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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

47. zk., 2018ko martxoaren 7a, asteazkena

N.º 47, miércoles 7 de marzo de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
1245
1245

IRAGARKIA, zeinaren bidez lizitatzen baita EAEko aisia-espazioetan burututako esku-hartzeen bidez legez kanpoko drogen kontsumoari lotutako arriskuak aurreikusi eta murrizteko zerbitzuen kontratua.

ANUNCIO de licitación del contrato de servicios de prevención y reducción de riesgos asociados al consumo de drogas no legales mediante intervenciones en espacios de ocio de la CAPV.

1.– Esleipena egiten duen erakundea. Datu orokorrak eta argibideak eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1-4.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 91 77.

4) Teléfono: 945 01 91 77.

5) Telefaxa: 945 01 93 01.

5) Telefax: 945 01 93 01.

6) Helbide elektronikoa: c-diazlezana@euskadi.eus

6) Correo electrónico: c-diazlezana@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2018ko martxoaren 22a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: hasta el 22 de marzo de 2018.

d) Espediente-zenbakia: 149/2018-S.

d) Número de expediente: 149/2018-S.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: EAEko aisia-espazioetan burututako esku-hartzeen bidez legez kanpoko drogen kontsumoari lotutako arriskuak aurreikusi eta murriztea.

b) Descripción: prevención y reducción de riesgos asociados al consumo de drogas no legales mediante intervenciones en espacios de ocio de la CAPV.

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Prestazioak gauzatzeko lekua: Esku-hartzeak EAEko zenbait herritan egingo dira, esleipendunak aurkezten duen lan-programaren arabera eta azpiegitura ibiltarien bidez (karpak eta furgonetak edo gisa horretako gauzak).

d) Lugar de realización de las prestaciones: las intervenciones se realizarán en diversas localidades de la CAE, según el programa de trabajo que presente la adjudicataria y mediante infraestructuras itinerantes (carpas y furgoneta o similar).

e) Zerbitzuko jarduerei buruzko eta zerbitzua betetzeko egoki irizten diren beste alderdi batzuei buruzko memoria non aurkeztu behar den: Osasun Saila, Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritza.

e) Lugar de entrega de la memoria relativa a las actividades del servicio y otros aspectos que se consideren oportunos de las prestaciones: Departamento de Salud, Dirección de Salud Pública y Adicciones.

f) Egikaritzeko/entregatzeko epea: 2018ko abenduaren 31ra arte.

f) Plazo de ejecución/entrega: hasta el 31 de diciembre de 2018.

g) Luzapena onartzea: ez.

g) Admisión de prórroga: no.

h) Esparru-akordioa ezartzea: ez.

h) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

i) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

i) Sistema dinámico de adquisición: no.

j) CPV (nomenklatura-erreferentzia): 98133100-5.

j) CPV (referencia de nomenclatura): 98133100-5.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: ikusi karatularen 30.2 puntua.

d) Criterios de adjudicación: ver el punto 30.2 de la carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 60.000 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 60.000 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 60.000 euro, gehi 12.600 euro BEZarenak. Guztira (BEZa barne): 72.600 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: 60.000 euros, más 12.600 euros de IVA. Total, IVA incluido: 72.600 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación, IVA excluido.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no se exige.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: karatulako 29.2 puntuan zehazten den moduan.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver el punto 29.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko martxoaren 22a, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del día 22 de marzo de 2018.

b) Aurkezteko lekua:

b) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua, Lakua II.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1-4.ª planta, Lakua II.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: c-diazlezana@euskadi.eus

4) Dirección electrónica: c-diazlezana@euskadi.eus

d) Aldagaiak: ez.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: bi (2) hilabete, eskaintza ekonomikoa irekitzen denetik, AKZLren karatularen 28.6 klausulan ezarritako baldintzetan.

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses a contar desde la apertura de la oferta económica, en los términos señalados en el punto 28.6 de la carátula.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: «B» gutun-azala irekitzea –eskaintza ekonomikoa– eta «C» gutun-azala irekitzea –eskaintza teknikoa–.

a) Descripción: apertura de los sobres «B» –oferta económica– y «C» –oferta técnica.

b) Bulegoa: Eusko Jaurlaritzaren egoitza. Osasun Saila.

b) Dependencia: Sede del Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

c) Helbidea: Donostia kalea 1.

c) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

d) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

e) Eguna eta ordua:

e) Fecha y hora:

«C» gutun-azala: 2018ko apirilaren 6a, 11:00etan.

Sobre «C»: 6 de abril de 2018, 11:00 horas.

«B» gutun-azala: 2018ko apirilaren 12a, 11:00etan.

Sobre «B»: 12 de abril de 2018, 11:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Bestelako argibideak: ez dago.

11.– Otras informaciones: no hay.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko otsailaren 23a.

Vitoria-Gasteiz, a 23 de febrero de 2018.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

MIKEL VALLEJO AURRE.

MIKEL VALLEJO AURRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental