaro eta okerra zuzendu ez bada, eskabidea artxibatu eta aurkezturiko agiriak itzuli egingo zaizkio.

1.– Finalizado el plazo de presentación de solicitudes, la selección de los becarios se realizará por una comisión que estará integrada por:

Zazpigarrena.– Bekadunen ebaluaketa eta hautaketa. 1.– Eskabideak aurkezteko epea amaitutakoan, batzorde batek bekadunak hautatuko ditu. Honako hauek izango dira batzordekideak:

– Un presidente: El Director de Puertos y Asuntos Marítimos.

– Lehendakaria: Portu eta Itsas Arazoetarako zuzendaria.

– Cuatro vocales:

– Lau mahaikide:

– D. Javier San José. Vocal del Consejo Asesor de la Escuela de Administración Marítima.

– Javier San José jauna, Itsas Arduralaritza Eskolako Kontseilu Aholkulariko kidea.

– D. José Antonio Martínez Ortiz de Landaluce. Vocal del Consejo Asesor de la Escuela de Administración Marítima.

– José Antonio Martínez Ortiz de Landaluce jauna, Itsas Arduralaritza Eskolako Kontseilu Aholkulariko kidea.

– D. Inmaculada Ugarteche. Gerente del Área comercial de la asociación Uniport de Bilbao.

– Inmaculada Ugarteche andrea. Bilbaoko Uniport elkarteko merkataritza alorreko gerentea.

– D. Javier López de Lacalle. Agrupación de Industrias Marítimas de Euskadi ( A.D.I.M.D.E.)

– Javier López de Lacalle jauna. Euskadiko Itsas Industrien Taldekoa (<FONT FACE="Garamond 3" ADIMDE <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>).

– Un secretario: El coordinador de la Escuela de Administración Marítima actuando como suplente cualquier funcionario adscrito a la Dirección de Puertos y Asuntos Marítimos, integrado en el Grupo A.

– Idazkaria: Itsas Arduralaritza Eskolaren Koordinatzailea. Ordezko: Portu eta Itsas Arazoetarako Zuzendaritzako A mailako edozein funtzionario.

2.– La Comisión de Selección se regirá, en lo no previsto por esta Orden, por lo establecido, para los órganos colegiados, en el Capítulo II del Título II de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre.

2.– Hautaketa Batzordeak, Agindu honetan aurrikusten ez diren gaietarako, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen II Idazpuruaren II Atalburuan organo kolegiatuentzat ezarritakoari jarraitu beharko dio.

3.– La Comisión de Selección deberá tener en cuenta los siguientes criterios para la evaluación y selección de los candidatos:

3.– Hautaketa Batzordeak izangaien ebaluaketa eta hautaketa egiteko irizpide hauek hartuko ditu kontuan:

a) Rendimiento académico. Se valorará con un máximo de 30 puntos, en atención al conjunto de calificaciones obtenidas.

a) Emaitza akademikoak. Gehienez ere, 30 puntu emango dira, lortutako kalifikazio guztiak kontuan izanda.

b) Nivel de conocimiento de idiomas. Se valorará con un máximo de 20 puntos que se distribuirán de la forma siguiente: el conocimiento de inglés hasta un máximo de 10 puntos y de otra lengua, a elegir entre francés, alemán o euskera, hasta un máximo de 10 puntos. Para su valoración podrá solicitarse la colaboración de personal experto ajeno a la Comisión de Selección, que establecerá las pruebas conducentes a la puntuación. Quedará excluido del proceso de selección todo aquél que no obtenga la calificación de 5 en la prueba de inglés. La convocatoria para la realización de las pruebas se hará mediante anuncio en los locales de la Escuela de Administración Marítima, con una antelación mínima de 72 horas.

b) Hizkuntzen ezaguera, gehienez ere, 20 puntu emango dira eta honela banatuko dira: ingelesa, gehienez ere, 10 puntu; eta beste hizkuntza bat, frantsesa, alemana edo euskararen artean, aukeran, gehienez ere, beste 10 puntu. Hizkuntzen balorazioa egiteko Hautaketa Batzordeaz kanpoko jendearen laguntza eskatu ahal izango da eta horiek erabakiko dute zer azterketa egin. Ingeleseko azterketan gutxienez 5 puntu lortzen ez dituena baztertuta geratuko da. Azterketetarako deia Itsas Arduralaritza Eskolan jarriko den iragarki bidez egingo da, gutxienez 72 ordu lehenago.

c)* Becas Modalidad A:

c)* A motako bekak:

– Conocimiento de los temas objeto de estudio, acreditado documentalmente a través de la Memoria explicativa del enfoque que se dará al estudio, hasta un máximo de 20 puntos.

– Aztertu beharreko gaien ezaguera, azterlana zein ikuspuntutatik aztertu behar den azaltzeko memoriaren bidez egiaztatu beharko da eta, gehienez ere, 20 puntu emango zaizkio.

* Beca Modalidad B:

* B motako bekak:

– Interés del curso de postgrado y su conexión con el derecho y el negocio marítimo, acreditado mediante la memoria explicativa del contenido del curso, hasta un máximo de 20.

– Graduondoko ikastaroak duen interesa eta itsas zuzenbide eta negozioarekin duen erlazioa; ikastaroaren edukina jasoko duen azalpen memoria baten bidez ikusiko da eta, gehienez ere, 20 puntu emango zaizkio.

d) Entrevista personal, hasta un máximo de 10 puntos. La convocatoria para la realización de las entrevistas se hará mediante anuncio en los locales de la Escuela de Administración Marítima, con una antelación mínima de 72 horas.

d) Elkarrizketa pertsonala, gehienez ere 10 puntu. Elkarrizketarako deia Itsas Arduralaritza Eskolan jarriko den iragarki bidez egingo da, gutxienez 72 ordu lehenago.

4.– Analizados los méritos anteriormente señalados, la Comisión podrá entrevistar a los candidatos sobre su curriculum, memoria presentada, y demás aspectos relacionados con el tema, e incluso someterles a un cuestionario sobre el objeto de su solicitud.

4.– Azalduriko merezimendu horiek aztertutakoan, curriculuma, aurkezturiko memoria eta gaiarekin erlazionaturiko bestelako gaiei buruz hitz egiteko elkarrizketa bat egin ahal izango du Batzordeak izangaiekin eta, hala iruditzen bazaio, eskaria zertarako egin den, gai horri buruzko galderak egin ahal izango dizkio.

5.– La Comisión seleccionará a los becarios y designará para cada uno de ellos un suplente para los casos de renuncia, u otra causa de pérdida de derecho a la beca. Con posterioridad, por el coordinador de la Escuela de Administración Marítima, se dará audiencia a los interesados por un plazo de diez (10) días hábiles, para que formulen alegaciones y presenten los documentos y justificantes pertinentes.

5.– Batzordeak bekadunak hautatu eta ordezko bana izendatuko die, bekari uko egin edo bestelako arrazoiren batengatik beka hartzeko eskubidea galtzen badute ere, beste horiek har dezaten. Horren ondoren, Itsas Arduralaritzako Eskolaren Koordinatzaileak interesatuei hamar (10) egun balioduneko epea emango die alegazioak egin eta egoki diren agiri eta ziurtagiriak aurkez ditzaten.

6.– Corresponderá al Secretario de la Comisión de Selección elevar al Consejero de Transportes y Obras Públicas informe con propuesta de resolución elaborado por aquélla, para la asignación de las becas o, en su caso, para que las mismas se declaren desiertas.

6.– Hautaketa Batzordeko Koordinatzaileari dagokio Garraio eta Herrilan sailburuari txostena eta bekak emateko edo eman gabe uzteko Batzordeak egindako erabaki proposamenak aurkeztea.

Octava.– Adjudicación de las becas.

Zortzigarrena.– Beken esleipena.

1.– La adjudicación de las becas se hará por Orden motivada del Consejero de Transportes y Obras Públicas, que agotará la vía administrativa y contra la misma podrá interponerse recurso contencioso administrativo, previa comunicación al citado órgano.

1.– Bekak Garraio eta Herrilan sailburuaren Agindu arrazoitu bidez esleituko dira eta horrek administrazio bidea agortuko duenez, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango da, organo horri hala jakinarazi ondoren.

2.– La Orden de adjudicación de becas será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco, sin perjuicio de la notificación a los interesados según lo establecido en los artículos 58 y 59 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre.

2.– Bekak esleitzeko Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da, horrek ezertan galarazi gabe azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 58. eta 59. ataletan ezarritakoaren arabera ere jakinaraztea interesatuei.

3.– La renuncia de los becarios adjudicatarios dará lugar a la terminación del procedimiento, con pérdida de todos los derechos previstos en las presentes bases.

3.– Bekadunen batek bekari uko egiten badio, ihardunbidea bukatutzat joko da eta oinarri-arau hauetan aurrikusitako eskubide guztiak galdutzat joko dira.

4.– En caso de renuncia u otra causa de pérdida del derecho a la beca, mediante Orden del Consejero de Transportes y Obras Públicas, se podrá conceder la misma al aspirante propuesto como suplente por la Comisión de Selección.

4.– Bekari uko egin diolako edo bestelako arrazoiren batengatik norbaitek bekarako eskubidea galduz gero, Garraio eta Herrilan sailburuaren Agindu bidez Hautaketa Batzordeak ordezko gisa proposatu duen izangaiari emango zaio beka.

5.– En el supuesto de no dictarse Orden expresa de adjudicación de las becas antes del 30 de noviembre de l997, se entenderán desestimadas las solicitudes.

5.– 1997ko azaroaren 30a baino lehen ez bada esleipen Agindu berariazkorik ematen, eskabideak ezetsitzat joko dira.

Novena.– Obligaciones de los beneficiarios.

Bederatzigarrena.– Onuradunen betebeharrak.

El beneficiario de cada beca estará obligado a:

Bekaren onuradunen betebeharrak izango dira:

a) Aceptarla en las condiciones establecidas en las presentes bases y en la Orden de otorgamiento, aceptación que se entenderá dada salvo declaración expresa en contrario.

a) Oinarri-arau hauetan eta beka esleitzeko Aginduan ezarritako baldintzetan onartzea beka, eta kontrakorik berariaz adierazi ezean, hala onartutzat joko da.

b) Utilizar la beca en el destino específico para el que se concede.

b) Beka, eman den horretarako erabiltzea.

c) Consentir y facilitar las actuaciones de comprobación que efectúe la administración concedente y las de control económico financiero y de gestión que corresponden a la Oficina de Control Económico, así como las demás de control de los órganos de tal naturaleza.

c) Administrazio emaileak egin beharreko egiaztapenak, Ekonomi Kontrolerako Bulegoari dagozkion ekonomia eta finantza, eta kudeaketako kontrol lanak eta izaera bereko beste organoenak onetsi eta erraztea.

d) Acreditar ante la Administración concedente el cumplimiento de los requisitos y condiciones que determinan la concesión de la beca y del mantenimiento de los mismos, así como comunicar las circunstancias sobrevenidas de incompatibilidad recogidas en la base siguiente, o de modificación de los requisitos y condiciones tomados en cuenta para la adjudicación, en el plazo máximo de diez días desde que se tenga conocimiento de la misma.

d) Beka eman duen Administrazioari beka emateko eskakizunak eta baldintzak betetzen dituela eta bekak dirauen artean betetzen jarraitzen duela egiaztatzea, eta hurrengo oinarri-arauan jasotako bateraezintasun egoeraren bat gertatuz gero edo beka esleitzeko kontuan izandako eskakizun edo baldintzaren bat aldatuz gero, hala jakinaraztea, egoera horren berri izan eta, gehienez ere, hamar eguneko epean.

e) En caso de que no se cumpla la finalidad recogida en la base primera o de incumplimiento por el becario de cualquiera de las condiciones establecidas en las presentes bases y en la Orden de otorgamiento, por el órgano competente, previa audiencia del interesado, se declarará la pérdida del derecho a la percepción de la ayuda y, en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco el importe que corresponda en cumplimiento del Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y de las demás normas reguladoras del control de cumplimiento de las subvenciones.

e) Bekadunak ez badu lehen oinarri-arauan adierazitako helburua edo beste oinarri-arauetan eta esleipen Aginduan ezarritako baldintzaren bat betetzen, organo eskudunak interesatuari entzun ondoren, laguntza jasotzeko eskubidea galdutzat deklaratuko du eta, halakorik izanez gero, Euskal Autonomi Elkartearen Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren dirulaguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen duen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretua eta dirulaguntzetarako betebeharrak betetzen direla zaintzeko gainontzeko arauak betetzeko, dagokion diru kopurua itzuli beharko dio Euskal Herriko Diruzaintza Orokorrari.

f) Los beneficiados con las becas de la Modalidad A, deberán cumplir las directrices que les señale el Coordinador de la Escuela, en cuanto se refiere al contenido, lugar de elaboración, método a seguir en su desarrollo y demás aspectos relacionados con la ejecución de los trabajos. Asimismo, deberán presentar las memorias trimestrales del estado de los trabajos a los efectos de la base tercera.

f) A motako bekak hartzen dituztenek Eskolaren Koordinatzaileak edukin, lana burutzeko leku, jarraitu beharreko metodo eta lanak burutzearekin erlazionaturiko gainontzeko alderdiei buruz zehaztuko dizkien artezpideak bete beharko dituzte. Gainera, hirugarren oinarri-arauko ondorioetarako, lanak zein egoeratan dauden azaltzeko txostenak aurkeztu beharko dituzte hiru hilabetean behin.

Los beneficiados con la beca de la Modalidad B, se obligan a asistir con aprovechamiento y colaborar en todas las actividades que el curso de postgrado conlleve. Asimismo deberán presentar los correspondientes certificados de aprovechamiento expedidos por el centro universitario, a los efectos de la base tercera.

B motako beka hartzen dutenek eskoletara gogoz joan eta ikastaroa dela-eta antolatutako ekintza guztietan parte hartu beharko dute. Gainera, hirugarren oinarri-arauan jasotakoa betetzeko, unibertsitateak luzatutako aprobetxamenduari buruzko ziurtagiri bat aurkeztu beharko dute.

g) Quince días antes de la finalización del plazo de cada una de las becas deberá presentarse, para las de la Modalidad A, un ejemplar del estudio realizado a la aprobación de la Comisión de Selección, y para la de la Modalidad B, el título de postgrado si el curso ha finalizado o si no una memoria que contenga la totalidad de los trabajos realizados con el visto bueno del centro universitario.

g) Bekaldia bukatu baino hamabost egun lehenago, A motakoa jaso dutenek, egindako azterlanaren ale bat aurkeztu beharko dute Hautaketa Batzordeak onar dezan eta, B motakoa dutenek, ikastaroa bukatu bada, graduondoko titulua eta, bukatu ez bada, lan guztiak jasoko dituen memoria, unibertsitatearen oniritziarekin.

h) Los derechos de explotación correspondientes a los estudios se cederán a título gratuito a la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco, obligándose cada uno de los becarios a otorgar a su cargo el documento oportuno cuando fuese necesario para la debida constancia pública de la cesión de los derechos de propiedad intelectual que se contemplan en el presente apartado. La cesión gratuita de los derechos de explotación se hará por un período de cinco años. Décima.– Incompatibilidad.

h) Azterlanen gaineko ustiaketa eskubideak dohain utzi beharko dituzte Euskal Autonomi Elkarteko Administrazioaren esku eta jabego intelektual hori Administrazioaren esku uzten dutela publikoki jasoarazteko kasuan kasuko agiria bekadunak berak ordaindu beharko du. Ustiaketa eskubideak 5 urterako utziko dira dohain administrazioaren esku.

El disfrute de las becas será incompatible con la realización de cualquier trabajo remunerado, con la percepción de otra beca o ayuda y con cualquier ocupación que impida un adecuado desarrollo de los trabajos inherentes a las mismas.

Hamargarrena.– Bateraezintasuna.

Undécima.– Efecto de la alteración de las condiciones

Bekaren bat hartuz gero, ezin izango dute ordaindutako lanik egin, beste beka edo laguntzaren bat hartu edo beka horiek berez eskatzen duten lana behar bezala burutzea galaraziko duen beste eginkizunen bat izan.

La alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de las becas podrá dar lugar a la modificación de la Orden de concesión.

Hamaikagarrena.– Egoera aldatzearen ondorioak.

Duodécima.– Interpretación de las presentes bases.

Bekak emateko kontuan izandako inguruabarrak aldatuz gero, beka emateko Agindua ere aldatu egin ahal izango da.

<FONT SIZE=2>La resolución de cuantas cuestiones pudieran plantearse en la interpretación de las presentes bases y en su aplicación corresponderá al Consejero de Transportes y Obras Públicas de la Ad

Hamabigarrena.– Oinarri-arauen interpretazioa. Oinarri-arau hauek interpretatu eta aplikatzean sortzen diren auziak Euskal Autonomi Elkarteko Administrazioko Garraio eta Herrilan sailburuak ebatziko ditu.


Azterketa dokumentala


Análisis documental