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249. zk., 2018ko abenduaren 28a, ostirala

N.º 249, viernes 28 de diciembre de 2018


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LEHENDAKARITZA
LEHENDAKARITZA
6373
6373

EBAZPENA, 2018ko abenduaren 19koa, Kanpo Harremanetarako idazkari nagusiarena, zeinaren bidez deialdia egiten baita 2019an euskal etxeei emango zaizkien diru-laguntzetarako.

RESOLUCIÓN de 19 de diciembre de 2018, de la Secretaria General de Acción Exterior, por la que se convocan subvenciones a los Centros Vascos-Euskal Etxeak, para el año 2019.

Martxoaren 18ko 50/2008 Dekretuaren bidez (2008ko apirilaren 11ko EHAA), euskal etxeentzako diru-laguntzak emateko araubidea ezarri zen, eta irailaren 9ko 175/2014 Dekretuaren bidez (2014ko irailaren 17ko EHAA), ordea, aldatu egin zen dekretu hura. Martxoaren 18ko 50/2008 Dekretuaren 8. artikuluan ezarritakoaren arabera, diru-laguntza haietarako deialdia urtero egingo da Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiaren pertsona titularraren ebazpen baten bidez.

El Decreto 50/2008, de 18 de marzo, (BOPV de 11 de abril de 2008) por el que se regula el régimen de subvenciones a los Centros Vascos-Euskal Etxeak, modificado por el Decreto 175/2014, de 9 de septiembre, (BOPV de 17 de septiembre de 2014) establece, en su artículo 8, que dichas subvenciones serán convocadas anualmente, mediante Resolución de la persona titular de la Secretaría General de Acción Exterior.

Deialdi honi gastu-espedienteen aldez aurreko izapideak egingo zaizkio, Euskal Autonomia Erkidegoaren 2019ko Aurrekontu Orokorren kontura.

Esta convocatoria se acoge a la tramitación anticipada de expediente de gasto, con cargo a los Presupuesto Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para 2019.

Horrenbestez, honako hau

En consecuencia,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Xedea.

Primero.– Objeto.

Ebazpen honen bidez, deialdia egin nahi da 2019. urtean euskal etxeei, etxeon federazioei eta konfederazioei emango zaizkien diru-laguntzetarako, martxoaren 18ko 50/2008ko Dekretuan araututako baldintzetan. Irailaren 9ko 175/2014 Dekretuaren bidez aldatu zen dekretu hori.

La presente Resolución tiene por objeto convocar, para el año 2019, ayudas en forma de subvenciones a los Centros Vascos, Federaciones y Confederaciones de Centros Vascos-Euskal Etxeak, en las condiciones reguladas en el Decreto 50/2008, de 18 de marzo, modificado por el Decreto 175/2014, de 9 de septiembre.

Bigarrena.– Diru-laguntza jaso dezaketen jardueren denbora-eremua.

Segundo.– Ámbito temporal de las actuaciones subvencionables.

Deialdi honetara aurkezten diren programak eta jarduerak 2019. urtean gauzatu beharko dira eta abenduaren 31rako amaituta egon beharko dira.

Los programas y actividades que se acojan a la presente convocatoria habrán de materializarse durante el ejercicio 2019, debiendo estar culminados, en todo caso, a 31 de diciembre de dicho ejercicio.

Hirugarrena.– Diru-laguntzaren xede izan daitezkeen gastuak eta jarduerak.

Tercero.– Gastos y actuaciones subvencionables.

1.– Ohiko gastuak eta jarduerak antolatzekoak. IV. kapitulua: diruz lagundu ahal izango dira funtzionamendu-gastuak eta baita irabazi-asmorik gabeko urteko programa eta jarduera zehatzak ere, honako jarduera eremu hauetan, batez ere:

1.– Gastos corrientes y organización de actividades. Capítulo IV: serán subvencionables los gastos de funcionamiento, así como la realización de programas anuales o actividades concretas sin ánimo de lucro, preferentemente en los siguientes ámbitos de actuación:

a) Gazteria.

a) Juventud.

b) Emakumea.

b) Mujer.

c) Kanpo-irudia eta komunikazioa.

c) Imagen exterior y comunicación.

d) Memoria historikoaren berreskurapena.

d) Recuperación de la memoria histórica.

Euskal etxeen funtzionamendu- eta mantentze-gastuak (langileen soldatak, gizarte-segurantza, bidaia-gastuak, ura, argindarra, berogailua, zergak, aseguruak, alokairuak eta antzekoak) diruz lagundu ahal izango dira, baina ezingo dira jarduera-gastuak baino handiagoak izan eta esleitutako diru-laguntzaren % 50eko muga dute.

Los gastos subvencionables de funcionamiento y mantenimiento de los Centros (costes salariales de personal, seguridad social, viáticos, agua, luz, calefacción, impuestos, seguros, alquileres y otros análogos) no podrán ser superiores a los gastos en actividades, y tienen el límite del 50% de la subvención concedida.

2.– Azpiegitura- eta ekipamendu-gastuak. VII. kapitulua: diruz lagundu ahal izango dira euskal etxeetako, etxeon federazioetako eta konfederazioetako azpiegitura- eta ekipamendu-gastuak, honako hauei lehentasuna emanez:

2.– Gastos de infraestructura y equipamiento. Capítulo VII: serán subvencionables los gastos de infraestructura y equipamiento de los Centros Vascos, Federaciones y Confederaciones de Centros Vascos-Euskal Etxeak, priorizando los relativos a:

a) Katastrofeek eragindako kalteak konpontzeari.

a) Arreglo de desperfectos producidos por catástrofes.

b) Hesi arkitektonikoak kentzeari.

b) Eliminación de barreras arquitectónicas.

c) Euskal etxeen egoitza berriak eraikitzeari.

c) Nueva construcción de sedes de centros vascos.

d) Gazteentzako guneak egokitzeari.

d) Adecuación de espacios para jóvenes.

e) Gazteen eta emakumeen jarduerak aurrera eramateko teknologiak sartzeari.

e) Introducción de tecnologías para el desarrollo de actividades de jóvenes y mujeres.

3.– Kapitulu bakoitzean esleitzen diren diru-laguntzen gutxieneko kopurua 300 eurokoa izango da. Zenbatekoa zehazteko ezarritako formula erabilita ateratzen den zenbatekoa gutxieneko zenbateko hori baino txikiagoa bada, ez da diru-laguntzarik emango.

3.– El importe mínimo de las subvenciones concedidas por Capítulo será de 300 euros. En el caso de que de la aplicación de la fórmula dispuesta para la determinación de importe resulte una cantidad inferior, no se concederá ayuda.

4.– IV. kapitulurako emango diren diru-laguntzen gehienezko kopurua 30.000 eurokoa izango da euskal etxeentzat, eta 50.000 eurokoa federazioentzat. Gehienezko kopuru hori ez zaie ezarriko euskal etxeen federazioei.

4.– El importe máximo de las subvenciones concedidas por Capítulo IV será de 30.000 euros en el caso de centros vascos, y de 50.000 euros en el caso de federaciones de centros vascos.

5.– VII. kapitulurako emango diren diru-laguntzen gehienezko kopurua 10.000 eurokoa izango da.

5.– El importe máximo de las subvenciones concedidas por Capítulo VII será de 10.000 euros.

Laugarrena.– Baliabide ekonomikoak.

Cuarto.– Recursos económicos.

1.– Deialdi honetarako gorde diren diru-baliabideak bederatziehun eta bi mila eta hirurehun (902.300) euro dira guztira, honela banatuta:

1.– El importe global de los recursos económicos destinados a la presente convocatoria, asciende a la cantidad de novecientos dos mil trescientos (902.300) euros distribuyéndose del modo siguiente:

a) IV. kapitulurako: 117.345 euro ordainketa-kredituetan eta 664.955 euro konpromiso-kredituetan.

a) Para Capítulo IV: 117.345 euros, crédito de pago y 664.955 euros, crédito de compromiso.

b) VII. kapitulurako: 18.000 euro ordainketa-kredituetan eta 102.000 euro konpromiso-kredituetan.

b) Para Capítulo VII: 18.000 euros, crédito de pago y 102.000 euros, crédito de compromiso.

2.– Ebazpen honetan aipatzen den diru-laguntzen deialdia egiteko, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kontura egiten diren gastu-espedienteen aurretiko izapidetzea erabiliko da –Ogasun eta Herri Administrazioko sailburuaren 2007ko apirilaren 26ko Aginduan arautu zen izapidetze hori–; deitutako diru-laguntzak esleitzeko, beraz, kreditu egokia eta nahikoa egon beharko da Euskal Autonomia Erkidegoaren 2019ko ekitaldiko Aurrekontu Orokorretan.

2.– La convocatoria a que se refiere la presente Resolución se acoge a la tramitación anticipada de expedientes de gasto con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, regulada en la Orden de 26 de abril de 2007, de la Consejera de Hacienda y Administración Pública, por lo que la adjudicación de las subvenciones que se convocan queda condicionada a la existencia de crédito adecuado y suficiente en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del ejercicio 2019.

Bosgarrena.– Eskabideak aurkezteko tokia eta epea.

Quinto.– Lugar y plazo de presentación de solicitudes.

1.– Deialdi honetako diru-laguntzetara aurkezteko eskabideak I. eranskinean edo www.euskadi.eus/euskaldunak web-orrian dagoen eredu normalizatuan egingo dira.

1.– Las solicitudes, para acogerse a las ayudas que se convocan, se formularán en el modelo normalizado que figura como Anexo I y que está también a disposición de las personas interesadas en la página web www.euskadi.eus/euskaldunak

2.– Eskabideak helbide honetara igorriko dira: Eusko Jaurlaritzaren Lehendakaritza, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusia, Nafarroa kalea 2, 01007 Vitoria-Gasteiz. Euskadik dituen ordezkaritzetara ere igorri ahal izango dira, ordezkaritzak dituzten herrialdeetan.

2.– Las solicitudes se dirigirán y remitirán a la Presidencia del Gobierno-Lehendakaritza, Secretaría General de Acción Exterior, c/ Navarra, número 2, 01007 Vitoria-Gasteiz, o bien a las Delegaciones de Euskadi, en aquellos países en los que existan.

3.– Eskabideak, halaber, euskal etxeentzako diru-laguntzak emateko araubidea ezartzen duen martxoaren 18ko 50/2008 Dekretuaren xedapen gehigarrietako bigarrenean edo Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean 16.4 artikuluan jasotako edozein bide erabilita aurkeztu ahal izango dira.

3.– También podrán presentarse en cualquiera de las formas previstas en la Disposición Adicional Segunda del Decreto 50/2008, de 18 de marzo, por el que se regula el régimen de subvenciones a los Centros Vascos-Euskal Etxeak, y en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

4.– Eskabideak aurkezteko azken eguna 2019ko otsailaren 28a izango da.

4.– El último día para la presentación de solicitudes será el 28 de febrero de 2019.

Seigarrena.– Ohiko gastuetarako eta jarduerak antolatzeko eskabideak baloratzeko eta aukeratzeko irizpideak (IV kapitulua).

Sexto.– Criterios de valoración y selección para gastos corrientes y organización de actividades (Capítulo IV).

Martxoaren 18ko 50/2008 Dekretuaren 11. artikuluan aurreikusitako Ebaluazio Batzordeak honako irizpide hauek hartuko ditu kontuan eskabideak baloratzeko eta aukeratzeko:

La Comisión de Evaluación, prevista en el artículo 11 del Decreto 50/2008, de 18 de marzo, en el ejercicio de su tarea de valoración y selección, tendrá en consideración los siguientes criterios:

1.– Euskadirekiko eta beste herrialde batzuetan errotutako euskal gizataldeekiko harreman sozialak, ekonomikoak eta kulturalak indartzea, Aholku Batzordeak onartutako lau urterako Planarekin bat etorriz (30 puntu gehienez):

1.– Potenciación de las relaciones sociales, económicas y culturales con el País Vasco y con las Colectividades Vascas en el exterior, de acuerdo con el Plan Cuatrienal aprobado por el Consejo Asesor (hasta 30 puntos):

a) Inguruko euskal etxeekiko harremanak - 10 puntu gehienez (10 eta 6 artean, asko badira; 5,99 eta 0 artean, gutxi badira edo ez badago).

a) Relaciones con Centros Vascos del entorno – máximo 10 puntos (entre 10 y 6 incluido si mantiene numerosas relaciones; entre 5,99 y 0 si son escasas o nulas).

b) Euskadirekiko harremanak - 10 puntu gehienez (10 eta 6 artean, asko badira; 5,99 eta 0 artean, gutxi badira edo ez badaude).

b) Relaciones con el País Vasco – máximo 10 puntos (entre 10 y 6 incluido si mantiene numerosas relaciones; entre 5,99 y 0 si son escasas o nulas).

c) Beste herrialde batzuetako euskal etxeekiko harremanak - 10 puntu gehienez (10 eta 6 artean, asko badira; 0 eta 5,99 artean, gutxi badira edo ez badaude).

c) Relaciones con Centros Vascos de otros países – máximo 10 puntos (entre 10 y 6 incluido si mantiene numerosas relaciones; entre 5,99 y 0 si son escasas o nulas).

2.– Sendotzeko edo indartzeko garrantzia, barne-kohesioa bultzatuz (35 puntu gehienez):

2.– Importancia para la consolidación o crecimiento, favoreciendo su cohesión interna (hasta 35 puntos):

a) Bazkide-kopurua: 15 puntu gehienez (puntu bat 100 bazkideko – 10 puntu arte; puntu bat 35 urtetik beherako 25 bazkideko – 5 puntu arte).

a) Número de socios – máximo 15 puntos (1 punto por cada 100 socios - hasta 10 puntos; 1 punto por cada 25 socios menores de 35 años – hasta 5 puntos).

b) Programatutako jardueraren maila, aurkeztutako ekitaldi-kopurua eta garrantzia kontuan izanik - 20 puntu gehienez (10 eta 20 puntu artean, ekitaldi ugari edo era desberdinekoak badira; 9,99 eta 0 artean, ekitaldi gutxi edo antzekoak badira).

b) Nivel de actividad programada, en función del número e importancia de las actividades presentadas – máximo 20 puntos (entre 20 y 10 incluido, si son numerosas actividades de índole diversa; entre 9,99 y 0 si son escasas y/o similares).

3.– Erakunde eskatzailearen jardun-ibilbidea (25 puntu gehienez).

3.– Trayectoria de actividades de la entidad solicitante (hasta 25 puntos):

a) Jarduerak kanpoan duen garrantzia edo oihartzuna: komunikabideak, publikoa, etab.– 10 puntu gehienez (10 eta 6 artean, hedapen handiko komunikabideetan azaltzen badira; 5,99 eta 0 artean, komunikabide gutxitan edo hedapen mugatuko komunikabideetan edo tokikoetan baino azaltzen ez badira edo inolakotan azaltzen ez badira).

a) Trascendencia o proyección exterior de la actividad: medios de comunicación, público al que llegan, etc. – máximo 10 puntos (entre 10 y 6 incluido, si aparecen en numerosos medios de comunicación de difusión masiva o global; entre 5,99 y 0 si son pocos o nulos los medios en que aparecen y/o con alcance local o limitado).

b) Jarduerak aurrera eramateko azpiegituren egokitasun maila (egoitza, web-orria, etab.) - 5 puntu gehienez (5 eta 0 puntu artean egoitza fisikoa eta edo birtuala nahikoa/egokia bada aurkeztutako ekitaldian aurrera eramateko).

b) Adecuación de las infraestructuras (sede, web, etc.) para acometer las actividades – máximo 5 puntos (entre 5 y 0 puntos en función de si la sede física y/o virtual es suficiente/adecuada para el nivel de actividad presentado).

c) Azken urterako jardun-kurba - 10 puntu gehienez (10 eta 6 puntu artean, ekitaldiek gorako joera badute edo berriak egiten badira; 5,99 eta 0 puntu artean, ekitaldiak betikoak badira edo inoiz baino gutxiago).

c) Curva de actividad de los últimos años – máximo 10 puntos (entre 10 y 6 incluido, si la actividad muestra síntomas de crecimiento y/o diversificación; entre 5,99 y 0 si muestra indicios de estancamiento y/o retroceso).

4.– Aurrera eramango diren programa, ekintza edo jardunen genero-ikuspuntua (10 puntu gehienez).

4.– Perspectiva de género en los programas, actividades o acciones a desarrollar (hasta 10 puntos).

a) Emakumeen parte hartzea zuzendaritza batzordeetan berdintasun baldintzetan – 5 puntu gehienez (5 eta 0 artean, zuzendaritzetan parte hartzen duten emakumeen kopuruaren arabera, eguneratutako datuetan oinarrituta).

a) Participación de las mujeres en las Juntas Directivas en condiciones de igualdad – máximo 5 puntos (entre 5 y 0 en función del porcentaje de mujeres que conforman las comisiones directivas según datos actualizados).

b) Diskriminazio positiboko jardunak - 5 puntu gehienez (5 eta 0 artean, urtean zeharrerako programatutako gizonezko eta emakumezkoen berdintasuna lortzeko diskriminazio positiboko jardun-kopuruaren eta garrantziaren arabera).

b) Acciones de discriminación positiva – máximo 5 puntos (entre 5 y 0 en función de la existencia e importancia de acciones de discriminación positiva programadas durante el año cuyo objetivo sea favorecer la igualdad de hombres y mujeres).

5.– Aurkeztutako proiektuaren bideragarritasuna (30 puntu gehienez).

5.– Viabilidad del proyecto presentado (hasta 30 puntos).

a) Ibilbide ekonomikoa, kontuan izanik aurreko urteetako espedienteen justifikazio maila – 10 puntu gehienez (10 puntu, aurreko justifikazioak garaiz eta era egokian egin dituzten euskal etxeen eskabideei, eta baita aurreko urtean diru-laguntzarik jaso ez zutenei ere; 5 puntu era egokian baina epez kanpo justifikatutakoei; eta 0 puntu ez garaiz ez era egokian egin ez zutenei).

a) Trayectoria económica, teniendo en cuenta la justificación de expedientes anteriores, con una valoración máxima de 10 puntos (se otorgan 10 puntos a las solicitudes de los centros vascos cuya justificación anterior ha sido correcta en tiempo y forma, o no fueron subvencionados el año anterior; 5 puntos para los que lo hicieron en forma pero no en tiempo; y 0 puntos, para quienes no lo hicieron ni en forma ni en tiempo).

b) Norbere baliabideak – 20 puntu gehienez, ondoko epigrafeen arabera (ehunekoak zenbaki oso hurbilenera borobilduko dira):

b) Recursos propios, con una valoración máxima de 20 puntos, asignados a uno de los siguientes epígrafes (los porcentajes se redondearán al entero más próximo):

– % 0-25 bitarteko autofinantzatzea: 0 eta 5 puntu artean.

– Autofinanciación de 0 a 25%: entre 0 y 5 puntos.

– % 26-50 bitarteko autofinantzatzea: 6 eta 10 puntu artean.

– Autofinanciación de 26 a 50%: entre 6 y 10 puntos.

– % 51-75 bitarteko autofinantzatzea: 11 eta 15 puntu artean.

– Autofinanciación de 51 a 75%: entre 11 y 15 puntos.

– % 76-100 bitarteko autofinantzatzea: 16 eta 20 puntu artean.

– Autofinanciación de 76 a 100%: entre 16 y 20 puntos.

Autofinantzazio portzentaia kalkulatzeko bi kontzeptu hauek izango dira kontuan, eta horietako bakoitzak % 50eko pisua izango du:

El porcentaje de autofinanciación se ha definido en base a dos conceptos con igual ponderación del 50%:

1.– Euskal etxearen diru-sarrera propioak diru-sarrera orokorren artean zatitu dira, aurkeztutako balantzeetan oinarrituta, 0 eta 10 arteko koefizientea atera delarik.

1.– Se han dividido los ingresos propios del centro vasco entre sus gastos totales, según los datos aportados en sus balances, resultando un coeficiente entre 0 y 10 puntos.

2.– Eskatutako diru kopurua eskabidean aurkeztutako guztirako aurrekontuaren artean zatitu da, aurkeztutako balantzeetan oinarrituta, 0 eta 10 arteko koefizientea atera delarik.

2.– Se ha dividido la cantidad efectivamente solicitada entre el presupuesto total presentado en la solicitud, resultando un coeficiente entre 0 y 10 puntos.

Zazpigarrena.– Azpiegitura eta ekipamendu gastuetarako eskabideak baloratzeko eta aukeratzeko irizpideak (VII. kapitulua):

Séptimo.– Criterios de valoración y selección para gastos de infraestructura y equipamiento (Capítulo VII):

1.– Sendotzeko edo indartzeko garrantzia (30 puntu gehienez):

1.– Importancia para la consolidación o crecimiento (hasta 30 puntos).

a) Bazkide kopurua: puntu bat 100 bazkideko - 7,5 puntu gehienez.

a) Número de socios: 1 punto por cada 100 socios – máximo 7,5 puntos.

b) Ekitaldiak eta kultura zabaltzea - 7,5 puntu gehienez (seigarren oinarriko 2.b irizpidea bezala aplikatuz).

b) Actividades y difusión cultural – máximo 7,5 puntos (aplicado de la misma forma que el criterio 2.b) de la Base Sexta).

c) Hartzen duen eremu geografikoaren garrantzia: herria, hiria, eskualdea, herrialdea - 7,5 puntu gehienez (7,5 puntu baldin eta euskal etxearen eragin eremuak kokatzen deneko herrialde osoko erakunde sarea hartzen badu, edo herrialde horretako euskal etxe bakarra bada; 5 puntu bere eragin eremua herrialde bateko hiriburua bada; 4 puntu erregio edo estatua hartzen badu, edo itzal handiko hirian kokatzen bada; 2 puntu hiri mailakoa bada eragina).

c) Importancia del área geográfica de influencia: pueblo, ciudad, región, país – máximo 7,5 puntos (7,5 puntos si el área de influencia del centro vasco alcanza todo el entramado institucional de todo el país donde se ubica o bien es el único centro vasco de un país, 5 puntos si su área de influencia es la capital de un país; 4 si alcanza la región/estado o es una ciudad de enorme influencia; 2 si solo alcanza una ciudad).

d) Premiazko konponketak eta abian dauden obra edo ekipamendu proiektuak - 7,5 puntu gehienez (konponketa premia edo larritasunaren arabera, martxan dagoen proiektu baten jarraipenak ere aldeko balorazioa izanik).

d) Arreglos urgentes y proyectos de obras o equipamientos en marcha – máximo 7,5 puntos (en función de la necesidad y/o urgencia del arreglo, valorando positivamente la continuación de un proyecto preexistente).

2.– Aurkeztutako proiektuaren bideragarritasuna (35 puntu gehienez).

2.– Viabilidad del proyecto presentado (hasta 35 puntos).

a) Ibilbide ekonomikoa ekipamendu eta obretan, kontuan izanik aurreko urteetako espedienteen justifikazio maila - 10 puntu gehienez (Seigarren Oinarriko 5.a) irizpidea bezala aplikatuz).

a) Trayectoria económica en equipamientos y obras, teniendo en cuenta la justificación de expedientes anteriores – máximo 10 puntos (aplicado de la misma forma que el criterio 5.a) de la Base Sexta).

b) Norbere baliabideak - 15 puntu gehienez, ondoko epigrafeen arabera (ehunekoak zenbaki oso hurbilenera borobilduko dira):

b) Recursos propios – máximo 15 puntos, asignados a uno de los siguientes epígrafes (los porcentajes se redondearán al entero más próximo):

– % 0-25 bitarteko autofinantzatzea - 0 eta 3 puntu artean.

– Autofinanciación de 0-25% - entre 0 y 3 puntos.

– % 26-50 bitarteko autofinantzatzea - 4 eta 7 puntu artean.

– Autofinanciación de 26-50% - entre 4 y 7 puntos.

– % 51-75 bitarteko autofinantzatzea - 8 eta 11 puntu artean.

– Autofinanciación de 51-75% - entre 8 y 11 puntos.

– % 76-100 bitarteko autofinantzatzea - 12 eta 15 puntu artean.

– Autofinanciación de 76-100% - entre 12 y 15 puntos.

c) Egoitza mota: jabegoan, 10 puntu; edo alokairuan, 5 puntu.

c) Tipo de sede: en propiedad (10 puntos) o en alquiler (5 puntos).

3.– Proiektuaren premia eta egokitasuna (35 puntu gehienez).

3.– Grado de necesidad y adecuación del proyecto (hasta 35 puntos).

a) Obra edo ekipamenduaren premia-maila - 20 puntu gehienez (hondamendi naturalak, hirugarrenek eragindako bandalismoa edo oztopo arkitektonikoak ezabatzea bezalako ustekabekoak kontuan izanda, 20 puntu emango dira premia larrikoak direnean; 15 puntu, premia handikoak direnean; 10 puntu, premia ertainekoak direnean, eta 5 puntu, premia txikia denean edo gastua atzeratzeko modukoa denean).

a) Grado de necesidad de la obra o equipamiento – máximo 20 puntos (teniendo en cuenta los imprevistos como catástrofes naturales, actos vandálicos de terceros, eliminación de barreras arquitectónicas, etc., se otorgan 20 puntos para una necesidad imperiosa o urgente, 15 para una necesidad elevada, 10 para una necesidad media y 5 si la necesidad es escasa o aplazable).

b) Premia horri aurre egiteko, aurrekontuaren egokitasun maila, aurrekontuak duen oreka baloratuz euskal etxeak oro har duen garrantziaren arabera - 15 puntu gehienez (15 puntu, aurkeztutako aurrekontua egokia edo merkea denean; 10 puntu, onargarria edo normala denean; 0 puntu, desegokia edo garestiegia denean).

b) Grado de adecuación del presupuesto para cubrir esa necesidad, valorando el equilibrio del presupuesto respecto a la importancia relativa del centro – máximo 15 puntos (15 puntos si el presupuesto presentado es adecuado o económico, 10 si es aceptable o normal y 0 si es inadecuado o excesivo).

Zortzigarrena.– Ebaluazio Batzordea.

Octavo.– Comisión de Evaluación.

Ebaluazio Batzordeak honako kide hauek izango ditu:

La Comisión de Evaluación estará conformada por las siguientes personas:

– Gorka Alvarez Aramburu jauna, Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako zuzendaria, batzordeko lehendakaria.

– D. Gorka Alvarez Aramburu, Director para la Comunidad Vasca en el Exterior, Presidente de la Comisión.

– Andoni Martin Arce jauna, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko teknikoa, bokala.

– D. Andoni Martín Arce, técnico de la Secretaría General de Acción Exterior, vocal.

– José Manuel Meaurio Antón jauna, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko teknikoa, bokala.

– D. José Manuel Meaurio Antón, técnico de la Secretaría General de Acción Exterior, vocal.

– M.ª Isabel Etxabarria Perez andrea, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusikoa, batzordeko idazkaria.

– Dña. María Isabel Etxabarria Pérez, de la Secretaría General de Acción Exterior, secretaria de la comisión.

Bederatzigarrena.– Prozedura ebaztea.

Noveno.– Resolución del Procedimiento.

Ebaluazio Batzordeak egindako proposamena kontuan hartuta, deialdia ebatziko du Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako zuzendariak.

El Director para la Comunidad Vasca en el Exterior, a la vista de la propuesta efectuada por la Comisión de Evaluación, resolverá la convocatoria.

Hamargarrena.– Diru-laguntzaren justifikazioa.

Décimo.– Justificación de la subvención.

Erakunde onuradunek diru-laguntza jaso duen jarduerak sortutako gastuak justifikatzeko agiriak errazago aurkez ditzaten, eta ahal den neurrian erakunde horiei argibideak eskatzen ibili behar ez izateko eta esleitutako diru-laguntzaren azkeneko ordainketa ez atzeratzeko, informazio-orri baten eredua jarri da II. eranskinean; hor adierazi beharko dira aurkeztutako gastuen fakturak eta frogagiriak, behar bezala zenbakituta, identifikatuta eta sailkatuta.

Al objeto de facilitar la presentación de la justificación documental de los gastos ocasionados por la ejecución de la actividad subvencionada y evitar en lo posible la petición de aclaraciones que pudieran demorar la materialización del último pago de la subvención concedida, se incorpora, en el Anexo II, un modelo de hoja informativa para la inclusión de la relación de las facturas y comprobantes de gasto aportados, debidamente numerados, identificados y clasificados.

XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL

Ebazpen honetan aurreikusten diren diru-laguntzak Europako Batzordearen 2013ko abenduaren 18ko 1407/2013 (CE) Araudiaren menpe egongo dira (2013ko abenduaren 24ko EBAO, L 352. zk.); araudi hori Europar Batasuneko Itunaren 107. eta 108. artikuluak minimis laguntzei aplikatzeari buruzkoa da. Diru-laguntzok minimis laguntzen barruan daude, pertsona juridiko edo fisiko zehatz bati emandako diru-laguntza osoa ez delako 200.000 eurotik gorakoa, hiru zerga-ekitalditan zehar. Uste da muga horren azpitik diru-laguntzek ez diotela merkataritzari eragiten edo ez dutela lehia desitxuratzen; beraz, ez dira EBren Itunaren 107.1 artikuluaren aplikazio-eremukoak.

Las ayudas contempladas en la presente Resolución estarán sujetas al Reglamento (CE) n.º 1407/2013 de la Comisión, de 18 de diciembre de 2013, relativo a la aplicación de los artículos 107 y 108 del Tratado a las ayudas de minimis (DOUE, L n.º 352, de 24-12-2013). Estas ayudas son calificadas de minimis, puesto que ninguna ayuda total concedida a una persona jurídica o física determinadas superará los 200.000 euros, durante cualquier periodo de tres ejercicios fiscales. Se considera que por debajo de este límite las ayudas no afectan al comercio o no falsean la competencia y por consiguiente no entran dentro del ámbito de aplicación del 107.1 del Tratado de Funcionamiento de la Unión Europea.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Ebazpen honetan eta euskal etxeen diru-laguntzak arautzen dituen martxoaren 18ko 50/2008 Dekretuan arautu ez den guztirako, hauek aplikatuko dira: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Diru-laguntzak arautzen dituen azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorra; Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartu zena); Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Legearen Araudi Orokorra onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretua.

En lo no previsto en la presente Resolución y en el Decreto 50/2008, de 18 de marzo, por el que se regula el régimen de subvenciones a los Centros Vascos-Euskal Etxeak, será de aplicación lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, en el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y en la regulación básica establecida en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones y en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beronen aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez diezaiokete interesdunek Kanpo Harremanetarako idazkari nagusiari, hilabeteko epean; edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean. Epeok ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean hasiko dira.

Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Secretaria General de Acción Exterior, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a su publicación en el mismo Diario Oficial.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Ebazpen honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Resolución surtirá efectos desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko abenduaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de diciembre de 2018.

Kanpo Harremanetarako idazkari nagusia,

La Secretaria General de Acción Exterior,

MARÍA ANGELES ELORZA ZUBIRIA.

MARIA ANGELES ELORZA ZUBIRIA.

I. ERANSKINA
ANEXO I
ESKABIDE-EREDUA
MODELO DE SOLICITUD
EUSKAL ETXEAK
CENTROS VASCOS-EUSKAL ETXEAK
2019
2019

1.– Erakunde eskatzailearen datuak.

1.– Datos de la entidad solicitante.

Izena:...................................................................................................................................

Nombre:......................................................................................................................

Hiria:................................................... Herrialdea:...............................................................

Ciudad:.................................................... País: .........................................................

2.– Finantza-koadroa (tokian tokiko monetan).

2.– Cuadro financiero (en moneda local).

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

3.– Aurkeztutako dokumentuak.

3.– Documentación a presentar.

– Diru-laguntzarako deialdiaren aurreko urteko aurrekontu ekitaldian izan dituen diru-sarreren eta gastuen balantzea.

– Balance de ingresos y gastos correspondientes al ejercicio presupuestario anterior a la convocatoria de ayudas.

– Diruz lagundu nahi den programa, ekintza edo jarduera deskribatzen duen txostena. Pertsona fisikoei laguntzeko programetan erabili diren aukeraketa-irizpideak ere zehaztu beharko dira txosten horretan.

– Memoria descriptiva del programa, actividad o acción para los que se solicita la ayuda, estableciendo un orden de prioridades.

– Programa, jarduera edo ekintza burutzeko kostuen estimazioa, tokian tokiko monetan, aurreikusitako irabazi eta gastuak berariaz (azpiegitura edo ekipamendu inbertsioak direnean, profesional aditu batek egindako proiektua eta aurrekontua erantsi beharko dira).

– Estimación, en moneda local, del coste de ejecución del programa, actividad o acción, con expresa mención de los ingresos y gastos previstos (cuando se trate de inversiones en infraestructura o equipamiento, habrá de adjuntarse proyecto y presupuesto realizado por profesional competente).

– Diru-laguntza eskatu duen erakundearen zuzendaritza-organoetan eta erakunde horrek antolatutako ekintzetan emakumeak duen parte-hartzeari buruzko txostena.

– Informe sobre la participación de la mujer en las actividades programadas así como su incorporación a los órganos de dirección de la institución solicitante de la subvención.

– Euskal etxeak diru-laguntza deialdiaren aurreko urteko aurrekontu-ekitaldian burutu dituen jardueren txostena.

– Memoria de actividades correspondientes al ejercicio presupuestario anterior a la convocatoria de ayudas.

– Legezko ordezkariaren aitorpena, urtean bertan eta aurreko bi urteetan beste minimis laguntzaren bat jaso duen ala ez adierazteko.

– Declaración de la persona representante legal acerca de la existencia o no de cualquier otra ayuda de minimis en los dos años anteriores y en el ejercicio en curso.

– Erakunde eskatzaileak ez du ez isun administratibo ez zigor penalik jaso diru-laguntza publikoak eskuratzeko ahalmena kentzen dionik, eta ez dago legalki galarazita horiek jasotzeko.

– La entidad solicitante no se encuentra sancionada penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, ni se halla incursa en prohibición legal alguna que la inhabilite para ello.

– Legezko ordezkariak ziurtatzen du aurkeztutako datuak bat datozela diruz lagundu nahi den euskal etxearen benetako estimazioekin.

– La persona representante legal certifica que los datos presentados se ajustan a estimaciones reales del Centro Vasco para el que se solicita subvención.

Legezko ordezkariaren izena, data, eta sinadura.

Nombre, fecha y firma de la persona representante legal.

II. ERANSKINA
ANEXO II
DIRU-LAGUNTZA JUSTIFIKATZEKO ORRIA
MODELO DE JUSTIFICACIÓN

Deialdi honen bitartez ematen diren diru-laguntzen zuriketa-prozesua errazteko, hemen atxikitzen da hurrengo urteko ekainaren 30a baino lehen aurkeztu beharreko zuriketa-orriaren eredua.

Al objeto de facilitar el procedimiento de justificación de las subvenciones que se concedan a través de la presente convocatoria, adjuntamos este modelo de justificación a presentar antes del 30 de junio del año siguiente.

Erakunde eskatzailearen izena:

Nombre de la entidad solicitante:

Esleitutako diru-laguntza (zenbatekoa eurotan):

Subvención adjudicada (importe en euros):

IV. kapitulua:

Capítulo IV:

VII. kapitulua:

Capítulo VII:

Aurkeztutako agiriak:

Justificación que se presenta:

IV. kapitulua:

Capítulo IV:

VII. kapitulua:

Capítulo VII:

Fakturen eta ziurtagirien zerrendaren zehaztasunak (kapitulu bakoitzean dauden kontzeptuen arabera bilduta).

Detalle de la relación de facturas - comprobantes (agrupados por conceptos por cada capítulo)

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental