Kontsumoko gaiei buruzko kontsultak

Deskribapena


Kontsultaren bidez, kontsumoko erakunde batera jo dezakezu kontsumitzaileek eta erabiltzaileek dituzten eskubideei eta betebeharrei buruz dauzkazun zalantzak argitzeko. Horiek eragingarri izateko erari buruzkoak ere planteatu ahal dituzu.

Nori dago zuzenduta


Kontsumitzaileak edota erabiltzaileak, hau da, ondasun higigarriak edo higiezinak, produktuak edo zerbitzuak azken hartzaile gisa eskuratu, erabili edo baliatzen dituzunean, baldin eta produktu edo zerbitzuon hornitzailea enpresa bat, profesional bat edota Administrazioa bera, zuzenbide pribatuko erregimenean arituta, bada.

Kontaktu-informazioa


Harremanetarako datuak

Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutua

Arabako Lurralde-Zerbitzua

Bizkaiko Lurralde-Zerbitzua

Gipuzkoako Lurralde-Zerbitzua

Ordutegia

  • Astelehenetik ostiralera, 8.30tik 14.00ak arte.

Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua

Tramitazio elektronikoan arazorik baduzu, erabiltzaileentzako arreta zentroaren telefonoa erabili dezakezu: 945 01 68 38

Kodea(k)

  • Kontsumoko kontsulta baten aurkezpena: 0138501

Kontsumoko kontsulta


  1. Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
  2. Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
  3. Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.

Ebazpena eta errekurtsoak


Isilbidearen ondorioak

Gaitzetsiak