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Boletin Oficial del País Vasco

217. zk., 2016ko azaroaren 16a, asteazkena

N.º 217, miércoles 16 de noviembre de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
4869
4869

IRAGARKIA, «Urduliz Ospitaleko psikiatriako barneko eremuan birmoldaketa lanak egiteko betearazpen-proiektua idazteko, segurtasun-azterketa egiteko, kalitatearen kontrolaren programarako, segurtasun-plana onartzeko, segurtasuneko koordinaziorako, obraren zuzendaritzarako eta betearazpenaren zuzendaritzarako lanen kontratazioa» espedientearen lizitaziorako prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «Redacción de proyecto de ejecución, estudio de seguridad, programa de control de calidad, aprobación del plan de seguridad, coordinación de seguridad, dirección de obra, dirección de ejecución para la remodelación del área interior de psiquiatría de Urduliz Ospitalea».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora. Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45 – 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 – 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente zenbakia: G/300/20/0/1506/O441/0000/112016.

d) Número de expediente: G/300/20/0/1506/O441/0000/112016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Azalpena: Urduliz Ospitaleko psikiatriako barneko eremuan birmoldaketa lanak egiteko betearazpen-proiektua idaztea, segurtasun-azterketa egitea, kalitatearen kontrolaren programa, segurtasun-plana onartzea, segurtasuneko koordinazioa, obraren zuzendaritza eta betearazpenaren zuzendaritza.

b) Descripción: redacción de proyecto de ejecución, estudio de seguridad, programa de control de calidad, aprobación del plan de seguridad, coordinación de seguridad, dirección de obra, dirección de ejecución para la remodelación del área interior de psiquiatría de Urduliz Ospitalea.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Urdulizko Ospitalea.

d) Lugar de ejecución/entrega: Hospital Urduliz.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea:

e) Plazo de ejecución/entrega:

Oinarrizko proiektua: 2016ko abenduaren 31.

Proyecto básico: 31 de diciembre de 2016.

Proiektua idaztea Oinarrizko Proiektua jasotzen denetik aurrera: hilabete eta erdi.

Redacción del proyecto desde la recepción del proyecto básico: mes y medio.

Obra-zuzendaritzako eta betearazpeneko zuzendaritzako lanen iraupenak obraren iraupenaren epearekin bat etorriko da; hori 4 hilabete ingurukoa izango da.

La duración de los trabajos de dirección de obra y de dirección de ejecución de obra se corresponderá con el plazo de duración de la obra que será aproximadamente de 4 meses.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (nomenklatura erreferentzia): 71200000.

h) CPV (referencia de nomenclatura): 71200000.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: presakoak.

a) Tramitación: urgente.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: administrazio klausula partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 49:

c.1.– Criterios basados en juicio de valor: 49%:

c.1.1.– Aurretiko azterlanaren kalitatea: 49 puntu.

c.1.1.– Calidad del estudio previo: 49 puntos.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 51:

c.2.– Criterios basados en fórmulas: 51%:

c.2.1.– Eskaintza ekonomikoa: 51 puntu.

c.2.1.– Oferta económica: 51 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 144.000,00 euro, BEZik gabe.

4.– Valor estimado del contrato: 144.000,00 euros, IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 120.551,68 euro, BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 120.551,68 euros, IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva, 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

b) Hona hemen enpresek akreditatu beharko duten kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta gaitasun tekniko edo profesionala (espainiarrek, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrek eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrek):

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas (españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea) deberán acreditar la siguiente solvencia:

b.1.– Kaudimen ekonomikoa eta finantzakoa:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek azken hiru urte bukatuetan negozio-bolumenik altuena izan duen urteko negozio-bolumena ziurtatu beharko dute, eta bolumen hori lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa (BEZik gabe) baino altuagoa izan beharko da.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, deberá ser al menos superior al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.1.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaria erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek euren urteko negozio-bolumena egiaztatuko duteinbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante libros de inventarios y cuentas anuales legalizadas por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa edo profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek azken 5 urtean kontratuaren xede direnen antzekoak diren edo pareko ezaugarriak dituzten zerbitzuak egin izana ziurtatu beharko dute, eta zerbitzu handiena gauzatu duen urteko zenbateko pilatua lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa (BEZik gabe) baino altuagoa izan beharko da.

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado servicios del mismo tipo o naturaleza al correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado en el año de mayor ejecución igual o superior al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.2.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: azken bost urtean gauzatu diren eta lizitazio-kontratu honetakoen berdinak edo antzekoak izan diren zerbitzu nagusien zerrenda, horien zenbatekoa, datak eta hartzaile publiko edo pribatuak adieraziz. Jasotzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako zerbitzuak; jasotzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren deklarazioaren bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los principales servicios efectuados durante los cinco últimos años que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatario público o privado de los mismos. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o cuando el destinatario sea un comprador privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko azaroaren 24a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación 24 de noviembre de 2016, a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: administrazio klausula partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabetez, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez:

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor:

Erakundea: Zuzendaritza Nagusia.

Entidad: Dirección General.

Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

Domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

Eguna: 2016ko azaroaren 28a, 13:15ean.

Fecha: 28 de noviembre de 2016, a las 13:15 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea:

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas:

Erakundea: Zuzendaritza Nagusia.

Entidad: Dirección General.

Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

Domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

Eguna: 2016ko abenduaren 2a, 13:00etan.

Fecha: 2 de diciembre de 2016 a las 13:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Argibide gehiago: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko azaroaren 8a.

Vitoria-Gasteiz, a 8 de noviembre de 2016.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental