Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

210. zk., 2017ko azaroaren 3a, ostirala

N.º 210, viernes 3 de noviembre de 2017


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
5280
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ERABAKIA, 2017ko urriaren 25koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gizarte Kontseiluaren Osoko Bilkurarena; honen bidez, irakasle eta ikertzaileen ordainsari-osagarrien deialdia onartzen da.

ACUERDO de 25 de octubre de 2017, del Pleno del Consejo Social de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por el que se aprueba la convocatoria de complementos retributivos del personal docente e investigador.

María Pilar Elorrieta Santosek, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gizarte Kontseiluko idazkari nagusia den aldetik, hau

María Pilar Elorrieta Santos, Secretaria General del Consejo Social de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibersitatea,

ZIURTATZEN DU:
CERTIFICA:

Gizarte Kontseiluaren Osoko Bilkurak, bere ehun eta laurogeita hamazortzigarren bileran, bi mila eta hamazazpiko urriaren hogeita bostean jarraian ageri duen erabakia onetsi duela, aztergaien zerrendako bigarren gaiari buruz. Irakasleen ordainsari-osagarrien 2017ko deialdia. Ekonomi eta Finantza Batzordeak Osoko Bilkurari aurkezten dion erabaki-proposamena.

Que el Pleno del Consejo Social en su sesión centésima nonagésima octava celebrada el veinticinco de octubre de dos mil diecisiete adoptó el acuerdo siguiente en relación con el punto segundo del Orden del día. Convocatoria de Complementos Retributivos del Profesorado 2017. Propuesta de Acuerdo que la Comisión Económica y Financiera eleva al Pleno.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES

Lehenengoa.– EAEko Auzitegi Nagusiko Lan Arloko Salak 1462/2017 epaia eman zuen, 2017ko ekainaren 20koa, lan arloko auzi kolektiboei buruzko 4/2014 zenbakiko autoetan, LABek eta STEE-EILASek ezarritakoak UPV/EHUren, Eusko Jaurlaritzaren, CCOOren, ELAren eta UGTren aurka.

Primero.– La Sala de lo Social del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco dictó la sentencia n.º 1462/2017 de fecha 20 de junio de 2017, dictada en los autos n.º 4/2014 sobre materias laborales colectivas, interpuestos por LAB y STEE-EILAS contra la UPV/EHU, el Gobierno Vasco, CC.OO., ELA y UGT.

Epai honek konkurrentzia ikusten du jurisdikzio-eskumenik ezaren prozesu-salbuespenaren kasuan, eta deklaratzen du Lan Jurisdikzioak ez duela eskumenik sindikatu demandatzaileek abiarazi duten gatazka kolektiboko prozeduraz arduratzeko.

Esta sentencia aprecia la concurrencia al caso de la excepción procesal de incompetencia de jurisdicción y declara que la Jurisdicción Social no es competente para conocer el procedimiento de conflicto colectivo interpuesto por las centrales sindicales demandantes.

Epai honen arabera, 4/2014 zenbakiko autoetan eginiko tramitazio guztia deuseza da (238.1. artikulua, BJLO). Deuseztzat hartzen diren prozesu egintzen artean, Salaren 2014-03-18ko epaia dago, ordainsari-osagarri gehigarrien deialdia agintzen zuena, eta 2016-02-09ko autoa, epai hori betearaztekoa. Beraz, deusezak dira lege-ondorioetarako.

En virtud de esta sentencia, toda la tramitación llevada a cabo en los autos n.º 4/2014 es nula (artículo 238.1, LOPJ). Entre los actos procesales afectados de nulidad se encuentra señaladamente la sentencia de la Sala de 18-03-2014 que ordenaba la realización de la convocatoria de complementos retributivos adicionales y el auto de 09-02-2016, de ejecución de esa sentencia, son nulos e inexistentes a los efectos legales.

1462/2017 epaia ez da irmoa.

La sentencia n.º 1462/2017 no es firme.

Bigarrena.– EAEko Auzitegi Nagusiko Administraziorekiko Auzien Salak (1. sekzioa) 278/2017 epaia eman zuen, 2017ko ekainaren 23koa, CCOOk ezarritako 649/2016 apelazio errekurtsoan (Vitoria-Gasteizko Administrazioarekiko Auzien 2. Epaitegiak emandako 2016-04-19ko epaiaren aurkako errekurtsoa), 268/2015 zenbakiko auto arruntetan, demandatzailea CCOO eta demandatua Eusko Jaurlaritza izanik.

Segundo.– La Sala de lo Contencioso-administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco (Sección 1.ª) dictó la sentencia n.º 278/2017 de 23 de junio de 2017 en el recurso de apelación n.º 649/2016, interpuesto por CC.OO. contra la sentencia de fecha 19-04-2016 dictada por el Juzgado de lo Contencioso-administrativo n.º 2 de Vitoria-Gasteiz en los autos ordinarios n.º 268/2015, demandante CC.OO., demandado el Gobierno Vasco.

Salaren epai honen bidez, deuseztzat jotzen da UPV/EHUko irakasle-ikertzaileen ordainsari-osagarri gehigarriak ebaluatu eta esleitzeko protokoloaren II. eranskina, baina ez dago jasota haren aplikazioa bertan behera dagoenik.

Esta sentencia de la Sala anula el Anexo II del protocolo para la evaluación y asignación de complementos retributivos adicionales del personal docente e investigador de la UPV/EHU, pero no consta que esté suspendida su aplicación.

Egun indarrean dagoen protokoloa argitara eman zen Unibasqeko zuzendariaren 2015-06-04ko erabakiaren bidez (2015-07-07ko EHAA, 126. zk.). 1. sekzioaren epaiak deuseztzat jo duen dokumentuaren II. eranskinak ebaluazio irizpideak biltzen ditu, lau ataletan banatuak (dagozkien azpiatalak dituzte). Honako hauek dira:

El protocolo actualmente vigente fue hecho público por resolución del Director de Unibasq de 04-06-2015 (BOPV n.º 126, de 07-07-2015). El Anexo II de este documento es el que ha sido anulado por la sentencia de la Sec. 1.ª El Anexo II contiene los criterios de evaluación, articulados en cuatro apartados (con sus correspondientes subapartados), a saber:

• 1. atala – Irakaskuntza (hamar azpiatal).

• Apartado 1.– Docencia (diez subapartados).

• 2. atala – Ikerketa eta ezagutzaren transferentzia (zortzi azpiatal).

• Apartado 2.– Investigación y transferencia del conocimiento (ocho subapartados).

• 3. atala – Kudeaketa (hiru azpiatal).

• Apartado 3.– Gestión (tres subapartados).

• 4. atala – A mailara heltzeko irizpideak (bi azpiatal).

• Apartado 4.– Criterios para el acceso al nivel A (dos subapartados).

II. eranskina deuseztzat jo ondoren, indarrean jarraitzen dute eranskin hauek:

Anulado el Anexo II, persisten vigentes los siguientes anexos:

• I. eranskina – Balorazioa tarteen eta mailen arabera.

• Anexo I.– Valoración por tramos y niveles.

• III. eranskina – Argitalpenak eta patenteak ebaluatzeko irizpideak.

• Anexo III.– Criterios para la evaluación de las publicaciones y patentes.

278/2017 epaia ez da irmoa.

La sentencia n.º 278/2017 no es firme.

IKUSIRIK:
VISTOS:

Lehenengoa.– 209/2006 Dekretua, urriaren 17koa, UPV/EHUko irakasle-ikertzaileen ordainsari-osagarri gehigarriei buruzkoa, 64/2011 Dekretuak, martxoaren 24koak, aldatutakoa, eta bereziki:

Primero.– El Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre Complementos Retributivos Adicionales del Personal Docente e Investigador de la UPV/EHU, modificado por el Decreto 64/2011, de 24 de marzo, y especialmente:

• Dekretuaren 7.1 artikulua, honako hau ezartzen duena:«Euskal Herriko Unibertsitateko Gizarte Kontseiluak deialdia onartu eta argitaratuko du urtero. Bertan, ordainsari-osagarri gehigarriak esleitzeko oinarri diren merezimenduak ebaluatzeko epeak, era eta betekizun orokorrak finkatuko dira».

• El artículo 7.1 del Decreto que establece que «la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, con carácter anual, aprobará y publicará la convocatoria en la que se fijen los plazos, forma y requisitos generales para someter a evaluación los méritos en que se fundamenta la asignación de complementos retributivos adicionales».

• Dekretuaren 7.4 artikulua, honako hau ezartzen duena: «Euskal Herriko Unibertsitateko Gizarte Kontseiluak sei hilabeteko epea izango du ordainsari-osagarri gehigarriak esleitzeko erabakiak hartu eta jakinarazteko, deialdia argitaratzen den egunetik aurrera».

• El artículo 7.4 del Decreto que establece que «el Consejo Social de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea dispondrá de un plazo máximo para dictar y notificar los acuerdos sobre asignación de complementos retributivos adicionales que será de seis meses a contar desde la fecha de publicación de la convocatoria».

• Aipatutako 7.4 artikulua, honako hau ezartzen duena Epe horretan berariazko ebazpenik ematen ez bada, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44. artikuluan ezarritakoa beteko da; artikulu horren bidez, ofizioz hasitako prozeduretan berariazko ebazpenik eza arautzen da (30/1992 Legea, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearena). Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak indargabetutako 30/1992 Legearen 44. artikuluari eginiko erreferentzia aipatutako 39/2015 Legearen 25.1.a) artikuluari egiten zaiola ulertu behar da, non berariazko ebazpenik eza arautzen baita ofizioz hasitako prozeduretan, isiltasunaren ondorioa izanik aurkeztutako eskaera ezestea.

• El mismo artículo 7.4 citado que establece que «la falta de resolución expresa en plazo se rige por lo previsto en el artículo 44 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, que regula la falta de resolución expresa en los procedimientos iniciados de oficio». La referencia al artículo 44 de la Ley 30/1992, que fue derogada por la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, hay que entenderla hecha al artículo 25.1.a) de la mencionada Ley 39/2015, que regula la falta de resolución expresa en los procedimientos iniciados de oficio, con el efecto del silencio desestimatorio de la solicitud presentada.

Bigarrena.– Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziako zuzendariaren 2015eko ekainaren 4ko Erabakia, UPV/EHUko irakasle-ikertzaileen ordainsari-osagarri gehigarriak ebaluatzeko eta esleitzeko protokoloa argitaratzen duena.

Segundo.– La Resolución de 4 de junio de 2015 del Director de Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco, por la que se da publicidad al Protocolo para la Evaluación y Asignación de los Complementos Retributivos Adicionales del PDI de la UPV/EHU.

Hirugarrena.– Gobernu Kontseiluaren erabakia, 2016ko abenduaren 15ekoa eta 2017ko urriaren 18ko zuzenketak, idazkari nagusiak aurkeztutakoak.

Tercero.– El Acuerdo del Consejo de Gobierno de 15 de diciembre de 2016 y las correcciones de 18 de octubre de 2017 presentadas por el Secretario General.

UPV/EHUren Gizarte Kontseiluaren osoko bilkurak, hau

El Pleno del Consejo Social de la UPV/EHU,

ERABAKITZEN DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Erabaki honi erantsitako Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle-ikertzaileen ordainsari-osagarri gehigarrien deialdia onartzea.

Primero.– Aprobar la Convocatoria de Complementos Retributivos Adicionales del Personal Docente e Investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea que se anexa a este acuerdo.

Bigarrena.– Erabaki hau eta erantsitako deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea.

Segundo.– Publicar este acuerdo y la Convocatoria anexa en el Boletín Oficial del País Vasco.

Errekurtsoak jartzea.– Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 40.2 artikuluak ezarritakoa betetzeko, jakinarazten da erabaki honek bide administratiboa agortzen duela, Unibertsitateen abenduaren 21eko 6/2004 Lege Organikoaren 6.4 artikuluaren arabera. Egintzari errekurtsoa jarri ahal izango zaio, bi hilabeteko epean, Administrazioarekiko Auzien Bilboko Epaitegiaren aurrean jakinarazten denetik zenbatzen hasita (46.1 artikulua, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa Arautzeko Legea).

Instrucción de recursos.– En cumplimiento de lo establecido en el artículo 40.2 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, se hace saber que este acto agota la vía administrativa, según el artículo 6.4 de la Ley Orgánica 6/2004, de 21 de diciembre, de Universidades. El acto podrá ser recurrido en el plazo de dos meses desde su publicación ante el Juzgado de lo Contencioso-administrativo de Bilbao que corresponda (artículo 46.1, Ley reguladora de la Jurisdicción Contencioso-administrativa).

Era berean, interesdunek hala aukeratuta, egintzari bide administratibotik 39/2015 Legearen 123. artikuluak eta hurrengoek araututako aukerako berraztertze errekurtsoa jarri ahal izango zaio, hilabeteko epean, argitaratzen denetik zenbatzen hasita.

También, a elección de los interesados, el acto podrá ser recurrido en vía administrativa mediante el recurso potestativo de reposición regulado en el artículo 123 y siguiente de la Ley 39/2015 en el plazo de un mes a contar desde la publicación.

Nolanahi ere, interesdunek aplikagarritzat jotzen dituzten errekurtsoak erabil ditzakete.

No obstante, los interesados podrán emplear los recursos que estimen aplicables.

Eta horrela ager dadin, akta oraindik onetsi gabe dagoela ohartarazirik, ziurtagiri hau eman dut kontseiluburuaren aginduz, eta berak ontzat emanda. Bilbon, bi mila eta hamazazpiko urriaren hogeita bostean.

Y para que conste, con la reserva de que el Acta todavía no ha sido aprobada, expido la presente, de orden y con el visto bueno del Presidente, en Bilbao, a veinticinco de octubre de dos mil diecisiete.

Kontseiluburua,

El Presidente,

JOSEBA AGUSTÍN EIZAGUIRRE AGOTE.

JOSEBA AGUSTÍN EIZAGUIRRE AGOTE.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

MARIA PILAR ELORRIETA SANTOS.

MARIA PILAR ELORRIETA SANTOS.

2017KO DEIALDIA, ORDAINSARI OSAGARRI GEHIGARRIAK ESLEITZEKO EBALUAZIOA ESKATZEKO
CONVOCATORIA 2017 PARA SOLICITAR LA EVALUACION A EFECTOS DE ASIGNACION DE COMPLEMENTOS RETRIBUTIVOS ADICIONALES

Lehenengoa.– Deialdiaren helburua.

Primera.– Objeto de la Convocatoria.

1.– Deialdi honen helburua da irakasle eta ikertzaileei ordainsari-osagarri gehigarriak esleitzea, haien merezimenduak ebaluatu eta gero. Ebaluazioa egingo da deialdia argitaratzen den unean indarrean dagoen Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Egiaztatzeko Agentziaren ebaluazio protokoloari jarraikiz.

1.– Esta convocatoria tiene por objeto la asignación de complementos retributivos adicionales previa evaluación de los méritos del Personal Docente e Investigador conforme al protocolo de evaluación de Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco que esté en vigor a la fecha de publicación de esta convocatoria.

2.– Ordainsari-osagarri gehigarriak metatu daitezkeen hiru mailatan sailkatuko dira eta tarte progresibo desberdinak izango dituzte. Hain zuzen:

2.– Los complementos retributivos adicionales están clasificados en tres niveles acumulables y diferentes tramos progresivos. A saber:

● C maila, Euskal Herriko Unibertsitatean egindako jardun profesionala saritzen duena.

● Nivel C: destinado al reconocimiento de la dedicación profesional a la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

● B maila, kalitatea eta etengabeko hobekuntza saritzeko.

● Nivel B: destinado al reconocimiento de la calidad y mejora continua.

● A maila, bikaintasuna saritzen duena.

● Nivel A: destinado al reconocimiento de la excelencia.

3.– Hauek arautuko dute deialdi hau: deialdiaren beraren testuak eta Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaileen gehigarrizko ordainsari osagarriei buruzko urriaren 17ko 209/2006 Dekretuak (64/2011 Dekretuak egindako aldaketekin). Horietan jasota ez dagoenerako, eutsiko zaio Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 30/2015 Legeari.

3.– La presente convocatoria se regirá por las disposiciones contenidas en la misma, por el Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre Complementos Retributivos Adicionales del Personal Docente e Investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, modificado por Decreto 64/2011, y, en lo no previsto en las mismas, por las disposiciones contenidas en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Bigarrena.– Aplikazio esparrua.

Segunda.– Ámbito de aplicación subjetivo.

1.– Hauek eska dezakete merezimenduak ebaluatzea:

1.– Pueden solicitar la evaluación de los méritos:

UPV/EHUko irakasle eta ikertzaileek, hala funtzionarioek nola administrazio kontratudunek edo lan kontratudunek, baldin eta zerrenda honetako 2. puntukoen artekoak ez badira.

El personal docente e investigador, tanto funcionario como contratado administrativo o contratado laboral, de la UPV/EHU que no se encuentren comprendidos en los supuestos del número dos siguiente.

2.– Honako hauek ezin dute ebaluazioa eskatu:

2.– No pueden solicitar la evaluación:

a) Aurreko deialdietan ebaluatuak izan direnek, ebaluatutako aurreko alditik bost urte igaro ez badira, salbu eta C2 eta B1 mailetarako ebaluazioa eskatu nahi badute.

a) Aquellos que fueron objeto de evaluación en convocatorias anteriores y no hayan transcurrido cinco años a contar desde la fecha final del periodo evaluado, salvo aquellos que procedan a solicitar la evaluación para los niveles C2 y B1.

b) Agentziarekin kolaboratzen duten irakasle eta ikertzaileek, kanpoan uzten baititu urriaren 17ko 209/2006 Dekretuko hirugarren xedapen gehigarriak, martxoaren 24ko 64/2011 Dekretuak egindako aldaketen arabera.

b) El personal docente e investigador que colabora con la Agencia, excluido por la disposición adicional tercera del Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre complementos retributivos adicionales del personal docente e investigador de la UPV/EHU, modificado por Decreto 64/2011, de 24 de marzo.

c) Martxoaren 4ko 41/2008 Dekretuak, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaileen ordainsariei buruzkoak, kanpo uzten dituenak.

c) El personal excluido por el Decreto 41/2008, de 4 de marzo, de retribuciones del personal docente e investigador de la UPV/EHU.

Hirugarrena.– Eskariak aurkeztea/formalizatzea.

Tercera.– Presentación/Formalización de solicitudes.

1.– Edozelan ere, eskariak bide telematikoz egingo dira, horretarako jarritako aplikazio informatikoaren bidez, 64/2011 Dekretuaren bitartez aldatutako urriaren 17ko 209/2006 Dekretuko 7.2 artikuluari jarraikiz.

1.– En todo caso, las solicitudes se realizarán por vía telemática utilizando la aplicación informática dispuesta al efecto, de acuerdo con lo establecido en el artículo 7.2 del Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre Complementos Retributivos Adicionales del Personal Docente e Investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, modificado por el Decreto 64/2011.

Aplikazio informatikoaren bidez eskatzaileak eskariaren laburpen bat jasoko du; interesatuak dokumentu hori sinatu eta UPV/EHUko Gobernu Kontseiluari bidali beharko dio, deialdi honetan zehaztutako epearen barruan. Dokumentu hori bidali ezean eskaria ez da ondo burututzat joko.

La aplicación informática utilizada facilitará la obtención de un documento resumen de la solicitud, que debidamente firmado por el o la solicitante deberá ser remitido al Consejo de Gobierno de la UPV/EHU, dentro del plazo de presentación establecido en la presente convocatoria. Sin la remisión del indicado documento no se considerará formalizada correctamente la solicitud.

2.– Deialdia bi fasetan ebatziko da: aurrena, C mailako ordainsari-osagarri gehigarriak esleituko dira eta, gero, A, B eta berariazko unibertsitate eskolako titular ez doktoreen mailetako osagarriak.

2.– La presente convocatoria se resolverá en dos fases: primero se asignarán los complementos retributivos adicionales correspondientes al nivel C y posteriormente los correspondientes a los niveles B, A y el específico del titular de escuela universitaria no doctor.

3.– C maila eskatzeko epea 2017ko azaroaren 15era arte izango da, hau barne.

3.– El plazo para la presentación de las instancias para el nivel C será hasta el 15 de noviembre de 2017, éste último incluido.

4.– B, A eta berariazko unibertsitate eskolako titular ez doktoreen mailetako osagarriak eskatzeko epea hilabetekoa izango da, deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita.

4.– El plazo para la presentación de instancias para los niveles B, A y el específico del titular de escuela universitaria no doctor será de un mes a contar desde el día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

5.– B, A eta berariazko unibertsitate eskolako titular ez doktore maila eskatzeaz gain C maila ere eskatzen dutenek, 3 atalean aipatutako epean nahitaez itxi beharko dute eskaria. Behin eskaera itxita, laburpen-dokumentua bidali beharko dute eta, hau bidalita, eskaera berriro irekiko zaie B, A eta berariazko unibertsitate eskolako titular ez doktoreen mailen eskaerarekin jarraitzeko.

5.– El o la solicitante que se presente a la evaluación para la obtención de los niveles B, A o específico del titular de escuela universitaria no doctor y que asimismo se presente al nivel C deberá en todo caso cerrar la solicitud en la fecha establecida para la presentación de instancias de este último en el apartado 3 anterior. Una vez cerrada la solicitud deberá remitir el documento resumen, tras lo cual se le abrirá nuevamente la aplicación para que siga con la solicitud de los niveles B, A o específico del titular de escuela universitaria no doctor.

6.–(1/2007 Legegintzako Dekretua) Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren Tasa eta Prezio Publikoei buruzko Legearen 95 bis eta 95 quinquies artikuluei jarraikiz (9/2015 Legeak, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituenak, aldatu ditu artikulu horiek), Unibasqen alde ebaluazio eskubideari dagokion 45,46 euroko Tasa ezartzen da. Tasa horren ordainketa burutu denaren ziurtagiria bidali beharko da aplikazio informatikoak ezartzen duen eran. Ziurtagiri hori aurkeztu ezean, eskaera ez da ontzat emango. Soilik C tarteen esleipena eskatzen dutenek ez dute tasa hori ordaindu beharrik.

6.– De acuerdo con los artículos 95 bis y 95 quinquies de la Ley de Tasas y Precios Públicos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco (Decreto Legislativo 1/2007) modificado por la Ley 9/2015 de presupuestos generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, se establece una tasa de 45,46 euros a favor de Unibasq correspondiente a los derechos de evaluación. Se deberá presentar justificante acreditativo de haber realizado el abono correspondiente, siguiendo para ello las instrucciones establecidas en el aplicativo informático. Sin el abono de la tasa no se considerará formalizada la solicitud correctamente. Quedan exentas del abono de la presente tasa quienes únicamente soliciten la asignación de los complementos del nivel C.

Laugarrena.– Espedienteak Unibasq-era bidaltzea.

Cuarta.– Traslado de los expedientes a Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco.

Eskariak Unibasq-era bidaliko dira, balorazio txostena egin dezan, nahitaezkoa baita. Eskariok agentziara bidaltzen direnean txostena eskatzeko, eten egingo da prozedura ebazteko epea, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 22.1 d) artikuluari jarraikiz.

Las solicitudes serán trasladadas a Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco a efectos de que emita el informe de valoración de carácter preceptivo. Dicho traslado con la petición de informe supondrá, conforme al artículo 22.1.d) de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, la suspensión del plazo para resolver el procedimiento.

Bosgarrena.– Akatsak zuzentzea.

Quinta.– Subsanación.

Epearen barruan aurkeztutako eskariek deialdian ezarritako baldintzak betetzen ez dituztenean edo baldintzak egiaztatzeko behar den dokumenturen bat aurkeztu ez denean, interesatuari eskatuko zaio akatsa zuzentzeko (hau da, nahitaezkoak diren dokumentuak edo alegatutakoa egiaztatzeko beharrezkoak diren dokumentuak aurkezteko). Horretarako, hamar egun balioduneko epea izango du, zuzenketa egitea eskatzen zaion egunaren biharamunetik hasita.

Cuando las instancias presentadas en plazo no reúne los requisitos establecidos en la Convocatoria o se hubieran omitido la presentación de los documentos necesarios para la justificación de los requisitos, se requerirá al interesado o interesada para que en un plazo de diez días hábiles, contados a partir del día siguiente a aquel en que recibe el requerimiento, subsane la falta aportando los documentos preceptivos o los documentos necesarios para la justificación de los requisitos.

Seigarrena.– Merezimenduen ebaluazioa.

Sexta.– Evaluación de los méritos.

Maila eta tarte bakoitzerako merezimenduak behin egiaztatuta, deialdia argitaratzen denean indarrean dagoen ebaluazio-protokoloan (Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Egiaztatzeko Agentziarena) zehaztutako moduan ebaluatuko dira.

Los méritos, en su caso, para cada nivel y tramo serán evaluados previa su justificación y en los términos establecidos en el Protocolo de evaluación de Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco que esté en vigor a la fecha de publicación de esta convocatoria.

Edozein kasutan, merezimenduen egiaztapen dokumentuak baldintzen egiaztapen dokumentuekin batera bidaliko dira aplikazio informatikoak ezartzen duen eran. Eskariak aurkezteko epea behin amaituta, eskatzaileek errekerimendua jasoko dute euren merezimenduen egiaztapen dokumentuak konproba ditzaten, eta, hala egin ezean, merezimendu horiek ebaluatuko ez direla adieraziz.

En todo caso, la justificación de méritos acompañará junto con la justificación de los restantes requisitos a la solicitud en la forma establecida en la aplicación informática. Con posterioridad a la presentación de la solicitud los solicitantes recibirán un requerimiento de comprobación de la justificación de los méritos alegados, indicando que si no efectúan la misma no se procederá a evaluar los correspondientes méritos.

Zazpigarrena.– Ebazpena.

Séptima.– Resolución.

1.– 3.2 oinarriari jarraikiz, Gizarte Kontseiluak, Gobernu Kontseiluaren proposamenez, ordainsari-osagarri gehigarriak esleituko dizkie irakasle eta ikertzaileei banan-banan, banakako erabakiak emanez, Unibasq-ek bere txostenean (ikus laugarren oinarria) irakasle eta ikertzaile bakoitza kokatu duen maila eta tarteen arabera. Erabaki horri Unibasq-ek egindako ebaluazioa erantsiko zaio.

1.– De conformidad con lo señalado en la base 3.ª, punto 2, El Consejo Social, a propuesta del Consejo de Gobierno, procederá a la asignación de los complementos retributivos adicionales al personal docente e investigador con carácter singular e individualizado dictando los correspondientes acuerdos conforme al cómputo de los niveles y tramos en que se sitúe el personal docente e investigador según determine Unibasq en el informe al que se refiere la Base cuarta. A dicho acuerdo se adjuntará, en su caso, la evaluación realizada por Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco.

2.– Erabaki horien aurka interesatuek aukerako berraztertze errekurtsoa jarri ahal izango dute, jakinarazpena egiten zaienetik hilabeteko epean; bestela, zuzenean haien aurka egin dezakete administrazioarekiko auzien jurisdikzioan bi hilabeteko epean, jakinarazpena hartzen dutenetik hasita.

2.– Contra dichos acuerdos los interesados podrán interponer recurso potestativo de reposición en el plazo de un mes, o impugnarlos directamente ante la jurisdicción contencioso-administrativa, en el plazo de dos meses contados en ambos casos a partir de su recepción por el interesado o interesada.

Zortzigarrena.– Ondorio ekonomikoak.

Octava.– Efectos económicos.

Merezimenduen ebaluazioa eta osagarrien esleipena ebaluazioaren hurrengo urtean hasiko dira ondorio ekonomikoak izaten, 64/2011 Dekretuaren bidez aldatutako Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaileen gehigarrizko ordainsari-osagarriei buruzko urriaren 17ko 209/2006 Dekretuaren 10. artikuluari jarraikiz.

La evaluación de méritos y asignación de complementos surtirán efectos económicos del año siguiente al de la evaluación de conformidad con lo dispuesto en el artículo 10 del Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre Complementos Retributivos Adicionales del Personal Docente e Investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, modificado por Decreto 64/2011.

Bederatzigarrena.– C mailako osagarrietarako berariazko oinarriak.

Novena.– Bases especificas para los complementos nivel C.

1.– Helburua.

1.– Objeto.

1.1.– C mailak, Euskal Herriko Unibertsitatean egindako jardun profesionala saritzen duenak, bi tarte ditu:

1.1.– El nivel C, destinado al reconocimiento de la dedicación profesional a la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, está compuesto por dos tramos:

● C1 tartea. Hau eskuratzeko hiru urteko lotura izatea egiaztatu behar da Euskal Herriko Unibertsitatearekin.

● C1, al que se podrá acceder siempre que se acrediten 3 años de vinculación con la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

● C2 tartea. Hau eskuratzeko zazpi urteko lotura izatea egiaztatu behar da Euskal Herriko Unibertsitatearekin.

● C2, al que se podrá acceder siempre que se acrediten 7 años de vinculación con la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

1.2.– Zenbaketa egiteko kontuan hartuko dira eskaria egiteko epea amaitzen den azken egunera arte unibertsitatean egindako zerbitzuak. Antzinatasuna UPV/EHUk egiaztatuko du bere kabuz.

1.2.– A los efectos anteriores se tomarán en consideración los servicios prestados hasta la finalización del plazo para presentarse a la presente convocatoria, siendo los mismos acreditados de oficio por la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

1.3.– Aipatutako denbora hori zenbatzerakoan, jarduneko zerbitzutzat hartuko dira zerbitzu bereziak eta seme-alabak zaintzeagatiko eszedentziak, familia zaintzeko eszedentziak eta genero indarkeriaren biktimak diren funtzionarioen lehen sei hilabeteko eszedentziak edo, lan kontratudun irakasle eta ikertzaileen kasuan, antzeko egoerak.

1.3.– A los efectos del cómputo de tiempo anteriormente reseñado serán situaciones análogas al servicio activo las situaciones de servicios especiales y excedencia por cuidado de hija o hijo, excedencia por cuidado de familiares y los seis primeros meses de excedencia de funcionarias víctimas de violencia de género o situación equivalente en el caso del Personal Docente e Investigador laboral.

2.– Unibertsitatean egindako jardun profesionala aitor dakien lehen aldiz ebaluazioa eskatzen dutenek aurkeztu beharreko dokumentazioa.

2.– Documentación a aportar por los que solicitan por primera vez la evaluación destinado al reconocimiento de la dedicación profesional a la Universidad.

Jardun profesionala saritzen duten C1 eta C2 mailak lortzeko ebaluaziora lehen aldiz aurkezten direnek dokumentu hauek aurkeztu beharko dituzte:

Los interesados que se sometan por primera vez a una evaluación para la posterior asignación del nivel destinado al reconocimiento de la dedicación profesional (C1 y C2), deberán aportar la siguiente documentación:

● Deialdi honetan I. Eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

● Impreso de solicitud conforme al modelo que figura como Anexo I a la presente Convocatoria.

● Saileko Kontseiluaren txostena, 2.1 ereduaren arabera egina. Honako hauek jasoko ditu:

● Informe del Consejo del Departamento, conforme al modelo 2.1, compresivo de los siguientes extremos:

● Irakaslanari buruzko txosten negatiborik ez egotea, hau da, betebehar formalei buruzko ez-betetzerik ez egotea (tutoretzak, eskola emateak, akten epeak, eta abar).

● Ausencia de informe negativo alguno sobre su docencia (inexistencia de incumplimientos formales, de tutorías, de docencia, plazos de actas, etc.).

● Irakaslanari buruzko inkestak sistematikoki betetzea; balioespen negatibo errepikaturik ez egotea.

● Cumplimiento sistemático de las encuestas de docencia, ausencia de valoración negativa reiterada.

3.– Ordainsari-osagarri gehigarriak eskuratzeko ebaluazioetara aurretik aurkeztu direnek aurkeztu beharreko dokumentuak:

3.– Documentación a aportar por los que anteriormente se sometieron a evaluaciones para la asignación de complementos retributivos adicionales.

● Deialdi honetan I. Eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

● Impreso de solicitud conforme al modelo que figura como Anexo I a la presente Convocatoria.

● Saileko Kontseiluaren txosten positiboa, arrazoitua eta argumentatua, 2.2 ereduaren arabera egina. Honako hauek izango ditu oinarri:

● Informe positivo, razonado y argumentado del Consejo del Departamento, conforme al modelo 2.2, fundamentado en:

● Irakasleak bere lanari buruzko txosten negatiborik ez egotea.

● Ausencia de informe negativo alguno sobre su docencia.

● Irakaslanari buruzko inkestak sistematikoki bete izana, ahal den guztietan behintzat, eta halakoetan balioespen negatibo errepikaturik ez izatea.

● Cumplimiento sistemático de las encuestas de docencia, ausencia de valoración negativa reiterada, siempre que haya sido posible.

● Tutoretzak bete direla egiaztatzeko ikuskaritzak egindako txostenak.

● Informes de la inspección acerca del cumplimiento de las tutorías.

● Irakasleak bere jardueraz egindako txostena.

● Auto informe del profesor.

● Irakasleak egindako ikerlanak eta ezagutzak transferitzeko jarduerak.

● Actividad investigadora y de transferencia del conocimiento del profesor.

4.– Nor dagoen txostena aurkeztetik salbuetsita.

4.– Excepción a la aportación del informe.

Kasu hauetan ez da beharrezkoa izango aurreko bi ataletan aipatutako txostena aurkeztea:

Se exceptúan de la obligación de aportar el informe al que se hace referencia en los dos apartados inmediatamente anteriores:

● Irakasleak ohiko irakaskuntzatik salbuetsita daudenean edo aldi batez egon direnean, guztiz edo zati batean, kargu akademikoak betetzeagatik edo liberatuta egoteagatik (liberazio sindikala, euskara ikastekoa, sabatikoa, irakaskuntzaren eta ikerketaren arloan eguneratzekoa, eta abar). Kasu hauetan beharrezkoa izango da irakaskuntzatik kanpo egotearen arrazoia egiaztatzea.

● Cuando el personal afectado se encuentra o se ha encontrado, durante determinado periodo, ausente de la actividad docente ordinaria por desempeñar cargos académicos o disfrutar de liberaciones (sindical, para el aprendizaje del euskera, sabático, para la actualización docente e investigadora, etc.) con derecho a exención total o parcial de la docencia. Siendo necesario, en estos supuestos, que la persona interesada justifique la situación que le ha mantenido ausente de la docencia ordinaria.

● Langileak zerbitzu bereziak ematen, seme-alabak zaintzeko eszedentzian edo, irakasle eta ikertzaile kontratatuen kasuan, antzeko egoeretan egon direnean; kasu horietan beharrezkoa izango da interesatuak ohiko irakaskuntzatik kanpo egoteko arrazoia egiaztatzea.

● Los periodos en los que el personal ha estado en las situaciones de servicios especiales o excedencia por cuidado de hija o hijo, o situación equivalente en el caso del PDI contratado siendo necesario con que la persona interesada justifique la situación que le mantenido ausente de la docencia ordinaria.

5.– Ikertzaileek ebaluaziorako aurkeztu beharreko dokumentazioa.

5.– Documentación necesaria para la evaluación en el caso del Personal Investigador.

● Deialdi honetan I. Eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

● Impreso de solicitud conforme al modelo que figura como Anexo I a la presente Convocatoria.

● Ikertzailea atxikita dagoen Saileko Kontseiluak egindako aldeko txostena, 2.3 ereduaren arabera egina. Bertan egiaztatuko da interesatuak bere betebeharrak bete dituela.

● Informe favorable del Consejo de Departamento al que estén adscritos sobre el cumplimiento de sus obligaciones, conforme al modelo 2.3.

Hamargarrena.– B eta A mailetako osagarriak eskatzeko berariazko oinarriak.

Décima.– Bases especificas para los complementos nivel B y A.

1.– Helburua.

1.– Objeto.

1.1.– B mailak, hau da, kalitatea eta etengabeko hobekuntza saritzen dituenak, hiru tarte ditu:

1.1.– El nivel B destinado al reconocimiento de la calidad y mejora continua, está compuesta por tres tramos:

● B1 maila. Tarte hau lortzeko baldintza hauek bete beharko dira: gutxienez bost urteko antzinatasuna izatea Euskal Herriko Unibertsitatean, eta gainera C1 tartea eta 25 puntu izatea.

● B1, al que se podrá acceder siempre que se acredite una antigüedad mínima de 5 años en la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, haber obtenido el tramo C1 y 25 puntos.

● B2 maila. Maila hori lortzeko baldintza hauek bete beharko dira gutxienez: hamar urteko antzinatasuna izatea, doktorea izatea, eta C1 eta C2 tarteak eta 50 puntu izatea.

● B2, al que se podrá acceder siempre que se acredite una antigüedad mínima de 10 años, ostentar el grado de doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2 y 50 puntos.

● B3 maila. Maila hori lortzeko baldintza hauek bete beharko dira: hamar urteko antzinatasuna izatea, doktorea izatea, eta C1 eta C2 tarteak eta 75 puntu izatea.

● B3, al que se podrá acceder siempre que se acredite una antigüedad mínima de 10 años, ostentar el grado de doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2 y 75 puntos.

1.2.– A mailak, hau da, bikaintasuna saritzen duenak, bi tarte ditu:

1.2.– El nivel A destinado al reconocimiento de la excelencia, está compuesta por dos tramos:

● A1 maila. Maila hori lortzeko baldintza hauek bete beharko dira: hamabost urteko antzinatasuna izatea, doktorea izatea, eta C1 eta C2 tarteak eta gutxienez 90 puntu izatea.

● A1, al que se podrá acceder cuando se acredite 15 años de antigüedad, ostentar el grado de Doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2 y al menos 90 puntos.

● A2 maila. Maila hori lortzeko baldintza hauek bete beharko dira: hamabost urteko antzinatasuna izatea, doktorea izatea, eta C1 eta C2 tarteak eta gutxienez 90 puntu izatea.

● A2, al que se podrá acceder cuando se acredite 15 años de antigüedad, ostentar el grado de doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2, y al menos 90 puntos.

1.3.– Zenbaketa egiteko, kontuan hartuko dira eskaria egiteko epea amaitzen den egunera arte egindako zerbitzuak. Antzinatasuna UPV/EHUk egiaztatuko du bere kabuz.

1.3.– A los efectos anteriores se tomarán en consideración los servicios prestados hasta la finalización del plazo para presentarse a la presente convocatoria, la acreditación de la antigüedad en la UPV/EHU se realizará de oficio por la propia UPV/EHU.

1.4.– Aipatutako denbora hori zenbatzerakoan, jarduneko zerbitzutzat hartuko dira zerbitzu bereziak eta seme-alabak zaintzeko eszedentziak, familia zaintzeko eszedentziak eta genero indarkeriaren biktimak diren funtzionarioen lehen sei hilabeteko eszedentziak edo, irakasle eta ikertzaile kontratatuen kasuan, antzeko egoerak.

1.4.– A los efectos del cómputo de tiempo anteriormente reseñado serán situaciones análogas al servicio activo las situaciones de servicios especiales y excedencia por cuidado de hija o hijo, excedencia por cuidado de familiares y los seis primeros meses de excedencia de funcionarias víctimas de violencia de género o situaciones equivalentes en el caso del PDI contratado.

1.5.– Lehen aldiz ebaluaziora aurkezten direnek beren bizitza akademiko osoko merezimenduak alegatu ahal izango dituzte. Aurretik ebaluaziora aurkeztu direnek aurkeztu ahal izango dituzte ebaluazio horretatik eskaria egiteko epea amaitzen den egunera arte.

1.5.– Quienes se sometan por primera vez a una evaluación podrán alegar los méritos de toda su vida académica. Quienes se hayan sometido a una evaluación anterior, podrán presentar los méritos adquiridos entre la fecha de reconocimiento de la puntuación obtenida en dicha evaluación y la finalización del plazo para presentarse a la presente convocatoria.

1.6.– Eskariarekin batera merezimenduen egiaztagiriak aurkeztu beharko dira, 1.1 oinarrian aipatutako protokoloan esaten den legez.

1.6.– Con la solicitud se adjuntará la documentación acreditativa de los méritos de la forma establecida en el Protocolo al que se refiere la Base 1.1.

2.– Ebaluazio berri bat eskatu nahi dutenek edo lehen aldiz ebaluaziora aurkezten direnek aurkeztu beharreko dokumentazioa.

2.– Documentación necesaria a aportar por aquellos que pretendan una nueva evaluación o aquellos que se sometan por primera vez a una evaluación.

● Deialdi honetan II. Eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

● Impreso de solicitud conforme al modelo que figura como Anexo II a la presente Convocatoria.

● B2, B3, A1 eta A2 tarteetarako besterik ez: beste unibertsitate edo ikergune batzuetan –edozelako lotura laboral, estatutario edo administratiborekin– egindako irakaskuntza, ikerketa eta jakintzaren transferentziako zerbitzuak edo kudeaketa zerbitzuak egiaztatzea. Bakarrik aztertuko da eta, hala badagokio, onartuko da ebaluazioa B2 tartetik aurrera eskatzen bada eta UPV/EHUk ez badu 15 urtetik gorako antzinatasuna aitortu.

● Sólo para el B2, B3, A1 y A2: Acreditar la prestación de servicios docentes, investigadores y de transferencia de conocimiento o gestión realizados bajo cualquier vinculación laboral, estatutaria o administrativa en otras universidades o centros de investigación. Únicamente se analizará y, en su caso, se admitirá cuando se solicite la evaluación para la obtención del tramo B2 en adelante y no se tenga reconocida por la UPV/EHU 15 años de antigüedad.

Hamaikagarrena.– Unibertsitate eskolako irakasle titularrentzako ordainsari-osagarri gehigarria.

Decimoprimera.– Complemento retributivo adicional para los Titulares de Escuela Universitaria.

1.– Helburua.

1.– Objeto.

1.1.– Unibertsitate eskoletako irakasle titularrek, doktore izan ez eta 10 urteko antzinatasuna badute, ordainsari-osagarri gehigarria lortzeko eskubidea izango dute ebaluazioan, gutxienez, 50 puntu lortzen badute; edo beste ordainsari-osagarri gehigarri bat lortzeko eskubidea izango dute ebaluazioan, gutxienez, 75 puntu lortzen badute.

1.1.– Los titulares de Escuela Universitaria no doctores con una antigüedad mínima de 10 años podrán obtener un complemento específico si obtienen, al menos, 50 puntos, o a otro complemento específico si la puntuación es superior a 75.

1.2.– Zenbaketa egiteko kontuan hartuko dira eskaria aurkezteko azken egunera arte egindako zerbitzuak. Antzinatasuna UPV/EHUk egiaztatuko du bere kabuz.

1.2.– A los efectos anteriores se tomarán en consideración los servicios prestados hasta la finalización del plazo para presentarse a la presente convocatoria, la acreditación de la antigüedad en la UPV/EHU se realizará de oficio por la propia UPV/EHU.

1.3.– Aipatutako denbora hori zenbatzerakoan, jarduneko zerbitzutzat hartuko dira zerbitzu bereziak eta seme-alabak zaintzeagatiko eszedentziak, familia zaintzeko eszedentziak eta genero indarkeriaren biktimak diren funtzionarioen lehen sei hilabeteko eszedentziak edo, lan kontratudun irakasle eta ikertzaileen kasuan, antzeko egoerak.

1.3.– A los efectos del cómputo de tiempo anteriormente reseñado serán situaciones análogas al servicio activo las situaciones de servicios especiales y excedencia por cuidado de hija o hijo, excedencia por cuidado de familiares y los seis primeros meses de excedencia de funcionarias víctimas de violencia de género o situación equivalente en el caso del Personal Docente e Investigador contratado.

1.4.– Lehen aldiz ebaluaziora aurkezten direnek beren bizitza akademiko osoko merezimenduak alegatu ahal izango dituzte. Aurretik ebaluaziora aurkeztu direnek aurkeztu ahal izango dituzte ebaluazio horretatik eskaria egiteko epea amaitzen den egunera arte.

1.4.– Quienes se sometan por primera vez a una evaluación podrán alegar los méritos de toda su vida académica. Quienes se hayan sometido a una evaluación anterior, podrán presentar los méritos adquiridos entre la fecha de reconocimiento de la puntuación obtenida en dicha evaluación y la de finalización del plazo para presentarse a la presente convocatoria.

1.5.– Eskariarekin batera merezimenduen egiaztagiriak aurkeztu beharko dira, 1.1 oinarrian aipatutako protokoloan esaten den legez.

1.5.– Con la solicitud se adjuntará la documentación acreditativa de los méritos de la forma establecida en el Protocolo al que se refiere la Base 1.1.

2.– Ebaluaziorako behar den dokumentazioa.

2.– Documentación necesaria para la evaluación.

● Deialdi honetan III. eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

● Impreso de solicitud conforme al modelo que figura como Anexo III a la presente Convocatoria.

● Beste unibertsitate edo ikergune batzuetan –edozelako lotura laboral, estatutario edo administratiborekin– egindako irakaskuntza, ikerketa eta jakintzaren transferentziako zerbitzuak edo kudeaketa zerbitzuak egiaztatzea. Bakarrik aztertuko da eta, hala badagokio, onartuko da unibertsitate eskolako irakasle titularrentzako ordainsari-osagarri gehigarria lortzeko ebaluazioa eskatzen bada eta UPV/EHUk ez badu 15 urtetik gorako antzinatasuna aitortu.

● Acreditar la prestación de servicios docentes, investigadores y de transferencia de conocimiento o gestión realizados bajo cualquier vinculación laboral, estatutaria o administrativa en otras universidades o centros de investigación. Únicamente se analizará y, en su caso, se admitirá cuando el solicitante solicite la evaluación para la obtención del complemento específico de los Titulares de Escuela Universitaria y no tenga reconocida por la UPV/EHU 15 años de antigüedad.

Hamabigarrena.– 2015. urteko deialdia baino lehenagokoetan ordainsari-osagarri gehigarriak lortu zituztenek, eta 2015. edo 2016. urteko deialdietara aurkeztera behartuta ez bazeuden (ez baitzen 5 urteko epea igaro aurreko ebaluaziotik) edo ezin izan baziren aurkeztu, aurtengo deialdian osagarri horien kontsolidazioa eska dezakete. Horretarako, IV. eranskina behar bezala beteta bidali beharko dute.

Decimosegunda.– Aquellos que teniendo reconocidos tramos en convocatorias anteriores a la del año 2015, y que no hubiesen tenido obligación de presentarse por no haber transcurrido cinco años desde la asignación de los mismos o no hubieran podido presentarse a la referida convocatoria (2015) o a la del año 2016, podrán, excepcionalmente, optar en la presente por la consolidación de los referidos tramos. Para ello deberán aportar debidamente cumplimentado el Anexo IV.

Hamahirugarrena.– Deialdi honetako tarte eta mailak ebaluatzeko eskatutako urteak zenbatzeko, kontuan hartuko da baita beka ofizialekin emandako denbora ere, betiere, unibertsitate honetako zentroren bati atxikita egon bada onuraduna (beka ofizialtzat hartuko dira UPV/EHUk, Eusko Jaurlaritzak edo Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak deitutakoak). Behin graduatuta, prestakuntza jarduerak eta espezializazio zientifiko eta teknikoak burutzeko ematen diren bekak dira hemen aintzat hartzen direnak; prestakuntzako ikertzaile izaera ematen dutenak, hain zuzen ere.

Decimotercera.– A los efectos de cómputo de años exigidos para la evaluación de cada uno de los tramos y niveles de esta convocatoria se tomarán en consideración los periodos de tiempo en los que se haya disfrutado de una beca de convocatoria oficial (UPV/EHU, Gobierno Vasco, Ministerio de Educación y Ciencia) cuyo Centro de adscripción haya sido esta Universidad. Entendiéndose como tales aquellas que se obtienen una vez graduado con la finalidad de desarrollar actividades de formación y especialización científica y técnica, otorgando la condición de personal investigador en formación.

ERANSKINAK
ANEXOS

Deialdiaren bederatzigarren, hamargarren, hamaikagarren eta hamabigarren oinarrietan aipatzen diren I., II., III. eta IV. eranskinak, irakasle-ikertzaileen errektoreordearen ebazpen baten bidez onartuak, eskaria egiteko nahitaez erabili behar den aplikazio informatikoan daude.

Los Anexos I, II, III y IV a los que se hace referencia en las Bases Novena, Décima, Decimoprimera y Decimosegunda de la presente Convocatoria, aprobados por Resolución de la Vicerrectora de Personal Docente e Investigador, se encuentran en el aplicativo informático en el que necesariamente se debe realizar la solicitud.


Azterketa dokumentala


Análisis documental