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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

89. zk., 2022ko maiatzaren 10a, asteartea

N.º 89, martes 10 de mayo de 2022


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
1970
1970

EBAZPENA, 2022ko apirilaren 22koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko idazkari nagusiarena, Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko Kalitate Batzordearen Arautegiaren aldaketa onartzen duena.

RESOLUCIÓN de 22 de abril de 2022, del Secretario General de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por la que se aprueba la modificación del Reglamento de la Comisión de Calidad de la Facultad de Medicina y Enfermería.

2022ko urtarrilaren 27ko bileran Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko Batzarrak ikastegiko Kalitate Batzordearen arautegia aldatzea onartu zuen, bertako kideen artean ikastegiari atxikitako master ofizialen ordezkariak sartzeko. Artikulu batzuei eragiten dieten beste aldaketa txiki batzuk ere egin dira, eta 2016an aldatu zen fakultatearen izena zuzendu da. Horregatik guztiagatik, arautegiaren testu berri osoa argitaratzea erabaki da.

En sesión de 27 de enero de 2022 la Junta de la Facultad de Medicina y Enfermería aprobó la modificación del Reglamento de la Comisión de Calidad del Centro para incluir entre sus miembros una representación de los másteres oficiales adscritos al Centro. También se han llevado a cabo otras modificaciones que afectan a la redacción de algunos artículos, además de corregir el nombre de la Facultad modificado en el año 2016. Por todo ello, se ha optado por publicar un nuevo texto completo del reglamento.

Arautegia aldatzeko proposamen horrek Lege Zerbitzuaren aldeko txostena du, errespetatu egiten baitu Irakaskuntza Ikastegietako Kalitate Batzordearen Esparru Araudian jasotakoa batzordeen osaerari dagokionez. UPV/EHUko idazkari nagusiari dagokio, Gobernu Kontseiluak eskuordetuta, Ikastegietako Kalitate Batzordeen Esparru Arautegiaren 2.2 artikuluaren arabera, Ikastetxeen Kalitate Arautegiak onartzea, baldin eta bertako kideren batek edo ikastetxeko Batzordeko kideen % 15ek ez badu berariaz eskatzen Gobernu Kontseiluari bidaltzeko.

La propuesta de modificación cuenta con el informe favorable del Servicio Jurídico al respetar lo previsto en el Reglamento Marco de las Comisiones de Calidad de los Centros Docentes en cuanto a la composición de las mismas. Corresponde al Secretario General de la UPV/EHU, por delegación del Consejo de Gobierno, de acuerdo al artículo 2.2 del Reglamento Marco de las Comisiones de Calidad de los Centros Docentes, la aprobación de los Reglamentos de Calidad de los Centros, siempre que no haya solicitud expresa de elevación al Consejo de Gobierno por alguna persona integrante de este o del 15 % de las y los miembros de la Junta del propio Centro.

Adierazitakoagatik guztiagatik, ondokoa

En virtud de lo anterior,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Onartzea Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko Kalitate Batzordearen Arautegiaren aldaketa, eranskienean jasota bezala.

Primero.– Aprobar la modificación del Reglamento de la Comisión de Calidad de la Facultad Medicina y Enfermería en los términos recogidos en el anexo.

Bigarrena.– Agindua ematea Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Aldaketa hau EHAAn argitaratzen den egunean sartuko da indarrean.

Tercero.– La modificación entrará en vigor el mismo día de su publicación.

Leioa, 2022ko apirilaren 22a.

En Leioa, a 22 de abril de 2022.

Idazkari nagusia,

El Secretario General,

AITOR ZURIMENDI ISLA.

AITOR ZURIMENDI ISLA.

ERANSKINA
ANEXO
MEDIKUNTZA ETA ERIZAINTZA FAKULTATEKO KALITATE BATZORDEAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA COMISIÓN DE CALIDAD DE LA FACULTAD DE MEDICINA Y ENFERMERÍA
ATARIKOA
PREÁMBULO

Ikastegiko Kalitate Batzordea eratu da Europako Unibertsitate Eremuan sartzeko prozesuan zehaztutako arauak betetzeko. Zehatzago esanda, ikastegiko gradu berrietako ikasketa planetan zehaztutakoa beteko du arautegi honek, non argi eta garbi adierazten den koordinazio mekanismo bertikalak eta horizontalak egon beharko direla titulazioetako maila eta moduluetan. Gradu berrietan ezartzen da ikastegiek Kalitatea Bermatzeko Barne Sistema (KBBS) izan beharko dutela. Era berean, AUDIT programaren arabera, KBBS bat daukaten ikastegietan, bertako Kalitate Batzordeak ebaluatu egin behar du sistema hori. Bestalde, 2009ko abenduaren 22an UPV/EHUko Gobernu Kontseiluak «Docentiaz» Programa onartu zuen, UPV/EHUko Irakasleen Irakaskuntza Jarduera Ebaluatzekoa; programa hori gauzatzeko beharrezkoa da, haren testuan bertan adierazten den bezala, ikastegietako kalitate batzordeek beren arautegiak izatea.

La constitución de la Comisión de Calidad del Centro da cumplimiento a las directrices emanadas del proceso de convergencia en el Espacio Europeo de Educación Superior. En particular, esta normativa atiende a las previsiones de los planes de estudio de los nuevos grados del Centro, donde se refiere expresamente la existencia de unos mecanismos de coordinación vertical y horizontal en los distintos cursos y módulos de las titulaciones. Los nuevos Grados establecen que los Centros docentes se dotarán de un Sistema de Garantía Interna de Calidad (SGIC). A su vez, el programa AUDIT requiere que los Centros dotados de un SGIC pongan en práctica su diseño a través de la evaluación del funcionamiento de dicho sistema por la Comisión de Calidad del Centro. Por otra parte, el Programa de Evaluación de la Actividad Docente del profesorado de la UPV/EHU, Docentiaz, aprobado por el Consejo de Gobierno de la UPV/EHU de 22 de diciembre de 2009, prevé también para su puesta en práctica la existencia de una normativa de desarrollo de las Comisiones de Calidad de los Centros.

Ikastegiko Kalitate Batzordea Fakultateko Batzarrak izendatutako batzordea da. Dekanotza taldearekin eta Medikuntza eta Erizaintza Fakultatean irakasten diren titulazioen curriculum garapenaren eta koordinazioaren ardura duen batzordearekin batera, KBBSren plangintza, koordinazioa eta jarraipen egiten du eta, gainera, barne komunikaziorako tresna da kalitate sistema honen politika, helburu, plan, programa, erantzukizun eta lorpenen inguruan. Kalitate Batzordeak, gainera, ikastegiko dekanotza taldeari eta Fakultateko Batzarrari laguntza eta aholkua ematen die tituluen curriculuma garatzeko plangintzan eta jarraipen lanean, gaitasunetan oinarritutako irakaskuntza ikaskuntza ereduaren arabera (Gobernu Kontseiluak 2010eko apirilaren 29an onartutakoa). Eredu horretan, metodologia aktiboen bidez eta informazio eta komunikazio teknologien laguntzaz, ikasleak berak gidatutako ikaskuntza sustatzen da (banaka nahiz taldean lan eginda), bai eta etengabeko ebaluazioa ere, guztia irakaskuntza eleaniztunaren testuinguruan. Era berean, ikastegiko Kalitate Batzordeak irakasleen ebaluaziorako txostenak egingo ditu.

La Comisión de Calidad del Centro es una comisión nombrada por la Junta de Facultad que participa, en conjunción con el equipo decanal y la comisión responsable del desarrollo y coordinación curricular de los títulos impartidos en la Facultad de Medicina y Enfermería, en las tareas de planificación, coordinación y seguimiento del SGIC, actuando además como uno de los vehículos de comunicación interna de la política, objetivos, planes, programas, responsabilidades y logros de este sistema de calidad. La Comisión de Calidad del Centro será, además, el órgano que apoye y asesore al equipo decanal del Centro y a la Junta de Centro en la planificación y seguimiento del desarrollo curricular de los títulos, en base al modelo de enseñanza-aprendizaje aprobado por el Consejo de Gobierno de 29 de abril de 2010, un sistema basado en competencias, en el que a través de metodologías activas y con el apoyo de las tecnologías de la información y comunicación, se fomente el aprendizaje autodirigido (individual y grupal) y la evaluación continua, en un contexto de enseñanza plurilingüe. Así mismo, la Comisión de Calidad del Centro se ocupará de emitir los informes para la posterior evaluación del profesorado.

Ikastegiko Batzarrari dagokio ikastegiko kalitate politika eta helburuak onartzea, bai eta Kalitate Batzordearen eraketa, osaera eta eginkizunak onartzea ere. Orobat, Ikastegiko Batzarrari dagokio titulazioetarako proposatzen diren hobekuntza ekintzak onartzea, graduko eta graduondoko tituluen kalitatea bermatzeko sistemaren esparruan, Kalitate Batzordeak egindako txostenak oinarri hartuta, besteak beste. Horrela, bada, arautegi honetan jasota daude ikastegietako kalitate batzordeen arautegietan aipatu beharreko gutxieneko jarraibideak. Batzordearen eginkizunak, osaera eta funtzionamendua ezartzen dira.

En la Junta de Centro recae la responsabilidad de aprobar la política y objetivos de calidad del Centro, así como la de aprobar la constitución, composición y funciones de la Comisión de Calidad. Así mismo, la Junta de Centro es responsable de la aprobación de acciones de mejora en las diferentes titulaciones, en el marco del Sistema de Garantía de la Calidad de los Títulos de Grado y Postgrado, en base, entre otros, a los informes de evaluación del sistema presentados por la Comisión de Calidad. El presente Reglamento recoge, en consecuencia, el conjunto de directrices que, con carácter de mínimos, han de contemplar el Reglamento de las Comisiones de Calidad del Centro. Se establece sus funciones, composición y funcionamiento.

1. artikulua.– Arautegiaren helburua.

Artículo 1.– Objeto del Reglamento.

1.– Arautegi honen helburua da ikastegiko Kalitatea Bermatzeko Barne Sistemaren (KBBS) ardura duen organoaren egitura, osaera eta eginkizunak zehaztea.

1.– El objeto del presente Reglamento es establecer la estructura, composición y funciones del órgano responsable del Sistema de Garantía Interna de Calidad (SGIC) del Centro.

2.– Organoaren izena hau da: ikastegiko Kalitate Batzordea.

2.– Dicho órgano se denominará Comisión de Calidad del Centro.

2. artikulua.– Araubide juridikoa.

Artículo 2.– Régimen jurídico.

Ikastegiko Kalitate Batzordeak arautegi honen arabera eta aplikagarri diren gainerako arautegiei jarraiki jardungo du.

La Comisión de Calidad del Centro se regirá por el presente Reglamento y por la demás normativa que le sea de aplicación.

3. artikulua.– Eginkizunak.

Artículo 3.– Funciones.

1.– Kalitate Batzordeak eginkizun hauek izango ditu:

1.– La Comisión de Calidad tendrá las siguientes funciones:

a) Kalitatea Bermatzeko Barne Sistemaren (KBBS) diseinua, ezarpena, abian jartzea eta jarraipena bultzatzea.

a) Promover el diseño, implantación, puesta en marcha y seguimiento del Sistema de Garantía Interna de Calidad (SGIC).

b) Prozesuei jarraipena egitea dagozkien adierazleen bitartez.

b) Realizar el seguimiento de los procesos a través de los indicadores asociados a los mismos.

c) Ikastegiko dekanotza taldeari batzordearen proposamenak aurkeztea.

c) Elevar las propuestas acordadas en el seno de la Comisión al equipo decanal del Centro.

d) Ikastegiaren urteko helburuak jaso eta, behar denean, haien formulazioa koordinatzea, eta helburuok betetzeko prozesuari jarraipena egitea.

d) Recibir y, en su caso, coordinar la formulación de los objetivos anuales del Centro y realizar el seguimiento de su ejecución.

e) Unibertsitateko planetan biltzen diren helburuak ikastegira egokitzeko plana onartzea.

e) Proponer el plan de adecuación al Centro de los objetivos contenidos en los planes universitarios.

f) Ikastegiak eskaintzen dituen ikasketen kalitatea aldiro ebalua dadin proposatzea, eta unibertsitatearen zerbitzu publikoa hobetzeko neurriak proposatzea.

f) Proponer la realización de evaluaciones regulares de calidad sobre las ofertas docentes del Centro y proponer medidas de mejora del servicio público universitario.

g) Gogobetetze inkesten emaitzak jasotzea eta, haietatik abiatuta, hobekuntzak proposatzeko irizpideak ematea.

g) Recibir los resultados de las encuestas de satisfacción y proponer criterios para las propuestas de mejora que puedan derivarse de esos resultados.

h) Urteko jarraipen txostena egitea KBBSren azterketa eta berrikuspenetik abiatuta, eta hobekuntza ekintzak proposatzea titulazio bakoitzean ezarritako helburuak betetzeko.

h) Realizar un Informe Anual de seguimiento a partir del análisis y revisión del SGIC, proponiendo a su vez las acciones de mejora que se consideren necesarias para la obtención de los objetivos establecidos en cada titulación.

i) Fakultatean irakasten diren titulazioen eta ikastegiaren akreditazioa lortzen eta aldiro berritzen laguntzea.

i) Contribuir a la obtención y a la renovación periódica de la acreditación de la Facultad y de las titulaciones que imparte.

j) Ikastegiko kalitate politika eta helburuen berri emateko tresna izatea, eta helburuok bete daitezen eta unibertsitateko kideen artean zabal daitezen bermatzea.

j) Servir de vehículo de comunicación de la política y objetivos de calidad del Centro, garantizando su cumplimiento y su difusión entre la comunidad universitaria.

k) Titulazioen curriculuma garatzeko plangintza eta haren zehaztapena egiten laguntzea, bai eta jarraipena ere.

k) Contribuir a la planificación y despliegue del desarrollo curricular de las titulaciones, así como al proceso de seguimiento de las mismas.

l) Ikastegiko titulazioen koordinazio bertikal eta horizontalerako proposamenak egitea, hala maila eta modulu bakoitzaren barruan nola maila eta moduluen artean.

l) Elevar propuestas en relación a las tareas de coordinación vertical y horizontal de las titulaciones del Centro tanto dentro de cada curso y módulo como entre los distintos cursos y módulos.

m) Ikastegiko irakasleek gradu berrietako curriculuma hobeto garatzeko tresnak eta metodologiak ikas ditzaten sustatzea.

m) Promover la formación del profesorado del Centro en herramientas y metodologías docentes para la mejora del desarrollo curricular de los nuevos grados.

n) Eskolako kideek eta interes taldeek kalitateari eta ebaluazioari buruzko prestakuntza har dezaten bultzatzea.

n) Promover la formación de sus miembros y de los grupos de interés del Centro en materia de calidad y evaluación.

o) Laguntza ematea zuzendaritzari KBBSrekin zerikusia duten gaietan.

o) Asesorar a la Dirección del Centro sobre aspectos relacionados con el SGCI.

p) Ikastegiko Batzarrari bere eskumenen arloko erabaki proposamenak aurkeztea.

p) Proponer a la Junta de Centro la aprobación de resoluciones en el ámbito de su competencia.

q) Eginkizunak aurrera eramateko beharrezko ikusten dituen azpibatzordeak sortzea.

q) Crear cuantas subcomisiones considere adecuadas para el ejercicio de sus funciones.

r) Unibertsitateko araudiak esleitu edo Fakultateko Batzarrak eskuordetzen dizkion gainerako guztiak.

r) Cuanta otra le confiera la normativa universitaria o le sean delegadas por la Junta de Facultad.

4. artikulua.– Osaera.

Artículo 4.– Composición.

1.– Hauek izango dira Kalitate Batzordeko kideak:

1.– La Comisión de Calidad estará integrada por:

a) Dekanotza taldearen zazpi ordezkari:

a) Siete representantes del equipo decanal:

– Kalitatearen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o el Vicedecano responsable de calidad.

– Gai hauen ardura duten bost dekanorde: gradua, graduondokoa, plangintza, antolakuntza akademikoa eta arlo klinikoa.

– Cinco Vicedecanas o Vicedecanos que tengan responsabilidad en los temas de grado, postgrado, planificación, ordenación académica y áreas clínicas.

– Donostiako Atalaren koordinazioko dekanordea.

– La Vicedecana o el Vicedecano coordinador/a de la sección de Donostia.

b) IRIen lau ordezkari, dekanotza taldeak hautatuko dituenak, egoitza ikastegian duten sailen proposamenari jarraiki. Ahal den neurrian, irakasle eta ikertzaile horiek ez dira izango dekanotza edo zuzendaritza taldeko kide eta eskolak emango dituzte ikastegiak eskaintzen dituen titulazioetan.

b) Cuatro representantes del PDI que serán elegidos por el equipo decanal a propuesta de los Departamentos con sede en el Centro. En la medida de lo posible se procurará que este personal Docente e Investigador sea ajeno al Equipo Decanal o de Dirección e imparta docencia en distintas titulaciones del centro.

c) Graduetako lau koordinatzaile:

c) Cuatro coordinadoras/es de grado:

– Medikuntzako Graduko koordinatzailea.

– Una coordinadora o coordinador del Grado de Medicina.

– Odontologiako Graduko koordinatzailea.

– Una coordinadora o coordinador del Grado de Odontología.

– Fisioterapiako Graduko koordinatzailea.

– Una coordinadora o coordinador del Grado de Fisioterapia.

– Erizaintzako Graduko koordinatzailea.

– Una coordinadora o coordinador del Grado de Enfermería.

d) Medikuntzako Graduko modulu klinikoen koordinatzailea.

d) Una coordinadora o coordinador de módulos clínicos del Grado de Medicina.

Dekanotza taldeak izendatuko ditu lau graduetako eta moduluetako koordinatzaileak. Izendapen horietarako, dekanotza taldeak, ahal dela, Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko graduko titulazioetan mailako koordinatzaile lanak egin dituzten irakasle eta ikertzaileak hartuko ditu kontuan. Ahalegina egingo da irakasleak eta ikertzaileak dekanotza taldeko kide izan ez daitezen, eta gizon eta emakumeek pareko ordezkari kopurua izan dezaten batzordean. Bi hizkuntza ofizialak ezarrita dauden mailetan, titulazioetako euskara eta gaztelaniako taldeek pareko ordezkari kopurua izan dezatela zainduko da.

El equipo decanal designará los y las coordinadores de las cuatro titulaciones de grado y de los módulos. El equipo decanal considerará para esta designación, si es posible, el PDI de los departamentos que haya participado previamente en tareas de coordinación de curso en las titulaciones de grado de la Facultad de Medicina y Enfermería. Se procurará que este PDI sea ajeno al Equipo Decanal y que haya una representación equilibrada de ambos sexos en la misma. En los cursos donde estén implantadas las dos líneas lingüísticas oficiales se velará para que haya una representación equilibrada de los grupos docentes de euskara y castellano de las titulaciones.

e) Ordezkari bat fakultateari atxikitako lau master ofizialeko edo lautik beherako multzo bakoitzeko. Ordezkari horiek dekanotza taldeak izendatuko ditu, ikastegiko masterren arduradunen artetik.

e) Una o un representante por cada fracción de 4 másteres oficiales adscritos a la facultad. Estos representantes serán designados por el equipo decanal entre las y los responsables de los másteres del centro.

f) Administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bi. Horietako bat ikastegiko kalitateko teknikaria izango da.

f) Dos representantes del Personal de Administración y servicios. De ellas, una será la Técnica o Técnico de calidad del centro.

g) Ikasleen bost ordezkari, ikastegiko Ikasleen Kontseiluaren proposamenari jarraiki izendatuak. Horietako lau, ahal dela, graduetako ikasleak izango dira eta bat masterreko ikaslea.

g) Cinco representantes del alumnado, designados a propuesta del Consejo de Estudiantes del Centro. Preferentemente, cuatro serán estudiantes de las titulaciones de grado y una persona será estudiante de máster.

2.– Kalitate Batzordeko burua Kalitateko dekanordea izango da, dekanoaren eskuordetzaz. Ikastegiko kalitateko teknikaria batzordeko idazkaria izango da, batzordeak berak hala erabakitzen badu.

2.– La Vicedecana o Vicedecano de Calidad presidirá la Comisión de Calidad por delegación de la Decana o Decano. La Técnica o Técnico de calidad del centro podrá ejercer como secretaria o secretario de la Comisión si así lo decide la propia Comisión.

3.– Kalitate Batzordeko kideen izendapena Fakultateko Batzarrak berretsiko du, dekanotza taldeak proposatuta.

3.– El nombramiento de los miembros de la Comisión de Calidad será ratificado por la Junta de Facultad, a propuesta del equipo decanal.

4.– Kalitate Batzordeko kideak lau urterako izendatuko dira, ikasleen ordezkariak izan ezik. Azken horiek bi urterako izendatuko dira. Edonola ere, Fakultateko Batzarrak urtero berretsiko ditu Kalitate Batzordeko kide berrien izendapenak, kideak izendatu behar badira hutsuneak egoteagatik (kargua uztea, kargutik kentzea, erretiroa eta abar).

4.– El nombramiento de los miembros de la Comisión de Calidad se hará por un periodo de cuatro años, excepto para el alumnado, que será de dos años. En cualquier caso, la Junta de Facultad ratificará anualmente los nuevos nombramientos de la comisión de calidad en caso de que sea necesario su designación por aparición de vacantes (cese, destitución, jubilación, etc.).

5.– Ikastegiko Kalitate Batzordearen irizpideek eta jardunak jarraipena izan dezaten, ez dira aldatuko kide guztiak batera.

5.– Con el fin de asegurar la continuidad de los criterios y funcionamiento de la Comisión de Calidad del Centro, la renovación de sus miembros se hará en distintos plazos.

5. artikulua.– Kalitate Batzordearen azpibatzordeak.

Artículo 5.– Subcomisiones de la Comisión de Calidad.

Dekanotza taldeak proposatuta, Kalitate Batzordeak laguntza azpibatzordeak eratu ahal izango ditu titulazioen curriculuma garatu eta koordinatzeko, Docentiaz programaren ebaluazioa egiteko eta beharrezkotzat jotzen den beste edozein eginkizun betetzeko. Kalitate Batzordeak zehaztuko ditu azpibatzorde horien jarduera arloa eta eginkizunak, bai eta, behar izanez gero, bere funtzionamendua eta berezitasunak. Edonola ere, azpibatzorde horien lana aholkua ematea izango da, eta Kalitate Batzordeak eta Fakultateko Batzarrak berretsi beharko dituzte beren erabakia eta osaera.

A propuesta del equipo decanal, la Comisión de Calidad constituirá subcomisiones de apoyo para el desarrollo y coordinación curricular de las titulaciones, la evaluación del programa Docentiaz y cualquier otra función que se considere necesaria. La comisión de calidad determinará el ámbito de actuación y funciones de estas subcomisiones, así como sus peculiaridades y, en su caso, su régimen de funcionamiento. En cualquier caso, el trabajo de estas subcomisiones será de carácter consultivo y sus decisiones e integrantes serán ratificadas por la Comisión de Calidad y por la Junta de Facultad.

1.– Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko graduko eta graduondoko titulazioen curriculum garapen eta koordinaziorako azpibatzordeak. Beren eginkizuna izango da laguntza ematea Kalitate Batzordeari eta dekanotza taldeari titulazioen curriculum garapena eta jarraipena ikuskatzeko zereginean, eta bermatzea bai titulazioen koordinazio bertikala bai titulazioetako maila eta/edo irakasguneen koordinazio horizontala.

1.– Subcomisiones para el Desarrollo y Coordinación Curricular de las titulaciones de grado y postgrado de la Facultad de Medicina y Enfermería. Su función será apoyar a la comisión de calidad y al equipo decanal en la supervisión del seguimiento y desarrollo curricular de las titulaciones, así como en garantizar la coordinación vertical de las titulaciones y coordinación horizontal de los cursos y/o unidades docentes de las titulaciones.

Aipatutako azpibatzordeen osaera hau da:

Formarán parte de las mismas:

a) Medikuntzako Gradua:

a) En el grado de Medicina:

– Graduen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de grados.

– Kalitatearen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de calidad.

– Plangintzaren ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de la planificación.

– Arlo klinikoen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de áreas clínicas.

– EKOEren ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de la ECOE.

– Medikuntzako Graduko koordinatzailea.

– La coordinadora o coordinador del Grado en Medicina.

– Medikuntzako Graduko modulu klinikoen koordinatzailea.

– Una coordinadora o coordinador de módulos clínicos del Grado de Medicina.

– Medikuntzako 1., 2. eta 3. mailen koordinatzaileak, gaztelaniazko eta euskarazko adarretakoak.

– Las coordinadoras o coordinadores de 1.º a 3.º cursos de Medicina en las líneas de castellano y euskara.

– Medikuntzako irakasguneetako koordinatzaileak.

– Las coordinadoras o coordinadores de Unidades Docentes de Medicina.

– IRIen bi ordezkari, dekanotza taldeak aukeratuak titulazioan eskolak ematen dituzten sailen proposamenari jarraiki. Ahalegina egingo da irakasleak eta ikertzaileak dekanotza edo zuzendaritza taldeko kide izan ez daitezen.

– Dos representantes del PDI elegidos por el equipo decanal a propuesta de los Departamentos que impartan docencia en la titulación. En la medida de lo posible se procurará que este PDI sea ajeno al Equipo Decanal o de Dirección.

– Medikuntzako Graduko bi ikasle, ikastegiko Ikasleen Kontseiluaren proposamenari jarraiki izendatuak.

– Dos estudiantes del grado en Medicina, designados a propuesta del Consejo de Estudiantes del Centro.

– Administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat.

– Un representante del Personal de Administración y Servicios.

b) Odontologiako Gradua:

b) En el grado de Odontología:

– Graduen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de grados.

– Kalitatearen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de calidad.

– Plangintzaren ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de la planificación.

– Odontologiako Graduko koordinatzailea.

– El o la coordinadora del Grado en Odontología.

– Odontologiako bost mailen koordinatzaileak, gaztelaniazko eta euskarazko adarretakoak.

– Las coordinadoras o coordinadores de los cinco cursos de Odontología en las ramas de castellano y euskara.

– Odontologia Klinikako Zerbitzuaren arduraduna.

– El o la coordinadora asistencial de la Clínica Odontológica.

– IRIen bi ordezkari, dekanotza taldeak aukeratuak titulazioan eskolak ematen dituzten sailen proposamenari jarraiki. Ahalegina egingo da irakasleak eta ikertzaileak dekanotza edo zuzendaritza taldeko kide izan ez daitezen.

– Dos representantes del PDI elegidos por el equipo decanal a propuesta de los Departamentos que impartan docencia en la titulación. En la medida de lo posible se procurará que este PDI sea ajeno al Equipo Decanal o de Dirección.

– Odontologiako Graduko bi ikasle, ikastegiko Ikasleen Kontseiluaren proposamenari jarraiki izendatuak.

– Dos estudiantes del grado en Odontología, designados a propuesta del Consejo de Estudiantes del Centro.

– Administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat.

– Un representante del Personal de Administración y Servicios.

c) Fisioterapiako Gradua:

c) En el grado de Fisioterapia:

– Graduaren ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de grados.

– Kalitatearen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de calidad.

– Plangintzaren ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de la planificación.

– Kanpoko Curriculum Praktiketako dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano de Prácticas Curriculares Externas del centro.

– Fisioterapiako Graduko koordinatzailea.

– El o la coordinadora del grado en Fisioterapia.

– Fisioterapiako lau mailen koordinatzaileak, gaztelaniazko eta euskarazko adarretakoak.

– Las coordinadoras o coordinadores de los cuatro cursos de Fisioterapia en las ramas de castellano y euskara.

– IRIen bi ordezkari, dekanotza taldeak aukeratuak titulazioan eskolak ematen dituzten sailen proposamenari jarraiki. Ahalegina egingo da irakasleak eta ikertzaileak dekanotza edo zuzendaritza taldeko kide izan ez daitezen.

– Dos representantes del PDI elegidos por el equipo decanal a propuesta de los Departamentos que impartan docencia en la titulación. En la medida de lo posible se procurará que este PDI sea ajeno al Equipo Decanal o de Dirección.

– Fisioterapiako Graduko bi ikasle, ikastegiko Ikasleen Kontseiluaren proposamenari jarraiki izendatuak.

– Dos estudiantes del grado en Fisioterapia, designados a propuesta del Consejo de Estudiantes del Centro.

– Administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat.

– Un representante del Personal de Administración y Servicios.

d) Erizaintzako Gradua:

d) En el grado de Enfermería:

– Graduaren ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de grados.

– Kalitatearen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de calidad.

– Plangintzaren ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de la planificación.

– Titulazioko eta Akademia Antolakuntzako Donostiako dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano de Titulación y Ordenación Académica de la Sección Donostia.

– Kanpoko Curriculum Praktiketako dekanordeak (Leioakoa eta Donostiakoa).

– Las Vicedecanas o los Vicedecanos de Prácticas Curriculares Externas de Leioa y la Sección Donostia.

– Erizaintzako Graduko koordinatzailea.

– La coordinadora o coordinador del grado en Enfermería.

– Erizaintzako lau mailen Leioako eta Donostiako koordinatzaileak.

– Los o las coordinadoras de los cuatro cursos de Enfermería de Leioa y Sección Donostia.

– IRIen bi ordezkari, dekanotza taldeak aukeratuak titulazioan eskolak ematen dituzten sailen proposamenari jarraiki. Horietako batek Leioan emango ditu eskolak, eta besteak Donostiako atalean. Ahalegina egingo da irakasleak eta ikertzaileak dekanotza edo zuzendaritza taldeko kide izan ez daitezen.

– Dos representantes del PDI elegidos por el equipo decanal a propuesta de los Departamentos que impartan docencia en la titulación, uno del grado en Leioa y el otro del grado en la sección. En la medida de lo posible se procurará que este PDI sea ajeno al Equipo Decanal o de Dirección.

– Erizaintzako Graduko bi ikasle, ikastegiko Ikasleen Kontseiluaren proposamenari jarraiki izendatuak.

– Dos estudiantes del grado en Enfermería, designados a propuesta del Consejo de Estudiantes del Centro.

– Administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bi, bata Leioakoa eta bestea Donostiakoa..

– Dos representantes del Personal de Administración y Servicios, una persona de Leioa y otra de la Sección Donostia.

Titulazioen curriculum garapen eta koordinaziorako azpibatzordeek gutxienez bilera bat egingo dute ikasturtean, graduarekin zerikusia duten alderdi guztiak berrikusi eta aztertzeko. Azpibatzordeko burua graduen ardura duen dekanordea izango da, dekanoaren eta Kalitate Batzordearen eskuordetzaz. Azpibatzordeak berak erabakiko du zein batzordekide izango den idazkaria.

Las subcomisiones responsables del desarrollo y coordinación curricular de las titulaciones se reunirán, al menos, una vez por curso para revisar y analizar todos los aspectos relacionados con el grado. La presidencia la ostentará la Vicedecana o Vicedecano responsable de los grados como persona delegada del Decano y la Comisión de Calidad. La propia subcomisión decidirá entre sus miembros quién actuará como Secretaria o Secretario de la misma.

e) Fakultateari atxikitako graduondokoak:

e) En los postgrados adscritos a la Facultad.

– Graduondokoen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de postgrado.

– Kalitatearen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de calidad.

– Kanpoko Curriculum Praktiketako dekanordeak (Leioakoa eta Donostiakoa).

– La Vicedecana o Vicedecano de Prácticas Curriculares Externas de Leioa y de la Sección Donostia.

– Plangintzaren ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de la planificación.

– Titulazioko eta Akademia Antolakuntzako Donostiako dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano de Titulación y Ordenación Académica de la Sección Donostia.

– Ikastegiari atxikitako master ofizial guztietako batzorde akademikoen arduradunak.

– Las o los responsables de las comisiones académicas de todos los másteres oficiales adscritos al centro.

– IRIen bi ordezkari, dekanotza taldeak aukeratuak graduondokoren batean eskolak ematen dituzten sailen proposamenari jarraiki. Ahalegina egingo da irakasleak eta ikertzaileak dekanotza edo zuzendaritza taldeko kide izan ez daitezen.

– Dos representantes del PDI elegidos por el equipo decanal a propuesta de los Departamentos que impartan docencia en algún postgrado. En la medida de lo posible se procurará que este PDI sea ajeno al Equipo Decanal o de Dirección.

– Ikastegiari atxikitako master ofizialetako bi ikasle, ikastegiko Ikasleen Kontseiluaren proposamenari jarraiki izendatuak.

– Dos estudiantes de los másteres oficiales adscritos al centro, designados a propuesta del Consejo de Estudiantes del Centro.

– Administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat.

– Una o un representante de Personal de Administración y Servicios.

Graduondoko Azpibatzordeak gutxienez bilera bat egingo dut ikasturtean, ikastegiaren masterrekin zerikusia duten alderdi guztiak berrikusi eta aztertzeko. Azpibatzordeko burua graduondokoen ardura duen dekanordea izango da, dekanoaren eta Kalitate Batzordearen eskuordetzaz. Azpibatzordeak berak erabakiko du zein batzordekide izango den idazkaria.

La Subcomisión de Postgrado se reunirá, al menos, una vez por curso para revisar y analizar todos los aspectos relacionados con los másteres del centro. La presidencia la ostentará la Vicedecana o Vicedecano responsable de los postgrados como persona delegada del Decano y la Comisión de Calidad. La propia subcomisión decidirá entre sus miembros quién actuará como Secretaria o Secretario de la misma.

2.– Docentiaz Irakasleen irakaskuntza jarduera ebaluatzeko programarako azpibatzordea.

2.– Subcomisión para el Programa de Evaluación de la Actividad Docente del profesorado, Docentiaz.

Bi azpibatzorde egongo dira, Leioakoa eta Donostiako Atalekoa. Donostiako Atalekoak atal horretako Erizaintzako irakasleen txostenak egingo ditu Docentiaz programarako, eta Leioakoak (egoitza) Docentiaz programarako egin behar diren gainerako txostenak.

Habrá dos subcomisiones, la de Leioa y la de la sección Donostia. La de la sección Donostia se encargará de elaborar los informes correspondientes al Programa de Evaluación de la Actividad Docente del profesorado, Docentiaz, del profesorado de Enfermería de la Sección, y la de Leioa (sede) se encargará del resto de informes Docentiaz.

Leioakoaren osaera hau da:

En Leioa estará formada por:

– Kalitatearen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de calidad.

– Irakasleen gaien ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de profesorado.

– Graduen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de grado.

– Graduondokoen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de postgrado.

– Arlo klinikoen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de áreas clínicas.

– Euskararen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de euskara.

– Sail guztietako IRIen sei ordezkari, honako hauek barne: Leioako ikastegira atxikitako lau graduetako ordezkari bana, Donostiako Ataleko graduko ordezkari bat, eta ikastegiko master ofizial guztietako ordezkari bat. Ahal den neurrian, irakasleen ordezkariak Docentiaz programan ebaluazio positiboa izan duten irakasleak izango dira, ikastegiaren edo sailen curriculum kudeaketan esperientzia dutenak.

– Seis representantes del PDI de todos los departamentos, que incluyan los siguientes: una o un representante por cada uno de los cuatro grados adscritos al centro en Leioa, una o un representante del grado en la Sección Donostia y una o un representante de todos los másteres oficiales del centro. Preferentemente, las y los representantes serán profesores o profesoras que hayan sido evaluados positivamente por Docentiaz y tengan experiencia en labores de gestión curricular del centro o departamentos.

– Ikasle bat, ikastegiko Ikasleen Kontseiluaren proposamenari jarraiki izendatua.

– Una o un estudiante, designado a propuesta del Consejo de Estudiantes del Centro.

– Administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat.

– Una o un representante del Personal de Administración y Servicios.

Azpibatzordeko burua kalitateaz arduratzen den dekanordea izango da, dekanoaren eta Kalitate Batzordearen eskuordetzaz. Azpibatzordeak berak erabakiko du zein batzordekide izango den idazkaria.

La presidencia la ostentará la Vicedecana o Vicedecano de calidad como persona delegada del Decano y la Comisión de Calidad en la Subcomisión. La propia Subcomisión decidirá entre sus miembros quién actúa como Secretaria o Secretario de la misma.

Donostiako Atalekoaren osaera hau da:

En la sección Donostia estará formada por:

– Kalitatearen ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de calidad.

– Irakasleen gaien ardura duen dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano responsable de profesorado.

– Donostiako Atalaren koordinazioko dekanordea.

– La Vicedecana-Coordinadora o Vicedecano-Coordinador de la Sección Donostia.

– Titulazioko eta Akademia Antolakuntzako Donostiako dekanordea.

– La Vicedecana o Vicedecano de Titulación y Ordenación Académica de la Sección Donostia.

– Erizaintzako Graduaren Donostiako koordinatzailea.

– La coordinadora o coordinador del grado en Enfermería en la Sección Donostia.

– Erizaintzako mailen Donostiako koordinatzaileak.

– Dos coordinadoras o coordinadores de los cursos de Enfermería de la Sección Donostia.

– Donostiako Erizaintzako Graduan eskolak ematen dituzten sail guztietako IRIen bi ordezkari. Ahal den neurrian, ordezkari horiek Docentiaz programan ebaluazio positiboa izan duten irakasleak izango dira, ikastegiaren edo sailen curriculum kudeaketan esperientzia dutenak.

– Dos representantes del PDI de todos los departamentos que imparten el Grado de Enfermería en Donostia. Preferentemente, estos representantes serán profesores o profesoras que hayan sido evaluados positivamente por Docentiaz y tengan experiencia en labores de gestión curricular del centro o departamentos.

– Ikasle bat, Donostiako Ataleko Ikasleen Kontseiluaren proposamenari jarraiki izendatua.

– Un o una estudiante, designado a propuesta del Consejo de Estudiantes de la Sección Donostia.

– Administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat, Donostiako atalekoa.

– Un representante del Personal de Administración y Servicios de la Sección Donostia.

Azpibatzordeko burua Donostiako Atalaren koordinazioko dekanordea izango da, dekanoaren eta Kalitate Batzordearen eskuordetzaz. Azpibatzordeak berak erabakiko du zein batzordekide izango den idazkaria.

La presidencia la ostentará la Vicedecana-Coordinadora o Vicedecano-Coordinador de la Sección Donostia, como persona delegada del Decano y la Comisión de Calidad. La propia Subcomisión decidirá entre sus miembros quién actúa como Secretaria o Secretario de la misma.

3.– Azpibatzordeetako kideen izendapena lau urterik behin onartuko du Fakultateko Batzarrak, dekanotza taldearen proposamenari jarraiki, ikasleen ordezkarien kasuan izan ezik. Azken horien izendapenak bi urterik behin onartuko ditu. Edonola ere, Fakultateko Batzarrak urtero berretsiko ditu azpibatzordeetarako dekanotza taldeak proposatuko dituen kide berrien izendapenak, kideak izendatu behar badira hutsuneak egoteagatik (kargua uztea, kargutik kentzea, erretiroa eta abar).

3.– El nombramiento de las y los miembros de las distintas subcomisiones se aprobará cada cuatro años por la Junta de Facultad, a propuesta del equipo decanal, excepto para el alumnado, que será de dos años. En cualquier caso, la Junta de Facultad ratificará anualmente los nuevos nombramientos de las subcomisiones propuestos por el equipo decanal, en caso de que sea necesario su designación por aparición de vacantes (cese, destitución, jubilación, etc.).

4.– Dekanotza taldeak hala proposatuz gero, Kalitate Batzordeak beste azpibatzorde batzuk eratu ahal izango ditu, aholkurako izango direnak, fakultatean indarrean egongo diren plan estrategikoen jarraipena egingo duten azpibatzordeak barne. Kalitate Batzordeak berak zehaztuko ditu azpibatzorde horien osaera, berezitasunak eta funtzionamendua, kontuan hartuta arautegi honetan eta Ikastegien Oinarrizko Arautegian jasotako jarraibideak.

4.– A propuesta del equipo decanal, la Comisión de Calidad podrá crear otras Subcomisiones de carácter consultivo, incluidas subcomisiones dirigidas al seguimiento de los Planes estratégicos vigentes en la Facultad. La propia Comisión de Calidad determinará su composición, peculiaridades y régimen de funcionamiento, de acuerdo a las directrices establecidas en el presente Reglamento y en el Reglamento Marco de centros.

6. artikulua.– Kalitate Batzordearen funtzionamendua.

Artículo 6.– Régimen de Funcionamiento de la Comisión de Calidad.

1.– Arautegi honek ezartzen du nola eratuko den Kalitate Batzordea eta zeintzuk baldintza bete behar diren batzordeko kide izateko.

1.– El presente Reglamento regula la constitución de la Comisión de Calidad y la condición de miembro de la misma.

2.– Kalitate Batzordearen barne funtzionamenduak jarraituko dio Ikastegien Oinarrizko Arautegiko Hirugarren Atalean adierazitakoari, bileretarako; eta Medikuntza eta Erizaintza Fakultatearen Arautegian adierazitakoari, berriz, honako hauetarako: deialdiak eta bileren maiztasuna (9. artikulua), kide izatea (10. artikulua), batzordeko kideen eskubideak eta betebeharrak (11. artikulua) eta botazioa (12. artikulua).

2.– La Comisión de Calidad se regirá para su funcionamiento interno por las normas de las sesiones de la Sección Tercera del Reglamento Marco de Centros y del Reglamento de la Facultad de Medicina y Enfermería en lo referente a las convocatorias y su periodicidad (artículo 9), la condición de miembro (artículo 10), los derechos y deberes de los miembros de la comisión (artículo 11) y las votaciones (artículo 12).

3.– Bat etorrita 6.2 artikuluan adierazitakoarekin, honako hau ezartzen da:

3.– En consonancia con lo establecido en el artículo 6.2, se establece que:

– Batzordeko idazkariak, batzordeko buruak hala aginduta, bileretarako deia egingo du, bilerak egingo direla bermatuko du eta akta egingo du. Akta hori Kalitate Batzordeko kide guztiei bidaliko die eta argitara emango du, ikastegiko kide guztiak jakitun egon daitezen.

– La Secretaria o Secretario de la Comisión, por orden de la Presidenta o Presidente, convocará las reuniones, garantizará el desarrollo de las sesiones y levantará acta, que enviará a todos los componentes de la Comisión de Calidad y se hará pública para toda la Comunidad Universitaria del Centro.

– Batzordeak bilerara joandako kideen gehiengoaz hartuko ditu erabakiak. Batzordeko buruak kalitateko botoa izango du.

– Las decisiones de la Comisión serán tomadas por mayoría de los asistentes a la reunión. La Presidenta o Presidente de la Comisión tendrá voto de calidad.

4.– Kalitate Batzordearen erabakiak ikastegiko dekanotza taldeari helaraziko zaizkio, bidera ditzan.

4.– Los acuerdos de la Comisión de calidad serán remitidas al equipo decanal del Centro para su correspondiente tramitación.

XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL

Kalitate Batzordeko eta bere azpibatzordeetako kideek konfidentzialtasun betebeharra dute, bai eta datu pertsonalak babestekoa ere, organo horietan aztertuko diren gai guztietan.

Todas las personas que compongan la Comisión de Calidad y sus Subcomisiones están sujetas al deber de confidencialidad y protección de datos personales en todas las cuestiones tratadas en las mismas.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA
DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Arautegi hau indarrean sartzean indargabetuta geratuko dira Donostiako Erizaintzako Unibertsitate Eskolako eta Leioako Erizaintzako Unibertsitate Eskolako kalitate batzordeen aurreko arautegiak (2011ko martxoaren 11ko EHAAn argitaratuak biak), bai eta Medikuntza eta Odontologia Fakultatearena ere (2011ko uztailaren 6ko EHAA).

La entrada en vigor de este reglamento deja sin efecto los anteriores Reglamentos de las comisiones de calidad de la Escuela Universitaria de Enfermería de Donostia / San Sebastián y la Escuela Universitaria de Enfermería de Leioa, ambos publicados en el BOPV 11de marzo de 2011, y de la Facultad de Medicina y Odontología (BOPV 6 de julio de 2011).

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Arautegi hau EHAAn argitaratzen den egunean sartuko da indarrean.

El presente Reglamento entrará en vigor el mismo día de su publicación en el BOPV.


Azterketa dokumentala


Análisis documental