Kontsumoko erreklamazioa, kexa edo salaketaren aurkezpena Kontsumobiden

Deskribapena


Kontsumitzailea edota erabiltzailea bazara, kontsumoko erreklamazioa, kexa edo salaketa aurkez dezakezu. Egin dezakezu:

Nori dago zuzenduta


Kontsumitzaileak eta erabiltzaileak

Kontsumitzaileak edo erabiltzaileak, hots, enpresa, profesional, merkataritzako establezimendu edo zerbitzu-emaile batengandik azken hartzaile gisa ondasunak edo zerbitzuak eskuratu dituen edonork.

Ez zara kontsumitzailea, baldin eta produktu, ondasun edo zerbitzu bat eskuratu eta ekoizpen edo merkaturatze prozesu batean edo zerbitzuak eskaintzeko prozesu batean integratzen baduzu, nahiz eta prozesu horrek zuzeneko mozkinik ez izan.

Erakundeak


Deitzen duen erakundea

  • Kontsumobide - Kontsumoko Euskal Institutua > Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuko Zuzendaritza

Ebazten duen erakundea

  • Kontsumobide - Kontsumoko Euskal Institutua > Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuko Zuzendaritza

Harremanetarako datuak

Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutua

Arabako Lurralde-Zerbitzua

Bizkaiko Lurralde-Zerbitzua

Gipuzkoako Lurralde-Zerbitzua

Ordutegia

  • Astelehenetik ostiralera, 8.30etatik 14.00etara.

Kodea(k)

0003701

Erreklamazioa, kexa edo salaketaren aurkezpena


Erreklamazio bat aurkeztu nahi baduzu, erreklamazio-orriak edo zeure burua identifikatzeko aukera ematen duen edozein euskarri iraunkor erabil ditzakezu. Internet bidez ere egin dezakezu.

Honako hauei buruzko datu guztiak adierazi behar dira:

  • Erreklamatzailearen datuak (izena, helbidea, NANa/pasaportea, telefono-zenbakia, posta elektronikoa…), baita erreklamazioa aurkeztu nahi zaion establezimenduarenak ere.
  • Gertaera non izan den.
  • Erreklamatu nahi diren gertaeren zehaztasunak: behar bezala identifikatu behar da produktua edo zerbitzua (prezioa, eroste-eguna…).
  • Pretentsioa edo eskaera. Azalpen argi eta zehatz bat, zer lortu nahi duzun adierazten duena: produktua entregatzea, itzultzea, ordezkatzea edo konpontzea; obra edo zerbitzua amaitzea, eta, hala dagokionean, diru-kopuru bat.
  • Agiri edo frogen zerrenda, erreklamazio-orri originalarekin batera.
  • Erreklamazio-eguna.
  • Sinadura.

Erreklamazioarekin batera, honako hauek aurkeztu behako dituzu: faktura edo ordainketaren egiaztagiria, kontratua, informazio-liburuxkak, berme-agiria edota gertakariak balioesten laguntzen duen beste edozein froga edo dokumentu. Dokumentazio hori guztia kopia arruntean aurkez daiteke, baina jatorrizkoak gorde beharko dituzu, alderatzeko eskatzen badizkizute edo.

Salaketa edo kexa bat aurkeztu nahi baduzu, egin dezakezu erreklamazioak egiteko formularioa betez edo internet bidez.

  1. Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
  2. Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
  3. Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
Kontsumoko erreklamazioa egiteko eredua

Ebazpena eta errekurtsoak


Ebazteko epea

3 hilabete

Isilbidearen ondorioak

Gaitzetsiak