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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

19. zk., 2022ko urtarrilaren 28a, ostirala

N.º 19, viernes 28 de enero de 2022


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
473
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AGINDUA, 2022ko urtarrilaren 10ekoa, Hezkuntzako sailburuarena, Vitoria-Gasteizen (Araba) dagoen CPEIPS «Calasanz» HLBHIP Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe pribatuaren baimena aldatzeko dena.

ORDEN de 10 de enero de 2022, del Consejero de Educación, por la que se modifica la autorización del Centro Privado de Educación Infantil, Primaria y Secundaria CPEIPS «Calasanz» HLBHIP, de Vitoria-Gasteiz (Araba/Álava).

Vitoria-Gasteizko (Araba) «Calasanz» Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe pribatuaren erakunde titularraren ordezkariak hasarazitako espedientea aztertu da, zeinaren bidez Lehen Hezkuntzako unitate bat gehitzeko baimena eskatzen duen.

Examinado el expediente iniciado por el representante de la entidad titular del Centro Privado de Educación Infantil, Primaria y Secundaria «Calasanz» de Vitoria-Gasteiz (Álava), en solicitud de autorización para la ampliación de una unidad de Educación Primaria en dicho centro.

Espediente horren izapideak araudiak ezarritako prozedura jarraituz egin dira; gainera, indarrean dauden arauek eskatzen dituzten agiriak erantsi zaizkio eta arlo horretan eskumena duten erakundeek egin diote txostena.

Resultando que el citado expediente ha sido tramitado de conformidad con el procedimiento establecido, que se ha unido al mismo la documentación exigida por la normativa vigente y que ha sido informado por los organismos competentes en la materia.

Arau hauek ikusi dira: apirilaren 3ko 332/1992 Errege Dekretua, ikastetxe pribatuetan unibertsitateaz kanpoko araubide orokorreko irakaskuntzak emateko baimenei buruzkoa (apirilaren 9ko BOE); 131/2010 Errege Dekretua, otsailaren 12koa, apirilaren 3ko 332/1992 Errege Dekretua aldatzen duena (martxoaren 12ko BOE); otsailaren 12ko 132/2010 Errege Dekretua, Haur Hezkuntzako bigarren zikloko, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako irakaskuntzak ematen dituzten ikastetxeek bete behar dituzten derrigorrezko baldintzak ezartzen dituena (martxoaren 12ko BOE), eta gai horretan aplikatu beharreko gainerako legeak. Horiek horrela, honako hau

Vistos el Real Decreto 332/1992, de 3 de abril (BOE del 9), sobre autorizaciones de centros docentes privados para impartir enseñanzas de régimen general no universitarias, el Real Decreto 131/2010, de 12 de febrero (BOE del 12 de marzo), por el que se modifica el Real Decreto 332/1992, de 3 de abril, el Real Decreto 132/2010, de 12 de febrero (BOE del 12 de marzo), por el que se establecen los requisitos mínimos de los centros que impartan enseñanzas del segundo ciclo de la Educación Infantil, la Educación Primaria y la Educación Secundaria, y demás legislación aplicable en la materia,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Ondoren zehazten den ikastetxeari baimena ematen zaio, 2022-2023 ikasturtetik aurrera, Lehen Hezkuntzako unitate bat gehitzeko:

Artículo 1. – Se autoriza, a partir del curso escolar 2022-2023, la ampliación de una unidad Educación Primaria al centro docente que se describe a continuación:

Kode-zenbakia: 010216 eta 01001191.

N.º de código: 010216 y 01001191.

Izen espezifikoa: «Calasanz».

Denominación específica: «Calasanz».

Titularra: Escuelas Pías Provincia de Emaús (Escolapios).

Titular: Escuelas Pías Provincia de Emaús (Escolapios).

Helbidea: Federico Baraibar kalea, 36.

Domicilio: Federico Baraibar, 36.

Udalerria: Vitoria-Gasteiz.

Municipio: Vitoria-Gasteiz.

Lurralde Historikoa: Araba.

Territorio Histórico: Araba/Álava.

Baimena:

Autorización:

– Lehen Hezkuntzako unitate 1 gehitzea, 25 ikaspostuko edukierakoa.

– Ampliación de 1 unidad de Educación Primaria con capacidad para 25 puestos escolares.

Ikastetxearen osaera:

Composición resultante:

– Haur Hezkuntzako 1. zikloa:

– Educación Infantil 1.º ciclo:

● 1-2 urte bitarteko gela: 1 unitate, bakoitza 13 ikaspostuko edukierarekin.

● Aula de 1-2 años: 1 unidades con capacidad para 13 alumnos/as cada una.

● 2-3 urte bitarteko gela: 3 unitate, bakoitza 18 ikaspostuko edukierarekin.

● Aula de 2-3 años: 3 unidades con capacidad para 18 alumnos/as cada una.

– Haur Hezkuntzako 2. zikloa: 9 unitate, 225 ikaspostuko edukierarekin.

– Educación Infantil 2.º ciclo: 9 unidades con capacidad para 225 puestos escolares.

– Lehen Hezkuntza: 16 unitate, 400 ikaspostuko edukierarekin.

– Educación Primaria: 16 unidades con capacidad para 400 puestos escolares.

– Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza: 9 unitate, 270 ikaspostuko edukierarekin.

– Educación Secundaria Obligatoria: 9 unidades con capacidad para 270 puestos escolares.

– Hezkuntza berezia:

– Educación Especial:

● Hezkuntza bereziko 3 gela ireki.

● 3 aulas abiertas de Educación Especial.

● Zereginen Ikaskuntzarako 2 gela.

● 2 aulas de Aprendizaje de Tareas.

2. artikulua.– Indarrean dagoen araudia betetzera behartuta dago ikastetxea, agindu honen bidez baimendutako unitateetako irakasleen titulazioari eta hizkuntza-eskakizunari dagokienez. Bestela, bidezkoa litzateke emandako baimena baliogabetzea.

Artículo 2.– El centro queda obligado al cumplimiento de la normativa vigente en cuanto a la titulación académica y perfil lingüístico del profesorado destinado a las unidades autorizadas por la presente Orden. En caso contrario, procedería la revocación de la autorización otorgada.

3. artikulua.– Ikastetxeak martxoaren 17ko 314/2006 Errege Dekretuaren bidez onartutako Eraikuntzako Kode Teknikoa bete beharko du, bai eta indarreko legeriak ezartzen dituen higiene-, osasun-, akustika-, bizigarritasun-, segurtasun- eta irisgarritasun-baldintzak ere. Ikastetxearen titularraren erantzukizuna izango da baldintza horiek betetzea.

Artículo 3.– El centro deberá cumplir el Código Técnico de la Edificación, aprobado por el Real Decreto 314/2006, de 17 de marzo, así como las condiciones higiénicas, sanitarias, acústicas, de habitabilidad, de seguridad y de accesibilidad que se señalen en la legislación vigente. La responsabilidad por el incumplimiento de dichas condiciones corresponde al titular del centro.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honetan dagoen baimen-emateak ez du esan nahi hezkuntza-itunen araubidearen edo dirulaguntza-deialdien bitartez laguntzarik lortuko denik.

El otorgamiento de la autorización contenida en la presente Orden no implica, en modo alguno, la obtención de ayudas a través del régimen de conciertos educativos.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, bi hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Educación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o recurso Contencioso-Administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko urtarrilaren 10a.

En Vitoria-Gasteiz, a 10 de enero de 2022.

Hezkuntzako sailburua,

El Consejero de Educación,

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

JOKIN BILDARRATZ SORRON.


Azterketa dokumentala


Análisis documental