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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

154. zk., 2011ko abuztuaren 16a, asteartea

N.º 154, martes 16 de agosto de 2011


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Saila
Vivienda, Obras Públicas y Transportes
3946
3946

AGINDUA, 2011ko uztailaren 27koa, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuarena, irisgarritasun-planak egiteko eta eguneratzeko, hobekuntza obrak burutzeko eta hiri-ingurunean zein eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko beharrezkoak diren ekipamenduak erosteko udalentzat eta toki-erakunde txikientzat 2011rako diru-laguntzak arautu eta horietarako deialdia egiten duena.

ORDEN de 27 de julio de 2011, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, por la que se regulan y convocan para el ejercicio 2011 las subvenciones a Ayuntamientos y Entidades Locales Menores, para la elaboración y actualización de planes de accesibilidad y para la ejecución de obras de mejora y la adquisición de equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano y de las edificaciones.

Irisgarritasuna sustatzen duen abenduaren 4ko 20/1997 Legeak ezarri du, dagoeneko titularitate, erabilera edo zerbitzu publikoetakoak diren hiri-inguruneetako, espazio publikoetako, eraikinetako, garraioetako eta informazio-sistemetako irisgarritasuna bermatzeko eta sustatzeko tresna gisa udalek eta toki erakunde txikiek, beste hainbaten artean, lau urterako programak egin behar dituztela. Programen helburua elementu horiek legean eta bere garapen-arauetan aurreikusitako irisgarritasun-baldintzetara egokitzea da.

La Ley 20/1997, de 4 de diciembre, para la promoción de la accesibilidad, establece como instrumento para garantizar y promover la accesibilidad de los entornos urbanos, espacios públicos, edificios, transportes y sistemas de información ya existentes de titularidad, uso o servicio público, la necesidad de que los Ayuntamientos y Entidades Locales Menores, entre otros, procedan a la elaboración de programas cuatrienales que tengan por objeto la adaptación progresiva de los citados elementos a las condiciones de accesibilidad previstas en la ley y en sus normas de desarrollo.

Aipatutako legean adierazi da, halaber, Eusko Jaurlaritzak, Foru Aldundiek eta Udalek irisgarritasuna sustatzeko behar diren sustapen-neurriak hartzea bultzatuko dutela. Diruz laguntzeko moduko programetan, lehentasuneko jardun gisa, ondoko helburu hauek dituzten obrak adieraziko dira: hiri-inguruneen eta espazio publikoen irisgarritasun-baldintzetara, eraikuntzara, garraiora eta badiren komunikazio-sistemetara egokituko diren obrak bultzatzea.

La ley mencionada expresa igualmente que el Gobierno Vasco, las Diputaciones Forales y los Ayuntamientos impulsarán la adopción de las medidas de fomento necesarias para la promoción de la accesibilidad, indicando como actuación prioritaria en los diferentes programas subvencionables la financiación de la ejecución de obras que tengan por objeto la adaptación a las condiciones de accesibilidad de los entornos urbanos y los espacios públicos, la edificación, el transporte y los sistemas de comunicación existentes.

Hori guztia dela eta, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Sailak beharrezkotzat jotzen du diru-laguntza lerro bat ezartzea udalentzat eta toki erakunde txikientzat. Diru-laguntza lerro horrek, adierazitako programak egitea eta eguneratzea sustatuko du.

Por todo ello, el Departamento de Vivienda, Obras Públicas y Transportes considera necesario establecer una línea de subvenciones a los Ayuntamientos y Entidades Locales Menores, que contribuya e impulse la elaboración de los indicados programas y su actualización.

Agindu honek Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuaren 2010eko irailaren 8ko Agindua ordezten du. 2010eko irailaren 24ko EHAAn argitaratu zen (185. zk.) eta, irisgarritasun-planak egiteko eta eguneratzeko, hobekuntza-obrak burutzeko eta hiri-ingurunean zein eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko beharrezkoak diren ekipamenduak erosteko udalentzako eta toki erakunde txikientzako diru-laguntzetarako deialdia egin eta horiek arautzen zituen, eta diru-laguntzen eskabide hori noiz eta non aurkeztu behar zen ere zehazten zuen.

La presente Orden viene a sustituir la Orden de 8 de septiembre de 2010, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, publicada en el BOPV n.º 185, del 24 de septiembre de 2010, que convocaba y regulaba la concesión de subvenciones a Ayuntamientos y Entidades Locales Menores para la elaboración y actualización de planes de accesibilidad y para la ejecución de obras de mejora y la adquisición de equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano y de las edificaciones y que determinaba el plazo y el lugar de presentación de solicitud de subvenciones.

EBATZI DUT:

RESUELVO:

1. artikulua.- Xedea.

Artículo 1.- Objeto.

Agindu honen xedea da 2011ko ekitaldirako jarraian zehaztutako ekintzetarako diru-laguntzen deialdia egitea eta horiek arautzea. Honako hauek dira, hain zuzen: 1) egungo hiri-inguruneak, gune publikoak, eraikinak, garraioak eta informazio-sistemak abenduaren 4ko 20/1997 Legean eta horren garapen-arauetan aurreikusitako irisgarritasun-baldintzetara modu progresiboan egokitzeko xedea duten planak egiteko eta haiek eguneratzeko, 2) Euskal Autonomia Erkidegoan hiri-ingurunean eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko hobekuntza-obrak egikaritzeko (baldintza horiek udalen eta toki erakunde txikien irisgarritasun-planetan bilduta daude), eta 3) Euskal Autonomia Erkidegoan hiri-ingurunean eta eraikinetan irisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosi eta instalatzeko (baldintza horiek udalen eta toki erakunde txikien irisgarritasun-planetan bilduta daude).

Es objeto de la presente Orden la regulación y convocatoria del régimen de concesión de subvenciones para el ejercicio 2011 para: 1) la elaboración de planes de accesibilidad y sus actualizaciones, que tengan por objeto la adaptación progresiva de los entornos urbanos, espacios públicos, edificios, transportes y sistemas de información ya existentes, a las condiciones de accesibilidad previstas en la Ley 20/1997, de 4 de diciembre, y sus normas de desarrollo,2) la ejecución de obras de mejora para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano y las edificaciones en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco, contenidos en los planes de accesibilidad de los Ayuntamientos y Entidades Locales Menores y 3) la adquisición e instalación de equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano y las edificaciones en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco, contenidos en los planes de accesibilidad de los Ayuntamientos y Entidades Locales Menores.

2. artikulua.- Entitate onuradunak.

Artículo 2.- Entidades beneficiarias.

Diru-laguntza hauek jasotzeko aukera Euskal Autonomia Erkidegoko udalek eta toki erakunde txikiek izango dute, betiere aurreko artikuluan zehaztutako jardunak burutzea eta garatzea baldin badute helburu. Tokiko erakunde autonomoek ere eskatu ahal izango dituzte. Agindu honetako II. kapituluan daude araututa diru-laguntzak.

Podrán optar a estas subvenciones los Ayuntamientos y las Entidades Locales Menores de la Comunidad Autónoma del País Vasco que pretendan desarrollar y llevar a cabo las actuaciones previstas en el artículo anterior. Pudiendo solicitarse también por parte de Organismos Autónomos Locales. Las ayudas se encuentran reguladas en el Capítulo II de la presente Orden.

Agindu honetan araututako diru-laguntzak eta laguntzak eman eta, hala dagokionean, ordaintzeko, ezinbestekoa izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomiadunek emandako izaera bereko laguntzen edo diru-laguntzen esparruan hasi den eta oraindik tramitazioan dagoen edozein itzulketa- edo zehapen-prozedura amaitzea.

La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones y ayudas reguladas en la presente Orden quedarán condicionados a la terminación de los procedimientos de reintegro o sancionador que habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus organismos autónomos se halle en tramitación en el momento de su solicitud.

Sexu-bereizkeria dela-eta bazterkeria egiteagatik administrazio- edo zigor-zehapena jaso duten pertsona fisiko edo juridikoek ezin izango dute deialdi honetan parte hartu, zigorrak ezartzen duen epean. Ezin izango dute parte hartu, orobat, Emakumezkoen eta Gizonezkoen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen Azken Xedapenen arteko seigarrenean xedatutakoari jarraiki debeku horrekin zehatutakoek.

No podrán concurrir a la convocatoria de las ayudas reguladas en esta orden las personas sancionadas penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, ni las incursas en prohibición legal que les inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por discriminación de sexo de conformidad con lo dispuesto en la Disposición Final sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

Horretarako, erantzukizunpeko adierazpena aurkeztu beharko da, eskaera-ereduaren araberakoa.

A tal efecto, se deberá de aportar declaración responsable según el modelo de solicitud.

3. artikulua.- Eskabideak aurkezteko lekua eta epea.

Artículo 3.- Lugar y plazo de presentación de las solicitudes.

Entitate onuradunek banakako eskaera aurkeztu beharko dute jarduera bakoitzeko.

Cada entidad beneficiaria, deberá presentar una solicitud individualizada por cada actuación.

Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Saileko Etxebizitza, Berrikuntza eta Kontrol Zuzendaritzara bidali beharko dira eskaerak (Donostia kalea, 1. zk., 01010 Vitoria-Gasteiz). Sail horren Erregistro Orokorrean aurkeztu beharko dira edo Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan ezarri diren bideetarik edozein erabili ahal izango da eskaerak aurkezteko. eranskinean dago eskaera eredua eta jarduerari buruzko datuekin osatu beharko da.

Las solicitudes serán dirigidas a la Dirección de Vivienda, Innovación y Control, Departamento de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, calle Donostia-San Sebastián n.º 1, 01010 Vitoria-Gasteiz. Podrán presentarse en el Registro General del citado Departamento o en cualquiera de las formas previstas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común. El modelo de solicitud figura como anexo, complementado con el de los datos de la actuación.

Bitarteko elektronikoak erabilita ere aurkeztu ahal izango dira eskaerak, euskadi.net atariko ondorengo egoitza elektronikoan http://www.garraioak.ejgv.euskadi.net/r41-2208/eu/contenidos/ayuda_subvenc ion/accesibilidad_2011/eu_accesibi/accesibi.html).

Asimismo, las solicitudes podrán presentarse por medios electrónicos en la siguiente sede electrónica de euskadi.net (http://www.garraioak.ejgv.euskadi.net/r41-2208/es/contenidos/ayuda_subven cion/accesibilidad_2011/es_accesibi/accesibi.html.

Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

El plazo de presentación de las solicitudes será de un mes desde el día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

Berdin dio eskaera eta dokumentazioa aurkezteko izapideetan zein bide erabili den, aurrez aurrekoa edota elektronikoa, prozeduraren hurrengo izapideetan edozein momentutan alda baitaiteke.

El empleo de cualquiera de los medios en el trámite de solicitud y aportación de documentación no obliga a su utilización en los sucesivos trámites del procedimiento, pudiendo modificarse en cualquier momento.

Eskabidea egin ondorengo izapideak, bide elektronikoak erabilita, honako helbidean egingo dira: euskadi.net/Mis gestiones.

Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizan a través de euskadi.net/Mis gestiones.

4. artikulua.- Diru-laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 4.- Órgano de gestión de las ayudas.

Agindu honen arabera emandako diru-laguntzen kudeaketa-lanak, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Saileko Etxebizitza, Berrikuntza eta Kontrol Zuzendaritzak egin behar ditu.

Corresponde a la Dirección de Vivienda, Innovación y Control del Departamento de Vivienda, Obras Públicas y Transportes la realización de las tareas de gestión de las subvenciones otorgadas conforme a la presente Orden.

5. artikulua.- Aurkeztutako eskarian egindako hutsen zuzenketa.

Artículo 5.- Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

Aurkeztutako eskaeran akatsen edo hutsegiteren bat dagoela ohartuz gero, Etxebizitza, Berrikuntza eta Kontrol Zuzendaritzak, eskatzaileari jakinaraziko dio eta hamar eguneko epea emango dio arazoa konpontzeko; hori egin ezean, eskaerari uko egin diola ulertuko dela adieraziko dio, ebazpena -Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42. artikuluan ezarritako moduan eman beharrekoa- eman ondoren.

Si la Dirección de Vivienda, Innovación y Control advirtiera en la solicitud presentada la existencia de algún defecto o inexactitud, lo comunicará a la entidad solicitante, concediéndole un plazo de diez días para que proceda a su subsanación, con indicación de que si así no lo hiciera, se tendrá por desistida su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

6. artikulua.- Balioespen epaimahaia.

Artículo 6.- Tribunal de valoración.

1.- Aurkeztutako eskabideak aztertzeko eta egiaztatzeko, ondoko pertsona hauek osatuko duten balioespen epaimahaia eratuko da:

1.- Para el análisis y verificación de las solicitudes presentadas se constituirá un tribunal de valoración compuesto por:

- Etxebizitza, Berrikuntza eta Kontroleko zuzendaria (edo bera ordezten duen pertsona, Etxebizitzako sailburuordeak izendatua). Presidente arituko da.

- El Director de Vivienda, Innovación y Control (o persona que le sustituya designado por la Viceconsejera de Vivienda), que actuará como presidente.

- Araudi Zerbitzuko burua (edo bera ordezten duen pertsona, Etxebizitzako sailburuordeak izendatua).

- El/la Jefe de Servicio de Normativa (o persona que le sustituya designado por la Viceconsejera de Vivienda).

- Alberto Pinilla Oroz, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Saileko teknikaria (edo bera ordezten duen pertsona, Etxebizitzako sailburuordeak izendatua). Idazkari arituko da.

- D. Alberto Pinilla Oroz, técnico del Departamento de Vivienda, Obras Públicas y Transportes (o persona que le sustituya designado por la Viceconsejera de Vivienda), que actuará como secretario/a.

2.- Epaimahaiak, dagokion ebazpen-proposamena Etxebizitzako sailburuordeari igorriko dio, Agindu honen 18.2 artikuluaren arabera eskaera bakoitza aztertu eta egiaztatu ondoren.

2.- El tribunal, elevará la oportuna propuesta de resolución a la Viceconsejera de Vivienda una vez analizadas y verificadas cada una de las solicitudes según los artículos 18.2 de la presente Orden.

7. artikulua.- Eskatutako irisgarritasun-aurrekontua.

Artículo 7.- Presupuesto de accesibilidad solicitado.

1.- Eskatutako irisgarritasun-aurrekontutzat joko da aurkeztutako plan edo/eta obra eta ekipamenduen erosketa aurrekontua, zergak eta tasak kenduta, bider jarduera mota bakoitzari aplikagarri zaion irisgarritasun-koefizientea.

1.- Tendrá la consideración de presupuesto de accesibilidad solicitado, el presupuesto de plan u/y obra y adquisición de equipamiento presentado excluidos impuestos y tasas multiplicado por el coeficiente de accesibilidad aplicable según actuación.

2.- Jardueraren arabera aplikagarriak diren gehieneko koefizienteak:

2.- Coeficientes máximos a aplicar según actuación:

- Irisgarritasun Plana: Koef. = 1.

- Plan de accesibilidad: Coef. = 1.

- Pasabideak, arrapala ez mekanikoak, eskudelak jartzea: Koef. = 1.

- Creación de vados, rampas no mecánicas, pasamanos: Coef. = 1.

- Zuhaitz-txorkoak ixtea: Koef. = 1.

- Cerramiento de alcorques: Coef. = 1.

- Komun egokituak: Koef. = 1.

- Aseos adaptados: Coef.= 1.

- Minusbaliatuentzako aparkalekuak: Koef. = 1.

- Aparcamientos para minusválidos: Coef.= 1.

- Eraikinetako irisgarritasuna (horizontala eta bertikala, igogailuak eta jasotzeko plataforma bertikalak eta zeiharrak, ateak, leihoak, eskudelak): Koef. = 1.

- Accesibilidad en edificios (horizontal y vertical, ascensores y plataformas elevadoras de directriz vertical u oblicua, puertas, ventanas, pasamanos): Coef. = 1.

- Igogailuak eta jasotzeko plataformak (translazio bertikala, translazio zeiharra) hiri-izaerakoak: Koef. = 1.

- Ascensores y plataformas elevadoras (de traslación vertical, de traslación oblicua) de carácter urbano: Coef. = 1.

- Aldagelak, igerilekuetarako garabiak, salmahaiak, salmenta-makinak, telefono eta telefono-tresna iritsi-errazak, denen irisgarritasuna ahalbidetzen duten teknologia berriak, kutxazainak eta bestelako elementu elkarreragileak, seinaleak (finkoak edo mugikorrak): Koef. = 0,5.

- Vestuarios, grúas piscina, mostradores, maquinas expendedoras, teléfonos y aparatos telefónicos accesibles, nuevas tecnologías que garanticen la accesibilidad para todos, cajeros y otros elementos interactivos, señalítica (fija o móvil): Coef. = 0,5.

- Hiri-altzariak (semaforo soinudunak, salmenta-makinak, edukiontziak, paperontziak, postontziak, iturriak eta uhaskak, eserlekuak, informazio-guneak, autobus geltokiak, markesinak, seinaleak): Koef. = 0,5.

- Mobiliario urbano (semáforos sonoros, maquinas expendedoras, contenedores, papeleras, buzones, fuentes y bebederos, bancos, puntos de información, paradas de autobuses, marquesinas, señalética): Coef. = 0,5.

- Kaleen urbanizazioa (plataforma bakarreko kaleak, espaloiak zabaldu, oinezkoen ibilbideak murriztuko dituzten pasaguneak): Koef. = 0,4.

- Urbanización de calles (calles de plataforma única, ensanchamiento de aceras, pasarelas peatonales que reduzcan itinerarios peatonales): Coef. = 0.4.

-Hiriko arrapala mekanikoak: Koef. = 0,2.

- Rampas mecánicas urbanas: Coef. = 0.2.

-Hiriko eskailera mekanikoak: Koef. = 0,15.

- Escaleras mecánicas urbanas: Coef. = 0.15.

Irisgarritasun planean jasotako jarduerak onartuko dira, aurreko zerrendan agertu ez arren ere, baldin eta irisgarritasunarekin lotutako aurrekontua zehaztu eta antzerakoak izateagatik, gorago deskribatutako koefizienteren bat aplikatzen bada.

Se admitirán actuaciones recogidas en el plan de accesibilidad y que no figuren en el listado anterior, siempre que se especifique y detalle el presupuesto vinculado a accesibilidad, aplicando por similitud alguno de los coeficientes anteriormente descritos.

3.- Entitate onuradun bakoitzak eskatutako irisgarritasun aurrekontua 600.000 eurokoa izango da, gehienez ere.

3.- El presupuesto de accesibilidad máximo, resultante de la suma de las solicitudes presentadas por la entidad beneficiaria, será de 600.000 euros.

8. artikulua.- Diruz lagun daitekeen gehienezko irisgarritasun-aurrekontua.

Artículo 8.- Presupuesto de accesibilidad máximo subvencionable.

Diruz lagun daitekeen irisgarritasun-aurrekontua, gehienez ere, eskatutako irisgarritasun-aurrekontuaren % 50 izango da.

El presupuesto de accesibilidad subvencionable será como máximo el 50% del presupuesto de accesibilidad solicitado.

9. artikulua.- Beste diru-laguntza batzuekiko bateragarritasuna.

Artículo 9.- Compatibilidad con otras subvenciones.

Laguntza hauen emakida bateragarria izango da helburu berbera duten fondo publikoen edo pribatuen kargura jaso daitekeen beste edozein laguntzarekin. Hala ere, helburu berbererako jasotako laguntzen zenbateko osoa, eta deialdi honetan emandako diru-laguntzaren kopurua batuta, azken kostu osoa baino handiagoa bada, gehiegizko kopuru hori kenduko zaio emandako laguntzari, deialdi honetan adierazi den bezala.

La concesión de las presentes ayudas será compatible con la obtención de cualesquiera otras que pudieran recibirse con cargo a fondos públicos o privados para el mismo fin. No obstante, en el caso de que el importe total de las ayudas recibidas para el mismo fin, más la cantidad de la subvención otorgada en la presente convocatoria, sea superior a su coste final total, se reducirá, el importe de la ayuda concedida en virtud de la presente convocatoria, en la cantidad correspondiente al exceso.

Jarduera bererako Etxebizitza Sailburuordetzaren beste laguntza batzuekin ez da bateragarria izango.

No será compatible con otras subvenciones de la Viceconsejería de Vivienda para la misma actuación.

10. artikulua.- Ebazpena, errekurtsoak, ebazteko eta jakinarazteko epeak, jakinarazteko modua eta publizitate-prozedura.

Artículo 10.- Resolución, recursos, plazos para resolver y notificar, modo de notificación y procedimiento de publicidad.

1.- Deialdi honetan aurkeztutako eskabideak prozedura bakarrean izapidetuko dira. Interesdun entitateek planteaturiko gai guztien gaineko ebazpena emango du Etxebizitzako sailburuordeak, balioespen epaimahaiak proposatuta. Ebazpena aurtengo azaroa amaitu baino lehen emango da.

1.- Las solicitudes presentadas en la presente convocatoria se tramitarán en un único procedimiento cuya resolución, decidiendo todas las cuestiones planteadas por las entidades interesadas, corresponde, a propuesta del Tribunal de valoración, a la Viceconsejera de Vivienda. La resolución se adoptará antes de finalizar el mes de noviembre del presente año.

2.- Ebazpenean zehaztuko da eskatutako diru-laguntzak onesten edo ukatzen diren. Onesten badira, entitate onuraduna, diruz lagundutako proiektua eta emandako diru-laguntzaren zenbatekoa adieraziko dira ebazpenean. Ukatutakoen kasuan, diru-laguntza ukatzeko arrazoiak jasoko ditu ebazpenak.

2.- La resolución determinará la concesión y, en su caso, la denegación de las subvenciones solicitadas, expresando en el caso de las primeras, la entidad beneficiaria, el proyecto subvencionado y el importe de la subvención concedida. En el caso de las denegadas recogerá los motivos que fundamenten la denegación.

3.- Aurreko paragrafoan adierazitako ebazpenek ez dute administrazio-bidea amaitzen, eta horien aurka interesdunek gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango diote Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuari, jakinarazpena jaso eta biharamunetik hasita hilabeteko epean, hala baitago xedatuta Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. eta 115. artikuluetan.

3.- La Resolución a la que se refiere el párrafo anterior no pone fin a la vía administrativa y contra la misma las personas interesadas podrán interponer recurso de alzada ante el Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, en el plazo de un mes contado desde del día siguiente al de la notificación, de conformidad con los artículos 114 y 115 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

4.- Ebazpena banan-banan jakinaraziko zaie entitate onuradunei. Dena den, jendeak horren berri izan dezan, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da entitate onuradunen zerrenda, eman zaien diru-laguntza eta diruz lagundutako inbertsio proiektua adierazita.

4.- La Resolución que se adopte será notificada individualmente a las entidades interesadas, sin perjuicio de que a efectos de general conocimiento se publique en el Boletín Oficial del País Vasco la relación de entidades beneficiarias con indicación del respectivo importe de la ayuda concedida y proyecto de inversión financiado.

5.- Ebazpenak ez badira jakinarazi horretarako finkatutako gehieneko epean, interesdunek egindako diru-laguntza eskaera ezetsitzat joko dute, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak 44.1 artikuluan ezarritako ondorioetarako.

5.- Transcurrido el plazo máximo para notificar lo resuelto a las entidades interesadas, sin haberse notificado resolución alguna, los interesados podrán entender desestimada su solicitud de subvención, a los efectos de lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y de Procedimiento Administrativo Común.

11. artikulua.- Entitate onuradunaren betebeharrak eta diru-laguntzak emateko bestelako baldintzak.

Artículo 11.- Obligaciones de la entidad beneficiaria y otros requisitos de las subvenciones.

Agindu honetan araututako diru-laguntzen entitate onuradunek edozein kasutan ondoko obligazio hauek bete behar dituzte:

Las entidades beneficiarias de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Zentzu honetan, diru-laguntzaren emakida jakinarazteko komunikazioa jaso eta hamabost eguneko epean entitate onuradunek diru-laguntzari espresuki eta idatziz uko egiten ez badiote, diru-laguntza onartu dela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días tras la fecha de recepción de la comunicación por la que se notifica la concesión de la subvención, las entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Diru-laguntza bere xede zehatzerako erabiltzea, hau da, irisgarritasun-plana idazteko, irisgarritasunaren hobekuntza-obrak egiteko edo ekipamendua erosteko.

b) Utilizar la subvención para el destino para el que ha sido concedida, es decir, para la redacción del programa de accesibilidad y de las obras de mejora de accesibilidad o adquisición de equipamiento.

c) Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak beren lana betetzeko onuradunari eskatutako informazio guztia helaraz diezaiela, deialdi honi lotutako diru-laguntzak direla-eta galdatutako gauza guztietan.

c) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

12. artikulua.- Diru-laguntzaren baldintzen aldaketa.

Artículo 12.- Alteración de las condiciones de la subvención.

Diru-laguntzak emateko orduan kontuan hartu ziren baldintzetan edozein aldaketa izanez gero, beka emateko ebazpena ere aldatu egin ahal izango da, betiere, arau honetan laguntzaren onuradun izateko ezarritako gutxieneko baldintzak gordetzen badira. Bereziki aintzat hartuko dira honako aldaketa hauek: aldi berean, beste Administrazio edo erakunde publiko nahiz pribaturen batek emandako laguntza edo diru-laguntzaren bat jasotzea, edo helburu bererako beste diru-sarrera edo baliabiderik jasotzea.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y en todo caso la obtención concurrente de ayudas o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados y, en su caso, de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos por la norma subvencional para ser beneficiario de ésta.

13. artikulua.- Emandako laguntzaren zenbatekoa aldatzea.

Artículo 13.- Modificación de la cuantía de la ayuda concedida.

Jardueraren behin betiko benetako kostua diru-laguntza emateko oinarritzat hartutako aurrekontua baino gutxiago bada, dena delako proportzioan murriztuko da emandako diru-laguntzaren zenbatekoa eta oinarri berriari aplikatuko zaio diru-laguntzaren portzentajea.

En el caso de que el coste definitivo real de la actuación fuera inferior al presupuesto sobre el que se concedió la ayuda, la cuantía de la subvención concedida será minorada en la proporción que resulte, aplicándose entonces el porcentaje de la subvención sobre la nueva base.

14. artikulua.- Proiektuen aldaketak.

Artículo 14.- Modificación de los proyectos.

1.- Hasiera batean aurreikusitako eta ebazpen bidez onetsitako gastuetan edo jarduketetan aldaketarik egin nahi izanez gero, haiek egin aurretik egin beharko da eskaera eta Etxebizitzako sailburuordeak beren-beregi onetsi beharko ditu.

1.- Cualquier modificación que se quiera realizar respecto a los gastos o actuaciones inicialmente previstas y aprobadas mediante la resolución, deberá ser solicitada previamente a su realización y requerirá la aceptación expresa de la Viceconsejera de Vivienda.

2.- Aldaketak ezingo du, inola ere, jardueraren izaera aldatu.

2.- En ningún caso la modificación podrá afectar a la naturaleza de la actuación.

3.- Diruz lagundutako jarduketa gauzatzeko eta amaitzeko epeari dagokionean, salbuespen gisa luzatu egin ahal izango da epe hori entitate onuradunarekin zerikusirik ez daukaten eta behar bezala justifikatutako arrazoiak badaude. Horretarako, ezarritako epemuga amaitu aurretik idatziz egin beharko du eskaera onuradunak eta Etxebizitza sailburuordeak, horretarako emandako ebazpenaren bidez, epea luzatu ahal izango du. Emandako luzapena ezin izango da hasieran adostutako epea baino luzeagoa izan.

3.- Excepcionalmente, en relación con el plazo de realización y finalización de la actuación subvencionada, cuando concurran causas ajenas a la voluntad de la entidad beneficiaria debidamente justificadas, previa solicitud escrita efectuada con anterioridad al vencimiento del plazo de ejecución establecido, la Viceconsejera de Vivienda podrá, en Resolución dictada al efecto, conceder una ampliación del mismo que en ningún caso podrá ser superior a la duración inicialmente acordada.

4.- Diru-laguntzaren onuradunak justifikazio-agirian adierazten badu diru-laguntza emateko baldintzetan aldaketak izan direla eta, ondorioz, aldaketok ebazpena ere aldatzea ekar lezaketela, orduan, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 49.12 artikuluan ezarritakoarekin bat, onartzeko aurretiaz egin behar den administrazio-baimenaren izapidea egin gabe, aurkeztutako justifikazioa onartu ahal izango du diru-laguntza eman duen organoak, betiere hirugarren baten eskubideei kalterik eragiten ez bazaie.

4.- Cuando la entidad beneficiaria de la subvención ponga de manifiesto en la justificación que se han producido alteraciones en las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la misma que hubieran podido dar lugar a la modificación de la resolución, conforme a lo establecido en el artículo 49.12 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, habiéndose omitido el trámite de autorización administrativa previa para su aprobación, el órgano concedente, podrá aceptar la justificación presentada, siempre y cuando no se dañen derechos de terceros.

5.- Diru-laguntza eman duen organoak aldaketak egiaztatze-egintzan onartzeak ez du onuraduna salbuesten legozkiokeen zehapenetatik.

5.- La aceptación de las alteraciones por parte del órgano concedente en el acto de comprobación, no exime a la persona beneficiaria, de las sanciones que pudieran corresponderle.

15. artikulua.- Betebeharrak ez betetzea eta diru-laguntza itzularazteko prozedura.

Artículo 15.- Incumplimiento y procedimiento de reintegro.

Entitate onuradunak Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Saileko diru-laguntza eskaeraren eta emakidaren berariazko xederako erabiltzen ez badu, diru-laguntzaren oinarria den ekintza egiten ez badu, diru-laguntza eskatuta lortu nahi ziren helburu zehatzetara aplikatu izana justifikatzen ez badu edo, oro har, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan, Agindu honetan edo emakida-ebazpenean ezarritako betebeharrak betetzen ez baditu, emandako eta jasotako kopurua legezko interes aplikagarriekin itzuli beharko du, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kargurako diru-laguntzen berme eta itzultzeen erregimen orokorra arautzen duen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan horretarako ezarritako prozedurari jarraiki.

En el supuesto de que la entidad beneficiaria no utilice la subvención del Departamento de Vivienda, Obras Públicas y Transportes para el destino específico para el que se solicitó y concedió, no realice la actuación que dio origen a la subvención, no justifique su aplicación a los fines determinados para los que se interesó o, en general, incumplan las obligaciones establecidas en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, en esta Orden o en la resolución de concesión, vendrá obligada a reintegrar la cuantía concedida y percibida, además de los intereses legales que resulten de aplicación, siguiendo el procedimiento establecido al efecto en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

16. artikulua.- Errekurtsoak.

Artículo 16.- Recursos.

Entitate interesdunek deialdi honen eta ondoriozko egintza guztien aurka egin ahal izango dute urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatutako Herri Administrazioen Araubide Juridikoa eta Administrazio Prozedura Erkidea arautzen dituen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak ezarritako epean eta moduan.

La presente convocatoria y cuantos actos se deriven de ésta podrán ser impugnados por las entidades interesadas en el plazo y forma establecidos por la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

17. artikulua.- Aurrekontu-zuzkidura.

Artículo 17.- Dotación Presupuestaria.

Diru-laguntzak emateko 3.180.000 euro jarriko dira guztira. Horietatik, 318.000 euro 2011koak dira, eta beste 2.862.000 euro berriz, 2012koak.

Para la concesión de las subvenciones se destinará un total de 3.180.000 euros, de los cuales 318.000 euros corresponden al año 2011 y 2.862.000 euros corresponden al año 2012.

18. artikulua.- Diruz lagun daitezkeen jarduerak eta inbertsioak.

Artículo 18.- Actuaciones e inversiones subvencionables.

1.- Kapitulu honetan ezarritakoaren babespean diru-laguntza jaso dezakete entitate onuradunek, behar diren kontratuen bidez, irisgarritasun-planak prestatu eta idazteko edota haiek eguneratzeko egindako lanek (lehenengo artikuluan daude aipatuta). Era berean, idatzitako irisgarritasun-planetan jasotako obrak betearazteari eta ekipamendua erosi eta instalatzeari buruzko jarduerak diruz laguntzeko modukotzat joko dira, lehenengo artikuluan adierazitako helburua badute.

1.- Serán subvencionables al amparo de lo establecido en el presente capítulo la ejecución por las entidades beneficiarias, mediante los oportunos contratos, de los trabajos de elaboración y redacción de los nuevos planes de accesibilidad mencionados en el artículo primero, su actualización, así como las actuaciones relativas a la ejecución de obras y la adquisición e instalación de equipamiento que estuvieran contenidas en los planes de accesibilidad redactados, con la finalidad indicada en el artículo primero.

Nolanahi ere, diru-laguntza jaso dezaketen jardunak 2011n hasi beharko dira. Inbertsioak gauzatzeko epea berriz, 2012ko abenduaren 31n amaituko da.

En todo caso las actuaciones objeto de subvención deberán ser iniciadas en el año 2011, siendo el plazo máximo para la materialización de las inversiones el 31 de diciembre de 2012.

Jardueren amaiera atzeratzen bada, epea luzatzeko eskatu beharko da. Eskaria 2012ko abenduaren 31 aurretik egin beharko da, hori baita inbertsioak gauzatzeko gehienezko epea. Atzerapenaren arrazoiak justifikatu egin beharko dira eta laguntzak emateko Ebazpena aldatu ahal izango da.

En el caso de retraso en la finalización de las actuaciones, deberá solicitarse ampliación de plazo con anterioridad al 31 de diciembre de 2012, plazo máximo para la materialización de las inversiones, justificando las causas que lo han motivado, que podrá dar lugar a la modificación de la Resolución de concesión de las subvenciones.

2.- Diru-laguntzaren xede diren irisgarritasun-planek ondoko dokumentazioa jasoko dute gutxienez:

2.- Los planes de accesibilidad objeto de subvención, incluirán en todo caso como contenido mínimo, la siguiente documentación:

a) Egokitu beharreko komunikazioaren, garraioaren, eraikinaren eta kanpoko espazioen inbentarioa.

a) Inventario de los espacios exteriores, edificación, transporte y comunicación objeto de adaptación.

b) Jardunen lehentasun-ordena.

b) Orden de prioridades de actuaciones.

c) Programa ekonomikoa eta finantzarioa, egokitzapenak egitera zuzendutako aurreikuspen ekonomikoak zehaztuta.

c) Programa económico-financiero, determinando las previsiones económicas destinadas a la realización de las adaptaciones.

d) Egokitzapenak egiteko egutegia.

d) Calendario de ejecución de las adaptaciones.

19. artikulua.- Dokumentazioa.

Artículo 19.- Documentación.

1.- Dagokion udaleko alkateak edo erakundearen legezko arduradunak sinatu beharko du eskaera, agindu honetako eranskinean agertzen den eredura egokituta.

1.- La solicitud deberá estar suscrita por el/la Alcalde/Alcaldesa del Ayuntamiento respectivo o la persona que ostente la representación legal de la entidad ajustándose al modelo de solicitud que figura como anexo de la presente Orden.

Jardun bakoitzeko banakako eskaera aurkeztuko da.

Cada actuación deberá ser presentada mediante solicitud de forma individualizada.

2.- Adieraziriko eskaerarekin batera, eta dagokionaren arabera, honako dokumentazio hau aurkeztu beharko da:

2.- Junto a la solicitud mencionada, y según corresponda, se presentará la siguiente documentación:

2.1.- Plan zuzendari edota irisgarritasun-planentzat:

2.1.- Para Planes Directores y/o Planes de Accesibilidad:

a) Finantzatzeko eskatuko den diru-laguntza jasoko duten inbertsioen edota jardunen gastuen aurrekontu xehatua.

a) Presupuesto detallado de gastos de las actuaciones y/o de las inversiones para cuya financiación se solicita la subvención.

2.2.- Hobekuntza-obretarako eta hiri-ingurunean eta erakinetan -betiere jada idatzitako irisgarritasun-planetan bildurikoetan- irisgarritasuna bermatzeko ekipamendua erosi eta instalatzeko:

2.2.- Para Obras de mejora y para la adquisición e instalación de Equipamiento para garantizar la accesibilidad en el entorno urbano y en las edificaciones, contenidas en los planes de accesibilidad ya redactados:

a) Finantzatzeko eskatuko den diru-laguntza jasoko duten inbertsioen edota jardunen gastuen aurrekontu xehatua. Irisgarritasun aurrekontua kalkulatzeko koefiziente ezberdinak erabili direla justifikatuko da.

a) Presupuesto detallado de gastos de las actuaciones y/o de las inversiones para cuya financiación se solicita la subvención. Justificando la aplicación de los distintos coeficientes para el calculo del presupuesto de accesibilidad.

b) Egin beharreko jardunen deskribapen xehatua, 1/1000 gutxieneko eskalan egin beharreko jardunaren hiri-ingurunearen egoera-planoa, 1/1000 gutxieneko eskalan egin beharreko planta, aurretiko bista eta sekzioen plano deskribatzaileak eta jardun-arloaren egungo egoeraren argazki deskribatzaileak.

b) Descripción detallada de las actuaciones a realizar, plano de situación del entorno urbano de la actuación a realizar a escala mínima 1/1000, plano de plantas, alzados y secciones descriptivos de la actuación a realizar a escala mínima 1/100 y fotografías descriptivas del estado actual del Área de actuación.

c) Teknikari eskudunak emandako ziurtagiria irisgarritasunaren sustapenaren arloan indarrean dagoen araudiak eskaturiko eskakizun eta irizpideetarako aurreikusiriko jardunen egokitzapenari buruz.

c) Certificado expedido por técnico competente sobre la adecuación de las actuaciones previstas a los requisitos y criterios exigidos por la normativa en vigor en materia de promoción de la accesibilidad.

d) Diru-laguntzaren eskaeraren xede den obra biltzen duen irisgarritasun-planaren fotokopia eta irisgarritasun-planaren kopia formatu digitalean.

d) Fotocopia del Plan de accesibilidad donde venga recogida la obra objeto de la solicitud de la subvención y copia del Plan de Accesibilidad en formato digital.

e) Egin beharreko obraren eta diru-laguntzaren jardunaren xede den ingurunearen argazki-dokumentazioa paperean eta formatu digitalean (jpg formatua).

e) Documentación fotográfica en papel y formato digital (formato jpg) de la obra a realizar y del entorno objeto de la actuación de la subvención.

20. artikulua.- Diru-laguntzak esleitzeko prozedura eta irizpideak.

Artículo 20.- Procedimiento y Criterios de adjudicación de las subvenciones.

1.- Oro har, Agindu honetan ezarritako baldintzak betetzen dituzten proiektu guztiak diruz laguntzeko modukotzat joko dira.

1.- Con carácter general, serán subvencionados todos los proyectos que cumplan los requisitos establecidos en la presente Orden.

2.- Epaimahaiak aurkeztutako eskariak aztertuko ditu, jardunak Agindu honetako 1. artikuluan zehaztutako xedearekin bat datozela egiaztatzeko, baita Aginduko 7.2 artikuluan jasotako koefizienteak behar bezala aplikatu direla ere.

2.- El Tribunal analizará las solicitudes presentadas, al objeto de determinar que las actuaciones se ajustan al objeto determinado en el artículo 1 de la presente Orden y verificar la correcta aplicación de los coeficientes recogidos en el artículo 7.2 de la Orden.

21. artikulua.- Diru-laguntzen zenbatekoa.

Artículo 21.- Cuantía de las subvenciones.

Kasuan-kasuan eman beharreko diru-laguntzaren zenbatekoa eska daitekeen irisgarritasun-aurrekontua (7. artikuluan jasotakoa aplikatuz kalkulatutakoa) bider 0,5 eginda zehaztuko da.

La cuantía individual de la subvención a conceder en cada caso se determinará multiplicando el presupuesto de accesibilidad solicitable calculado por aplicación del contenido del artículo 7 por 0,5.

Horrela kalkulatutako zenbatekoen batuketa Agindu honetan emandako aurrekontu-zuzkidura baino handiagoa bada, lortutako kopuruen proportzioan hainbanatuko da.

Si el sumatorio de las cuantías así calculadas superaran la dotación presupuestaria asignada en la presente Orden, se prorrateará proporcionalmente a las cantidades individuales obtenidas.

Kreditu orokorra kalkulatutako zenbatekoak baino handiagoa bada, emandako kopuruak hobetuko dira, eta kreditu orokorraren gehiegizko kopurua hainbanatuko da, lortutako kopuruen proportzioan, eta lortutako kopuruak ez du gainditu behar aurkeztutako irisgarritasun-aurrekontua.

En el caso que el crédito global fuera superior a las cuantías calculadas, se mejorarán las cantidades concedidas, prorrateando el exceso del crédito global proporcionalmente a las cantidades individuales obtenidas, sin que la cuantía individual resultante exceda al presupuesto de accesibilidad subvencionable presentado.

22. artikulua.- Diru-laguntzen ordainketa.

Artículo 22.- Pago de la subvención.

Kasuan-kasuan emandako diru-laguntza bi zatitan ordainduko da ondoko prozedura honi jarraiki:

El abono de la subvención concedida en cada caso se realizará mediante los siguientes libramientos, en base al siguiente procedimiento:

1.- Irisgarritasun-planen kasuan eta irisgarritasuna hobetzeko obren eta ekipamendua erosteko planen kasuan, diru-kopuruaren % 10 ordainduko da, 11. artikuluan a) idatzi-zatian adierazitako hamabost eguneko epea amaitu ondoren, betiere idatzi-zati horretan aipaturiko uko-egite propiorik ez badago, eta erakunde onuradunak gastua baimentzea justifikatzen duten agiriak aurkeztu ondoren. Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren arabera ematen diren diru-laguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen duen eta horien kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileek bete beharreko baldintzak, erregimena eta eginbeharrak ezartzen dituen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuak ezartzen duen bermeen erregimenarekin bat etorriz bermatuko da kopuru hori.

1.- El 10% en el caso de planes de accesibilidad y obras de mejora de accesibilidad y adquisición de equipamiento, de la cantidad concedida, se hará efectivo, en concepto de pago anticipado si no mediara la renuncia expresa citada en el apartado a) del artículo 11, tras haber finalizado el plazo de 15 días mencionado en el mismo y tras la presentación por parte de la entidad beneficiaria de los documentos que justifiquen la autorización de gasto. Dicha cantidad será garantizada de acuerdo con el régimen de garantías establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las entidades colaboradoras que participan en su gestión.

2.- Gainerakoa, irisgarritasun-planen kasuan, 2011ko urtarrilaren 1etik aurrera ordainduko da, eta betiere lanak amaitu, eta honako dokumentazio hau Etxebizitza, Berrikuntza eta Kontrol Zuzendaritzan aurkeztu ondoren:

2.- El resto, en el caso de planes de accesibilidad, se abonará a partir del 1 de enero de 2012,tras la presentación, una vez finalizados los trabajos, ante la Dirección de Vivienda, Innovación y Control, de la siguiente documentación:

a) Irisgarritasun-plana egiteko, idazteko edo eguneratzeko entitate onuradunak formalizatutako kontratuaren edo kontratuen kopia konpultsatua.

a) Copia compulsada del contrato o contratos formalizados por la entidad beneficiaria para la elaboración y redacción del plan de accesibilidad o su actualización.

b) Egindako lanei lotutako gastu guztiei dagozkien fakturak eta ziurtagiriak.

b) Facturas y certificaciones correspondientes a la totalidad de los gastos correspondientes a la ejecución de los trabajos efectuados.

c) Idatzitako planaren ale bat formatu digitalean.

c) Un ejemplar del plan redactado en formato digital.

d) Entitate onuradunaren ziurtagiria; bertan, emandako diru-laguntzaren helburua eta xedea bete direla, eta horretarako erabilitako zenbatekoak egiaztatuko dituzte.

d) Certificado de la entidad beneficiaria, en la que se constate el cumplimiento del objeto y finalidad de la subvención concedida y los importes destinados al efecto.

e) Helburu berbererako emandako bestelako diru-laguntzei buruz entitate onuradunak egindako ziurtagiria.

e) Certificado justificado emitido por la entidad beneficiaria relativa a otras subvenciones concedidas para el mismo fin.

f) Udalentzat eta toki erakunde txikientzat irisgarritasun-plana lantzeko jardunen fitxa (eranskin gisa ageri da eredua, behar bezala betea.

f) Ficha de la actuación de elaboración del plan de accesibilidad para ayuntamientos y entidades locales menores (modelo que figura como anexo) debidamente cumplimentada.

3.- Gainerakoa, hobekuntza-obren kasuan eta hiri-ekipamendua erosi eta instalatzearen kasuan, 2012ko urtarrilaren 1etik aurrera ordainduko da, eta betiere lanak amaitu, eta honako dokumentazio hau Etxebizitza, Berrikuntza eta Kontrol Zuzendaritzan aurkeztu ondoren:

3.- El resto, en el caso de obras de mejora, adquisición e instalación de equipamiento urbano, se abonará a partir del 1 de enero de 2012, tras la presentación, una vez finalizados los trabajos, ante la Dirección de Vivienda, Innovación y Control, de la siguientes documentación:

a) Egindako jardunen behar bezala bideraturiko ziurtagiriak eta fakturak. Azken ziurtagiriak lanen amaierako ziurtapen-agiria, dagozkion fakturekin, jasoko du.

a) Certificaciones y facturas debidamente diligenciadas de las actuaciones realizadas. La última certificación deberá incluir la certificación final de las obras con sus facturas correspondientes.

b) Egin beharreko obraren eta diru-laguntzaren jardunaren xede den ingurunearen argazki-dokumentazioa paperean eta formatu digitalean (jpg formatua).

b) Documentación fotográfica en papel y formato digital (formato jpg) de la obra realizada y del entorno objeto de la actuación de la subvención.

c) Irisgarritasun-obren eta hiri-ekipamenduaren erosketaren eta instalazioaren jarraipen-fitxa (eranskin gisa ageri da eredua) behar bezala beteta obren amaierako datuekin.

c) Ficha de la actuación de las obras de accesibilidad, adquisición e instalación de equipamiento urbano (modelo que figura como anexo) debidamente cumplimentada con los datos de fin de obra.

d) Obrek eta ekipamenduaren erosketak eta instalazioak irisgarritasunaren 20/1997 Legeak araututakoa betetzen dutela erakusten duen teknikari eskudunaren ziurtagiria.

d) Certificado de técnico competente certificando que la obra, adquisición e instalación de equipamiento cumple con lo establecido en la ley 20/1997 de Accesibilidad.

e) Xede bererako jasotako bestelako diru-laguntzen ziurtagiria.

e) Certificado justificado relativo a otras subvenciones concedidas para el mismo fin.

Diruz laguntzeko moduko obra beste obra handiago baten zati izanez gero, nahikoa izango da diruz laguntzeko moduko obrari dagokion amaierako ziurtagiri partzialarekin.

En caso de formar parte la obra subvencionable de otra obra mayor bastará con la certificación final parcial correspondiente a la obra subvencionable.

Obrak udal-langileek egin badituzte ere, obra amaierako ziurtagiria aurkeztu beharko da, udaleko teknikari eskudunak izenpetua.

En caso de obras realizadas por personal propio del ayuntamiento, se debe presentar de igual manera la certificación de obra realizada, firmada por técnico municipal competente.

Entitate onuradunaren obrak sozietate batek edota foru- edo udal-erakunderen batek egikaritzen baditu, hura onartuko da gastua justifikatzeko ziurtagiriaren edo fakturazioaren titularraren ordezkari gisa.

Para los casos en los que la obra de la entidad beneficiaria sea ejecutada a través de una sociedad u organismo foral o municipal, se aceptará a ésta como representante del titular en la certificación o facturación justificativa del gasto.

Azken likidazioa egiteko eskatutako dokumentu guztiak aurkezteko mugako data 2013ko urtarrilaren 31 izango da.

La fecha límite para la presentación de la totalidad de los documentos requeridos para hacer efectiva la última liquidación será del 31 de enero de 2013.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.- Agindu honetan espresuki aurreikusi gabeko alderdi guztietan, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatutako Herri Administrazioen Araubide Juridikoa eta Administrazio Prozedura Erkidea arautzen dituen azaroaren 26ko 30/1992 Legean eta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan bildutako aurreikuspenak aplikatuko dira.

Primera.- En todo aquello no previsto expresamente en la presente Orden serán de aplicación las previsiones contenidas en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero, y en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

Bigarrena.- Administrazio-bidea agortzen duen Agindu honen aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa jar dakioke Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuari hilabeteko epean, edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian bi hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik kontatzen hasita.

Segunda.- Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, se podrá interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes en el plazo de un mes, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.- Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik hasita izango ditu ondorioak.

Tercera.- La presente Orden surtirá efectos desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2011ko uztailaren 27a.

En Vitoria-Gasteiz, a 27 de julio de 2011.

Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburua,

El Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes,

IGNACIO MARÍA ARRIOLA LÓPEZ.

IGNACIO MARÍA ARRIOLA LÓPEZ.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental