Eusko Jaurlaritzak akordio bat sinatu du Espainiako Bidaia Agentzien Konfederazioarekin, Euskadik merkatu nazionalean duen irudia indartzeko

medium_02240.jpg

2022-03-03

Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak eta bidaia-agentzien Espainiako Konfederazioak (CEAV) 2022rako ekintza batzuek definitzen dute, Euskadik merkatu nazionalean duen irudia indartzeko, hori lehentasunezkoa baita Jaurlaritzaren turismo-estrategian. Akordio horren helburua Euskadik Espainiako bidaia-agentziekin duen harremana azpimarratzen da, funtsezkoak baitira turismo-balioaren katean. 

Akordioa Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren eta CEAVren arteko aldian behingo koordinazio-ekintzetan islatuko da, eta Euskadik urtean zehar Euskadiko lehentasunezko merkatuetan (Madril, Castello, Valentzia, Alacant, Malaga eta Lisboa) 6 workshop multidestino eta multiproduktutan hartuko du parte. Merkatu horietan, helmugako ohiko euskal turismo-produktuen eta berrikuntzen berri emango zaie bidaia-agenteei eta merkatu bakoitzeko beste eragile laguntzaile batzuei. 

Daniel Solana Basquetour Turismoaren Euskal Agentziako zuzendariak adierazi ditu, akordio hori pandemian zehar Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak bere sektoreei eman die Erresistentzia Planeko laguntzetan islatutako bidaia-agentziei emandako laguntzan esaten da, besteak beste, 130 milioi eurotik gorakoak izan baitira halaxe. Solanak azaldu duenez, Eusko Jaurlaritzatik bidaia agentziekin batera helmuga berreskuratzeko lanean ematen dugun garrantzia nabarmentzen duten ekintzak dira. 

Gainera, Basquetour Turismoaren Euskal Agentzia izango da CEAVek Euskadin urriaren 6an jakin duen workshop profesionalaren anfitrioia. Era berean, on-line prestakuntza espezializatua emango du ekoturismoan, Euskadik turismo modalitate horretan duen esperientzia zabala oinarri hartuta. Prestakuntza-ekintza horri esker, online mintegian parte hartu duten 8 bidaia-agentzia Euskadira ohitzeko bidaia planifikatu ahal izango da. 

Bidaia-agentzien Espainiako Konfederazioak (CEAV) 5.000 bidaia-agentzia biltzen ditu, bai handizkakoak, bai txikizkakoak, publikoarentzako 9.000 establezimendu ingururekin eta 70.000 langileko enplegu zenbatetsiarekin, 20.000 milioi eurotik gorako fakturazioarekin.