[3.1] - Zuzenean, herritarren arreta zerbitzua hobetu eta garatzea
- Erakunde:
- Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
- Organoa:
- Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza
- Egoera:
- Proiektua aribidean
Helburuak
Helburu Orrokorrak
- Zerbitzuaren kudeaketa 39/2015 Legea, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena, ezartzeak sortutako administrazio elektronikoaren beharrizan berrietara egokitzea
- Herritarrekiko elkarrekintzaren kalitatea hobetzea
- Elkarrekintza-prozesuen barne-kudeaketa hobetzea
- Herritarrekiko elkarrekintza-prozesuetan zeharka edo horizontalki, nahiz sail edo sektore mailan parte hartzen duten agente guztien koordinazio egokia ziurtatzea
- Herritarrekiko komunikazioen lengoaia sinplifikatzea
Helburu Operatiboak
- Erregistroen Interkonexio Sistema (SIR) abiaraztea
- Gaitutako Funtzionarioen Erregistroaren antolaketaren kudeaketa
- Herritarrei bitarteko elektronikoak erabiltzen laguntzea
- Administrazio elektronikoaren beharrizanetara egokitzea
Atxikitzen zaion plana
Gobernantza eta Berrikuntza Publikoko 2020 Plan Estrategikoa
Eremua
Proiektu honen helburua Eusko Jaurlaritzaren Herritarrekiko Elkarrekintza Eredua garatu eta hobetzea da, osoko ikuspegiarekin, Eusko jaurlaritzako sailek eskaintzen dituzten herritarrekiko elkarrekintza zerbitzu guztiak egun dauden kanalen bidez (aurrez aurre, telefonoz eta Internetez) kudeatu eta koordinatzeko balio dezan.
Horretarako Zuzenean plataforma daukagu, Eusko Jaurlaritzako administrazioaren xede-herritarren eskaria ezagutu eta hari aurre hartu eta kasu egitean espezializatuta.
Zuzenean plataforman beharrizanak diagnostikatzen dira, arreta-protokoloetan oinarrituta, eta gidatu egiten da, aurretik diseinatutako erantzunak, informazio orokorrekoak (SharePoint Zuzenean, herritarrekiko elkarrekintza-postontzia,...) eta informazio berezikoak (sailen aplikazioak), erabiliz.
Herritarren arretarako kanal guztiak erabiltzen dira, tradizionalak eta berritzaileak: Aurrez aurreko kanala (Gasteiz, Bilbo eta Donostiako bulegoak), telefonozko kanala (012), posta elektronikozko kanala (herritarrekiko elkarrekintza-postontzia), telefono mugikorrezko kanala (telegram), Internetezko kanala (zuzenean.euskadi.eus ataria).
Parte-hartzaileak eta eragileak
ORGANO ARDURADUNA: Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza
ORGANO PARTEHARTZAILEAK: Erakunde Harremanetarako Sailburuordetza
Proiektua burutzeko aurreikusi den epea
Burutu gabeko mugarri / produktuak
Fase | Hasiera data | Amaiera data | Egoera |
---|---|---|---|
Zuzenean-en arreta telematikorako zerbitzuaren kalitateari buruz erabiltzaileek duten gogobetetze maila (www.euskadi.eus-eko postontzia) | Hasita | ||
Zuzenean-en arreta telematikorako zerbitzuaren kalitateari buruz erabiltzaileek duten gogobetetze maila (Telegram bat-bateko mezularitza) | Hasita | ||
Zuzenean-en zuzeneko eta telefono bidezko arreta zerbitzuaren kalitateari buruz erabiltzaileek duten gogobetetze maila | Hasita | ||
Zuzenean arreta jasotzeko itxaron behar den denborari buruz erabiltzaileek duten gogobetetze maila | Hasita | ||
Telefonoz arreta jasotzeko itxaron behar den denborari buruz erabiltzaileek duten gogobetetze maila | Hasita | ||
Arreta eman duen pertsona ulertzeko argitasunaren eta erraztasunaren gainean erabiltzaileek duten gogobetetze maila | Hasita | ||
Gaitutako funtzionarioen erregistroa erabilgarri egotea | Hasita | ||
Erregistroen Interkonexio Sistema erabilgarri egotea | Hasita |
Azken aldaketako data: