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104. zk., 2022ko maiatzaren 31, asteartea

N.º 104, martes 31 de mayo de 2022


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
2358
2358

ERABAKIA, 2022ko maiatzaren 24koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluarena: Onartzea administrazio eta zerbitzuetako langileentzako 2022. urteko lan eskaintza publikoa eta aldatzea 2019, 2020 eta 2021. urteetako lan eskaintza publikoak.

ACUERDO de 24 de mayo de 2022, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por la que se aprueba la Oferta de Empleo Público del año 2022 para el personal de administración y servicios y se modifican las ofertas de empleo público de los años 2019, 2020 y 2021.

Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legeko 23. artikuluak xedatzen du (azaroaren 16/1997 Legeak eragindako aldaketaren arabera) administrazio publiko bakoitzeko langileekin bete ezin diren giza baliabideen arloko premiak lan eskaintza publikoaren bidez beteko direla, aurrekontu izendapena badute. Ezartzen du, halaber, administrazio horrek adieraziko duela zer lanpostu huts bete behar diren, bai funtzionarioen kasuan bai lan kontratudunen kasuan.

El artículo 23 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca (según modificación operada por Ley 16/1997, de 7 de noviembre) prevé que las necesidades de recursos humanos con asignación presupuestaria que no puedan ser cubiertas con los efectivos de personal existentes en cada Administración Pública serán objeto de oferta de empleo público. Igualmente, establece que la misma expresará las vacantes que deban cubrirse, tanto de personal funcionario como de personal laboral fijo.

Bestetik, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Estatutuen 59. artikuluak eta hurrengoek adierazten dutenez, unibertsitateak, bere autonomiaz baliatuz, administrazio eta zerbitzuetako langileak aukeratuko ditu, funtzionarioak edo lan kontratudunak, bere lan eskaintza publikoaren arabera.

Por otro lado, el artículo 59 y siguientes de los vigentes Estatutos de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea establecen la previsión para que la Universidad, en ejercicio de su autonomía, seleccione a su personal de administración y servicios, funcionario o contratado laboral, de acuerdo con su oferta pública de empleo.

UPV/EHUk kalitatezko enplegu publikoa bultzatu nahi du, eta egonkortasun handiagoa eman nahi die administrazio eta zerbitzuetako langileei, egonkortasun horrek gure zerbitzu publikoa hobetzen lagunduko duelakoan.

La UPV/EHU pretende impulsar el empleo público de calidad y dotar de mayor estabilidad al personal de administración y servicios, en la confianza de que dicha estabilidad contribuirá a la mejora de nuestro servicio público.

Enplegu publikoaren behin behinekotasun maila oso handia da sektore publikoan eta, horregatik, behin-behinekotasun maila hori txikitzea da administrazio publiko guztiek enplegu publikoaren alorrean ezarrita dituzten helburu nagusietako bat, ezinbesteko baldintza kalitatezko zerbitzu publikoak eskaini ahal izateko.

Los niveles de temporalidad del empleo público en el sector público han llegado a alcanzar cifras elevadas, por lo que la reducción de dicha temporalidad es uno de los objetivos prioritarios establecidos en materia de empleo público por todas las administraciones públicas y una condición necesaria para la prestación de servicios públicos de calidad.

Helburu hori betetzeko, aldi baterako enplegua egonkortzeko ezarrita dauden prozesuen babesean, UPV/EHUko Gobernu Kontseiluaren 2019ko abenduaren 12ko Erabakiaren bidez administrazio eta zerbitzuetako langileentzako 2019ko lan eskaintza publikoa onartu zen (2019ko abenduaren 24ko EHAA, 244. zk.), lotua dagoena ekainaren 27ko 3/2017 Legean (2017. urterako Estatuko Aurrekontu Orokorrena) eta 6/2018 Legean (2018. urterako Estatuko Aurrekontu Orokorrena) aurreikusitako tasa gehigarriei, bai eta 2019. urteko birjartze tasari ere. Era berean, azken erabaki horren bidez barne promozioa onartu zen. Horren ondoren, honako hau ikusi da:

Por ello, con el fin de dar cumplimiento a dicho objetivo, mediante Acuerdo de Consejo de Gobierno de 12 de diciembre de 2019 (BOPV n.º 244, de 24 de diciembre de 2019) se aprobó la oferta de empleo público para el año 2019, derivada tanto de las tasas adicionales permitidas por la Ley 3/2017, de 27 de junio, de Presupuestos Generales del Estado para el año 2017 y la Ley 6/2018, de Presupuestos Generales del Estado para 2018 como la derivada de la tasa de reposición para el año 2019, así como la promoción interna, y todo ello, en el marco de los procesos de estabilización de empleo temporal habilitados a estos efectos. No obstante, se ha detectado que:

– Argitalpen eta Arte Grafikoetako goi mailako teknikarien kategoriako plaza (I. taldea, Argitalpenak eta Arte Grafikoak espezialitatea) bertan behera geratu da bat batean, esleitua izan baita lan eskaintza honen aurreko barne promozioan, Administrazio eta zerbitzuetako lan kontratudun langileen III. Hitzarmen Kolektiboko 15, 16 eta 17. artikuluetan adierazitakoaren arabera.

– La plaza del Grupo I de la categoría Técnico/a Superior de Publicaciones y Artes Gráficas, especialidad Publicaciones y Artes Gráficas, ha decaído de forma sobrevenida debido a la adjudicación de la misma en el proceso de promoción interna previo a la ejecución del presente proceso de OPE, en virtud de las previsiones contenidas en los artículos 15, 16 y 17 del III Convenio Colectivo del personal laboral de administración y servicios.

– Akats bat ikusi da 2019ko lan eskaintzan, egonkortze prozesuaren bidez deitutako plazetako batean. Izan ere, Gestioko Teknikarien (Gestio Orokorra) eskalako 64 plaza eskaini ziren eta Gestioko Teknikarien (Zuzenbidea) eskalako 12; baina Gestioko Teknikarien (Gestio Orokorra) eskalako plazak 63 dira eta Gestioko Teknikarien (Zuzenbidea) eskalakoak 13.

– Se ha detectado un error en la imputación de una de las plazas convocadas en la mencionada OPE 2019, por el proceso de estabilización, de manera que en lugar de figurar ofertadas 64 plazas de la Escala Técnica Superior Gestión, especialidad General y 12 plazas de la Escala Técnica Superior Gestión, especialidad Derecho, corresponde computar 63 plazas de la Escala Técnica Superior Gestión, especialidad General y 13 plazas de la Escala Técnica Superior Gestión, especialidad Derecho.

Bestalde, UPV/EHUren Gobernu Kontseiluaren 2020ko abenduaren 17ko Erabakiaren bidez 2020. urteko lan eskaintza publikoa onartu zen (2020ko abenduaren 31ko EHAA, 262. zk.); eta UPV/EHUren Gobernu Kontseiluaren 2021eko abenduaren 16ko Erabakiaren bidez 2021. urteko lan eskaintza publikoa (2021eko abenduaren 24ko EHAA, 265. zk.).

Además, mediante Acuerdo de Consejo de Gobierno de 17 de diciembre de 2020 (BOPV n.º 262, de 31 de diciembre de 2020) se aprobó la oferta de empleo público para el año 2020. Y mediante Acuerdo de Consejo de Gobierno de 16 de diciembre de 2021 (BOPV n.º 265, de 24 de diciembre de 2021) se aprobó la oferta de empleo público para el año 2021.

Alde batetik, Enplegu publikoan behin behinekotasuna murrizteko premiazko neurriei buruzko abenduaren 28ko 20/2021 Legeak aurreikusten du hirugarren prozesu bat egongo dela behin behineko enplegua egonkortzeko, ekainaren 27ko 3/2017 Legeko 19.Bat.6 artikuluan eta uztailaren 3ko 6/2018 Legeko 19.Bat.9 artikuluan aipatutakoei gehituko zaiena (2017. urterako Estatuko Aurrekontu Orokorren Legea eta 2018. urterako Estatuko Aurrekontu Orokorren Legea, hurrenez hurren). Hirugarren prozesu horretan sartuko dira administrazio publikoetako plaza estruktural guztiak –lanpostuen zerrendetan, plantilletan edo giza baliabideak antolatzeko beste eraren batean agertu zein ez–, baldin eta, aurrekontuetan diruz hornituta egonik, gutxien dela 2020ko abenduaren 31ren aurreko hiru urteetan behin behinean eta etenik gabe beteta egon badira.

Por un lado, con la aprobación de la Ley 20/2021, de 28 de diciembre, de medidas urgentes para la reducción de la temporalidad en el empleo público, se ha previsto un tercer proceso de estabilización del empleo temporal adicional a los que regularon los artículos 19.Uno.6 de la Ley 3/2017, de 27 de junio, de Presupuestos Generales del Estado para el año 2017 y 19.Uno.9 de la Ley 6/2018, de 3 de julio, de Presupuestos Generales del Estado para el año 2018, que incluirán todas las plazas de naturaleza estructural que, estén o no dentro de las relaciones de puestos de trabajo, plantillas u otra forma de organización de recursos humanos que estén contempladas en las distintas Administraciones Públicas, y estando dotadas presupuestariamente, hayan estado ocupadas de forma temporal e ininterrumpidamente al menos en los tres años anteriores a 31 de diciembre de 2020.

Bestetik, enplegu publikoan behin behinekotasuna murrizteko premiazko neurriei buruzko abenduaren 28ko 20/2021 Legea onartu arte, UPV/EHUren lan eskaintza publikoetan sustatu egin dira Euskal Unibertsitate Sistemari buruzko otsailaren 25eko 3/2004 Legeko laugarren xedapen iragankorrean jasota dauden aurreikuspenak, bai eta horiek berme guztiekin garatzea ere.

Por otro lado, hasta la aprobación de la Ley 20/2021, de 28 de diciembre, de medidas urgentes para la reducción de la temporalidad en el empleo público, las ofertas de empleo público de la UPV/EHU impulsan las previsiones contenidas en la disposición transitoria cuarta de la Ley 3/2004, de 25 de febrero, del Sistema Universitario Vasco, asegurando su desarrollo con las máximas garantías.

Lege berriak zehazten du, bat etorrita Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bateratuko 61. artikuluko 6. eta 7. ataletan adierazitakoarekin, merezimenduen bidezko lehiaketa baterako deialdia egingo dela, behin baino ez eta salbuespen moduan, 2016ko urtarrilaren 1a baino lehen behin behinean eta etenik gabe beteta egon diren plazetarako, betiere legeko 2.1 artikuluan jasotako baldintzak betetzen badituzte.

Con esta nueva Ley, con carácter único y excepcional, de acuerdo con lo previsto en el artículo 61.6 y 7 del texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público, se determina la convocatoria por el sistema de concurso de méritos, de aquellas plazas que, reuniendo los requisitos establecidos en el artículo 2.1, hubieran estado ocupadas con carácter temporal de forma ininterrumpida con anterioridad a 1 de enero de 2016.

Horren ondorioz aldatu egin behar dira 2019, 2020 eta 2021. urteetako lan eskaintza publikoak, abenduaren 28ko 20/2021 Legearen babesean behin behineko enplegua egonkortzeko egingo den ezohiko eskaintza berrian sartzeko aipatu diren baldintzak betetzen dituzten plazak, bete egiten baitira legean jasotako baldintzak; eta, administrazio tramiterik egin ez denez, interesatuei ez zaie sortu inolako eskubide espektatibarik.

Esto lleva a modificar las Ofertas de Empleo Público de 2019, 2020 y 2021, a fin de incluir las plazas que cumplen estos requisitos en la nueva oferta excepcional de estabilización de empleo temporal de la Ley 20/2021 de 28 de diciembre, al cumplirse con los requisitos establecidos en dicha norma y que, al no haber tenido desarrollo en su tramitación administrativa, no han generado expectativas de derecho alguno a las posibles personas aspirantes interesadas.

Adierazitakoagatik guztiagatik, bi prozesu mota bereizi behar dira:

En virtud de todo lo expuesto, se deben de diferenciar dos tipos de procesos:

1.– Ezohiko egonkortze prozesua. Hautaketa sistema merezimenduen bidezko lehiaketa izango da eta baldintza hauek betetzen dituzten plazen kasuan baino ez da aplikatuko:

1.– El proceso excepcional de estabilización cuyas convocatorias se regirán por el sistema selectivo de concurso de méritos y que se aplicará única y exclusivamente si se cumplen los requisitos de:

1.1.– 2016ko urtarrilaren 1a baino lehen behin behinean eta etenik gabe beteta egon diren plaza hutsak.

1.1.– Plazas vacantes ocupadas de forma temporal de forma ininterrumpida con anterioridad a 1 de enero de 2016.

1.2.– Behin-behineko langileek 2016ko urtarrilaren 1a baino lehenagotik behin behinean bete dituzten plaza hutsak.

1.2.– Plazas vacantes ocupadas con carácter temporal por personal con una relación, de esta naturaleza, anterior al 1 de enero de 2016.

2.– Ohiko prozesua gainerako plazetarako. Karrerako funtzionario bihurtzeko hautaketa sistema lehiaketa oposizioa izango da, baina oposizio faseko ariketak edo ariketek ez dute izan behar kanporatzaileak 2020ko abenduaren 31ren aurreko hiru urteetan behin behinean eta etenik gabe beteta egon diren plazen kasuan. Lan kontratudun finko bihurtzeko hautaketa sistema, berriz, merezimenduen bidezko lehiaketa izango da.

2.– El proceso ordinario para el resto de las plazas cuyas convocatorias se regirán por el sistema selectivo de concurso-oposición para el acceso a la condición de personal funcionario de carrera, pudiendo no ser eliminatorios el ejercicio o ejercicios que comprendan la fase de oposición de aquellas plazas que hayan estado ocupadas de forma temporal e ininterrumpidamente al menos en los tres años anteriores a 31 de diciembre de 2020 y por el sistema selectivo de concurso de valoración de méritos para el acceso a la condición de personal laboral fijo.

Beraz, eta deialdietara aurkez daitezkeen gainerako pertsonen eskubide legitimoak urratzeko asmorik gabe, lan eskaintza hauei lotutako deialdiak bat etorriko dira aipatutako legeetan adierazitakoarekin (abenduaren 28ko 20/2021 Legea eta otsailaren 25eko 3/2004 Legea), kasu bakoitzari aplikagarri izango zaionean.

Por ello, y sin pretender menoscabar los legítimos derechos del resto de las personas aspirantes, las convocatorias que se deriven de las presentes ofertas se atendrán a las previsiones de las citadas Leyes (Ley 20/2021, de 28 de diciembre y Ley 3/2004, de 25 de febrero) en los que resulte de aplicación a cada una.

Lan eskaintza publiko honek 2022. urteari dagokion birjartze tasa jasotzen du, kontuan izanda abenduaren 28ko 22/2021 Legeak (2022. urterako Estatuko Aurrekontu Orokorrena) gehienez ere % 120an ezartzen duela langileen birjartze tasa.

Además, la presente oferta de empleo público contempla la tasa de reposición correspondiente al año 2022, atendiendo a la tasa de reposición de efectivos fijada en un máximo del 120 % por la Ley 22/2021, de 28 de diciembre, de Presupuestos Generales del Estado para el año 2022.

Kudeaketaren ekonomia, eraginkortasun eta efizientziaren alde, 2022ko lan eskaintza publikoa oraindik deitu gabe dauden aurreko urteetako lan eskaintza publikoekin batera eramango da aurrera.

Por razones de economía, eficacia y eficiencia en la gestión de los procesos selectivos, la ejecución de la oferta pública del año 2022 se llevará a cabo conjuntamente con las ofertas públicas de empleo de los años anteriores pendientes de convocatoria.

Erabaki honetan aipatzen da, baita ere, desgaitasuna duten pertsonentzat gorde beharreko plazen erreserba, nahiz eta eskala, kategoria eta espezialitate bakoitzeko ehunekoa dagozkien deialdietan zehaztu beharko den, ulertuta abenduaren 28ko 20/2021 Legeko seigarren eta zortzigarren xedapen gehigarrien babesean enplegua egonkortzeko egingo den ezohiko prozesuaren kasuan, salbuespenezko prozesu bat denez, behin bakarrik egingo dena, plazen deialdia orokorra izango dela, modu berean baloratzeko parte hartzaile guztien merezimenduak.

En este Acuerdo se contempla, también, la reserva de plazas necesaria para las personas con discapacidad, si bien la fijación de su porcentaje por cada una de las escalas, categorías y especialidades deberá concretarse en las correspondientes convocatorias, entendiendo que en el caso del proceso excepcional de estabilización al amparo de la disposición adicional sexta y octava de la Ley 20/2021, de 28 de diciembre, al tratarse de un proceso excepcional, por una sola vez, la convocatoria de plazas se realizará con carácter general para igual valoración de los méritos objetivos para todas las personas aspirantes.

Era berean, Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren testu bateratuko 14. artikuluan aipatzen den funtzionario publikoen barne promoziorako eskubidea bermatze aldera, barne promozioko prozesuen bidez deitu beharreko lanpostuak ere sartu dira.

Igualmente, con el objeto de garantizar el derecho a la promoción interna del personal funcionario público reconocido en el artículo 14 del Texto Refundido del Estatuto Básico del Empleado Público, se incluyen aquellas plazas que habrán de ser objeto de convocatoria mediante procesos de promoción interna.

Bestalde, lan kontratudun langileei dagokienez, kontuan hartu behar da hitzarmen kolektiboak dioena 15. artikuluko 6. puntuan lanpostu hutsak betetzeari buruz: lanpostu hutsak betetzeko lehenengo lehiaketa orokorra (hurrengo artikuluan jasotzen den promozioaren aurrekoa) burutu eta ondorengo lan eskaintza publikoa egin ostean, lan kontratudun langile finkoen artean beharrezko prozedurak ezarriko dira, eta bermatuko da lanpostu huts bakoitzeko deialdi bat egongo dela gutxienez, lanpostu hori beste edozein prozesutan eskaini aurretik.

Consideración aparte debe hacerse del personal laboral por cuanto el propio Convenio Colectivo vigente dispone en el punto 6 de su artículo 15, relativo a la provisión de vacantes, que «una vez culminado el primer concurso general de provisión de vacantes anterior a la promoción prevista en el artículo siguiente y posterior oferta pública de empleo, se habilitarán cuantos procedimientos sean precisos entre laborales fijos, garantizando siempre que, al menos, habrá una convocatoria por vacante antes de su oferta en cualquier otro proceso».

Horrez gain, hitzarmeneko 16. artikuluko 6. puntuak, promozio profesionalari buruzkoak, hau ezartzen du: promoziorako lehenengo prozesua behin amaitu ondoren, aurreko artikuluko prozesuak bete eta gero, beharrezko prozedurak ezarriko dira lan kontratudun langile finkoen artean, eta bermatuko da lanpostu huts bakoitzeko deialdi bat egongo dela gutxienez, lanpostu hori lan eskaintza publikoan sartu aurretik.

Por su parte, el punto 6 del artículo 16, relativo a la promoción profesional, establece que «una vez culminado el primer proceso de promoción se habilitarán, ejecutados los procesos del artículo anterior, cuantos procedimientos sean precisos entre laborales fijos, garantizando siempre que, al menos, habrá una convocatoria por vacante antes de su incorporación a la oferta pública de empleo».

Beraz, indarrean den Hitzarmen Kolektiboak ezartzen du aldez aurretik egin beharko direla bai lanpostuak betetzeko prozesu bat bai prozedura horien bidez gutxienez deialdi batean jaso ez diren lanpostu hutsak betetzeko promozio profesionaleko prozesu bat.

Por tanto, el Convenio Colectivo vigente impone la obligación de llevar a cabo, con carácter previo, tanto un proceso de provisión de puestos como de promoción profesional de aquellas vacantes que no se hayan convocado, al menos, una vez, mediante estos procedimientos.

Era berean, ezin da albo batera utzi administrazio eta zerbitzuetako lan kontratupeko langileen III. Hitzarmen Kolektiboaren laugarren xedapen gehigarria ezarritakoa; izan ere, horren arabera, hornidura, promozio eta lan eskaintza publikoren prozesuak eta bigarren xedapen iragankorrean ezarritakoak amaitu ondoren, talde bikoitzean irekitako lanpostuen sailkapen profesionalaren behin betiko antolamenduari ekingo zaio, lanpostuek gorengo taldean sartuta gera daitezen behin betiko.

Así mismo, no se puede obviar lo dispuesto en la Disposición Transitoria Cuarta del III Convenio Colectivo del personal laboral de administración y servicios, según la cual, una vez finalizados los procesos de provisión, promoción y oferta pública de empleo y lo dispuesto en la disposición transitoria segunda, se acometerá la definitiva ordenación en la clasificación profesional de los puestos de trabajo abiertos a doble grupo, quedando definitivamente encuadrados en el Grupo Superior.

Bat etorrita xedatutakoarekin Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuan (urriaren 30eko 5/2015 Errege Dekretuak emandako idazketan), Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legeko 23. artikuluan eta UPV/EHUren indarreko Estatutuetako 59. artikuluan, eta gerenteak hala proposatuta gaia negoziatu eta akordiora heldu ondoren alde sozialarekin AZPko funtzionario eta lan kontratudunen negoziazio mahaiek 2022ko urtarrilaren 28an, 2022ko otsailaren 11n, 2022ko otsailaren 25ean, 2022ko martxoaren 11n, 2022ko martxoaren 25ean, 2022ko apirilaren 7an, 2022ko apirilaren 29an, 2022ko maiatzaren 6an eta 2022ko maiatzaren 12an egindako bileretan, Gobernu Kontseiluak honako hau

De conformidad con lo dispuesto en el Estatuto Básico del Empleado Público en la redacción dada por el Real Decreto 5/2015, de 30 de octubre, en el artículo 23 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, y el artículo 59 de los vigentes Estatutos de la UPV/EHU, a propuesta de la Gerencia y previa negociación y acuerdo con la parte social en las sesiones de las Mesas Negociadoras del PAS funcionario y del PAS laboral de 28 de enero de 2022, de 11 de febrero de 2022, de 25 de febrero de 2022, de 11 de marzo de 2022, de 25 de marzo de 2022, de 7 de abril de 2022, de 29 de abril de 2022, de 6 de mayo de 2022 y de 12 de mayo de 2022, el Consejo de Gobierno

ERABAKI DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Onartzea 2022. urteko lan eskaintza publikoa, I. eta II. eranskinetan jasota dagoen moduan.

Primero.– Aprobar la Oferta de Empleo Público para 2022, en los términos recogidos en los anexos I y II.

Bigarrena.– Aldatzea 2019, 2020 eta 2021eko lan eskaintza publikoak, III. eranskinean jasota dagoen moduan, abenduaren 28ko 20/2021 Legearen babesean behin behineko enplegua egonkortzeko egingo diren prozesu berrietan sartzeko aipatu diren baldintzak betetzen dituzten plazak. Hori dela eta, batu egin dira 2019 2020 eta 2021. urteetako lan eskaintzetako plazak eta onartu berri den 2022. urteko lan eskaintzakoak, III. eranskinean jasota dagoen moduan.

Segundo.– Modificar las Ofertas de Empleo Público de los años 2019, 2020 y 2021, en los términos recogidos en el Anexo III, al objeto de proceder a la incorporación de las plazas susceptibles de ser incluidas en los nuevos procesos de estabilización de empleo temporal contemplados en la Ley 20/2021 de 28 de diciembre, al cumplir los requisitos establecidos en la misma, reunificando la totalidad de las plazas ofertadas en las OPEs 2019-2020 y 2021 junto a la ahora aprobada de 2022.

Hirugarrena.– Erabaki hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea.

Tercero.– Insertar este Acuerdo en el Boletín Oficial del País Vasco

Leioa, 2022ko maiatzaren 24.

Leioa, 24 de mayo de 2022.

Errektorea,

La Rectora,

EVA FERREIRA GARCÍA.

EVA FERREIRA GARCÍA.

Idazkari nagusia,

El Secretario General,

AITOR ZURIMENDI ISLA.

AITOR ZURIMENDI ISLA.

I. ERANSKINA
ANEXO I

Lehenengoa.– 2022. urteko lan eskaintza publikoa.

Primero.– Oferta de Empleo Público para 2022.

Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legeko 23. artikuluak xedaturikoarekin bat etorrita, Euskal Herriko Unibertsitateko administrazio eta zerbitzuetako langileentzako lan eskaintza publikoa onartzen da 2022. urterako, erabaki honetan zehaztutako baldintzen arabera.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 23 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, se aprueba la Oferta de Empleo Público del personal de administración y servicios de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea para el año 2022, en los términos y condiciones que se establecen en el presente Acuerdo.

Bigarrena.– Lan eskaintza publikoaren kuantifikazioa.

Segundo.– Cuantificación de la Oferta de Empleo Público.

2.1.– II. eranskinean honako hauek agertzen dira:

2.1.– En el Anexo II se incluye:

2.1.1.– 2022ko birjartze tasari dagozkion plaza hutsak, aurrekontuan diruz hornituak daudenak (langile berriak sartzeko prozesua); eta aldi baterako enplegua egonkortzeko tasa gehigarriari dagozkion plazak (enplegu publikoan behin behinekotasuna murrizteko premiazko neurriei buruzko abenduaren 28ko 20/2021 Legeko 2. artikuluaren babesean langile berriak sartzeko egingo den prozesua). Eranskineko taulan zehaztuta daude funtzionarioen kidegoak eta eskalak eta lan kontratudunen kategoria eta espezialitateak, bai eta kolektibo bakoitzari eskainitako plaza kopurua ere.

2.1.1.– las plazas vacantes para ingreso de nuevo personal dotadas presupuestariamente correspondientes a la tasa de reposición de 2022, así como las plazas para ingreso de nuevo personal correspondientes a la tasa adicional para la estabilización de empleo temporal establecida en el artículo 2 de la Ley 20/2021, de 28 de diciembre, de medidas urgentes para la reducción de la temporalidad en el empleo público, con especificación de los cuerpos y escalas de personal funcionario o categoría y especialidad en el caso de personal laboral, distribuyendo el número de plazas para cada uno de los colectivos mencionados.

2.1.2.– Funtzionarioen barne promoziorako plazak. Horietako batzuk ez dira zenbatzen langileen birjartze tasatik datozen plazen gehieneko mugaren barruan.

2.1.2.– las plazas destinadas a la promoción interna del personal funcionario, algunas de las cuales no computan dentro del límite máximo de plazas derivadas de la tasa de reposición de efectivos.

2.1.3.– Epai judizial irmoaren bidez lan kontratu mugagabea duten langile ez finkoen plazak; eta, epai baten bidez izaera hori modu formalean aitortuta ez izan arren, gutxien dela 2020ko abenduaren 31ren aurreko hiru urteetan behin behinean eta etenik gabe beteta egon diren plazak betiere aurrekontuetan diruz hornituta badaude.

2.1.3.– las plazas del personal laboral indefinido no fijo mediante sentencia judicial firme, así como aquellas que, no contando con una declaración formal por sentencia y estando dotadas presupuestariamente, hayan estado ocupadas de forma temporal e ininterrumpidamente al menos en los tres años anteriores a 31 de diciembre de 2021.

Ohiko prozesuko deialdiak eta ezohiko prozesuak batera zein bereizita egin ahal izango dira.

Las convocatorias del proceso ordinario y del proceso excepcional de estabilización se podrán realizar de forma conjunta o independiente.

Deialdi horietan adierazi beharko dira zeintzuk diren ezohiko prozeduraren bidez deituko diren plazak, hau da, merezimenduen bidezko lehiaketan sartuko direnak.

En dichas convocatorias deberá indicarse qué plazas se convocan por el procedimiento extraordinario de concurso de méritos.

2.2.– Kudeaketaren ekonomia, eraginkortasun eta efizientziaren alde, eskaintza hori oraindik deitu gabe dauden aurreko urteetako lan eskaintza publikoekin batera eramango da aurrera (2019 2020 eta 2021eko lan eskaintzak).

2.2.– Por razones de economía, eficacia y eficiencia en la gestión de los procesos selectivos, esta oferta se acumulará con las Ofertas Públicas de Empleo aprobadas para los años anteriores y que se encuentran pendientes de convocatoria, a saber OPE 2019-2020 y 2021.

2.3.– Deialdietako oinarriak AZPko lan kontratudunen negoziazio mahaietan negoziatuko dira. Ondoren Gobernu Kontseiluari aurkeztuko zaizkio eta, behin onartuta, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian emango dira argitara.

2.3.– Las bases de las convocatorias serán objeto de negociación en las Mesas Negociadoras del PAS y, tras su aprobación por Consejo de Gobierno, se publicarán en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Desgaitasuna duten pertsonak.

Tercero.– Personas con discapacidad.

1.– Deialdietan ez da ezarriko bazterketarik urritasun psikiko eta/edo fisikoengatik, kasuan kasuko lanak edo eginkizunak betetzeko ezintasunak gorabehera, eta deialdi bakoitza argitaratzen denean indarrean egongo den arautegia bete beharko da.

1.– Las convocatorias no establecerán exclusiones por limitaciones psíquicas y/o físicas, sin perjuicio de las incompatibilidades con el desempeño de las tareas o funciones correspondientes, debiendo ajustarse en todo caso a la normativa de aplicación vigente al momento de publicarse la convocatoria correspondiente.

Bai administrazioak bai epaimahaiek laguntza eskatuko ahal izango diete organo tekniko eskudunei horretarako. Era berean, txostena eskatu ahal izango diote administrazio organo eskudunari, deialdiaren helburu diren lanpostuetan egin ohi diren jardueretan aritzeko hautagaiak daukan gaitasunari buruzkoa.

A tal efecto, tanto la Administración como los Tribunales de selección podrán requerir informe de colaboración de los órganos técnicos competentes. Igualmente, podrán requerir informe al órgano administrativo competente respecto de la capacidad de la persona aspirante para el desempeño de las actividades habitualmente desarrolladas en las plazas objeto de la convocatoria.

2.– 2019 2020 2021 eta 2002ko lan eskaintza publikoetako ohiko prozesuetan eskainiko diren lanpostu guztien ehuneko zazpi, gutxienez, gordeko dira, hautaketa probetarako deialdietan, desgaitasuna duten pertsonek bete ditzaten. Desgaitasuna duten pertsonatzat joko dira Desgaitasuna daukaten pertsonen eskubideei eta haien inklusio sozialari buruzko Lege Orokorraren testu bateratuan hala definitutakoak (4. artikulua, 2. atala). Gutxieneko ehuneko zazpi (7) hori gordetzeko orduan gutxienez eskainitako plazen ehuneko bia (2) adimen desgaitasuna egiaztatzen duten pertsonek bete beharko dute eta eskainitako gainerako plazak beste edozein desgaitasun mota egiaztatzen dutenek. Hori guztia egingo da betetzeko Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren testu bateratuko 59. artikulua.

2.– Las convocatorias que se deriven del proceso ordinario de las OPEs 2019-2020-2021 y 2022 deberán incluir la reserva de un cupo no inferior al siete por ciento para ser cubiertas entre personas con discapacidad, considerando como tales las definidas en el apartado 2 del artículo 4 del texto refundido de la Ley General de derechos de las personas con discapacidad y de su inclusión social. La reserva del mínimo del siete (7) por ciento se realizará de manera que, al menos, el dos (2) por ciento de las plazas ofertadas lo sea para ser cubiertas por personas que acrediten discapacidad intelectual y el resto de las plazas ofertadas lo sea para personas que acrediten cualquier otro tipo de discapacidad. Todo ello en cumplimiento de lo dispuesto en el artículo 59 del texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.

Desgaitasuna duten pertsonentzat gordetako lanpostuen kasuan, betetzen ez direnak txanda librera pasatuko dira.

Las plazas reservadas para personas con discapacidad que queden desiertas, se podrán acumular al turno libre.

3.– Hautaketa prozesuetan, denbora eta bitartekoei dagokienez, egin beharreko egokitzapenak egingo dira, halakorik eskatuko luketen desgaituentzat, pertsona horien eta gainerako hautagaien arteko baldintza berdintasuna bermatzeko.

3.– En los procesos selectivos se establecerán, para las personas con discapacidad que lo soliciten, las adaptaciones posibles de tiempos y medios tendentes a garantizar la igualdad de condiciones de estas con respecto al resto de personas aspirantes.

Laugarrena.– Barne promozioa.

Cuarto.– Promoción interna.

Barne promozioko prozesuak arautzen dituen legeriari jarraituta, funtzionarioentzako plazen deialdia egiten da.

En el marco de la legislación reguladora de los procesos de promoción interna se convocan plazas para personal funcionario.

Barne promozioko hautaketa prozesu horiek egin ahal izango dira eskaintza publikoko ohiko deialdiekin batera edo beste deialdi baten bidez.

Estos procesos selectivos de promoción interna podrán ser convocados conjuntamente con las convocatorias ordinarias de nuevo ingreso o mediante convocatoria independiente.

Deialdi bakoitzeko oinarri espezifikoetan zehaztuko da zein kolektibok parte hartu ahal izango duen eta zeintzuk diren deialdiaren ezaugarriak eta baldintzak.

Serán las bases específicas de cada convocatoria las que determinarán los colectivos que podrán participar y las características y condiciones del mismo.

Bosgarrena.– Lan eskaintza aurrera eramatea.

Quinto.– Ejecución de la oferta.

Lan eskaintza publiko honen helburu diren plazak betetzeko deialdia kasuan kasuko aldizkari ofizialean argitaratu beharko da 2022ko abenduaren 31 baino lehen.

La convocatoria de las plazas objeto de esta oferta de empleo público deberá publicarse en el correspondiente Boletín Oficial antes del 31 de diciembre de 2022.

Hautaketa prozesuak 2024ko abenduaren 31 baino lehen ebatzi beharko dira.

La resolución de estos procesos selectivos deberá finalizar antes del 31 de diciembre de 2024.

LEHENENGO XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL PRIMERA

Bat etorrita Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren testu bateratuko 70.1 artikuluak dioenarekin, deialdi bakoitzean eskaintzen den plaza kopuruari gehitu ahal izango zaio kopuru horren ehuneko hamarra, betiere I. eranskin honetako bosgarren atalean aipatutako baldintzak betetzen badituzte.

De conformidad con el artículo 70.1 del texto refundido de la Ley del Estatuto Básico, se podrán adicionar hasta un diez por cien del total de plazas ofertadas en las correspondientes convocatorias, siempre que cumplan los requisitos establecidos en el apartado quinto de este Anexo I.

BIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA.– Lan kontratu mugagabea duten langile ez finkoak.
DISPOSICIÓN ADICIONAL SEGUNDA.– Personal indefinido no fijo.

2020ko abenduaren 31 baino lehenagoko epaiaren bidez lan kontratu mugagabedun langile ez finkoak direnen plazak eskaintzan sartu dira; eta, alde batera utzita noiz aitortu zaien langile horiei mugagabe ez-finkoaren izaera epaiaren bidez, plazen jatorria plaza estruktural gisa 2016ko urtarrilaren 1a baino lehenagokoa denez, enplegua egonkortzeko ezohiko prozesuan sartu dira plaza horiek (merezimenduen bidezko lehiaketa).

Se incorporan a la oferta las plazas del personal declarado indefinido no fijo mediante sentencia a 31 de diciembre de 2020 y dado que, con independencia de la fecha en que se haya declarado por sentencia la condición de indefinido no fijo, el origen de la plaza como plaza estructural es anterior al 1 de enero de 2016, las plazas se han incorporado al proceso extraordinario de estabilización de concurso de méritos.

Gainera, 20/2021 legean adierazitakoaren arabera, plaza bat enplegu publikoa egonkortzeko eskaintzan sartzeko arrazoia ez da izango aitortua izatea modu formalean mugagabe ez finkoaren izaera, baizik eta betetzea legean adierazitako gainerako baldintzak (2. artikulua, eta 6. eta 8. xedapen iragankorrak). Beraz, kasuan kasuko lan eskaintza publikoa osatzen duten plazen zerrendan sartu dira, baita ere, lan kontratu mugagabedun langiletzat har daitezkeen pertsonek betetzen dituzten plazak, nahiz eta izaera hori ez izan aitortuta modu formalean epai baten bidez.

Además, las previsiones de la Ley 20/2021 determinan que la inclusión de una/s plaza/s en la oferta de empleo público de estabilización dependa, no tanto de la declaración formal de su carácter de indefinida no fija, sino del resto de condiciones previstas en su artículo 2, DA 6.ª y DA 8.ª. Por tanto, también se han incorporado en el listado de plazas que conforman la correspondiente oferta de empleo público las desempeñadas por el personal susceptible de ser considerado indefinido, si bien, no tiene una declaración formal por sentencia de tal condición.

AZKEN XEDAPENA.– Indarrean sartzea.
DISPOSICIÓN FINAL.– Entrada en vigor.

Erabaki hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta egunean bertan sartuko da indarrean.

El presente Acuerdo entrará en vigor el mismo día al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental