Hotel establezimenduetarako komunikazio zerbitzua
- Erakundea:
- Segurtasuna
Deskribapena
Turismo-ostatuko enpresek Ertzaintzari eman beharreko erregistroa eta informazio-betebeharrak,hoteletarako komunikazio zerbitzua.
Herritarren segurtasunaren babesari buruzko martxoaren 30eko 4/2015 Lege Organikoaren 25. artikuluak ezartzen duenez, herritarren segurtasunerako garrantzitsuak diren jarduerak egiten dituzten pertsona fisikoek edo juridikoek dokumentu-erregistroaren eta informazioaren betebeharrak bete beharko dituzte, indarrean den araudian xedatu bezala. Besteak beste, herritarren segurtasunerako nabarmenak diren jardueren artean daude turismo-ostatuak erabiltzen dituzten bidaiarien kontrolari buruzkoak.
Martxoaren 30eko 4/2015 Lege Organikoaren 25. artikuluan zerrendatutako establezimenduen titularrei ezartzen zaizkien betebeharrak dira erregistro-liburuak izatea, aldizka parteak ematea eta bestelako jakinarazpenak egitea polizia-agintaritzari. Izan ere, horien bidez, delitu-jarduerak saihestu eta esetsi lortu nahi dira.
Nori dago zuzenduta
Euskadiko turismo-ostatuko enpresak, duten izena dutela eta Euskadiko turismoari buruzko legediak aipatutako zerbitzu osagarriak ematen dituzten ala ez aintzat hartu gabe, aisiagatik, negozioengatik edo beste arrazoiren bategatik, era profesionalean aldi baterako ostatua eman ohi dutenak, betiere urtebete baino gutxiagoz jarraian, prezioa ezarriz eta ostatu-hartzaileak bere ohiko helbidea aldatu behar izanik gabe.
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Segurtasuna / Segurtasun Sailburuordetza > Ertzaintzaren Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Segurtasuna / Segurtasun Sailburuordetza > Ertzaintzaren Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Eusko Jaurlaritzako Segurtasun Saila
Telefonoa: 946 07 99 30
Helbide elektronikoa: alojados.ertzaintza@ertzaintza.eus
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Aurretiko hitzordua eskatu behar da Zuzenean - Herritarrentzako arreta buegoetara joateko: Eskatu hitzordua
Internet
Euskadi.eus kontaktu-postontzia
Telefonoa
012 / 945 01 80 00
Aurrez aurre (hitzordua)
Zuzenean bulegoak
Tramitazio elektronikoan arazorik baduzu, erabiltzaileentzako arreta zentroaren telefonoa erabili dezakezu: 945 01 68 38
Kodea(k)
- Ostatu hartutako pertsonen jakinarazpena: 1089501
Administrazioari komunikazio-egintza
Hotel establezimenduetarako komunikazio zerbitzua.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Administrazioari Komunikatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste formatu batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- komunikazioa bete,
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi,
- komunikazioa sinatu,
- bidali komunikazioa eta erantsitako dokumentuak.
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Sartu zaitez Nire karpeta aplikaziora.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.