Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

46. zk., 2014ko martxoaren 7a, ostirala

N.º 46, viernes 7 de marzo de 2014


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
1147
1147

IRAGARKIA, honako kontratu hau esleitzeko dena: Segurtasun Sailak zehaztutako zenbait lokal eta higiezinetan segurtasun- eta zaintza-zerbitzua ematea.

ANUNCIO para la licitación del contrato de «Servicio de seguridad y vigilancia en locales e inmuebles determinados por el Departamento de Seguridad».

1.– Erakunde esleitzailea. Datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila.

a) Organismo: Consejería de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 95 72.

4) Teléfono: 945 01 95 72.

5) Telefaxa: 945 01 89 50.

5) Telefax: 945 01 89 50.

6) Posta elektronikoa: l-cotelo@ej-gv.es

6) Correo electrónico: l-cotelo@ej-gv.es

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2014-03-27.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 27-03-2014.

d) Espedientearen zenbakia: C02/002/2014.

d) Número de expediente: C02/002/2014.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Segurtasun Sailak zehaztutako zenbait lokal eta higiezinetan segurtasun- eta zaintza-zerbitzua ematea.

b) Descripción: servicio de seguridad y vigilancia en locales e inmuebles determinados por el Departamento de Seguridad.

c) Loteak:

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución: Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko epea: 24 hilabete.

e) Plazo de ejecución: 24 meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

i) CPV: 79710000-4.

i) CPV: 79710000-4.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak:

d) Criterios de adjudicación:

– Prezioa da eskaintzak baloratzeko irizpide bakarra: bai.

– El precio es el único criterio de valoración de las ofertas: sí.

Enpresa lizitatzaileek prezio bat aurkeztu beharko dute irizpide bakoitzeko, honako atal hauen arabera:

Las empresas licitadoras deberán presentar un precio para cada uno de los criterios establecidos según la presente distribución:

Irizpidea:

Criterio:

Armarik gabeko zaindariek egunez egindako ordu bakoitzeko prezioa: 6 puntu.

Precio hora diurna vigilante no armado: 6 puntos.

Armarik gabeko zaindariek gauez edo jaiegunetan egindako ordu bakoitzeko prezioa: 6 puntu.

Precio hora nocturna o festiva vigilante no armado: 6 puntos.

Armadun zaindariek egunez egindako ordu bakoitzeko prezioa: 7 puntu.

Precio hora diurna vigilante armado: 7 puntos.

Armadun zaindariek gauez edo jaiegunetan egindako ordu bakoitzeko prezioa: 6 puntu.

Precio hora nocturna/festiva vigilante armado: 6 puntos.

Armarik gabeko zaindari batek hilabetean egindako zerbitzuaren prezioa (24 orduko zerbitzua): 10 puntu.

Precio Servicio/mes vigilante «servicio de 24 horas» sin arma: 10 puntos.

Armadun zaindari batek hilabetean egindako zerbitzuaren prezioa (24 orduko zerbitzua): 30 puntu.

Precio Servicio/mes vigilante «servicio de 24 horas» con arma: 30 puntos.

Armarik gabeko zaindari batek hilabetean egindako zerbitzuaren prezioa (12 orduko zerbitzua): 20 puntu.

Precio Servicio/mes vigilante «servicio de 12 horas» sin arma: 20 puntos.

Armadun zaindari batek hilabetean egindako zerbitzuaren prezioa (12 orduko zerbitzua): 15 puntu.

Precio Servicio/mes vigilante «servicio de 12 horas» con arma: 15 puntos.

GUZTIRA: 100.

TOTAL: 100 puntos.

Prezio osoak dira horiek, hau da: barne hartzen dituzte zerbitzuen zenbatekoak nahiz legez ezarritako zergen eta tasen zenbatekoak. Prezio horren barruan sartu egongo dira, halaber, dietak eta kilometroko konpentsazioa, betiere zaindu beharreko higiezinak probintzia-hiriburuetatik kanpo badaude.

Los precios tendrán la consideración de globales, por lo que se entenderá que comprenden el importe de los servicios y cuantos impuestos y tasas estén legalmente autorizados. También deberán estar incluidos otros conceptos como son las dietas y la compensación kilométrica cuando los inmuebles de custodia estén situados fuera de las capitales de provincia.

Eskaintza ekonomikoa baloratzeko, honako formula hau erabiliko da:

La valoración de la oferta económica se realizará aplicando la siguiente fórmula:

Puntuak = (BP – EP / BP – EPM) * PG

Puntos = (P. Unit. – PO / P. Unit. – P. Mn. O.) * PT

BP = banakako prezioa.

Siendo P. Unit = precio unitario

EP = lizitatzaileak eskainitako prezioa.

PO = precio ofertado por el licitador

EPM = eskaintza guztien artean eskainitako prezio merkeena.

P. Mn. O = precio mínimo ofertado en el conjunto de las propuestas

PG = kontzeptuaren prezioa, guztira.

PT = puntuación total del concepto

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 1.646.281 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 1.646.281 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 823.140,50 euro. Zenbatekoa, guztira: 996.000 euro.

a) Importe neto: 823.140,50 euros. Importe total: 996.000 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: kontratuaren lizitazio-aurrekontuaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del presupuesto de licitación del contrato (excluido el IVA).

7.– Kontratistaren betebehar espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: M taldea, 2 azpitaldea. d kategoria.

a) Clasificación: Grupo M. Subgrupo 2. Categoría d.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: administrazio-klausula zehatzen pleguko karatularen 29.1 puntuan zehazten den moduan.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: las indicadas en el apartado 29.1 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Bestelako betebeharrak: eskatutako gaikuntza enpresarial edo profesionala: administrazio-klausula zehatzen pleguko karatularen 29.4 puntuan eskatutakoa.

c) Habilitación empresarial o profesional exigida: las indicadas en el apartado 29.4 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2014-03-28a, 11:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 28-03-2014, hasta las 11:00 horas.

b) Aurkezteko modua: paperean eta bitarteko elektronikoz.

b) Modalidades de presentación: papel y electrónicamente.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: www.contratacion.euskadi.net

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.net

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas:

a) Helburua: «B» gutun-azala: 2014-04-11, 11:00etan.

a) Descripción: Sobre «B»: 11-04-2014, a las 11:00 horas.

b) Helbidea: Donostia kalea 1.

b) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: a cargo del adjudicatario.

Vitoria-Gasteiz, 2014ko otsailaren 24a.

En Vitoria-Gasteiz, a 24 de febrero de 2014.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental